روضه خوان مشهدی، تنها در اندیشه مفتخوران تازی صفت است و نه ایرانیان خدمتگذار ۱

مهاجرانی که به ایران آمدند

کشور، کشور ایران است. سرزمینی که دوران چند هزار ساله تاریخ را با همه ناهمواری و فراز و نشیب ها پشت سر گذاشته است. در این پهنه تاریخ، بیگانگانی چون اسکندر، مغول، تاتار، ترکان آن سوی دریاها، بر این کشور تاختند، و هرکدام چند صباحی به فرماندهی و دیکتاتوری پرداختند. ولی سرانجام در فرهنگ، آداب، رسوم، و آیین ایران ذوب شدند و هرکدام، خود نیزسالیانی به خدمتگذاری و ایران دوستی پرداختند.

خدمات درخشان شاه عباس بزرگ، و نادرشاه افشار، و حتی جانشینان چنگیزخان مغول که عمومن از مهاجران به این کشور بودند را نمی توان نادیده گرفت. اسکندر مقدونی نیز پس از گشایش و تصرف ایران، در عمر کوتاه خود خدماتی به این کشور انجام داد. هیچکدام از این گروه، و یا گروههای دیگر که به تدریج ایرانی شدند، به زبان، فرهنگ، آداب، رسوم، و تاریخ ما آسیبی وارد نساخنتد و می توان گفت که از آن نکاهیدند، بلکه برآن افزودند.

زنده یاد مهندس همایون خرم چهره تابناک هنر آهنگ و موزیک ایران، کسی که بیش از ۶۰ سال به کشورمان خدمت کرد، و آثار او زینت بخش هنر و موسیقی ایران است. اما، رژیم  تازی نژاد حاکم بر ایران، هرگز به این فرزندان نکونام ایران ارج ننهاده، و نامی از آنان نبرده است. به راستی نفرین بر این رژیم ضد ایرانی باد.

زنده یاد مهندس همایون خرم چهره تابناک هنر آهنگ و موزیک ایران، کسی که بیش از ۶۰ سال به کشورمان خدمت کرد، و آثار او زینت بخش هنر و موسیقی ایران است. اما، رژیم تازی نژاد حاکم بر ایران، هرگز به این فرزندان نکونام ایران ارج ننهاده، و نامی از آنان نبرده است. به راستی نفرین بر این رژیم ضد ایرانی باد.

تازیان با ما چه کردند؟!.

همانگونه که می دانیم تازیان، در درازای ۶ سده خاک ایران بزرگ آن روز را به توبره کشاندند. بر همه چیز و همه جا دست یافتند، به زنان تجاوز کردند و مملکت را به غارت بردند. تازیان جنایتکار، نه تنها یک خشت روی خشت نگذاشتند، بلکه ساختمان ها راحتی دیوارها و کاخ با شکوه تیسفون را نیز ویران نمودند. تا آن که سرانجام هلاکوخان مغول با کشتن آخرین خلیفه عباسی، به شر چپاولگری و استثمار غیر انسانی تازیان پایان بخشید و کشورمان را به میزان زیادی از زیر سلطه آن بی خدایان و جانوران بی انصاف نجات داد.

خدمات  فرهنگی و میهن دوستی زنده یاد محمود عنایت را از زبان بهرام مشیری بشنوید.

سیاست کثیف رژیم تازی نژاد

رژیم اسلامی ویا بازمانده و تفاله همان تازیان متجاوز، در این سه دهه تا توانسته بر هرچه ایران و ایرانی است پا گذاشته، و بر همه آداب، رسوم، تاریخ، و فرهنگ ما را خط بطلان کشیده است. در رسانه های کشور که همگی در اختیار آخوند و مزدوران رژیمند، کمتر سخنی از ایران و ایرانی زده، و یا دیده می شود.

خاطره ها، نوشته ها، کتاب ها، یادبودها، زایش، مرگ، مراسم، جشن ها، سوگواری ها، و به طور کلی هرسخن در هرجا و در هرزمان، تنها از فرومایگان تازی و مردگان مفتخور آنهاست که در گذشته و در زند خود وبال گردن نیاکان ما بودند، حالا نیز خاطره مرگ آنان برای ما مصیبت، و برای رژیم منشاء خیر و برکت و دکان رزق و روزی است.

با نمونه ای از هنر جاودانه زنده یاد مهندس همایون خرم آشنا شوید.

تشییع پیکر آیت‌الله مجتبی تهرانی

به مناسبت در گذشت آخوند مفتخوری که همه عمر خود را به بطالت و چرند گویی گذرانده بود، در تاریخ ۱۴ دیماه ۱۳۹۱نیمی ازقدرت فعال و کارآمد کشورمان از کار افتاد. چند میلیون مردم، دست از کار کشیدند، یا در خاک سپاری این ملا شرکت نمودند، و یا در مسجد و حسینیه ها به وراجی و چرندگویی آخوندهای ضد ایرانی دیگر گوش فرادادند. میزان تلف شدن وقت، بودجه و نیروی کشور، و شرکت روضه خوان مشهدی در نماز دادن به این آخوند، بی شمار و ناگفتنی است.

آیا خجالت آور و موجب شرمساری نیست که برای درگذشت یک آخوند پیزری و فرومایه که عمری را به مفتخوری پرداخته و از مردم ایران سواری گرفته است، این چنین امت خردباخته و گوسفند صفت شهر و کشور راتعطیل  کرده و به تشییع پیکر پوسیده او پردازد؟!. آیا برای خدمت گذاران به میهن مانند زنده یاد مهندس همایون خرم، چه تشییع جنازه ای از سوی رژیم ضد ایرانی صورت گرفته است؟!. به راستی شرم بر ما باد که اینچنین بی خردمانده ایم!.

آیا خجالت آور و موجب شرمساری نیست که برای درگذشت یک آخوند پیزری و فرومایه که عمری را به مفتخوری پرداخته و از مردم ایران سواری گرفته است، این چنین امت خردباخته و گوسفند صفت شهر و کشور راتعطیل کرده و به تشییع پیکر پوسیده او پردازد؟!. آیا برای خدمت گذاران به میهن مانند زنده یاد مهندس همایون خرم، چه تشییع جنازه ای از سوی رژیم ضد ایرانی صورت گرفته است؟!. به راستی شرم بر ما باد که اینچنین بی خردمانده ایم!.

رهبر معظم انقلاب درگذشت حاج محمد علی اوحدی را تسلیت گفتند

روزنامه همشهری در شماره ۳۰ دیماه خود از در گذشت آخوند مفتخور دیگری به نام حاج محمد علی اوحدی خبر می دهد. رهبر بی باره و بیکاره انقلاب نیز که عقل و خردش به گدایان عرب متصل بوده، و فراموش می کند که بر سر سفره ملت بزرگوار ایران نشسته است، در گذشت این آخوند قرآن خوان را تسلیت گفت.
شگفتی اینجاست که این ملاهای نسل تازی که عمری را به بی خبری و بی غیرتی می گذرانند، تا ۸۰-۹۰ سالگی همچنان سربار ملت بخت برگشته ایرانند.

در این سه دهه نیز هر عیب و علتی پیدا کنند، از سوزاک و باد فتق گرفته تا یبوست و هر درد بی درمان دیگر، بی درنگ با بلیت درجه یک به کشورهای اروپایی مانند انگلیس، آلمان، و فرانسه پرواز می کنند، و به بهترین بیمارستان های خصوصی انتقال می یابند. ضعیفه ها و پادوهای سفارت خانه ها نیز در خدمت آنان، با دستمال یزدی، به کرنش و چاپلوسی می پردازند.

این هم  تشییع پیکر خدای آهنگ و ترانه ایران، فرزند نیکو سرشت ایران،  زنده یاد مهندس همایون خرم که در میان اندوه  دوستان، آشنایان،  و شماری مردم خردمند و هنردوست برگزار شد. نه رهبر کویر انقلابی  بود که نماز گزارد، نه شهر و کشور تعطیل شد، نه خیابانی  بند آمد، و نه آخوندهای جنایتکار روی منبر به عربده کشی پرداختند. فرزند نیک سرشت میهن، پس از عمری خدمت و ابداع صدها اثر هنر ی و جاودانی، بی سر و صدا سر به درون خاک برد. یادش گرامی، و راهش ادامه باد.

این هم تشییع پیکر خدای آهنگ و ترانه ایران، فرزند نیکو سرشت ایران، زنده یاد مهندس همایون خرم که در میان اندوه دوستان، آشنایان، و شماری مردم خردمند و هنردوست برگزار شد. نه رهبر کویر انقلابی بود که نماز گزارد، نه شهر و کشور تعطیل شد، نه خیابانی بند آمد، و نه آخوندهای جنایتکار روی منبر به عربده کشی پرداختند. فرزند نیک سرشت میهن، پس از عمری خدمت و ابداع صدها اثر هنر ی و جاودانی، بی سر و صدا سر به درون خاک برد. یادش گرامی، و راهش ادامه باد.

و اما، از درگذشت خدمتگزاران، و خردمندان کشورمان:

۱- درگذشت مهندس همایون خرم

مهندس همایون خرم، مرد هنرمند و فعال کشورمان سه روز پیش در تاریخ ۲۸ دیماه در تهران در گذشت. هرچند که از این مرد بزرگ، ستاره درخشان موزیک و هنر ایران گفته شود، کم است. همایون خرم، فرا گرفتن موسیقی را از سن ۱۱ سالگی آغاز کرد، و از ۱۴ سالگی، نوازندگی را در رادیو ایران آغاز کرد. بزرگترین کار شگرف و ماندنی مهنس همایون خرم ساختن آهنگ‌ها، سولیست ویولن، رهبر ارکستر بودن، و ارائه آثاری ارزشمند در برنامه گل ها بود. مهندس همایون خرم ، با تواناترین و بهترین خوانندگان دو دهه درخشان موسیقی ایران با خوانندگانی چون؛ الهه، مرضیه، دلکش ، شجریان ، گلپایگانی و ایرج همکاری نزدیک داشته است. برای بیش از ۶۰ سال خدمات و کارهای ارزنده این مرد بزرگ، می توان کتابی نوشت.

هنر و مهارت همایون خرم، استاد برجسته آهنگ و موزیک ایران در این ویدیو به خوبی آشکار است. شکوه و جلالی که بر تارک تاریخ کشورمان، و درون سینه مردم جاودانی خواهد ماند. یادش گرامی باد.

افرادی چنین هنرمند و پرسابقه مانند مهندس همایون خرم، در کشورهای باختری بر روی دست و سر مردم قرار دارند. آنان بهترین جایزه ها را دریافت می کنند. بهترین امکانات برایشان فراهم است، و پس از مرگ، با عزت و احترام و تجلیل همگانی به خاک سپرده می شوند، آثارشان، زینت بخش کتابخانه ها و موزه ها شده، و تندیس هایی از آنان ساخته و در جاهایی برپا می گردد. آیا رژیم جهل و جنایت ضد ایرانی، از درگذشت، و خاکسپاری این مرد بزرگ چه واکنشی نشان داد؟!، چه مراسم یادبود، و پرسه ای برپا کرد؟!، و کجا از او تجلیل و گرامیداشت برگزار شد؟!. بدیهی است از رژیم تازی صفت اشغالگر کشورمان، امیدهایی نمی توان داشت!.

۲- درگذشت محمود عنایت

دکتر محمود عنایت، یکی از برجسته ترین روزنامه ‌نگاران ایران و مدیر مجله نگین بود. این مرد بزرگوار، به دلیل جور و ستم رژیم، با میهنی که بدان دلبستگی داشت و سالیانی را در خدمت ادب و فرهنگ کشور گذرانده بود، به ناچار خداحافظی کرد ودر هشتاد سالگی، سه روز پیش، ۲۸ دیماه، در غریبی، در کالیفرنیا در گذشت. یادش گرامی، و راهش ادامه باد.
نوشته ها، برگردان، و مقاله های گوناگون این مرد خردمند نیز موضوع کتاب و سخنرانی های جداگانه است.

زنده یاد دکتر محمود عنایت نویسنده، مترجم، روزنامه نگار، و ستاره درخشان ادب و فرهنگ ایران، پس از عمری خدمت به فرهنگ کشورمان، در غریبی به یاد وطن ازدست رفته و آخوند زده، درگذشت. یادش گرامی، و راهش ادامه باد.

زنده یاد دکتر محمود عنایت نویسنده، مترجم، روزنامه نگار، و ستاره درخشان ادب و فرهنگ ایران، پس از عمری خدمت به فرهنگ کشورمان، در غریبی به یاد وطن ازدست رفته و آخوند زده، درگذشت. یادش گرامی، و راهش ادامه باد.

در سوگ این مرد بزرگ نیز در کشور ماتم زده ما، نه اشکی ریخته شد، و نه نشست یادبودی برپا گردید. زیرا ادبیات و نوشته آخوند، از قبر، مردن، زاری خوانی، به سر زدن، و قبر مزدوران تازی بوسیدن است. این فرهنگ، با فرهنگ ایرانی تفاوت دارد. فرهنگ آخوند، فرهنگ اسلامی است و با فرهنگ انسانی بیگانه است. از این روی، انتظاری نمی رفت و نمی رود که ملای مشهدی و یا دیگر مفتخوران جامعه ایران، یادی از این عزیزان کشورمان کنند.

  • talking to the History

    در حالیکه ماشین عروسک ساز روسیه و حزب توده مرتب روزنامه نگار ، فعال سیاسی ، زندنای ، شکنجه شده ، مخالف رژیم میسازد و میفرستد به غرب در کنار عوامل نشاندار آنها که همه به جای روسیه و کوبا آمده اند به غرب و جملگی به کار تحریف تاریخ ، مقصر و محکوم کردن قربانیان رژیم به جای عوامل جنایت کار رژیم و خودشان ، حفظ رژیم در خط روسیه و خط حفاظت از فاشیست های ساخت شوروی هستند و همه این ماموران مخفی استتار سلطنت طلبی ، لیبرال ، سکولار ، مصدقی ، بختییاریست ، هوادار غرب را بر چهره دارند ، بسیار سخت است که به کسی اعتماد کرد مگر آنکه عملکرد سیسی او قبلا در کوره زمان مشخص و آبدیده نباشد .
    اما این مانع نمی شود که به سخنان آنها اگر مطلب مهمی را مطرح میکنند ، گوش و اعتنا کرد .
    باید هشیار بود و بین خط ها را هم خواند . مخصوصا اگر تحلیل آنها شوروی و منافع ۳۰۰ ساله روسیه در ایران و عملکرد مارکسیست های روسی را مورد مداقه قرار نمیدهد ، باید فقط به قصد فریب و رد گم کردن باشد
    فخر آور در اینجا و جاهای دیگر مسائل مهمی را اشاره میکند که لازم است به دقت مورد توجه قرار گیرد
    اما نگرانی من در مورد گفته های او مربوط میشود به عدم بررسی نقش حزب توده ، فدایی سیاهکلیست ژاندارم کش ، و دفاع باند مارکسیست های روسی از این رژیم و مشارکت آنها در حفاظت از این رژیم در خط روسیه

    مثلا من در حیرت هستم وقتی همه رسانه ها یزدی را برای مشارکت در قتل سران ارتش رژیم محکوم میکنند چرا اثری از محکوم کردن فدائیان خلق در مورد کشتن چند تا ژاندارم بد بخت رده پایین همان ارتش نیست ؟
    کدام مجرمانه تر است ؟
    کشتن ژنرال های شاه که چندان معصوم هم نبودند ؟
    یا کشتن ژاندارم بیچاره ؟
    پس دادن اف ۱۴ از سوی یزدی یا تقاضای انحلال ارتش و مسلح کردن سپاه به سلاح های سنگین از طرف حزب توده ؟
    اف ۱۴ در جنگ ملاها با عراق و احتمالا کمک به ارتش اسد در سرکوب مردمش کارساز بودند
    اینجا تناقضی هست وقتی که بختیار با صدام علیه همین ملاها هم بستر میشود و میگوید اولویت او خمینی است نه صدام .

    اما انحلال ارتش و لو دادن کودتای نوژه از سوی شوروی به حزب توده و به گفته عمویی به خمینی کاملا در خط حفاظت از منافع روسیه و علیه مردم ایران است
    امریکا خوب یا بد حد اکثر ۳۷ سال در تاریخ ایران موثر و دخیل بوده
    روسیه و انگلیس ۳۰۰ سال
    در مورد انگلیس بسیار گزافه گویی هم شده توسط همین عوامل روسیه اما هرگز مطلبی علیه دخالت ، استعمار ، نقشه های شوم روسیه از این خیل اپوزیسیون قلابی ساخت شوروی نمی بینید

    I normally do not trust any body that comes out of Iran under full control of Russia, and joins Farsi Media while we do not have a clear history of his past activities. Specially knowing that USSR, Pro-Russian Marxists, and Putin-Dugin train and promote their own assassins mask them as Monarchist, Liberal, Secular, freedom fighter, and send them to the west to manipulate the history for Russian interests.

    But it does not keep me from investigating and analyzing what they say in order to find out the truth between the lines they throw at us.

    Yazdi could be an embedded KGB member inside Nahzat azadi due to his past activities in Egypt (Abdolnaser), Lebanon (Mousa Sader), Palestine(Arafat). His close relations and respect for Castro and his Islamist Marxist ideology ( Shariaty) are enough signs to make us re-think about him and his actions.

    Fakhr Avar, no matter who he is and what he is after, is ringing some bells which can not be ignored because some other pro-Russian Marxist agents attack him.

    We should answer his questions even if we do not trust him.

    What worries me about him is the fact that he never analyses Toudeh Party, Fadaeian Siahkal, and other pro-Russian Marxists history of political activities during Shah, beginning of the revolution, US embassy occupation, Coup against Bani sadr, from 60 to 67 and all the way until now.

    He never talks about how Kurds, Fadayy, Toudehai created chaos in the beginning of the revolution, and then occupied American Embassy. How Toudeh party was promoting killing Iranian Army Generals, dismissing Army, and making revolutionary guard equipped with heavy military equipment.

    Nobody brings up topics, pictures, and articles from two pro-Russian Marxist Newspapers : Mardom(People), and Kar(Work) which belonged to Toudeh and Fadayy party.

    It is OK to call Yazdi a murderer and criminal promoting execution of Military Generals of the Shah Army even if he has not been directly involved in those executions. But it is even worse not talking about Fadaeian khalgh crimes when they killed poor low rank members of the same military and now they call themselves a social Democrat freedom fighter and opposition!

    I have said so many times in the past that never trust anybody who criticizes and analyses only one side !
    Any analysis and researcher that does not talk about Russian roles and pro-Russian Marxists roles in Iran is only for deceiving and distraction.

    Because USA was involved in Iran only 37 years.
    Russia and GB were there 300 years.

    Historians ( all Pro-Russian Marxists) have talked about GB freemasonry a lot but there is not even one book about Russian freemasonry.

    USA does not have any party, intellectuals, writer, artist , Journalist who promotes American Democracy and protects American interests.
    All Iranian famous writer, intellectuals, political activists, Parties, journalists are either pro-Russian Marxist, Islamist Marxists, or Nationalist Marxist.

    Listen to what Fakhr Avar says. He has serious questions needs to be answered:

    http://www.dailyvideoreports.net/fakhravar/