مرد هیولایی که همسر و دخترکان خود را با اسید سوزاند ۱۷

در اجتماع وامانده و عقب افتاده ایران، هنگامی که مرد سالاری با قوانین ضد انسانی و زن ستیزی اسلام در هم آمیخته و آجین می شود، فاجعه ای به بار می آید که پیامد آن سوختن بانوی بی گناه و زجر کشیده ای، همراه با دختر کوچکش در آتش خشم و کینه است. این گزارش از چنین واقعه دلخراش و جانگداز را در مجله تایم (Time) این هفته می بینید.

ثمیه مهری، قربانی زن ستیزی اسلام و دیوانگی هیولایی به نام شوهر- کسی که چشم راست خود را به کلی از دست داده، صورت، ابرو، بینی، و بخش بزرگی از تن او سوخته و از میان رفته است. برای بینایی چشم چپ هم که امید چندانی به بهبودی آن نخواهد بود.

ثمیه مهری، قربانی زن ستیزی اسلام و دیوانگی هیولایی به نام شوهر- کسی که چشم راست خود را به کلی از دست داده، صورت، ابرو، بینی، و بخش بزرگی از تن او سوخته و از میان رفته است. برای بینایی چشم چپ هم که امید چندانی به بهبودی آن نخواهد بود.

یا بساز و دم بر نیاور، و یا بسوز و نابود شو

این شعار مردان دیوانه ای است که از همسر خود سوای فرمانبرداری بی چون و چرا و مطیع مطلق بودن، انتظار واکنش دیگری ندارند. داستان خشم و خروش یکی ازاین دیوانگان که در مجله تایم آمده، بدین گونه است:
ثمیه مهری با شوهرش امیر و دو فرزند خردسالش نازنین و رعنا در همت آباد بم زندگی می کنند. ثمیه که با شوهرش اختلاف دارد، از وی درخواست جدایی کرد. شوهر سرکش و بی منطق، به جای رسدیگی به ناراحتی و نگرانی همسرش، شب هنگامی که آنان در خواب بودند، نخست برق خانه را قطع نموده، سپس سطلی پر از اسید را بر سر و روی آنان می پاشد. تاریکی خانه و سوزش مرگبار از اسید، ثمیه را به فریاد و ناله وا می دارد. میزان سوختگی رعنا دختر کوچک سه ساله ۶۰٪ است. رعنا و مادرش هرکدام چشم راست خود را از دست داده اند، و چشم چپ آنان نیز تا کنون قدرت بینایی نداشته است. میزان سوختگی دستها، سر، و تن ثمیه نیز ناگفتنی است.

ثمیه مهری  قربانی اسید پاشی جعفر شوهرش، و رعنا سه ساله کودک قربانی کوچک. جایی که شوهر و پدر بر روی همسر و فرزند خود اسید می پاشد، از بیگانه چه انتظاری می توان داشت؟.

ثمیه مهری قربانی اسید پاشی جعفر شوهرش، و رعنا سه ساله کودک قربانی کوچک. جایی که شوهر و پدر بر روی همسر و فرزند خود اسید می پاشد، از بیگانه چه انتظاری می توان داشت؟.

زن در دام شریعت

قوانین زن ستیزی اسلام، به مردهای خودکامه و افسار گسیخته پروانه و اجازه می دهد که همه گونه ظلم و ستم، و حتی جنایت هایی در مورد همسر و حتی دختران خود تحمیل و به اجراء در آورند. گویا این رسم و جنایت نا انسان هایی است که در گذشته در کشورما دیده نشده، ولی پس از تسلط رژیم اسلامی بر سرنوشت مردم ایران، همه گونه خشونت، نا امنی، تجاوز، زورگویی، دزدی و غارتگری رواج پیدا کرده و نهادینه شده است. به گفته ای؛ “در ایران دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود”، و کشورمان به جنگلی بی قانون و بی برنامه تبدیل شده است.

طاهره قربانی اسید پاشی زنی هوسباز به نام مونا که با شوهرش جعفر روبط سری و پشت پرده داشتند.

طاهره، قربانی اسید پاشی زنی هوسباز به نام مونا که با شوهر طاهره بنام  جعفر روبط سری و پشت پرده داشت، و نقشه پلید اسید پاشی بر روی طاهره را به کمک و راهنمایی جعفر به اجراء درآورد..

داستان های غم انگیز دیگر

در یکی از مقاله های گذشته در مورد دختری به نام آمنه بهرامی نوشتیم که چگونه قربانی هوسبازی و کینه توزی جوانی به نام مجید قرار گرفته، و با پاشیده شدن اسید بر روی صورت او، بینایی و زیبایی اش را از دست می دهد. نمونه دیگر این گونه وحشیگری، و جنایت بزرگ در اردی بهشت سال ۱۳۹۰ در همدان روی داد. جعفر که با داشتن همسر و فرزند با زن دیگری به نام مونا روابط دوستی پیدا می کند، با همدستی یکدیگر، مونا چند لیتر اسید سولفوریک بر روی سر و صورت طاهره همسر جعفر و فرزند کوچک او پانیذ می پاشد.

میزان سوختگی و ایجاد نقص گوش، گلو، سینه، چشم، و بخش های تن این بانو ناگفتنی است. بیدادگاه رژیم اسلامی که زن ستیزی آن برای همگان روشن است، در مورد این جنایت بزرگ، تنها مونا را گناهکار دانسته، جعفر که عامل اصلی گمراهی مونا و به فساد کشاندن او، و تشویقش به این جنایت بوده، از هرگونه پیگرد قانونی برکنار مانده است.

تصویر دیگری از چهره سوخته طاهره قربانی هوسبازی شوهرش و عشقبازی او با مونا

تصویر دیگری از چهره سوخته طاهره، قربانی هوسبازی شوهرش و عشقبازی او با مونا

چند نکته از آن چه گذشت

این گونه خشونت و بی رحمی های حیوانی، همانگونه که در بالا یادآور شد، در تاریخ گدشته ایران کمتر دیده شده. در ایران کنونی میان مردم حتی میان فامیل و بستگان و دوستان، محبت و دوستی به کلی رخت بر بسته، و جای آن را خودکامگی، تجاوز، و بی رحمی گرفته است. ملتی که در گذشته با هم مهربان، با گذشت، و دوستار همدیگر بودند، هم اکنون، میان افراد آن، کمتر تفاهم و دوستی دیده می شود. به جای گذشت، و فداکاری، و به هم نزدیک بودن، خشونت، انتقام، تجاوز، و بی رحمی جای آن ها راگرفته است. به گفته دیگر، ما مردم ایران در این سه دهه حکومت اسلامی، از دیدگاه فرهنگ، انسانیت، محبت و دوستی بایکدیگر، به قعر دره شقاوت و بی رحمی سقوط کرده ایم، و گمان نمی رود بتوان ای فروکش فرهنگی را تا سال های زیادی بتوان جبران نمود.

این کلبه ویرانه محل زندگی ثمیه در دهکده همت آباد بم است. فقر و فلاکت و بدبختی از برکت نحوست و غارتگری رژیم اسلامی بر سر و روی مردم ایران می بارد. خوانندگان ما دادگری کنند ثمیه ساکن این خرابه چگونه می تواند هزینه درمان و جراحی های متوالی خود و دخترش را بدهد. آخوند هم که همچنان به <a href="http://www.fozoolemahaleh.com/2012/11/14/دزدی-و-غارتگری-های-خامنه-ای">غارت کشور و دزدی های خود </a>ادامه می دهد. آیا شما راهی می توانید برای نجات این بیچارگان پیدا کنید؟.

این کلبه ویرانه محل زندگی ثمیه در دهکده همت آباد بم است. فقر و فلاکت و بدبختی از برکت نحوست و غارتگری رژیم اسلامی بر سر و روی مردم ایران می بارد. خوانندگان ما دادگری کنند ثمیه ساکن این خرابه چگونه می تواند هزینه درمان و جراحی های متوالی خود و دخترش را بدهد. آخوند هم که همچنان به غارت کشور و دزدی های خود ادامه می دهد. آیا شما راهی می توانید برای نجات این بیچارگان پیدا کنید؟.

دخترک سه ساله طاهره ، قربانی دیگر ارتباط نامشروع جعفر با مونا

دخترک سه ساله طاهره ، قربانی دیگر ارتباط نامشروع جعفر با مونا

  • مستراب الدنگ

    از وقتی که توله سگهای پارس ( هخامنشیان)اجیر صهیونیست شده به این سرزمین آمدند فقط ویرانی و کشتار از خود به جا گذاشتند وتمدن سومریهای( ترکهای اصیل) این سرزمین را از بین بردند جنایت در این سرزمین ریشه دواند که حتی حکومت هزار ساله ترکها و ساخت و سازها و خدماتشان به این سرزمین نتوانست خوی جنایت کار این توله سگها را عوض کنند و تا به امروز ادامه دارد نگاه کنید این اسید پاسی و جنایت به انسان و انسانیت از دست این توله پارسهای کثیف بر میاید

    • Jayjay4174

      تمام شما تجزیه طلبا رو با ناخن گیر تیکه تیکه میکنیم.مطمئن باشین.رحم به هیچ کستون نمیکنیم.شما فقط یک حکم دارید وان هم مرگ به بدترین وجه ممکن است.تو که هیچی از تو گنده ترهاشم الان ۷ تا کفن پوسوندن.میتونی گورتو گم کنی بری پیش علیف نوکر اسراییلیها.

      • Leylakaregar

        بابا ولش کن خر هم مگه جز عرعررررررررررر کردن وجفتک انداختن هم کاری بلد است.

  • Persianking

    این خره که نظر میگذاره فکرکرده با توهین به ایران وپارسیان می تواند ضربه ای به ما بزند نا آگاه از آن که بر بیزاری  ما از خودشان می افزاید.
    ترک خررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

  • Toorkeshak

    یاشاماسا ایران-یاشاماسین آذربایجان

  • Persianking

    آدمی تا چه اندازه باید نابخر باشد که اسیدپاشی کند.

  • Paniranismtabriz

    به کوری چشم پانترک ها پان ایرانیسم تبریز  آغاز به کار کرده است.
     یاشاماسا ایران-یاشاماسین آذربایجان

  • Mahsatabrizi54

    اعدام کردن برای یک اسید پاش  نمی تواند برپایه ی دادگری باشد  بایستی تاوان دهد  و اندامش را اسید بسوزاند تا دریابد که اسید پاشی چه مزه ای دارد.

  • Perspolisi63

    من که در تاریخ ایران تیره وتباری جز پارت وماد وپارس چیزی ندیده ام.

  • Atoosadadvar45

    مرگ بر اسید پاش

  • Mostarab Aldang
  • ابن لا احد

    یه اشتباه توی متنتون بود که خواستم گوشزد کنم تا درستش کنید. زیر عکس دختر طاهره نوشتید قربانی رابطه ی نامشروع. قاعدتا میدونید که واژه ی مشروع بر وزن مفعول و از مصدر شرع هست و اینطور که من تابحال مطالبتون رو خوندم شما شریعت گریز و شریعت ستیز هستید. پس قاعدتا نباید از همچین اصطلاحی استفاده کنید. به طور مثال میتونید از واژه ی غیر اخلاقی استفاده کنید. پیروز و سربلند باشید

  • mardiaziran

    این الدنگ افغانی باز سرو کله ش پیدا شد. مثل این دوست دارد فحش بخورد.