گروه فمن در سراسر جهان، با سینه های برهنه به مبارزه با خرافات گرایان پرداخت! ۶۵

گروه فمن در حمایت از امینه تایلر، به اعتراضی شگفت انگیز و متحورانه ای بر ضد قوانین زن ستیز اسلام، در سراسر جهان دست زد. فعالان گروه فمن روز چهارم آوریل را به نام “روز جهاد با سینه های برهنه” اعلام کرده بودند. گروه فمن پیش از این در پی دستگیری آمنه تایلر، بانوی ۱۹ ساله فعال حقوق زنان به مسلمانان هشدار داده بود؛ “سر برهنه پستان های ما از سنگ های (مراسم سنگسار شما)، کشنده تر است.” از سراسر جهان نیز گروههای گوناگون آزادیخواه به حمایت و پشتیبانی امینه برخاستند.

گروه فمن تنها راه مبارزه با مردسالاری و خرافات دین به لخت شدن که نقطه ضعف مردان خرافاتی است و وسیله ای برای مهار کردن و در بند کشیدن زنان می باشد، پرداختند. این یک دهن کجی در برابر مقدس گرایی و انجماد فکری خردباختگان مذهبی است.

گروه فمن تنها راه مبارزه با مردسالاری و خرافات دین به لخت شدن که نقطه ضعف مردان خرافاتی است و وسیله ای برای مهار کردن و در بند کشیدن زنان می باشد، پرداختند. این یک دهن کجی در برابر مقدس گرایی و انجماد فکری خردباختگان مذهبی است.

 مبارزه با سینه های برهنه در برابر مردسالاری و خرافات

اعتصاب زنان معترض با سینه های برهنه در نزدیکی مساجد و سفارتخانه تونس در سراسر اروپا در روز پنج شنبه در حمایت از امینه تایلر برگزار شد. به نقل از هافینگتون پست الکساندرا شوچنکو عضو گروه فمن در مصاحبه با AFP در برلین چنین گفت: “ما آزاد هستیم، ما برهنه هستیم، این بدن ماست، این حق ماست، و هیچکس نمی تواند با استفاده از مذهب، یا دیگر قوانین به اصطلاح الهی و مقدس، از زنان سوء استفاده، و به آنها ظلم و ستم کند.”

فریاد زنان، فریاد آزادی خواهی است. فریاد به دست آوردن حقوق از دست رفته اشان، فریاد برای رفع تنعیض و کوچک شمردن آنان. فریاد برای آن که زن مالک جسم و روح خود است و برای او آقا، سرور، مالک، صاحب اختیار، ولی، وصی، و وکیلی وجود ندارد.

فریاد زنان، فریاد آزادی خواهی است. فریاد به دست آوردن حقوق از دست رفته اشان، فریاد برای رفع تنعیض و کوچک شمردن آنان. فریاد برای آن که زن مالک جسم و روح خود است و برای او آقا، سرور، مالک، صاحب اختیار، ولی، وصی، و وکیلی وجود ندارد.

جریان گسترده اعتراضات به مسلمانان بوسیله فعالین حقوق بشری و گروه فمن از نیمه ماه مارچ گذشته، شدت یافته است. دلیل گستردگی این اعتراضات بازداشت امینه تایلر زن جوان تونسى ١۹ ساله است. وی که در اعتراض به قوانین مذهبی ضد زن دین اسلام عکس هایی از بدن نیمه برهنه خود ، در حالى که روى آن نوشته بود ؛ “فاک اخلاقیات شما را ” و ” بدن من متعلق به خودم میباشد و ناموس هیچ کس نمی باشد” بر روى تارنمای فیس بوک فمن تونس منتشر کرد. هکرهای اسلامگرا در عکس العمل با حمله به برگه فمن تونس در فیس بوک، به جای عکس های وی نقل قول هایی از قرآن را نوشتند. همچنین المى عادل، آخوند مسلمان تونسی فتوا داد که امینه باید بر اساس طبق قوانین شریعت اسلامى مجازات شده، صد ضربه شلاق بخورد و حتى سنگسار شود.

بیانیه گروه فمن در مورد روز چهارم آوریل

گروه فمن در بیانیه ای در صفحه فیس بوک خود چنین نوشت؛ این روز به عنوان روز، آغاز بهار عرب جدید واقعی نشانه گذاری شده و پس از آن،” آزادی واقعی، آزادی بدون ملاها و خلفا، به تونس خواهد آمد!، جاوید باد جهاد پستان برهنه ها بر ضد کفار!. سرهای سینه ما مرگبارتر از سنگ های مراسم سنگسارشماست!.

زنان به دنبال آزادی اند. آزادیی که از سوی گروهی از مردان، به ویژه خردباختگان  دینی از آنان گرفته شده، و آنها را مانند ابزار خانه و یا وسیله دفع شهوت مرد، و یا کلفتی در آشپزخانه به شمار می آورند.

زنان به دنبال آزادی اند. آزادیی که از سوی گروهی از مردان، به ویژه خردباختگان دینی از آنان گرفته شده، و آنها را مانند ابزار خانه و یا وسیله دفع شهوت مرد، و یا کلفتی در آشپزخانه به شمار می آورند.

 

آیا امینه در مکانی نامعلوم زندانی شده؟

فعالان حقوق بشر و روزنامه نگاران در روزهای اخیر نگرانی خود در مورد سلامتی و امنیت امینه تایلر بیان کرده اند . در حالی که وکیل وی گفت است: “حال آمنه خوب است.” گزارش های متعددی نشان می دهد، تایلر توسط پدر و مادر خود را در انزوا نگاه داشته شده است. کارولین فورست روزنامه نگار در وبلاگ خود برای هافیگتون پست فرانسه نوشت: “هیچ کس از نزدیکان او، هیچ یک از دوستان او و یا افرادی که در شبکه های اینترنتی از او پشتیبانی کردند او را ندیده و یا نشنیده اند که او آزاد باشد، بتواند به جایی برود و یا سخنی بگوید.” (۱)

به آتش کشیدن پرچم لااله الا الله محمدان رسول الله

در تارنمای فیسبوک فمن فرانسه عکس هایی باور نکردنی به چشم می خورد. این عکس ها به قول نویسنده وبلاگ tundratabloids.com  واژه ای پر معناتر از شجاعت برای جسارت و رشادت این زنان باید آفرید. در این عکس ها یکی از معترضین گروه فمن به نام مریم، که خود اهل تونس است. پرچم اسلامی لااله الا الله محمدان رسول الله را در جلوی در ورودی مسجد بزرگ مسلمانان در پارس به آتش می کشد. در این اعتراض دو مرد مسلمان به طرف معترضین حمله ور شدند که این درگیری، عکس العمل هایی شگرف و تاریخی را در اعتراضات زنان بر ضد رادیکال های مذهبی بوجود آورد. گرچه چندی پیش عالیه زن جوان معترض مصری در جلوی سفارت مصر، کتابی که نام قرآن در روی ان نوشته شده بود در جلوی قسمت تناسلی خود به نشانه اعتراض گرفت. اما آتش زدن پرچم مسلمانان که رسم بسیار غیر اخلاقی مسلمانان برای توهین به کشورهای مختلف بود. اینبار به صورت بومرنگی از آینه تمام بی احترامی های مسلمانان دیگر به طرف عمیق ترین اعتقاد مذهبیشان بازگشت و آنرا به آتش کشید. (۲)

زنان زیادی در هرگوشه جهان به حمایت و پشتیبانی امینه برخاستند و به عنوان اعتراض، سینه های خود را عریان نمودند.

زنان زیادی در هرگوشه جهان به حمایت و پشتیبانی امینه برخاستند و به عنوان اعتراض، سینه های خود را عریان نمودند.

کلام آخر:

آنچه مسلم است هرگز ظلم و ستم در جهان ماندگار نبوده و نخواهد بود. جنایت و قوانین قرون وسطایی مسلمانان سبب اعتراضات بسیار گسترده در سراسر جهان شده است. این برخورد مذهبی، جنگ فرهنگی تمام عیاری است که حتی تاکنون شکست های سهمگینی را برای مسلمانان در بر داشته است. شکست ها و تابو شکنی هایی چون عریان شدن زنان عرب، مسلمان زاده. حمایت جهانی از این اعتراضات در مقابل حکومت های فاشیسم اسلامی. استفاده از قرآن برای پوشاندن قسمت تناسلی زنان. به آتش کشیدن پرچم مسلمانان که شامل نام خدا و پیامبرشان بوده است.عریان شدن حقایق دین اسلام به عنوان دینی ضد زن و غیر انسانی و نه بر اساس ادعای مذهبیون آن، دینی صلح آمیز و…. حقیقت این است که این اعتراضات و عصیان های زنان مسلمان و غیر مسلمان به اعتقادات بسیار خشن مسلمانان بی پایان است. تا زمانی که مذهبیون اسلامی چون مذهبیون دیگر ادیان مانند مسیحیت و یهودیت اعتقادات قرون وسطایی را از قوانین خود نزدایند و به اصطلاح دین اسلام را چون دیگر ادیان به صورت امروزی درنیآورند و همچنین حکومت های سکولار جانشین خشن مذهبی نشوند، درگیری و خشونت مسلمانان تندرو با معترضین این اعتراضات ادامه خواهد یافت. این چالش و مبارزه به  حدی خواهد رسید که نگاه جهانی و معترضان به همان شدت خشونت مسلمانان به پاسخگویی برخیزند. همانگونه که رایج شدن رسم آتش زدن پرچم بوسیله مسلمانان، اعتقادات مذهبی خود آنان و حتی قداست خدا و پیامبرشان را نیز، به آتش کشیده خواهد شد. بن مایه ها:

(۱) Topless Jihad Day
(۲) Femen ‘extremists’ burn salafist flag in front of mosque in Paris

گروهی در جلو مسجد پاریس قرآن و پرچم اسلام را به آتش کشیدند. این کار از نظر اخلاقی ناپسند، زشت، و توهین به شمار می رود. ما با هرگونه خشونتی مانند آن همراه و موافق نیستیم و این را مبارزه و چالش با دکانداران دین نمی دانیم. اینکار ناپسند موجب خشونت و برخوردهای بیشتر، و نا امنی شده، و گروههای خرافات مذهبی را بیشتر حق به جانب و مظلوم جلوه می دهد.

گروهی در جلو مسجد پاریس قرآن و پرچم اسلام را به آتش کشیدند. این کار از نظر اخلاقی ناپسند، زشت، و توهین به شمار می رود. ما با هرگونه خشونتی مانند آن همراه و موافق نیستیم و این را مبارزه و چالش با دکانداران دین نمی دانیم. اینکار ناپسند موجب خشونت و برخوردهای بیشتر، و نا امنی شده، و گروههای خرافات مذهبی را بیشتر حق به جانب و مظلوم جلوه می دهد.

  • شهاب

    خاک بر سرشون…درسته که اسلام نسبت به زنان حساسه…اما این حساسیت بنظر من واقعا بجاست…اما اینکه گروهی مسیحی این کارا رو انجام میدن جای شگفتی تیست…مسیحیان و یهودیان منحرف همیشه ضد اسلام بودن …امریکا و اسراییل و انگلیس هم حمایت مالی این گروهها را انجام میدن..(از طرف یه مبارز سیاسی در ایران)

    • امیرارسلان

      خاک بر سر اونایی که فکر میکنن زن حساسیت جامعست!!! من مسلمون زاده ام و حالم از هر چی اسلام و مسلمونه به هم میخوره… و تو هم بیخود اسم خودت رو نذار یه مبارز سیاسی در ایران!!! تو یه مغز گندیده ی بسیجی وار هستی !!!
      انقدر ذهنت عقب افتادست که هنوز فکر میکنی اینا کار مسیحیا و یهودیاست، در حالی که دنیا پر شده از مسلمانان برگشته از دین و متنفر از اسلام….

      • شهاب

        ببین خوشگله…اگه تو اسم خودتو میذاری مسلمون زاده!!!باید بگم حتما از تشیع برگشتی…نه از اسلام حقیقی….تشیع باعث این همه نفرت از اسلام شده…خاک بر سر همتون که اسلامو به گند کشیدین…همه ی بسیجیای خوشکه مذهبی تندرو و شما گمراه هایی که الآن فک میکنین هدایت پیدا کردین…تو نه مسلمانبودی و نه الآن هدایت پیدا کردی…از طرف یه مبارز سنی در ایران!!!!!!!!!!!!!!!

        • Ali Hasan

          نه جانم حقیقی وغیر حقیقی نداره! ایا میخواهی بازار برده فروشان هم داشته باشیم؟ تا اسلام حقیقی بشه؟

    • ساشا

      خاک تو سر خودت کنند. چطور پرچم آمریکا آتیش زدن و محروم کردن اقلیت های سیاسی از امکانات حلال هست. فقط یک بار این کار و کردند و عکس العمل شما اینه. شما در اصل با طالبان و القاعده هیچ فرقی ندارید. الله مدینه خیلی به انسان ها بدهکار است. همین الان هم شر و ور بستی به ناف نظرت. تف تو اون مبارزه سیاسی که تو میکنی. معلوم نیست میخوای به چی برسی؟

      • شهاب

        خوشتیپ من خودم اقلیت مذهبیم.دردشونم میدونم.تو اگه مشکلات اقلیت ها رو از روزنامه های اونور آب میخونی یا از وبلاگشون، من هر روز با تمام وجودم حسش میکنم…پس گه اضافی نخور…تو الله مدینه را نمیشناسی.الله ای را میشناسی که تو مشهده…تو کربلاتونه…تو قمتونه….نه الله مدینه…رو نمیشناسی

        • Taboo Shekan

          من الله مدینه رو خوب میشناسم چون قرآن وتاریخ های زمان محمد رو خوندم تو به دینی معتقدی که یک به مسلمانان اجازه کشتن مخالفان رو میده مثل واقعه ی بنی قریضه که محمد دستور کشتن ۷۰۰ یهودی بیگناه رو داد یا این آیه که به مسلمونا اجازه کشتن مخالفان و قطع انگشتان آن ها را داده

          هنگامى که پروردگارت به فرشتگان وحى مى ‏کرد که من با شما هستم پس کسانى را
          که ایمان آورده ‏اند ثابت‏قدم بدارید به زودى در دل کافران وحشت‏خواهم
          افکند پس فراز گردنها را بزنید
          وهمه ی سرانگشتانشان را قطع کنید
          این [کیفر] بدان سبب است که آنان با خدا و پیامبر او به مخالفت برخاستند و
          هر کس با خدا و پیامبر او به مخالفت برخیزد قطعا خدا سخت‏کیفر است

          الانفال ۱۳و۱۲
          هنوز فکر میکنید اسلام شیعه و سنیش با هم فرق داره؟آیا این گفته ی الله مدینه نبود؟

          • شهاب

            سورة انفال در قصة
            بدر فرود آمده است. در آیاتِ این سوره اشارت به وقائع این غزوه واقع شده، از آن
            جمله آن است که مسلمانان در غنیمت مباحثه می‌کردند. آنان که غارت کرده بودند،
            خواستند که تنها بر آن متصرف شوند. دیگران خواستند که علی السویه قسمت شود، خدای
            تعالی نازل ساخت که متصرف و مختار در غنائم، خدا و رسول اوست و دیگری را درین باب،
            دخل نیست. آنچه اهل جاهلیت می‌کردند از استئثار (در متن اصلی، استپار امده است)
            غارت کننده به غنیمت، باطل است. بعد از آن حکم فرمود که غنیمت را پنج قسم باید
            کرد: چهار قسم در میان غانمان قسمت کنند و یکی در بیت‌المال نگاه داشته، به تصرف
            آن رسانند و این تصرف، حق است و عطای اوست به غیر دخل غارت کنندگان، پس آیه: ﴿قُلِ ٱلۡأَنفَالُ لِلَّهِ وَٱلرَّسُولِۖ﴾
            محکم است غیر منسوخ.

            بنازم به مطالعاتت عزیزم

          • Ali Hasan

            الهی ریدم به روحش چقدر کثیف بود ان عرب ملخ خور؟

    • ساشا

      چیزی که عوض داره گله نداره. مگه کم پرچم آمریکا و اسرائیل و انگلیس آتیش زدید؟ روی پرچم اسرائیل هم ستاره داوود بود که برای یهودیا مقدسه. پرچم انگلیس هم صلیب داره. آمریکا هم آزاد ترین کشور دنیاست.

      • شهاب

        خاک بر سر اوناییکه این کارو میکنن…منم این کارو زشت میدونم

    • نیلوفر

      بازم دمشون گرم به فکر زنهای بدبختی که بین مسلمونهای وحشی گیر افتادن هستن.

      • شهاب

        تشیع جزو مسلمانا نیستن.اونان که تصویر وحشتناکی از اسلام نشون دادن…و وهابیت که اونام منحرفن…اسلام سوای این چیزاست که تو مغز پوک تویه

        • Taboo Shekan

          جناب عالی که قرآن رو قبول دارید؟ همه ی قوانین ضد بشری و زن ستیزی در اسلام از قرآن آمده که سنی ها اون رو قبول دارن هم شیعه ها (تازه شیعه ها به نظر من بهتر از سنی ها هستن چن هنوز قوانین دست قطع کردن و چشم در آوردن در عربستان اجرا میشه) این قوانینی که ازس انتقاد میکنی همش توسط محمد اجرا میشده به این آیه از قران توجه کنید

          زنان شوهردار بر شما حرام است؛ مگر آنها را که [در جنگ ها] مالک شده ‏اید
          النساء ۲۴
          من پیشنهاد میکنم به جای سنگ سنی ها رو به سینه زدن بری یکبار قرآن رو بخونی

        • Ali Hasan

          ریدم به همه نوعش! این چرندیات چیه؟ محمد خودش برده گیر وبرده فروش نبود؟ یک پنجم برده ها را اول برای خودش انتخاب نمیکرد؟ و بعدا انها را یامیفروخت ویا جزم دست رنج خود هر وقت میخواست هر کاری با انها میکردخریت بسه! خواب بسه! اگر هم نمیخواهی بیدار بشی لا اقل برای دیگران هم لالائی نخوان

    • Taboo Shekan

      به نظر من این اسلام هست که از راه انسانیت و شرافت منحرفه (اسلام ناب محمدی)تو از چی میخوای دفاع کنی؟
      بر حق بودن اسلام؟
      مفید بودن قرآن؟

      ایا دینی که به مردان اجازه گرفتن ۴ زن رو میده برحقه؟
      آیا دینی که دستور غنیمت گرفتن زنان در جنگ ها میدهد ضد بشری نیست؟
      آیا دینی که دستور کشتن مخالفان را به فجیح ترین شکل ممکن میدهد قابل پیروی هست؟
      من هم به عنوان یک آتئیست از این زنان شجاع مبارز حمایت میکنم لعنت بر اصل اسلام.

      • شهاب

        اسلام بر هر کسی اجازه ی ۴ زن گرفتن نداده..بلکه شرایطی برای ایم موضوع گذاشته که خودت میدونی و همه میدونن..
        غنیمت گرفتن زنن؟؟؟پیامبر دستور دادن هر گاه شهری را تصرف کردید حتی درختان آن شهر را هم قطع نکنید چ برسد به اذیت کردن مرد شهر!!!
        کشتن مخالفان؟بستگی دارد حد مخالفتش چقدر باشد…آیا در حال حاضر شما مخالفان را ناز میکنید و به قربون و صدقه شان میروید؟؟
        بعنوان؟خخخخخخخخ

        • Ali Hasan

          گه خورده مگه خود محمد دیوانه موقع سر کشیدن ریق رحمت ۹ راس زن دائمی به ارث نگذاشت؟ مگر ۱۰۴ تا ازدواج رسمی و به تعداد یک پنجم زنان اسیر به زنان بد بختی که شوهرشان را کشته بودند تجاوز نکرد؟ وزشت هاشان را در بازار برده فروشان به حراج نگذاشت؟ اینست رفتار ان سگ لاس لعنتی! که گه همه باز ماندگان ان اسیران ومقتولین به روحش باد

        • Sayid Ali Mosavi

          shahab jane aziz shoma inqhadar ki dam az suni va wahabiyat ya yazidiyate ton mizanin shomaha chi gole ba aab dadin ki maha ki dar afghanistan wa pakestan hastim shomaha sar miborin har roz ya maro intehari mikonid ya dar masjid ha sare namz mikoshid ya masjidhaye mara ba atash mikashid chon masjide shia hast hata yak bar ham fikr namikonid ki dar inja qhoraan wojod darad va misozad qhoraan shia va suni nadara in karha ra shoma dar haqhe shiayane pakestan wa afghanistan mikon9id dar kodam ayate qhoaan neweshte ke shomaha har roz shia ya tefle shia sar beborin shoma ha in karhaaz payaye din wa mazhabe ton hast dar iran ki shomaha tahala sar borida nashode ba khetere suni ya wahabi bodane ton sare teflatono naboridan shoma in karha baraton az joze iman wa ebadate ton hast sar boridane ensan koshatan ya zinah kardan mesle jahadonikah ba yak zane shohar dar dar yek rooz 50 ya 100 nafar zinah mikonan ba name jahadonikah in ham az jahadeton on ham ba zane shohar dar in kar ebadate ton hast chara ke shomaha badarane ton hasanain ra dar rahne madaresh ba shahadat resond imam ali (A>S)ro dar masjed sare namaz beshadat nasond imam hossain )A.S) be karbalah sar boridan shoma ke sar borida ya dar masjed koshtan ya tefl koshtan joze az dine ton hast shomaki hech islam ya az islamiat harf nazanid behtara

  • Avesta

    دستشون درد نکنه…..

    • Ali Hasan

      کونشون درد نکنه خوب ریدند به اسلام

      • Anti You

        الاق رید تو حلقت

        • علی

          کیر خر تو کس فاطمهو سکینه و خدیجه وعایشه! وگه همه سگ های جهان تو روح محمد وهمه جانشینانش
          این همعکس محمد ضمن انزال ایات قران

  • libera

    khak tu sare khodet ke nemituni mesle adam harfeto bezani. Khak bar sare khodet ke fekr mikoni englis az inaa hemaayat mikone. Englis az eslaame kasif hemaayat kard taa inke in bisawaadaa be inja residan. wa baaz ham khaak bar saret ke nemifahmi che eslam che yahudi che masihi din=khak bar saret 😉

    • Ali Hasan

      از کی تا حالا مسلمان هم جزو ادم ها حساب میشه؟

      • Anti You

        فکر میکنی کی هستی. کیر وناو قنت

    • Anti You

      Khodet kasifee (koskash)kir wa naw qnat کیر و ناو دمت

  • helen

    afarin be in hame shojat afain edame bedid bayad be natije beresim

    • Anti You

      شجاعت قنت نان نیه بخوی

  • نیلوفر

    دمشون گرم (y)

  • fati

    dameshoon garmmmmmmmmmmm

  • شهاب

    من خودم دل خوشی از این حکومت ندارم.اما معتقدم نباید برای تضعیف حکومت به اسلامی تاخت که چیزی از آن نمیدانیم…هر چند فکر کنیم که اسلام را خوب میشناسیم…اما اسلام واقعا برای انسان سعادت میاره…من به اینت دیدگاه ایمان دارم….اما اسلامی که م میگم ، با اسلام رایج در جامعه و اسلامی که شنا میشناسید خیلی متفاوته

    • Ali Hasan

      مردم بیدار شده اند و اسلام را نمیخواهند هر راهی برای رهائی بلدی ارائه بده

  • رضا..

    چرا دمشون گرم واقعااز یه ادم سالم اینجوررفتاری برمیاد؟ خاک تو سرتون اگه فردا یه نفر وسط خیابون شلوارشو دربیاره بعد برینه وسط خیابون بگه درحال اعتراض به ازادی زنان همینجور میگین دمش گرم تو این دوره زمونه هیچ مطلبی بی دلیل باور نکن من هم از جماعت اخوند بدم میاد گور پدر همشون دلیل نداره چون مملکت مارو خوردن دزدیدنو چاپیدن هر کاری اینا کنن بگم درسته

    • شهاب

      موافقم

    • Ali Hasan

      تو راه بهتری بلدی؟ راهی دیگر برای رهائی از فرقه شیطانی اسلام؟

  • abud shekh

    خاک بر سرشون…درسته که اسلام نسبت به زنان حساسه…اما این حساسیت بنظر
    من واقعا بجاست…اما اینکه گروهی مسیحی این کارا رو انجام میدن جای شگفتی
    تیست…مسیحیان و یهودیان منحرف همیشه ضد اسلام بودن …امریکا و اسراییل و
    انگلیس هم حمایت مالی این گروهها را انجام میدن..(از طرف یه مبارز سیاسی
    در ایران

    • سارا

      شما چون مردی این حرف میزنی…اگه زن باشی اونم توی ایران اینو نمیگفتی

  • سارا

    ِبشتر کسایی که اینجا کامنت گذاشتن مرد هستن… بهتره از دیده یه زن به این موضع نگاه کنید… اونم یه زن ایرانی

  • Syavash Javad Salimiasl

    ننگ بر اسلام و پیروانش دورود بر مخالفان اسلام

    • Anti You

      کیر وناو قنت کیر وناو دمت

  • جک

    عجب پستون های نازی دارن باید کیر کرد لاشون و لیسیدشون

    • Ali Hasan

      تو هم به اندازه پیامبرت شعور داری

  • anti zere moft

    واقعا که شکوه خانم این نماد ازادی شده برهنگی و هرزگی
    یه اشخاصی مثل خانم زیبا ناوک و امثالهم فکر میکنن با لخت شدن و برهنگی میشن رهبر یه جنبش اما همه میدونن که اینها از روی عقده و کمی هم چاشنی جلب توجهه که این کارهارو میکنن
    بالاخره جایی که شهوت بر فکر غلبه کنه برهنگی میشه قانون
    کار ما فرزندان ادم به کجا رسیده که این قدر حقیر شدیم که برهنگی و هرزگی میشه نماد قهرمانی و ازادی
    قدیمیا حرف حق میزدن که میگفتند دختر نباید بره مدرسه اگه بره بی حیا میشه خوب اینم نمونش
    شکوه خانم شما که این قدر حمایت میکنید از برهنگی این خانوما و تبلیغ میکنی حاضری خودت عکسهای برهنگی خودتون رو اینجا بذاری که بشی قهرمان/ ادم از چیری حمایت میکنه که خودش بتونه این کارو برای خودش هضم کنه خانم محترم
    نه اینکه عقاید دیگران رو سست کنه و به هرزگی تشویق کنه
    bye

    • موسیو دیکتاتورمنه ای

      قربون شکل ماه تک تکشون برم….ولی با این حجم پستان ها به جایی نمیرسند بایستی پستن های پربارتری داشته باشند حداقل ۸۵ باشه تا بتونن انقلاب کنن…همین ایران خودمون اگه لخت بشن مشت محکمی به دهان استکبار میزنن و بار سینوی بالایی دارند………

      • Ali Hasan

        ای کیر تو روح محمد که اینهمه همه چیز را از دید سکس دیدن را از او به ارث برده ای

        • HACKER♥TANHA

          تو دهن مارت

    • Ali Hasan

      برو تو سگدونی سر کوچه تان (مسجد) تو لیاقت این حرفا رو نداری

  • Ali Hasan

    درود بر همه شما خواهران عزیز! تنها راه رهائی از دیو پلید اسلام همینه

    • احسان

      کثافت شیطان پرست

      • Ali Hasan

        اگر منظورت از شیطان،خمینی یا خامنه ای یا هر یک از ۱۴ خبیث (باصطلاح معصوم) است، در اشتباه بزرگی هستی.واگر هر موجود یا توهمی دیگر است، باید به عرض برسانم که من هیچ چیز را پرستش نمیکنم جز عقل وعلم! ده بیدار شو ای خفته در لجن زار اسلام!

        • HACKER♥TANHA

          سلام دوست عزیز..بنظرم عقلتو نپرست چون دیده نمیشه پس عقل نداری …اگه میگی این جهان مال کسی نیست پس تو ام عقلی نداری پس میشی دیونه

          • HACKER♥TANHA

            ▒▒ راستی واقعا فک میکنی علم داری اگه داشتی میتونستی خودتو بشناسی (من عرف نفسه فقد عرف ربه)(هرکسی خودش را شناخت خدایش را میشناسد) در حالی که هیچ دانشمندی و عالمی وعاقلی نتونست انسان را بشناسد…امید وارم دهنت بسته شده باشه…لعت ب کفار…تاوان پس میدید اینو من نمیگم همون عقل انسان میگه…اخطار ░▒

          • Ali Hasan

            نوشته ای:

            سلام دوست عزیز..بنظرم عقلتو نپرست چون دیده نمیشه پس عقل نداری …اگه میگی این جهان مال کسی نیست پس تو ام عقلی نداری پس میشی دیونه

            عزیزم کیرتو بپرستی با سوسک سرگین غلطان یا موش یا گاو یا……هرچیزی بپرستی یعنی عقل نداری واز همه خطرناک تر الله است که بیشترین کشتارها را کرده اگر عقلی داری استفاده کن!

            ۲۰۱۴-۰۸-۲۱ ۶:۱۳ GMT-07:00 Disqus :

          • HACKER♥TANHA

            چس
            بخوررر:) 🙂 🙂 🙂

          • Ali Hasan

            چسلمان اگه عقل داشت که چسلمان نمیشد!

            ۲۰۱۴-۰۸-۲۲ ۹:۴۲ GMT-07:00 Disqus :

        • ali hasan

          منظور هر جسم غیر فیزیکا که شیطان،روح،جن،فزشته،……نامیده یشه

  • Ali Hasan

    مگر همه این خواهران زن نیستند؟ زن ایرانی جرات نمیکنه بدون سر پوش بیرون بیاد! چرند می بافی؟

  • هدایت

    اینها کدام حق و حقوق را میخواهند، آیا این اسلام نبود که به اینها عزت بخشید و از زنده به گور کردن اینها را نجات داد الآن داد از چه میزنند، این اسلام بود که شخصیت زن و مرد را مشخص کرد، آهای شما هائیکه به نام های نیلوفر، فتح … آیا میدانید که شما از چه ساخته شده اید که حالا اینقدر کبر و غرور دارید. منتظر همان روز موعود باشید. مینازم به اسلام و اینکه یک مسلمانم. لعنت خدا بالای آنهای که از اسلام اینجوری تعریف دارند.

    • میلاد

      آقا هدایت عزیز اگر اسلام عزیز جلوی زنده به گور کردن دختران رو نمیگرفت الان امثال شما اعراب نصلتون منقرض میشد نه اونها چون اونها و ما ایرانی ها به زن هامون در گذشته احترام میزاشتیم و محمدم در واقع از زنها حمایت نکرد بلکه فقط گفت: به جای اینکه بزاریدشون زیر خاک تا سوسکو موشو مار بخورتشون بدید م بکنیمشون و پولشو بهتون بدیم(مهریه)

  • احسان

    هر وقت تو یک بار در کشوری اروپایی برید می بینید که از همین زن ها با یک میله و کاملا برهنه ور میره یعنی از شون دارن کار میکشن من نمیدونم چرا با خودتون در افتادین و به مقدسات یکی دیگه نا سزا میگین بابا معنای حرفهای اینا یک چیز دیگه هست و یکی اینکه آنها میخواهند وقتی شوهر کنن باز هم سراغ یک دوست پسری هم باشند خوب اون مغز فندوقی هایی که از اینها حمایت میکنن با خودشون یک بار فکر کنن در ضمن مگه تو ایران کم آزادی هست بس که عقده ای هستند که میخواهند نظام اجتماعی خانواده رو از بین ببرن شما ها که از اسلام بد میگید و توهین مکنید یک روزی هم از دنیا خواهید رفت هیچ وقت فکر نکردید که چی میشه حتما دوست ندارین درباره اش حتی فکر کنید چون میترسید راست باشه این که حضرت محمد را ناسزا میگید به خاطر این است که به زنان اهمیت داده به اعراب احمق که به اندازه پشه ای اهمیت نداشتن براشون میگفته که آنها برای شما امانت هست پس درست رفتار کنید که بهشت زیر پای مادر است و …
    تو تمام تبلیغ های تلوزیونی از یک زن سکس استفاده میشه در صورتی که در هیچ یک از کشورهای مسلمان همچین چیزی وجود نداره و همان آزادی هایی که برای مرد هست برای زن هم هست مثل کار و تحصیل و …
    و کسانی که زن هستن و از این زن های گمراه تمام ادیان حمایت میکنن همان کسانی هستند که شوهر گیر نیاوردن و تو خونه موندن و به فحاشی و رسپی گری روی می آورند و چون نظام خانواده ای ندارن و همسری (زن یا مرد) ندارن که حمایت و محبت کنه
    پس این مشکل خود جهان غرب هست که زن را اهمیت نمی ده و یا از آن سو استفاده میکنه
    حتی در افغانستان هم زن و هم مرد تمام اداره ها و شرکت های خصوصی بدون اینکه خطری تهدیدشون کنه کار میکنن و حتی بیشتر قابل احترام هستن (البته من کابل و هرات و شهرهای بزرگ دیگر را دیدم) پس در کل به فکر مرگ باش حتی اگه شیطان پرست هستی که بعدش برات معلوم میشه چی درست بوده و چی اشتباه!
    احسان از کابل

    • HACKER♥TANHA

      خرفات درسته .. ولی مردمان بی عقل ایران فک میکنن اسلام مشکل داره ن ن ن ایران مشکل داره عربستان مشکل داره یمنو …. شما نمیدوید سیاست چیه شما سیاستو با دین اشتباه گرفتیم چون دارای عقل یا مادراتون خرابه یاااا همون زنا زاده….نمیخواستم واقعیتو بگم….احسان جان تشکر عالی بود …اون دشمنا تاوان پس میدن ☻

      • ali hasan

        تو در حد من نیستی و این چرندیات ارزش فکر کردن برای من نداره

  • nargas

    ایا با این کار آرام شدین دنبال هر چیزی هستین نمیتوان اعتقادات مردم را زیر پا گذاشت

  • حقیقت

    (من به هیچ کس فحاشی نمی کنم /فقط بخونید ..دوست داشتید قبول کنید …نداشتید نه..متشکرم)

    نماز عملی است عِلمی:

    نماز و میدان مغناطیسی بدن

    هارولدبور از دانشگاه ییل برای اولین
    بار با انجام یک آزمایش ساده، به وجود میدان مغناطیسی در اطراف موجود زنده پی
    برد.او با توجه به یک مولد الکتریکی که در آهنربا در داخل سیم پیچ دوران می کند و
    جریان تولید میکند، سمندری را در یک ظرف آب نمک قرار داد و ظرف را به دور سمندر
    چرخاند. الکترودهایی که در این ظرف وجود داشتند و به یک گالوانومتر حساس متصل شده
    بودند، یک جریان متناوب را نشان می دادند. زمانی که بور این آزمایش را بدون سمندر
    انجام داد،گالوانومتر هیچ جریانی را نشان نداد. این بدان معنا بود که در اطراف
    موجود زنده میدانی وجود دارد که خاصیت مغناطیسی هم دارد. بور این وسیله را بر روی
    دانشجویان داوطلب خود امتحان کرد و مشاهده نمود که این میدان در بدن انسان هم وجود
    دارد وکاملا تابع رویدادهای اساسی زیست شناختی بدن است. او این میدان را حیاتی
    نامید چون هرگاه حیات از بین برود،میدان حیاتی هم از بین میرود. به گونه ای که یک
    سمندر مرده که در دستگاه بود هیچ پتانسیلی به وجود نمی آورد.

    همانگونه که می دانید، در بدن ما
    میلیونها عصب وجود دارد که کار انتقال پیام در بدن ما بوسیله تحریک الکتریکی این
    عصبها صورت می گیرد. در اثر شارژ بار در اطراف آنها در بدن ما یک میدان تشکیل می
    شود و میدان بدن ما در اثر فعالیت همزمان میلیونها عصب به وجود می آید.

    دستگاه موج نگار مغز چهار نوع منحنی
    از امواج مغزی را ارائه میدهند که عبارتند از: آْلفا، بتا، دلتا و تتا. ریتمهای
    دلتا کندترین امواج مغزی با تناوب از ۱تا۳ دور در ثانیه بوده و اغلب در خواب عمیق ظاهر می شوند. به
    نظر میرسد که ریتمهای تتا که دارای تناوب ۴تا۷دور درثانیه می باشند به خلق و خوی
    بستگی داشته باشد. ریتمهای آلفا از ۸تا ۱۲ دور در ثانیه، در اوقات تفکر، تامل آزاد
    رخ داده و در صورت تمرکز حواس و توجه قطع می شوند و بالاخره ریتمهای بتا با تناوب
    ۱۳الی۲۲ دور در ثانیه،ظاهرا منحصر به نواحی جلوئی مغز، یعنی جایی که فعالیتهای
    پیچیده مغزی رخ می دهد می باشند. امواج آلفا امواج بسیار مهمی هستند که بوسیله
    هانسبرگر آلمانی کشف شدند و به گفته وی با نوعی هوشیاری و خوداگاهی معطوف به درون
    ظاهر می شوند تغییرات فیزیولوژی مهمی در بدن ایجاد می کنند مثل تمرکز و یادگیری.

    حتما تا به حال در باره خطرات گوشیهای
    موبایل یا زندگی در نزدیکی نیروگاهای برق چیزهایی شنیده اید.بنابر تحقیقات پروفسور
    لای امواج مغناطیسی که از نیروگاه های برق یا وسایل برقی مثل سشوار و ریشتراش برقی
    و… ساتع می شود به دی ان ای سلولهای مغزی آسیب میرساند و قابلیت ترمیم را در
    آنها از بین می برد. میدان های مغناطیسی خارجی علاوه بر آسیب به دی ان ای مغز اثر
    منفی دیگری به بدن دارند. این میدان ها باعث اختلال در میدان مغناطیسی طبیعی بدن
    می شوند. همانطور که میدانید نزدیک به ۷۰%از بدن مارا آب فراگرفته و مولکولهای آب
    به صورت دوقطبی هستند و زمانی که ما در معرض یک میدان مغناطیسی خارجی قرار می
    گیریم، این مولکولها در جهت آن میدان قرار می گیرند و این پدیده باعث می شود نظم میدان
    مغناطیسی ما به هم بریزد.

    علاوه بر عوامل خارجی یکسری عوامل
    داخلی نیز وجود دارند که باعث می شوند اختلال در میدان بدن ایجاد شود. مهمترین
    آنها بارهای الکتریکی هستند که هنگام شارژ بار در عصب در اطراف آن به وجود می آیند
    و به صورت الکتریسیته ساکن در بافتهای بدن ذخیره میشوند و میدانی
    که در اطراف این بارها بوجود می آیند در میدان بدن ایجاد خلل می کنند. این بارها
    به خصوص در نقاطی که تراکم اعصاب بیشتر است ذخیره می شوند و به دلیل این که هم
    تراکم زیادی دارند و هم در نزدیکی عصبهای بیشتر و مهمتری قرار دارند برای بدن به
    شدت مضر هستند. از جمله
    این نقاط ناحیه سر و دستها و قسمت مچ یابه پایین است و در بین این سه قسمت، سر
    اهمیت ویژه ای دارد چون بارهای ذخیره شده در آن علاوه بر ایجاد خلل درمیدان
    مغناطیسی مغز باعث اغتشاش در امواج مغزی نیز می شوند.

    به ظاهر ما روزانه تنها دقایقی را در
    معرض میدان مغناطیسی هستیم.مثل موبایل یا سشوار و غیره.اما در طول دوران زندگی خود
    در معرض میدانی بسیار قوی هستیم و آن میدان مغناطیسی زمین هست. عوامل داخلی اغتشاش
    در میدان بدن ما هم فعالیتهای حیاتی و اجتناب ناپذیری هستند که در تمام طول عمر ما
    در جریان هستند پس چگونه میتوان باعث خلل این اثرات سو که باعث اختلال در بدن ما و
    بیماریهایی مثل سرطان می شوند را خنثی کرد؟

    در اینجاست که باید گفت خداوند راه حل
    تمام این سوالات را در یک عمل ساده که امکان آن برای همه افراد وجود دارد و بیش از
    چند دقیقه هم وقت نمی برد و هیچ ضرری هم ندارد به انسان هدیه داده و آن نماز است.

    نماز و میدان مغناطیسی

    آنگونه که از تصاویر به دست آمده از
    میدان مغناطیسی زمین پیداست، به طور شگفت انگیزی اگر انسان در هر نقطه از زمین
    رو به قبله بایستد، میدان مغناطیسی بدنش بر میدان مغناطیسی زمین منطبق می گردد و
    در مدتی که در نماز است میدان بدنش منظم می شود.

    یکی از نکات بسیار جالبی که پروفسور
    بور به آن دست یافته بود این بود که دریافته بود که در بدن تمام دانشجویان مؤنث
    ماهی یکبار تغییر ولتاژ شدید ایجاد می شود و میدان بدن به منظمترین حالت خود می
    رسد و به همین دلیل است که زنان نیازی ندارند در این مدت نماز بخوانند.

    اخیرا هم کشف شده است که علت اینکه
    قلب زنان منظم تر و قویتر از مردان میزند و دلیل آن همین تغییر ولتاژ هست.

    همانطور که قبلا اشاره شد بارهای
    زائدی که در اثر تحریکات الکتریکی اعصاب به وجود می آیند هم شبیه میدان بدن و هم
    بر امواج مغزی اثر سو دارند. و این اثرات در نواحی که اعصاب در آن تحرک بیشتری
    دارند، خطرات جدیتری ایجاد می کنند و باید هرچه سریعتر از آن نواحی دور شوند. به
    طرز حیرت آوری می بینیم که این نواحی دقیقا نواحی هستند که در وضو شسته می شوند و
    بنابر تحقیقات صورت گرفته، بهترین راه دفع این بارهای زائد استفاده از یک ماده
    رساناست که سریعترین و ارزانترین و بی ضررترین ماده برای این کار آب است و جالب
    اینجاست که آب هرچه خالص تر باشد سریعتر بارهای ساکن را از بدن ما به اطراف گسیل می دهد و
    هیچ مایعی مثل آب خالصی که در وضو به انسان سفارش شده این اثر را ندارد.

    با دفع بارهای زائد بدن در وضو امواج
    مغزی در ایده آل ترین حالت قرار می گیرند. علاوه بر
    آن حالت تمرکزی که در هنگام نماز در انسان به وجود می آید، تشعشع امواج آلفا را به
    اندازه قابل توجهی بالا می برد و توانایی مغز را در تولید این امواج بالا می برد.