داستان نعیما طاهری نتیجه خمینی، داستان یک بام و دو هوا ۳۴

آنچه آخوند می گوید

اخوندها بر بالای منبر سالیانی است که از حجاب یعنی عفت زنان، قناعت و صرفه جویی، پرهیزکاری، تقوا و پاکدامنی، ساده زیستن، و دور بودن از تجملات، و زندگی نکردن درکشورهای غرب کافر، دشمن اسلام و ایران، و محیط های فاسد و بی بند و بار آن، فریاد می کشند و داد سخن می گویند. رساله های آنان که شناسنامه و معرف طرز فکر و برداشتنشان می باشد، مسلمانان را تافته جدا بافته، و کشورهای اسلامی را مرکز پاکی، درستی، عدالت و علم به امت خود تزریق می کنند. ولی همانگونه که ما می دانیم و دست کم در این ۳۵ سال شاهد آن بوده ایم، همه این گفته ها از ترفند آخوند است که به مردم گفته و تحمیل می شود وگرنه برای خودشان کمترین جنبه عملی نداشته و در حقیقت به ریش ملت خندیدن است.

خانم معیما طاهری نتیجه خمینی با پول بادآورده از دستبرد به بیت المال، شاد و خندان در کانادا به رقص و پایکوبی می پردازد. آخوند هما بر سرمنبر نعه می کشد، از حجاب اسلامی و از دنای فاسد غرب حرف می زند.

خانم نعیما طاهری نتیجه خمینی با پول بادآورده از دستبرد به بیت المال، شاد و خندان در کانادا به رقص و پایکوبی می پردازد. آخوند ها همیشه بر سرمنبر نعره می کشند، از حجاب اسلامی و از دنیای فاسد غرب حرف می زنند، ولی خود در خلوت کارهای دیگر می کنند.

فرزندان و نوادگان آخوندها

آنچه آخوند به مردم گفته و می گوید شامل حال فرزندان و خانواده آنان نیست. هرکدام از آخوندها دارای یک یاچند فرزند هستند که به جان و مال مردم و غارتگری کشورمان پرداخته، و با داشتن یک و یا چند گذرنامه از کشورهای گوناگون، در سرار جهان به خوش گذرانی، بند و بست، دلال بازی، جعل اسناد و مدارک، و برآوردن عقده های فامیلی خود و بستگانشانند. بی تردید در آینده ای نه چندان دور، هنگامی که پرده ها بالا رود، به ابعاد اینگونه غارتگری ها، تجاوزها، و بی بند و باری ها، پی خواهیم برد.

نمونه بارز اینگونه بی بند و باری ها، فرزندان علی خامنه ای اند. مجتبی خامنه ای را که باید یک قصاب و آدم کش بزرگ تاریخ کنونی کشورمان نامید، سرکردگی همه آدم کشان بسیجی، پاسدار، سربازان امام زمان را بر عهده دارد، و تا کنون قتل های بیشماری به دستور و خواست او انجام شده، و در زندان ها هزاران نفر را بازهم به دستور او شکنجه کرده، و یا بدانان تجاوز نمودند. فرزندان دیگر این روضه خوان، مانند مصطفی و میثم در چپاول پول کشور و سرمایه گذاری های خارج کشور همواره در فعالیتند. فرزندان هاشمی رفسنجانی نیزتا کنون در رشوه گیری از کمپانی ها، خریدن مدارک ساختگی تحصیلی، و صدها کار ضد ملی و مردمی دست داشته اند. فرزندان آخوندهای دیگر نیز هرکدام در چپاول ثروت ملی و لات بازی و کثافت کاری در کشورهای بیگانه، از یکدیگر پیشی گرفته اند.

چند کلمه هم از نتیجه و نوه امام

خمینی خود شخصاً از متحجرترین و عقب افتاده ترین فردی بود که ما در تاریخ چند صد ساله کشورمان پس از شیخ فضل الله نوری بدان برخورد نمودیم. به راستی یک ذره انسانیت، گذشت، مهربانی، محبت در وجود این شخص وجود نداشت. او هرگز یک لبخند نزد، و جهان را کاملن تار و سیاه می دید. اکنون به نوه های آن فرد عبوس و تاریک دل برخورد می کنیم که پرده ها را دریده اند، و با پول بادآورده بیت المال در کشورهای جهان به خوش گذرانی و دریدگی می پردازند.

فرتورهای دیگری از نعیما طاهری نتیجه خمینی که خوش می گذراند و به ریش امت خردباخته می خندد.

فرتورهای دیگری از نعیما طاهری نتیجه خمینی که خوش می گذراند و به ریش امت خردباخته می خندد.

نعیما طاهری که گویا نبیره خمینی و فرزند نعیمه اشراقی است، در کانادا به خوشی و شادمانی دور از چشم همگان، می چرخد، هرچه می خواهد می نوشد، و هرچه هوس دارد می پوشد، او به ریش ملت دربند و امت خردباخته می خندد، و بر سر اجساد هم وطنانش به پایکوبی و شادی می پردازد. اگر ملتی در لجن فرو می رود، اگر ۴۰٪ جامعه در زیر خط فقر زندگی می کند، و یا اگر گشت ارشاد دختر جوان جوراب تیره بلند پوشیده را به کلانتری می برد، از خانواده اش پول کلانی اخاذی می کنند، و اگر پول نداشت شبانه چند نفری به او تجاوز می نمایند، این ها به او و فرزندان آخوندهای دیگر ارتباطی ندارد. زیرا نوه و نبیره خمینی و فرزندان صدها آخوند دیگر، تافته جدابافته اند و نباید گردی بر چهره آنان نشیند وگرنه گور پدر امت و ملت!.

جایزه نعیما طاهری

نعیما طاهری در مسابقه OCE از ایالت انتاریو کانادا مقام اول را کسب کرد. البته ما از کم و کیف این مسابقه و نحوه دادن آن آگاهی نداریم. ولی دو موضوع برایمان آشکار است :
۱- کشورهای غربی برای دانه پاشی و داشتن روابط استثماری سیاسی، همیشه عادت دارند که به فرزندان و وابستگان یک رژیم به نحوی رشوه دهند تا از مزایای آن درارتباطات سیاسی خود برخوردار بشوند. نمونه آن، دادن جایزه به خانم عبادی، و یادادن دکترهای افتخاری به بسیاری از افراد وابسته به یک رژیم است. دکترهای تقلبی و یا غیر تقلبی که دانشگاه آکسفورد و یا دانشگاههای کانادا به کردان، پسر هاشمی و افراد دیگر دادند و یا در حال دادنند، نیز از زمره این دانه پاشی های سیاسی می باشد. شاید این جایزه نعیما طاهری هم از آنگونه خوش خدمتی های دولت های بیگانه باشد.

۲- اگر هم این خانم با پول های بادآورده که دستشان از ۳۵ سال پیش در جیب ملت بوده است توانسته به جایی برسد و مدارکی کسب کند، کار بزرگی انجام نداده است. زیرا هزاران نوجوان در صدها دهات ایران از فقر و فلاکت خانوادگی ناچارند گوسفند بچرانند و یا کارگری کنند که هرکدام می توانستند با توجه بهتر و در محیط مناسب قرارگرفتن دست به ابتکارات و کارهای برجسته بزنند ولی از آنجا که آخوندها و فرزندانشان مملکت را چپاول و پول ها را دزدیده و از کشور خارج کرده اند، عمرشان در ده به باد می رود.

تصویری دیگر از نعیما طاهری نتیجه خمینی به گفته ما در پوششی کاملن جذاب و زیبا، ولی به گفته آخوند شهوت انگیز و. سکسی

تصویری دیگر از نعیمه اشراقی نتیجه خمینی که خود را تافته جدا بافته می داند و از هرتوهینی به مردم فروگذار نیست. الحق که خبث نیت را از پدر بزرگش به ارث برده است.

اظهار نظر خوانندگان در باره این جایزه

«کسب مقام قهرمانی خالی‌بندی و نفر اول دروغ‌ گویی ۲۰۱۳ در فیس بوک را به نعیمه اشراقی شدیدا تبریک میگوییم. جایزه‌ای که تیم شامل دختر نعیمه اشراقی برده مربوط به یک مسابقه فیلم دانشجویی آن هم فقط در منطقه اونتاریو است! این مسابقه فیلم دانشجوئی هر سال در حاشیه یک کنفرانس برگزار میشود و در آن از دانشجویان منطقه اونتاریو خواسته میشود که یک فیلم ویدوئی سه دقیقه‌ای درباره ابداعاتی که به ذهنشان میرسد، بسازند. سپس از بین تیمهای که فیلمهایشان را به این مسابقه دانشجوئی فرستاده‌اند، سه تیم اول انتخاب میوشند. اعضای تیم اول امسال افراد زیر هستد علی صادقی، مسعود شادنام، نعیما طاهری (دختر نعیمه اشراقی)، محمد فرجی، فانسو جیسیمی…

این اعلام از طرف نعیمه اشراقی که در صفحه فیس‌بوکش منتشر کرده بود دروغی بیش نبود. او نوشت: «نعیما طاهری دختر جوان ایرانی در مسابقه OCE از ایالت انتاریو کانادا مقام اول را کسب کرد. حدس بزنید این دانشجوی ایرانی کیست؟ دخترم نعیما دانشجوی رشته روابط بین‌الملل.» و همینطور این ادعای امروزش: «نعیما، دختر دلبندم، کسب مقام اول مرکز نخبگان ایالت انتاریو کانادا را به تو تبریک می گویم…»

عکس نعیما طاهری که به طرز ناشیانه ای به وسیله مادرش نعیمه اشراقی رتوش و فوتو شاپ شده. تفاوت آندو کاملن پیدا است.

عکس نعیما طاهری که به طرز ناشیانه ای به وسیله مادرش نعیمه اشراقی رتوش و فوتو شاپ شده. تفاوت آندو کاملن پیدا است.

چند کلمه هم از مادر عروس بشنویم!

به دنبال برنده کردن و یا برنده شدن نعیما طاهری در کانادا و گرفتن عکس های آرتیستی و آن چنانی که برای خانواده های غیر آخوند گناه، معصیت، و بی دینی و بی ایمانی ولی برای آخوند زادگان مشروع و کار پسندید ه ای است، مادر این دختر خانم یعنی نعیمه اشراقی با دست پاچگی به رتوش عکس ها پرداخته تا از دید انتقادگران به دور بماند. ولی این کار خانم با کمال ناشیگری انجام گردید و باردیگر نشان داد که در کشورمان ما از آخوند و آخوند زاده ظاهر ساز و حیله گرتر نداریم.

خانم اشراقی خطاب به دخترش می نویسد :”نعیما؛ دختر دلبندم، کسب مقام اول مرکز نخبگان ایالت انتاریو کانادا را به تو تبریک می‌گویم. باید بدانی به وجودت افتخار می‌کنم نه برای مدال، بلکه برای انسانیت، شرافت، مهربانی و برای دیانتت…؛ دختری که اغلب جلسات هفتگی تفسیر قرآن را ترک نمی‌کند و به آنچه از آن می‌آموزد، عمل می کند…؛ عزیزم، هرگز از تو جز اخلاق نیکو، ادب، عاطفه و وفا ندیدم…؛ اگر شیرینی این پیروزی را به کامت تلخ کردند به فال نیک بگیر که انتقاد و حتی حمله، انسان را مصمم و آبدیده می‌کند. دخترم، قدم‌های بعدی را بلندتر و محکم‌تر بردار و از آنچه می‌آموزی برای خدمت به هم‌نوعت استفاده کن؛ بدان همواره دعای خیر مادرت همراه توست؛ از خداوند منان برایت بهترین‌ها را آرزو دارم.»

البته اگر مادر این دختر خانم تعریف فرزند خود نکند کی بکند؟. در این نوشته جز ریا و تزویر و ترفند آخوندی چیز دیگری دیده نمی شود. فرزند این خانم که در کانادا به خوش و خوش گذرانی می پردازد، چه گونه می تواند در تفسیر قرآن شرکت کند؟. در حالی که می دانیم تفسیر قرآن نیز یک نوع پرده پوشی از حقایق نوشته درون قرآن، و یک نوع حقه بازی دیگر آخوندهاست.

واکنش خانم اشراقی به انتقادها

به دنبال اعتراضات و انتقادهای تند خوانندگان در سایت های گوناگون مانند خودنویس به پرده پوشی خانم اشراقی در رتوش ناشیانه عکس دخترشان، نامبرده در مقابل این هجمه‌ها، سعی کرد به طور ناشیانه ای از خود دفاع کند؛ اما دفاعی نادرست صورت داد؛ او در یکی از پاسخ‌ها، نوشت:
«دوستان عزیز لطفا به عوعو کردن اشخاص حساسیت نشان ندهید چون واقعا فکر میکنند مهم هستند. خداوند در قران فرموده است که حسود هیچ وقت از حسادت خود سودی نمیبرد نوه امام بودن خودش افتخاری است برای من و خانواده‌ام و من به آن مفتخرم خداوند همه شما جاهلان را هدایت کنه و اگر قابل هدایت نیستید نیست و نابودتان گرداند.»

خانم نعیما طاهری در پوشش دیگری که از دیدگاه عمومی و جهان امروز بسیار عادی است، ولی با گفته آخوندها و عملکرد دوچهره بودن فرزندانشان با هم همخوانی ندارد. از یک طرف با دروغ و ترفند افرادی چند چهره مانند خانم اشراقی فرزند خود را به دروغین در تفسیر قرآن ستایش می کنند، از سوی دیگر جایزه ای عمومی و بی اهمیت همه ساله را منحصر به فرزند خود می داند و با بوق و کرنا به گوش امت خردباخته فرو می کند.

خانم نعیما طاهری در پوشش دیگری که از دیدگاه عمومی و جهان امروز بسیار عادی است، ولی با گفته آخوندها و عملکرد دوچهره بودن فرزندانشان با هم همخوانی ندارد. از یک طرف با دروغ و ترفند افرادی چند چهره مانند خانم اشراقی فرزند خود را به دروغین در تفسیر قرآن ستایش می کنند، از سوی دیگر جایزه ای عمومی و بی اهمیت همه ساله را منحصر به فرزند خود می داند و با بوق و کرنا به گوش امت خردباخته فرو می کند.

نکته پایانی

خانم نعیمه اشراقی ظاهراً مهندس پتروشیمی و کارشناس ارشد صنایع از دانشگاه امیرکبیر، و معاون مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت خدمات مهندسی نفت کیش است.  باید دید که این خانم چه گونه به دانشگاه رفته و به چه ترتیب مدارکی به دست آورده و آنگاه پست نان و آب دار و بادآورده ای  آنهم در وزارت بی در و تخته و آخوند زده نفت سرشار از درآمدهای ملی را برای خود کسب کرده است!. وقتی آخوند ورود به دانشگاه و مدرک سازی را هم مانند دیگر کارهای مملکت ارث پدری اشان می داند، رفتن به دانشگاه، پایان تحصیل، مدرک گرایی و پست های نان و آبدار برای آنان بدون قید و شرط آماده است.

هنگامی که از رفتار  خودسرانه و هوسرانی آخوند زاده ها انتقاد و خرده گیری می شود، می گویند ما با رژیم نیستیم و عقایدمان با آنان تفاوت دارد. ولی برسر مدرک و پست گرفتن و غارت بیت المال نوه و نتیجه و نبیره و ندیده امامند و به همه می گویند: ” تاکور شود هر آن که نتواند دید”. اینان رل شتر مرغ را در کشورمان بازی می کنند. وقتی می گوییم بپر، می گویند ما شتریم، ولی اگر بگویی بار ببر، می گویند ما مرغیم!.

 

  • ناشناس

    آخه چرا همه را ره یک چوب میزنید از کجا معلوم دختر مثل مادر یا پدر بزرگ باشد این طفل معصوم که هیچی هم نگفته واقعا که هممون دفتار های عصر حجری داریم متاسفم

    • ارش

      عزیز این طفل معصوم با پول ملت رفته اونور …بعد پدر ما درومد اینقدر کنکور دادیم و تاهش توی روزنامه برای ماهی ۴۰۰ تومن پیش هر پتیاره ای تا کمر خم شدیم که بمون کار بدن …پس بفهم چی میگی

  • سعید

    تا این قسمتش که هر کسی راجع به هر کس دیگری در فیس بوکش میتواند هر خالی بندی را بکند به ما مربوط نمیشود ولی اینکه با پول این مردم فرزندان این کفتار های کثیف روانی به خارج میروند و بعدش هم به ریش این ملت شهید پرور (احمق) میخندند آنجا هست که میبینیم خق هم دارند که این مردم لیاقت بیش ار این را نیز ندارند.

  • Amir

    ‫چرا با ورود به حریم خصوصی انسانها همانکاری را می کنیم که به آن خرده می گیریم؟
    ‫ما اگر به حق با رژیم (نظام) جمهوری اسلامی اختلاف داریم به دلیل ضد بشری بودن آن و اعمال شیوه
    های فاشیستی حاکم بر آن است، اما مبارزه بدین معنا نمی تواند باشد که هر جا، هر چه خواستیم بنماییم! دریغا بر ما!

    • مهتاب

      این نره خر ماده منظورم نتیجه گندیده خمینی از کجا این همه پول در آورده که در کانادا تحصیل کنه بعد هم این عکس ها و این افاده ها اگر در ایران دختران ما داشته باشند سروکله فاطی کماندو ها پیدا میشه و الکی الکی براشون پرونده سیاسی درست میکنند و الا آخر …. این این مادر خودخواه هم دایم داره لاف این گنده بگ رو میزنه یک نیست بگه با این همه گندی که او پدر بزرگ نادانت و احمقت به مملکت زد اصلا نباید در هیچ جایی خودت را نشان دهی اگر هم میخواهی ابراز وجود کنی در مخالفت با سیستم نظام درآ و مردم هم از تو حمایت میکنند نه اینکه باد در غب غب بندازی و خودت رو روشن فکر نشان بدی و بعد هم نام بابا بزرگ متحجرت رو یدک بکشی و به نامش افتخار کنی مگر نوه خمینی بودن افتخار دارد به عقده من تازه مایه شرمساری است !!!

  • arash1355

    مادر ایشان هم در کانادا درس خواند ،با پول کی‌؟

    چرا از چادر که پدربزرگشان به زور بر سر همه کردند استفاده نمیکنند

    • مهتاب

      کاملا موافقم چادر و حجاب اسلامی و زور سری برای مردمه !! اگر چادر حچاب برتر هست نوه خمینی باید علاوه بر چادر روبنده هم ببنده تا دیگه مردم ریخت نحصش رو نبینند

  • توفان

    مزخرف بود.. مخصوصن نام بردن از خانم عبادی..

  • irani

    cheghad be man sakht gozasht toye madrese va daneshgah. cheghad ba gashte ershado eist bazresi moshkel dashtam ta iran boodam…..cheghad toye khoooneh zendegimoon rikhtan, che familhaeio a dast dadam ba jenayateaei ke pedar bozorge kesafatesh mosabebesh bood, hala in dokhtar rahat dare zendegisho mikoneh! in zolme. poole mardoome badbakhtemoone vagarne ke in bche akhoond ahhh nadasht ba nale soda kone

  • Baran Bahari

    خمینی و انقلابش مرده اند…. باور کنیم….

  • محمد جواد

    به نظر من نعیما طاهری کار اشتباهی نکرده … اونم خواسته مثل بقیه کردم دنیا تفریح کنه و بگرده … اون حق داره … به نظر من محکوم کردن نعیما طاهری اشتباهه … اگه قراره کسی رو محکوم کنیم دولت خودمونه … هیچ وقت بچه رو به خاطر کار پدرش باز پرسی نمیکنن … حالا این که نتیجشه ….

    • مهتاب

      البته حق با شماست درسته ولی کسی که این کار رو میکنه در جایگاهی که هست حداقل خودش یا مادرش باید از مردم بدبخت ایران که بدبختی شون نتیجه نادانی خمینی بوده غذر خواهی کنه نه اینکه با کستاخی تمام بگه مردم عوعو میکنند این نعیما خانم آنقدر کستاخ و بی شرم است که با ثروت همین مردم و از ریاکاری پدر بزرگ متحجر و نادانش به موقعیت عالی رسیده حالم ازاین زنیکه خودخواه بهم میخوره

  • پات هد

    طفل معصوم؟اولا این خرس گنده ۲۵ سالشه یه بار ازدواج کرده طلاقم گرفنه انقدر نگید این بچه این بچه.دوما ایشون میخوان نماینده مجلس بشه توی دفتر دستک ننش هم کار میکنه.این یعنی اینمه همه چیز رو پذبرفته.بعضی ها میان میگن این بچه شاید مخالف باشه؟مگر خودتون راه بابا بزرگتون رو میرید؟من اگه بابا بزرگم چنان گندی به کشورم زده بود اون قدر باهوش بودم که بفهمم چه خبره و خودم رو بکشم بیرون(کشیدن بیرون هم یعنی بریدن از همه چیز از این همه پول و قدرت) نعیما خودش دوست داره تو سیستم باشه همون طور هم که خودش گفته میخواد نماینده مجلس بشه.این یعنی چی؟این یعنی نعیما کاملا با همه چیز موافق هست با کوچکترین کاری هم که بابا بزرگش کرده مخالف نیست.من پدر بزرگم که کاره ای نبود ولی اگه مسۀول ۸ سال جنگ ایران و عراق بود مسۀول ریختن خون بچه های مردم بود من وظیفه ی خودم میدیدم که جلوش وایسم مثل خیلی از بچه های دیگه که تو تاریخ دیدیم با پدرانشون مخالفت کردن.یا کلا بذارم برم.ولی وقتی اینجایی و قصد ترک این سیستم رو نداری لیاقت طرفداری من رو نداری.در ضمن همه جای دنیا همه ی ادم های معروف زندگی خصوصی براشون معنی نداره وقتی خودت رو وارد این جریان ها میکنی نعیمه اشراقی، باید خودت رو برای اینکه تا ته زندگیت رو در بیارن اماده کنی.

    • مهتاب

      واقعا که چطور روشون شده این عکس دختر گنده بگ زشت و لوس نونور را روی فیس بوک بزاره مگه نوه فلانی بودن افتخار داره

  • Ramino R

    باور کنید همین مقالهٔ کسانی‌ را که در اینجا اشک تمساح میرزند هم نام برده، ملت خرد باخته!!!!

  • سامی

    خیلی زیبا رو مومن هستش جایزه اش هم مبارکش ……. حسودا

  • eli

    حالا درست که اینها حرف و عملشون یکی نیست..ولی دریدگی و این صفاتی هم که میچسبونید بهشون درست نیست…کلا ما ایرونی متعادل نداریم!!!!!

  • فضول

    اصلا بحث ورود به حریم خصوصی هیچ کسی نیست.چرا برخی دوستان مسئله را نگرفته اند؟!!!!!چه بسا خیلی از دختران ایرانی در کشور های دیگر تحصیل میکنند و حجاب هم ندارند و ما به آنها افتخار میکنیم وهیچ وقت به نوع پوشش آنها گیر نمیدیم.لطفا کمی بیشتر فکر کنید
    یا یکی گفته اونم خواسته مثل بقیه کردم دنیا تفریح کنه و بگرده .اینجا بحث اینه که با چه پولی ؟از چه راهی؟با چه قیمتی؟
    صورت مسئله رو پاک نکنید لطفا!!

    • مهتاب

      من از خانم نعیمه اشراقی میپرسم چرا در ایران چادر به سر میکنی و لی در خارج از ایران از پوشش دیگری که با دیدگاه خمینی هماهنگی ندارد استفاده میکنی آیا این ریاکاری و خقه بازی نیست در ضمن دختر شما با آن تیپ و ادا اصلا بهش میاد که قرآن خون باشه به عقیده من کسی که قرآن خون هست آنقدر متحچر میشود که وقت این اداها رو ندارد چون ذات قرآن حجاب را تعلیم میدهند و عقب ماندگی زن را حال شما کدامش هستی اگر روشن فکری بگذار کنار شعار های اسلامی را اگر نه لباس مناسب به دختر خودت معرفی کن که با معیارهای اسلام عربی هماهنگی داشته باشه موقعی که پای منافع میاد وسط میشید اسلامی وقتی پای مسافرت خارجه میشه روشن فکر میشوید ببخشید ولی پدر بزرگ شما خمینی این درس دو رویی را به شما و تمامی سردمداران نظام یاد داده چون خودش هم دروغ گو بود و هم دورو و حیله گر درضمن اگر دختر شما با این ساپورت و کفش مکش مرگ من و او روسری زوری که به سر کرده در خیابان های تهران بیاد در دم سگ های پاچه خور ولایت و دست پروردگاه پدر بزرگ شما به جایی میبرندش که عرب نی انداخت …..

  • عباس ربیعی

    من کاری ندارم چیکار کرده و کی هست ٬ من که با دیدن عکسهاش تحریک شدم و با عرض معذرت چندباری هم ناخواسته محتلم شدم٬ آخه من تو جهنمی که خمینی برامون درست کرده زندگی میکنم و ندید بدیدهستم دست خودم نیست! خوش بحال اونایی که باهاش هستند و هر وقت دلشون میخواد ….

  • عباس ربیعی

    چرا نظر قبلی منو پاک میکنی منم حرف دلم رو مودبانه گفتم! اینجا حرفهای بی ادبانه تر از اون رو گذاشتی نوشته من همه از کلماتیه که تو هر کتاب ادبی و مذهبی و توضیح المسائلی پیدا میشه .. تا وقتی خودمون سانسور کنیم نباید توقع داشته باشیم آخوند بر ما حکومت نکنه٬ مشکل از خودمونه٬ من یک واقعیت رو با زبان و کلمات مودبانه نوشتم ولی شما بخاطر وجهه خودت و دو روز بیشتر سایت داری سانسورش کردی! پس تو با آخوند چه فرقی داری اونم میخواد دو روز بیشتر مملکت داری کنه! ذات هممون مثل همدیگه است فقط ظاهرامون فرق میکنه .. از نظر من تو با آخوند هیچ هیچ هیچ فرقی نداری ٬ سانسور تو مثل حجاب اجباری اون فقط حفظ ظاهر اسلامی و ادبیاتیه.

  • gorz

    اینان مشتی راهزن هستند که با دستبرد زدن به دارایی ایرانیان دارند آن ور آب خوش می گذرانند
    تا به گوش رسیدن نغمه ی آزادی اندکی بیش نمانده است

  • gorz

    اگه این دختر ۲۵ ساله معصوم هست بیاد از کشتار های پدربزرگش پوزش بخواد

  • Shame on Liberal MPP Reza Moridi for standing next to Khomeini’s grand daughter.

  • ماردین

    واکنش خانم نعیمه اشراقی نسبت به منتقدان خیلی بی ادبانه بوده و نشان از کوته فکری وی است که بازتابی از کلیت نظامی است که انتقاد پذیر نیست و حکومتی خود سر می باشد.
    من کاری با شخصیت خود نعیما اشراقی ندارم اما واقعا ریا کاری در این حد دیگر غیر قابل تحمل است که با فوتوشاپ بدن وی پوشانده شود.
    و به تمامی مطالب بالا ایمان دارم.

  • علی حلفی

    سلام خیلی براتان عجیب هست که نوه خمینی این عکس هارا زده شماها شاید تاریخ شناس خوبی نباشید مگر خمینی معصوم بود پیامبران خدا که معصوم بودن خانواده هایی داشتند که بدتر ازنویه خمینی بودنند برای مثال زن لوط پیامبر -پسر نوح -…وبیشتر ازاینهابرید تاریخ بخانید بعد بگویید نوی نوی خمینی خمینی مجاهد بود نه پیامبر دلیل نیست همه خاندانش براه راست هدایت بشند وزمانی که خمینی فوت کرد این دختر هنوز به دنیا نیامده بود

  • ملاه آواره

    مرگ خوب است ،اما برای همسایه.آخوند وآخوند زاده ها همگی وتمام خواه هستند.

  • رضا

    چادری منافق آشغال! دخترهای هاشمی هم مثل این مفسد فی الارض اند ولی هیچ کی از گل نازک تر بهشون نمی تونه بگه!

  • مبین

    اقا یکی شمارشو بده من مخشو اگه نزدم مرد نیستم
    این ۱۰ یا دوس پسر داره معلومه از اون هرزاس

  • مبین

    ننش عجب کسکشیه

  • مبین

    اقا اگه نوه ی خمینی هست پس چرا فامیلیش اشراقیه؟؟؟

  • عباس

    آخوند مرا پند میداد.خودش میرفت …..میداد.”
    تمام….” دیگر وقت برای اینها نگذاری.بیاید با هم یک فکری کنیم تا دیگر نتوانند از ما ملت ایران سواری بگیرن.

  • محمد مواد

    کیرم تو روح نوه های امام ..عجب فازی میدن این قحبه های لامصب خوشگل

  • عرب زاده

    ۸۰۰ میلیون ۱۰ سال پیش مهریه این تحفه بود که بعد از طلاق یه جا از آقا داماد (میلاد پنجه شاهی) گرفت …