خانم نعیمه اِشراقی، شما یک دُروغگویِ وَقیح و بی اَخلاقید! ۱۰

– جوکِ سَخیفِ نوه خمینی با جانباختگانِ میهن:

به گزارش رادیو فرانسه و سایت خودنویس؛بر اساس کامنتی منسوب به خانم نعیمه اشراقی در فیس‌بوک، ایشان با اشاره به جوکی که سال‌ها قبل برای پدربزرگ خود تعریف کرده بود، باعث خشم بسیاری از ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی شده است.

خانم اشراقی می‌نویسد: «جوک دیگری که برای امام تعریف کردیم و همیشه به شوخی یاد می‌کردند این بود: امام خمینی: ای پاسداران، بیوه شهدا را بگیرید. ای کاش من یک پاسدار بودم.»

این مساله با واکنش گسترده‌ای در فضای شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد وبنا به گفته کسانی که با خانم اشراقی در ارتباط فیس‌بوکی هستند، ایشان کامنت‌های اعتراضی را از زیر این «جوک» حذف کرده‌اند.

از آنجایی که خانم نعیمه اشراقی به همخوابی با این پاسدار و آن پاسدار دلبستگی عمیقی دارند، چنین پیشنهاد بی شرمانه ای را به بانوانِ بیوه ای که همسران شان در راه حفظ ایران جانفشانی کردند، ارائه دادند.  سیروس پارسا

از آنجایی که خانم نعیمه اشراقی به همخوابی با این پاسدار و آن پاسدار دلبستگی عمیقی دارند، چنین پیشنهاد بی شرمانه ای را به بانوانِ بیوه ای که همسران شان در راه حفظ ایران جانفشانی کردند، ارائه دادند.
سیروس پارسا

بعد از ماجرای «فتوشاپ» نوه «امام»، خانم اشراقی و فیس‌بوک‌شان به دقت از سوی اعضای فیس‌بوک زیر نظر بوده است. پس از داغ شدن موضوع این «جوک» در فضای مجازی، مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگار ایرانی مقیم انگلستان در فیس‌بوک خود به این مساله اشاره و به خانم اشراقی اعتراض کرد. علی‌نژاد نوشت: «سرکار خانم نعیمه اشراقی! این جمله‌ای که در مورد همسران شهدای جنگ نوشته‌اید، سخیف است. جمله تهوع آور است این اسمش طنز نیست، جوک نیست.»

خانم اشراقی اما، در کامنت‌های مختلفی، همه چیز را به گردن جاعلان انداخت. چند ساعت بعد، خانم علی‌نژاد در پستی جداگانه نوشت: «تمام تنم از دروغ درد گرفت. دوستان اصلاح‌طلبی را می‌شناسم که می‌دانند نعیمه اشراقی نه تنها آن کامنت را خودش نوشت بلکه از جک نوشته‌اش در مورد شهدای جنگ در صحبت‌های خصوصی با آن‌ها دفاع هم کرد.

من خودم همان زمانی که کامنت مربوطه را دیدم روی کامنت کلیک کرده‌ام و تا رفت توی صفحه اصلی‌اش و مطمئن شدم که صفحه خودش آن کامنت را نوشت و نه صفحه جعلی، عکسِ کامنت را منتشر کردم. به من نگویید ساکت باش. دروغ دارد. گریه‌ام گرفت. چون می‌دانم که دروغ نگفته‌ام و حالا خانم نعیمه اشراقی که در کامنت‌های خصوصی از جک‌اش دفاع کرده بود، زده است زیر همه چیز و هوادارانش یکی یکی سر من آوار خواهند شد….لطفا نگویید پوست کلفت باش. نیستم.»

– پاسخِ کوتاهِ فیسبوکی نگارنده به نعیمه اشراقی در فیسبوک:

خانم اشراقی خجالت بکشید! حیا کنید! یک عمر که شما و دودمان خونخوارتان دَمار از روزگار ما مردم بینوا در آوردید، حالا قباحت را به جایی رساندید که با همسرانِ شیرمردان این سرزمین که جان شان را برای حفاظت از آب و خاک ایران دادند (در جنگی که پدربزرگ نادان تان به ایران و ایرانی تحمیل کرد)، شوخی می کنید؟

شما آبرو را خورده و حیا را قی کرده اید، معلوم است وقتی شکم تان از پول های دزدیده شده از گلوی مردم سیر است و دخترتان را برای تحصیل و زندگی به کانادا فرستاده اید تا هر آنچه می خواهد بکند و هر آنچه می خواهد بپوشد و به دختران اسیر در چنگال رژیم خانوادگی شما دهن کجی کند، اینگونه بیانیه هم صادر می کنید!

شما که از شرف و عزت و مردم داری و انسانیت بویی نبرده اید ولی ملت ایران این تیره روزهایی که شما برای مان تدارک دیده اید و این توهین های بی شرمانه مداوم تان را فراموش نخواهد کرد! بترسید از روزی که چرخ سرنوشت شما را از عرش به فرش بکوباند و التماس همین مردم کنید! بترسید…

این تصویر خود گویایِ همه چیز است! این لکاته وقاحت را به غایت رسانده و بی هیچ هراسی به جانباختگان میهن مان توهین می کند! ننگ بر او و طرفدارانش!  سیروس پارسا

این تصویر خود گویایِ همه چیز است! این لکاته وقاحت را به غایت رسانده و بی هیچ هراسی به جانباختگان میهن مان توهین می کند! ننگ بر او و طرفدارانش!
سیروس پارسا

– نعیمه ای که به پیروی از روح الله تَقیه می کند:

یکی از ارکانِ اساسی و اصولی دین مبین اسلام “تقیه” است که به کمکِ آن، مومنین و مومنات هَر جایی گیر کنند و احساس خطر نمایند، به اذن خدا و با سرعت نور تقیه کرده و دروغ های مصلحتی می گویند تا از منافع خویش دفاع کنند. همانطور که ماهِ محرم بدون قیمه نذری بی معناست، اسلامِ بی تقیه نیز پوچ است و بنیادِ این مکتب بدونِ این پندار از هم می پاشد.

نعیمه اشراقی هم که به تقلید از پدبزرگش یَد طولایی در دروغگویی برای رسیدن به مقصود خویش دارد و واحدهای درسی تقیه را پیش آن پیرِ بی شرم و خرد، پاس کرده، برای بار چندم دست به دامان تقیه گشته تا بلکه بتواند خودش را از این ماجرای شرم آوری که درست کرده، نجات داده و شخصیت پلیدش را تطهیر کند.

برای ما مثل روز روشن است که ایشان خودشان آن کامنت خجالت آور را گذاشتند، اصلن جای شک و تردیدی نیست چرا که شاهدان عینی بسیاری هم وجود دارند ولی این گرگ در لباس میش با ادعای اینکه برگه اش هک شده بوده، همه چیز را به گردن جاعلان انداخته و خود را بی خبر از همه جا و همه چیز معرفی نموده است.

نگارنده با قاطعیت تمام اعلام می کند که خانم نعیمه اشراقی یک دروغگوی وقیح و بی اخلاق است و شوخی جنسی اش با همسرانِ جانباختگانِ میهن مان، حاکی از ذهن بیمار و افکار پلیدش دارد! حتمن ایشان دورانِ کودکی سختی را با پدربزرگ خود که سکس با نوزادان را جایز می دانسته تجربه کرده که اینگونه افکار اروتیکِ پریشانی دارد!

  • Farbod

    اگر با هک کردن سایت ایشان بشود چنین کامنتی ازطرف ایشان گذاشت (حتی احتمال آن) قضاوت کردن بر اساس این کامنت بسیار نا جوانمردانه خواهد بود

    • فرید

      چرت نگو بابا اگه کسی بتونه فیسبوک رو هک کنه فیسبوک بلافاصله استخدامش میکنه و در ازای اعلام حفره امنیتی بهش پول میدن. لطفا آکبند نگهش ندارین

      • مهدی

        من کاری با اون ندارم که راست گفته یا نه ولی یکی از دوستای من دکترای سخت افزار داره از سر لجبازی با ادمین یه گروه (گروه بسته بود)تونسته بود خودش رو ادمین دوم کنه…

  • masoud azizi

    ای کاش من هم یک پاسدار بودم

  • Max

    آن که زمان جنگ بود، ولى حالا با این دزدى هاى میلیارد میلیاردى که آقایون برادران سپاه از سر سفره ملت مى کنند و هر که بیشتر خورد و دزدید با افتخار و سر صدا آن را جار مى زند، واقعا که این کلام امام معظم مصداق پیدا مى کند که اى کاش من هم سپاهى بودم!

  • Mahdi Ahadpour

    مهدی احدپور
    در مورد خانواده حاکمان إسلامی مردم بخوبی انها را می شناسد و همه ی أنان
    إنسان های خطا کار هستند و أخلاق ندارند .حرف و صحبت من با اقای سیروس پارسا است که کمی خویشتندار بأشد و جمله ی اخر را از مطلب خود پاک کنند .می دانیم که عصبانیت وأحساس سنگین موجب نوشتن این اتهام شده است ولی بهتر است که ما بیشتر کنترل بر خود داشته باشیم که از أدبیات إسلامیون فاصله بگیریم

  • سس

    چ کوسیه

  • آرش

    آخه یکی نیست بگه دختره ناز پرورده هندی تبار,کجابودی وقتی خون این دلیر مردان یکی پس از دیگری روی زمین میریخت تا بساط تخت حکومت تو و امسال تو را بنا کنه؟درسته ,,از نظر ما یه هندی هیچ وقت خون یه ایرانی توی رگاش نیست که خون این شهدای براش ارزش داشته باشه .نعیمه خانم شما بهتره بری یه فکری برای اون تجاوزهای جنسی که توی هند اتفاق میفته بکنی

  • marxist haye rousi va amrica s

    آمریکا؛ وقاحت و رسوایی خواهر “مری”+عکس

    http://www.iranpressnews.com/source/209557.htm#

    پوتین آمد به مستعمره فقاهت روسی و از عروسک های خیمه شب بازی خودش خواست آتش امریکا ستیزی را به سال ۵۹ برگردانند تا او بتواند از ترامپ امتیازات بیشتری بگیرد
    اینها که در تهران قدرت را در دست دارند عوامل سر سپرده روسیه هستند که انقلاب ۵۷ را دزدیدند و از جهت گیری استقلال و آزادی خواهی منحرف کردند ، مجلس موسسان را خبرگان کردند ارتش را کنار گذاشته و سران آنرا در اعدام های ۵۷ ، کودتای نوژه که توسط حزب توده لو رفت ( به گفته عمویی از شوروی آمد ) و ساقط کردن هواپیمای نظامی سی ۱۳۰ و نابود کردن سران ارتش ، سفارت امریکا را اشغال کردند و ۴۴۴ روز گروگانگیری و بعد با جنگ عراق کشور را با دولت روسی موسوی – نبوی – رفسنجانی امنیتی ، کوپنی ، فاسد رانت خور کرده و همه مخالفین را سرکوب ، بازرگان ، جبهه ملی ، بنی صدر را سرنگون ، مجاهدین خلق را کشتار کردند ، حتی به بهشتی و باهنر و مفتح هم رحم نکردند . هر کس که ممکن بود جلوی فروش کشور به روسیه را بگیرد به دستور کیانوری به رفسنجانی و به خمینی سر به نسیت کردند . بعد همان گونه که لنین عمل کرد و حیدریان چگونگی آنرا توضیح داد ، اوامر روسیه ، توطیه ، کودتا ، تخریب و چماقداری و ترور شخصیت و نفوذ و بزرگ سازی مزدوران بی سواد حزب توده که از یک سرهنگ الکلی ک گ ب دستور میگرفتند ، بلوا و اغتشاش فقاهت اسلامی را در ایران به سبک رژیم های بعثی مستقر کردند و گناه همه چیز را گردن شاه مدرن وطن پرست و امریکا و لیبرال ها انداختند . حزب الله را جاسوسان روسیه محتشمی پور و خویینی ها در لبنان پایه ریختند با کمک اسد فاشیست روسی ، در و دسته قذافی هم جلال افغانی و محمد رینگو را وسیله تروریستی خود کردند در حکومت ، حزب الدعوه عراق و صدری ها هم علی لاریجانی و هاشمی شاهرودی را چپاندند داخل حکومت تروریستی روسی اسلامی . بعد اپوزیسیون قلابی مارکسیستی روسی و ملی مضحکی مارکسیستی اسلامی روسی و خط امام تروریست روسی و مجاهد انقلاب روسی و حزب توده و فدایی و راه کارگر و کومله و کمونیست کارگری و دموکرات کردستان روسی کارش شد حفاظت از این ام القراء ام الفساد تروریستی روسی . هجوم بردند به غرب و همه رسانه های فارسی را اشغال کردند و هزاران تن دروغ و فریب و بد و بدتر و توجیه اتمی و توجیه دخالت روسیه و توجیه مداخله در امور اعراب و توجیه حضور غارتگرانه روس ها و ونزوئلایی ها و بولیویایی ها و همکاری های موشکی ، اتمی ، میلیتاریستی با روسیه و کره شمالی و صرفنظر کردن از نفت و گاز شمال به نفع روسیه و غارت خزر توسط روسیه و ترویج امریکا ستیزی و اسراییل ستیزی و ترکیه ستیزی ، همه برای روسیه در دستور کار این رژیم قلابی روسی گردید
    کار به جایی رسید که بدل روسی همه کیز را ایجاد کردند و اصلی ها را حصر رسانه ای و مورد حمله و افترا قرار دادند
    مشروطه خواه مارکسیست روسی درست کردند ( اله بقراط )
    سلطنت طلب مارکسیست روسی درست کردند ( عباس میلانی ، میرفطروس )
    نهضت آزادی مارکسیست روسی درست کردند ( طاها پارسا و اشکوری )
    ملی مصدقی مارکسیست روسی درست کردند ( علی شاکری زند )
    تحکیم وحدت مارکسیست روسی ( علی افشاری )
    آمریکایی مارکسیست روسی ( روشندل ، صدری ، دیاشی ، گنجی ، ..)
    مائویست مارکسیست روسی درست کردند ( تقوایی ، حزب کمونیست کارگری ، رنجبران ، …)
    بچه آخوند مارکسیست روسی درست کردند ( پسر ایت الله شریعتمداری )
    در سوپر مارکت اپوزیسیون قلابی ساخت روسیه ، فدایی ، توده ای همه جور جنس بنجل روسی هست و رادیو فردا و صدای امریکا و بی بی سی فارسی و دوچه ولله و رادیو زمانه وکیهان لندن و ….موظف شدند که رژیم فقهاتی روسی را مشروع ، قابل اصلاح ، دموکرات ، و مظلوم در برابر زیاده خواهی امریکا و غرب قلمداد کنند ، سمپاتی این رسانه ها برای رژیم ملاها و اپوزیسیون قلابی حامی آنها و روسیه و ونزوئلا و سوریه از روز روشن تر است .

  • beh gushe kahre rousi yasiin b

    علت سفر شاهرودی عراقی به خارج از کشور
    http://www.iranpressnews.com/source/210371.htm#

    ولادیمیر پوتین از خاورمیانه چه می خواهد

    ژنرال آمریکایی در نروژ: برای یک جنگ بزرگ آماده شوید
    http://news.gooya.com/2017/12/post-10433.php

    ————————————————————————————–

    این عراقی رفته انگلیس جانشینی خودش برای خامنه ای را تثبیت کند . مثل جواد لاریجانی که رفت انگلیس برای ناطق نوری تاییدیه بگیرد . یا فرزندان رفسنجنایی که رفتند انگلیس برای برادر رفسنجانی تایید صلاحیت بگیرند . یا روحانی که از جک استرا خواست بیاید تهران و برای روحانی در دور اول صلاحیت استصوابی صادر کند . هیچ کدام هم موفق نشدند چون ناطق در برابر مارکسیست های اسلامی ( باند موسوی ، باند خوئینی ها ، باند رفسنجانی ، باندهای شکنجه گر امنیتی ، حجاریان ، بهزاد ، باند دیوار بالاکشان سفارت امریکا ، …) و باند متحد توده ای فدایی – ملی مضحکی آنها شکست خورد ( طبق رسم سنتی حزب توده و شوروی لو رفت ) ، باند رفسنجانی پس از کشته شدن جاسوس رسمی روسیه در ملاها یعنی رفسنجانی اتمی شده رفت انگلیس جواز کار بگیرد برای محمد هاشمی و فائزه و محسن و … که انگلیس دید اینها لنگر پای لنگند ، حتا به اندازه پدر و برادر هزار چهره شان عرضه ندارند دو پهلو صحبت کنند و هم از آخور روس بخورند و هم از توبره انگلیس . به آنها محل نگذاشتند . محسن شان حالا میگوید فتنه ( مرگ بر روسیه و نه غزه و نه لبنان در جنبش سبز ) قبل از ۹ دی شکست خورده بود !!! با بصیرت خامنه ای ، مسیح سابق پوتین و همکار جنایت کار اسد و حماس و حزب الله . محمد هاشمی پس از اتمی شدن بردار از ترس گفت او کشته نشده و خیلی هم طبیعی مرده و تازه زیادی هم زنده بوده !!! روحانی استرای چپ گرا ( دانشجوی آنارشیست سابق در حزب کارگر انگلیس ) را آورد به عنوان شاهد که بعله آقا ما واقعا غرب گرا هستیم . او هم رفت غرب گفت اره تایید میکنیم . اما زیاد نگذاشت که همه فهمیدند او از احمدی نژاد و خاتمی ترسو تر و بزدل تر و بی مایه تر است . حتا جرات ندارد سلام علیک با اوباما بکند تا چه رسد به تغییر !!! در نظام کاملا روسی و در دام مارکسیست های روسی و پوتین . در دور دوم او رفت روسیه استصواب روسی بگیرد . چون میدانست که با ان گندی که زد در برابر دستهای دراز اوباما و کری و نتوانست حتا یک قراردادی که همه اینها با ان موافق بودند (رو یا پشت پرده) را به اتمام ببرد ، دیگر انگلیس به او چک نخواهد داد . مثل احمدی نژاد که از امریکا رفتن و مصاحبه با سی ان ان و سخنرانی های دانشگاه های کلمبیا و سازمان ملل و … که همین مارکسیست های روسی برای او تامین کردند ، نامه نگاری های بی سر و ته به اوباما و غرب نتوانست کاری صورت دهد به دامن پوتین آویزان شد . روحانی , ریسی را کنار زد تا خودش عروسک خیمه شب بازی روسیه شود . بعد هم گفت نشد !!!!
    و حالا ان مارکسیست های روسی که او را آوردند و به ملت ما به زور و فریب تنقیه روسی کردند هنوز یک سال نگذشته دارند از سه سال دیگه و خواب جدیدی برای ملت سخن میگویند که بعله مثلا جهانگیری بیاد !!!! اسهالی ها که باطری تمام کرده اند و باید هول داده شوند ، با هول همین اعتدالی های روسی شده بیان کمک و مزخرفات دیگر .
    معلوم نیست این رژیم سر تا پا گرفتار روسیه بتواند یک سال دیگر هم دوام بیاورد اینها برای بچه جدیدش دارن ختنه سوران میگیرن !!!
    خاور میانه و شبه جزیره کره و شرق اوکراین آبستن حوادث جدیدی است . نظامی های ناتو از جنگی بزرگ یاد میکنند . پوتین اسباب بازیهای نظامی قراضه اش را اینو و آنور میبره و مثل شیر پیری که ترسیده با هر عربده یک گازی از او به قول خمینی صادر میشود . او که فکر میکرد اوکراین مثل سوریه است حالا کم کم از خوابی بزرگ که مثل خرس ها در همراهی با ترامپ و مرکل میدید و از بروز فار رایت نژاد پرست در غرب ، در پوستش نمی گنجید و خودش را در آستانه پیروزی میدید مثل دون کشت ، دریافت که اکراین سوریه نیست و ترامپ برای او خوابهای مخصوص دیده . مارکسیست های روسی به عنوان ابزار و آلت پوتین در همه رسانه های فارسی زبان و حتا فارین پلیسی و نیو یورک تایمز به د ست و پا افتاده اند تا حماقت های او را رنگ زده و به غربی بفروشند .
    بشینید تا بیارن .
    در غرب حتا احزاب چپ مثل ان دی پی ، با روسیه فاصله دارند و از اوکراین حمایت میکنند . پوتین در غرب هیچ دوستی ندارد و هیچ کسی او را متحد نمی شناسد . دارند از او استفاده میکنند و بعد هم سرش میرود زیر آب حتا اگر به قدرت شوروی سابق باشد که نیست .
    این بگفتم تا آنها که سودای بازی با کارت پوتین و مکتب شتر گاوپلنگ او دارند از خواب خرگوشی روسی بیدار شوند . اگر نشوند هم طوری نیست
    جنگی در پیش است . تغای اگر جنگ هم بخواهد نیاز به قاضی شارح دارد ، نه سربازان چنگیز .