سید علی خامنه ای، مسئولِ مرگ جمشید دانایی فر است! ۴

– سین هشتم نوروز امسال، سوگِ سرباز است:

جیش‌العدل در اعلامیه‌ای که روز یکشنبه، سوم فروردین، در وبلاگ و توئیتر خود منتشر کرده، گفته است که “پاسدار گروهبان یکم جمشید دانایی‌فر” را “در راستای اعلام قبلی سازمان مبنی بر قصاص خون شهید علی نارویی به دار آویخته” است.

مقام‌های ایران اعدام علی نارویی را تایید نکرده‌اند ولی علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان، دهم اسفند ماه بدون نام بردن از کسی، به روزنامه “شهروند” گفته بود که “یکی از اعضای جیش‌العدل در حال گذراندن دوران محکومیتش، بیمار شده و با اینکه تحت درمان بوده فوت کرده است”.

جمشید دانایی فر، قربانی سیاست های غلط خامنه ای شد...

جمشید دانایی فر، قربانی سیاست های غلط خامنه ای شد…

جیش‎‌العدل در اعلامیه خود گفته که جسد گروهبان یکم جمشید دانایی فر را “در قبال اجساد ۵۰ تن” از افرادی که آن‌ها را “شهدای راه آزاد”» لقب داده است مبادله خواهد کرد.

این گروه تهدید کرده که اگر مقام‌های جمهوری اسلامی ایران تا “۱۰ روز دیگر از این تاریخ به درخواست سازمان مبنی بر آزادی زندانیان اهل سنت اقدام نکند یک تن دیگر از پاسداران رژیم” را به دار خواهد آویخت.

جیش‌العدل که جمهوری اسلامی ایران ماهیت آن را “تروریست” می‌داند در اعلامیه خود “اعدام جمشید دانایی فر” را “در راستای برچیدن ظلم بپاخواسته” و “واکنشی به کنش‌های رژیم” و آنچه که “جنایات در حق فرزندان اهل سنت” خوانده، عنوان کرده است.

– سیاست های غلط رژیم در قبال مناطق محروم:

بیش از سه دهه از عمر حکومت اسلامی می گذرد و همچنان کشوری که یکی از ثروتمند ترین کشورهای دنیاست، به جای هزینه کردن درآمدهای نفتی برای آبادانی شهر ها و استان های کوچک و بزرگ مملکت، نان را از گلوی مردمان محروم خود بریده و به جیب تروریست های حزب الله لبنان و سوریه و فلسطین می ریزد.

این اقدامات ضد ایران و ایرانی حکومت به محرومیت مناطقی همچون سیستان و بلوچستان دامن زده و فقر و بدبختی و فلاکت را در آن نواحی می گستراند. از طرفی بی احترامی، توهین، تحقیر و تمسخر اهل سنت توسط رسانه ها و منبرهایِ شیعه حکومتی، مردمان سنی مَسلک ایران را خشمگین نموده و جز تخم نفاق و کینه و دشمنی در دل آنان کاشتن، ارمغانی دیگر برای وطن نداشته است.

به دو مورد کلیدی یاد شده، اعدام های دسته جمعی مردمان اهل سنت کشور، آن هم به دلایل واهی را اضافه کنید و شما یک معجونِ تلخِ مُهلک برای باردار کردنِ مناطقِ محرومی همچون سیستان و بلوچستان با جَنین خشونت طلبی و انتقام جویی را در اختیار دارید! اصلن دور از انتظار نیست که به جای یک “جیش العدل”، ده ها “جیش العدل” در گوشه به گوشه نقاط محروم ایران شروع به فعالیت و انتقام جویی کنند.

از آنچه گفته شد نتیجه می گیریم که مسئولیت قتل و به خاک و خون کشیده شدن فرزندانِ این مرز و بوم، از جمله مرزبانِ جانباخته جمشید دانایی فر، با شخصِ سید علی خامنه ای ایست و مقصر و جنایتکار و تروریست واقعی اوست که با سیاست های غلط و ضد انسانی اش موجب گشته تا مردمانی که حتی یکدیگر را نمی شناسند، با سُرب داغ به استقبال یکدیگر رفته و انتقام شان را از همدیگر بگیرند!

حتی در بازی شطرنج هم زدن سرباز افتخاری ندارد... جمشید دانایی فر قربانی سیاست های غلط خامنه ای شد...

حتی در بازی شطرنج هم زدن سرباز افتخاری ندارد…
جمشید دانایی فر قربانی سیاست های غلط خامنه ای شد…

عباس معروفی، نویسنده نامی ایرانی می نویسد: “ما نسل بدبختی هستیم، دست مان به مقصر اصلی نمی رسد، از همدیگر انتقام می گیریم” و چقدر این گفتاورد درست و به جاست! چون دست جیش العدل و دیگر مبارزانِ مسلح مخالف نظام، به سران اصلی و مخصوصن خامنه ای نمی رسد، انتقام شان را از مهره های کوچکی می گیرند که از سر ناچاری به خدمت نظام در آمده اند و برایِ حکومت به قدری بی اهمیت هستند که حتی خبر مرگ شان هم رسانه ای نمی شود!

– اسلامی که همچنان می گردد و فاجعه می آفریند:

اعضایِ گروه “جیش العدل” مسلمانانی مُعتقد اَند که در راهِ اسلام و باورهای مَذهبی شان به شدت ثابت قَدم بوده و هیچ رخنه ای در سَنگِ ایمان شان وجود ندارد. آنان عمیقن باور دارند که در حالِ جَهاد با “عدو الله” اَند و در صورتِ “شهادت”، بهشت برین و حوریانِ فَراخ چَشم انتظارشان را می کشند.

آنان با زمزمه آیات قرآن و ذکرهای مذهبی به سویِ پَناهگاهِ مرزبانانِ ایرانی حمله کرده و آنان را به اسارت گرفتند، آنان اعتقاد عمیقِ قلبی داشته و دارند که هیچ شکستی در کارشان نیست و چه بکشند و چه کشته شوند، پیروز این میدانِ جنگ “حق بر علیه باطل” اَند!

آنان سرباز بینوایِ ایرانی را که از سر اجبار و فقر و درماندگی در آن مرزهای صعب العبور قرار گرفته، به نیت قصاصِ خونِ هم رزمان شان اسیر کرده و سپس اعدامش می کنند. “قصاص” این سنت ارتجاعی اسلامی که همانا خونخواهی بدونِ گذشت و مروت می باشد، یکی از ارکانِ اصلی تشکیل دهنده اعتقاداتِ این باورمندان به الله مدینه است.

آیا به سبب وجود این کشتارهای بی اَمان و خونریزی های بی پایان که نمونه بارز تلألو پَندارهای مَذهبی در کردارهای یک انسان زمینی هستند، اسلام در جایگاه نقد و به چالش کشیده شدن قرار می گیرد یا اینکه دوباره و صد باره و هزار باره، از زیر بار مسئولیت این جنایات فَرار کرده و انگشت اتهام به سویِ آدم هایی می گردد که مسلمان نا واقعی می خوانندشان؟

حال شمایی که جستار را تا بدینجا دنبال کرده و خوانده اید پاسخ این پرسش را دهید که با وجود تمامی آنچه که گفته شد، آیا جیش العدل تروریست واقعی است و یا خامنه ای؟ کدام یک مسئول اصلی خون های ریخته شده و قتلِ جمشید دانایی فر می باشند؟

  • علی حسن

    بنام خدا
    سلام . آیا به دنبال مقصر واقعی می گردید ؟ به گویم ؟ اگر بدتان نمی آید می گویم. مقصر اصلی غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس است که این تحفه نطنز اسلام انگلیسی ، به نام ولایت فقیه را در ایران و به نام طالبان در افغانستان و به نام وهابیت در عربستان به وجود آورد تا با اختلاف اندازی بین سنی و شیعه و سرگرم کردن آنها با هم ، از موقعیت استفاده کرده و منابع آنها را به غارت برده و کشورهای آنها را تجزیه کنند. استعمار غرب بعد از حکومت شاه ایران برای اینکه حکومت ایران به دست کومونیستها
    و حکومت های بنیادی نیفتد و منابع استعماری آنها حفظ شود ، آخوندها را در ایران به وجود آورد. حکومت های تک حزبی که آخوند و شاه یکی از آنها می باشد ، بزرکترین لطمه را به ایران و ایرانی وارد کردند. از زمان فتحعلی شاه قاجار تا دوران پهلوی دوم ، یعنی محمد رضا شاه . انگلیس و روسیه شوروی و به کمک همدیگر نزدیک به سه ثلث از چهار ثلث ایران را در زمان فتحعلی شاه و ناصرالدین شاه از ایران جدا کردند . آخوندهای زمان این شاهان نیز تقریبا هرات و افغانستان و شراکتا ، قفقاز را به باد غارت دادند . محمد رضا شاه بحرین و استانی از منطقه حوزه خلیج فارس و بخشی از هیرمند را به دستور ارباب انگلیس ، به باد غارت داد. حکومت اسلام ناب محمدی آخوند ها هم نصف دریای خزر را به باد دادند و چونان که بویش می آید ، مثل اینکه دارند بر سر سه جزیره ایرانی ( تنب بزرگ و تنب کوچک و ابوموسی) با عربها دارند معامله می کنند. از بی وطنان بی غیرت بنام آخوند چه انتظاری می توان داشت که رحم به هم وطنان خود بنمایند. آنها فقط در فکر جیب خود هستند و دیگر نه رحمی و نه شفقتی و نه دیگر هیچ . آنها پول نفت را می دزدند. وبقیه آن را به سوریه و حزبالله لبنان و فلسطین و افغانستان و به حکومت علی اف در آذربایجان شوروی و عراق می دهند . هر هفته یا هر ماه سمینار و یا کنفرانسی در تهران برقرار می کنند و به دعوت شدگان در هتل ها ، بهترین غذاها و میوه ها و خوراک ها را می دهند و در موقع بازگشت آنها جیب های آنها را نیز پر از دلار های باد آورده نفتی این ملت در خواب و بدبخت ، به آنها می دهند . هر هفته جناب آقای کرزی از افغانستان می آید و یا از پاکستان می آیند و مثل اینکه میخواهند برای ملت ایران تخم دوزرده بگذارند ، جیبهایشان را از دلارهای نفتی ایران پر می کنند و می روند . و یا از ترکیه و جاههای دیگر . این آخوند مثل اینکه پول نفت سیرش نمی کند ، خاک ایران را می فروشد . آثار تاریخی ایران را دزدیده و می فروشد و پول های آنها را برای خودشان و آقازاده هایشان در بانکهای کشورهای خارج می گذارند. آیا آنها در فکر مردم ایران و در فکر مردم سیستان و بلوچستان هستند؟ خیر که نیستند.

    • ahmad ahmadi

      دوست گرامی‌ حسن جان .همهٔ گفته‌هات درست و به جا است اما ،خانه از پای بست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است. این جنایت و بیرحمیها نسبت به همنوع نه از انقلاب ۵۷ و نه از دوران ناصرالدین شاه آغاز شده بلکه از دیدگاه شیعه همهٔ آدمها غیر از شیعه‌ها کافر و از دیدگاه سنی به غیر از سنی‌ها همهٔ آدمها کافر و این حکم‌های قران در مورد آدمها بایست به اجرا گذشته بشه

      – …(ای اهل ایمان)، با هر که از اهل کتاب که به الله (و نه خدا!) و روز قیامت ایمان نیاورده و آنچه الله و رسولش حرام کرده، حرام نمی دانند و به دینِ حق (!) (اسلام عزیز) نمی گروند، قتال و کارزار کنید تا آنکه با ذلت و تواضع به اسلام جزیه دهند. (سوره توبه – آیه ۲۹)

      – الله ترس در دل کافران میافکند تا گردنهایشان را بزنید و همه انگشتانشان را قطع کنید. (سوره انفال – آیه ۱۲)

      – چون با کافران روبرو شدید آنان را گردن بزنید تا زمین از خون آنان رنگین شود، اسیران را محکم به بند کشید… (سوره محمد – آیه ۳)

      – ای کسانی که ایمان آورده اید، با کافرانی که نزدیک شمایند جنگ کنید تا در شما شدت و درشتی یابند و بدانید که خدا با پرهیزکاران (!) است. (سوره توبه – آیه ۱۲۳)

    • شیخ حسن

      شما حمله عمر به ایران را هم توطئه انگلیس می دانید… از ماست که بر ماست. مقصر اصلی مردم ناآگاهند که به سگانی رای دادند و آنها را بر سر قدرت نهادند.

  • farideh

    برای همتون متاسفم چیزی ک شما از اسلام فهمیدید و با وهابیت و طالبان مقایسه می کنید مزخرفاتی بیشتر نیستند اگر اسلام رو مورد مطالعه دقیق قرار بدید هیچوقت به این نظرات نمی رسید