ریشه ی حماقت علی خامنه ای درباره ی زنان، قرآن است. ۱۹

ریشه ی اسلامی  و قرآنی توهین مکرر به زنان

متاسفانه ملایان چندان هم مقصر نیستند چراکه آخوندهای عقب مانده و خشک مغز مجبورند آیات قرآن را توجیه کنند، حتی اگر بر اساس تبعیض غیر انسانی اعراب بدوی باشد. حتی اگر دستور به کتک زدن زن داده باشد:

الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاءِ بِمَا فَضَّلَ اللَّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنْفَقُوا مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِلْغَیبِ بِمَا حَفِظَ اللَّهُ وَاللَّاتِی تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِی الْمَضَاجِعِ وَ اضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَکُمْ فَلَا تَبْغُوا عَلَیهِنَّ سَبِیلًا إِنَّ اللَّهَ کَانَ عَلِیا کَبِیرًا(النساء/۳۴)

این آیه به صراحت می گوید که مرد جنس برتر است و همیشه حق با مرد است و اگر زنی با مرد مخالفتی کرد ابتدا او را تهدید کنید و بترسانید  و اگر کافی نبود  او را  تنها بگذارید و اگر کافی نبود  آنها را بزنید….

مایه ی خجالت عثمان و دختر عمر است زیرا آنگاه که قرآن های با روایات مختلفه را آتش زدند این آیه را از قرآن شوم حذف نکردند!البته این آیه در ژمانی  فرود آمده است که  اعراب در جامعه ای بدوی و بدور از انسانیت بوده اند و زنان را چنان بار می آوردند تا جز برده ی جنسی نباشند و الگوی زن عرب دختری بود که ۹ سالگی باکره نباشد و تا ۱۸ سالگی چند فرزند داشته باشد و اگر زنده می ماند تا ۳۰ سالگی دارای نوه هم می شد! در اینچنین  جامعه ی عقب افتاده ای است که آیه ای بدین خفت و خشونت از طرف خدای رحمان و رحیم نازل می شود.

(قرآن به صراحت می گوید: اگر زن اطاعت نکرد او را بزنید.حال مهم نیست حتی اگر زنی خردمند زیر دست مردی بی خرد و عقب افتاده باشد.مهم آن است که مرد ،مرد است!)

(قرآن به صراحت می گوید: اگر زن اطاعت نکرد او را بزنید.حال مهم نیست حتی اگر زنی خردمند زیر دست مردی بی خرد و عقب افتاده باشد.مهم آن است که مرد ،مرد است!)

آیات قرآن به کرّات مردان را خطاب قرار می دهد ولی به ندرت زنان را مستقیما خطاب قرار داده است و  بنوعی مردان را  بعنوان ولی ابدی زن دانسته است که وظایفش را به او یادآوری  می کنند.

عدم استقلال وجودی زن در داستانهای قرآن

در داستانهای قرآن(و تورات)  که همگی ریشه ی سامی دارند  زنان مستقل و تنها نیستند و نقشی جانبی در داستانها دارند. در آدم و حوا آفرینش آدم را چنان  گفته است که آفرینش حوا بعنوان یک ابزار بازی و برای تنها نبودن آدم است و گویی خدا یک عروسک برای آدم ساخته است!

در داستان موسی زنان مختلفی نقش جانبی دارند که همچون فیلم-فارسی سیاهی لشگرند  و صحنه داستان را پر می کنند. در داستان یوسف نگاهی که به زن شده است کاملا ابزاری و در اختیار شهوات مرد است. گویی زنان در دوران یوسف مغز نداشته اند و فقط واژن بوده اند.در داستان مریم و عیسی ،مریم موجودی است در راستای پدید آمدن عیسی و گویی مریم جز یک ظرف برای پیدایش عیسی نیست.

داستانهای بسیاری در قرآن هست که با تمام خرافات و دروغهای غیرعلمی و خرافی اش یک چیز را نشان می دهد: از نظر قرآن زن اسباب بازی  مرد است که  می توان خرید و فروخت و خرابش کرد! زن مملوک مرد است و این مرد است که”آدم” است و زن فقط حوّاست!

(زنان ثابت کرده اند که می توانند خارج از امیال جنسی الله مدینه بسیار پیشرفت کنند و امروز دیگر نیازی هم به نگهداری از طرف مرد ندارند، اما  باز هم طبق قرآن آدم نیستند!)

(زنان ثابت کرده اند که می توانند خارج از امیال جنسی الله مدینه بسیار پیشرفت کنند و امروز دیگر نیازی هم به نگهداری از طرف مرد ندارند، اما باز هم طبق قرآن آدم نیستند!)

تعارض افکار جاهلی محمد و علی جنایتکار با دنیای امروز

طبق روایات محمد سه دختر داشت که دوتا را به عثمان داد و روایت است که اولی زیر کتک عثمان مُرد و دومی چند روز پس از کتک خوردن هم! پس محمد عثمان را نفرین کرد ولی  بعدا آشتی نمودند چرا که محمد مرد سیاست بود و هرچه داشت را از سیاست بازی اش و رد و بدل کردن دختران اعراب با خود بدست آورده بود.

همچنین روایات  بسیاری درباره ی کتک کاری علی با فاطمه و قهر کردن او موجود است که نگارنده قصد ندارد این روایات را در این جا یادآور شود ( و آقایان مسلمان اگر علم دارند که هیچ و اگر از روایات اطلاعی ندارند افاضه ی فضل نفرمایند) اما مقصود من آن که متن  قرآنی که به کتک زدن زن مستقیما و بدون هیچ  درجه بندی اشاره می کند، برای اثبات وجود خشونت در محمد و یاران جنایتکارش کافیست و هیچ تفسیر و ماله کشی هم نمی تواند بگوید که “روایت است اگر می زنید با مسواک بزنید”.

یکی نیست بگوید آخر آیت الله بسیار با شعور از کجای متن قرآن فهمیدی که خدا گفته است زنان را با مسواک بزنید؟ و این روایات دست چندم نمی تواند واژه ی  اضربوهنّ را معنا کند. علی در نهج البلاغه سخنرانیهای هجو آمیز و شرم آوری درباره ی زنان دارد که حتی ایمان زن مسلمان را هم ناقص دانسته است( و چه بهتر!) من همه ی بانوان  ایرانی را به مطالعه و شناخت چهره ی  واقعی علی امام اول پیشنهاد می دهم.

(در یک کشور اسلامی مردان به اسلام عمل می کنند و زن (نافرمان) را مانند سیرک حیوانات می زنند تا به گفته ی آیه ی ۳۴ نسا او را مطیع سازند)

قوانین زشت و مسخره در رژیم اسلامی

موارد متعدد از تضییع حقوق زن در قرآن به رساله ی توضیح الفساد مراجع شیعه رسید و پس از انفجار گهربار انقلاب اسلامی این قوانین به دادگاهها و قوانین مدنی کشیده شد. گاهی گمان می کنم که زنان نا آگاه ما در چه خواب خرگوشیی فرورفته اند و خبر از قوانین ضد بشری  رژیم اسلامی ندارند.نداشتن حق گواهی برابر،نداشتن اجازه ی تحصیل مگر از مرد و حتی خروج از منزل، نداشتن حق ازدواج مستقل، نداشتن حق طلاق و حق ولایت بر فرزند.داشتن نصف سهم ارثیه. امکان ازدواج با ۴ زن همزمان برای مرد که می تواند باعث بیماری همسر شود. داشتن دیه ای کمتر از نصف مرد. نداشتن حق کسب وکار بدون اجازه ی مرد و…

همه ی موارد بالا از این آیه ی سخیف و موهن و بربری تفسیر شده است:

(بقره آیه ۲۲۸)  زنان را بر شوهران حقوق مشروعی است چنانکه شوهران را بر زنان .لیکن مردان را بر زنان فزونی و برتری است.

بقولی قرآن می گوید: زن و مرد برابرند! اما مردها برابرترند! درواقع قلعه ی حیوانات در برابر قرآن کم می آورد و الله مدینه قلعه ی حیواناتی را  نوشته که ۲۶ جلد المیزان ماله کش بزرگ علامه! طباطبایی هم نتوانست آن را حل کند!

(ماله کشی آخوند درباره ی احکام ضد زن اسلام)

  از آنچه گذشت

زنان ایران امروز زیر بار سالها تبعیض و ستم آخوند و قرآن شوم خم شده اند و هویت خود را فراموش کرده اند. آخوندهای نجس و جنایتکاری چون علی دوزاری و تمساح یزدی سعی دارند به بانوان ما این را القاء کنند که زن بودن با انسان بودن متفاوت است و حقوق بشر اسلامی برای مردان است!

امروز استعدادهای علمی دختران ایران در دانشگاهها ، رژیم را ترسانیده است،چرا که با شمار بزرگی از دختران بیدار و فهمیده روبروست.این آمار بزرگ دانشگاهیان دختر در ایران خود سندی است بر اشتباهات قرآن و ملایان که از لو رفتن اشتباهات قرآن می ترسند،سعی دارند بزور هم شده عقل زن را ناقص جلوه دهند و طبق سخنان علی در نهج البلاغه زن را یک شیطان و کم هوش نشان دهند. بنا بر آنچه گذشت، وظیفه   همه ی  زنان  کشورمان است که نگذاریم جایگاه علمی ما را این گروه زورمداران از ما بگیرند.

  • دخترایرانی

    علی در نهج البلاغه سخنرانیهای هجو آمیز و شرم آوری درباره ی زنان دارد که حتی ایمان زن مسلمان را هم ناقص دانسته است….
    درود بر شما،لازم به ذکر است که علی دانشی نداشته به جز کشتار و در چندجایی خواندم و شنیدم که نهج البلاغه نوشته جانوری دیگرکه شاعرپیشه است به نام شیخ رضی.

    • مهدی

      یه جای نهج البلاغه رو بگو که این چیزهایی که میگی داشته باشه

    • joker

      منبعتونم خودتونید دیگ عین بچه های دوم دبستان

  • پریا

    مثل اینکه فراموش کردین کدوم دین بود که با زنده به گور کردن دختران مبارزه کرد!!؟!؟
    اتفاقا اسلام تنها دینیه که زن رو گرامی میداره و اونو تربیت کننده میدونه ، زن رو ملزم به کار نمیدونه و میگه زن حتی برای شیری که به بچه اش میده میتونه از همسرش پول بگیره ، پیامبر همیشه دخترشونو محترم میدونستن و به افراد سفارش میکردن اگه فرزند دختر و پسری دارند اول به دخترشون محبت کنن ، اسلام دینی است که در زمانی که مردها زن رو از سگ پست تر میدونستند برای زنان حق و حقوق قایل شد و همسر گزینی مردمان جاهل رو به چهارتا کاهش داد که اگه الان بخواد پیاده بشه همون تک همسریه ! از خراب کردن اسلام واقعا چه هدفی دارین!؟ چرا با بازی باالفاظ سعی میکنید مردم رو گمراه کنین!؟ چون یه عده سواستفاده گر وجود ارند دلیل بر ناسالم بودن دین میشه!؟ مگه نبودن مسیحی ها یا یهودی هایی که سرانشون از دین سواستفاده میکردن!؟ چطور اونها هنوزم دین خدان!؟ ولی اسلام با اینهمه معجزه و اینهمه درستی بازهم قابل قبول نیست چون افراد اونطور که باید بهش عمل نمیکنند!؟ اسلام با مسلمونش یکی نیست وقتی دقیق و کامل به دستوراتش عمل نمیکنه!

    اتفاقا اسلام تنها دینیه که زن رو گرامی میداره و اونو تربیت کننده میدونه ، زن رو ملزم به کار نمیدونه و میگه زن حتی برای شیری که به بچه اش میده میتونه از همسرش پول بگیره ، پیامبر همیشه دخترشونو محترم میدونستن و به افراد سفارش میکردن اگه فرزند دختر و پسری دارند اول به دخترشون محبت کنن

    • sahar

      afarin mamnun be onvane yek zan be dine mohamad eftekhar mikonam va az to duste azizz sepasgozari mikonam.

    • زینب

      دوست عزیزم پریا جان، اتفاقا این که اسلام خواسته که زنان کار نکنند و انگل وار فقط مصرف کننده باشند و در برابر شیردهی به کودک خود از مرد پول مطالبه کنند!! عین عین عین توهین به زن و مقام انسانی و با شرافت او است بخدا کمی فکر کردن بدون تعصب هم بد نیست!

  • پ.م

    معنی آیرو زیرش بنویس بعد شرو کن به ک***س گفتن

    • Baran Bahari

      شما که خیلی باسواد و با ادب هستید چه نیازی به ترجمه آن دارید؟ متن زیرین آیه خلاصه معنی بود. حالا زیاد ناراحت نشو! لجن اسلام را همه می دانند.. حتی خودتان!

  • پ.م

    نشوز
    الف – نشوز زن

    ۱۲۵- مـسـاءله : زن در هـر یـک از صـور ذیـل
    ناشزه مى شود، و در نتیجه حق نفقه او ساقط مى شود و مرد مى تواند نفقه او را
    نپردازد:
    ۱- عدم تمکین به شوهر.
    ۲- خارج شدن از خانه بدون اذن و رضایت
    شوهر.
    ۳- پاک نکردن خون از هر آنچه باعث دور کردن شوهر از تمتعات و لذات مى
    گردد.
    ۴- ترک نظافت و یا ترک آرایش ، اگر شوهر آن را طلب کند.
    امـام :
    تـحـریـر الوسـیـله ، کـتـاب نـکـاح ، القـول فـى النـشـوز، قـبـل از مـسـاءله ۱ و
    فـصـل فـى النـفـقـات ، مـسـاءله ۱ و تـوضـیـح المسائل ، مساءله ۲۴۱۳٫
    بهجت –
    تبریزى (۲۴)
    فاضل :
    توضیح المسائل ، مساءله ۲۴۸۱ و استفتاء
    مکارم : توضیح المسائل ، مساءله
    ۲۰۶۳٫
    ۱۲۶- مـساءله : اگر زن در اعمالى که بر او واجب
    نیست از شوهر اطاعت نکند، ناشزه نمى شود.
    امـام – تـبـریـزى – فـاضـل – مـکـارم
    : بـا اسـتـفـاده از مـدرک مـسـاءله قبل .
    o در نـتـیجه : اگر شوهر به زن امر
    کند، خانه را تمیز کند یا غذا بپزد یا فلان جنس را از بـازار بـخرد و یا… و زن از
    انجام این اوامر سرپیچى کند، ناشزه نمى شود. اگر چه بهتر است زن در اینگونه امور از
    شوهر اطاعت کند.
    ۱۲۷- سـؤ ال : زن بـا چـنـد مـرتـبه
    اطاعت نکردن در وظایف واجب خود نسبت به شوهر ناشزه مى شود؟
    جـواب : اگـر زن بـدون عذر وظایف خود را انجام ندهد حتى اگر
    براى یک بار، نشوز محقق مى شود و اگر توبه کرد و از شوهر اطاعت نمود نشوز برداشته
    مى شود.
    امـام – تـبـریـزى – فـاضـل – مـکـارم : بـا اسـتـفـاده از مـدارک
    مـسـاءله قبل .
    ۱۲۸- مساءله : اگر از خانمى نشانه هاى
    نشوز و نافرمانى ظاهر شد، مثلا در حرف زدن و انجام کارها بسیار تند و خشن عمل کرد،
    و یا با شوهر قهر کند و یا خداى ناخواسته به شوهر اهانت کند، شوهر باید او را نصیحت
    کند.
    امام : تحریر الوسیله ، کتاب نکاح ، القول فى النشوز، مساءله ۱٫
    ۱۲۹- مـسـاءله : اگـر زن نـصـیـحت شوهر (که در مساءله پیش گفته
    شد) را نشنود و یـکـى از کـارهـایـى کـه بـاعـث نـشـوز او مـى شـود را انـجـام دهـد
    (مـثلا بدون اذن شوهر از مـنـزل خارج شود و یا خود را براى استمتاعات شوهر مهیا
    نکند و…) در این صورت مرد مى تواند با او قهر کند و از همخوابى با او دورى کند؛
    یعنى یا در رختخواب به او پشت کند و یا اصلا نزد او نخوابد.
    امام : مدرک مساءله
    قبل .
    ۱۳۰- مساءله : اگر زن با قهر کردن نیز دست از
    نافرمانى شوهر بر نداشت ، مرد مى تواند به اندازه اى که باعث تنبه و ترک نافرمانى
    او گردد وى را تنبیه کند، ولى بیش از آن جایز نیست و اگر باز هم زن تمکین نکرد مى
    توان تنبیه را بیشتر یا شدیدتر کرد. البته به شرط آنکه قرمز، کبود و یا موجب جراحت
    بدن او نشود.
    امام : تحریر الوسیله ، کتاب نکاح ، القول فى النشوز، مساءله
    ۱٫
    ۱۳۱- مـسـاءله : اگـر تـنـبـیـه زن بـیـش از حد لازم
    باشد و یا باعث کبود شدن و یا جراحت گردد، علاوه بر اینکه شوهر معصیت کرده است باید
    دیه آن را نیز به زن بپردازد.
    امام : با استفاده از مدرک مساءله قبل .
    ۱۳۲- مساءله : باید این تنبیه به قصد اصلاح زن باشد، نه براى
    تشفى خاطر و یا انتقام و امثال آن .
    امام : تحریر الوسیله ، کتاب نکاح ، القول
    فى النشوز، مساءله ۱٫
    o در نـتـیـجـه : از چـند مساءله گذشته چنین به دست مى آید
    که مردان اولا نمى توانند زن خـود را بـه هـر بهانه اى تنبیه کنند، بلکه این حکم
    فقط در نافرمانیهایى است که موجب نـشـوز زن مـى گـردد، ثـانیا همواره باید ابتدا زن
    را نصیحت کرد اگر مؤ ثر نشد با او قهر کرد و اگر مؤ ثر نشد مى توان او را با شرایط
    گفته شده ، تنبیه نمود. بنابراین جایز نیست زن را بلافاصله بعد از نافرمانى تنبیه
    کرد. ثالثا مردان نمى توانند به هر مقدارى که مى خواهند زن را تنبیه کنند بلکه فقط
    باید به اندازه اى باشد که زن از نافرمانى دست بردارد. رابعا نباید به قدرى باشد که
    باعث قرمز شدن بدن و یا کبود شـدن آن گـردد. خـامـسـا بـایـد بـه قـصد اصلاح زن
    باشد نه از روى عصبانیت ، انتقام ، تـشـفى خاطر و یا هر چیز دیگر. و شما خواننده
    عزیز توجه مى فرمایید در واقع تنبیهى کـه بـا چنین شرایطى باشد، تنبه و تذکرى براى
    زن خواهد بود که باعث مى شود به انجام وظایف خود ملزم گردد.
    o توجه و مراقبت :
    آقایان توجه داشته باشند در صورتى که لازم شد با حفظ شرایط ذکـر شـده ، زن را تنبیه
    کنند، باید به شدت از این کار در هنگام عصبانیت پرهیز نمایند، زیرا در آن صورت
    تنبیه اغلب براى فرو نشاندن خشم و تشفى خاطر صورت مى گیرد و این عمل حرام است و
    باید از آن پرهیز کرد.
    ۱۳۴- مـسـاءله : اگـر خـانـمـى
    نـاشزه شود، سپس پشیمان شود، تا زمانى که عملا نشان نداده دست از نافرمانى کشیده
    است ، نفقه او بر شوهر واجب نمى شود.

  • پ.م

    من بیشتر از شما از این رژیم دیوس بدم میاد ولی میدونم شما هم دیوسید که این جوری تیشه به ریشه دین میکشید. اونا تو کسوت دین دارن چپاول میکنن شما میخواید از در بیدینی وارد شید یه حرکتی بزنید وگرنه من بهتر از خودتون میدونم که حقوق زنا به تخمتونم نی.

  • مهدی

    ترجمه
    آیه ۳۴ سوره نساء اینه که هیچ جا نمیگه زن رو بزنید : مردان سرپرست زنانند
    به دلیل آنکه خدا برخى از ایشان را بر برخى برترى داده و [نیز] به دلیل
    آنکه از اموالشان خرج مىکنند پس زنان درستکار فرمانبردارند [و] به پاس آنچه
    خدا [براى آنان] حفظ کرده اسرار [شوهران خود] را حفظ مىکنند و زنانى را که
    از نافرمانى آنان بیم دارید [نخست] پندشان دهید و [بعد] در خوابگاهها از
    ایشان دورى کنید و [اگر تاثیر نکرد] آنان را ترک کنید پس اگر شما را اطاعت
    کردند [دیگر] بر آنها هیچ راهى [براى سرزنش] مجویید که خدا والاى بزرگ است
    …..در بسیاری از ترجمه های قرآن، لغت اضْرِبُوهُنَّ در این آیه به صورت
    همسران خود را کتک بزنید ترجمه شده است. این لغت علاوه بر ابن به معنی ترک
    کردن و رفتن نیز می باشد.
    مثلا
    در چند جای قرآن ضربوا فی الارض به معنی به سفر رفتن یا بیرون شدن آمده
    است….اگر هم اضْرِبُوهُنَّ را به معنی زدن ترجمه کنیم باز هم قبلش چند
    راه را برای اصلاح زن میذاره که اگه نشد بعد میگه زن را بزنید که اون هم
    شرایط خاص خودش رو داره مثلا روایت است که پیامبر با چوب مسواک همسرش را
    ادب می کرد…حالا با توجه به اندازه چوب مسواک خودتون قضاوت کنید که چقدر
    می تونه درد داشته باشه

    • Baran Bahari

      بله!بله.. ضربوا پس از آن همه مقدمه که قرآن چیده در عربی یعنی ببرش سفر کیش! می گی نه ثابت کن!

    • آزاد

      شما خسته نشدید قرنها دارید روی گند کاری های محمد و اون قرآن احمقانه اش ماله کشی میکنید….

  • بهرام

    من تحقیقی نسبت به این فیلم ندارم .کاش شما اطلاعاتی از این فیلم میزاشتین .کدوم کشور و جرم این خانم چی بوده و.ولی در کل این روشها روشهای غیر انسانی هست .من کاملا مخالفم ولی نمیشه فقط به استناد یک فیلم اظهار نظر کرد .

    • Baran Bahari

      کجای این مقاله استناد به این فیلم است؟ قرآن و نهج البلاغه اسناد کافی برای تایید آزادی برده و کنیز و آزادی آزار زن دارند.

  • iranbook

    دانلود کتاب لعنت حجاب که سایت ها و رسانه های «مخالف رژیم» از پخش آن خودداری می کنند!

    http://uppit.com/0n1iqkroi0z6/LanatHijab.pdf

  • آزاد

    اسلام بزرگتری لجن زار بشریت است که هر کس در آن بیفتد تا قرنها باید سقوط کند . چرا میخواهید این لجن زار را به یک گلستان تشبیه کنید .

  • shamshiri zade

    تعارض افکار جاهلی محمد و علی جنایتکار با دنیای امروز!!!!!

    حتما حقوق زن از نظرت همین وضعیه که تو غرب الان هست؟
    هرچی خوشگل تر یا پولدار تر حقوق هم بیشتر؟ غیر اینه؟
    خیلی دست و پا میزنی…غرق میشیا
    اگه راس میگی روایاتی که میگی رو بیار با منبع
    نویسنده قصد ندارد این روایات را یادآور شود :))))))
    چقد امروزیهی شما :))) ترجمه قرآنتم خیلی زیبا بود

  • joker

    مثل اینکه فراموش کردین کدوم دین بود که با زنده به گور کردن دختران مبارزه کرد!!؟!؟