برای حفظ امنیت در فضای مجازی چه باید کرد؟ ۲

– نفوذ نیروهای حکومتی در فضای مجازی:

نگارنده مدت مدیدی است که درباره میزان و چگونگی نفوذ نیروهای امنیتی حکومت در اپوزوسیون کنکاش می نماید و راه و روش های حکومت فاشیستی اسلامی را برای به زنجیر کشیدن آزادی خواهان فعال در عرصه مجازی، شناسایی می کند. شوربختانه باید اعتراف کرد که مزدوران ولایت فقیه تا قلب اپوزوسیون برانداز نفوذ نموده و مشغول فعالیت ظاهرن آزادی خواهانه، دوشادوش مردان و زنان بی باک ایران زمین اند!

آنان خود را نویسنده، روزنامه نگار، منتقد، فیلسوف، پژوهشگر، زندانی سیاسی و… جای زده و نقاب آزادی خواهی بر صورت بسته و شعارهای ضد حکومتی می دهند ولی در حقیقت مشغول جمع آوری اطلاعات و خبرچینی برای اربابان خود که در خیابان پاستور تهران منزل دارند، می باشند.

مواظب باشید که در دنیای مجازی به چه کسانی اجازه می دهید که به شما نزدیک شوند! مزدوران حکومت همه جا هستند!

مواظب باشید که در دنیای مجازی به چه کسانی اجازه می دهید که به شما نزدیک شوند! مزدوران حکومت همه جا هستند!

آنان خود را دوست، برادر، خواهر، رفیق و هم سنگر معرفی نموده و برای مان نقش بازی می کنند؛ در ظاهر عشق آزادی ایران و ایرانی از چنگال استبداد مذهبی را دارند وقتی که در واقع، دل در گرو عشق سید علی خامنه ای بسته اند و تمامی هم و غم شان، حفظ پایه های استبداد ولایت فقیه و از میان برداشتن مخالفان حکومت است.

ممکن است سال ها با ایشان دوستی و همکاری نزدیک داشته باشید و آنان را از برادر به خود نزدیک تر بدانید در حالی که آنان کمر به نابودی شما بسته اند و از راه دوستی، مشغول جاسوسی برای رهبر خونخوارشان می باشند. مزدوران رژیم در شکل ها و لباس ها و مدل های متفاوت در کمین فعالین آزادی خواه هستند و بی تردید اگر چشمان تان را باز نموده و از خواب خرگوشی تان بیدار شوید، یک یا چند نفرشان را در حلقه دوستان مجازی تان، شناسایی خواهید نمود.

– چگونه مزدوران حکومت را شناسایی کنیم؟

نگارنده باور دارد که یک مزدور پیش از هر چیزی یک دروغگو و شارلاتان به تمام معناست؛ بنابراین در رفتار دوستان مجازی تان دقت کنید: اگر متوجه دروغگویی ها و هذیان گویی های دوست تان می شوید، اگر پاسخ پرسش های مستقیم و ساده شما را با جملات پیچیده و گنگ و نامربوط می دهد، اگر بدین باور می رسید که دوست تان با آنچه که می گوید و ادعا می کند که هست، فرق دارد و پندار و رفتارش با هم متفاوت اند، اگر از اظهار نظر مستقیم بر علیه حکومت اسلامی طفره می رود و انتقادی به شیوه حکومت مذهبی ندارد و در عوض تمامی وقتش را با بحث ها و موضوعات حاشیه ای پر می کند، وقتش رسیده که به دوست مجازی تان شک کرده و رابطه تان را محدود کنید.

اگر یک دوست مجازی که هیچگاه او را ندیده و از نزدیک نمی شناسید و رابطه تان در حد تماس و گفتگوی در فضای مجازی بوده است از شما درباره اطلاعات خصوصی تان می پرسد و با روش های مختلف سعی بر تخلیه اطلاعتی شما دارد، تردید نکنید که با یک جاسوس حکومت طرفید و بایستی هرچه سریعتر از دستش خلاص شده و بر علیهش در فضای مجازی، افشاگری کنید تا دیگران به دام وی نیفتاده و آسیبی نبینند!

– چگونه امنیت خود را در فضای مجازی تأمین کنیم؟

۱- از دادن هرگونه اطلاعات خصوصی به افرادی که از نزدیک نمی شناسید شان و بر روی فیسبوک با ایشان آشنا شده اید، خودداری کنید!

۲- از پذیرش درخواست دوستی کسانی که نمی شناسیدشان و با آنان دوست مشترکی ندارید و همچنین کسانی که از نام و و فرتور پروفایل واقعی، استفاده نمی کنند، بپرهیزید.

۳- به قسمت تنظیمات پروفایل فیسبوک تان رفته و تمامی بخش ها را تحت کنترل خودتان قرار دهید؛ عکس ها و اطلاعات خصوصی تان را از حالت عمومی ( Public ) در آورده و آن را به دوستان ( Friends ) و یا فقط خودتان ( only me ) تغییر دهید.

طبق سخن خامنه ای، بر خلاف بسیجی های معمولی که خنگ و بی سوادند، وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران از افراد باهوش و درس خوانده برای ارتش سایبری اش استفاده می کند! بنابراین با سوادی یک فرد، ملاک مزدور نبودن وی نیست!

طبق سخن خامنه ای، بر خلاف بسیجی های معمولی که خنگ و بی سوادند، وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران از افراد باهوش و درس خوانده برای ارتش سایبری اش استفاده می کند! بنابراین با سوادی یک فرد، ملاک مزدور نبودن وی نیست!

۴- برای اطمینان بیشتر، چنانچه در داخل ایران زندگی می کنید، شهر محل زندگی تان را به درستی قرار ندهید و اگر مثلن ساکن تهران هستید، برای قسمت شهر محل زندگی تان بنویسید بندرعباس! بدین صورت شناسایی شما برای مزدوران حکومتی، بسیار دشوار خواهد بود.

۵- از قرار دادن شماره تماس، آدرس ایمیل خصوصی و سایر اطلاعات شخصی بر روی پروفایل فیسبوک تان خودداری کنید؛ این موارد فقط به شناسایی شدن هرچه سریعتر شما می انجامند!

۶- به هیچ فعال مجازی که از نزدیک او را نمی شناسید و یا مزدور حکومت نبودنش برای تان مسجل نشده، اعتماد نکنید و اگر ادمین برگه ای هستید که علنن مخالفتش را با حکومت اسلامی بیان می کند، لطفن آن را به صورت یک راز، پیش خودتان نگاه دارید!

۷- بر روی اینترنت و فضای مجازی عاشق نشوید؛ بسیاری از مزدوران رژیم در قالب دختران و پسرانی که از عشق شما می سوزند و در تب و تاب رسیدن بهتان هستند، ظاهر می شوند! این ها را جدی نگرفته و به نکته شماره «۲» رجوع کنید!

۸- این مقاله را با دوستان فعال خود به اشتراک بگذارید و از همین امروز، این هفت نکته یاد شده را سرلوحه فعالیت مجازی خود قرار دهید.

پاینده باد ایران، سرنگون باد حکومت استبدادی مذهبی!

  • داریوش

    من هم متوجه این طرفند جدید آخوند‌ها شده‌ام. ولی‌ این کارشان هم مثل بقیه کار‌هایشان به دست یک مشت بیسواد و نادان انجام میشود و خیلی زود دست کثیفشان رو میشود. یکی‌ از کار‌های که این حزب الهی‌های اینترنیتی انجام می‌دهند این است که بحث شاه و مصدق و ۲۸ مرداد این چیز را پیش میکشند تا به خیال خود از یک طرف هم افکار را از فجایع و دزدی‌های آخوند‌ها منحرف کنند و هم مخالفان رژیم را شناسی‌ نمایند.

  • iran book

    دانلود کتاب ممنوعه جدید «چرا اجنه نامرئی هستند با متن کامل لعنت حجاب»
    فقط ۲ مگابایت و لینک در مرور گر شما باز می شود.
    http://jmp.sh/7l4gbKf