آماده کردن ملت شهید پرور برای خبر مرگ خامنه ای در آینده نزدیک! ۳۶

شایعات سالهای گذشته

از سال ۱۳۷۷ به این طرف یعنی بیش از ۱۵ سال است که شایعاتی درباره سرطان پروستات آقا رفت و آمد می کند! این شایعات از جامعه اسلامی دانشگاهها (که ارگان بیت رهبر در دانشگاه است) آغاز شد و همین نشان داد که این موضوع در بیت رهبری هم دهان به دهان شده است… هم زمان خبرهایی از جانشینی احتمالی “شاهرودی” بجای آقای جنایتکار شنیده می شد و حال که ۱۵ سال گذشته به نظر می رسد که بالاخره به پایان عمر نکبت بار و جنایت آمیز این نوکر روسیه و بلای خانمان سوز دو دهه گذشته نزدیک می شویم.

شیوه منسجم و برنامه ریزی شده در خبر رسانی پروستات آقا!

پس  از ۱۵ سال پنهانکاری بالاخره مشخص شد که شایعات درست بوده اند و خامنه ای مدتهاست که تحت درمان برای پروستات خود است. البته بیماری سرطان پروستات بسیار کند است و در صورت اقدام به موقع می تواند تا حد زیادی درمان شود. بطوری که شخص برای ده سال و یا بیشتر هم زنده بماند.

روشهای مختلف درمانی با هزینه های گزاف برای سالهاست که خامنه ای را زنده نگه داشته است و تفرج ایشان در هوای ییلاق سد لتیان و ساحل  زیبا کنار و دیگر نقاط مورد علاقه ایشان هرگز قطع نشده است. اما به نظر می رسد که بالاخره سایه مرگ در آینده نزدیک رهبر ایران را فرا خواهد گرفت و شیوه منسجم در اطلاع رسانی و همچنین پخش هماهنگ عکسهای خامنه ای قبل و بعد از عمل ،کاملا بر این حقیقت تاکید می کند که سران نظام قصد آماده کردن عوام برای مرگ احتمالی آقای جنایتکار را دارند.

(فرتورهای منسجم و برنامه ریزی شده برای محک زدن و آماده کردن افکار ملت گوسفند پرور ایران! آمادگی برای تعویض پالان! ولی خر همان خر است وجمهوری اسلامی همان است که بود! مردم باید با حذف خرافات و آخوند، این بی وطنان را از ذهن نسل خود و نسلهای آینده پاک کنند)

(فرتورهای منسجم و برنامه ریزی شده برای محک زدن و آماده کردن افکار ملت گوسفند پرور ایران! آمادگی برای تعویض پالان! ولی خر همان خر است وجمهوری اسلامی همان است که بود! مردم باید با حذف خرافات و آخوند، این بی وطنان را از ذهن نسل خود و نسلهای آینده پاک کنند)

عکسهایی که کاملا بصورت کارشناسی و با هدف آمادگی ملت شهید پرور برای مرگ جانسوز (ارتحال) آقا گرفته شده است. انتشار این تصاویر توسط خبرگزاریهای وابسته به سپاه پاسداران و رسانه های خود خامنه ای ، نشان از اعلام آمادگی غیر مستقیم برای جانشینی قصاب ۸۸ دارد.

موقعیت ایران در دو دهه حاضر

ایران از لحاظ سیاسی وضعیت چندان مناسبی ندارد. خامنه ای با روشهای تهاجمی نه آبرویی بین کشورهای اسلامی و عربی برای خود گذاشت و نه بین کشورهای دیگر دنیا. تنها چند کشور مانند روسیه و چین و کره شمالی یا ونزوئلا بخاطر منافع مالی رابطه نسبتا خوبی با ایران دارند؛ هرچند رابطه ایران با روسیه و چین بیشتر “نوکر و اربابی” است و خبری از احترام متقابل نیست.

(گندی که رژیم ملایان بی وطن به اقتصاد ایران زدند بی سابقه است و روی شاهان قاجار را سفید کرد! جمعیت ایران از 1358 تنها دو برابر شده و در آمد نفت چهار برابر... ولی اوضاع مملکت بجایی رسیده و چنان شکافی در طبقات اجتماع ایجاد شده که دیگر امیدی به ایجاد طبقه متوسط نیست... رویای خانه دار شدن هرگز در خواب یک کارمند نیست و کارمندان باید این را به گور ببرند!)

(گندی که رژیم ملایان بی وطن به اقتصاد ایران زدند بی سابقه است و روی شاهان قاجار را سفید کرد! جمعیت ایران از ۱۳۵۸ تنها دو برابر شده و در آمد نفت چهار برابر… ولی اوضاع مملکت بجایی رسیده و چنان شکافی در طبقات اجتماع ایجاد شده که دیگر امیدی به ایجاد طبقه متوسط نیست… رویای خانه دار شدن هرگز در خواب یک کارمند نیست و کارمندان باید این را به گور ببرند!)

از نظر اقتصاد هم وضعیت ایران بسیار تاسف بار و نگران کننده است. شکاف بزرگ طبقاتی و تفاوت درآمدها عملا طبقه متوسط را از بین برده است و طبقه متوسطی که از اوایل پهلوی به وجود آمده بود، دیگر وجود ندارد. رویای طبقه متوسط در ایران دیگر وجود خارجی ندارد.

هرگز امیدی هم نیست که طبقه متوسط بار دیگر به وجود آید. دیگر از کارمندان خانه دار و یا  از کسانی که منتظر خانه دار شدن باشند، خبری نیست. با درآمد فعلی، سیر کردن شکم گرسنه هم کار بزرگی است و هرگز کسی نخواهد توانست اندیشه ی مالک شدن را حتی در سر داشته باشد!

(رقابت و تلاقی رفسنجانی با خامنه ای از دهه 60 تا امروز ادامه دارد. خامنه ای از دهه 70 تا امروز 23 سال است که موفق میدان شده و از طریق افرادی مانند گنجی در دهه 70 و احمدی نژاد در دهه 80 بیشترین آسیب را به وجهه رفسنجانی زده است.شاید اگر رفسنجانی سید بود و ریش داشت ، رهبر ایران او می شد! ولی چه کنیم که نانوشته گفته اند رهبر ایران باید یک کیلو ریش و 5 کیلو عمامه سیاه داشته باشد! بیچاره رفسنجانی! حقش بود بره بایرن مونیخ!)

(رقابت و تلاقی رفسنجانی با خامنه ای از دهه ۶۰ تا امروز ادامه دارد. خامنه ای از دهه ۷۰ تا امروز ۲۳ سال است که موفق میدان شده و از طریق افرادی مانند گنجی در دهه ۷۰ و احمدی نژاد در دهه ۸۰ بیشترین آسیب را به وجهه رفسنجانی زده است.شاید اگر رفسنجانی سید بود و ریش داشت ، رهبر ایران او می شد! ولی چه کنیم که نانوشته گفته اند رهبر ایران باید یک کیلو ریش و ۵ کیلو عمامه سیاه داشته باشد! بیچاره رفسنجانی! حقش بود بره بایرن مونیخ!)

از نظر فرهنگی نه امیدی به دانشگاه است و نه به مدارس، نه سینما و نه موسیقی. آخرین نسل هنرمندان دوران پهلوی در حال پژمرده شدن هستند و با رفتن امثال بیضایی و شجریان و لطفی جانشینان مناسبی در داخل برای پرورش نیافته اند. در شعر و رمان هم وضع منسبی نداریم.

بی توجهی رسانه های دولتی به فرهنگ بسیار زننده است. رسانه های دولت خامنه ای همواره از هنر صریح و پاک دوری کردند و بجای آن از هنرمندان خود فروخته و برنامه های سفارشی و بی ریشه استفاده کردند؛ فرهنگ در دوران ما به یک چیز خلاصه شده است: دین؛ آن هم فقط شیعه دوازده امامی!

آیا پس از خامنه ای تغییری در وضع ایران خواهیم داشت؟

یکی از مشکلات فرهنگی مردم ایران که ناشی از خرافات دینی است، منتظر فرج شدن است! یعنی بجای تلاش برای نجات و تغییر منتظر باشیم قضا و قدر ما را با خود ببرد! اگر دستها را روی دست بگذاریم و از وضع فعلی راضی باشیم، هرگز تغییری در اوضاع و احوال ما روی نخواهد داد.

بنابر این با مرگ خامنه ای و امثال او هیچ تغییری روی نخواهد داد و این مردم هستند که باید تغییر پیدا کنند. تا زمانی که خرافات و دروغ پرستی رواج دارد، البته ملایان بر مردم حکومت خواهند کرد. خر سواری تا وقتی که خری باشد ممکن است! بدون خر، هیچ ملایی سواری نخواهد گرفت!

(با رفتن خامنه ای ، یکی کپی برابر اصل خودش می آید... با همان ریش و پشم... ما مردم ایران باید چاره ای اساسی برای حذف آخوند از دولت و سرنوشتمان بیاندیشیم)

(با رفتن خامنه ای ، یکی کپی برابر اصل خودش می آید… با همان ریش و پشم… ما مردم ایران باید چاره ای اساسی برای حذف آخوند از دولت و سرنوشتمان بیاندیشیم)

گزینه های احتمالی پس از خامنه ای

پس از رفتن خامنه ای ،بالاخره خبرگان این فسیلهای متحرک از خواب بیدار می شوند تا کسی را بعنوان جلاد آینده و خلیفه ایران انتخاب کنند. شرم بر ایرانیان که تن به خلافت ملای دزد و دروغگو داده اند! اما به هر حال گزینه های احتمالی محدود است و نگارنده ۶ تای محتمل را آورده است:

۶- صادق لاریجانی:

کارنامه خانواده لاریجانی چندان مثبت نیست و به لحاظ اقتصادی منفور هستند ولی لابی قدرتمندی را در رژیم ایران دارند که ممکن است با وجود کله سفیدی (سید نبودن) او را تا دربار رژیم اسلامی ببرد. از نظر علمی متوسط و از نظر سنی گزینه مناسبی است. او خود از متهمان اصلی اعدامهای بی مهابای سالهای اخیر است.

۵- جوادی آملی و مکارم شیرازی:

گزینه بعیدی هستند به لحاظ سنی و شخصیتی. ولی به هر حال از طرفدارانی برخوردار هستند.

(جانشینی خامنه ای چندان مهم نیست... مهم این است که مردم ایران ملایان دغل باز و سیستم دیکاتوری ولی فقیه را برنتابند... این ملایان و آخونها جایشان مسجد است، نه محکمه و دولت)

(جانشینی خامنه ای چندان مهم نیست… مهم این است که مردم ایران ملایان دغل باز و سیستم دیکاتوری ولی فقیه را برنتابند… این ملایان و آخونها جایشان مسجد است، نه محکمه و دولت)

۴- ناطق نوری: به لحاظ سنی گزینه مناسب ولی به لحاظ علمی و مشکلات فساد اقتصادی از گزینه های مشکل دار است و بعید است کسی که پرونده دزدی خودش و دامادش باز است را به رهبری برسانند.

۳-: مصباح یزدی: مرجع دیوانه و تندرو ، لابی بزرگی در خبرگان و سپاه و وزارت اطلاعات دارد اما کله سفید است! از نظر عقلی و سنی گزینه مناسبی نیست!

۲- سید حسن خمینی: از نظر پایگاه مردمی و عوام پسند بودن گزینه مناسبی است. اما اجتهاد ندارد و از لابی مناسبی هم در خبرگان برخوردار نیست. تنها ۴۲ سال دارد و در صورت انتخاب می تواند ۴۰ سال خلافت کند! کله سیاهی و نوه ی خمینی بودن از مزایای اوست!

(از 15 سال پیش هم زمزمه های جانشینی وی سر زبانهاست. اعتقادات شیعی و عراقی دارد و از اعضای حزب الدعوه عراق است. فارسی را چنان سخن می گوید گویی در فارسی واژه ها همه عربیند. مدتها در ریاست قوه قضائیه بود و با افتضاح کهریزک در سال 1388 از کار کناره گیری کرد. کله سیاهی و دوستی با خامنه ای و همچنین سن مناسب و لابی در بین مراجع عراق از مزایای اوست. با این سن حداقل می تواند 10 سالی خلافت کند. دست او از الان هم به خون بسیاری از جوانان وطن آلوده است.)

(از ۱۵ سال پیش هم زمزمه های جانشینی وی سر زبانهاست. اعتقادات شیعی و عراقی دارد و از اعضای حزب الدعوه عراق است. فارسی را چنان سخن می گوید گویی در فارسی واژه ها همه عربیند. مدتها در ریاست قوه قضائیه بود و با افتضاح کهریزک در سال ۱۳۸۸ از کار کناره گیری کرد. کله سیاهی و دوستی با خامنه ای و همچنین سن مناسب و لابی در بین مراجع عراق از مزایای اوست. با این سن حداقل می تواند ۱۰ سالی خلافت کند. دست او از الان هم به خون بسیاری از جوانان وطن آلوده است.)

۱- هاشمی شاهرودی(عراقی):

مناسب ترین گزینه است و از ۱۵ سال پیش هم زمزمه های جانشینی وی سر زبانهاست. اعتقادات شدید شیعی و عراقی دارد و از اعضای حزب الدعوه عراق است. فارسی را چنان سخن می گوید گویی در فارسی واژه ها همه عربیند. مدتها در ریاست قوه قضائیه بود و با افتضاح کهریزک در سال ۱۳۸۸ از کار کناره گیری کرد. کله سیاهی و دوستی با خامنه ای و همچنین سن مناسب و لابی در بین مراجع عراق از مزایای اوست .حداقل می تواند ۱۰ سالی خلافت کند. دست او از الان هم به خون بسیاری از جوانان وطن آلوده است.

سخنی با مردم ایران

آینده شما و فرزندانتان در دست آخوند دروغگو و سالوس است. این آینده را بدست بگیرید. ایران مهمترین کشور منطقه است ، اما مدیریت اشتباه امثال خمینی و خامنه ای ما را به این حال و روز انداخته است.

فقر و فحشا و عصبیت در میان مردم موج می زند، خبری از لبخند و شادی بین ما نیست و هر روز مان یک خبر بد و همراه عزاداری شده است. کشورهایی مانند برزیل و ترکیه آرام آرام پله های پیشرفت را طی کردند و کشور ما پس از ۳۵ سال فقط شده است: “نوکر پوتین”

  • mahsa

    شما چون دور از ایران زندگی می کنید شاید برخی چیزها را ندانید
    کارمندان در ایران بیشترشان یا بسیجی اند یا وانمود به بسیجی بودن و التزام به ولی فقیه دارند
    اگر کارمند یک آزاداندیش باشد هرگز نمی رود در اداره ای دولتی مشغول به کار شود
    که در تمامی اتاق هایش فرتور خودکامگانی چون خمینی و خامنه ای را زده اند.
    یک کارمند به هنگام استخدام باید گامه ی تنفتیش عقایدی را بگذراند و کسی که در برابر
    این پرسش های تقتیش عقایدی سرفرود نیاورد ،استخدام نخواهد شد و این چیز روشنی است.
    که گفته است ، کارمندان در ایران نمی توانند خانه دار شوند؟ مگر می شود کسی یک من ریش
    بگذارد و در هر نماز آدینه(جمعه) باشندگی داشته باشد ولی خانه دار نباشد؟
    کسی که به خاطر پول شرفش را و آزادی و اندیشه اش را می فروشد و در دستگاه
    خودکامگان کار می کند آدمی بس خطرناک است.
    مگر می شود آدم داعشی نباشد و در ادارات ایران استخدام شود؟
    برای یادآوری به شما باید بگویم که در استخدام های دولتی پس از پذیرفته شدن در آزمون
    شما به اتاق تفتیش باورها فراخوانده می شوید که در آن اتاق یک آخوند، یا یک مرد ریشو
    هست که می خواهد شما را از پالایه(صافی) بگذراند.تا ببیند که شما به خودکامگی ولایت وقیح
    باور دارید یا نه ، باید نماز مرده را بلد باشید،آداب شست و شوی شرمگاهتان را بلد باشید
    باید حتما شیعه باشید و اگر سنی بودید باید بسیجی فعال باشید و……..
    پس از این گامه ،گامه ی پژوهش محلی است برای پی بردن به این که شما به مسجد می روید یا نه
    نماز آدینه می روید یا نه؟ داعشی هستید یا نه؟
    من کارمندی را نمی شناسم که خودرو نداشته باشد و یا پس از دو سه سال از استخدام شدنش
    خانه ای نداشته باشد.
    شما حالتان به کارمندان داعشی این مرزوبوم نسوزد ،دلتان برای کسانی چون ما بی خدایان و دگراندیشان
    بسوزد که با داشتن کارشناسی ارشد دارندا کارگری می کنند ولی آزادی و شرفشان را به پول نمی فروشند.

    • Baran Bahari

      دوست گرامی درباره کارمندان اینگونه فکر نکنید.. کی گفته من خارجم؟
      فساد کارمندان زیاد است و گروه زیادی هم با خیانت و رشوه زندگی می کنند. ولی گروه زیادی از کارمندان و کارگران دولتی و خصوصی در فلاکت کاملند.. بسیاری اصلا استخدام نیستند و قراردادی کار می کنند.. اینطور از مردم ایران حرف می زنید ، شک کردم شاید شما خارجید!

      • فرزند کوروش

        با تشکر از شما نگارنده محترم که اینقدر موشکافانه مسایل جامعه آخوند زده ایران ویرانمان را تحلیل می کنید

        گاهی اوقات از این جامعه اسلام زده ، بی هویت خرد باخته حالم به هم می خورد

        جالب اینجاست که این ملت خودشونو با هوش و با درایت سیاسی بالا می دانند !!!!!!!!!!!!!! عجبا

        درود بر شرفت ای ایراندخت گرامی

      • کیر

        بالارو نگاه نکن سرت گیج میره بشینی روش کم کم عادت میکنی

      • احمد صفی

        تو حالت خوبه؟ قرص هاتو خوردی؟

    • مهران

      کمی گفته دایی من کارمنده انا با چیزی کهشما میگید تفاوت داره

  • ستبر

    کیر سگ مشهدی تو اول و آخر هرچی آخوند و مذهبیه شهرای قم و مشهد و اصفهانه.همه بدبختی از گور این بیناموسای دزد وریاکار بلند میشه.لعنت به خمینی ولد زنا و خامنه ای تفاله

    • ایرانی

      با خودت مادرت و همه خواهران و وابستگان و دوستانت و هم کیشان وهم فکرانت هستی

      • 13

        دمت گرم

      • احمد صفی

        نه با خواهرومادر توه

    • بی اختیار

      یعنی زدی به هدف با حرفت من میگم تمام دستای پشته پرده ایران و امریکا و اسراییله همه دستشون تویه کاسه ی داعشم اومده دسته اینارو رو کنه کسی نمیفهمه هیچ وقت به یک مسئله از یک دیدگاه نگاه نکنید

  • alborz

    in melateh bichareh ano az koshtkobide tashkhis nemeydand agar haleyshon bod khodeshono ba daste khodeshon to baghaleh in akhondaye jakesh nemeyndachtand. man shashidam be heykaleh harche akhond, basiji va sepaheyh va tamame terafdarane in hokomat

  • رضا

    در ایران ۹۹ در صد مخالف آخوندها هستند , حتی در ادارات و حتی در نیروهای نظامی , باور کنید اگر بدون ترس روزی رفراندومی باشد به گزینه های غیر از آخوندی رای میدهند .جوانان ۱۰۰ درصد مخالف هستند چون قربانی اصلی این ۳۵ سال بودند و در باطن نمیتوانند حامیشان باشند و حتی متنفر نباشند , به امید ایرانی سکولار , دمکراتیک و الگو شدن برای سرتاسر جهان , البته فقط با تلاش و آگاهسازی و نه گفتن به ارتجاع و ملاها

    • mahsa

      برگزاری یک همه پرسی صرفا نمی تواند تضمین کننده ی رسیدن به دموکراسی باشد
      چرا که ممکن است بیشین(اکثریت) نا آگاه و کم دانش یک کشور را از چاله
      به چاه بیندازند.
      نخست آن که می بایست قانون ریشه ای یک کشور برپایه ی آگهی دادیک آدمیان(اعلامیه ی حقوق بشر)
      نوشته شود و با آن همخوانی داشته باشد.

    • ایران

      این آمار را از کجا آوردی من یک جوان ایرانیم و با آخوند ها هیچ مشکلی ندارم خیلی از جوانان ایران هم خلاف تو فکر می کنن . عقلت را به کار بنداز هر چیزی را نپذیر و به حرف های این زنک هم توجه نکن موفق باشی

      • Baran Bahari

        شما اگر منطق داشتی اینطور سخن نمی گفتی.. فحاشی راحت است و هر بچه ای توان فحاشی را دارد… کار سخت همانا اندیشه و چاره اندیشی است که از آن بی بهره اید.

        • کیر

          بلد نیستی حرف بزنی داری زر میزنی

        • کیر

          بالارو نگاه میکنی!کیرش خیلی بلنده؟

        • یک ایرانی

          والا من به عنوان یه آدم بی طرف که این نوشته رو خوندم هر چیزی دیدم غیر از منطق . نمیگم وضعمون خوبه ، آقایون دزد نیستند ولی خودت که نوسته ات سر تا پا فحش بود که . اندیشه و چاره اندیشی ؟؟؟؟ هاهاهاها

          • Baran Bahari

            سرتا پا فحش؟ اگر بازگویی کشتار ۸۸ و جنایات و کشتار و اعدام از نظر شما فحاشی است، درباره معنای فحاشی با هم مشکل داریم.

        • سینا

          به نظر من فحاشی و سر و صدا راه انداختن یک استراتژی خوب برای نابود کردن چمهوری اسلامی است. دوست عزیز سازمان عفو بین الملل و سازمان های حقوق بشری بسیاری با منطق و نامه های طولانی جمهوری اسلامی را به چالش کشیدند اما کسانی که در حکومتند عقلی ندارند که این چیزها را بفهمند. به نظر من عصابانیت و فحاشی شدید مردم یک تکامل هست. یک تکامل برای مبارزه با کسانی که منطق نمیفهمند. پس از پایان جمهوری اسلامی مردم با تکامل دوباره به صلح و آرامش میرسند.

      • daryoosh

        این آمار صحت دارد. فقط یک روز در تاکسی یا اتوبوس بنشین تا تو هم ببینی‌ و بشنوی.

      • شهروند ایران

        آفرین دوست من….آفرین برشما….ساندیش و شاندویچتان آماده است …نوش جان…باز هم بمالید….

        • کیر

          من ساندویچ میدم حالا چون تویی کیرمو بهت میدم بیا بخور داد بزن

      • poor boy

        گو نخور

    • کیر

      پس باباتو ننت میان رای میدن به اخوند

  • ناصر

    مردم ایران تغییر کرده اند ، باید زمینه بروز آن فراهم شود ، بزرگترین نگرانی آخوندهای حاکم هم همین است . در روزهای اخیر موج ابراز نگرانی از انحراف طلاب و رواج سکولاریسم در حوزه های علمیه از طرف متولیان حوزه رسانه های داخل کشور را فرا گرفته است .

  • atilla

    راستش اوضاع اونقدرها هم روشن نیست که میگین . بله مخالفن ولی کماکان عاشق اسلامند . در عجبم از ملتی که مدام شکایت میکند و هنوز ندانسته ، تمام این مسائل از شخص شخیص اسلام است که بر سرش می آید . یعنی کل این توحش ، فرموده علی و حسن و حسین و این حرفها به طور خلاصه اسلام است . یعنی اوضاع بغرنجه .
    از نظر من بعد مرگ خامنه ای که احتمالش زیاده همین اواخر رخ بده ، رهبری بسیار افراطی به روی کار خواهد آمد . این پیش بینی منه ، چون احتمال کشمکش درونی و بین جناحی میدم . در این شرایط سپاه ، متاع رو محکم به طرف خودش خواهد کشید . و البته قدم بعدی جنگ است . یعنی چیزی که رخ خواهد داد . چون همه میدونید که چنین افراد افراطی زاینده جنگ به حساب میان . شما همین الانم اگه جنگ میخوای ، پرونده رو بده به جلیلی تا دو ماهه جنگ بیاد به دروازه ایران !
    جنگی که نمیدونم با کدوم کشورها خواهد بود و ایران رو چه شکلی میکنه .
    ولی مساله قیام مردم رو به فراموشی بسپارید چون رخ نخواهد داد .

  • کیر

    کیر تو سایتتون

    • Unknown

      خف کن باو اوبی
      گاییدی خودتو
      برو خوار مادرتو بگا کس میخ پروستات مال

  • کیر

    بیاید کیرشونو بگیرید وطن فروشا ماله منم بخورید

  • کیر

    زورتون به جایی نمیرسه خوشبختانه از کیره اینو اون بالا میرید

  • محمد

    یه مشت بی ادب بی منطق جمع شدید دور هم و دارید چرت و پرت میگید.
    اگه واقعا دنبال یکی میگردید که مردونه باهاتون بحث کنه (البته اگه مرد بحث باشید) این ایدی لاین رو اد کنید.
    بی ادبی ممنوع ( بی ادب نباشید.نه به اخوند فحش بدید و نه به ۸۸ی ها.اوضاع خرابه.توی این اوضاع تشخیص راه سخته)
    mohammadr313

  • آرش

    مشکل امروز ایران دیگر با تغییر رژیم حل نمی شود . فکر می کنید اینها بروند کنار کی جای آنها را میگیرد؟ هر حکومتی که بر ما میتازد لیاقت ماست بقول استاد جمالزاده از ماست که برماست. وقتی آینده کشور و خودمان را به یک گونی سیب زمینی یا چهل هزار تومان یارانه میفروشیم جای تعجب ندارد که روزگارمان سیاه شود. از مردم داخل که خود میدانید و اگاهید که رحم و مروتی باقی نمانده از ایرانیهای خارج هم توقعی نداریم چه بسا یکسری از انها دستشان به قدرت برسد از استالین بدتر هستن . گوشمان از این حرفهای صد من یه غاز دیگر پر شده. من خودم کارمند دولت بودم بعلت اینکه نخواستم چابلوسی کنم همیشه به دردسر بودم اخر سر هم به خاطر حمایت از میرحسین موسوی در انتخابات با پابوش و کلک اخراجم کردن بعد شانزده سال کار مثل تفاله بیرونم کردن . همیشه در موقع مشکلات صنفی از حقوق همکارانم دفاع کردم .ولی زمان اخراجم کسی به روی خودش نیاورد که این زمانی نماینده ما بوده اگر امروز اخراج میشود چوب اعتراضاتش را میخورد که برای ما سر داده. کی گفته همه کارمندا وضعشون خوبه؟ فقط ادارات مفت خور و بی استفاده حقوق کلان میگیرن.
    درد امروز نداشتن اتحاده نداشتن بینش ما بودن فقط من بودن برامون ارزش شده. به مردم ایران فرهنگ بی فرهنگی غالب شده. خرافه پرستی بیداد میکند.

  • KAMRAN

    ۱- تاریخ همیشه تکرار می شود، حکومت آخوندهای جمهوری ولایت فقیه ، تکرار حکومت امویان وعباسیان است .
    ۲- حکومت ها هم مانند آدم ها عمرمعینی دارند ، عمر آدمی ، هرچقدر هم زیاد باشد ، بالاخره خواهد مرد؛ حکومت ها هم یک روز می ایند ، یک روز می میرند ؛ جمهوری ولایت فقیه هم از این قانون مثتنثنی نیست و سرانجام مرگش فرا خواهد رسید ؛ اگر چنین نبود ، الان باید مادها یا هخامنشی ها بر ایران حکومت می کردند !!!…
    ۳- وقتی دست یک فرد به خون آلوده شد، قطعا” خودش هم به دست فرد دیگری کشته می شود؛ وقتی دست یک حکومت به خون بی گناهان آلوده شود ، مرگش زودتر فرا می رسد.

    ۴- فریب هیاهوی سپاه پاسداران و اطلاعات و منم منم گفتن های جمهوری ولایت فقیه را نخورید و نترسید ؛ همین جمهوری قدرتمند ولایت فقیه ، در سال ۱۳۸۸ یک قدم با نابودی فاصله داشت و خامنه ای (که ذاتا” آدمی است ترسو) از ترس ، شلوارش را خیس کرده بود.
    ۵- مطمئن باشید ، جمهوری اسلامی هم دیر یازود رفتنی است و تا سال ها اثری از آخوند و شبه آخوند وپاسدار باقی نخواهند ماند.
    ۶- در قرون وسطی ، همه از کلیسا می ترسیدند ، اما پس از آن کلیسا از مردم می ترسد.
    ۷= مطمئن باشید آخوندها و سران این حکومت فاسد ، شب را با ترس به صبح میرسانند و خیلی وقت است که محل فرار خود را تعیین کرده اند.
    ۸- نکتهء مهم : خامنه ای ، و بطورکل جمهور اسلامی ،نوکر روسیه است و روسیه نوکرانش را مفت می فروشد .
    ۹- خمینی را انگلیس + فرانسه + آمریکا آوردند ، اما همان خمینی ، به غرب خیانت کرد و خود را درآغوش شوروی سابق انداخت ؛ مطمئن باشید همان غربی ها فکرهائی داشتند که آخوندها را آوردند وبه حکومت رسانیدند ، وقتی به هدفشان رسیدند ، به هرطریق و با هر هزینه ، جمهوری اسلامی را نابود میکنند .

  • FUCK U

    میدونید چیه؟
    شما ها یک مشت پهن هستید که سیفون رو نکشیدن دارید بو میکنید و اینایی که طرفدار شما هستن مگس هان. حالا که نظام باقی است پس یک چیز: GO AND FUCK YOUR SELF
    شما ها خائن هستید. پاش برسه میرید با خواهر و مادر خودتون زنا میکنید
    چون که سطح فهم مرغ از شما بیشتره
    بسوزید نظام باقی است
    هر غلطی می خوایید بکنید
    آمریکایی ها و عرب ها به مراتب بهترن چون لااقل دشمن هستن ولی شما ها ……