شعار مرگ بر امریکا و صف گرین کارت مسئولین رژیم! ۱۹

کشور هزار فامیل

البته هزارفامیل زیاد است. راستش را بخواهید  شاید ۱۰۰ خانواده مذهبی که با هم  بده بستان ازدواجی هم دارند ، ایران را اداره می کنند. یعنی از خاتمی و موسوی گرفته تا حداد عادل م مجتبی خامنه ای و علی مطهری و لا ریجانی ، این طناب را بگیر و برو جلو ! دست آخر با حدود ۱۰۰ خانواده مذهبی و حزب اللهی مواجه می شوی که ایران را مثلاً اداره می کنند! ای کاش اداره نمی کردند! گاهی فکر می کنم اگر دولتی در ایران  امروز نبود، شاید وضع بهتر بود. لا اقل کسی بدنبال هلال شیعی و بمب اتم نبود!

شعار مرگ بر امریکا یادتان نرود!

شعار دادن و داد و فریاد زدن وابستگان به رژیم در ۳۶ سال گذشته موضوعی عادّی و روزانه شده است! نماز جمعه و راهپیمایی و داد و فریاد و تعطیلی مغز! البته دهان باز است و مغز تعطیل! حنجره هر چه قویتر باشد ، و دهان هرچه باز تر و نعره ها خامتر بهت است! بسیجی دهان گشاد را که می شناسید؟. این انسان مفلوک کم عقل با تقلید و دنبال کردن شعارها ، با حماقتش برای خود معروفیتّی به هم زده است و امروز از سردار فیروز آبادی هم در تولید کاریکاتور پیشی گرفته است! براستی این افراد کم خرد و نادان که سواد و شعور کافی ندارند، چرا می گویند مرگ بر امریکا؟.

(به این ویدئو نگاه کنید تا ببینید که چه بلایی به سر ایران و ایرانی آمده است! مردم ما را به میمون تقلیدگری بدل ساخته اند که شعارهایشان را مانند ضبط صوت تکرار کند! این است کارخانه آدم سازی و وعده معنویت خمینی بی وطن و خونخوار)

آیا مرگ بر امریکا نشانه ضعف و حقارت ما نیست؟.  ژاپن بزرگترین ضربه تاریخی را از امریکا خورد ولی امروز نه تنها کسی در توکیو “مرگ بر امریکا” نمی گوید ، بلکه بزرگترین شریک تجاری ژاپن امریکاست. قدرت امریکا در ۳۶ سال گذشته به کشورهای زیادی کمک کرده است. در خاور میانه امارات متحده، قطر و کویت و عربستان سعودی با کمک امریکا به ثبات اقتصادی و سیاسی رسیدند. همچنین اسرائیل بدون حمایت امریکا هرگز نمی توانست به ثبات نظامی و سیاسی خود ادامه دهد. اما در برابر این ، به ایران نگاه کنیم، ایران ۳۶ سال است که با امریکا در جنگ غیر رسمی است. منافع امریکا را تهدید کرده است و سعی در ضربه زدن و یا حذف نفوذ امریکا داشته است! اما نتیجه آن عکس بوده است!

تنیجه انقلاب اسلامی نفوذ بیشتر غرب بر خاورمیانه بود!

۳۵ سال پس از ماجرای گروگانگیری و پس از تهدید کشورهای عربی توسط ایران و سپس عراق ،امروز شاهد آن هستیم که ناوگانهای امریکا و دیگر کشورها در خلیج فارس ماندگار شده اند. اکثر کشورهای منطقه از اردن تا عربستان و بحرین گرفته تا حتی پاکستان و افغانستان میزبان نظامیان امریکا و ناتو هستند. کشورهای عربی خلیج فارس با استفاده از کارشناسان غربی به پیشرفتهای  شگرفی در صنعت و توریسم رسیدند و کسی نمی تواند منکر پیشرفت قطر در صنعت نفت و گاز شود؛ همانطور که کسی نمی تواند منکر عقب ماندگی ایران باشد.

محمد نهادندیان و بسیاری دیگر از مقامات عالی رتبه رژیم آخوندی مخصوصا نمایندگان مجلس دارای گرین کارت و دو میّتی هستند، در واقع اینها ایرانی بودن برایشان ارزشی نداشته و نخواهد داشت!

محمد نهادندیان و بسیاری دیگر از مقامات عالی رتبه رژیم آخوندی مخصوصا نمایندگان مجلس دارای گرین کارت و دو ملیّتی هستند، در واقع اینها ایرانی بودن برایشان ارزشی نداشته و نخواهد داشت!

کشورهای بحرین ، عربستان ، امارات و عمان راه پیشرفت و ترقّی را با سرعت رفتند بصورتی که تصاویر ۳۰ سال پیش این کشورها با امروز قابل مقایسه نیست. بروز صنعت توریسم در امارات متحده بعنوان یکی از بزرگترین منابع در آمد و رونق این کشور نشان از سیاست صحیح و مدیریت سران عرب و همکاری مثبت تجاری و سیاسی ایشان با غرب است.

اما انقلاب اسلامی ایران به لشکر کشی ناتو  با رهبری امریکا به خاور میانه انجامید. مشکلات سیاسی بوجود آمده میان  ایران و اعراب حاشیه خلیج فارس به یک مسابقه تسلیحاتی در لیج فارس انجامید که سود سرشاری را به کارخانه های نظامی غرب و روسیه رسانید. تجارت اسلحه و سود سرشار آن ناشی از روشهای اشتباه مدیریت سیاسی سران رژیم اسلامی و برخی دیگر سران تندرو و دیکتاتور منطقه است.

شکی نیست که  بروز انقلاب  در ایران کمک اقتصادی به غرب بود

انقلاب اسلامی به کاهش بهای نفت برای سالها انجامید. همچنین غرب میلیاردها دلار  اسلحه به کشورهای ثروتمند منطقه فروخت. از این دیدگاه می توان انقلاب اسلامی را یک نعمت برای اقتصاد کشورهایی نظیر روسیه، امریکا و فرانسه دانست. بنابر این شعارهای احمقانه ای مانند این که ” ما پوزه استکبار را به خاک مالیدیم! ” و “امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند” ، دروغ است و در واقع برعکس است یعنی : پوزه ملت ایران را به خاک مالیدند و ایران هیچ غلطی نمی تواند بکند !.

هر کاری که ایران بخواهد انجام دهد، تنها بر اساس روشهای تخریبی و تروریستی است و ایران توان دیپلماتیک خود را از دست داده است. در واقع حسابی که جهان روی ایران باز می کند بعنوان یک رژیم خود سر و زورگو است که سعی در چانه زنی با روشهای تروریستی و خرابکارانه دارد. همین روشهای تنش آمیز ایران پس از انقلاب بود که اعراب را وادار به رقابت تسلیحاتی نمود و امروز بزرگترین خریدار  اسلحه جهان کشورهای کناره خلیج فارس است. این قضیه و ارزان شدن نفت در ژمان جنگ ایران و عراق  عرضه آن به بهای بشکه ای زیر ۱۵ دلار برای چندین سال کمکی بزرگ به اقتصاد غرب بود ؛ امروز هم درگیری ایران با عربستان درباره ایحاد هلال شیعی به ارزانی مجدد نفت انحامیده است که سودی سرشار را به کشورهای مصرف کنند نفت سرازیر خواهد نمود.

نمایندگان مجلس و  مقامات دولت در صف گرین کارت امریکا

مایه خجالت است که این آقایان از طرفی به امریکا فحش و دشنام می دهند و خود را در مجامع بین المللی حقیر می نمایند و از طرف دیگر بسیاری از ایشان در صف گرین کارت و اقامت امریکا و کانادا هستند. با پولهای مردم گرسنه و فقیر ایران به نان و آبی باد آورده رسیده اند و  این ثروتها را به کانادا و امریکا منتقل کرده اند. گروه بزرگی از وابستگان به مقامات رژیم آخوندی هم دارای گرین کارت هستند.

ماجرای گرین کارت  ستارگان فوتبال و ثروتمندان ایران مانند علی دایی و عابدزاده ماجرای مهمی نیست ولی این که مقاماتی که هر هفته در نماز جمعه می گویند :”مرگ بر امریکا” بروند و گرین کارت بگیرند مضجک و در عین حال خطرناک است. این که سیاستمداران ایرانی دارای ملیّتی دوگانه باشند ، نشان از لا ابالی گری در عرصه عزل و نصبها دارد. چگونه می توان کسی را که ملیّت خود را به امریکایی و کانادایی تغییر داده است، در مقامات بالای حکومتی گذاشت؟. چگونه می توان انتظار داشت که منافع ملت را در نظر گیرند؟.

در این جا به عنوان نمونه ثروت های دزدیده شده سه تن از جنایت کاران رژیم را نشان می دهد. باید توجه داشت که تک تک افراد این رژیم اعم از آخوند، پاسدار، بسیجی، نمایندگان مجلس آخوندها و سازمان های زیر فرمان خامنه ای و فرزند ابر جنایتکارش مجتبی، هرکدام دزدی های کلانی کرده اند که لیست همه آنها موجود است. آیا جوانان ما اندکی غیرت و تعصب ملی دارند که رژیم دزد و غارتگر را از دستبرد بیشتر به سرمایه ملی بازدارند؟.

این انیران می دزدند و می برند و گرین کارت می گیرند! یعد هم می گویند : مرگ بر امریکا! جدّاً که ایرانی بودن هم مصیبتی است برای ما!

شوربختی مردم ایران ادامه دارد.  از ماجرای اختلاس ۳ میلیارد دلاری و انتقال آن به خارج از ایران ۳ سال می گذرد و هنوز خاوری رئیس فراری بانک ملّی ایران در کانادا هست. او با ملیّت دوگانه ایرانی- کانادایی به ریاست بانک ملّی رسیده بود.  رابطه فامیلی او کمک بسیار بزرگی در به پست بالا رسیدن وی داشت.

اصولا سران رژیم اسلامی ایرانی نیستند

سران رژیم ایران هرگز بر اساس منافع ایران قدمی بر نداشته اند و این خود نشان می دهد که ایشان ایرانی نیستند. ایرانی بودن و انسان بودن شرایطی دارد. این اهالی اصطبل و دولت فرمایشی نه ایرانیند و نه حتی انسان! چرا که مطابق منافع ایران و ایرانی عمل نکرده اند! پس زیاد هم خبر جدیدی نیست از خمینی عرب زاده عرب پرست تا هر کدام از مقامات وطن فروش امروز را می توان غیر ایرانی و بی وطن دانست.

  • امید – م

    سند شما برای این مبالغی که ذکر کردید چیه ؟ من هم میتونم یه عکس بذارم روش تایپ کنم “فضول محله : ۲۵ میلیارد دلار در فلان بانک مالزیایی دارد “. اگر شما این رو از من قبول میکنید من هم از شما قبول میکنم . این انتقاد را بنده محترمانه خدمتتان عرض میکنم . به هر حال شما یک رسانه پر خواننده هستید و فارغ از اینکه نظراتتان را قبول داشته باشم یا خیر فکر میکنم باید برای هر ادعایی در رسانه سند آورد . وقتی مقدار پول کسی را اعلام میکنید چون خبر است سند لازم است . حتی این ادعا که ما اینها را از منابع خودمان میدانیم هم ادعای موثقی نیست . چون مخالف شما هم میتواند بگوید ” ما از منبع موثق شنیده ایم که مدیر سایت فضول محله ۲۵ میلیارد دلار در یک بانک مالزیایی دارد “. با تشکر .

    • Baran Bahari

      منابع غربی فقط از طریق حسابهای بانکی و اموال اقوام درجه یک این لیستها را اعلام کرده اند. البته ممکن است بدلیل شباهت اسمی برخی ارقام درست نباشد ولی چند علی لاریجانی میلیاردر در جهان داریم؟
      https://www.facebook.com/notes/137553119657695/
      در ادامه عرض کنم که:
      کافیست در اینترنت بنویسید” اندونزی علی لاریجانی” تا به علاقه وافر ایشان به اندونزی و خصوصاً مذاکرات اقتصادی با این کشور برسید… البته این علاقه شخصی لاریجانی بی ارتباط با استرالیا هم نیست!
      بررسی این منابع و افراد در حالیکه از طرف انگلیس هم حمایت می شوند بسیار دشوار است ولی اخبار سرویسهای اطلاعاتی کمابیش صدق دارد.

      • امیر-م

        بنده احتراما دو نکته را در جواب خدمتتان عرض می کنم .

        ۱- شما برای من منبع رو ireport سی ان ان آوردید . هر کسی که الفبای روزنامه نگاری را بداند میداند که ireport قسمنی است در سایت سی ان ان که هر کسی میتواند در آن بنویسد . در حقیقت وبلاگ آزادی است که cnn برای گرفتن مطالب کابرانش تهیه کرده است . به عنوان مثال در خود آی ریپورت سی ان ان “ستاد مبارزه با چرندیات ” بلاگی پست کرده با این عنوان “مطالب آی ریپورت چقدر صحت دارد” ! شما ، من یا هر کس دیگری با یک عضویت ساده می تواند در آی ریپورت بنویسد . سی ان ان در آی ریپورت اعلام کرده است که هیچکدام از مطالب تایید شده توسط سی ان ان نیست .,و سی ان ان در لینک زیر اشاره کرده است که تمام مطالب توسط بینندگان سی ان ان تهیه شده است و از لحاظ واقعیت مطالب چک نمی شود. این هم سند که هر کسی میتواند در آی ریچورت اخبار دروغ بنویسد . اگر آی ریپورت منبع است پس لطفا خبر “انتقاد نوام چامسکی ار ستاد مبارزه با چرندیات ” را درسایت خود چاپ کنید . این هم منبع : http://ireport.cnn.com/docs/DOC-924455

        2- صرف سفر متعدد غلی لاریجانی به اندونزی دلیلی برای این نتیجه گیری شما نیست که چون ایشان به اندونزی زیاد سفر کرده پس میتوان گفت به این دلیل !!! پس این آقا در اندونری میلیون دلار حساب دارد . اولا ایشان به عنوان مقام رسمی سفر کرده است . از جمله خود شما استفاده میکنم . فرموده اید ” در گوگل بزنید لاریحانی و اندونزی ” ” . من هم میگویم شما بزنید در گوگل “اوباما و چین ! ، صدراعطم آلمان و افریقا”… صرف اینکه اوباما سفرهای متعددی به جین یا ژاپن یا هند یا هر کشور دیگری برای مذاکرات اقتصادی سفر کرده دلیل بر این نمیشود که اوباما فلان میلیون دلار در حسابهای آم کشور دارد !
        ۳- فرموده اید “بررسی این منابع و افراد در حالیکه از طرف انگلیس هم حمایت می شوند بسیار دشوار است ولی اخبار سرویسهای اطلاعاتی کمابیش صدق دارد.”… بنده به عنوان یک خواننده میتوانم سوال کنم ” این احبار سرویس های اطلاعاتی که کمابیش صدق دارد ” را سایت فضول محله از کجا یافته است ؟ اگر به صورت عمومی منتشر شده منبع بدهید . و اگر سرویس های اطلاعاتی به صورت خصوصی به شما این منابع را داده اند پیشنهاد میکنم این را به صورت عمومی بیان نکنید. شان رسانه از این بالاتر است که وابسته به سزوبس های اطلاعاتی باشد .البته علیرغم تند بودن این نقدی که به شما وارد میکنم به هیچوجه قصد توهین ندارم . فقط از منظر رسانه ای دارم نگاه میکنم .
        ممنون از پاسخی که دادید . ایزد نگهدارتان

        • امیر -م

          در کامنت قبلی ام لینک بلاگ ستاد مبارزه با جرندیات نوشته تشده بود .

          لینک ستاد : http://ireport.cnn.com/docs/DOC-924283

          لینک توصیحات سی ان ان در مورد آی ریپورت :

          http://ireport.cnn.com/about.jspa

          با تشکر

        • روزبه

          چیه شک داری که اینا دزدند یا نه؟ حالا چند میلیارد دلار نه چند میلیون تومان؟!چه فرقی میکنه بابت همین حقوقهای چند ده میلیونی که میگیرند چکار میکنند؟

  • فریاد

    ای آقا این که مربوط به ۵ سال پیش میشه …
    تو این مدت ببینید چقدر اضافه کردن …
    رقمها این قدر بالاست که باورش مشکل میشه …
    این سیب سرخی که اسمش تو ی این لیست هست ، یه مداح مجلسیه …
    http://ireport.cnn.com/docs/DOC-606777

  • مازیار

    اینکه شما مبالغ سرمایه گذاری شده توسط مقامات رو گذاشتید ، هیچ کدوم سند محکمی نداره . هر چند این کاملا مشخصه که اونا سرمایه های زیادی رو تو بانکای خارج از ایران دارن . ولی از شما به عنوان رسانه توقع میره احساسی عمل نکنید و با سند و منطق حرف بزنید . ضمنا اون بسیجی به قول شما دهن گشاد از افراطیونه که مشخص نیست چقد پول گرفته و شستشوی مغزی شده . معلومه داره از حفظ و به زور می خونه . اینا همون طور که ملت ایران رو اذیت می کنن با رفتاراشون به اسلام خاصه شیعه هم ظلم می کنن . اسلام باید تو این مملکت باشه منتها اسلام واقعی و میانه رو . کمااینکه دین اسلام دین اعتداله . دین عدالته . و کسایبکه با کاراشون شیعه رو بد نشون میدن ظالم به خدا و ملتن.

    • karim

      ۱ سند شما چیه که اونها توی بانکهای خارجی پول های زیادی دارن ۲ همه بسیجی ها دهن گشاد چاپلوس و دهن پاره هستن به قول من و شما دیگه نداره ۳ اسلام خاصه شیعه نداریم برادر، شیعه انشعابی از اهل سننته سنی یعنی کسی که به سنت پیغمبر پایبنده بعد همین کردن سیزده چهارده تا شاخه اسلام واقعی یعنی داعش نمیدونستی بدون ۴ اسلام میانه رو نداریم اسلام یعنی یا قبول کن که سر کیرتا ببرم یا ردش(اسلام) کن تا گردنتا بزنم وقتی میای توی این دین به خواست خودت نیس وقتی بخوای بری بیرون هم بخواست خودت نیس ۵ دین عدالتی که ازش دم میزنی میگه میتونی مردما به عنوان برده بخری بعدم باهاش همه کار بکنی اسلام یعنی تبعیض پس حرف از عدالت نزن ۶ خدا کلمه ای کهن در پارسیست به معنای صاحب مثلا در قدیم میگفتن شوهر خدای خانه یعنی صاحب خانه بگی الله راحت تری نگو هم الله صاحب بندگانشه اگه میخوای بگی برام روشن کن لفظ الله از کجا اصلا اومده قبل از پیامبر هم میگفتن یا بعدش اومد؟ و اصلا الله چی هست؟ برام روشن کن البته پاسخ به این سوال ها هم اختیاریه ۷ شما اگه نگران ملتی اصلا به سایت نیای خیلی بهتره چون هویتت به نظر من بیشتر عربه تا ایرانی الکی غصه ملتا نخور جونم

      • مازیار

        اینکه تو به من بگی بیام تو این سایت یا نه فک نمی کنم بهت ربطی داشته باشه ، پس گه زیادی نخور . اسلام فقط و فقط شیعس . یعنی بقیه مذاهب اسلامی راه کج رو میرن . در مورد واژه خدا که شما بسیار نادون هستی که نمیدونی هر واژه ای در گذر زمان ممکنه دچار تغییر بشه و معنی جدیدی بگیره . مثل کلمه mobileکه به معنی همراه بوده و الان معنی جدیدی گرفته . در مورد اینکه من عربم یا نه ، من اصالتا طهرونی هستم و افتخارم می کنم . ولی شما بد جور لهجه داری کمااینکه تو تایپتم لهجت معلومه . اگه منظورت از عرب بودن سیده که نه من افتخار اینو نذاشتم از سلاله بهترین خلق خدا باشم .

        • karim

          ۱بیا و دهن کژی کن تا بقیه هم بشناسنت ۲ در مورد اسلام قبلا توضیح دادم۳ خدا هم نگو اسمش الله بگی خدا چون عربه حالیش نمیشه میبرتت جهنم درخت زغوم میده بخوری۴ هر جور میخوای منو تجسم کن عرب ایرانی خارجی….. ۵ سید سرنامه پیغمبرت و چن تا عرب دیگه به زنان ایرانی تجاوز میکردن و برای اینکه بچهاشون از یک دیگه مشخص بشه سرنام سید میگذاشتن حالا تو میخوای حرومزاده باشی دیگه به من ربطی نداره
          هنوزم لهجم نشونه

    • روزبه

      باز خوبه همین قدر قبول داری که سرمایه های زیادی رو تو بانکهای خارج دارن!!!

  • سحر -د

    سند شما برای این مبالغ چیست ؟ !!! متاسفانه سایت شما برای بسیاری از ادعاهایش سندی ارائه نمی کند. بنده مخالف این نظام و مسئولانش هستم ولی ارائه خبر بدون انتشار سند سایتتان را تبدیل به یک سایت زرد میکند . این را به عنوان پیشنهادی برای بهتر شدن سایت میگم. یا سند بدین یا اگه سندی ندارین اصلا مطلب رو منتشر نکنید اونهم با ارقام و اعداد !

  • فرشاد

    شما می گویید: ( ژاپن بزرگترین ضربه تاریخی را از امریکا خورد ولی امروز نه تنها کسی در
    توکیو “مرگ بر امریکا” نمی گوید ، بلکه بزرگترین شریک تجاری ژاپن امریکاست.
    قدرت امریکا در ۳۶ سال گذشته به کشورهای زیادی کمک کرده است.).

    اما باید بدانید که دشمنی امریکا با ایران، اصلا قابل مقایسه با دشمنی امریکا با ژاپن در یک برهه زمانی خاص نیست. اولا شمنی امریکا با ژاپن مربوط می شود به یک دوره زمانی کوتاه و محدود که آن هم در زمان جنگ جهانی دوم بوده است و بعد از آن ژاپن و امریکا هیچگونه دشمنی با هم نداشته اند و ندارند، اما دشمنی امریکا با ایران و در دیدگاهی بالاتر ، دشمنی غرب با ایران ، سابقه ای بس طولانی و به درازای تاریخ دارد که می بینیم در همان زمان شکل گیری تمدن ایرانی ، این دشمنی غرب با ایران هم به وجود می آید و همچنان ادامه دارد.
    ۲- اگر امریکا، ژاپن را با یک بمب اتمی هدف قرار داد و عده ای کشته شدند و آن را درقالب جنگ سخت ارائه داد، ایران را با جنگی نرم که هزاران برابر فاجعه بار تر از جنگ سخت است، هدف گرفنه است، امریکا اعتقادات، و فرهنگ ایران را مورد هجوم قرار داده است نه پایگاه های نطامی را.

    • Baran Bahari

      نوع نگاه شما به تاریخ اشتباه است. این که برای ۱۰۰۰ سال از محمد تا شاه اسماعیل صفوی کشوری بنام ایران نداشتیم، این هم توطئه ی غرب است؟ مشکلات و ضعفهای تمدن ایران را به گردن غرب نیاندازیم… ایرانیان همواره مذهبی بوده اند و چوب آن را هم با معامله فرهنگ و هنر خویش خورده اند. جدا شدن بخارا و سمرقند هم تقصیر غرب است؟ ترک شدن اکثریت ایرانیان مرزهای شمالی تقصیر کیست؟ حمله مغول و تیمور هم کار غرب است؟
      نگاه به غرب بعنوان یک رقیب مخرب اشتباهی محض است. فراموش نکنید که بیشتر تاریخ و باستانشناسی و همچنین خواندن خط میخی و حتی بازنویسی نسخه های از بین رفته شاهنامه هم کار همان غربیهاست، بنابر این خود شکن …آینه شکستن خطاست!

      • فرشاد

        اینکه شبه ایران دوستان( به قول دکتر شریعتی) برای کوبیدن اسلام ، از یک طرف و از طرف دیگر نشان دادن تعصب ملی و میهنی خود معتقدند که اعراب مسلمان با زور شمشیر ، ایرانیان را مسلمان کرده اند، خود بزرگترین توهین به ملت ایران است، اینها از یک سو ایرانیان را ملتی متمدن و میهن پرست و با فرهنگ می دانند و از سوی دیگر ملت ایران را به گونه ای معرفی می کنند که آنقدر ،حقیر ،ترسو و بزدل اند که از ترس برق شمشیر اعراب و مالیات سنگین، دین ابا و اجدادی خود را رها کرده و تعصب ملی را کنار گذاشته و به دین بیگانگان روی آورده اند.
        البته پاسخ این شبه ایران دوستان را مرحوم دکتر علی شریعتی ۵۰ سال پیش داده است. اما در مورد دشمنی غرب با ایران و فرهنگ شرقی ، یادآوری همین نکته ضروری است که روح فرهنگ غربی را ماتریالیسم و ماده گرایی تشکیل می دهد که این با عرفان و مذهب گرایی شرقی در تضاد است. البته کینه غرب به ایرانیان فراتر از این موضوع است که ناشی از حس امپریالیسم سرمایه دار و استعمار است نه صرف تفاوت در فرهنگ ها، این که شما می گویید از محمد(ص) تا شاه اسماعیل کشوری به نام ایران نداشته ایم تفکری منفور است، اتفاقا زیباترین تجلی روح فرهنگ و هنر ایرانی در این دوره است، که با ظهور ابوعلی سیناها، رازی ها، فارابی ها و مولوی ها همراه است که در زمانی که غرب در آتش جهل و تعصب کلیساها می سوخت، اینان نمایندگان فرهنگ بربار ایران بوده اند و هنوز کتب دانشمندان ایرانی در این دوره تاریخی، در غرب تجدید چاپ می شود. بنابراین موضوع ، بازخوانی یک نسخه خط میخی توسط غربی ها نمی تواند حسن نیت آنها را نشان دهد، چه بسا که در کنار همین نسخه خوانی ها هم چه آثار باستانی که به غارت نرفت که الان در موزه های لوو پاریس و غیره می توانیم آنها را ببینیم.

        • Baran Bahari

          اولا اسلام نیازی به کوبیدن من و شما ندارد و خود متن قرآن برای سالها خنده کافیست!
          ثانیاً ایرانیان مذهبی هستند ولی مسلمان سنتی محمدی نیستند. نمونه اش توسل به امامزادگان و عرفان است که کاملاً با متن قرآن مخالفت دارد. تشیع حتی با یک آیه ی ساده :” ایاک نعبد و ایاک نستعین ” در تضاد است.
          ثالثاً این ابو علی سیناها و غیره ثمره ی حکومتهای فرهنگ ساز مانند سامانیان و دیلمیان بوده است. افرادی مانند مأمون و هارون الرشید هم در بازگشت تمدن و هنر ساسانی و همچنین کمک به ایرانیان برای تشکیل دولت و پیشرفت مجدد ایران بسیار تاثیر داشته اند. اما توجه کنید که تنها با بررسی پلها و ساختمانهای تاریخی ایران متوجه می شویم که بین ساسانی تا صفوی یک دوره طولانی نه پل مهمی و نه قلعه ی مهمی ساخته شده است و این نشانه نبودن یک ثبات حکومتی برای ۱۰۰۰ سال در ایران است. حال هر چقدر هم سنگ جلال آل احمد و شریعتی را به سینه بزنید، چواب این دو دیدگاه من نیست.

          • فرشاد

            اتفاقا اسلام برای سرمایه دارها و امپریالیست ها نیاز به کوبیدن دارد، نه صرفا بیایند و سایت و شبکه راه بندازند و به اسلام فحش بدهند، نه از راه خیلی باریکی و مخفی وارد می شوند مثلا داعش را درست می کنند تا هم به اهداف اسلام ستیزی خود برسند( نمونه اش همین سایت فضول محله است که جنایات داعش را اسلام ناب محمدی معرفی می کند) و هم با ایجاد اختلاف مذهبی به اهداف استعماری خود در خاورمیانه دست یابند،( تفرقه بنداز و حکومت کن).

            پرورش گروه القاعده در افغانستان( برای مقابله با شوروی سابق) توسط امریکا و برنامه ریزی مستقیم حملات ۱۱ سپتامبر توسط خود امریکایی ها، خود بیانگر این موضوع است که اسلام داعش و القاعده و گروه های مشابه، یک اسلام ناب امریکایی است نه اسلام ناب محمدی.

            وقتی می بینیم که اندیشمندان غربی آشکارا از آرا ابن تیمیه حمایت می کردند و آن را به مثابه یک رفرم و خرافه زدایی در اسلام می دانستند، جای تردیدی باقی نمی ماند، که اسلام امریکایی در مقابل اسلام محمدی قرار گرفته است.

            مگر ابن تیمیه چه می گفت؟ همین حرفی را که الان داعش می زند، او به مخالفت با مذاهب چهارگانه اهل سنت برخواست، و زیارت امام زادگان و امامان را شرک می دانست و تعقل و تفکر در قرآن و پیام وحی را مردود تلقی می کرد، او دشمن سرسخت تشیع بود که از اتدیشه های او بعدها فرقه ضاله وهابیت پایه گذاری شد که نماد اسلام امریمایی و انگلیسی گردید.

            اما بسیاری از علما اهل سنت و جمع کثیری از مسلمان علیه ابن تیمیه شوریدند و افکار او را اشتباه و مردود خواندند و تا جایی که او از دمشق اخراج شد، ایده وی اکنون ایدئولوژی داعش و القاعده را تشکیل می دهد.

            حال جالب اینجاست که اندیشمندان غربی به شدت از ابن تیمیه استقبال کردند و از وی به نام رفرمبسم و اصلاح طلب یاد نمودند.

            اینکه شما می گویید ، (ثانیاً ایرانیان مذهبی هستند ولی مسلمان سنتی محمدی نیستند. نمونه اش توسل به امامزادگان و عرفان است که کاملاً با متن قرآن مخالفت دارد. تشیع حتی با یک آیه ی ساده :” ایاک نعبد و ایاک نستعین ” در تضاد است.) این پیام اکنون سخن داعش و وهابیت است که دلیل اصلی دشمنی با شعیان را شرک و توسل به امامان می داند. پس یا ایده داعش معقول و برحق است و یا این که شعیان برحق اند، یا اینکه به قول غربی ها باید به تروریست خوب و بد قائل باشیم یعنی ممکن است بخشی از ابده داعش درست باشد که در آنصورت باید بگوییم داعشی خوب و داعشی بد.

          • Baran Bahari

            داعش و شیعه هر دو ناحق است.. اصولا هر دینی مبتنی بر مقداری دروغ و خرافات است و نه عقلانیت.. بنابر این رهایی از تعصب مذهبی و آزاد گذاشتن مردم برای انتخاب روش زندگی که همان سکولاریسم است تنها راه مورد قبول من است ، سرور گرامی!

          • Bekhan NegahKon

            پرچمت بالاست !