افشین اسانلوها باید قربانی شوند تا جلاد جنایتکار، مجتبی خامنه ای زنده و در قدرت بماند ۱

نیازمندیهای یک رژیم دیکتاتوری

هر رژیم دیکتاتوری به دو چیز وابسته است؛ شماری مزدور، اوباش و اراذل که مانند سگ های زنجیری آنان را به میان مردم اندازد و هرگونه انتقاد و خواسته های آنان را سرکوب کند، و در شدیدترین حالتی که خود را در برابر انتقادهای تند و افشاگری ها می بیند، شکنجه گران و آدم کشانی را در اجیر خود داشته باشد تا بتواند مقاومت و ایستادگی میهن پرستان را از میان ببرد و آنان را مانند مترسکی به دنبال خود کشاند، و چنانچه با همه ترفند ها، پس از شکنجه های مرگ آور، توهین های ناموسی، و حتی تجاوز جنسی ، دست آخر قربانی را در زیر شکنجه و یا از راههای دیگر او را از پای در آورند.

افشین اسانلو راننده ای که به دلیل اعتراض نپرداختن حقوق کارگران، دستگیر، مدت چهارماه زیر حیوانی ترین شکنجه ها قرار گرفت و سرانجام با تنی آش و لاش از میان برفت. افشین ها، ستارها، نداها محکوم به مرگند تا آخوند جنایتکاری مانند مجتبی خامنه ای به زندگی پلید خود ادامه دهد و هر روز نقشه جدیدی برای قتل فرزندان کشورمان بکشد و به کمک جلادهای خود، آنان را از پای در آورد.

افشین اسانلو راننده ای که به دلیل اعتراض نپرداختن حقوق کارگران، دستگیر، مدت چهارماه زیر حیوانی ترین شکنجه ها قرار گرفت و سرانجام با تنی آش و لاش از میان برفت. افشین ها، ستارها، نداها محکوم به مرگند تا آخوند جنایتکاری مانند مجتبی خامنه ای به زندگی پلید خود ادامه دهد و هر روز نقشه جدیدی برای قتل فرزندان کشورمان بکشد و به کمک جلادهای خود، آنان را از پای در آورد.

ترفندهایی که خامنه ای به کار می برد

روشی که در بالا گفته شد، خامنه ای با همکاری فرزند ابر جنایتکار خود مجتبی، به کمک عده ای آدم کش و جانی ایرانی نما و یا عرب، و با به کار گماردن چندین هزار جوان بیکاره و فاقد هرگونه انسانیتی به عنوان بسیج، و یا سربازان امام زمان، مال، جان، و ناموس مردم و درآمد و سرمایه کشور را خود و خانواده اش در اختیار گرفته است. در همین چهار سال گذشته پس از رستاخیز مردمی در سال ۸۸، به دستور خامنه ای حدود ۲۰۰ هزار جوان ولگرد، بی سواد، و آسمان جل را به کار گرفتند و آنان را در درون و برون کشور در هنگام افتضاحات ولایتی ۲۴ خرداد در جلو و کنار صف مردم قرار دادند.

از یک سوی تنور به اصطلاح انتخابات خود را گرم نگاه داشتند، و از سوی دیگر، سپر بلایی در برابر مخالفین و منتقدین انقلاب، به ویژه جلو سفارت خانه ها گماردند. یک بسیجی که با ما در تماس بود ادعا می کرد رژیم در حال برنامه ریزی است که ۵۰۰ هزار جوان لات و بیکاره دیگر را به کار گیرد تا برای چهار سال آینده برای رودررویی با مردم، و خود را به جای آنان جا زدن، آموزش های لازم را دریافت کنند.

این ویدیو گزارش کاملی از زندگی، فعالیت های کارگری و دستگیری افشین اسانلو است که در برنامه افق با منصور اسانلو به گفتگو پرداخته می شود. این ویدیو گویای جنایت های خامنه ای در زندان ها است.

جنایت های بیشمار سال ۸۸

تنها تاریخ آینده و در آزادی ایران می تواند از جنایات وحشتناک خامنه ای به همکاری فرزند قصاب او مجتبی پرده برداری کند و حقایق تلخ را بیرون آورد. همانگونه که پس از نابودی هیتلر از جنایات بزرگ او علیه یهودیان روشن و شناخته شد و واقعه جانگداز هولوکوست برای جهانیان آشکار گشت. در مورد کشته شدگان اعتراض کنندگان به انتخابات قلابی سال ۸۸، آمار بسیار زیادی در دست است که در این جا نمی توان آنها را به نگارش در آورد.

کشته شدگان، به دستور خامنه ای و فرزند جنایتکارش مجتبی، بیشتر با تیر اندازی بسیجی و سپاهی و مزدوران دیگر، و از پشت بامها، و یا رو در روی جمعیت تظاهر کننده انجام شده است. بدبختانه وجدان و شرف انسانی در جهان به خواب رفته، و دولت های باختری با کمال بی شرافتی همچنان با این رژیم ضد بشر و آدم کش در رابطه و معامله اند.

به طور کوتاه می توان به چند آمار از جنایت های علی خامنه ای و پسرش در سال ۸۸ اشاره نمود:

۲۵ خرداد ۸۸:

شمار کشته شدگان خیابانی بر اثر گلوله ۱۹ نفر. احمد نعیم آبادی، محرم چگینی، کیانوش آسا، فهیمه سلحشور، و فاطمه رجب پور از این نمونه اند.

۳۰ خرداد:

بازهم کشتار خیابانی بازهم ۱۹ نفر. ندا آقاسلطان. حمید حسین بیگ عراقی، ابوالفضل عبداللهی، فاطمه سمسارپور، و بهزاد مهاجر از این گروهند.
در روز عاشورا: ۹ نفر. شهرام فرج زاده، شبنم سهرابی، شاهرخ رحمانی، و امیر ارشد تاجمیر از این گروهند.

۲۵ بهمن ۱۳۸۹:

صانع ژاله، محمد مختاری، و امی حسین تهرانچی قربانیان خامنه ای در این روز بودند.
آمار کشته شدگان به دستور خامنه ای و مجتبی فرزند او بسیار زیاد است و برای هر روز در هفته سال ۸۸ لیست هایی از آن وجود دارد.

بازداشتگاه کهریزک:

محسن روح‌الامینی ، محمد کامرانی، امیر جوادی‌فر ، رامین قهرمانی و احمد نجاتی کارگر در زیر شکنجه های مرگبار جلادان خامنه ای هرکدام به سختی جان دادند.

ستار بهشتی و افشین اسانلو

این دو انسان بزرگوار کارگرانی بودند که روزانه با سختی و دشواری و در شرایط بسیار بد آخوند زده کشورمان کار می کردند و مزد ناچیزی که تنها خوردن و نمردن بود برای خود و خانواده اشان به دست می آورند. رژیم ضد ایرانی با غارت خزانه مردم و صرف کارهای تروریستی خود نمودن و یا حاتم بخشی به تروریست های حزب الله لبنان و غزه و فلسطین، مردم ایران به ویژه کارگران زحمتکش را خاکستر نشین کرده و در برابر گلایه و انتقاد آنان، به سگان زنجیری خود متوسل می شود و این بیچاره ها را زیر شکنجه و دشنام قرار می دهد.
زمان چندانی نگذشته که ستار بهشتی جوان وبلاگ نویس را به طرز وحشیانه ای از پای در آوردند، و با مادر و خواهرش نیز مانند حیواناتی درنده رفتار نمودند.

این ویدیو گزارش کاملی از جنایات خامنه ای و فرزند جلادش مجتبی است که میان آقای حسین مهری و آقای بهرام مشیری به بحث و گفتگو پرداخته شده، و جنایت  و دزدی های این پدر و پسر نیز به تصویر کشیده می شود. دیدن این ویدیوی کاملن مستند برای خوانندگان گرانمایه ما لازم و ضروری است،

برسر افشین اسانلو چه آمد؟

اکنون نوبت افشین اسانلو کارگر دیگری رسید که در انتقاد به حقوق ملا خورشده کارگران به شکنجه گاه و کشتار گاه ولایتی برده شد و ماهها در زیر شکنجه سگ های درنده خامنه ای و فرزند جنایتکارش قرار گرفت و او نیز به طرز وحشتناکی از پای در آمد. این انسان شرافتمند که از پرداخت نکردن ماهها حقوق کارگران به انتقاد پرداخت، ناگهان دستگیر و مدت ۴ ماه زیر شکنجه ای حیوانی قرار گرفت. مادرش پس از ماهها چشم انتظار که توانست به دیدار او رود، دریافت فرزندش به دلیل شکنجه های چند ماهه از دردهای گوناگونی در سوز و گداز است.

شکنجه کردن افشین اسانلو در این ویدیو مادر افشین اسانلو گزارش می دهد که چگونه با پسر مجروحش که ماهها زیر شکنجه بوده، برخورد نموده است.

آگاهی از مرگ افشین اسانلو

پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ مرگ نابهنگام افشین اسانلو در زندان رجایی شهر شنیده شد. مرگ او را سکته قلبی اعلام کردند. ولی همه می دانند که جمهوری سرمایه داری اسلامی حاکم بر ایران بهمراه  اعدامهای علنی و غیرعلنی و کشتار رسمی و دولتی زندانیان بطور روزانه، اکنون سالهاست که با تحمیل سازمان یافته شرایط کشنده به زندانیان سیاسی آنانرا بسمت مرگی خاموش سوق داده و به این ترتیب به قتل می رساند.

دیدگاه خواهر افشین اسانلو

خواهر افشین اسانلو، به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت که مرحوم اسانلو  هیچ سابقه بیماری قلبی نداشته و در آخرین ملاقات سالم بوده است. همچنین به گفته پرستاران بیمارستان فوت وی قبل از رسیدن به بیمارستان بوده است. خانم اسانلو در این گفتگو همچنین گفت که به آنها اجازه برگزاری مراسم در مساجد داده نشده و آنها به ناچار مراسم سوم و هفتم برادرش را در منزل برگزار خواهند کرد.

دیدگاه منصور اسانلو

منصور اسانلو برادر افشین اسانلو می گوید: “حدود سه سال پیش که من در زندان بودم . افشین را در قسمت خوابگاه رانندگان ترمینال جنوب دستگیر می کنند وبه اطلاعات شهر ری می برند وبا هماهنگی اطلاعات اوین او را به بند ۲۰۹ اوین می برند وتحت سخت ترین شکنجه ها قرار می دهند . تا از او برعلیه سندیکا وفعالیت های سندیکایی اقرار بگیرند . اقرارهایی دال بر همکاری سندیکا با گروههای سیاسی واقدامات غیر قانونی وحتا تهیه اسلحه برای سندیکا یا داشتن نقشه بمب گذاری با همکاری عوامل گروه های سیاسی مخالف ج.ا که همه دروغ و واهی وچون او این اتهامات را نمی پذیرد زیر فشارهای سخت تری قرار می گیرد.»

از آنچه گذشت:

بیگمان کشتار جمعی اعتراض کنندگان در قیام سال ۸۸، که شمار آنها بسیار بسیار زیاد است، و معمولاً به دستور و همکاری علی خامنه ای و فرزند جلادش مجتبی صورت گرفته است و شکنجه و کشتار زندانیان، جنایت های این دو آخوند فرومایه و ضد بشر  آنچنان زیاد بوده که محتوای یک کتاب را تشکیل می دهد. اگر ملت ایران همچنان جنایت های این آخوندهای وحشی را بپدیرد، به راستی به خون این عزیزان خیانت کرده است و در خون این بیگناهان شریکند.

  • hossein

    افشین اسانلو وستار بهشتی با شوکر برقی به قتل رسیدند چنانچه در مدت کوتاه دوبار پشت سرهم ازین دستگاه استفاده شود باعث مرگ میشود وپزشکی قانونی قادر نیست تشخیص دهد چطور قربانی به قتل رسیده