زنگ خطر برای اروپا ! اسلام واقعی ۲۷

حملات تروریستی مسلمانان در اروپا و تونس

ماه اسفند  شاهد حمله  مسلحانه به موزه باردو در پایتخت تونس بودیم که  ۲۳ نفر کشته شدند که بیشتر آنان را گردشگران خارجی تشکیل می دادند. روز جمعه هم تلویزیون دولتی تونس گزارش کرد که دو مرد مسلح به روی افرادی که در کنار ساحل بودند، رگبار آتش گشودند و ۳۹ نفر را کشتند.هتلی در منطقه‌ای توریستی شمال شرقی تونس هدف قرار گرفت و در این حمله ۳۷ نفر نیز زخمی شده‌اند.

بیشتر کشته شدگان هم  توریستهای اروپایی بوده اند. حملات به اروپاییان در تونس به چه معنی است و چرا انجام می شود؟ اهداف گروههای مسلح مسلمان در حمله به مناطق توریستی چیست؟

همچنین  در فرانسه و به گاه بامداد ، انفجاری در یک کارخانه گاز در نزدیکی گرونوبل رخ داد و جسد سر بریده‌ای در این محل پیدا شد. سر قربانی با پارچه‌ای با نوشته عربی پوشانده و به دروازه کارخانه میخ شده بود. فرانسه بیشترین تعداد مسلمان را دارد و در سالهای اخیر با ترورها و درگیریهای بسیاری از طرف مسلمانان مواجه شده است.

حمله انتحاری دیگری در کویت انجام شد که نزدیک به  ۳۰ کویتی شیعه در مسجدی کشته و ۲۰۰ نفر زخمی شدند. بسیاری از شیعیان کویت ریشه های ایرانی دارند و در کویت بعنوان عجم شناخته می شوند.

Suicide-bomb-kuwait

حملات انتحاری یک اندیشه و ایدئولژی را با خود دارد وآن اینست که : « بکشید تا به بهشت بروید !» در حمله انتحاری نزدیک به ۳۰ کویتی شیعه در مسجدی کشته و ۲۰۰ نفر زخمی شدند. بسیاری از شیعیان کویت ریشه های ایرانی دارند و در کویت بعنوان عجم شناخته می شوند.

 

اسلام مخالف تفریح و شادی است

دین اسلام پروانه ی تفریحاتی که معمولاً در عرف بشری همواره وجود داشته است را نمی دهد. نوشیدن شراب و رقص و بزم و موسیقی در اسلام حرام است. همچنین برهنه شدن در کنار ساحل و هر نوع رابطه عاشقانه ی زن و مرد خارج از ازدواج در اسلام ممنوع است. این در حالیست که زنان حتی اجازه طلاق از شوهر خود را نیز ندارند و اکثر دختران کشورهای اسلامی همانند برده توسط خانواده شان به شوهری سپرده می شود که حق جدایی را از او هم ندارند.

اینکه زن اینگونه بیچاره است که آزادی رفتن بیرون از منزل را ندارد ، عین برده داری است. به احکام ازدواج که بنگریم ، زن موجودیست که خریده می شود و محکوم به اطاعت  از شوهر است و گرنه کتک می خورد.

به خانواده های مذهبی مسلمان نگاه کنید. در خانواده های مذهبی مسلمانان انسانهایی مغموم و افسرده بدور از شادی و لبخند به بار می آیند. البته اکثر مسلمانان در ظاهر این را رعایت می کنند و چندان مذهبی نیستند!

چرا اکثر یک میلیارد مسلمان چندان مذهبی نیستند؟

منکر وجود تعداد زیادی مسلمان متعصب و مذهبی نمی شویم ولی حقیقت این است که اکثر مسلمانان مخصوصاً نسل جوان  به اسلام با بی خیالی و بی توجهی برخورد می کنند. در خانواده ها هرچند آموزه های مذهبی به کودکان وجود دارد ولی چندان جدی نیست و در دوره جوانی معمولاً فراموش می شود. به همین دلیل است که اکثر جوانان مسلمان ، از اسلام دفاع می کنند بی آنکه آنرا بشناسند. آنها در واقع از خاطرات و آموزه های اسلامی دوران کودکیشان دفاع می کنند که هرگز در زندگی بکار نبستند و علاقه هم ندارند که اجرایش کنند! اما از آن دفاع می کنند!

egyptian-moslem

در بیشتر کشورهای اسلامی جوی پر از شادی و فسق و فجور حاکم است. مصر و امارات عربی، ترکیه ، تونس ، مراکش ، مالزی و حتی پاکستان از کشورهایی هستند که مردم بسیاری بی توجه به اسلام ، می و آبجو می نوشند و می رقصند و موسیقی می نوازند! می توان به ساحل این کشورها رفت و با زنان و مردان برهنه مواجه شد که در آرامش حمام آفتاب می گیرند. یعنی مسلمان نیستند ولی در ظاهر می گویند که هستیم! چرا؟ چون ارثی است! ولی فراموش نکنیم که سرطان هم ارثی است. فرتور : یک بانوی مدل در  مصر

 

به ایران نگاه کنید… مگر آخوند موسیقی را حرام نکرده؟ مگر رقص حرام نیست؟ اما بیشتر مردم هم موسیقیهای مطربی را گوش می دهند و هم اگر پا بدهد مختلط می رقصند… دولت ایران برای عروسی و مهمانیها به زور متوسل شده است و پلیس با حمله به بزم و شادی جریمه و زندان و شلاق را نصیب مردم می نماید. در واقع شادی و شور دختران و پسران چیزی است که غیر قابل مهار می نماید و با همه ی فشارهای رژیم ، مردم پنهانی هم که شده به بزم و میگساری می پردازند.

در دیگر کشورهای اسلامی نیز بسیاری از مسنلمانان حجاب را رعایت نی کنند و  به حرام بودن میگساری و موسیقی توجه ندارند. دولتهای عربی بیشتر سکولار هستند و بیشتر آنچه  را اسلام حرام و ممنوع کرده آزاد کرده اند. البته دولتهای اسلامی همانند عربستان سختگیریهایی را دارند که گاهی بسیار شدید است ولی در بیشتر کشورهای اسلامی جوی پر از فسق و فجور حاکم است.

امارات عربی، ترکیه ، تونس ، مراکش ، مالزی و حتی پاکستان از کشورهایی هستند که مردم بسیاری بی توجه به اسلام ، می و آبجو می نوشند و می رقصند و موسیقی می نوازند! می توان به ساحل این کشورها رفت و با زنان و مردان برهنه مواجه شد که  در آرامش حمام آفتاب می گیرند.

پس خود مسلمانان هم فطرتاً علاقه ای به اسلام ندارند و بنوعی خود را فریب می دهند. به اسلام بعنوان ارث پدری نگاه می کنند که باید حفظ شود ولی فراموش نکنیم که سرطان هم ارثی است! یعنی مسلمانانی که از اسلام فراریند و هر وقت بتوانند به شراب و رقص و شنیدن موسیقی می پردازند ، در واقع ریاکارانی غیر مسلمانند که با خود را مسلمان جلوه می دهند. ای کاش آنقدر شجاعت داشتند که این را آشکار کنند و دست از فریب خودو دیگران بردارند.

اروپای اسلامی  ! آغاز ترور تفریحات !

مسلمانانی هم هستند که گمان می کنند باید جهان را اصلاح نمایند و این فساد و فسق و فجور را باید بزور از بین ببرند. روحانیون و مفتی های شیعه و سنی هم از این رفتارهای خشونت آمیز دفاع می نمایند. حملات انتحاری یک اندیشه و ایدئولژی را با  خود دارد وآن اینست که : « بکشید تا به بهشت بروید !»

آنچه را در سالهای اخیر از مسلمانان تازه به غرب رفته دیده ایم ، خشونت ، کشتار، زن ستیزی و بطور خلاصه ترور تفریحات است. مسلمان خود شاد نیست و می خواهد دیگران هم شاد نباشند. گمان می کند که گناهکاران را به جهنم می برند و سعی دارد با کشتن گناهکاران از گناه کردنشان بکاهد! در واقع تفاوتی میان نیروی انتظامی ایران و کسانی که گردشگران را در تونس مورد حمله قرار می دهند ، نیست! هر دو گروه می خواهند از گناه کردن ما جلوگیری کنند و بزور ما را به بهشت ببرند!

این بدعت تازه ای هم نیست و در گذشته هم شاهد حمله به گردشگران در اندونزی و مالزی بوده ایم. بنا بر این تنها وجه اشتراک این حملات را باید دانست. وقایع بیست سال پیش و امسال تنها یک وجه اشتراک دارند و آن اسلام است!

europe-threat-of-islam_jpeg

مردم و دولتهای غربی اگر چاره ای برای کاهش روند اسلامگرایی نیاندیشند ، آینده ای پر تنش و خشونت بار در انتظار اروپای مسلمان است! بدنی که ضعیف شود بوسیله ی میکروبهای ضعیف هم مورد حمله قرار می گیرد. آموزش سکولاریسم و آزادی عقیده . بطور خلاصه آموزش آرمانهایی که غرب در سده های گذشته بدست آورده است باید همگانی تر شود و اجازه داده نشود که خرافات و دروغهای دین بصورت اجباری در کودکی  آموزش داده شود. همین آموزه های خرافی است که باعث می شود مسلمانی گمان کند که بهشت خواهد رفت اگر بکشد!

 

اسلام وجه اشتراک و محور ترورهای سده ۲۱

سده ی ۲۱ با ترورهای خوفناک و جنگهای ویرانگری میان غرب و مسلمانان آغاز شد. افرادی که غرب آنها را مسلمانان افراطی می نامد ولی در واقع اینها مسلمان واقعی هستند و بقیه ی مسلمانانی که  توجهی به اسلام ندارند ،تنها اسمی مسلمانند و نه عملی !  مردم و دولتهای غربی اگر چاره ای برای کاهش روند اسلامگرایی نیاندیشند ، آینده ای پر تنش و خشونت بار در انتظار اروپای مسلمان است! بدنی که ضعیف شود بوسیله ی میکروبهای ضعیف هم مورد حمله قرار می گیرد.

آموزش سکولاریسم و آزادی غقیده . بطور خلاصه آموزش آرمانهایی که غرب در سده های گذشته بدست آورده است باید همگانی تر شود و اجازه داده نشود که خرافات و دروغهای دین بصورت اجار در کودکی  آموزش داده شود. همین آموزه های خرافی است که باعث می شود مسلمانی گمان کند که بهشت خواهد رفت اگر بکشد!

از طرفی اروپاییان با حضور مسلمانان واقعی و متعصب  در اروپا مشکل دارند و از سوی دیگر نمی توانند بر اساس قوانین بشری ، ایشان را اخراج کنند. اگر اسلام حاکم بود همه ی کفار را در دم اعدام و تبعید می کرد، ولی حقوق بشر غرب اجازه ی اخراج مسلمانان واقعی و خشن را هم نمی دهد...

از طرفی اروپاییان با حضور مسلمانان واقعی و متعصب در اروپا مشکل دارند و از سوی دیگر نمی توانند بر اساس قوانین بشری ، ایشان را اخراج کنند. اگر اسلام حاکم بود همه ی کفار را در دم اعدام و تبعید می کرد، ولی حقوق بشر غرب اجازه ی اخراج مسلمانان واقعی و خشن را هم نمی دهد…

  • شیعه علی ع

    اینکه در این حملات شیعیان مورد کشتار قرار می گیرن نشون از مظلومیت شیعه داره . از روزی که اقا جان علی بن ابی طالب از حق خودش کنار گذاشته شد تا تنها شدن امام حسن ع و اوج اندوه شیعه شهادت دردناک سیدالشهدا که تا قیام قیامت فردی با این خلوص مظلومیت شهید نخواهد شد . اینکه مسلمونا مشکل دارن دلیل بر بد بودن اسلام نیست . اینکه صهیونیست ها خشونت دارن دلیل بر بد بودن یهود و اموزه های حضرت موسی و حضرت اسراییل ع نیست . وکمااینکه اسلام سنی اسلام وهابی و اسلام نو ظهور داعشی عملا اسلام نیست . یعنی مسلمونی ک پیرو ولایت نباشه ظاهرا مسلمونه . و حتی بین خود ما شیعه ها مگه چند درصد میشن ایت الله بهجت ، سید علی قاضی و … . اسلام وهابی کاملا تو اسناد تاریخی معلومه ساخته دست پادشاهی بریتانیاس . ضمنا شما گفتی زنای مسلمونا کتک می خورن و زندانی میشن تو خونه و این حرفا . والا ما تو جامعه می بینیم مردا رو میکنن تو گونی میبرن زندان چون مهریه نمیتونن بپردازن . کافیه یکی زنشو کتک بزنه اونوقت قانون دهنشو سرویس می کنه . یه جوری حرف میزنی انگار تو عهد بوقی و ملت تو غار زندگی می کنن و این چیزارو ندیدن . ضمنا شادی تو اسلام ک امری عادیه . البته بستگی داره هر فردی شادی رو چی ببینه . یعنی شادی فاکتورای زیادی داره چون تو کلا تو وادی سکسی و اوتو شادی می بینی لخت شدن تو ساحل رو شادی می بینی و از این دست .یکی تعطیلی رو شادی می بینه یکی مهمونی رفتن یکی موسیقی کارکردن و …. شاید تو دوست داری مشروب بخوری . حالا ی شیعه نمی خوره دلیل بر عدم شادی اونه ؟ و در نهایت از یک میلیارد مسلمون فقط حدود صد میلیون ک شیعه ها باشن اسلام اوردن . به امید ظهور فرج . یا علی

    • Cyrus

      شیعه علی٬ نادانان و ابلهان همیشه بر نادانی وابله ماندن خود پا میفشارند. در گذشته دلم برای بیچاره هایی چون تو میسوخت٬ ولی اکنون تو و همانند های تو را چون میکرب های زیان بخش و ویرانگری میبینم که ایران زمین بیمار را بسوی نیستی میبرید٬ و بنابراین میکرب زدایی و نابودی تان را آرزومند و بایسته میدانم

      • شیعه علی ع

        بایسته بدان تا صبح دولتت بدمد سیریووس

        • مانی

          ماها تحمل یک نظر مخالف رو نداریم و همش داریم بهم فحش می دیم اونی که می گه من مذهبی ام یا پورشه سوار میشه یا تفریحاتش آمریکا و اروپاس این یعنی مکه و کربلا کشک چون فکر نکنم کسی بخاطر دعای کمیل و زیارت عاشورا بخواد بره تو امریکا و اروپا چون اونجا کارای دیگر میکنن! اون یکی هم مشکلش تازی ها هستن در حالی که فکر نکنم مشکل ما دیگران باشه مشکل ما تنها خودمون + افکار پوسیده مون چه اونی که به داستانهای ۱۵۰۰ سال پیش چسبیده و از کنارش داره میخوره چه اونی که فکر می کنه مشکل ما بسته به یه جریانی تو ۱۵۰۰ سال پیشه
          همگی موفق باشید

    • مرگ بر جمهوری اسهالی

      تو و امثال تو و ملاهای دزد و غارتگر و جنایتکار هستن که ایران رو به گه و لجن کشوندن

    • فرزند کوروش

      حرفات خیلی خنده داره شیعه جون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      از خنده دل درد گر فتم / به الله مدینه قسم / به جون محمد قسم /

      درد و بلات بخوره توسره علی گدا

      به راستی که کسی که خودشو به خواب زده رو نمیشه از خواب بیدار کرد !!!!!!!!!!!!!

      ولی خوشم می یاد که می یای با فیلترشکن به سایت های روشنگرانه و سعی د اری که روشن شی

      خدا رو چه دیدی شاید سرعقل اومدی و از راه به در شدی / ها ها ها ها

      اره تو راست می گی مسلمونا شادن / برا همینه اکثر کشورهای مسلمون طبق آمار بهداشت جهانی در ردیف

      آخر کشورهای شاد قرار گرفتن و دارای میزان بالای افسردگی می باشند / حالا توخودتو نگاه نکن که در

      محرم و صفر و رمضون و لیلی قدر و ایام فاطمیه و زینبیه و مرگ علی و حسن و حسین و …….شادی

      می کنی و شب تا صبح تازی می رقصی و به جای مشروب آب چاه زمزمو بالا می کشی بعدم اسم اینو

      می ذاری شادی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • شیعه علی ع

        هههه . خیلی خندیدم . موقعی ک داشتی تکست تایپ میکردی ی نفس میگرفتی . خفه نشی عمو جون . یعنی انقد بهت تو این مملکت فشار اومده ک این طوری هار شدی ؟ اره دیگه .بدبختی و فقر و بی پولی دین و ایمون نمیذاره و بلکه ادمو به سمت افسردگی میبره . ما که الحمدلله این طوری نمیشیم ولی خب شما رو ک می بینم دلم میسوزه . بالاخره هر جوونی دنبال زندگی ایده ال می گرده . پسر خوب اگه تو یه بشکه عرق سگی میخری با بچه محلاتون حال می کنی ، کوچکترین تفریح من دور دور با بهترین ماشیناتو تهرون و سفر امریکا و بریتانیاس . خودتو گول نزن . باشه اصلا قبول . من شیعه تو کل سال عزادارم . خدا کنه تا باشه از این عزاداری ها . ما فقط محرم و صفر و فاطمیه عزاداریم . بقیه روزای سال خیلی زیاده . ضمنا کیفیت مهمه نه کمیت . یا علی

        • فرزند کوروش

          ای جان

          می بینم که اسپند رو آتیش شدی شیعه

          ببین تخم عرب تازی پرست چطور مردم جوابتو دادن / روتو کم کن و خاموش شو

          هرچقدر بیشتر خودنمایی کنی گندت بیشتر در می یاد

          اینایی هم که گفتی چیز تازه ای نبود همه ماها می دونیم که تو و امثال تو شیعه و تازی پرست

          که می یای اینجا عرعر می کنی و به سوزش می افتی به یه مشت دزد و جنایتکار وصلی

          ولی اینو بدون که دارین به آخر خط نزدیک می شین

          امام زمانتون می یاد و یه حکومت سکولار برپا می کنه و همه ادیان به خصوص

          اسلامو می ندازه یه گوشه

          اون روز قیافه امثال تو ایرانی نماها که هی تخم عربو به سینتونو جاهای دیگتون می زنین

          واقعا دیدنیه

          در ضمن ما تا نفس امثال شما رو نگیریم نفس کم نمی یاریم جوجه شیعه دزد رانت خوار

          • شیعه علی ع

            فرزند عمو کوروش بستگی داره اخر خطو کجا ببینی ؟ از طرفی شماها سوختید . اینکه معلومه . فقر سوزشم میاره . شماها همگی بی خدا هستید . پس زندگی دنیا براتون اهمیت داره چون از منظرتون اخرتی وجود نداره . حالا تو این شرایط زندگی دنیاتم چنگی ب دل نزنه . خب هر کی باشه میسوزه و شما ملت ایران یاد گرفتید هر کی پولداره یعنی دزدی کرده . دو سال پیش برایان تریسی اومده بود ایران . وقتی این داستانو شنید گفت متاسفم برا ملتی ک به کار افرین های خودشونم رحم نمی کنن . اگه فک می کنی من سوختم اشکال نداره با همین تفکر خوش باش . یا علی

          • فرزند کوروش

            آخر خط نابودی اسلام و بساط دزدی و غارتگری توسط امثال تو مفتخوره که رانت خواری و دلالی رو کارآفرینی می دونند

            ایول / برو بچ ما اینجا بینمون یه کارآفرین داشتیمو نمی دونستیم

            کارافرینی برا علی / حسن و حسین و نقی و تقی و ………………..

            در ضمن معلومه کامنتای من بدجوری تو رو اسپند رو آتیش می کنه که می یای جواب می دی

            روز مرگتون نزدیکه / بر به بیضه اسلام بچسب که داره می ترکه

            ها ها ها

          • ناشناس

            آخر خط هرجا باشه مطمئنا تو و امثال تو که جانماز آب میکشین و حق و حقوق مردم رو با این پاچه خواری و تظاهر به مسلمان بودن و شیعه علی (ع) بودن به تاراج بردین و الان باید هار بشین و نعوذ بالله خودتونو جای خدا ببینین واسه تعیین سرنوشت مردم!!! مشخص نمیکنین برادر!!!!
            لطف کن با این مضخرفاتی که بلغور میکنی اسمتو شیعه علی (ع) نذار چون این دقیقا خود شماعا هستین که آبروی عدالت علی رو بردین …

        • آرش آریانی

          آقای شیعه خالص اینکه گفتی ( کوچکترین تفریح من دور دور با بهترین ماشینا تو تهرون و سفر امریکا و بریتانیاس ) آیا نتیجه اقتدای تو به علی ابن ابیطالب است؟؟؟ قدری شرم چیز بدی نیست
          کسی که کمترین تفریح اش این باشد دیگر نمیتواند دم از اقتدا به شخصیتی ساده زیست بزند و خود را شیعه وی بخواند

          • karim

            دور دور میزنه جنده بسیجی سوار میکنه

        • آرش آریانی

          لغو پسندیدن · Comment ·

          • آرش آریانی

            باز معنویات تخمی و پولای دزدی رو به رخ بکش

          • شیعه علی ع

            وای وای وای . تو هم بی ادب شدی ؟ مامانت میدونه حرفای بد میزنی ؟ اون نثر روان چی شد پس ؟ ضمنا از زمان صدر اسلام هم شیعه هایی داشتیم پولدار . امثال زهیر بن قین بجلی . مگه هر کی شیعس باید زیلو بنداره زیرش وو تو کاه گل زندگی کنه ؟ استدلالت تو حلق هم کیشانت

        • امام زمان

          مطمین باش امثال شماها یک در صد هم نیستی و هر روز هم کمتر میشین دوم اینکه سرت به اخور ولایت بستس و به خاطر پول مفت مجبوری از این دلقک بازیا در اری

        • مرگ بر جمهوری اسهالی

          شیعه جون اختلاسهای میلیاردی میزنی و ماشینای گرون سوار میشی و بالا شهر ویراژ میدی و به آمریکا و برییتانیا سفر میکنی دزد پدرسوخته. عمر رژیم اسهالیتو و خودت رو به پایانه . مطمین باش انتقام سختی ازت میگیریم.

        • karim

          میبینم که بدجور کونت تو گازه بچه گرفتنت زیر رگبار گوووووز

        • سرافراز پارسی‌

          آقای “شیعه علی‌” من هم به حرف های تو خیلی‌ خندیدم. تو یا دلقک هستی‌ یا سعی‌ داری مثل دلقک ها باشی‌.

          فقط یک سوال از تو دارم آیا این چه خدایی است که بشر را ناقص آفریده و بعد برای این که او را به بهشت بیاورد برای او صد و بیست چهار هزار پیغمبر فرستاد. درست مثل این است که یک نفر یک میز بسازد ولی‌ مخصوصاً یکی‌ از پایه آن را کوتاه بسازد. و بعد برای اینکه میز لق نخورد زیر آن پایه کوتاه یک تکه چوب یا یک کتاب بگذرد. خواهش می‌کنم درست جواب بده و سعی‌ نکن تا من را بخندانی

    • faghat kherad

      علی که اینهمه سنگشو به سینه میزنی جلاد مخصوص محمد بود.
      خون چند صد نفر بهایی ،یارسانی،یهودی و …. بر دست همین شیعیان مظلوم که میگی خشکیده؟
      توحش تشییع در نوع عزاداریشون برای حسین بن علی کاملا نمود پیدا میکنه.
      چند صد ایرانی بدست خلخالی اخوند شیعه قتل عام شدن؟
      در عصر سونامی علم و تکنولوژی هنوز تشییع باور دارن یک انسان میتونه ۱۳۰۰ سال عمر بکنه!!!!!!!
      امامانی که مثل ملیجک دربار عباسی فقط مشغول کاسه لیسی خلفای عباسی بودن چه تقدسی دارن که تشییع براشون بارگاه ساخته؟
      اگر تسنن مثل گرگ اسلام باشه تشییع مثل روباهه و خطرناکتره……

      • شیعه علی ع

        الحمد لله الذی جعلنی من المتمسکین بولایت علی بن ابی طالب . اینکه این چیزارو میگی طبیعیه . علی ع چه در زمان حیات مقدس و چه بعد از اون و تا به حالا ک هزارو چهارصدسال میگذره دشمن زیاد داشته . اینکه امثال تو دشمن علی ع باشن امری غیر واقع نیست . دشمن علی ع یعنی دشمن عدالت . و در نهایت من و پدر و مادرم فدای علی ع و خاندان علی ع . تو زیارت عاشورا امام باقر ع میفرمایند بابی انت و امی یا اباعبدالله . یا علی

      • karim

        با انسان بحث کن عزیز

    • sohrab

      Anne melateh azade Iran to Dahanet in kos sherah ro bro to bazar bara on tazy parasta bego, inja hame meyrinand be heykalet

  • کوروش

    در جواب اون بچه مسلمان که میگه هر چی داره از حسین و دارو دسته هیچی ندارش داره بیچاره ها تاریخ کثیف اسلام اصلا چیزی توش نداره که بهش افتخار کنید شما جز کشتار و جنایت و خیانت کاره دیگری در تمام ۱۴۰۰ سال نداشتید. شما احمقها که هنوز تو یک چاه نامه میندازید و منتظر جواب برای رفع مشکلاتتون میشید و عقب ماندگیتون رو هم با خرافات پنهان میکنید با دنیای پیشرفته اطلاعات رسانی امروز عمر کوتاهتون کوتاه تر میشه و ننگ کارهاتون بر ملا

  • aram

    eslam dine kkhoda nist farhange arabast va baraye araba boode jai dar iran nadashte va nadare baraye ine ke irani mige man shiee hastam ke hich mana va mafhoomi nadare chonke soni ham hich mana va mafhoomi nadare hameye dinha sakhteye zehne marize khode bashat hastand harki be khoda iman dare jenayatkare.

  • aram

    enghad be hamdige fohsh nadidn baaa bikhial,shiee ali bishin sare jat binim baa ma khodemoon latim