اسلام واقعی در فرانسه می تازد! ۸

حملات به انسانهای شادی کننده توسط مسلمانان در فرانسه

دست‌کم ۱۰۰ نفر از قربانیان در سالن کنسرت باتاکلان، جایی که حمله کنندگان، صدها نفر را به گروگان گرفتند، کشته شده‌اند.مردان مسلح پیش از آنکه از سوی پلیس، خلع سلاح شوند ده‌ها گروگان را کشتند .دست‌کم یک مرد با یک سلاح اتوماتیک به رستوران کامبوج در منطقه یازده پاریس حمله کرده است.

میکده‌ای در نزدیکی استادیوم ملی فرانسه، جایی که تیم ملی فوتبال فرانسه میزان آلمان است، هدف سه انفجار دیگر بوده است. کل کشور فرانسه در حالت فوق العاده است و فرانسه مجبور شده است مرزهای نبوده اش را ببندد!

مسلمانان همواره و در هر کجا که توانسته اند به مکتنهایی نظیر  میکده و کنسرت حمله کرده اند. مردم تهران  خود در سال 57 به میکده ها و شهر نو حمله نمودند و آنجا را آتش زدند. پس باید تعلیمی مشترک میان همه مسلمانان باشد که از فیلیپین تا ایران  و تا پاریس می خواهند انسانهای شاد و سرخوش را ترور کنند و مکانشان را آتش بزنند! ۀن تعلیم مشترک چیست؟

مسلمانان همواره و در هر کجا که توانسته اند به مکانهایی نظیر میکده و کنسرت حمله کرده اند. مردم تهران خود در سال ۵۷ به میکده ها و شهر نو حمله نمودند و آنجا را آتش زدند. پس باید تعلیمی مشترک میان همه مسلمانان باشد که از فیلیپین تا ایران و تا پاریس می خواهند انسانهای شاد و سرخوش را ترور کنند و مکانشان را آتش بزنند! آن تعلیم مشترک چیست؟

فرانسه کشوری با مهاجران مسلمان

فرانسه کشوری است که از دوران تسلط بر الجزایر پذیرای مهاجرین مسلمان این کشور بوده است. علاوه بر الجزایریها مسلمانان بسیار دیگر از شمال افریقا به فرانسه مهاجرت نموده اند. افزون بر مسلمانان، بسیاری از کشورهای مستعمره فرانسوی زبان افریقایی هم مهاجران فراوانی در فرانسه دارند که به فرانسه سیاه مشهور است. نزدیک به ۱۰% جمعیت فرانسه را مسلمانان تشکیل می دهد.

دولت فرانسه با فراز و نشیبهای فراوان در دهه های گذشته اقلیت مسلمان خود را پذیرفته است و بغیر از محدودیت تظاهر و تبلیغ در محیط کار و تحصیل ، هیچ محدودیت دیگری برای مسلمانان وجود ندارد. بنا به قوانین سکولار فرانسه تظاهر منجر به تبلیغ هر دینی در محیط کار و تحصیل ممنوع است.( همانند حجاب در دانشگاه )

مردم فرانسه اما با خلق و خوی آزاد اندیشی خویش با مسلمانان و آداب و سنن ایشان برخورد نموده اند و در گوشه گوشه فرانسه مساجد بر پا هستند.  این  همراهی و پذیرش مسلمانان توسط مردم فرانسه نشان از منش والا و فرهنگ آزاداندیش ایشان دارد ، تصور عکس آن حتی در تخیّل هم نمی گنجد!

تصور کنید که مردم سوریه و ایران یا عربستان میزبان میلیونها مسیحی فرانسوی باشند و تمامی امکانات خود را برابر با مهاجران تقسیم نمایند و سر هر کوچه و گذری بتوان کلیسا و دیسکو و بار شراب فرانسوی دید!  امکان ندارد! حتی همان مردم ایران که در پستو شراب می خورند و خود را با عرق تقلبی کور نموده اند ، تحمل آزادی میخانه در کوچه و برزن را ندارند و بدان اعتراض می کنند! همان مردم ایران که دبی و آنتالیا می روند تحمل وجود دیسکو و بار را در تهران ندارند! به رگ غیرتشان خوب بر می خورد!

بنابر این تحمل مهاجرانی با فرهنگ و آداب متفاوت از هر قومی بر نمی آید و آزادمنشی اروپاییان در تحمل و پذیرش مسلمانان مختلف را باید بایشان تبریک گفت.

تصور کنید که مردم سوریه و ایران یا عربستان میزبان میلیونها مسیحی فرانسوی باشند و تمامی امکانات خود را برابر با مهاجران تقسیم نمایند و سر هر کوچه و گذری بتوان کلیسا و دیسکو و بار شراب فرانسوی دید!  امکان ندارد! حتی همان مردم ایران که در پستو شراب می خورند و خود را با عرق تقلبی کور نموده اند ، تحمل آزادی میخانه در کوچه و برزن را ندارند و بدان اعتراض می کنند! همان مردم ایران که دبی و آنتالیا می روند تحمل وجود دیسکو و بار را در تهران ندارند! به رگ غیرتشان خوب بر می خورد!

تصور کنید که مردم سوریه و ایران یا عربستان میزبان میلیونها مسیحی فرانسوی باشند و تمامی امکانات خود را برابر با مهاجران تقسیم نمایند و سر هر کوچه و گذری بتوان کلیسا و دیسکو و بار شراب فرانسوی دید! امکان ندارد! حتی همان مردم ایران تحمل آزادی میخانه در کوچه و برزن را ندارند و بدان اعتراض می کنند! همان مردم ایران که دبی و آنتالیا می روند تحمل وجود دیسکو و بار را در تهران ندارند! به رگ غیرتشان خوب بر می خورد! اما فرانسویان فعلا این مسلمانان را در مسجد ها  و در  تظاهرات تحمل کرده اند و مسلمانان فرانسه از امکانات برابر با فرانسویان اصیل برخوردارند.

چالشی بنام اسلام ناب !

همانطور که در مقاله چند ماه پیش به تفصیل توضیح داده ایم ، زنگ خطر برای اروپا زده شده است و بحران امنیتی شدیدا اروپا را تهدید می نماید. اقلیت زیر ۱۰ درصد مسلمانان با استفاده از حمایتها و پولهای نفتی قدرتهای خلیج فارس نظیر عربستان و ایران ، در اروپا بخصوص فرانسه و انگلیس قدرت رسمی و غیر رسمی دارند. این قدرت البته بیشتر مخرب است تا سازنده. همانند اعمال تروریستی ایران در اروپا و ترور مخالفان نظام اسلامی و یا حملات تروریستی داعش  در پاریس که شب گذشته بوقوع پیوست.

سیل مهاجران مسلمان به اروپا بیش از هر زمان دیگری است. این مهاجران بیشتر قربانیان اسلام ناب و جنگهای مذهبی خاور میانه هستند، با این وجود و با اینکه اینها زندگی و هستیشان بوسیله اسلام از بین رفته است ، اکثرا خود را مسلمان می دانند و بشدت هم مذهبی هستند! این افراد در واقع  اگر قدرت داشتند و در توانشان بود کل اروپا را مسلمان می کردند و از وضعیت کشورهای تخربی شده خود هم عبرت نگرفته اند!

البته مسلمان تبار بسیاری هستند که اسلام را فراموش کرده اند ولی کودکانشان به مسجد می روند و هر لحظه ممکن است برای رضای خدا خود را منفجر کنند! نسل دوم مهاجران به اروپا کم تروریست و بمب گذار تحویل نداده است. نسل دومی که بزرگ شده ی  اروپا و دارای تحصیلات دانشگاهی هستند ولی ایمان به اسلام و آرمانهای الله در ایشان حتی از پدر و مادر هم قویتر است!

racist-europe_jpg

سیل مهاجران مسلمان به اروپا بیش از هر زمان دیگری است. این مهاجران خود قربانیان اسلام ناب و جنگهای مذهبی خاور میانه هستند، با این وجود و با اینکه اینها زندگی و هستیشان بوسیله اسلام از بین رفته است ، اکثرا خود را مسلمان می دانند و بشدت هم مذهبی هستند! این افراد در واقع اگر قدرت داشتند و در توانشان بود کل اروپا را مسلمان می کردند و از وضعیت کشورهای تخریب شده خود هم عبرت نگرفته اند!

نکاتی درباره حملات مسلمانان به بارها و کنسرتها

در ایران می بینیم که به کنسرتها حمله می شود. در فرانسه بیش از ۱۰۰ نفر را در سالن کنسرت می کشند.چرا مسلمانان از کنسرت و موسیقی متنفرند؟ در مقالات گذشته توضیح دادیم که تعالیم قرآن و احادیث بجا مانده ، موسیقی  و رقص و شادی را ناشایست و گناه می داند.

اینکه مسلمانان از رقص و موسیقی محروم شوند ، البته مورد پذیرش اکثریت آنها نبوده است و در بسیاری از کشورهای اسلامی بساط موسیقی و شراب و شادی و رقص برقرار است! اما هستند مسلمانان “واقعی” که می خواهند تعالیم بربری قرآن و پیامبرش را اجرا کنند. ایشان از موسیقی و رقص و شادی پرهیز می کنند. خنده و قهقهه را بد می دانند و بالعکس آنگونه تعلیم دیده اند که  غم و اندوه و ریاضت به رشد روح انسان کمک می کند. درحالیکه روانشناسی ریاضت را مایه مشکلات روانی و زوال شخصیت انسان می داند!

همین افرادی که خود را از شادی محروم کرده اند و بنا به فرمان الله و پیامبرش به خود ریاضت می دهند ، نمی توانند شادی دیگران را تحمل کنند و آزادی دیگران را در زندگی شخصی شان نمی پذیرند. این مسلمانان واقعی هستند که بخاطر حسادت از یک سو و رضای الله از سوی دیگر شروع به حمله و اعمال خشونت علیه انسانهای شادی کننده می زنند. این حملات از نظر ایشان موجّه است و خداوند هم از کشتار مفسدان فی الارض  رضایت خواهد داشت.

اسلام واقعی یعنی احکام قرآن. در قرآن هم بارها به کشتا مشرکان و کفار امر شده است. حال شما پیدا کنید پرتقال فروش را!

اسلام واقعی یعنی احکام قرآن. در قرآن هم بارها به کشتار مشرکان و کفار امر شده است.
حال شما پیدا کنید پرتقال فروش را!

اسلام واقعی چیست؟

اسلام واقعی چیست؟ آن است که دستورات محمد و الله را اجرا کنند و یا اینکه از زیرش در بروند؟  اسلام واقعی  محمد است که سنگسار می کرد و زنان را به اسارت می برد و یا اینکه اسلام واقعی محمد رضا شاه است که به حج می رفت وشراب می خورد و پای اول موسیقی و رقص هم بود؟

براستی اسلام واقعی داعش است که می خواهد احکام قرآن را اجرا کند و یا اینکه اسلام واقعی این است که قسمتهای خشن اش مانند اسارت و بردگی اسرا و همچنین خشونت و کشتار را از آن حذف کنند؟

اگر اسلام دین مهر و عطوفت است چرا عموزادگانی مانند حسین و یزید به جان هم افتادند و پیروز سر مغلوب را از تن جدا کرد؟ البته شکی نیست که حسین هم اگر می توانست سر یزید را جدا می نمود و چیزی که عوض دارد گله ندارد!

اسلام واقعی چیست؟ اگر متن قرآن را سانسور کنیم تا کمی آرامتر و مهربانانه تر شود شاید بتوان اسلامی  بهتر را به جهان نشان داد! اما آن که دیگر اسلام نیست و می شود دینی جدید! همانند دین بهایی که ظاهرا سعی داشته اسلام را با حقوق بشر و مدرنیته مخلوط نماید!

در واقع آنهایی که می گویند اسلام واقعی داعش و خمینی و طالبان و شیوخ عربستان نیستند، چه نظری درباره خشونتهای پیامبر و علی و دیگر خلفا دارند؟ آن هم دروغ است؟ پس این همه آیات مرتبط با خشونتها و کشتار دیگر انسانها در قرآن چیست ؟ آن آیات را که دیگر نمی توانید رد نمایید؟

دوستان شاید  اسلام واقعی چیز خوبی نیست! شاید البته!

شاید اسلام غیر واقعی بهتر است. شاید همان اسلامی خوب است که مردم تهران یک ماه از سال را روزه می گرفتند و دهه محرم هم شراب نمی خوردند و به شهر نو نمی رفتند!  اسلامی که شما می خواهید اسلام  به انتخاب شماست! مشابه همان اسلام لاتهای فیلمفارسی و اسلام محمد رضاشاه پهلوی! اسلام واقعی البته بسیار درّنده تر است!

 

 

  • Afsaneh Karimi

    اگر اسلام این است من کافرم و به کفرم هم افتخار می کنم . چون مطمئنم خدا چنین چیزی نگفته این فقط تفکر دد منشانه اعراب است

    • شب

      اول خدا از اثبات کن بعد حرف از کفر بزن

  • یک ایرانی

    ریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییدم تو عسلام . شاشیدم تو عسلام . لعنت به هر چی چوسلمون تروریست و دزد و قالطاق حرومزاده ست .اروپا رو هم به گه و لجن کشیدن . من جای دولت فرانسه بودم همه این چوسلمونای تروریستو از کشور مینداختمشون بیرون .

  • داریوش

    نویسنده گرامی،
    به عنوان یک بهای ایرانی جهت اطلاع شما و هموطنان عزیز لازم به ذکر است که دیانت بهایی بر این اساس بنیان نهاده شده که هر دینی بنا بر شرایط زمان و مکان دوران خود پیامی جهت تربیت بشر زمان خود را دارا میباشد.
    با تغییر شرایط و با کذشت سده ها دیگر، ان دین پاسخگوی نیازهای جامعه نیست و بنابر این منسوخ میشود.
    پس دین جدید بر اساس نیاز بشر نسل جدید از سوی خداوند نازل میشود. این قانون تا ابد ادامه دارد، و بر این اساس هیچ دینی مطلق نیست.
    همانگونه که طبیعت که همیشه احتیاج به نوآوری دارد ، دین هم مستثنا نیست.
    هر دینی دوره ای دارد .دین یهود، بودایی، زرتشتی، مسیحیت، اسلام و همینطور بهائی که تاریخ مصرف مشخصی دارد
    دین بهای سعی در بزک کردن اسلام ندارد بلکه دوره دین اسلام را پایان یافته میداند و
    برای تسکین دارد جامعه بشری وحدت عالم انسانی و تساوی حقوق زن و مرد، ترک تعصبات دینی و نژادی و بسیاری تعالیم دیگر را از حدود ۱۷۰ سال پیش ترویج میکند.
    بنا به همین جهان بینی بهائیان همیشه مورد همه گونه آزار و تهمت و کشتار بوده اند.
    همین تهمت ها هنوز در تفکر هموطنان عزیز ایرانی ریشه دارد . که امید است که هموطنان عزیز با مطالعه و بدون تعصب به حقیقت پی ببرند.
    خوشبختانه با انقلاب اسلامی چهره واقعی تزویر و دروغ و جهل بر همگان آشکار شد.
    دیانت بهائی در بسیاری از کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده و حدود ۸ میلیون پیرو غیر ایرانی دارد.
    همه بهاییان در سرتاسر جهان چه ایرانی و چه غیر ایرانی ، ایران را به عنوان کشور مقدس میشناسند.
    بهائیان اولین مدارس دخترانه ایران را پایه گذاری کردند. و بسیاری از کارخانه های ایران را بهائیان در ایران بنا نهادند.
    به امید همبستگی تمامی ایرانیان

    • Baran Bahari

      با سپاس از شما هموطن گرامی. اطلاعات ما از آیین بهایی کم نیست و تاریخ مشروطه شهدای بسیاری را از بهائیان به ایران تقدیم کرده است. آنچه در بالا گفتیم هم ناقض سخن شما نیست. نظر ما را اگر دوباره بخوانید می بینید که درباره مدرنیته و حقوق بشر گفته ایم. شکی نیست که بهاییت اسلام نیست ولی به هر حال از اسلام الهام گرفته است و آیینی بروز تر است.
      اما نکته ای که در بالا گفته ایم یک مثال بود و منظور ما این بود که اسلام را اگر سانسور نمایند به دین دیگری بدل خواهد شد . قصدی و غرضی در سخن بالا نیست.
      هرچند که ما از منتقدان ادیان هستیم و هرگز دین را راه حل بشر امروز نمی دانیم ولی آزادی عقیده و انتخاب دین شرط بسیر مهمی در عقاید ماست.
      سکولاریسم و آزادی بیان از نظر ما تنها را همبستگی ایرانیان است.
      با سپاس.

    • shaaaayaaaan

      عزیزم اگر خدایی وجود داشته باشه باید یک دین ارائه کنه برای تمام مردم جهان دینی که هیچ نقصی درش نشانه و برای سال ها نه بلکه دهه ها ئ سده ها هم تغییر پذیر نباشه و خللی درش ایجاد نشه چون اونی که شما میگی دین نیست که جایگزین دینی بشه قانونه در ضمن خدا چگونه میخواد دین جدید را ابلاغ کنه اونم تو قرنی که مردم دارن پایگاه زمینی تو یسیارات دیگر میسازند دین بهانه ایست برای جهنم کردن دنیا

  • داریوش و میترا

    چی‌ شد؟ گفتید یک عده تروریست اسلامی
    مردم پاریس را به گلوله بستند؟ عجب؟ ساعت خواب آقای فرانسه. آن وقت که آن سید هندی
    ملعون را با هوپیما ار فرانس و اسکورت جنگی به جان مردم بی‌ نوا و ساده دل
    ایران انداختی آنقدر شعور نداشتی‌ که بدانی این جانور بی‌ شاخ و
    دم اسلامی روزی گریبان خودت را هم خواهد گرفت.آن روزی که در گادلوپ نقشه
    کشیدی که چطور برای منافع کثیفت یک ملت را بد بخت کنی‌ به فکر کوچکت نرسید که آن
    که باد بکارد طوفان درو خواهد کرد

    آن‌روزی که این وحشی‌ها سینما رکس آبادان را به آتش کشیدند و حدود ۳۵۰
    انسان بیگناه را در آتش ندانی و تعصب خود سوزاندند تو فرانسه احمق کجا
    بودی؟ هیچ دلم برایت نمی‌سوزد. زیرا مردم بد بخت خاور میانه سال‌ها است
    از دست این جانوران دست آموز شما دارند عذاب میکشند. از آشی که پختید کمی‌ خودتان
    نوش جان کنید ببنید چه مزه دارد

  • ای کون کشان دیوس نشان جنده زاده جد و آباد کس کش کون کش پدر دیوس قرمساق لامصب!!

    ۱۱ سپتامبر کار خود آمریکا بود تا به افغانستان یا همون مواضع روسیه حمله کنن برای اعمال قدرت در منطقه!!!

    اینجا هم همان قضیه هست خودشان دارند آش نپخته خودشون رو نوش کیر میکنن دیوسا

    حقشون هست!!!