جان ایرانیان بی ارزش ولی شیخ نمر ارزشمند است! ۶

اعدام در ایران و عربستان

مهمترین شباهت جمهوری اسلامی و عربستان در اسلام و  اعدام است. رژیم جمهوری اسلامی سالانه صدها نفر را اعدام می نماید که تعداد زیادی از این اعدامها عقیدتی و سیاسی است. دادگاههای انقلاب امروز پس از ۳۷ سال از تشکیل هنوز قزبانی می گیرند و مشخص نیست این دادگاهها تا کی می خواهند به اعدام انسانهای بی گناه که مخالف جمهوری اسلامی هستند ، ادامه دهند. جمهوری اسلامی مطابق  اسلام حق خود می داند که دگر اندیشان را همانند صدر اسلام ، اعدام نماید و با اینکار بقول امام امّت، خمینی ، فتنه را ریشه کن می نمایند.

دولت پادشاهی عربستان هم با توجه به ادعای اسلامی بودن و اینکه خود را خلیفه مسلمین می داند، سعی دارد مطابق قرآن و دستورات پیامبر عمل نماید ، سیاستی که به گردن زدن صدها نفر در عربستان منجر شده است. قطع دست و انواع وحشی گریهای اسلام بطور دقیق در عربستان اجرا می شود. این اجرای دقیق اسلام  حتی از جانب مسلمانان هم مورد اعتراض است که جای بسی تعجب دارد! مسلمان و اعتراض به اجرای دقیق اسلام؟

تا وقتی مسلمان باشید ، چندان اعتراضی به اعدامهای ایران و عربستان نمی توانید بنمایید! چرا که بسیار بیشتر و وحشتناکترش را پیامبر اسلام و یارانش به بهانه رفع فتنه انجام دادند و همین "فتنه" کلمه ایست جادویی در قرآن که دولت ایران بسیار از آن بهره برده است.

تا وقتی مسلمان باشید ، چندان اعتراضی به اعدامهای ایران و عربستان نمی توانید بنمایید! چرا که بسیار بیشتر و وحشتناکترش را پیامبر اسلام و یارانش به بهانه رفع فتنه انجام دادند و همین “فتنه” کلمه ایست جادویی در قرآن که دولت ایران بسیار از آن بهره برده است.

بنابر این تا وقتی مسلمان باشید ، چندان اعتراضی به اعدامهای ایران و عربستان نمی توانید بنمایید! چرا که بسیار بیشتر و وحشتناکترش را پیامبر اسلام و یارانش به بهانه رفع فتنه انجام دادند و همین “فتنه” کلمه ایست جادویی در قرآن که دولت ایران بسیار از آن بهره برده است.

جایگاه انسانیت و حقوق بشر اسلام

اجرای قوانین اسلامی چندان هم دقیق نیست . چرا که هر مسلمانی می تواند تفسیری از قرآن و روایات داشته باشد و دیگران را کافر و بی دین بداند. هر مفتی و شیخی می تواند حکم اعدام مفتی و شیخ دیگر را صادر نماید و این همان چیزی است که در ایران و عربستان رخ می دهد.

حقوق انسانها در قوانین اسلامی بر اساس ایمان و تقوا تعریف شده است. مؤمنان برترین انسانها هستند و “دیگران” محکوم به پرداخت جزیه ! اگر جزیه ندهند هم کشته خواهند شد. احکام قضات در دادگاهها بر اساس دین و جنیست افراد متفاوت است. در بسیاری از احکام نا مسلمانان و حتی زنان مسلمان بعنوان انسان درجه دوم شناخته می شود.

خرید و فروش غلام و کنیز در اسلام آزاد است و می توان اسرای جنگی را مانند کالا تقسیم نمود. همچنین مطابق قرآن و روایات می توان برده جنسی (کنیز ) را قرض داد!

سوره نور آیه ۳۳ :  وَلْیَسْتَعْفِفِ الَّذِینَ لَا یَجِدُونَ نِکَاحًا حَتَّى یُغْنِیَهُمْ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَالَّذِینَ یَبْتَغُونَ الْکِتَابَ مِمَّا مَلَکَتْ أَیْمَانُکُمْ فَکَاتِبُوهُمْ إِنْ عَلِمْتُمْ فِیهِمْ خَیْرًا وَآتُوهُم مِّن مَّالِ اللَّهِ الَّذِی آتَاکُمْ وَلَا تُکْرِهُوا فَتَیَاتِکُمْ عَلَى الْبِغَاء إِنْ أَرَدْنَ تَحَصُّنًا لِّتَبْتَغُوا عَرَضَ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَمَن یُکْرِههُّنَّ فَإِنَّ اللَّهَ مِن بَعْدِ إِکْرَاهِهِنَّ غَفُورٌ رَّحِیمٌ.

آنان که استطاعت زناشویی ندارند ، باید پاکدامنی پیشه کنند تا خدا از، کرم خویش توانگرشان گرداند واز بندگانتان آنان که خواهان باز خریدن خویشند ، اگر در آنها خیری یافتید ، بازخریدنشان را بپذیرید و از آن مال که خدا به شما ارزانی داشته است به آنان بدهیدو کنیزان خود را اگر خواهند که پرهیزگار باشند به خاطر ثروت دنیوی به زنا وادار مکنید هر کس که آنان را به زنا وادارد ، خدا برای آن کنیزان که به اکراه بدان کار وادار گشته اند آمرزنده و مهربان است

در  سخن پایانی این آیه اگرچه از مالک کنیز خواسته شده که بدون رضایت کنیز حق وادار کردن او به فحشا را ندارد ولی ظاهراً با رضایت کنیز (رضایت مالی یا هر نوع) می توان کنیز خود را برای خودفروشی به دیگران واگذار نمود!

وضعیت رقت انگیز کنیزان فیلیپینی در عربستان ناشی از همین آیه است که عملاً فحشای اسلامی ایشان را در عربستان ایجاد نموده است.

سوره نور آیه 33 را بخوانید. در سخن پایانی این آیه اگرچه از مالک کنیز خواسته شده که بدون رضایت کنیز حق وادار کردن او به فحشا را ندارد ولی ظاهراً با رضایت کنیز (رضایت مالی یا هر نوع) می توان کنیز خود را برای خودفروشی به دیگران واگذار نمود!

سوره نور آیه ۳۳ را بخوانید. در سخن پایانی این آیه اگرچه از مالک کنیز خواسته شده که بدون رضایت کنیز حق وادار کردن او به فحشا را ندارد ولی ظاهراً با رضایت کنیز (رضایت مالی یا هر نوع) می توان کنیز خود را برای خودفروشی به دیگران واگذار نمود!

اعدام شیخ نمر و ۴۷ نفر دیگر

در ایران و لبنان اعتراضات فراوانی به اعدام یک شیخ شیعه در عربستان ایجاد شد. گروهی از مردم تهران و مشهد جلوی سفارت و کنسولگری تجمع نمودند و در نهایت با بی عرضگی پلیس ایران اقدام به ویرانی و آتش زدن ساختمانها نمودند. دو پرسش در اینباره پیش می آید :

نخست اینکه : مگر خود شما سالانه صدها هموطن سنی و غیر مسلمان را به بهانه های مختلف اعدام نکرده اید؟ زندان رجایی شهر پر است از افرادی که بخاطر عقایدشان در صف اعدام هستند.

دوم اینکه : نزدیک به پانصد ایرانی در مراسم وحشیانه حج ابراهیمی کشته شدند که شواهد بی توجهی و عمد نیروهای سعودی را در این حادثه نشان می داد، آیا خون شیخ نمر رنگین تر بود که بخاطر او سفارت را ویران نمودید و خیابان آنجا را بنام او نامگذاری نمودید؟

 نزدیک به پانصد ایرانی در مراسم وحشیانه حج ابراهیمی کشته شدند که شواهد بی توجهی و عمد نیروهای سعودی را در این حادثه نشان می داد، آیا خون شیخ نمر رنگین تر بود که بخاطر او سفارت را ویران نمودید و خیابان آنرا بنام او نامگذاری نمودید؟

نزدیک به پانصد ایرانی در مراسم وحشیانه حج ابراهیمی کشته شدند که شواهد بی توجهی و عمد نیروهای سعودی را در این حادثه نشان می داد، آیا خون شیخ نمر رنگین تر بود که بخاطر او سفارت را ویران نمودید و خیابان آنرا بنام او نامگذاری نمودید؟

حمله به سفارت ، بدعتی زشت در جمهوری اسلامی

در رژیم اسلامی قوانین بین المللی چندان اهمیتی ندارد، اصولاً این رژیم افرادی را دارد بنام “نیروهای خودسر ” که بعنوان “حزب اللهی” هم شناخته می شوند. از سال ۱۳۵۸ که سفارت امریکا را اشغال تا سالهای بعد که سفارتهای کویت و دانمارک و انگلیس را تسخیر نمودند ، برخورد مناسبی با این افراد نشده است و بلکه ایشان به مشاغل مهمی مانند وزارت هم رسیده اند، با توجه به ابنکه نیروهای حزب اللهی ورای قانون هستند و در حوادث دیگری مانند ۱۸ تیر ۷۸ و خیزش ۸۸ هم به سرکوب مردم پرداخته اند ، رژیم اسلامی تا کنون ایشان را آزاد کذاشته است تا هر کار که بخواهند ، انجام دهند. سران سپاه و افراد درون نظام در این گروهها عضویت دارند که نشان می دهد ، این گروهها چندان هم خودسر نیستند و رهبران رژیم از چماق ایشان برای ایجاد رعب و وحشت در مردم بهره می برند.

در رژیم اسلامی قوانین بین المللی چندان اهمیتی ندارد، اصولاً این رژیم افرادی را دارد بنام "نیروهای خودسر " که بعنوان "حزب اللهی" هم شناخته می شوند. از سال 1358 که سفارت امریکا را ویران نمودند تا سالهای بعد که سفارتهای کویت و دانمارک و انگلیس را تسخیر نمودند ، برخورد مناسبی با این افراد نشده است و بلکه ایشان به مشاغل مهمی مانند وزارت هم رسیده اند،

در رژیم اسلامی قوانین بین المللی چندان اهمیتی ندارد، اصولاً این رژیم افرادی را دارد بنام “نیروهای خودسر ” که بعنوان “حزب اللهی” هم شناخته می شوند. از سال ۱۳۵۸ که سفارت امریکا را فتح نمودند تا سالهای بعد که سفارتهای کویت و دانمارک و انگلیس را تسخیر نمودند ، برخورد مناسبی با این افراد نشده است و بلکه ایشان به مشاغل مهمی مانند وزارت هم رسیده اند،

آبروی ایران و ایرانی در این حوادث رفته است و  جهانیان و بخصوص کشورهای مورد حمله ، تجاوز به سفارتهای خود را در خاطر خواهند داشت. سعودیها هر قدر هم که بد باشند در امور داخلی خود مختارند و ما فقط می توانیم نسبت به اعمال غیر انسانی ایشان اعتراض کنیم و یا اینکه در روابط خویش با ایشان تجدید نظر نماییم ولی حق نداریم به سفارت یک کشور حمله کنیم. این بدعت زشت آبروی ایرانیان را در جهان از بین برده است و بجای اینکه به عربستان بخاطر اعدامهای عقیدتی  توجه شود ، همه نظرها بسوی ایران و این عمل زشت حزب الهی ها بازگشته است.

سخن پایانی : خون ایرانیان چقد می ارزد

این همه جنایت در حق مردم ایران انجام شده است.  این همه ایرانی اعدام شده اند . این همه در کشورهای عربی مورد تجاوز و خشونت قرار داشته و دارند. جالب است که ظاهراً خون یک نفر بنام “شیخ نمر ” برای برادران حزب اللهی بیش از هزاران ایرانی ارزش داشته است… البته که همین طور است. این حزب اللهی ها خود اولین قاتلان ملت ایرانند و دستشان به خون جوانان وطن آلوده است. اما اینکه چرا ایشان در دولت روحانی دست به این خرابکاری و فضاحت زده اند ، شکی نیست اهداف سیاسی سران تندروی نظام و خامنه ای در تضعیف سیاسی دولت روحانی بوده است که این مقاله دیگری را می طلبد.

 

 

  • faghat kherad

    با درود بسیار مطلب کامل و جامع بود. در خط اول نوشته اید جمهوری اسلامی و ایران!!!! لطفا اصلاح کنید.

    • Baran Bahari

      با پوزش .. درستش کردم. سپاس

      • faghat kherad

        چرا جمهوری اسلامی از مرگ این اخوند اینگونه به فغان امده؟
        چون سرمایه گذاری کلانی حکومت فاشیست مذهبی ایران روی این شخص و قبیله حوثی ها در یمن انجام داده و اکنون که میخواست ماحصل این بذر فتنه را در منطقه درو کند در هر دو پروژه شکست خورد و نتوانست به مقصود خود که هرج و مرج در عربستان سعودی بود برسد. با یک نگاه به تاریخ روابط ایران با همسایگان عربش قبل از سال ۵۷ به روشنی میتوان فهمید که هر گونه اشوب در منطقه خاورمیانه از زمان سر کار امدن حکومت فاشیست مذهبی جمهوری اسلامی در ایران درست شده اند. خمینی از صدور انقلابش به سایر نقاط دنیا سخن میگفت،این انقلاب یا بهتر بگویم منجلاب تنها باعث انزوای بیشتر ایران در سطح بین الملل و منفور شدن حکومت کنونی در بین همسایگانمان شده است که در اخر هم دودش تنها به چشم مردم ایران میرود

      • مجید

        واژه ای که مقصود شما بوده تن فروشی است.خود فروشی به معنای خودنمایی و نمایش خویشتن است که خواست شما نیست.متن خوبی بود

  • رهگذر

    امام ملعون (یعنی‌ همان کارشناس عشقبازی با حیوانات) پس از اطلاع از
    این واقعه برای امت همیشه حاضر در صحنه پیغام فرستادند که “لاکن سیاست
    هم باید خرکی باشد”

    جانوران جمهوری اسلامی پس از شنیدن فرمایشات گوه بار امام ملعون بر
    سر و صورت خود کوبیدند و جامه‌ها دریدند و در حالیکه صدای کرگدن از
    خود در میاوردند سرّ به بیابان گذاشتند

  • ایرانی

    جوابش کاملا معلومه چون جمهوری قالطاق و دزد اسهالی یه رژیم عربیه .. برای همینه همه جای دنیا دخالت بیجا میکنن و از یه اخوند عرب که به درک واصل شده حمایت میکنن و سفارت آتیش میزنن .. ایرانی برای این رژیم قلابی ارزشی نداره .. زمان شاه ایرانی ابهتی داشت و عربا جرات نداشتن چپ به ایران نگاه کنن الان به لطف این رژیم قلابی شدیم تروریست و عربا هم ریدن به هیکلمون
    این کپه ریشای حزب االهی تو مملکت هر گوهی که بخوان میخورن .. سفارت آتیش زدن کار کوچیکشونه