شخصیت کاذب و غیرمردمی رفسنجانی، و علت مرگ وی ۳

پیش گفتار:

رفسنجانی چهره ناباب، نامناسب و ضدمردمی بود که جنایات بیشماری را در این ۳۷ سال تسلط آخوند برکشورمان در پشت پرده کارگردانی می کرد. عملکرد رفسنجانی را باید معادل و همگام با فدائیان کشتارگر اسلام چون نواب صفوی، خلیل طهماسبی، عدالحسین قمی، عسکر اولادی، آیت الله کاشانی، علی شریعتی، حسن نصرالله و حزب الله لبنان و دیگر جنایتکاران اسلامی دانست که در به پاگرفتن نهضت خمینی و آمدن او به ایران هرکدام سهم به سزایی داشته اند.

فریبکاری، فرصت طلبی و نان به نرخ روز خورن از منشهای رفسنجانی بود‌ او در رقابت با دیگران همواره از دروغ و فریب دریغ نمی کرد. شاید معروفترین دروغ او خاطره از خمینی درباره انتخاب خامنه‌ای باشد ….

همکاری با سروش در نابود کردن دانشگاهها و تعلیمات عالی کشور، و ساختن شماری دانشگاههای آزاد پوشالی و مقوائی بی محتوا، و سرکیسه کردن گروه بیشماری از خانواد ها و ورشکست کردن آنان برای پرداخت پول شهریه فرزندانشان بالاترین سهم خانمان برانداز از خیانت های مالی و فرهنگی این آخوندک کوسه بود که به خواسته های  دکتر سروش در نابودی و ریشه کن ساختن فرهنگ عالی و در حال پیشرفت و توسعه آن در ایران جامه عمل پوشاند.انقلاب فرهنگی در واقع یک جنایت فرهنگی بود.

نه تنها رفسنجانی در به پا گرفتن رژیم جنایتکاراسلامی نقش مهم و بر جسته ای داشته، بلکه نقش او در قدرت دادن به خمینی و بازکردن دست و بال او درجنایت های گوناگون، شناساندن و به قدرت رساندن خامنه ای، آخوند دوره گرد مشهدی، و هم چنین جنایت های دوران زماداری ۸ ساله خودش، خاتمی و به ویژه دوران سرکوبگر و قتل های پی درپی سیاستمداران و روشنفکران در دوران خامنه ای شرکت و نقش نفر اول داشته است.

در تاریخ ۳۱ شهرویور ۱۳۸۹ همکار گرامی و نویسنده اندیشمند ما آقای سیروس پارسا مقاله ای زیر عنوان “و توای هاشمی رفسنجانی، غارت گری و خیانت تاکی، و نامردی تاکجا؟ ” نوشت که گویای جنایت ها و حقایق تاریخی در مورد این چهره نازیبا و غیر مردمی و ضد ایرانی رفسنجانی بود.

همچنین، در تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۹۳، نگارنده مقاله ای زیر عنوان: “اکبر شاه به جای ولی فقیه وارد گود می شود.“ نوشتم که چگونه رفسنجانی به  فریاد خامنه ای می رسد و موجب به حرکت آوردن سریع چرخ جنایات او می شود.

رفسنجانی، رفیق دزد، و شریک قافله، کسی که ملتی را خاکستر نشین نمود.

رفسنجانی، رفیق دزد، و شریک قافله، کسی که ملتی را خاکستر نشین نمود.

بخشی از یادداشت های یک ایرانی:

رفسن جانی، بعد از بین بردن و اعدام همه رقبا وبه دست گرفتن منابع ملی طلا، مس، نقره،۰۰ سنگ، پسته، شکر و تمام مواد غذایی و لخت کردن ملت با درست کردن’’ بازار سیاه، بیلیون ها به جیب زدن این دزد و آدم کش با پول فراوان قایم کردن در کویت، دبی، اروپا، کانادا، آمریکا، برزیل، آرژانتین، سایر نقاط،میگویند محا فظه کار شده

“ آخه ای ملت ناآگاه و نادان، این با خر لخت آمد و با ثروت ملی ایران دنیا را به غیر از ایران آباد کرد۰ این دزد ها در لباس دین، از خامنه ای جاکش روسی، تا لاری جانی های خون خوار عراقی و طبسی بی پدر و ۴۰۰۰۰ دزد دیگر، تریلیون ها از ایران خارج کرده و می کنند و جیب اربابان روس وانگلیس واسراییلی وآمریکایی خود را پر کرده اند و شهرک ها در کانادا و آمریکا و برزیل ساخته اند…”

ب: آقای دکتر بهمن جلدی در کانادا نظریات خود را درمورد مرگ رفسنجانی که در آب او را خفه کرده اند، و به استناد گفتار وزیر و معاون بهداری که در رساندن و معالجه او تأخیر گردیده  سخنرانی نموده که در این ویدیو می شنوید:

در گذشت هاشمی رفسنجانی:

از آنجا که در گذشت ناگهانی هاشمی رفسنجانی بدون هیچگونه کسالت و سابقه بیماری از پیش و باوجود مراقبت های پزشکی سطح عالی که در اختیار او بود و هیچکدام از هم میهنان دیگر ما حتی از یک صدم آن هم برخوردار نبودند، این گمان به وجود می آید که به دلیل اندکی سرشاخ شدنش با خامنه ای، از سوی وی ترتیب  سر به نیست شدن او داده شده است. در این باره شمار زیادی از نویسندگان و سیاستمداران ایرانی با ذکر مطالب و مستند به اسناد و ارقامی برآنند که بی گمان به نحوی به ویژه در آب خفه شده است. در این جا به چند مورد آن اشاره می شود:

الف: آخرین صحبت های هاشمی رفسنجانی که سرش را به با داد.

در این ویدیو، رفسنجانی عملکرد و کارهای خامنه ای را زیر انتقاد می گیرد و او را از رفتار دیکتاتوری اش مورد سرزنش قررار می دهد. بدیهی است این وضعیت انتقاد کردن خامنه ای از زمانی آغاز شد که خامنه ای ، رفسنجانی را  که بزرگترین پشتیبان و  و هموار کردن راه رسیدن  او به قدرت  بود، هرگز به بازی نگرفت و به اصطلاح اموال دزدی و سرقت شده را می خواست به تنهائی و بدون شرکت رفسنجانی ببلعد و تنها بخورد. گرچه رفسنجانی نیز که یک آخوندک مفلوک و گرسنه بود توانست در دوران انقلاب برای ۱۰۰ پشت آینده خود مملکت را غارت کند.  :
مدارک مستند قتل اکبر هاشمی‌ رفسنجانی و دلایل آن ( قسمت اول ) تحقیقی از دکتر بهمن جلدی

آقای دکتر خزعلی نیز مرگ رفسنجانی را خفگی در آب می داند. این موضوع در تلویزیون صدای آمریکا به تفصیل مورد بحث و گفتگو قرار گرفته شده است.

نکته پایانی:

هاشمی رفسنجانی در تاریخ ۲۱ دیماه ۱۳۹۲در بیمارستانی در شمیران درگذشت. علت مرگ او را پزشکان ایست قلبی می دانند. در مورد مرد مشکوک وی با توجه به گزارش وزیر و معاون وزارت بهداری که هرکدام ادعا می کنند دیر به بیمارستان آورده شده و تآخیر در این مورد موجب مرگ او شده، شماری از نویسندگان مرگ او را خفگی در آب می دانند که به دلیل سخنرانی چندی پیش وی و انتقاد از رفتار و عملکرد دیکتاتوری خامنه ای مورد خشم و انتقام جوئی او قرار گرفته است.

آقای دکتر بهمن جلدی،از کانادا, دکتر مهدی خزعلی، و شماری دیگر از  هم میهنان مطالبی در چگونگی و نحوه درگذشت وی نوشته اند که برای رفع تکرار در این جا نیامده است.

  • eslah talaban va rousieh

    حریف روسی اصلاح‌طلبان ایران
    http://www.iran-emrooz.net/index.php/news1/67317/

    http://www.dailyvideoreports.net/abolhassan-banisadr-jan-17/

    همانطوریکه بنی صدر در مصاحبه بریده بریده و وقت کوتاه صدای امریکا گفت

    رژیم ج ا اموال مردم ایران را باج میدهد به روسیه و چین و با امریکا هم سیاست در ظاهر ستیز اما پشت پرده تا جایی که رفع خطر کند سازش میکند ، خمینی – رفسنجانی با مک فارلین -ریگان کردند و کودتا علیه بازرگان و بنی صدر . خامنه ای – روحانی با جک استرا و اباما کردند اما امیدوارند با ترامپ بتوانند بهتر انجام دهند چون دموکرات ها معمولا رو بازی میکنند و زیاد اهل معامله با دیکتاتورهای بدین پشتوانه ظاهری در میان مردم نیستند . اما جمهوری خواهان تا جایی که منافع آنها لحاظ شود متمایل به تامین منافع خود ا زطریق مذاکرات پشت پرده هستند . با ز همانگونه که بنی صدر گفت این محاسبات خامنه ای با مشکلات بزرگی مواجه است یکی پایین بودن مشروعیت رژیم ولایت فقیه و مشکلات داخلی و بین المللی ان و درگیریهای جناح ها بر سر قدرت ، دیگری اشتهای بیش از حد و منافع آنهایی که از کیسه ملاها مفت میخورند ( روس و چین و سوریه و حزب الله ، …) آنها دمشان را به سپاه گره زده اند و خامنه ای گر چه میخواهد اما نمیتواند سپاه را کاملا کنترل کند . از ان سو پوتین هم برای ترامپ کیسه دوخته تا از قبل او مشکلات خودش را حل کند که در مقیاسی بزرگتر همان مشکلات رژیم ولایت فقیه است . بدیهی است خامنه ای نمیتواند روی حمایت پوتین آنگونه که در زمان اباما حساب میکرد ، حساب کند . اما اصلاح طلبان که تازه حالا فهمیده اند ان عباس عبدی که از دیوار سفارت امریکا بالا رفت و رفسنجانی خودشان که با موسوی و کیانوری و پیمان و بهزاد نبوی پای روس ها را به کشور باز کردند چه چاهی برای آنها و خودشان کندند فقط یک راه دارند . به مردم بپیوندند و یا توسط خامنه ا ی – سپاه – پوتین حذف شوند . چون امکان اینکه اینها بروند با ترامپ سازش کنند مثل رفسنجانی – ریگان با توجه به اینکه ترامپ آنها را فاقد قدرت میبیند امکان ندارد . یعنی اصلاح طلبان در دو سر باخت و کیش و مات هستند . امیدواری آنها به ناطق و امثال او هم حکم خودکشی از ترس مرگ را دارد . ایران بار دیگر در آستانه یک جنبش مردمی قرار خواهد گرفت . باید دید آیا اینبار هم افرادی مثل موسوی مردم را به فقاهت روسی میفروشند یا همراه با مردم مرگ بر روسیه و نه غزه ، نه لبنان میگویند و روسیه را با همه عوامل ان و فرهنگ دیکتاتوری ساز و متجاوز ان بیرون میریزند

  • aaa bbb

    شما یکی از کم شمارترین انسانها بودی که دقیقا اشاره کردی این مرتیکه اشغال کوسه چه بلایی سر این کشور اورد . یک مشت مزدور و بی پدر باز به طرفداری یکی از تروریست های اسلامی شروع کردن به زوزه کشیدن و ملت بدبخت ایران هم همراهی کردند کسی که اینهمه بلا سرشون اورد پای تابوت خالیشو گرفتن و تو سرشون زدن . جاکش های اسلامی

  • chehresazan.rousi@akhund.net

    على اکبر ناطق نورى و بیان یک حقیقت تلخ؛ ف. م. سخنhttp://news.gooya.com/2017/08/post-6234.php
    ————————————————————————-

    کسی که خودش خودش را لو داد که مامور فقاهت اسلامی است هر روز داخل فقاهت روسی دنبال یک آخوند ورشکسته میگردد که از روی ترس یا خدعه استعفا کرده و یا یک سخن کمی کج و معوج با سپاه و سر آخوند روسی فقیه اعظم و ملیجک آبدارچی روسی بزند تا او بتوند ان آخوند را به عنوان اپوزیسیون به ملت معرفی کند . روزگاری او از اکبر عالیجانب سرخ پوش که شاگرد تنبل کیانوری سر جاسوس اعظم روسیه در ایران بود برای چندین دهه به عنوان امیر کبیر !!! و کسی که میتواند اصلاح ! کند انقدر مقاله نوشت و انقدر با همه سرشاخ شد که آقا این مس روسی زنگ زده طلا است انهم از معادن امریکای شمالی تا اینکه اکبر به تیر غیب روسی گرفتار آمد به سان داوود و تره کی و امین و غیب شد مثل یاکونویچ ، حالا طالبان ایران ناطق نوری را پیدا کرده که یک جمله فیلسوفانه !!! گفته که همه فیلسوفان جهان در برابر ان مات و مبهوت مانده اند
    ایشان فرموده اند که روحانیت دیگر مرجع مردم نیست !!! غیب گویی !
    روحانیت هرگز مرجع مردم ایران نبوده .
    شما انقلاب ملت را برای دموکراسی فرانسوی و آزادی و حقوق بشر (هم سنگ پاریس نشینان) و استقلال از شوروی و انگلیس و امریکا (همان گونه که مصدق ندای ان را چندین دهه قبل داده بود )، دزدیدید و تحویل روسیه دشمن مردم ایران در سیصد سال گذشته دادید . رژیمی ساختید شبیه رژیم های روسی ، همه درها و سوراخ های امنیتی و نظامی کشور را به روی آنها باز کردید . اقتصاد کشور را به سبک آنها مافیایی الیگارشیک کردید و به طبقه طراز نوین شبه مارکسیستی خودتان تقدیم کردید .

    مانند آنها دنبال تروریسم و بمب اتمی و موشک پرانی و تجاوز و توطیه و لشگر کشی و دخالت در امور دیگران از طریق تشکیل گروه های مسلح خرابکار میلیشیایی و کشتار مخالفین در خارج و سرکوب استالینیستی در داخل و برچسب زنی و ترور شخصیت اندیشمندان ، سیاستمداران اصیل ، اهل هنر واقعی ، میهن پرستان ، هواداران دموکراسی غربی و آزادی بیان و بازار آزاد و توسعه پایدار و چهره سازی از خیانت کاران روسی و جاسوسان به عنوان نویسنده و فیلسوف و سیاستمدار کردید

    بازار مخالف شدن و مردمی شدن قلابی و به سطح رسانه های فارسی زبان خارج آمدن انقدر داغ شده که بچه حزب الهی ملیجک احمدی نژاد هم فهمیده چه گونه با گفتن اینکه سرنگون میشوید میتواند به صدای امریکا و رادیو فردا و بی بی سی فارسی و دوچه ولله بیاید جایی که بنی صدر نخستین رییس این جمهوری که رو در روی خمینی ایستاد راه ندارد . رضا پهلوی شاهزاده ایرانی فرزند شاهی که مردم ایران بهتر از او رژیمی سراغ ندارند و آرزوی او را دارند هم راهی به این رسانه ها ندارد . امیر انتظام قهرمان استقامت ملی هم راه ندارد ، نخستین کسی که در برابر تقلب خمینی برای بستن مجلس موسسان و تغییر قانون اساسی از فرانسوی به استالینیستی بعثی ایستاد و ظلمی که به او رفت در حق هیچ سیاستمداری در تاریخ ایران نرفته است . اگر کروبی زنده بماند شاید بعد از ۲۵ سال بتوان او را به دلیل آشکار کردن ماهیت روسی رژیم و شرکت در جنایات علیه مردم سوریه و چپاندن باتوم توی کون جوانان مملکت در کهریزک او را بعد از امیر انتظام و بنی صدر مورد احترام قرار داد
    اما اکبر و موسوی ، ناطق ، روحانی ، خاتمی ، مطهری ، منتظری و بقیه آخوندها و آخوندزاده ها به دلیل اینکه هرگز از روسی بودن رژیم و مشارکت در جنایات علیه مردم سوریه و اصولا هیچ یک از اصول راهنمای پایه ای نظام اختلاف نظری با رژیم فقاهت ندارند و بلکه از رژیم فقاهت روسی تر و ضد اسرائیلی تر هستند . اصولا قبل از باند خامنه ای – سپاه – برادران دزد لاریجانی ، که کشور را تحویل روسیه کردند اینها این روسی گری و تروریسم و برچسب زنی و فساد و طبقه سازی نومن کلاتورایی و دنبال بمب و ترور رفتن و تروریست سازی را بنیان گذاشتند
    بنابر این هر آخوندی که در اصول با آخوندهای روسی حاکم مخالف نباشد از همانها است بلکه بدتر . چون اینها قدرت از دست داده اند کر کری میخوانند و مظلوم نمایی میکنند . اگر دستشان برسد همانی خواهند شد که بودند به وقت ۵۷ تا ۶۰ .

    اپوزیسیون هم اگر علیه فروش و واگذاری کامل مملکت به روسیه سکوت کند
    و اگر در برابر تجاوز رژیم به سرزمینهای اعراب و تروریسم پروری آنها و آلت دست روسیه شدن سکوت کند و امریکا ستیزی و روسیه رفیق پنداری را تبلیغ کند
    و همبازی رژیم شود در مسخره کردن توسری موگرینی و قرار داد توتال یا گیلاس اسرائیلی
    همان مزدور آخوند است و نباید اپوزیسیون شناخته شود