طرح “رژیم آینده” از سوی حمید فرخنژاد و لغو پرتاب یک موشک ۰

حمید فرخنژاد در نشست خبری

حمید فرخنژاد هنرپیشه جنجالی سینمای ایران که همواره با سخنان نیشدارش از نظام اسلامی انتقاد نموده است، در نشست خبری گفت : « چه حکومت پهلوی ، چه حکومت فعلی و چه حکومت بعدی!»

شاید در نگاه اول یک سوتی ساده به نظر بیاید. حمید فرخنژاد همواره با رسانه ها “راحت” و بی پرده سخن گفته است. او هیچگاه دچار استرس و ترس از مصاحبه نبوده؛ به بیان دیگر آنچه فرخنژاد گفت نُقل محافل در ایران است. بسیاری از مردم در جامعه خفقان زده و بسته ایران ، در پنهان از تغییر نظام و آینده ایران پس از ملّایان سخن می گویند.

چند دستگی مردم ایران و اختلافی که در ۴ دهه سلطه ولی فقیه ایجاد شده است ، باعث نمی شود که نقطه اشتراکی مردم ایران فراموش شود. همه می دانند این سلطه پایدار نخواهد بود و هیچ انسان با وجدانی از وضع موجود راضی نیست. جامعه ایران خواستار تغییر اساسی است.

براندازی تنها راه است.

هزینه ای که جنگ روی دست ما خواهد گذاشت در توان شمارش و پیش بینی نخواهد بود. امروز که در صلح هستیم؛ فردا را باید دریابیم که این فرصت امروز بسرعت به پایان خواهد رسید.اگر کمکهای ایران به یمن و سوریه و لبنان را نگاه کنید ، به اندوهی غریب خواهید رسید. ایران تنهاست! اگر جنگی روی دهد هیچ کشور نادانی پیدا نمی شود که ما را یاری دهد. اگر خامنه ای اسد و حزب الله و حوثی ها را یاری داد؛ هیچ یاری دهنده ای برای خامنه ای وجود ندارد. او تنهاست.

اگر کمکهای ایران به یمن و سوریه و لبنان را نگاه کنید ، به اندوهی غریب خواهید رسید. ایران تنهاست! اگر جنگی روی دهد هیچ کشور نادانی پیدا نمی شود که ما را یاری دهد. اگر خامنه ای اسد و حزب الله و حوثی ها را یاری داد؛ هیچ یاری دهنده ای برای خامنه ای وجود ندارد. او تنهاست.

اگر کمکهای ایران به یمن و سوریه و لبنان را نگاه کنید ، به اندوهی غریب خواهید رسید. ایران تنهاست! اگر جنگی روی دهد هیچ کشور نادانی پیدا نمی شود که ما را یاری دهد. اگر خامنه ای اسد و حزب الله و حوثی ها را یاری داد؛ هیچ یاری دهنده ای برای خامنه ای وجود ندارد. او تنهاست.

تنها ابزار حکومت خامنه ای دیوان بیت رهبری و سپاه است که با باز کردن سفره چپاول ، عده ای شغال را وادار به کشتار، تهدید و شکنجه مردم نموده اند. اینکه اعدامها از آغاز انقلاب در ملأ عام انجام شده است، پیامی ساده و گویا دارد : ایجاد اختناق و رعب و وحشت در جامعه. اینکه در سال ۷۸ و همچنین سال ۸۸ با مردم بی دفاع و غیر نظامی چنان تند و قهر آمیز برخورد شده، پیامی ساده دارد : « هر مخالفتی با کشتار روبرو خواهد شد».

مرگ یک بار شیون هم یکبار

چه زندگی ها که در این رژیم نابود نشد و چه آرزوها که بر باد نرفت! ما ایرانیان به مرگ تدریجی می میریم. شاید با سکوتمان جان خود را حفظ کرده باشیم ولی زندگی در این جامعه بحرانزده ، از مرگ بهتر نیست. آری مرگ ایران و مردم ایران با این رژیم تدریجی است.

چه زندگی ها که در این رژیم بر نابود نشد و چه آرزوها که بر باد نرفت! ما ایرانیان به مرگ تدریجی می میریم. شاید با سکوتمان جان خود را حفظ کرده باشیم ولی زندگی در این جامعه بحرانزده ، از مرگ بهتر نیست. آری مرگ ایران و مردم ایران با این رژیم تدریجی است.

چه زندگی ها که در این رژیم  نابود نشد و چه آرزوها که بر باد نرفت! ما ایرانیان به مرگ تدریجی می میریم. شاید با سکوتمان جان خود را حفظ کرده باشیم ولی زندگی در این جامعه بحرانزده ، از مرگ بهتر نیست. آری مرگ ایران و مردم ایران با این رژیم تدریجی است.

آینده ای برای ایران متصور نمی توان شد! اگر آینده ای هم هست، فساد بیشتر و فقر بیشتر است. جامعه ای که نمی تواند آینده ای روشن برای خود ترسیم کند ، خواهد مرد. مرگ یک جامعه از مرگ تک تک انسانها بدتر است. اگر امروز من و شما بمیریم ولی بدانیم که آینده ایران روشن و در سعادت خواهد بود، چه مرگی شیرینتر از آن ؟  هر روز از رژیم آینده سخن می گوییم. بسیاری طرفدار براندازی هستیم. چنانکه باعث شدیم میر حسین موسوی و کروبی بترسند و جنبش سبز را رها کنند. واقعیت این است که براندازان در سال ۸۸ جنبش سبز را از اصلاحات به براندازی سوق دادند. شعار مردم چه بود؟ ابتدا گفتند « رأی من کو؟» . اما چند روز پس از آن می گفتند :« مرگ بر اصل ولایت فقیه».

تغییر یک دیکتاتوری بی خشونت ممکن نیست!

یک نظام دیکتانوری اگر بخواهد اجازه دهد که با مسالمت و بی خونریزی ، گذاری اتفاق افتد که دیگر دیکتاتور نمی شود! این نظام دیکتاتوری است تا جلوی تغییر را بگیرد. آقایان اصلاح طلب! خانمهای شیرین عبادیها! شما که آموزش آکادمیک دارید و می دانید که دیکتاتوری بدون خونریزی کنار نخواهد رفت ، خائن به این مردم هستید. شاید تریبون و زندگی خود را حفظ کرده باشید ولی آینده ایران و آینده فرزندان ایران را نابود کردید.

 تصاویر ماهواره‌ای نشان دادند که جمعه ۱۵ بهمن ماه یک موشک سفیر بر سکوی پرتاب در نزدیکی سمنان قرار داده شده بود. اما آنرا چند روز پس از آن برچیده است.

تصاویر ماهواره‌ای نشان دادند که جمعه ۱۵ بهمن ماه یک موشک سفیر بر سکوی پرتاب در نزدیکی سمنان قرار داده شده بود. اما آنرا چند روز پس از آن برچیده است.در پی آن شورای امنیت نشست اضطراری داشت و دونالد ترامپ به ایران التیماتوم جدی داد. بنظر می رسد که رهبر ایران این سخن ترامپ را جدی گرفته است که دستور توقف آزمایش موشک سفیر را داده است.

اولتیماتوم ترامپ و عقب نشینی سپاه

شبکه فاکس نیوز آمریکا اعلام کرد که در روزهای اخیر تغییر و تحولاتی در محل پرتاب آزمایشی موشک‌های ایران دیده شده و نشان می دهد ایران از پرتاب یک موشک منصرف شده است.

بنا به گزارش این خبرگزاری، تصاویر ماهواره‌ای نشان دادند که جمعه ۱۵ بهمن ماه یک موشک سفیر بر سکوی پرتاب در نزدیکی سمنان قرار داده شده بود. اما آنرا چند روز پس از آن برچیده است.

موشک سفیر دارای خصوصیات یک موشک قاره پیماست و ایران از آن برای قرار دادن ماهواره در مدار زمین استفاده کرده است.

این خبر فاکس در حالی است که یک هفته پیش نیز این شبکه از آزمایش موشک بالستیک خرمشهر خبر داد. ایران ابتدا واکنشی نشان نداد اما بعد تایید کرد که آزمایش موشکی داشته است. در پی آن شورای امنیت نشست اضطراری داشت و دونالد ترامپ به ایران التیماتوم جدی داد. بنظر می رسد که رهبر ایران این سخن ترامپ را جدی گرفته است که  دستور توقف آزمایش موشک سفیر را داده است.

موشکهای مورد آزمایش ایران همگی قابلیت حمل کلاهک هسته ای دارند و در واقع کلاهک هسته ای از دیگر کلاهکها بسیار کوچکتر است. این یعنی که قطعنامه های سازمان ملل عملاً آزمایش هر گونه موشک بالستیک را برای ایران ممنوع نموده است که ایران تا امروز بدان بی توجه بوده ولی با واکنش دونالد ترامپ به نظر می آید دوران کرنش اوباما پایان یافته و از این پس شوخی با ارتش امریکا برای ایران گران تمام خواهد شد!