نفرین بر ما که کشورمان را به دست چپاولگران بی وجدان رها کرده ایم ۱

پیش گفتار:

در این دوران ۳۸ سال دوران سیاه تاریک کشورمان که باوجود رژیم غارتگر و جنایتکار اسلامی اب خوش از گلوی ملت ما پائین نرفته، همچنان ساکت و بی حرکت در جای خود ایستاده ایم، اخوندهای جنایتکار و دوستان و هم قطاران آنها هردم و هرلحظه و در همه جا به چپاول و غارتگری مشغولند و ما همچنان در کمال بی خیالی در خواب غفلت به سرمی بریم
در این۳۸ سال عمر کثیف رژیم اسلامی مملکت ما به وسیله چند صد نفر آخوند بی وجدان و بی شرف و عده ای مزدور و راهزن از خدا بی خبر از هرجهت فروکش، ورشکست و زمینگیر شده است.

آخوندهای بی وطن و ضد ایرانی تا توانستند به غارت و چپاول کشورمان آنهم به نفع مزدوران تازی فلسطین، غزه و لبنان و مانند آن پرداختند. به راستی ننگ و نفرین بر ما باد که شاهد جنایت ها و چپاولگری های رژیم بوده ایم و همواره با سکوت و بی تفاوتی خود چراغ سبز به عملکرد خائنانه رژی‍م دادیم. ایکاش برای یکبار .هم که شده وجدان ما بیدار می شد و می توانستیم رژیم اهریمنی ولایت فقیه را سرکوب نموده و خائنان را به سزای خود برسانیم.

احمدی نژاد دزد بیشرفی که مدت ۸ سال مملکت ما را غارت کرد و آن را به باد داد همراه با مزدوران و افراد غارتگری که منصوب علی خامنه ای ابر دزد و ابر جنایتکار می باشند. نفرین و لعنت بر همه آنان باد.

احمدی نژاد دزد بیشرفی که مدت ۸ سال مملکت ما را غارت کرد و آن را به باد داد همراه با مزدوران و افراد غارتگر دیگری که منصوب علی خامنه ای ابر دزد و ابر جنایتکار می باشند. نفرین و لعنت بر همه آنان باد.

شرکت احمدی نژاد در انتخابات

احمدی نژاد غارتگری که در مدت ۸ سال به غارت و چپاولگری مملکتمان پرداخت هم اکنون با جسارت و بیشرمی برای باردوم برای ادامه غارتگری های خود که تا کنون کشورمان را به ورشکستگی کشانده، خود را کاندید ریاست جمهوری کرده است. به راستی وای بر ما مردم ایران که این چنین بی
تفاوت مانده ایم و در برابر چنین دزدان و چپاولگرانی ساکت مانده ایم

چپاول ۷۰۰ میلیارد دلار!

محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت حسن روحانی روز پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ گفته بود که ۷۰۰ میلیارد دلار از دارایی‌های کشور طی پنج تا شش سال «خورده و قورت داده شده است».
وی اضافه کرد: «دولت یازدهم زمانی وارد کار شد که دوران طلایی درآمدهای سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلاری به پایان رسیده بود،

درآمدهای هنگفت رفته بود و به جای آن حلقه محاصره دور ملت ایران کشیده شده بود». به گفته آقای نوبخت، این درحالی است که دولت حسن روحانی باید با درآمد سالیانه ۱۷ میلیارد دلار کشور را اداره کند.
به راستی می بینیم که این نسناس ۷۰۰ میلیارد از بیت المال را نابود کرد. حال، نمی دانم با چه روئی و جسارتی برای باردیگر به دنبال خیانت و غارت این کشور است.

elections-in-iran
بخشی از غارتگری های تازگی خامنه ای وفرزندان وخانواده اش

بنابرگزارش آبان امسال بانک های آلمانی و به دنبال گزارش دیگر خبرگزاری رویتر به تازگی و در جریان ماههای گذشته باردیگر خامنه ای دزد و غارتگر همراه با خانواده کثیف تر از خودش سرمایه و پول هنگفتی از بیت المال که می توانست هزاران انسان مستمند و درمانده را از رنج فقر و تهیدستی نجات بخشد و پروژه های صنعتی و علمی را به راه اندازد در بانکهای آلمان به حساب های گوناگون واریز کرده است. برای بار دیگر باید گفت نفرین بر ما که آین چنین بی تفاوت ساکت نشسته ایم و به این غارتگری ها اعتراضی نمی کنیم.

دزدی های اخیر این جنایتکار و بستگانش در بانکهای آلمان :

ابر دزد علی خامنه ای

ﺩﺭ ﺑﺎﻧﮏ “ ﺍﺷﭙﺎﺭ ﮐﺎﺳﻪ ” ﺩﺭ ﻓﺮﺍﻧﮑﻔﻮﺭﺕ ﺁﻟﻤﺎﻥ، ﺑﺸﻤﺎﺭﻩ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺎﻧﮑﯽ ۲۳۴۰۷۵۶۱۷، ﻣﺒﻠﻎ ۱۱۲ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻭ ﺻﺪ ﻫﺰﺍﺭ ﻣﺎﺭﮎ ﺍﺯﺳﺎﻝ ۱۹۹۷ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ . ﺩﺭ ﮐﺮﻧﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﮊﻧﻮ ﺩﺭﺳﻮﯾﺲ ﺑﺸﻤﺎﺭﻩ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺎﻧﮑﯽ ۲۱۷۸۲۴، ﻣﺒﻠﻎ ۹۷ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺩﻻﺭ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﺋﯽ ﻭ ﺩﺭ ﮐﺎﻧﺘﻮﻧﺎﻟﻪ ﺑﺎﻧﮏ ﻟﻮﺯﺍﻥ ﺩﺭ ﺳﻮﯾﺲ ﺑﺸﻤﺎﺭﻩ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺎﻧﮑﯽ ۷۱۷۱۳، ﻣﺒﻠﻎ ۷۳ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻭ ﺩﻭﯾﺴﺖ ﻫﺰﺍﺭ ﺩﻻﺭ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﺋﯽ

۳- ﻟﯿﺴﺖ ﺩﺯﺩﯼ ﻫﺎﯼ نزدیکان خامنه ای

ﻣﺠﺘﺒﯽ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ :
‏( England ? 1.14 billion (2 accounts frozen since 2009), Germany 2.12 billion Euros (4 accounts), Qatar $400 million, S. Africa 950 million Euros (2 accounts), UBS/Micheloud & Cie/Credit Suisse 12 accounts adding to 3.85 billion Euros, Liechtenstein $ 2.8 billion, S. Africa $620 million, Shanghai $4.1 billion, UAE: $ 700 million, Malaysia A$670 millions ‏)

ﻋﻠﯽ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ ‏:
( Switzerland (Micheloud & Cie/UBS/Credit Suisse, 18 accounts adding to 8.4 billion Euros, Liechtenstein $9.7 billion, Cayman Islands $6.8 billion , Shanghai $3.2 billion, Liechtenstein $2.9 billion, Belize $2.5 billion, Russia $1.1 billion, Malaysia $450 million, Trinidad & Tobago $400 million , S. Africa 2.1 billion Euros, India $630 million, UAE $560 million, Syria $210 million ‏)

ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ:
‏( UBS/ Micheloud & Cie/Credit Suisse 2.7 billion Euros, S. Africa $980 million, Syria $45 million, UAE $120 million, Malaysia 540 million Euros, Venezuela $1.2 billion, India 320 million Euros ‏)

ﻣﺼﻄﻔﯽ ﺧﺎﻣﻨﻪﺍﯼ:
‏( Credit Suisse $690 million, Hong Kong ?360 million, Russia $80 million, Syria $12 million, Canada C$110 million, Panama $992 million ‏)

ﻧﺎﺯﯾﻪ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ:
‏( Turkey $52 million, India 120 million Euros, Germany 102 million Euros, United Kingdom ? 280 million, UBS $421 million ‏)

ﺑﺪﺭﯾﻪ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ:
‏( UAE ?142 million, Syria $13 million, Spain 120 million Euros, Panama $329 million ‏)

ﺣﺴﻦ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ:
‏( UAE $60 million, Canada C$200 million, Turkey 37 million Euros, Shanghai $ 344 million ‏)

ﻫﺎﺩﯼ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ:
‏( Liechtenstein $290 million, S. Africa ?121 million, Malaysia 93.2 million Euros, UBS/Scobag Privatbank/HSBC Private Bank (Suisse) 890 million Euros, Turkey 84 million Euros ‏)
فراموش نشود که دزدی های گذشته خامنه ای بیش از ۹۰ میلیارد دلار تخمین زده شده بود. ارقام بالا چپاولگری این دزد ملی در سالهای اخیر است.
http://www.khabargar.co/2016/10/blog-post_454.html?spref=fb
دسیسه و گاوبندی رژیم در غارت تدریجی کشور

در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ از طرف نهضت ملی گزارشی از گاوبندی و روش دزدی و غارت تدریجی کشور از سال ۱۳۹۱ به بعد داده شده که این غارتگری و فرسایش ملی همچنان ادامه دارد. توجه وانندگان را به این گزارش درد آور که یک فاجعه ملی است به عنوان :” پشت پرده دزدی های نقدی بیت رهبری و مقامات حکومتی’ جلب می کنیم.
ما در گذشته نیز بارها و بارها، دزدی ها، غارتگری ها و کارهای خلاف قانون خامنه ای ابر جنایتکار ایران را نوشته و پخش کرده ایم. شوربختانه ملت بی تفاوت و به خواب رفته امان کمترین واکنشی در برابر آنهمه غارتگری و دزدی از بیت المال نشان نداده اند!!.

دزدی های قوه قضائیه:

محمود صادقی تنها نماینده مردمی ایان که نوکری ولی وقیح را نپذیرفته و در خط مردم و برای مردم ایران کار می کند می گوید: “ که طبق گزارش اخیر دیوان محاسبات، «تخلفات گسترده‌ای» به خصوص «در نهادهای مدعی مبارزه با حقوق‌های نجومی» رخ داده که به میزان «۱۰ برابر تخلفات حقوق‌های نجومی» بوده است.”
به گفته این نماینده با شرف و مردمی مجلس، از جمله قوه قضائیه، بیش از «۲۸۵ میلیارد تومان مازاد بر حق قانونی به عنوان پاداش و پرداخت‌های حقوق‌های ویژه و فوق‌العاده» به پرسنل خود پرداخت کرده است. دزدی های کلانی که تا کنون انجام آن به سکوت و در پس پرده و یواشکی انجام شده است. باید گفت تف بر این رژیم و تف بر این دستگاه قضائی دزد و غارتگر ملی که تازه می خواهد با عدالت خواهی از حقوق مردم هم دفاع کند!!!.

لاریجانی دزد و آدمکش رئیس به اصطلاح قوه قضائیه ایران. این آخوند بی سواد و بی شرافت، اعدام را یکی از ارزش های والای اسلام و مسلمانان می داند.

لاریجانی دزد و آدمکش رئیس به اصطلاح قوه قضائیه ایران. این آخوند بی سواد و بی شرافت، اعدام را یکی از ارزش های والای اسلام و مسلمانان می داند.

 

خامنه ای کانون فساد، ویرانی و عقب ماندگی کشور

در تاریخ ایران سوای شاه سلطان حسین که کشور را به باد داد، باردیگر خیانت کار و یک ضد ایرانی به نام خامنه ای پیدا شد که به آسانی مملکت را ویران کرد و چندین نسل را از میان  برد،

در تاریخ آمده است با آن که نادر پادشاهی شجاع و میهن پرست بود و بارها مملکت را از دست بیگانگان نجات داد، ولیکن در پایان عمر به دلیل تند خوئی و بدرفتارش با اطرافیان مورد غضب و کینه توزی آنان قرار گرفت و این سبب شد که اطرافیانش نیمه شب به خیمه او یورش بردند ومحمد خان قاجار سر نادر شاه را از تن جدا ساخت. (بامداد یکشنبه ۱۱ جمادی‌الثانی ۱۱۶۰ برابر با ۲۸ خرداد ۱۱۲۶ خورشیدی)

در این جا پرسش آنست که آیا در میان چندین هزار مزدور و آدم کشی که اطرافیان خامنه ای جنایتکار را گرفته اند تا کنون حتی یک نفر آدم با شرف، انسان، و میهن دوست وجود نداشته است که بتواند خامنه ای جنایتکار قرن بیستم را به همانند محمد حسن خان قاجار که نادرشاه را از جنایت بیشتر واداشت به سزای اعمالش برساند؟؟!!.

شرکت جنایتکاران در انتصاب ریاست جمهوری

از ۳۸ سال پیش تا کنون در هیچ نقطه از ایران انتخاب به معنای واقعی و با استاندارد بین المللی انجام نشده . هر چهار سال یکبار با تشریفات و هزینه سرشکن و با سلام و صلوات انتصابات (انتخابات) مجلس و یا ریاست جمهوری انجام می شود و سرانجام یکی از نوکران و مزدوران خامنه ای که عمومن از جنایت پیشگان و یا دست کم غارت کنندگان بیت المال بوده اند به ریاست جمهوری و یا نمایندگی مجلس خامنه ای منصوت می شوند و نوکر وار دوران چند ساله خود را با غارتگری و چپاول بیت المال پشت سر می گذارند.

مزدورانی که در زیر چتر خامنه ای کاندادای ریاست جمهوری اند:

الف- رئیسی :
جنایتکاری که در کشتن چندین هزار انسان با شرف و میهن دوست در سال ۱۳۶۷ دست داشته است.

ب- احمدی نژاد:
فاسدترین فردی که در زیر سایه خامنه ای در مدت ۸ سال مملکت ما را به بیراهه راند و میلیون ها دلار دزدید و مملکت را ورشکست کرد.

ج-هوشنگ امیر احمدی:
فاسدترین فرد ضد ایران و ضد ایرانی که در این سالهای درز باخیانت و هرزگی جاسوس رژیم اسلامی در خارج کشور بود و موجبات گزارش میهن پرستان را فراهم می کرد. ما از این فرد خائن تر نسبت به هم میهنانمان تا کنون نداشته ایم.

د- بقائی، مشائی-
از مزدوران و وطن فروشانی اند که در زیر چتر احمدی نژاد پرورش و تربیت شده اند. آنان همان خلق و خوی احمدی نژاد در فرسایش و غارت کشور دارند و در اصل مزدوران وابسته به ولایت فقیه اند.

ه-محمد باقر قالیباف-
این ناانسان که گویا خواهر زاده خامنه ای است و جنایت پیشگی و هرزگی را از خالوی خود به ارث برده است کارهای ضد ملی و ضد انسانی بیشماری انجام داده که خلاصه آن از اینقرار است:

۱-کشتار دانشجویان کوی دانشگاه در ۱۸ تیرماه ۱۳۷۸،

۲-دزدی زمین های اطراف تهران

۳-تفکیک جنسیتی و بیرون کردن زنان از شهرداری

  • pourmandy.rusisan.spy@iranemr

    مردم ایران این دروغ هایی که رسانه های تحت اشغال مارکسیست های روسی در مورد تعداد شرکت کنندگان و اکثریت فلان و بهمان میدهند ادامه همان دروغ پردازی های مارکسیست های روسی به نمایندگی ازپوتین و سایر رهبران روسیه طی یکصد سال گذشته است .

    اینها در روز روشن در عصر اینترنت دروغی گفتند از قول امیر انتظام که حتا با وجود فایل صوتی که یکی از رسانه های خودشان آنرا آورده هنوز ادامه میدهند . مزدورترین اینها یعنی برومند در سایت ایران امروز هنوز دست بردار نیست .

    این چند تا تصویر از زنان بی حجاب در کنار آخوندهای ضد زن و نمایش های حساب شده دیگر مثل صف طویل درست کردن که برای مارکسیست های روسی و پوتین و آخوندهای روسی کاری ندارد . مگر اینها نمی گفتند که روحانی ترور می شود و رییسی مزدور روسیه است ؟ و هزا ران ادعاهای مزخرف دیگر که روحانی را شیرین کنند ؟

    چامسکی مزدور رسمی اینها از خامنه ای تمجید کرده که خامنهای از رهبران غربی باهوش تر است و مخالفینش را می آورد پای صندوق به نفع او رای دهند

    مردم ایران

    مارکسیست های روسی مشاطه گران این ملاهای زشت و پلید هستند

    گول عروسک های روسی و آمار و ارقام دروغین آنها را نخورید

    مگر اینها به دروغ نگفتند شاه صمد را کشت در حالیکه میدانستند صمد شنا بلد نبود داشت میرفت به سرزمین مادری مارکسیست ها یعنی روسیه فدای کیر خر روسی شد

    ببینید چطور بی بی سی فارسی ، زمانه ، ایران امروز ، دوچه ولله ، رادیو فردا و بقیه سایت های تحت اشغال پوتین خوش حالند

    زمانه نیکفر تروریست فدایی روسی از شدت خوشحالی تبریک پوتین و اسد و چهار تا جنایت کار تروریست عرب را صبح زود تیتر زده که رهبران جهان !!! به روحانی تبریک گفتند

    حتا آلمان و ایتالیا و انگلیس هم در سطح وزیر خارجه ( یعنی آنها رئیس جمهور را آبدارچی میدانند وگرنه باید مرکل و الیزابت می و جنتیلونی به او تبریک میگفتند )

    ۲۹ اردیبهشت: روز شکست بنیادگرائی!

    http://www.iran-emrooz.net/index.php/politic/more/69380/
    احمد پورمندی
    ————————————————————————

    https://www.youtube.com/watch?v=dhLqoeXBBxs

    کیهان لندن – پیام صوتی عباس امیرانتظام درباره انتخابات و تکذیب حمایت از حسن روحانی

    Why do you repeat a lie

    You are pro-Russian Marxists and as stupid as Mullahs and most probably from Putin office

    You lied about Amir Entezam

    You repeat the lie

    here is his voice, you are aware of that, but repeat it

    This is your culture, Ideology, and the world you pro_Russian Marxists live in and Want our people to accept

    Radio zamaneh, DW, and Iran Emrooz are biggest liars in this case and do not apologize

    What do you want from him? You called him CIA agent and put him in jail for life

    You censored him

    He is not even allowed to visit his kids

    Fuck pro-Russian Marxists

    Fuck Toudeh Party

    Fuck Fadaeian khalgh

    Fuck Russia

    You are all Russia agents

    and suck Mullahs dick

    Even Chomsky praised Khamnehei

    and the way he impose his wills to Iranians when it comes to election

    You killed Iranians basic rights

    You were the one who supported Khalkhali

    You supported Sepah and asked for Iranian Army removal

    You betrayed Mosadegh, Shah, Bnai sadr, and Bazargan

    to serve USSR and Russia

    You are protecting this regime to serve Russia

    You fool Iranians and promote fake numbers to show this regime has election and picks what people vote for

    All numbers are fake. Iranians in big cities do not participate in this game. You selectively show some pics from modern women who are being used by Mullahs to save their Russian asses

    How can someone believes in News when you lie so clearly and fearlessly about Amir Entezam, Venezuela, and Brazil