انتخاب از میان ۶ مزدور فریبکار رژیم از بی خردی است. ۲

پیش گفتار:

داستان مضحک و تهوع آور انتخابات اعم از ریاست جمهوری و یا نمایندگان مجلس که ملتی را مانند کودکان به بازی گرفته اند هر چهار سال یک بار تکرار می شود. به دنبال تبلیغات و بوق کرنای رژیم چند مزدور بیسواد و نادان که حلقه نوکری و بندگی آخوند مشهدی را به گردن نهاده و هیچگونه هویت ملی و مردمی ندارند و آماده اند همه گونه خیانت، وطن فروشی، دزدی، و غارتگری را بنا بر میل و خواسته ارباب خود به اجراء در آورند، وارد میدان شده اند.

اینان اعم از انتصاب به اصطلاح ریاست جمهوری، و یا نفراتی که مورد توجه شیخ بزرگ قرار گرفتند، ولیکن همچنان غلام حلقه به گوش آخوند مشهدی باقی میمانند و آنگاه هرکدام با سرمایه ناگفتی از غارتگری های خود به گوشه ای در ایران و یا کشورهای دیگر می خزند و تا پایان عمر با اموال و سرمایه های غارت شده در کمال خوشی و بی خبری می گذرانند.

به راستی در این ۳۸ سال گذشته این نوکران و مزدوران ملای مشهدی چه جنایتها را که انجام ندادند؟!، چه غارتگری ها که نکردند؟! و چه وطن فروشی ها که ننمودند؟! آیا در سراسر تاریخ چند هزار ساله ایران، خیانت کاران، دزدان، و وطن فروشانی مانند آخوند در ایران دیده شده؟.

سعید مرتضوی اابر جنایتکاری است که موجب قتل و سلاخی شمار زیادی در زندان کهریزک شد. هنوز هم آثار جنایات و خوانریزی از چشمان شرر بر این ناکس برق می زند.

سعید مرتضوی اابر جنایتکاری است که موجب قتل و سلاخی شمار زیادی در زندان کهریزک شد. هنوز هم آثار جنایات و خونریزی از چشمان شرور بر این ناکس برق می زند.

ایران  در گذشته بارها به دست گروههای بیگانه از مغول، تیمور، سلجوقیان و ترکان دیگر افتاده که هر گروه و هر طایفه پس از گذشت چند صباحی برای آبادی و سربلندی کشورمان دل سوزاندند و حتی جان خود را در راه نجات آن مایه گذاشتند. ولی آخوند بی وطن و فرومایه تاکنون به نفع مزدوران تازی مملکت ما را چپاول و غارت کرده است.

با مترسکان این دوره ملای مشهدی آشنا شوید:

در انتخابات مسخره امسال،آخوند مشهدی ۶ دلقلک و مزدوری که کمترین نشانه مردمی ندارند و هرگز در هیچ شرایطی امکان نداشت که  از سوی ملت ایران کاندیدا شوند، ظاهرا به مناظره که آنهم از همه مسخره تر است و چیزی سوای خر کردن مردم نیست وا میدارد تا از میان آنان یک مزدور به نوکری و سرسپردگی آخوند مشهدی انتخاب شود.
مناظره این ۶ دلقک روز جمعه گذشته چنین بوده است:

در مجلس روضه خوانی مزدوران ولایت فقیه شرکت کنید تا شاید دست غیبی از آستین در آمده و کشور آش و لاش ما را از بدبختی نجات دهد.

۱- * مرتضی حیدری مجری: 

با درود بی‌کران به روح پرفتوح امام عزیز و شهدای گرانقدر دفاع مقدس بخصوص شهدای اخیر حادثه مرزبانی حضور یکایک حضار محترم بینندگان محترم و ملت شریف ایران سلام عرض می‌کنم…..  خداوند منان را شاکریم که نخستین مناظره ما مصادف با اولین روز شعبان و آخرین مناظره ما مصادف با نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج)، همه اعیاد را به شما تبریک عرض می‌کنم به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد درود می‌فرستم و امیدوارم به‌ برکت این ایام برنامه‌های خوبی را بتوانیم تقدیم شما بینندگان عزیز کنیم.

خوانندگان محترم ما در می یابد که این نخستین دلقک به جای وارد شدن به مسائل در هم مملکت و مشکلات مردمی، تنها به نوکری و سرسپردگی تازیان و دشمنان دیرینه کشورمان می پردازد. از این بوزینه باید پرسید مسائل مردم و مشکلات مملکت چه ربطی به روح پر فتوح آخوند در گذشته و یا ماه شعبان ودیگر تازیان دارد؟! این مجری سال به سال بی خاصیت تر شده و مانند یک احمق جلوه می کند.

۲-**  سید مصطفی  میرسلیم:

بفرمایید طرح و برنامه ۴ ساله شما برای مدیریت حاشیه‌نشینی و جلوگیری از این پدیده چیست؟. آقای میر سلیم گرچه تحصیلاتی در رشته مهندسی داشته ولی گویا ترجیح داده تا در چنبره و دایره آخوندهای دزد ضد ایران و ایرانی  بماند و با شرکت خود را در درنامه های ضد میهنی باآنان  در چپاول مملکت کماکان شرکت باشد. کارنامه میرسلیم در وزارت ارشاد رفسنجانی بسیار سیاه است و او از افراد تندرو و امنیتی محسوب می شود که بیشتر به یک بازجوی اطلاعات شبیه است تا رئیس جمهور.

مناظره تلویزیونی میان ۶ دلقک ولی فقیه.

مناظره تلویزیونی میان ۶ دلقک ولی فقیه.

میرسلیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

مهمترین سرمایه که در هر کشوری وجود دارد، نیروی انسانی آن است؛ این نیروی انسانی باید متناسب با ظرفیت‌های زیستی در کشور توزیع شود و بر مبنای استعدادی که نیروی انسانی دارد، مشارکت کند در پیشرفت کشور.

*میرسلیم: عدم توجه به آمایش سرزمینی موجب روی آوردن روستائیان به شهرها شده است….
نکاتی که آقای میرسلیم عنوان کرده است با وجود  بندگی و فرمانبری او از آخوند مشهدی، بسیار بدیهی و پیش پا افتاده و برای همگان شناخته شده است که حتی یک بی سواد دهاتی نیز آن را می داند، ولیکن باز هم  با ارزش بوده و قابل مقایسه با روضه خوانی نفر اول نیست.

۳- ** سیدمصطفی هاشمی‌طباء

سیدمصطفی هاشمی‌طب به انتقاد از میرسلیم می پردازد و اعتقادی بدان ندارد که انسان ها می توانند درست و یا غلط از سرزمین و خاک خود بهره برداری کنند. همانگونه که اگر باران نبارد و آب نباشد آن را از خداوند و مصلحت الهی می دانند. حال اگر، پاسداران  در سراسر کشور سدهایی ساختند و یا با کندن چاههای بیشماری تالاب ها و منابع آب را خشکاندند، اینها خواست و اراده پروردگار بوده است!.

مسائل و راه حل هائی که این کاندیداهای ولی فقیه مطرح می کنند  و یا همدیگر را به نفع خود به باد انتقاد می گیرند در سطح گفتگوهای شبانه روزی و گفتگوی پای کرسی است که  میان زنان و شوهران در خانه هاست و چیز تازه ای نیست که اینان بخواهند و یا بتوانند مشکل مملکت را حل کنند.

۴-** اسحاق جهانگیری:

“خوشبختانه در زمینه مسائل اجتماعی با جلسات و گزارش‌های یکه وزارت کشور تهیه کرده جلساتی که محضر مقام معظم رهبری بوده تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد “ این بابا خود را به دمب مقام معظم رهبری می چسباند و معقتد است آنچه را ایشان گفته و یا کرده اند بدون نقص ، کامل و دور از هر انتقادی است.

۵- ** سیدابراهیم رئیسی

این آخوندک که سابقه جنایت و آدم کشی فراوان به ویژه در قتل عام دانشجویان سال ۶۷ دارد و پرونده خیانت و وطن فروشی او سنگین و غیر قاب حمل می باشد معتقد است که :” امکان ندارد که نظام اداری جز با شفاف‌سازی و نظارت یک نظارت همگانی خود مردم، نقدپذیری نظام اداری، این مطلب بسیار مهم است که اگر مناقصه‌ها شفاف بشود اگر این نوع اقدامات انجام شود در تضمین سلامت نظام اداری بسیار مهم است.
شرکت‌های دولتی نباید خانه خلوت باشد. شرکت‌ها گاهی اوقات خانه خلوت هستند. می‌گوییم سفر خارجی باید منضبط باشد نمی‌شود که به وزارتخانه بگوییم فقط باید شرکت‌ها همینطور باشد. هم شرکت‌های دولتی و هم نظام اداری باید شفاف باشد. ما باید به این نقطه برسیم.”

ابراهیم رئیسی گویا قصد دارد دهها میلیون ایرانی را زیر پوشش کمیته امداد در آورد که برای کشوری با سابقه و فرهنگ و منابع مانند ایران جای بسی شرمساری است.

با جلاد سال ۶۷ در زندانهای ایران که به نسل کشی چند هزار جوان میهن پرست سرانجام یافت، بهتر آشنا شوید.

با جلاد سال ۶۷ در زندانهای ایران که به نسل کشی چند هزار جوان میهن پرست سرانجام یافت، بهتر آشنا شوید.

۶- ** محمدباقر قالیباف 

این بابا که با جنایات و دزدی های خود تهران را به لجن کشیده، اکنون بابیشرمی و گستاخی  خود راکاندیدای بزرگترین پست مردمی کشور کرده است.

این ناانسان که گویا خواهر زاده خامنه ای است و جنایت پیشگی و هرزگی را از خالوی خود به ارث برده است کارهای ضد ملی و ضد انسانی بیشماری انجام داده که خلاصه آن از اینقرار است:

۱- کشتار دانشجویان کوی دانشگاه در ۱۸ تیرماه ۱۳۷۸،

۲- دزدی زمین های اطراف تهران

۳- تفکیک جنسیتی و بیرون کردن زنان از شهرداری

به روح  پلید و جنایت بار پاسدار قالیباف که باید او را جلاد دانشگاه”، نامید، پی خواهید برد. در این ویدیو  می فهمیم که همه جنایت ها و کشتار درون و برون کشور به دستور خامنه ای، و با موافقت هاشمی رفسنجانی صورت گرفته است.
۴- کوتاهی، بی توجهی، وسهل انگاری در مراقبت و نگهداری پاساژ عظیم آلومینیم که موجب ویرانی و از بین رفتن و از دست دادن جان دهها کارمند شریف و میهن دوست آتش نشانی نشد. بی گمان به لجن کشیدن تهران به عنوان به اصطلاح شهردار و از بین رفتن پاساژ و برج آلومینیم از گناهان کبیره این نساس وطن فروش است.

اگر در هر کشور دیگری این گونه سهل انگاری، سست کاری، و بی توجهی انجام می گرفت شخص مسئول مانند قالیباف از سمت خود بی درنگ استعفاء می داد و آنگاه در یک دادگاه ملی و مردمی آنهم دور از وجود آخوند شرور محاکمه می شد و به سزی خیانت و کوتاهی خود می رسید.

ولی چه می توان کرد که در رژیم ضد بشری اسلامی فردی مانند زنده یاد القانیان را که مشاء خدمات و کارهای بزرگ میهنی از جمله ساختن برج و پاساژ القانیان  بوده، تنها به جرم یهودی بودن تیر باران می کنند ولیکن فردی مانند محمد قالیباف که گویا خواهر زاده خامنه ای است و در نوکری و سرسپردگی به آخوند فرومایه از دیگران پیشی جسته است مانند دیگر جنایتکاران چون قاتل دکتر بختیار، قاتل فریدون فرخ زاد، و قاتلین و عاملین کشار سال ۶۷ و اسید پاشی در اصفهان بر روی زنان آزادانه می چرخند و هرکدام در غارتگری ها و دزدی های رژیم نیز سهم و شرکتی داردند

از آنچه گذشت:

آنچه که بر ما گذشت و در اینجا گفته شد دردی بردلها و نمک بر زخم و جراحات جگر سوخته ما است.  مقصر اصلی مشکلات ایران خود اینها و در سر آن دو رهبر فریبکار یعنی خمینی و خامنه ای بوده اند. اما در نمایش مناظره ها هرگز اشاره ای به دخالت ولی فقیه در بیچارگی مردم نشد.

براستی جای اندوه، ناله و فغان است که یک مشت آخوند ضد میهن و ضد ایرانی چگونه با بیشرمی و وقاحت برای ما کاندیدهائی تعیین می کنند و چگونه با خیمه شب بازی آنان را به مناظره وا می دارند تا به ریش ما بخندند. به عنوان نمونه، امثال قالیباف، رئیسی، و حتی روحانی هرکدام دارای کارنامه سیاهی اند و آنچنان در گذشته دستشان به خون هائی آلوده شده که هرگز با هیچ آب و وسیله ای پاک نخواهد شد. به راستی باید گفت وای بر ما که اینچنین وامانده و درمانده شدیم!،،

  • hammas.ashty@israel.com

    تظاهرات خشونت‌بار ونزوئلا در روز کارگر یک ماهه شد
    http://ir.voanews.com/a/venezuela-demonstration-may-day/3833083.html
    —————————————————————————————————
    حمله پلیس استانبول به شرکت‌کنندگان در تظاهرات روز کارگر
    https://www.radiozamaneh.com/338050
    ———————————————————————————————
    در ونزوئلا، ترکیه، فرانسه و بسیاری از کشورهای دیگر به مناسبت اول ماه مه، روز جهانی کارگر، راه‌پیمایی‌هایی برگزار شد. گردهمایی‌ها در ترکیه و فرانسه به آشوب و خشونت کشیده شد.
    http://www.dw.com/fa-ir
    ————————————————————————————–
    معلوم نیست چرا رادیو زمانه که مدیر ان یک قفقازی عضو ک گ ب و مامور پوتین است و آمده هلند تا از آنجا مغز مشتی ملای روسی را ضد امریکا و ضد اسرائیل نگاه دارد و دائم به اردوغان حمله میکند اما از انقلاب و کشتار در ونزوئلا چیزی نمی گوید چون فرخ نگه دار آنجا ساختمان سازی دارد با مهندس انصاری و طهماسبی و پول شویی میکنند ( درحالیکه حتا حماس هم تف انداخت در کون مارکسیست های روسی) و سرزمینهای اشغالی را که نزدیک به ۶۰ سال است به خاطر ان جهان را به تروریسم و وحشت و جنگ کشانیده و موجبات بدبختی و نکبت مسلمانان را فراهم آورده اند ( با امریکا ستیزی بیهوده و دشمنی با اسرائیل مدرن و دموکرات ) داد به اسرائیل و صلواتی فرستاد که قبلا سادات و حسین و عرفات فرستاده بودند . اما حالا باید دید که ج ا دایه مهربانتر از مادر باز گول این مزدوران فدایی و توده ای را میخورد یا نه ؟

    یکنفر عاقل نه در ج ا و در میان این عروسک های خیمه شب بازی تدارکات چی روس پیدا میشود که بگوید آقا دست از این بازی عربی بردارید و از دشمن تراشی بیهوده جدید با ترکیه که مثل دشمنی با امریکا و اسرائیل هنوز دارید تاوان آنرا میدهید و شب و روز خواب ندارید که آنها ممکن است رژیم قراضه نفتی شما را سرنگون کنند ، پرهیز کنید . مگر شما مرض دارید که هی دشمن اضافه میکنید ؟ به عربها ان همه خدمت کردید همه زدند در کون شما . حالا دنبال مشتی کرد بی چشم رو و تروریست و چند تا ژنرال کله پوک ترک و یک طالبان نشسته در پنسیلوانیا ( گولان ) افتاده اید که دست آخر اینها هم بروند با اردوغان آشتی کنند و شما بمانید و کون گهی ؟

    آیا حتما باید ۳۶ سال بگذرد تا یک احمق خط امام مثل الویری بیاید بگوید گه خوردیم از دیوار سفارت رفتیم بالا ؟

    آیا حتما باید ۸ سال از کاغذ پاره خواندن قطعنا مه ها سازما ن ملل بگذرد و ۲۴۰ میلیار دلار مملکت دود شود تا حالا حتا اصول گرایان و خامنه ای هم بفهمند که احمدی نژاد رید تو مملکت ؟

    متاسفانه در سمت اپوزیسیون هم آدم عاقلی نیست که اقلا به این رادیو زمانه و رادیو فردا و بقیه رسانه های مزخرف تحت اشغال پوتین بگوید آقا خفه شوید . بس است دیگر . زورتان به خامنه ای نمی رسد به تابان و ادیب زاده و آرمان مستوفی و علامه زاده و صادق صبا و فاروقی و ف م سخن و علیرضا نوریزاده و محمدی و … که میرسد ؟ بگویید به آنها دست بردارند . از این عرب بازی ، از این روسی گری ، از این دشمنی کور با ترکیه و امریکا و اسرائیل . شما را سننه ؟ بگذارید خود عربها و کردها تکلیفشان را با دولت های مربوطه روشن کنند . آنها حاضرند کوتاه بیایند شما مزدوران دور قاب چین نمی گذارید ؟

  • bough haye orusi

    واکنش‌های شدید به انتقاد کرباسچی نسبت به حضور نظامی ایران در سوریه
    http://news.gooya.com/2017/05/post-3282.php
    دویچه وله
    —————————————————————
    فیلم؛ رد ادعای خامنه ای توسط مشاورش
    http://www.iranpressnews.com/source/205815.htm
    ———————————————————————-
    تشکیل پرونده قضایی برای کرباسچی به دلیل سخنانش درباره سوریه
    https://www.radiozamaneh.com/338227
    http://ir.voanews.com/a/iran-justice-syria/3834280.html
    http://www.radiofarda.com/a/f12-karbaschi-remarks-and-his-persecution/28463361.html
    ———————————————————————————-

    هیچ کدام از رسانه های فارسی زبان خارج نشین نظر کرباسچی در مورد خطای راهبردی ج ا در نظامی گری در جهان عرب را ننوشت . اما همه هماهنگ حمله کیهان شریعتمداری (جاسوس پوتین و کلون طبری در ج ا و قوه قضاییه فاشیستی عراقی ها در ج ا را علیه او درشت کردند . تو گویی که همه این رسانه ها با مزدوران روسیه در تهران هم نظر هستند و فکر میکنند ج ا باید در امور اعراب دخالت نظامی کند و هیچ کس حق ندارد شعار عدم دخالت بدهد !!!!

    حالا من میخواهم ببینم آنهایی که خودشان را جر میدهند که مردم باید بیایند و بین بدتر و بدترین انتخاب مسخره بکنند الان کجا هستند ؟

    آیا ف م سخن , فرخ نگه دار و فدائیان ، حزب توده ، خاتمی ، خط امامی ها ، اصلاح طلبان ، جیغ بنفشی ها ( روحانی و شرکا ) ، تاج زاده ، موسوی ، نبوی ، مجاهدین انقلاب ، سهیمی ، ملی مضحکی ها ، طالقانی ، علیزاده ، نیکفر ، ادیب زاده ، شیدان ، فاروقی ، آرمان مستوفی ، تابان ، اتحاد جمهوری خواهان ، علی افشاری ، کرمی ، گنجی ، عبادی ، بهزاد کریمی ، پور مند ، قهرمانی ، ارسی ، حیدریان ، پیمان ، آخوند انصاری ، آخوند محتشمی پور ، آخوند غفاری ، آخوند موسوی اردبیلی ، مطهری ، خزعلی ، بچه های رفسنجانی ,توکلی ، صادق خرازی ، زر افشان ، کانون روسی نویسندگان ، اصغر فرهادی ، مادران پارک لاله , اتحادیه ها و سندیکاهای کارگری که نانشان میرود در سوریه خرج جنایت کاری مثل اسد و پوتین میشود ، …. پا وسط میگذارند و با تمام قوا از او حمایت میکنند ؟ یا نه ، میگذارند اربابان روسی آنها توسط کفتارهای تربیت شده توسط حزب توده به جان او بیفتند و او را بدرند ؟

    من به شما میگویم ، نه !

    و این ریشه مشکلات کشور است .

    همان طوری که کروبی رئیس او را قربانی کردند این بخت برگشته را هم قربانی میکنند

    دلیل اینکه آخوند های روسی و رژیم بعث روسی ولایت فقیه اصلاح پذیر نیست و نیروی جانشین ندارد ، همین یکی بودن جهت و اهداف دولت و اپوزیسیون است .

    هیچ کس خارج از مانیفست روسیه برای ایران نمیتواند نظری بدهد و نباید نظری بدهد . هر مزخرف دیگری آزاد است

    همه مزخرف میگویند و به اصل موضوع که این روسی گری و ولخرجی تروریستی در جهان عرب است , اصلا نمی پردازند

    حد اکثر سقف پرواز مخالفین همان سقف پرواز خودی ها است

    از کشتار ۶۷ حرف بزنند ( انهم نه در مورد مجاهدین ) و از افتادن چند تروریست کرد به زندان بنالند ، خواهان آزادی موسوی شوند ( که من نمیدانم چه فایده ای دارد ؟) به عدم انتشار کلنل اعتراض کنند ، بگویند حقوق کارگران چرا کم زیاد شده به ترامپ و اوباما بیخود و با خود اعترا ض کنند و صد البته از خایه های اردوغان آویزان شوند.
    در عوض دوچه ولله و رادیو فردا و رادیو زمانه نشسته اند ببینند فلان سردار پشمالوی بیسواد چه حرف بیربطی زد آنرا بگذارند توی بوق و بنی صدر و امیر انتظام و شاهزاده و مریم رجوی را سانسور کنند