هر دانه رأی که داده شود ، رأی به خامنه ای و نظام اسلامی است ۳

اظهار ناراحتی خامنه ای از رو شدن مسایل

در حالیکه بسیاری از مسایل مطرح شده در مناظره ها مسایلی دانسته و آشکار بود ، اما مطرح شدن آن از سوی افرادی که شورای نگهبان ایشان را تأیید کرده است ، خود مهر تأیید بر تمامی انتقادها به جنایات و فساد در جمهوری جهل و خون اسلامی است.

علی خامنه ای دو روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، از بعضی اظهارات مطرح‌شده در جریان مبارزات انتخاباتی انتقاد کرد و گفت: “در بحث‌های انتخاباتی گاهی یک حرف‌هایی زده شد که شایسته ملت ایران نبود، لکن حضور ملت ایران همه این مسائل را حل خواهد کرد.”

 خامنه‌ای امروز در تهران بار دیگر انتخابات و رای مردم را پیروزی نظام عنوان کرد و گفت: “در انتخابات نامزدهای متعددی هستند؛ هرکدام حرف می‌زنند، نظر می‌دهند و هرکدام طرفدارانی دارند. یک نفر از این جمع بالاخره رأی می‌آورد، اما برنده اصلی در این ماجرا -هرکس که رأی بیاورد- ملت ایران است. برنده اصلی نظام جمهوری اسلامی است.”

خامنه‌ای امروز در تهران بار دیگر انتخابات و رای مردم را پیروزی نظام عنوان کرد و گفت: "در انتخابات نامزدهای متعددی هستند؛ هرکدام حرف می‌زنند، نظر می‌دهند و هرکدام طرفدارانی دارند. یک نفر از این جمع بالاخره رأی می‌آورد، اما برنده اصلی در این ماجرا -هرکس که رأی بیاورد- ملت ایران است. برنده اصلی نظام جمهوری اسلامی است."

خامنه‌ای امروز در تهران بار دیگر انتخابات و رای مردم را پیروزی نظام عنوان کرد و گفت: “در انتخابات نامزدهای متعددی هستند؛ هرکدام حرف می‌زنند، نظر می‌دهند و هرکدام طرفدارانی دارند. یک نفر از این جمع بالاخره رأی می‌آورد، اما برنده اصلی در این ماجرا -هرکس که رأی بیاورد- ملت ایران است. برنده اصلی نظام جمهوری اسلامی است.”

خامنه ای می گوید ،رأی مردم یعنی تأیید نظام

جالب است که خود خامنه ای هم با ما موافق است ولی برخی از دوستان اصلاح طلب حاضر به پذیرش این ماجرا نیستند. مگر می شود از میان ۴ جام زهرآگین یکی را بزور انتخاب کرد و نامش را انتخاب بگذاریم؟ این انتخابات عیناً تحمیل سلطه بر ملت بیچاره ایران است که از سر نا امیدی و بیچارگی درون پیله خود خزیده اند و گمان می برند که آخوند آنها را رها می کند! اوضاع مشهد را ببینید؛ مشهد که از بقیه ایران جدا شده است و خلافتی منحصر دارد. این چه انتخابی بود که ۴ سال پیش انجام دادید؟ شخصی که سابقه اعدام و امنیتی بودنش آشکار بود را انتخاب نمودید؟

البته شما مقصر نیستید چون هر کدام از همانها را هم ۴ سال پیش انتخاب می کردید وضع همین بود. رئیس جمهور واقعی ایران خامنه ای است و مقام رئیس جمهوری در ایران چیزی جز بودجه تقسیم کن نیست. حاکم بازی، خامنه ای است و روحانی و امثال او فقط برگها را قسمت می کنند.

خامنه‌ای روز انتخابات را روز “جشن و شادی و شور” برای جمهوری اسلامی ایران خواند. این در حالیست که روز انتخابات در واقع روز جشن خامنه ای و سران سپاه است .

IRANI-REGIME

خط قرمز رهبر و سپاه در مناظره ها

زمانی که در مناظره ها اشتباهات علی خامنه ای بعنوان اشتباهات احمدی نژاد تلقی می شود ، زمانی که دخالت سپاه در اقتصاد و رانت برادران نظامی سپاه بدون اشاره سر سری و اجمالی سانسور می شود این به چه معناست؟

در این مناظره ها همچنان خط قرمزهای نظام اسلامی یعنی ولی فقیه و سپاه پاسداران در امنیت کاملند و به اشتباهات فاحش خامنه ای هرگز در این مناظره ها اشاره نشد و بلکه این اشتباهات او را به احمدی نژاد که نوکر و کارگزاری بیش نبود نسبت دادند.

همچنین به دخالت سپاه پاسداران در اقتصاد و انحصاری کردن بازار ، قاچاق کالا بدست برادران سپاهی و دخالت سپاه در هر گوشه از کشور که نانی از آن در بیاید ، هیچ اشاره ای نشد.

زمانی که این نامزدها حتی در مناظره ها توان سخن گفتن درباره سپاه را نداشته باشند ، چگونه ممکن است جرأت نمایند و با آن مقابله نمایند؟

زمانی که این نامزدها مطیع اوامر ولی فقیه باشند، چگونه ممکن است توان مقابله با زیاده خواهی و خیانتهای او را داشته باشند؟

در این مناظره ها همچنان خط قرمزهای نظام اسلامی یعنی ولی فقیه و سپاه پاسداران در امنیت کاملند و به اشتباهات فاحش خامنه ای هرگز در این مناظره ها اشاره نشد و بلکه این اشتباهات او را به احمدی نژاد که نوکر و کارگزاری بیش نبود نسبت دادند. همچنین به دخالت سپاه پاسداران در اقتصاد و انحصاری کردن بازار ، قاچاق کالا بدست برادران سپاهی و دخالت سپاه در هر گوشه از کشور که نانی از آن در بیاید ، هیچ اشاره ای نشد.

در این مناظره ها همچنان خط قرمزهای نظام اسلامی یعنی ولی فقیه و سپاه پاسداران در امنیت کاملند و به اشتباهات فاحش خامنه ای هرگز در این مناظره ها اشاره نشد و بلکه این اشتباهات او را به احمدی نژاد که نوکر و کارگزاری بیش نبود نسبت دادند.
همچنین به دخالت سپاه پاسداران در اقتصاد و انحصاری کردن بازار ، قاچاق کالا بدست برادران سپاهی و دخالت سپاه در هر گوشه از کشور که نانی از آن در بیاید ، هیچ اشاره ای نشد.

اینها همگی شریک دزدند و رفیق قافله

شورای نگهبان کسانی را تأیید نمود که یکی از یکی کارنامه سیاسی و امنیتی بدتری دارند. چیزی جز چاپلوسی رهبر و خیانت به مام میهن نمی تواند شورای نگهبان را به تأیید نامزدی مجاب نماید! همگی اینها ۳۸ سال است که چشمشان را بر روی فساد و جنایت بسته اند. در همین مناظره ها خود روحانی جندین بار اعتراف نمود که چشمش را بر روی دزدیهای خانواده قالیباف و جنایتهایش در تیر ۷۸ بسته است.

اینکه نامزدها چشمشان را بر روی انواع خیانتها و فساد و جنایت در این ۳۸ سال بسته اند یعنی چه و چه مفهومی دارد؟ مفهومش این است که اینها همگی شریکند و بقول معروف شریک دزدند و رفیق قافله. در مقابل مردم از آزادی و شادی و نشاط سخن می گویند، از افزایش درآمد ها و افزایش مشاغل سخن می گویند ولی در خفا و در محضر خامنه ای چیزهای دیگری می گویند.

شکی نیست که یکی از دورو ترین افراد نظام همین حسن روحانی است . او دقیقا مصداق آفتاب پرست است که بسته به مخاطب و محیط ، رنگ عوض می کند و بخوبی توانسته است مردم را فریب دهد. او با سخنان فریبنده اش مردم را به خواب برد و این در حالیست که سپاه و بیت رهبری همچنان به چپاول ایران مشغولند. برادر خود این آقا ، پرونده فسادی قطور دارد که در همین ۴ سال بوجود آمده است. بستگان و اطرافیان حسن روحانی همگی در ناز و نعمت هستند و از شما ملت عزیز ایران سپاسگزارند که برای هفت پشتشان هم ثروت اندوختید.

  • sourakh.rousi@mullah.net

    شرکت در انتخابات؛ تکذیبیه عباس امیر انتظام
    http://www.iranpressnews.com/source/206535.htm

    ————————————————————————–

    عرض کرده بودم که ملی مضحکی ها در داخل دنبال رای جمع کردن هستند و فداییان خلق و توده ایها در خارج ؟

    عرض کرده بودم که مارکسیست های روسی

    خر ، کس کش و جاسوس هستند

    اما اگر باور نکرده بودید حالا باور کنید

    دیشب ابتدا سایت ملی مضحکی ها که توسط آخوند بی حجاب روسی اشکوری مدیریت میشود و سر دبیرش طاها پارسا یکی از عوامل امنیتی سپاه پاسدارن است ، بسیار رذیلانه به گونه ای که فقط از مارکسیست های روسی و مارکسیست های اسلا می بر می اید خبری عجیب پست کرد که امیر انتظام قهرمان استقامت و پایداری در برا بر فراماسونری مارکسیست های روسی و اسلامیستی روسی ، سر شناس ترین چهره لیبرال و سند زنده افشا کننده خیانت , کثافت و توطیه مشترک مارکسیست ها – روسیه – ملی مضحکیست ها و تنها رهرو باقیمانده مصدق در خیانت رای جمع کنی برای آخوند های روسی و پوتین شرکت و به آخوند حسن روحانی که از دست بوسان پوتین و فرمانبران خامنه ای است رای میدهد . قبلا هم سایت اخبار روز و دوچه ولله از او قلابی خبر درج کرده بودند . اینکه این پیرمرد شیر دل سانسور است به این خفاشان که به جای او در رسانه های غربی نشسته و به دموکراسی لیبرال و امریکا و آزادی و وطن پرستی (در برابر عنتر ناسیونالیسم روسی – عربی – کردی تروریستی فاشیستی شیمیایی ) دهن کجی میکنند بی دلیل نیست . بعد از ان مزدوران ، سایت ملی مضحکی که توسط ایادی شیطان روس دکتر دندانپزشک پیمان اداره میشود ان خبر را زد و بعد عصر نو سایت فدائیان اکثریت حامیان چاوز و صاحبان شرکتهای ساختمانی در ونزوئلا ( پول شویانی که از قبل ولایت فقیه روسی ارتزاق میکنند ) ، متا سفانه سایت رادیو صدای امریکا که هنوز عوامل ج ا و حزب توده در ان کاملا پاک سازی نشده اند هم این خبر را زد بدون تحقیق .

    خنده دار تر اینکه فدائیان اکثریت ( به جز رهبران و چهره های سرشناس ان بهزاد کریمی ، فرخ ، ملیحه محمدی ، عفت ماهباز ، کشتگر ، شاکری ، قهرمانی ، حیدریان ، فتاه پور ، ….. ) که معلوم نیست چه کسانی هستند ناز کرده در دو روز آخر گفته اند که در انتخابات شورا ها شرکت میکنند ! اما نمی توانند به روحانی رای دهند . البته اینها در اتحاد جمهوری خواهان ، اتحاد برای دموکراسی در ایران و همبستگی برای جمهوری عرفی و حقوق بشر در ایران و چندین نام های بدلی دیگر حضور دارند و رای میدهند . یک نام جعلی هم که معلوم نیست چه کسانی را شامل میشود دارند ، چون سر جمع اینها صد نفر نیستند ، دو تا اتحاد فدائیان خلق هم دارند ( صغری و کبری ) . چند تا هم به نام هواداران اکثریت در داخل هستند که بازوی رژیم جمهوری اسلامی بوده و هستند .

    القصه اوضاع انتخاب بین هر چی بدتر و از همه بدترین دیگر چنان مسخره شده که خامنه ای هم حاضر نیست مسولیت آنرا به گردن بگیرد و میگوید هر کس رای بیاور رئیس جمهور است . یعنی اذعان صد در صد میکند که همه اینها مزدور روسیه هستند و اصلا تفاوتی بین آنها نیست .

    حالا اکبر و فرخ و کشتگر و فتا ه پور و عمویی و زر افشان و رئیس دانا و حزب توده و مصطفی قهرمانی و شاکری و کاظم کردوانی و رضا علوی و سهیمی و بیات و پورمندی و … به ما بگویند که اینها با هم فرق دارند ؟ و

    خامنه ای یکی را به دیگری ترجیح میدهد . حالا اگر میگفتند پوتین یکی را به دیگری ترجیح میدهد یک حرفی . خامنه ای خودش هم مانده که با این عدم مشارکت سهمگینی که انتظار ان میرود و همه دارند جا خالی میکنند ، چاه باید بکند ؟ به احتمال زیاد این آخرین انتخابات ج ا به سبک روسی – استالینیستی است که توده ایها و فدای ها مبتکر ان بودند و دائم تشویق کردند مردم را به این بازی . حالا قراگوز لو استالینیست هم رفته به زبان انگلیسی ( خودش که بلد نیست ، پوتین براش مترجم گرفته ) خیلی رذیلانه مدعی شده که این بازیها ساخت ملی اسلامی هاست !!! کی بود کی بود ما نبودیم ! بعد با آمریکایی ها لاس زده و خوش و بش کرده !!!! و گفته که در ایران حزب چپ وجود ندارد همه را کشته اند

    ای کیر خر ملای روسی تو کس زن مارکسیست روسی ، مردک تو نبودی که دائم از استالین دفاع و به امپریالیسم امریکا حمله میبردی ؟ هرگز به ملاها نازک تر ا زگل نگفتی . چی شد حالا دنبال دلبری از امریکا و آمریکائیان افتاده ای و میگویی دوست داری برای سوسول دموکرات ها ( یعنی مارکسیست های کس کش روسی ، رنگ عوض کرده هجر ت کرده به غرب برای فریب غرب ) بنویسی ؟ تو نبودی که یک میلیون بار در همین اخبار روز به چپ بورژوازی و چپ سوسیال دموکرات اروپایی و به سوئد حمله بردی ؟ ای تف به کس ننه هر چی کس کش مارکسیست روسی جاسوس هزار چهره .

    بله امیر انتظام را سانسور میکنید بنی صدر را سانسور میکنید رضا پهلوی را سانسور میکنید بعد هر چی دلتان میخواهد در این رسانه های اشغالی عنتر بازی روسی د رمی آورید ؟

    سخن آخر به ملی مضحکی ها و خامنه ای و دستیاران

    ببینید که این مارکسیست های روسی سر بزنگاه مثل رهبرشان پوتین جا خالی میکنند و با
    ا نگشت شما را به عنوان خائن اصلی معرفی میکنند . پس , فردای نه چندان دور , اگر دادگاهی بین المللی برای شما و اسد برگزار شود همه اینها میان تو صف تماشاچی ها و علیه شما صوت میزنند

    پس همین امشب خامنه ای دستور دستگیری و محاکمه سران حزب توده و فدایی را داده و با پوتین سه طلاقه کند و به ترامپ پیام بفرستد که آماده تحویل اسد است یا کشتن او

    این آخرین سوراخ برای شماست . خود دانید

  • راى ما، رای به سرنگونی و فروپاشی رژیم اسلامی
 و براندازی مافیای اسلامی است،.
    بایکوت این انتخابات نمایشی-فرمایشی رژیم اسلامی می تواند
بهترین پاسخ ما آزادیخواهان به تبهکاری های مافیای اسلامی در کشور ایران باشد،

    از نگارنده ى محترم بابت نگارش این مقاله سپاسگزارم،.
    قلمتان را دوست دارم چراکه زیبا مى اندیشید و ظریف مینویسید ،، درک بالای شما نسبت به مسائل مربوطه نیز حایظ اهمیت است ،،، هیچ پیروی در ادامه بیان شما ندارم که خود استاد سخن هستید و به شیوایی و رسایی می نگارید،.
    نیک روز باشید،
    آرش بیخدا..

  • ش

    میدونی؟
    نه میدونی؟
    یه لطفی کنید
    شما ها که هیچید و کاری نمی تونید بکنید بهتره تعطیل کنید برید خونه