پس از ۱۴۰۰ سال بردگی، ما هنوز هم برده تازیانیم ۶

پیش گفتار:

غربت خانگی بدین معناست که هم در جمع تنها باشی. هم در جمع آشنا تنها باشی،  و هم در فرهنگ و کشور خودت بیگانه تلقی شوی. اینست که با هم قهریم، تفاهم لازم را نداریم و گفتارمان پتک و دیوار و ویرانی است. هنوز و پس از ۱۴۰۰ سال… وقتی رسالت خردمند به دست آتش سپرده می شود، وقتی خون سیاوش جایش را به خون حسینی می سپارد که خودش  و تبارش از یورشگران، غارتگران، متجاوزان و دشمنان ایران و ایرانیند، و وقتی رنگ هوس بر دل ها نقش لاف عشق می زند، وقتی رژیم حاکم بر ایران و دجال دیکتاتور نخست آن، یادآور ضحاک تازی و قادسیه است…

بهشت برای آخوندهای خائن و دزد، جهنم  برای ما مردم خردباخته.

خود را فریب دادن:

وقتی این همه درد تاریخی و اجتماعی و فرهنگی و… داریم، دردهای شخصیمان حکم دارو و تسکین پیدا می کنند !! پناه می بریم به همان هوس هایی که می دانیم عشق نیست. می دانیم و می کنیم و می دانیم که خود کرده را تدبیر نیست. این همه ستم را ما با خود می کنیم، بازیچه می شویم، خودمان را فریب می دهیم و از اینرو و به ناچار به همدیگر دروغ می گوییم. دردی است مشترک که فریاد کردنش هم جرم است، زندان و شکنجه و اعدام و تبعید و دربه دری دارد. اما… همیشه یک نفر باید به پا خیزد…

sadegh-hedayat
دنبال معجزه در بیابانها:

به همه ی رسانه های سخت افزاری و نرم افزاری دسترسی دارید و هنوز به معجزه هایی معتقدید که ۱۴۰۰ سال پیش در صحرا از سوی عربی بی سواد، زن باره، بچه باز، متجاوز و جنگجو، به اذن الله اش انجام شده است. هنوز از نکیر و منکری می ترسید که تنها حضورشان در برگه های روضه خوانان و دین فروشان و البته در وهم و اندیشه ی تان است. هنوز از پوچی هایی که به خوردتان داده اند می ترسید، زبون می شوید، سرکوب می شوید، سواری می دهید، ازتان بهره کشی می کنند و مستعمره ی دین و دولتید و خود را هم زمان آریایی اصیل و مومنانی به امید بهشت می پندارید.

آخوندهای تازی نژاد لاشخور و شارلاتان که همگی خون ملت را مانند زالومی مکنند و دشمن مملکت و تاریخ ما هستند.

آخوندهای تازی نژاد لاشخور و شارلاتان که همگی خون ملت را مانند زالومی مکنند و دشمن شماره یک مملکت و تاریخ ما هستند.

دور از خرد و اندیشیدن:

جای افسوس است که مردم ما از خرد و کلان، دچار این درد مشترکند که درمانش در ژرفای اقیانوس بی خردی و بی حسی گم شده است. کم نیست این همه را کجدار و مریض تا کردن، هر یک از این زهرهایی که به شریان وجودی هر ملت دیگری ریخته بودند، سده ها بود که به دیار عدم پیوسته بود، اما اگر مرام و خوی ایرانی و فرهنگ پارسی همچنان دست کم با لاشه اش راه می رود، جای اندکی امیدواری است؛ از اینرو می نویسم، مگر که یک تن به خود آید.

خون تازیانی که از خون قهرمانان ما رنگین تر است:

چه بگویم از این همه درد و رنج... در موج خیز حادثه کشتی شکسته است در ما غمی به وسعت دریا نشسته است

چه بگویم از این همه درد و رنج…
در موج خیز حادثه کشتی شکسته است
در ما غمی به وسعت دریا نشسته است

پس از ۱۴۰۰ سال، خون امامان عرب و صحابه ی شکم و زیر شکم پرست، از خون سعید زینالی ها و محمد مختاری ها و سعیدی سیرجانی ها رنگین تر است. چه تلخ گفت زنده یاد سید احمد کسروی تبریزی که در آن روزگار که روس ها، آزادی خواهان را در تبریز به دار می کشیدند، مردم الله زده ی ایران در کوچه ی همسایه بساط سوگ امام حسین بی وجودی را بر پا کرده بودند که انگار نه انگار هم میهن آنان به دست بیگانه ی اشغالگر شمالی دارد کشتار می شود !!

چه بگویم از این همه درد و رنج…

در موج خیز حادثه کشتی شکسته است

در ما غمی به وسعت دریا نشسته است

ترس از قلدران:

پس از ۱۴۰۰ سال، باران که می بارد عاشق می شوید، در طبیعت پاک قلیان می کشید تا لحظه ای خوشی داشته باشید… از خدای عرب و پیامبر و عمامانش می ترسید، از ابوالفضل هفت خط می ترسید، از آموزگار و آجان و قلدر محله، رییس اداره، سرباز ریقوی باتوم به دست، سپاهی فربه شده از مفت خوارگی و پول مزدوری بگیر تا عمام جمعه ی شهر و روستایتان تا فرماندار و ولی فقیه می ترسید. به حکم باوری که پذیرفته اید بر شما حکومت می کنند، شما ستون این حکومت را در دل ها و ذهن هایتان پابرجا ایستانده اید، گله از چه می کنید ؟ کدامین نجات را می خواهید ؟ کدامین وهم ؟

به راستی شرم و نفرین بر هر ایرانی نما باد که به این حیوانات درند ه و متعفن ترحم کند و یا احمقانه بدانها علاقه داشته باشد.

به راستی شرم و نفرین بر هر ایرانی نما باد که به این حیوانات درند ه و متعفن ترحم کند و یا احمقانه بدانها علاقه داشته باشد.

 

خدای گمراه کننده:

همه چیز از تو آغاز می شود، همه ی خوشبختی در دستان شماست.

این خواست خدا بوده است که مشرکین را گمراه کند؛ باور نمی کنید این سوره ی کزا در مصحف شریف را قرقره کنید:

وَلو شاءَاﷲ ما اَشرکوا.

اگر الله می ‌خواست مشرک نمی ‌شدند.

انعام – ۱۰۷

چه باید کرد کفر مرا و ایمان خونین شما را ؟ با چه قلمی و با چه زبانی و با چه فریادی باید خفقان فروخفته ای را پس از ۱۴۰۰ سال بیان کرد ؟

بیگانه بودن با خود:

هنوز پس از ۱۴۰۰ سال، با خود بیگانه اید؛ یعنی آیا همان ۱۴۰۰ سال هم اینگونه پراکنده بوده اید که میهنمان دست خوش تسخیر اعراب شد ؟ آیا موشک و نظامی گری را درمان بی امنیتی ریشه ای خود می پندارید ؟ هنوز آیا من را دشمن خویش برمی شمارید که سخنی مخالف می زنم و آن دیوسان نشسته بر قدرت و ثروتتان را دوست و امین می پندارید ؟
مرگ یک بار بیشتر مرا فراز نمی آید، آن یک بار در حالی خواهم مرد که پای ارزش های انسانی و حقوق بشر و آزادی و بال های شکسته و بسته ی عشق ایستاده ام.

به این  ویدیو گوش فرا دهید. سراپا دروغ، حقه بازی، کلاهبرداری، خرافات، و تحمیر انسان های توخالی و ناآگاه است. بهشت و دوزخی که به کلی دروغ ، و ساخته آخوندهای شیاد کلاهبردار بوده، و مردم ایران ۱۴۰۰ سال است که گول این تازیان غارتگر و جنایتکار را خورده اند و هنوز هم از خرد خود بهره نمی گیرند. گویا در مغز آنان به جای عقل و خرد  کاه ریخته باشند.

از آنچه گذشت:

فراموش نکنید که ۱۴۰۰ سال، یک معیار از برای این خفت است. فراموش نکنید که ما مردمی هستیم با همه ی افتخاراتمان سرکوب شده، که به ما عقیده و آخرتی تحمیل شده است که از نخست و تا به امروز، با شمشیر وارد شده و بر ما حکم رانده است، بابک ها و مازیارها کشته، زن ها تجاوز کرده و ثروت ها به یغما برده است.
شاید اگر بیدار می شدیم، دیگر نام فرزندان خود را اسکندر و تیمور و چنگیز و آتیلا و محمد و علی و حسین و … نمی گزاشتیم. شاید بیگانه تر از ایرانم که بتوانم روزگاری باز هوای میهنم را نفس بکشم.

نکته پایانی:

به یاد همه ی جاوید نامان آزادی که با خون خود این دشت گلزار آزاد اندیشی و آزاد منشی را سیراب کردند. زنده باد عشق…

داریوش افشار

  • Arabs, Mullah, Russian Marxist

    لاوروف برای دیدار با سلمان وارد جده شد، حجاب خانم سخنگو در عربستان+ عکس

    http://news.gooya.com/2017/09/post-7273.php

    عکس؛ پوشش اسلامی مسخره سخنگوی روس

    http://www.iranpressnews.com/source/208648.htm

    ——————————————————————————————–

    وقتی دو بانوی اول امریکا بدون حجاب در عربستان ظاهر شد ند ، موگرینی با روسری در تهران و مجلس آخوندی ، اعضای دولت سوئد با روسری در برابر علی لاریجانی ، وزیر دفاع فرانسه در عراق ( شیعه ورژن علی سیستانی ) بدون حجاب در کنار جعفری وزیر خارجه عراق همه رسانه های فارسی خارج از کشور که تحت اشغال مارکسیست های روسی است و از استاندارد دوگانه در همه اخبار و مقالات و کامنت ها در موارد کاملا مشابه تبعیت میکند ، جنجال ها به پا کردند در مورد توسری در تهران (برای اروپاییان ) و سکوت و سانسور در مورد بی حجاب بودن میهمان در عربستان و عراق ( برای امریکا و اروپا )
    بنده قبلا پرسیده بودم چرا روس ها بدون زن می آیند ایران ؟ آیا این به این دلیل است که روس ها زنی در مقام وزارت و رهبری ندارند یا عمدا بدون زن می آیند که خاطر اسلام فقاهتی مکدر نشود ؟ که در هر دو صورت نشان از عدم اهمیت به زنان در روسیه و درجه دو شناختن آنها ( مثل آخوندها و عربها ) دارد . حتا لنین و مارکس و کل شوروی زن را موجودی کارگر و برده میخواست تا به توان موتور رژیم فاشیستی مرد سالار شوروی بیفزاید به عنوان نیروی کار ارزان . به شهادت نیکفر (یکی از سردسته های جوخه ترور شخصیت و انقلاب خفه کن مارکسیست های روسی و متحد طراز اول آخوند روسی ، ملی مضحکی روسی ، سبز سیاه فام سرخابی موسوی روسی ) به زنان سهمی مهم از قسمت پایین آنها میرسید ( که انهم در عمل سرویس جنسی بهتر به مردان است ) . میفرماید زنان د ر روسیه بیشتر از زنان در آلمان به ارگاسم میرسیدند . خوب مبارک باشه ، ما که بخیل نیستیم . دختران کوبایی هم با ۲۰ دلار با مردان شهوتران کشورهای غربی به ارگاسم صیغه ای مثل ایران اسلامی میرسند برای زوار عراقی .

    حالا روباه روسی لاوروف به عربستان رفته ( اسلام ورژن سعودی ) . بدون آنکه مجبور باشد سخنگوی وزارت خارجه را که تنها زن در دولت روسیه است ( مثل دولت حسن چاخان سقف پرواز زنان تا سخنگویی بیشتر نیست و افتابه داری برای مردان مهم ) لای لباس مسخره شبه اسلا می پیچیده و با خود برده . سوال این است که چرا ؟
    جواب :
    گلسرخی : من یک مارکسیست هستم و به اسلام ارج مینهم
    کیانوری : جناب دکتر بهشتی ! ما اینهمه از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی دفاع میکنیم و میخواهیم در خدمت امام باشیم چرا به ما اجازه نمیدهید ؟
    طبری : ماتریالیسم یعنی مونیستی ، یگانه ، واحد ، توحیدی ( اولی لغت انگلیسی است ، دومی پارسی است ، سومی و عربی است ، چهارمی عربی دینی است ) خر فهم کردن بیش از این امکان پذیر نیست وقتی میخواهی نشان دهی اسلام و مارکسیسم روسی یک مقوله هستند و ارزشهای آنها بسیار شبیه هم است

    فدائیان خلق : دو تن از فداییان زن و مرد در یک خانه تیمی در زمان شاه عاشق هم میشوند . رهبری فداییان خلق آنها را مخفیانه بدون حضور خودشان محاکمه و محکوم به مرگ میکند ، سپس آنها ترور میشوند . چرا ؟ چون در محله ای که آنها بودند ارتباط زن و مرد ممکن بود مردم مسلمان محله را به آنها مشکوک کند و خانه لو برود !!!
    این در حالی است که مجاهدین خلق سال ها است رهبر زن دارند و بین مرد و زن آنها در خانه تیمی روابط عاشقانه بوده و هست. در خانه های تیمی پارتیزان ها در فرانسه هم روابط عاشقانه بوده .

    احمد شاملو : فروغ فرخ زاد جنده است ! No Comment

  • jange.jasusan.englis.rous

    آمدنیوز: جلسه صادق لاریجانی با خطیب؛ چاره‌جویی برای عدم درز اطلاعات جاسوسی دختر صادق لاریجانی

    http://news.gooya.com/2017/09/post-7307.php

    حواشی بازداشت پسر آیت‌الله طالقانی بعداز ۳۸سال

    http://news.gooya.com/2017/09/post-7275.php

    اتحاد ترکیه و روسیه علیه ایران و کردها در سوریه

    https://kayhan.london/fa/1396/06/20/

    ونزوئلا؛ سازمان ملل: اتهام جنایت علیه بشریت
    http://www.iranpressnews.com/source/206129.htm
    ————————————————————————————————

    اخبار درهم بالا از منابع روسی و انگلیسی در حکومت فقا هت روسی ( با تدارکاتچی های انگلیسی ) نشان از بازگشت کشور به زمان قاجار دارد که وزرای طرفدار روس و انگلیس دو طرف میز در نشست دولت مینشستند و هر دو سعی داشتند از منافع کشور متبوع امپریالیستی خود دفاع کنند . در زمان شاه مارکسیست های روسی با برخی رجال انگلیسی مثل شریف امامی گاهی سر شاخ میشدند اما از آنجا که شاه متحد قدرتمند امریکا بود , خودش با شوروی در ۲۸ مرداد معامله بزرگتری انجام داده بود روی سر توده ایها (با اینکه اداره نیمی ا زکشور را به توده ایهای تواب داده بود )

    و انگلیس اگر چه مصدق را سرنگون کرده بود و آنتونی ایدن بالاخره توانسته بود شبها بخوابد , ولی قافیه را به فراماسونری مارکسیست های روسی (در صنایع نظامی و سنگین و فرهنگ سازی و نفوذ در جامعه روشنفکری ایرانی و نفت و گاز شمال و منابع حوزه کاسپین )

    و به امریکا (دراقتصاد مبتنی بر فروش نفت و صنعت و نوسازی و رواج تمدن غربی ، البته بدون ریشه فلسفی لیبرال و تعمیق فرهنگی سیاسی با رویش احزاب و آزادی رسانه ها) باخته بود.

    به همین دلیل مارکسیست های روسی با ملاها و ملی مضحکی های التقاطی همدست شدند علیه شاه ( دقیقا به همان شکلی که اینها همدست شدند با انگلیس و امریکا و شوروی علیه مصدق ) .

    انگلیسی ها هم از نقش شاه در آمریکایی کردن کشور چندان راضی نبودند . همراهی شریف امامی با آخوندها و بی بی سی فارسی که تعدادی مارکسیست روسی همیشه در ان لانه دارند از زمان شاه تا شیخ ، و بعد نقش محللی جا سوس ماکیاولیست دوجانبه بختیار در هل دادن شاه به خارج از کشور ( به جای صدیقی که میگفت شاه باید بماند ) همه و همه از درهم تنیدگی نقش استعماری دو فراماسونری در رژیم های شاه و شیخ گواهی میدهند .

    انگلیس در دوران پسا استعماری رفته رفته حوزه های نفوذش در خاور میانه را به شوروی امپریالیسم تازه نفس شریعتمدار , و آمریکای قدرتمند سرمایه دار , واگذار کرده بود . اما هنوز گاهی از مدرسه فراماسونری انگلیسی به عنوان قدرت نرم استفاده میکرد . بازی طالقانی و سعادتی مجاهد خلق ( متحدین شوروی ) با محمد غرضی ( از باند انگلیسی عسگر اولادی ) و لو رفتن جاسوسی حزب توده برای عراق و نقشه کودتای نظامی حزب توده ، توسط انگلیس از طریق غرضی و پاکستان به عسگر اولادی ( که با لو رفتن جاسوس دوجانبه شوروی در سفارت شوروی و فرار او به انگلیس محقق شد ) کم و زیاد ادامه یافت ، تا امروز که دوباره باند روسی رقیب سابق را ، علیرغم ضعف ساختاری ، در کنار خود خطرناک میبیند و اخباری که از انگلیس میرسد که روسیه و فقاهت بعثی روسی تحت کنترل سپاه روسی ، به کره شمالی کمک کرده اند در ساختن موشک ها ، و هم چنین کابوس دوباره فراماسونری مارکسیست های روسی از احتمال متحد شدن انگلیس با آمریکای ترامپ و یک تعویض رژیم دیگر در این منطقه ، بار دیگر رقابت دو فراماسونری روسی و انگلیسی را به سطح رسانه ها کشانده . به زودی رقص اگزاتیک ملاها و سپاه ، با روباه پیر و خرس های تشنه آب گرم شمالی در بالروم های سیاست فقاهت اسلامی روسی اسباب سرگرمی ما هوادران نو لیبرال دموکراسی آمریکایی خواهد. شد .
    منتظر اخبار درگیری دو فراماسونری کهنه کار ۳۰۰ ساله روس و انگلیس به نیابت از ملاهای روسی و انگلیسی باشید.
    هر آنچه اتفاق بیفتد روسیه و مارکسیست های روسی تفوق بلا مناز ع خود بر فقاهت اسلامی روسی را از دست خواهند داد
    گدایی روسیه از عربستان و ترکیه و فاصله گرفتن سوریه از فقاهت روسی و بده بستانهای تروریست های حزب الله و حماس با داعش و طالبان و پاکستان و بازیچه شدن کردها در سوریه و عراق بار دیگر به همه آنهایی که فکر میکنند بدون اتحاد با امریکا و پایبند بودن به رعایت مقررات بین المللی میتوان با موشک و تروریسم و اتم بازی و دل سپردن به روسیه و شر سازی اینجا و آنجا ، امنیت حکومت و بهروزی مردم را تامین کرد ، میفهماند که جز بازیچه شدن چیزی نصیب شان نمی شود . آنهایی که زودتر فهمیدند مثل ویتنام رفتند دستبوس ترامپ و استغاثه و عجز و لابه که کمی صنعت وابسته آمریکایی بدهید ما که سفره مردم خالی است و با موشک و ارگاسم زنان گرسنه حل نمی شود .
    انهایی که آفریده شدند که ابله باشند مثل مادرو و کم جنگ اون و اسد و کردهای تروریست ، جز شر و جنگ و فقر و کابوس چیزی نصیب شان نمی شود .
    من سبیل استالین را گرو میگذارم
    با روسیه و شوروی به هیچ جا نمیرسید

  • russian and english freemasone

    qus را می پذیرید.

    ارسال نظر به عنوان مهمان

    jange.jasusan.englis.rous • یک ساعت پیش

    آمدنیوز: جلسه صادق لاریجانی با خطیب؛ چاره‌جویی برای عدم درز اطلاعات جاسوسی دختر صادق لاریجانی

    http://news.gooya.com/2017/

    حواشی بازداشت پسر آیت‌الله طالقانی بعداز ۳۸سال

    http://news.gooya.com/2017/

    اتحاد ترکیه و روسیه علیه ایران و کردها در سوریه

    https://kayhan.london/fa/13

    ونزوئلا؛ سازمان ملل: اتهام جنایت علیه بشریت
    http://www.iranpressnews.co
    ————————————————————————————————

    اخبار
    درهم بالا از منابع روسی و انگلیسی در حکومت فقا هت روسی ( با تدارکاتچی
    های انگلیسی ) نشان از بازگشت کشور به زمان قاجار دارد که وزرای طرفدار روس
    و انگلیس دو طرف میز در نشست دولت مینشستند و هر دو سعی داشتند از منافع
    کشور متبوع امپریالیستی خود دفاع کنند . در زمان شاه مارکسیست های روسی با
    برخی رجال انگلیسی مثل شریف امامی گاهی سر شاخ میشدند اما از آنجا که شاه
    متحد قدرتمند امریکا بود , خودش با شوروی در ۲۸ مرداد معامله بزرگتری انجام
    داده بود روی سر توده ایها (با اینکه اداره نیمی ا زکشور را به توده
    ایهای تواب داده بود )

    و انگلیس اگر چه مصدق را سرنگون کرده بود و
    آنتونی ایدن بالاخره توانسته بود شبها بخوابد , ولی قافیه را به فراماسونری
    مارکسیست های روسی (در صنایع نظامی و سنگین و فرهنگ سازی و نفوذ در جامعه
    روشنفکری ایرانی و نفت و گاز شمال و منابع حوزه کاسپین )

    و به
    امریکا (دراقتصاد مبتنی بر فروش نفت و صنعت و نوسازی و رواج تمدن غربی ،
    البته بدون ریشه فلسفی لیبرال و تعمیق فرهنگی سیاسی با رویش احزاب و آزادی
    رسانه ها) باخته بود.

    به همین دلیل مارکسیست های روسی با ملاها و ملی
    مضحکی های التقاطی همدست شدند علیه شاه ( دقیقا به همان شکلی که اینها
    همدست شدند با انگلیس و امریکا و شوروی علیه مصدق ) .

    انگلیسی ها هم
    از نقش شاه در آمریکایی کردن کشور چندان راضی نبودند . همراهی شریف امامی
    با آخوندها و بی بی سی فارسی که تعدادی مارکسیست روسی همیشه در ان لانه
    دارند از زمان شاه تا شیخ ، و بعد نقش محللی جا سوس ماکیاولیست دوجانبه
    بختیار در هل دادن شاه به خارج از کشور ( به جای صدیقی که میگفت شاه باید
    بماند ) همه و همه از درهم تنیدگی نقش استعماری دو فراماسونری در رژیم های
    شاه و شیخ گواهی میدهند .

    انگلیس در دوران پسا استعماری رفته رفته
    حوزه های نفوذش در خاور میانه را به شوروی امپریالیسم تازه نفس شریعتمدار ,
    و آمریکای قدرتمند سرمایه دار , واگذار کرده بود . اما هنوز گاهی از مدرسه
    فراماسونری انگلیسی به عنوان قدرت نرم استفاده میکرد . بازی طالقانی و
    سعادتی مجاهد خلق ( متحدین شوروی ) با محمد غرضی ( از باند انگلیسی عسگر
    اولادی ) و لو رفتن جاسوسی حزب توده برای عراق و نقشه کودتای نظامی حزب
    توده ، توسط انگلیس از طریق غرضی و پاکستان به عسگر اولادی ( که با لو رفتن
    جاسوس دوجانبه شوروی در سفارت شوروی و فرار او به انگلیس محقق شد ) کم و
    زیاد ادامه یافت ، تا امروز که دوباره باند روسی رقیب سابق را ، علیرغم ضعف
    ساختاری ، در کنار خود خطرناک میبیند و اخباری که از انگلیس میرسد که
    روسیه و فقاهت بعثی روسی تحت کنترل سپاه روسی ، به کره شمالی کمک کرده اند
    در ساختن موشک ها ، و هم چنین کابوس دوباره فراماسونری مارکسیست های روسی
    از احتمال متحد شدن انگلیس با آمریکای ترامپ و یک تعویض رژیم دیگر در این
    منطقه ، بار دیگر رقابت دو فراماسونری روسی و انگلیسی را به سطح رسانه ها
    کشانده . به زودی رقص اگزاتیک ملاها و سپاه ، با روباه پیر و خرس های تشنه
    آب گرم شمالی در بالروم های سیاست فقاهت اسلامی روسی اسباب سرگرمی ما
    هوادران نو لیبرال دموکراسی آمریکایی خواهد. شد .
    منتظر اخبار درگیری دو فراماسونری کهنه کار ۳۰۰ ساله روس و انگلیس به نیابت از ملاهای روسی و انگلیسی باشید.
    هر آنچه اتفاق بیفتد روسیه و مارکسیست های روسی تفوق بلا مناز ع خود بر فقاهت اسلامی روسی را از دست خواهند داد
    گدایی
    روسیه از عربستان و ترکیه و فاصله گرفتن سوریه از فقاهت روسی و بده
    بستانهای تروریست های حزب الله و حماس با داعش و طالبان و پاکستان و بازیچه
    شدن کردها در سوریه و عراق بار دیگر به همه آنهایی که فکر میکنند بدون
    اتحاد با امریکا و پایبند بودن به رعایت مقررات بین المللی میتوان با موشک و
    تروریسم و اتم بازی و دل سپردن به روسیه و شر سازی اینجا و آنجا ، امنیت
    حکومت و بهروزی مردم را تامین کرد ، میفهماند که جز بازیچه شدن چیزی نصیب
    شان نمی شود . آنهایی که زودتر فهمیدند مثل ویتنام رفتند دستبوس ترامپ و
    استغاثه و عجز و لابه که کمی صنعت وابسته آمریکایی بدهید ما که سفره مردم
    خالی است و با موشک و ارگاسم زنان گرسنه حل نمی شود .
    انهایی که
    آفریده شدند که ابله باشند مثل مادرو و کم جنگ اون و اسد و کردهای تروریست ،
    جز شر و جنگ و فقر و کابوس چیزی نصیب شان نمی شود .
    من سبیل استالین را گرو میگذارم
    با روسیه و شوروی به هیچ جا نمیرسید

  • cyber agents from Russia

    روسیه و مصر
    در مسیر قرار دادهای نظامی
    راشا تودی- ترجمه رضا نافعی

    http://www.pyknet.net/

    روسیه موشک اسرائیل را در حومه دمشق منهدم کرد

    https://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=142797

    نگرانی شدید روسیه از اوضاع شبه جزیره کره

    http://www.iranpressnews.com/source/210034.htm

    شرط کره شمالی برای مذاکره: رسمیت‌یافتن به عنوان قدرت هسته‌ای
    «راهپیمایی شرم» هزاران‌تن علیه نتانیاهو در تل‌آویو

    https://www.radiozamaneh.com/370154

    تظاهرات چندین هزار نفری در تل آویو

    https://ir.voanews.com/a/israel-protest/4147132.html

    «راهپیمایی شرم»‌ علیه «فساد» دولت نتانیاهو

    https://www.radiofarda.com/a/israel_protest_shame_corruption/28893242.html

    حماس ترامپ را به انتفاضه جدید فلسطینیان تهدید کرد

    http://www.dw.com/fa-ir/

    جدال لفظی وزیران خارجه ایران و عربستان و مداخله لاوروف
    http://www.bbc.com/persian/iran-42207486

    —————————————————————————————————–

    مغز شویان و فرهنگ قلابی سازان فراماسونری مارکسیست های روسی بنیاد جاسوسی روسیه در ایران که سربازان اینترنتی و افسران جنگ نرم خود را به صورت مبارز سیاسی ، فعال سیاسی ، روزنامه نگار ، نویسنده ، روشنفکر ، مورخ ، تحلیل گر به غرب فرستاده و در رسانه های فارسی زبان چپانده همه روزه از همه وب سایت های فارسی زبان اخبار دست کاری شده ، سمپاتیک ، هدف دار از منابع روسی ( اف اس بی ، ک گ ب سابق و دفتر سیاسی پوتین – دوگن از تینک تنک اورواسیا ) میریزد داخل اینتر نت . مردم فارسی زبان ایران را فریب میدهد ، به نفع روسیه ، روس مداران ، عروسک های خیمه شب بازی پوشالی روسی ، نویسندگان و هنرمندان و روشنفکران خود فروخته روسی تبلیغات شدید میکند و هر کسی که با روسیه نباشد را میکوبد ، ترور شخصیت میکند . حصر رسانه ای میکند . از خودتان بپرسید به جز در سیستم های کمونیستی درکجای جهان میتوان این همه هماهنگ رسانه بازی کرد ؟ خبر ساخت ؟ تبلیغ کرد ؟ حتا د رفقاهت اسلامی این چنین یکدست روزنامه نمی بینید !
    یک ساز توبا ی نخراشیده روسی همه اینها را هماهنگ میکند
    ۱) سمپات روسیه ، سوریه ، کره شمالی ، فقاهت اسلامی روسی ، حماس ، فلسطین ، قذافی ، میلوشویک ، ….
    ۲) علیه امریکا ، اسرائیل ، ترکیه ، کره جنوبی ، میانمار ، فرانسه ، انگلیس ، ژاپن ، سوئد ، کانادا ، …..
    ۳) برای روشنفکران ، نویسندگان ، هنرمندان ، روزنامه نگاران ، فعالین سیاسی مارکسیست روسی
    ۴) علیه لیبرال ها ، دموکراسی نو لیبرال غربی ، سلطنت طلبان ، مجاهدین

    Who organizes all these Farsi media for Russia, North Korea, Syria, Mullahs, and at the same time against America, Israel, Turkey, South Korea, Myanmar, (Suki not the army) , Sweden, Japan, and Canada

    You want more proof? pay attention to the topics and contexts of these Farsi Media everyday and check whom they are for and whom they are against

  • شهروند

    مرگ بر خامنه ای شیطان

  • مریم داد

    شما برده و گرفتار جهالت و افکار ارتجاعی و نژادپرستی هستین که به عرب ها میگین تازی.. کسانی که میخوان با نظام مبارزه کنن و دم از انسان دوستی و دموکراسی میزنن در دموکرات ترین کشورهای دنیا هم ستیز با نژادگان ممنوع است. نئونازی خا شارلاتان های شیطونی هستین