آشنایی با موج سواران چند چهره: ۱- سید محمد حسینی – معرکه گردان دیروز، وپشت هم انداز امروز ۹۱

سید محمد حسینی معرکه گیر دیروز، و شارلاتان سیاسی امروز

سید محمد حسینی معرکه گیر دیروز، و شارلاتان سیاسی امروز

تلاش نگارنده بر این است که از هم اکنون در فرصت های گوناگون انسان های چند چهره و فرصت طلب کشورمان را به شما گرامیان بشناسانم. هنگامی که ما ایرانیان خواستار آزادی در تلاشیم تا بتوانیم بر لشگر ظلم و استبداد فائق آییم، هستند افرادی که از گرد راه نرسیده، قصد ربودن گوی قدرت و معرکه گیری دارند.
یکی از این افراد که با زیرکی و شارلاتانی از وضع آشفته سیاسی ایران به سودجویی و فرصت طلبی پرداخته است، سیّد محمّد حسینی معرکه گیر، و مجری سابق تلویزیون است.

سیّد محمّد حسینی بنا بر سال های زیادی که در مسابقه ها و جشن ها و مراسم مختلفی به عنوان مجری، لبخند را بر لبان ما ایرانیان می نشاند، دارای طرفداران زیادی است.
در استعداد ایشان برای خنداندن مردم و شادی را هدیه ی خانواده ها کردن،  شکی نیست. به همین دلیل برای ایشان در این مورد احترام قائلم. و بیش از شصت هزار نفر کسانی که  صفحه ی  فیس بوک ایشان را دوست داشته اند، به همین دلیل بوده است.

بحث من در اینجاست زمانی که فردی بدون داشتن هیچگونه تخصص و اطلاع، فقط و فقط با تقلید و کپی کردن سخنان دیگران، وارد گود سیاست می شود،  و به  خرافات گرایی و تحمیر مردم می پردازد، من برای آینده ی سیاسی آن کشور، احساس تاسّف می کنم.

آقای سید محمد حسینی، در مصاحبه ی کاملاً در لفّافه شان با پارازیت، با استعداد قوی که در پیچاندن و عوض کردن موضوع داشتند، حتّی دو کلمه حرف حسابی و منطقی تحویل تماشاگران ندادند و با ادا و اطوارهایی که در زمره ی تخصّصی ایشان است، برنامه ی کمدی – سیاسی پارازیت را نیز، گمراه کردند و پس از آن بر انبوه موج طرفداران پارازیت که صرفاً به خاطر سابقه ی درخشان ایشان در امر مجری گری، خواستار ارتباط بیشتر با ایشان بودند، سوار شده و شروع به معرکه گیری هایی نمودند که اینجا به شرح آنان می پردازم:

آقای شومن پییشین ایران که اکنون با جست مردم داری و میهن دوستی به فعالیت سیاسی پرداخته است، در برنامه پارازیت با دلقک بازی از پرسش منطقی اجراء کننده برنامه طفره می رود، و از خود چیزی بروز نمی دهد. باید به جنبش سبز با داشتن  آرسن لوپن هایی نظیر این آقا، و یا کدیور، مسیح علی نژاد و شماری نوکیسه دیگر، تبریک گفت. چون این سودجویان در پار برجایی حکومت ننگین و ضد بشر اسلامی، به خوبی رل بازی می کنند، و از خود مایه می گذارند.

نوشتن استاتوس های تند و مضحک و کودکانه ای همچون ۳۰ ژانویه :
“پیام تهدید میفرستی!!آخه گاگول جان …تعداد لایکها رو نمیبینی! بچه میترسونی!!سوختین! آب رو بریزید همونجا که رئیس جمهورتون گفت..ها..ها”

نظر شما خواننده ی گرامی، در رابطه با این نوشته که حدود سه هزار نفر نیز آن را دوست داشته اند، چیست؟. آیا کودکانه و مضحک جلوه نمی کند؟.

از طرفی ایشان سعی بر این دارد که خود را یک چهره ی سیاسی و مبارز نشان دهد و در جمله هایشان  تاکید می کند که: “من سیاسی نبودم ولی حالا که سیا سیون مارو از صد طبقه هول دادن پایین، بگذارید کمی هم سیاسی بشم!”

دفاع بی معنا و در حد حرف ایشان از اقلیت ها که من شخصاً جز موج سواری و سوء استفاده از علاقه ی مردم، چیز دیگری در آن ها نمی بینم نیز، شک مرا تبدیل به یقین کرده است، که کاسه ای زیر نیم کاسه است.

هم وطنان گرامی، گروه ما تا کنون مقاله های زیادی با استناد به تاریخ و اسناد موجود تاریخی نوشته است و از حقوق پایمال شده ی همه ی هم میهنان عزیزمان به ویژه آن هایی که حکومت اقلیت می خواندشان، دفاع کرده است. کدام یک از سخنان آقای حسینی، سند و مدرک قابل درکی دارد؟.

اگر ما با حرف زدن و شعار دادن می توانستیم به جایی برسیم که خوب همه می دانیم، محمود احمدی نژاد خیلی بهتر از آقای حسینی شعار می دهد.
ایشان در طی ویدیویی که برای بیست و پنجم بهمن ماه، منتشر کرده است، حرف از خبر داشتن از کودتا، از پنج سال و نیم پیش می زند.
ما نباید از این فرصت طلب نوکیسه پرسش کنیم که از پنج و نیم سال پیش، از این کودتا که منجر به کشته شدن، دستگیری، شکنجه و نابودی، و فراری شدن بسیاری از جوانان آگاه این سرزمین شد، خبر داشتید، چرا زودتر در این باره حرفی نزدید؟.

آقای حسینی بی تردید یک فرصت طلب است. ایشان تا زمانی که در قبرس بوده، تظاهر به اعتقاد به «ولایت » داشته است. این در پروفایل ایشان در بخش «حرفه و کار» نوشته شده. اکنون هم دم از کرامات علی، دموکراسی امام زمان، وصلح و دوستی امام حسن و.. می زند. عقاید رژیم جهنمی اسلامی را در حلق مردم فرو می کند. کسی که به این رژیم اعتقاد نداشته، سال ها پیش آن را ترک نموده. نه حالا که رژیم در حال ریزش است.

آقای حسینی بی تردید یک فرصت طلب است. ایشان تا زمانی که در قبرس بوده، تظاهر به اعتقاد به «ولایت » داشته است. این در پروفایل ایشان در بخش «حرفه و کار» نوشته شده. اکنون هم دم از کرامات علی، دموکراسی امام زمان، وصلح و دوستی امام حسن و.. می زند. عقاید رژیم جهنمی اسلامی را در حلق مردم فرو می کند. کسی که به این رژیم اعتقاد نداشته، سال ها پیش آن را ترک نموده. نه حالا که رژیم در حال ریزش است.

آقای سیّد محمّد حسینی، شما تا یک ماه پیش کجا بودید؟. مگر ما مبارزانی که جانمان را کف دستمان گرفته ایم و ترسی از شناخته شدنمان نداشتیم و اطلاع رسانی کردیم، جانمان را از سر راه آوردیم و یا خون شما از خون ما رنگین تر است که تا دیروز هیچ خبری از شما نبود و حال از گرد راه نرسیده، خود را حامی جنبش و همه ی مبارزان سیاسی کشور می نامید؟.

اصلا چه کسی شما را به عنوان حمایت کننده ی اپوزیسیون مبارزین خارج از کشور انتخاب کرده که ما خبر نداریم؟. مگر شما چه گلی به سر این مملکت زده اید، و چه قدمی در راه آزادی و قدرت گرفتن جنبش سبز برداشته اید که حالا با اینگونه استاتوس هاس خنده دار، مبارزه ی ما را نیز به سخره گرفته اید؟.

آقای سیّد محمّد حسینی، شما حتّی با مخاطبین خود نیز رو راست نیستید و اصل ماجراهایی را که منجر به خروجتان از کشور شد را تعریف نمی کنید، در ضمن با حلوا حلوا گفتن که دهان شیرین نمی شود.  شما با تکیه به کدام سند و مدرک، از شکل گیری کودتا در پنج سال و نیم پیش سخن می گویید؟.

ما یک عمر، تاوان شما به اصطلاح سیاسیون بی تجربه و خام و بی دانش را پس داده ایم و حال که مردم آگاه ایران زمین بدین سطح از تجربه و دانش رسیده اند که خواستار یک حکومت دموکرات سکولار هستند، شما با تکیه بر محبوبیتی که فقط و فقط به خاطر ممعرکه گیری در صدا و سیما بدست آورده اید، و رسانه ای که از بابت همان محبوبیت الان در اختیارتان گرفته است(صفحات فیس بوک)، هنوز عرقتان خشک نشده، دم از حمایت و تحریک و تهییج مردم می زنید؟.

هیچ اشکالی در حمایت از جنبش سبز نیست، هیچ ایرادی در پخش اخبار و روحیه دادن به مردم وجود ندارد، هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که بر ضدّ رژیم آخوندی سخن نگو و یا کار شما مورد دارد.
من تنها از شما درخواست دارم، در زمینه ای که هیچگونه دانشی در رابطه با آن ندارید و صرفاً شور سیاسی دارید، نه شعورش را، وارد نشوید و خدایی نکرده، یا یک عمل اشتباه ضربه ای سهمگین به این موج آزادی خواهی مردم نزنید.

آقای سیّد محمّد حسینی، موردی که مرا بیش از اندازه ناراحت و دلخور کرده است، سخنان بی پایه و اساس، و فرصت طلبانه و نان را به نرخ روز خوردن شما در ویدیو ی جدیدتان است که چند روزی است بر روی سایت یوتیوب قرار گرفته است.
شما می گویید: اگر عمر به ایران برگردد من دستش را می بوسم! این جور حرف هاست که سبب گمراهی و انحراف فکری مردم آزادی خواه می شود.

آقای حسینی در قسمتی از گفتارتان، از دموکرات بودن حضرت علی(ع) سخن می گویید، و آن گاه، ماجرای دموکراسی و مردم داری را کش می دهید تا می رسد به سکوت امام حسن و قیام امام حسین.
آقای سیّد محمّد حسینی، یا به قول خودتان، جناب شومن معروف، حضرت علی همانقدر از دموکراسی و مردم سالاری اطلاع داشت که یک گوساله از علم فیزیک کوانتوم!. عدالت ایشان هم در کشتار مردم اگر از خلخالی  بیشتر نبود، بی تردید کمتر نمی توانست باشد.

آقای سید محمد حسینی معرکه پرداز دیروز ایران،  هم اکنون بادلقک بازی برموج احساسات و خرافات مردم سوار شده، و به خردزدایی و تحمیر مردم به استناد روایات پوچ و بی محتوای ۴۰۰ سال حکومت شیعه در ایران  می پردازد.

آقای سیّد محمّد حسینی، بس کنید این خزعبلات و مزخرف سرایی ها را در این شرایط و لحظات حساسی که در آن قرار گرفته ایم.
لطفا اینقدر با ذهن و افکار مردم بازی نکنید، ما تا افرادی همچون شما را به عنوان حامی و روشنفکر و تایین کننده ی خط و مشی مبارزه ی سیاسی داریم، به هزاران دشمن و مزدور احتیاجی نداریم.  چرا که با این آگاهی رسانی دقیقی که شما وظیفه اش را به عهده گرفته اید، رژیم بعدی، درخور مسعود رجوی ها خواهد بود.

از سکوت امام حسن در مقابل معاویه گفتید، دلیلش را دیکتاتوری معاویه و ولی فقیه بودنش بیان کردید، چرا از هزار هزار( یک میلیون) درهم پول نقد، و خراج سالانه داراب از شهرهای فارس که همان امام حسن به عنوان رشوه از معاویه گرفت تا با معاویه بیعت کند و در برابر جنایات بنی امیّه سکوت کند، و به زنبارگی خویش پردازد، حرفی نمی زنید؟

می گویید حسین در قبال ظلم قیام کرد و مخالف قدرت بود و برای دفاع از مردمش کشته شد؟. اولا که همان حسین مگر نمی خواست قدرت به دستان خودش باشد و به جای یزید به خلافت رسد؟.

مگر حسین نگفت که او ولی فقیه زمان است، چرا که نوه ی پیامبر اسلام است؟. مگر به خاطر به قدرت رسیدن، نمی خواست ایرانیان بی گناه را سپر بلای خود کند؟

در ثانی کدام مردم؟.  ایشان طرفداری در بین مردم نداشت.  چرا که در آن زمان همه مردم ایشان و خانواده شان و سیاست شان را می شناختند و می دانستند که مردم کار می کنند و آنان از بیت المال ماهیانه پول دریافت کرده، و خرج هم خوابی با کنیزکان می کنند.

آقای حسینی در آخر سخنان خودتان گفته اید که امام زمان مخالف دیکتاتوری است.  جناب حسینی عزیز، بد نیست حال که شما به خود لقب حامی و مرد سیاسی می دهید و در فیس بوکتان می نویسید که: “دیکتاتور تا ساعت ده امشب فرصت داری بگی غلط کردم! و گر نه هر چه دیدی از چشم خودت دیدی” و به لایک هایی که مردم به هر مزخرفی که شما می نویسید می دهند، می بالید، چند کتاب بخوانید و طوطی وار سخنان این و آن را تکرار نفرمایید.

مهدی(عج) و دموکراسی؟. مهدی موعود و قیام علیه دیکتاوری؟.

مهدی موعود شما هنوز نیامده، با نامش برای ما یک دیکتاتوری و تابوهایی درست کرده اند که پایان آن نا پیداست، وای به حال اینکه بیاید، چه کسی جرات می کند علیه حکومت آسمانی-الهی ایشان لب به اعترض بگشاید؟.

مگر یکی از حوادثی که بعد از ظهور ایشان قرار است اتفاق بیفتد، که در کتاب های شیعه نیز آمده است، کشت و کشتار ایشان نیست؟. مگر اسب مهدی، نباید تا زانو در خون انسان هایی که به دست او کشته می شوند، قرار گیرد؟.

خدا را شکر، که قبل از مردن بنده، شما آمدید و یک موجود موهوم دموکرات را به ما معرّفی فرمودید، و گر نه من تا کنون نمی دانستم، دموکراسی یعنی کشتار بی امان مخالفان!

آقای حسینی، حال که رسانه ای به بزرگی پنجاه هزار نفر، در اختیارتان قرار گرفته است، لطفاً به جای گمراه کردن مردم و گفتن حرف های بی پایه و اساس، چند کلام حرف حساب تحویل مردم دهید و روشنگری کنید و اطلاع رسانی فرمایید.

من کاری ندارم که شما تا یک ماه پیش کجا بودید و چرا تا آن زمان خبری از شما در هیچ جایی وجود نداشت، ولی حال که تازه از راه رسیده اید، به جمع سبزان خوش آمدید، لطفاً کمی نفس تازه کرده و پس از پیاده شدن از موج مردم فریبی،  و پایان دادن به موج سواریتان، چند کتاب تاریخی و دینی بخوانید، بعد به امر نیکوی اطلاع رسانی بپردازید.
آقای حسینی بی تردید یک فرصت طلب است. ایشان تا زمانی که در قبرس بوده، تظاهر به اعتقاد به «ولایت » داشته است. این در پروفایل ایشان در بخش «حرفه و کار» نوشته شده. اکنون هم دم از کرامات علی، دموکراسی امام زمان، وصلح و دوستی امام حسن و.. می زند. عقاید رژیم جهنمی اسلامی را در حلق مردم فرو می کند. کسی که به این رژیم اعتقاد نداشته، سال ها پیش آن را ترک نموده. نه حالا که رژیم در حال ریزش است.

  • ه نظر من این مقاله یک مقداری تند بود. من معمولا تمام مقاله های فضول محله را قبول دارم ولی این آقای حسینی به نظر من قصد بدی ندارد. مردم ما حالا حالاها مونده که این دین اسلام رو بشناسند . به نظر من حمایت این آقا از جنبش سبز خوب بود و ایشون در حد خودش بلده حرف بزنه .

    ولب ایشون خواستار دموکراسی سکولار هست. بعضی از ماها شاید فراموش می کنیم که در یک دموکراسی سکولار دینداران زیادی وجود دارند. البته باید گفت که بی اطلاعی این افراد از تاریخ و ادیان چیزی به اطلاعات مردم ایران اضافه نمی کنه.

    • با درود به شما و توجهتان، ما با کسی دشمنی نداریم. ما همان گونه که در برنامه خود به آگاهی هم میهنان محترم رساندیم در راه آزادی کشورمان تلاش می کنیم و طرفدار آوازیم، نه آوازه خوان.
      ما حرف ها و عملکرد آن هایی که ادعای سیاست دارند و می خواهند دستی به کار ببرند، سنگین سبک می کنیم، و اگر در آن لغزش و اشتباهی دیدیم، یاد آور می شویم.
      آین آقا اسلامی که آخوند شیعه ۴۰۰ سال است به حلق ما فرو کرده، و ازما سواری گرفته است،در گفتار خود تبلیغ می کند. از دموکراسی امام زمان و عدالت امام حسین و صلح ودوستی امام حسن گفتگو می کند. کشور ما ۱۴۰۰ سال است که از سوی این جانوران عرب به غارت و چپاول ، و مردم ما به نوکری ، بردگی،و کنیزی گرفته شده. ما با اسلام سیاسی و تبلیغ آن به هرشکل و به هر وسیله و با هرشخص مخالفیم.
      ما این آقا را فرصتت طلب می دانیم. آن هایی که با رژیم کار می کنند، و می توانند کار نکنند، و فاصله بگیرند، خائن به مردم و ملتند.
      انسان های بشرف و میهن دوست، از همان اوان از رژیم فاصله گرفتند. بادرود شما

  • ه نظر من این مقاله یک مقداری تند بود. من معمولا تمام مقاله های فضول محله را قبول دارم ولی این آقای حسینی به نظر من قصد بدی ندارد. مردم ما حالا حالاها مونده که این دین اسلام رو بشناسند . به نظر من حمایت این آقا از جنبش سبز خوب بود و ایشون در حد خودش بلده حرف بزنه .

    ولب ایشون خواستار دموکراسی سکولار هست. بعضی از ماها شاید فراموش می کنیم که در یک دموکراسی سکولار دینداران زیادی وجود دارند. البته باید گفت که بی اطلاعی این افراد از تاریخ و ادیان چیزی به اطلاعات مردم ایران اضافه نمی کنه.

    • با درود به شما و توجهتان، ما با کسی دشمنی نداریم. ما همان گونه که در برنامه خود به آگاهی هم میهنان محترم رساندیم در راه آزادی کشورمان تلاش می کنیم و طرفدار آوازیم، نه آوازه خوان.
      ما حرف ها و عملکرد آن هایی که ادعای سیاست دارند و می خواهند دستی به کار ببرند، سنگین سبک می کنیم، و اگر در آن لغزش و اشتباهی دیدیم، یاد آور می شویم.
      آین آقا اسلامی که آخوند شیعه ۴۰۰ سال است به حلق ما فرو کرده، و ازما سواری گرفته است،در گفتار خود تبلیغ می کند. از دموکراسی امام زمان و عدالت امام حسین و صلح ودوستی امام حسن گفتگو می کند. کشور ما ۱۴۰۰ سال است که از سوی این جانوران عرب به غارت و چپاول ، و مردم ما به نوکری ، بردگی،و کنیزی گرفته شده. ما با اسلام سیاسی و تبلیغ آن به هرشکل و به هر وسیله و با هرشخص مخالفیم.
      ما این آقا را فرصتت طلب می دانیم. آن هایی که با رژیم کار می کنند، و می توانند کار نکنند، و فاصله بگیرند، خائن به مردم و ملتند.
      انسان های بشرف و میهن دوست، از همان اوان از رژیم فاصله گرفتند. بادرود شما

  • ه نظر من این مقاله یک مقداری تند بود. من معمولا تمام مقاله های فضول محله را قبول دارم ولی این آقای حسینی به نظر من قصد بدی ندارد. مردم ما حالا حالاها مونده که این دین اسلام رو بشناسند . به نظر من حمایت این آقا از جنبش سبز خوب بود و ایشون در حد خودش بلده حرف بزنه .

    ولب ایشون خواستار دموکراسی سکولار هست. بعضی از ماها شاید فراموش می کنیم که در یک دموکراسی سکولار دینداران زیادی وجود دارند. البته باید گفت که بی اطلاعی این افراد از تاریخ و ادیان چیزی به اطلاعات مردم ایران اضافه نمی کنه.

    • با درود به شما و توجهتان، ما با کسی دشمنی نداریم. ما همان گونه که در برنامه خود به آگاهی هم میهنان محترم رساندیم در راه آزادی کشورمان تلاش می کنیم و طرفدار آوازیم، نه آوازه خوان.
      ما حرف ها و عملکرد آن هایی که ادعای سیاست دارند و می خواهند دستی به کار ببرند، سنگین سبک می کنیم، و اگر در آن لغزش و اشتباهی دیدیم، یاد آور می شویم.
      آین آقا اسلامی که آخوند شیعه ۴۰۰ سال است به حلق ما فرو کرده، و ازما سواری گرفته است،در گفتار خود تبلیغ می کند. از دموکراسی امام زمان و عدالت امام حسین و صلح ودوستی امام حسن گفتگو می کند. کشور ما ۱۴۰۰ سال است که از سوی این جانوران عرب به غارت و چپاول ، و مردم ما به نوکری ، بردگی،و کنیزی گرفته شده. ما با اسلام سیاسی و تبلیغ آن به هرشکل و به هر وسیله و با هرشخص مخالفیم.
      ما این آقا را فرصتت طلب می دانیم. آن هایی که با رژیم کار می کنند، و می توانند کار نکنند، و فاصله بگیرند، خائن به مردم و ملتند.
      انسان های بشرف و میهن دوست، از همان اوان از رژیم فاصله گرفتند. بادرود شما

  • Pargar1

    اینهمه مطلب مهم که باید مورد بررسی قرار بگیره، شما چه انتخابی کردین؟! واقعا حیف وقت خودتون و خواننده هاتون.

  • Pargar1

    اینهمه مطلب مهم که باید مورد بررسی قرار بگیره، شما چه انتخابی کردین؟! واقعا حیف وقت خودتون و خواننده هاتون.

  • Pargar1

    اینهمه مطلب مهم که باید مورد بررسی قرار بگیره، شما چه انتخابی کردین؟! واقعا حیف وقت خودتون و خواننده هاتون.

  • Imi_cr9

    ایول با تیکه ی امام زمانت حال کردم…کسی که با کشتار سر کار بیاد میشه یکی مثل قذافی.

    • Ali_life

      kHak bar sare in fozoole mahalle, man fekr mikonam in fozoole mahalle ham yeki az hamin sandis khoraye khameneyiiye , vaghean moteassefam, vaghean ke….

  • Imi_cr9

    ایول با تیکه ی امام زمانت حال کردم…کسی که با کشتار سر کار بیاد میشه یکی مثل قذافی.

    • Ali_life

      kHak bar sare in fozoole mahalle, man fekr mikonam in fozoole mahalle ham yeki az hamin sandis khoraye khameneyiiye , vaghean moteassefam, vaghean ke….

  • Imi_cr9

    ایول با تیکه ی امام زمانت حال کردم…کسی که با کشتار سر کار بیاد میشه یکی مثل قذافی.

    • Ali_life

      kHak bar sare in fozoole mahalle, man fekr mikonam in fozoole mahalle ham yeki az hamin sandis khoraye khameneyiiye , vaghean moteassefam, vaghean ke….

  • سعید

    خیلی زود قضاوت می کنید…. به نظر من برای عدهء زیادی از مردم ما که هنوز باورهای تعصبی دارند و عدهء خیلی بیشتر مردمی که هنوز توان گردروبی عقاید خاک گرفته شون رو ندارند ایشون دقیقا بهترین روش رو انتخاب کرده. من اصلا و ابدا مذهبی نیستم ولی معتقدم در هیچ مسیری نباید تند روی کرد .. و از همه مهمتر باید به عقاید مردم احترام گذاشت… این آدم داره با رعایت احترام به عقاید عدهء زیادی از مردم کشور ما انجام وظیفه می کنه…. من نمی گم رویه اش کاملا درسته ولی اون چیزی که شما دارید بهش خرده می گیرد اصلا غلط نیست. به مردم انگ نزنید خواهشا …. وقت اتحاده نه تفرقه

    ضمنا ایشون اگر چیزی رو مثل بچه میگه (به قول شما) باید متوجه این باشین که استایل خودش رو داره و داره با همون کاراکتر شومنی کارشو می کنه …. تو رو خدا برداشت های شخصی تون رو به خورد ملت ندین …. حواستون به تاثیری که روی اذهان مردم میزارین باشه … به نظر من الان شما بیشتر خراب کردین تا حسینی

  • سعید

    خیلی زود قضاوت می کنید…. به نظر من برای عدهء زیادی از مردم ما که هنوز باورهای تعصبی دارند و عدهء خیلی بیشتر مردمی که هنوز توان گردروبی عقاید خاک گرفته شون رو ندارند ایشون دقیقا بهترین روش رو انتخاب کرده. من اصلا و ابدا مذهبی نیستم ولی معتقدم در هیچ مسیری نباید تند روی کرد .. و از همه مهمتر باید به عقاید مردم احترام گذاشت… این آدم داره با رعایت احترام به عقاید عدهء زیادی از مردم کشور ما انجام وظیفه می کنه…. من نمی گم رویه اش کاملا درسته ولی اون چیزی که شما دارید بهش خرده می گیرد اصلا غلط نیست. به مردم انگ نزنید خواهشا …. وقت اتحاده نه تفرقه

    ضمنا ایشون اگر چیزی رو مثل بچه میگه (به قول شما) باید متوجه این باشین که استایل خودش رو داره و داره با همون کاراکتر شومنی کارشو می کنه …. تو رو خدا برداشت های شخصی تون رو به خورد ملت ندین …. حواستون به تاثیری که روی اذهان مردم میزارین باشه … به نظر من الان شما بیشتر خراب کردین تا حسینی

  • سعید

    خیلی زود قضاوت می کنید…. به نظر من برای عدهء زیادی از مردم ما که هنوز باورهای تعصبی دارند و عدهء خیلی بیشتر مردمی که هنوز توان گردروبی عقاید خاک گرفته شون رو ندارند ایشون دقیقا بهترین روش رو انتخاب کرده. من اصلا و ابدا مذهبی نیستم ولی معتقدم در هیچ مسیری نباید تند روی کرد .. و از همه مهمتر باید به عقاید مردم احترام گذاشت… این آدم داره با رعایت احترام به عقاید عدهء زیادی از مردم کشور ما انجام وظیفه می کنه…. من نمی گم رویه اش کاملا درسته ولی اون چیزی که شما دارید بهش خرده می گیرد اصلا غلط نیست. به مردم انگ نزنید خواهشا …. وقت اتحاده نه تفرقه

    ضمنا ایشون اگر چیزی رو مثل بچه میگه (به قول شما) باید متوجه این باشین که استایل خودش رو داره و داره با همون کاراکتر شومنی کارشو می کنه …. تو رو خدا برداشت های شخصی تون رو به خورد ملت ندین …. حواستون به تاثیری که روی اذهان مردم میزارین باشه … به نظر من الان شما بیشتر خراب کردین تا حسینی

  • سعید

    در ارتباط با این فرمایش شما:
    “ما حرف ها و عملکرد آن هایی که ادعای سیاست دارند و می خواهند دستی به کار ببرند، سنگین سبک می کنیم، و اگر در آن لغزش و اشتباهی دیدیم، یاد آور می شویم.”

    اولا که باید ببینیم شما اصلا صلاحیت این کار رو دارید یا خیر ؟!؟! اول از همه چه کسی صلاحیت شما رو تایید میکنه ؟؟! من نمی تونم بگم عقلم کامله و همه چیز رو دقیق تشخیص میدم و … چطور شما می تونید اینقدر با اعتماد به نفس اینطور عکس العمل نشون بدید و خودتون رو تو جایگاهی ببینید که از زیر و بم یک انسان و رفتارهاش و سیاست هاش سر در بیارید و به “قطع” در موردش قضاوت کنید !؟!
    دوم اینکه ما توی این متن شما سبک سنگینی ندیدیم ! و مهمتر اینکه اصلا به نظر نمیومد اگر اشتباهی کم یا زیاد بوده شما به قصد “یاد آوری” این مطلب رو نوشته باشین … شما بطور قطعی قضاوت و نظر خودتون رو با غرض ورزی (امیدوارم دیکته اش درست باشه!) درج کردین و ترشحات ذهنتون رو به ذهن عدهء زیادی تزریق کردین !
    در کل به مورد مهمی هم نپرداختین و به نظرم نه تنها خدمتی نکردین بلکه بر ضد اتحادمون عمل کردین.

  • سعید

    در ارتباط با این فرمایش شما:
    “ما حرف ها و عملکرد آن هایی که ادعای سیاست دارند و می خواهند دستی به کار ببرند، سنگین سبک می کنیم، و اگر در آن لغزش و اشتباهی دیدیم، یاد آور می شویم.”

    اولا که باید ببینیم شما اصلا صلاحیت این کار رو دارید یا خیر ؟!؟! اول از همه چه کسی صلاحیت شما رو تایید میکنه ؟؟! من نمی تونم بگم عقلم کامله و همه چیز رو دقیق تشخیص میدم و … چطور شما می تونید اینقدر با اعتماد به نفس اینطور عکس العمل نشون بدید و خودتون رو تو جایگاهی ببینید که از زیر و بم یک انسان و رفتارهاش و سیاست هاش سر در بیارید و به “قطع” در موردش قضاوت کنید !؟!
    دوم اینکه ما توی این متن شما سبک سنگینی ندیدیم ! و مهمتر اینکه اصلا به نظر نمیومد اگر اشتباهی کم یا زیاد بوده شما به قصد “یاد آوری” این مطلب رو نوشته باشین … شما بطور قطعی قضاوت و نظر خودتون رو با غرض ورزی (امیدوارم دیکته اش درست باشه!) درج کردین و ترشحات ذهنتون رو به ذهن عدهء زیادی تزریق کردین !
    در کل به مورد مهمی هم نپرداختین و به نظرم نه تنها خدمتی نکردین بلکه بر ضد اتحادمون عمل کردین.

  • سعید

    در ارتباط با این فرمایش شما:
    “ما حرف ها و عملکرد آن هایی که ادعای سیاست دارند و می خواهند دستی به کار ببرند، سنگین سبک می کنیم، و اگر در آن لغزش و اشتباهی دیدیم، یاد آور می شویم.”

    اولا که باید ببینیم شما اصلا صلاحیت این کار رو دارید یا خیر ؟!؟! اول از همه چه کسی صلاحیت شما رو تایید میکنه ؟؟! من نمی تونم بگم عقلم کامله و همه چیز رو دقیق تشخیص میدم و … چطور شما می تونید اینقدر با اعتماد به نفس اینطور عکس العمل نشون بدید و خودتون رو تو جایگاهی ببینید که از زیر و بم یک انسان و رفتارهاش و سیاست هاش سر در بیارید و به “قطع” در موردش قضاوت کنید !؟!
    دوم اینکه ما توی این متن شما سبک سنگینی ندیدیم ! و مهمتر اینکه اصلا به نظر نمیومد اگر اشتباهی کم یا زیاد بوده شما به قصد “یاد آوری” این مطلب رو نوشته باشین … شما بطور قطعی قضاوت و نظر خودتون رو با غرض ورزی (امیدوارم دیکته اش درست باشه!) درج کردین و ترشحات ذهنتون رو به ذهن عدهء زیادی تزریق کردین !
    در کل به مورد مهمی هم نپرداختین و به نظرم نه تنها خدمتی نکردین بلکه بر ضد اتحادمون عمل کردین.

  • سعید

    در ضمن من این آقای حسینی رو تا حدی می شناسم و میدونم که بسیااااار بیشتر از من و شما در مورد ادیان تحقیقات داشتن و اصلا هم آدم متعصبی نیستن…. در مورد تاریخ هم باز برای شما متاسفم چون تاریخ پر از تحریف اصلا مدرک خوبی برای استناد نیست چه برای ایشون که ندونن و چه برای بنده و شما که بسیااااااار تاریخ خوندیم و بی دین هم هستیم !

  • سعید

    در ضمن من این آقای حسینی رو تا حدی می شناسم و میدونم که بسیااااار بیشتر از من و شما در مورد ادیان تحقیقات داشتن و اصلا هم آدم متعصبی نیستن…. در مورد تاریخ هم باز برای شما متاسفم چون تاریخ پر از تحریف اصلا مدرک خوبی برای استناد نیست چه برای ایشون که ندونن و چه برای بنده و شما که بسیااااااار تاریخ خوندیم و بی دین هم هستیم !

  • سعید

    در ضمن من این آقای حسینی رو تا حدی می شناسم و میدونم که بسیااااار بیشتر از من و شما در مورد ادیان تحقیقات داشتن و اصلا هم آدم متعصبی نیستن…. در مورد تاریخ هم باز برای شما متاسفم چون تاریخ پر از تحریف اصلا مدرک خوبی برای استناد نیست چه برای ایشون که ندونن و چه برای بنده و شما که بسیااااااار تاریخ خوندیم و بی دین هم هستیم !

  • baran

    البته که باید آشغال هایی مث انگل نویسنده این مقاله از روی زمین پاک بشن تا کل زمین پاک بشه.
    هم تو هم طرفداران رژیم

  • baran

    البته که باید آشغال هایی مث انگل نویسنده این مقاله از روی زمین پاک بشن تا کل زمین پاک بشه.
    هم تو هم طرفداران رژیم

  • baran

    البته که باید آشغال هایی مث انگل نویسنده این مقاله از روی زمین پاک بشن تا کل زمین پاک بشه.
    هم تو هم طرفداران رژیم

  • Irani1362

    من با نظرات دوستان موافقم ولی تا حدی اینمقاله هم را صحیح میدونم آقای حسینی اگر موضوعی را میخواهد به صورت جدی بیان کند باید با ظاهری آراسته و با دلیل و منطق صحبت کند ولی در این مجموعه ها طنز را با چاشنیه سیاست و دین قاطی کردن که من تصور میکنم میتوانستن به نوع بهتری عنوان کنند و باید اعتراف کنم که نظر دوستمون در مورد تفکرات دینی یک قشر از هموطنانمون کاملا صحیح است.

  • Irani1362

    من با نظرات دوستان موافقم ولی تا حدی اینمقاله هم را صحیح میدونم آقای حسینی اگر موضوعی را میخواهد به صورت جدی بیان کند باید با ظاهری آراسته و با دلیل و منطق صحبت کند ولی در این مجموعه ها طنز را با چاشنیه سیاست و دین قاطی کردن که من تصور میکنم میتوانستن به نوع بهتری عنوان کنند و باید اعتراف کنم که نظر دوستمون در مورد تفکرات دینی یک قشر از هموطنانمون کاملا صحیح است.

  • Irani1362

    من با نظرات دوستان موافقم ولی تا حدی اینمقاله هم را صحیح میدونم آقای حسینی اگر موضوعی را میخواهد به صورت جدی بیان کند باید با ظاهری آراسته و با دلیل و منطق صحبت کند ولی در این مجموعه ها طنز را با چاشنیه سیاست و دین قاطی کردن که من تصور میکنم میتوانستن به نوع بهتری عنوان کنند و باید اعتراف کنم که نظر دوستمون در مورد تفکرات دینی یک قشر از هموطنانمون کاملا صحیح است.

  • mina

    بهتر بود که اسم مهدی رستم پور را هم بنویسید. این فرد نیز از جمله موج سوارانی بود که پس از مسابقات کشتی قهرمانی جهان در دانمارک تقاضای پناهندگی کرد. در حال حاضر پناهندگی کشور دانمارک را دارد. برای سایت دویچه وله و رادیو فردا مینویسد. و برای هر نوشتن کلی پول میگیرد. شخصیتی لمپن اسلامی دارد. همه فکرش سکس با زنان است. هر روز با یک زن. دوست دخترش را در ایران رها کرده است. کسی که تا قبل از امدن همیشه با او سکس داشته است. و وقتی صدای اعترض او بلند شد، از طریق فامیلنیش در ایران تهدیدشان کردند. اموراتش از طریق نقد به سیاست های ورزشی رزیم میگذرد، و اما وای به روزی که مثلا یکی از دوستانش به رفتار های لمپنیسم اسلامی اش، به افکار ضد زن اش، به سوء استفاده از موقعیت خودش برای ارتباط گیری جنسی ( در حالیکه یک قدی کوتاه و هیکلی نامناسب دارد ) انتقاد کند، بشدت عکس العمل نشان میدهد

  • mina

    بهتر بود که اسم مهدی رستم پور را هم بنویسید. این فرد نیز از جمله موج سوارانی بود که پس از مسابقات کشتی قهرمانی جهان در دانمارک تقاضای پناهندگی کرد. در حال حاضر پناهندگی کشور دانمارک را دارد. برای سایت دویچه وله و رادیو فردا مینویسد. و برای هر نوشتن کلی پول میگیرد. شخصیتی لمپن اسلامی دارد. همه فکرش سکس با زنان است. هر روز با یک زن. دوست دخترش را در ایران رها کرده است. کسی که تا قبل از امدن همیشه با او سکس داشته است. و وقتی صدای اعترض او بلند شد، از طریق فامیلنیش در ایران تهدیدشان کردند. اموراتش از طریق نقد به سیاست های ورزشی رزیم میگذرد، و اما وای به روزی که مثلا یکی از دوستانش به رفتار های لمپنیسم اسلامی اش، به افکار ضد زن اش، به سوء استفاده از موقعیت خودش برای ارتباط گیری جنسی ( در حالیکه یک قدی کوتاه و هیکلی نامناسب دارد ) انتقاد کند، بشدت عکس العمل نشان میدهد

  • mina

    بهتر بود که اسم مهدی رستم پور را هم بنویسید. این فرد نیز از جمله موج سوارانی بود که پس از مسابقات کشتی قهرمانی جهان در دانمارک تقاضای پناهندگی کرد. در حال حاضر پناهندگی کشور دانمارک را دارد. برای سایت دویچه وله و رادیو فردا مینویسد. و برای هر نوشتن کلی پول میگیرد. شخصیتی لمپن اسلامی دارد. همه فکرش سکس با زنان است. هر روز با یک زن. دوست دخترش را در ایران رها کرده است. کسی که تا قبل از امدن همیشه با او سکس داشته است. و وقتی صدای اعترض او بلند شد، از طریق فامیلنیش در ایران تهدیدشان کردند. اموراتش از طریق نقد به سیاست های ورزشی رزیم میگذرد، و اما وای به روزی که مثلا یکی از دوستانش به رفتار های لمپنیسم اسلامی اش، به افکار ضد زن اش، به سوء استفاده از موقعیت خودش برای ارتباط گیری جنسی ( در حالیکه یک قدی کوتاه و هیکلی نامناسب دارد ) انتقاد کند، بشدت عکس العمل نشان میدهد

  • abouzar

    هدف جنبش سبز حذف حاکمیت اسلام نیست ، حذف نفاق و دیکتاتوری حاکم در پوشش اسلام است .(میرحسین موسوی)
    حکومت سکولار ، واژه ایست که غرب به جنبش سبز نسبت داده ، ما طالب این نیستیم ، هدف ما رسیدن به آزادی بیان در سایه ی اسلام ناب محمدی است ، به همه دوستانم به جوانان باغیرت ایرانی تاکید می کنم ، ما کاری با غرب و غربی گرایی نداریم و اینها همه مانور نظام حاکم برای توجیه اشتباهاتش است (میرحسین موسوی)

    • Khashayar_jawid

      duste aziz ma age eslame nabe mohammadituno nakhaim kio bayad bebinim ?

  • abouzar

    هدف جنبش سبز حذف حاکمیت اسلام نیست ، حذف نفاق و دیکتاتوری حاکم در پوشش اسلام است .(میرحسین موسوی)
    حکومت سکولار ، واژه ایست که غرب به جنبش سبز نسبت داده ، ما طالب این نیستیم ، هدف ما رسیدن به آزادی بیان در سایه ی اسلام ناب محمدی است ، به همه دوستانم به جوانان باغیرت ایرانی تاکید می کنم ، ما کاری با غرب و غربی گرایی نداریم و اینها همه مانور نظام حاکم برای توجیه اشتباهاتش است (میرحسین موسوی)

    • Khashayar_jawid

      duste aziz ma age eslame nabe mohammadituno nakhaim kio bayad bebinim ?

  • abouzar

    هدف جنبش سبز حذف حاکمیت اسلام نیست ، حذف نفاق و دیکتاتوری حاکم در پوشش اسلام است .(میرحسین موسوی)
    حکومت سکولار ، واژه ایست که غرب به جنبش سبز نسبت داده ، ما طالب این نیستیم ، هدف ما رسیدن به آزادی بیان در سایه ی اسلام ناب محمدی است ، به همه دوستانم به جوانان باغیرت ایرانی تاکید می کنم ، ما کاری با غرب و غربی گرایی نداریم و اینها همه مانور نظام حاکم برای توجیه اشتباهاتش است (میرحسین موسوی)

    • Khashayar_jawid

      duste aziz ma age eslame nabe mohammadituno nakhaim kio bayad bebinim ?

  • Babak13

    این آقای محمد یک حرف درست زد . گفت ما میخایم این گاگولا برن .
    هر کی هم مخالفه من با جمهوری اسلامی . شمام هاستین
    منم قبولش دارم .

  • Babak13

    این آقای محمد یک حرف درست زد . گفت ما میخایم این گاگولا برن .
    هر کی هم مخالفه من با جمهوری اسلامی . شمام هاستین
    منم قبولش دارم .

  • Babak13

    این آقای محمد یک حرف درست زد . گفت ما میخایم این گاگولا برن .
    هر کی هم مخالفه من با جمهوری اسلامی . شمام هاستین
    منم قبولش دارم .

  • aria_pars_boy

    in maghale joz cherto pert chizi nadasht
    tohin be hazrate ali
    yani nadonie nevisande
    aghayi ke khodeto doonesteye siasat va tarikhe eslam midooni
    bad nist 4 ta ketab rajebe shiveye hokomate eslami bekhooni ta inke biay to in fazaye majazi in cherto pertaro be kasani ke zareyi rajebeshon marefat nadari nesbat bedi

  • aria_pars_boy

    in maghale joz cherto pert chizi nadasht
    tohin be hazrate ali
    yani nadonie nevisande
    aghayi ke khodeto doonesteye siasat va tarikhe eslam midooni
    bad nist 4 ta ketab rajebe shiveye hokomate eslami bekhooni ta inke biay to in fazaye majazi in cherto pertaro be kasani ke zareyi rajebeshon marefat nadari nesbat bedi

  • aria_pars_boy

    in maghale joz cherto pert chizi nadasht
    tohin be hazrate ali
    yani nadonie nevisande
    aghayi ke khodeto doonesteye siasat va tarikhe eslam midooni
    bad nist 4 ta ketab rajebe shiveye hokomate eslami bekhooni ta inke biay to in fazaye majazi in cherto pertaro be kasani ke zareyi rajebeshon marefat nadari nesbat bedi

  • Shir

    به کوری چشم دشمنان

    اکثریت اصحاب حضرت از ایران و از ولایت مداران آیت الله خامنه ای هستند…

    حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده سپاه امام مهدی عج و پیروی از ایشان راه نجات از فتنه ها…

    تقویت و عزت روز افزون جمهوری اسلامی ایران و حضرت آیت الله خامنه ای…

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=103&catid=52

  • Shir

    به کوری چشم دشمنان

    اکثریت اصحاب حضرت از ایران و از ولایت مداران آیت الله خامنه ای هستند…

    حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده سپاه امام مهدی عج و پیروی از ایشان راه نجات از فتنه ها…

    تقویت و عزت روز افزون جمهوری اسلامی ایران و حضرت آیت الله خامنه ای…

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=103&catid=52

  • Shir

    به کوری چشم دشمنان

    اکثریت اصحاب حضرت از ایران و از ولایت مداران آیت الله خامنه ای هستند…

    حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده سپاه امام مهدی عج و پیروی از ایشان راه نجات از فتنه ها…

    تقویت و عزت روز افزون جمهوری اسلامی ایران و حضرت آیت الله خامنه ای…

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=103&catid=52

  • پاسخ همه کسانی که از آقای حسینی طرفداری می کنند ما در صفحه فیس بوک خود نوشته ایم . اگر می توانید و ادعای آزاد اندیشی دارید، آن را بخوانید و به پرسش های ما در مورد این فرصت طلب، و شاید هم جاسوس که سال ها در حساس ترین اداره کار کرده، و هرگز مشکلی در رژیم ندیده، و ناگهان با داشتن ویزا به آمریکا پرت شده، و در صدای آمریکا شرکت نموده است، پاسخ دهید.،

  • پاسخ همه کسانی که از آقای حسینی طرفداری می کنند ما در صفحه فیس بوک خود نوشته ایم . اگر می توانید و ادعای آزاد اندیشی دارید، آن را بخوانید و به پرسش های ما در مورد این فرصت طلب، و شاید هم جاسوس که سال ها در حساس ترین اداره کار کرده، و هرگز مشکلی در رژیم ندیده، و ناگهان با داشتن ویزا به آمریکا پرت شده، و در صدای آمریکا شرکت نموده است، پاسخ دهید.،

  • پاسخ همه کسانی که از آقای حسینی طرفداری می کنند ما در صفحه فیس بوک خود نوشته ایم . اگر می توانید و ادعای آزاد اندیشی دارید، آن را بخوانید و به پرسش های ما در مورد این فرصت طلب، و شاید هم جاسوس که سال ها در حساس ترین اداره کار کرده، و هرگز مشکلی در رژیم ندیده، و ناگهان با داشتن ویزا به آمریکا پرت شده، و در صدای آمریکا شرکت نموده است، پاسخ دهید.،

  • پاسخ همه کسانی که از آقای حسینی طرفداری می کنند ما در صفحه فیس بوک خود نوشته ایم . اگر می توانید و ادعای آزاد اندیشی دارید، آن را بخوانید و به پرسش های ما در مورد این فرصت طلب، و شاید هم جاسوس که سال ها در حساس ترین اداره کار کرده، و هرگز مشکلی در رژیم ندیده، و ناگهان با داشتن ویزا به آمریکا پرت شده، و در صدای آمریکا شرکت نموده است، پاسخ دهید.،

  • آن هایی که به جای خواندن مقاله ما، و پاسخ به بخشی که با آن موافق نیستند بپردازند، شروع به دشنام دادن، و بدگویی نمودن می کنند، بی تردید از کسانی هستند که به استخدام این آقای دلقک فرصت طلب در آمده اند. آخر این بابا، با موقعیت خوب خود در ایران، و در سازمانی کار کردن که همواره زیر نظر وزارت اطلاعات رژیم بوده، بی پول و ذخیره ارزی و استخدام نکردن شماری یال و کوپال نمی توانسته به آمریکا بیاید. آمریکایی که یک نفر بی پشت و پناه اگر صد سال تلاش کند، به نامه های او هم پاسخ نمیدهند.

    رژیم کشتارگر که توانسته ۷۰ میلیون مردم ساده دل، و پاک نهاد را دربند نگاه دارد، و صدها زندان درسرتاسر کشور
    داشته باشد، از فرستادن جاسوسان، طرفداران، و کاسه لیسان به کشورهای دیگر عاجز نیست. در این ۳۲ سال چنین عمل کرده، در ۳۲ سال دیگر نیز همین روش را ادامه خواهد داد.

    اگر موسوی و کروبی به زندان می روند، اگر جوان ها در سیاه چال های گوناگون به خاک و خون کشیده می شوند، و اگر مردم دلسرد و نا امید به خانه هایشان باز می گردند، نتیجه فعالیت جاسوسان و فرستادگان ، و مزدورانی است که جنبش آزادی خواهی و مردمی سبز را نیز به لجن کشیدند، و در گوشه و کنار آمریکا و اروپا نخ و سوزن در دست دارند تا اگر کسی اعتراضی کرد دهانش را بدوزند، و مانند خمینی قلمش را بشکنند. در پایان این مقاله آقای سعید و شیر نخ وسوزن به دست دهان انتقاد کنندگان را می دوزند..ما تاکنون کدیور، مسی علی نژاد، ۷۲ تن شهیدان زنده، و شماری دیگر که نوار سبز هم به دست داشتند دیدیم. اکنون هم حسینی با پیراهن سبز و امام زمان دموکراتش می بینیم، در آینده هم شاهد پختن آش های دیگری خواهیم بود که ولی وقیح برایمان خواهد پخت. آش هایی که روی آن یک وجب چربی باشد.

  • آن هایی که به جای خواندن مقاله ما، و پاسخ به بخشی که با آن موافق نیستند بپردازند، شروع به دشنام دادن، و بدگویی نمودن می کنند، بی تردید از کسانی هستند که به استخدام این آقای دلقک فرصت طلب در آمده اند. آخر این بابا، با موقعیت خوب خود در ایران، و در سازمانی کار کردن که همواره زیر نظر وزارت اطلاعات رژیم بوده، بی پول و ذخیره ارزی و استخدام نکردن شماری یال و کوپال نمی توانسته به آمریکا بیاید. آمریکایی که یک نفر بی پشت و پناه اگر صد سال تلاش کند، به نامه های او هم پاسخ نمیدهند.

    رژیم کشتارگر که توانسته ۷۰ میلیون مردم ساده دل، و پاک نهاد را دربند نگاه دارد، و صدها زندان درسرتاسر کشور
    داشته باشد، از فرستادن جاسوسان، طرفداران، و کاسه لیسان به کشورهای دیگر عاجز نیست. در این ۳۲ سال چنین عمل کرده، در ۳۲ سال دیگر نیز همین روش را ادامه خواهد داد.

    اگر موسوی و کروبی به زندان می روند، اگر جوان ها در سیاه چال های گوناگون به خاک و خون کشیده می شوند، و اگر مردم دلسرد و نا امید به خانه هایشان باز می گردند، نتیجه فعالیت جاسوسان و فرستادگان ، و مزدورانی است که جنبش آزادی خواهی و مردمی سبز را نیز به لجن کشیدند، و در گوشه و کنار آمریکا و اروپا نخ و سوزن در دست دارند تا اگر کسی اعتراضی کرد دهانش را بدوزند، و مانند خمینی قلمش را بشکنند. در پایان این مقاله آقای سعید و شیر نخ وسوزن به دست دهان انتقاد کنندگان را می دوزند..ما تاکنون کدیور، مسی علی نژاد، ۷۲ تن شهیدان زنده، و شماری دیگر که نوار سبز هم به دست داشتند دیدیم. اکنون هم حسینی با پیراهن سبز و امام زمان دموکراتش می بینیم، در آینده هم شاهد پختن آش های دیگری خواهیم بود که ولی وقیح برایمان خواهد پخت. آش هایی که روی آن یک وجب چربی باشد.

  • آن هایی که به جای خواندن مقاله ما، و پاسخ به بخشی که با آن موافق نیستند بپردازند، شروع به دشنام دادن، و بدگویی نمودن می کنند، بی تردید از کسانی هستند که به استخدام این آقای دلقک فرصت طلب در آمده اند. آخر این بابا، با موقعیت خوب خود در ایران، و در سازمانی کار کردن که همواره زیر نظر وزارت اطلاعات رژیم بوده، بی پول و ذخیره ارزی و استخدام نکردن شماری یال و کوپال نمی توانسته به آمریکا بیاید. آمریکایی که یک نفر بی پشت و پناه اگر صد سال تلاش کند، به نامه های او هم پاسخ نمیدهند.

    رژیم کشتارگر که توانسته ۷۰ میلیون مردم ساده دل، و پاک نهاد را دربند نگاه دارد، و صدها زندان درسرتاسر کشور
    داشته باشد، از فرستادن جاسوسان، طرفداران، و کاسه لیسان به کشورهای دیگر عاجز نیست. در این ۳۲ سال چنین عمل کرده، در ۳۲ سال دیگر نیز همین روش را ادامه خواهد داد.

    اگر موسوی و کروبی به زندان می روند، اگر جوان ها در سیاه چال های گوناگون به خاک و خون کشیده می شوند، و اگر مردم دلسرد و نا امید به خانه هایشان باز می گردند، نتیجه فعالیت جاسوسان و فرستادگان ، و مزدورانی است که جنبش آزادی خواهی و مردمی سبز را نیز به لجن کشیدند، و در گوشه و کنار آمریکا و اروپا نخ و سوزن در دست دارند تا اگر کسی اعتراضی کرد دهانش را بدوزند، و مانند خمینی قلمش را بشکنند. در پایان این مقاله آقای سعید و شیر نخ وسوزن به دست دهان انتقاد کنندگان را می دوزند..ما تاکنون کدیور، مسی علی نژاد، ۷۲ تن شهیدان زنده، و شماری دیگر که نوار سبز هم به دست داشتند دیدیم. اکنون هم حسینی با پیراهن سبز و امام زمان دموکراتش می بینیم، در آینده هم شاهد پختن آش های دیگری خواهیم بود که ولی وقیح برایمان خواهد پخت. آش هایی که روی آن یک وجب چربی باشد.

  • آن هایی که به جای خواندن مقاله ما، و پاسخ به بخشی که با آن موافق نیستند بپردازند، شروع به دشنام دادن، و بدگویی نمودن می کنند، بی تردید از کسانی هستند که به استخدام این آقای دلقک فرصت طلب در آمده اند. آخر این بابا، با موقعیت خوب خود در ایران، و در سازمانی کار کردن که همواره زیر نظر وزارت اطلاعات رژیم بوده، بی پول و ذخیره ارزی و استخدام نکردن شماری یال و کوپال نمی توانسته به آمریکا بیاید. آمریکایی که یک نفر بی پشت و پناه اگر صد سال تلاش کند، به نامه های او هم پاسخ نمیدهند.

    رژیم کشتارگر که توانسته ۷۰ میلیون مردم ساده دل، و پاک نهاد را دربند نگاه دارد، و صدها زندان درسرتاسر کشور
    داشته باشد، از فرستادن جاسوسان، طرفداران، و کاسه لیسان به کشورهای دیگر عاجز نیست. در این ۳۲ سال چنین عمل کرده، در ۳۲ سال دیگر نیز همین روش را ادامه خواهد داد.

    اگر موسوی و کروبی به زندان می روند، اگر جوان ها در سیاه چال های گوناگون به خاک و خون کشیده می شوند، و اگر مردم دلسرد و نا امید به خانه هایشان باز می گردند، نتیجه فعالیت جاسوسان و فرستادگان ، و مزدورانی است که جنبش آزادی خواهی و مردمی سبز را نیز به لجن کشیدند، و در گوشه و کنار آمریکا و اروپا نخ و سوزن در دست دارند تا اگر کسی اعتراضی کرد دهانش را بدوزند، و مانند خمینی قلمش را بشکنند. در پایان این مقاله آقای سعید و شیر نخ وسوزن به دست دهان انتقاد کنندگان را می دوزند..ما تاکنون کدیور، مسی علی نژاد، ۷۲ تن شهیدان زنده، و شماری دیگر که نوار سبز هم به دست داشتند دیدیم. اکنون هم حسینی با پیراهن سبز و امام زمان دموکراتش می بینیم، در آینده هم شاهد پختن آش های دیگری خواهیم بود که ولی وقیح برایمان خواهد پخت. آش هایی که روی آن یک وجب چربی باشد.

  • Moji

    من بعنوان یک معترض معتقدم ما باید از هر معترضی حمایت کنیم.چون همین افرادی که شما می گویید می توانستند چشمشان را بر روی تمام اتفاقات ببندند و دم نزنند.باید از حامیان جنبش سبز قدردانی کرد.در هر لباسی

    • این ها دلشان به حال من و شما و مردم نسوخته. اینها شاگردان مکتب علی شریعتی اند که سر انجام رژیم اسلامی را در ایران پیاده کردند، خمینی و خامنه ای را به قدرت رساندند. هم اکنون هم به دنبال آنند که جنبش سبز از دایره اسلامی و حکومت اسلامی بیرون نرود. این ها آخوندهای بی دستار مملکت مایند، و عملکردشان با آخوند تفاوتی نمی کند.

  • Moji

    من بعنوان یک معترض معتقدم ما باید از هر معترضی حمایت کنیم.چون همین افرادی که شما می گویید می توانستند چشمشان را بر روی تمام اتفاقات ببندند و دم نزنند.باید از حامیان جنبش سبز قدردانی کرد.در هر لباسی

  • Moji

    من بعنوان یک معترض معتقدم ما باید از هر معترضی حمایت کنیم.چون همین افرادی که شما می گویید می توانستند چشمشان را بر روی تمام اتفاقات ببندند و دم نزنند.باید از حامیان جنبش سبز قدردانی کرد.در هر لباسی

    • این ها دلشان به حال من و شما و مردم نسوخته. اینها شاگردان مکتب علی شریعتی اند که سر انجام رژیم اسلامی را در ایران پیاده کردند، خمینی و خامنه ای را به قدرت رساندند. هم اکنون هم به دنبال آنند که جنبش سبز از دایره اسلامی و حکومت اسلامی بیرون نرود. این ها آخوندهای بی دستار مملکت مایند، و عملکردشان با آخوند تفاوتی نمی کند.

  • Moji

    من بعنوان یک معترض معتقدم ما باید از هر معترضی حمایت کنیم.چون همین افرادی که شما می گویید می توانستند چشمشان را بر روی تمام اتفاقات ببندند و دم نزنند.باید از حامیان جنبش سبز قدردانی کرد.در هر لباسی

  • Asad

    به نظر من شما با بسیجیان ساندیس خور هیچ فرقی ندارید چون هر دو گروهتان خودتان را به جای خدا قرار می دهید و در مورد هرکسی که خواستید قضاوت کرده، بدون شنیدن دفاعیات طرف، ورای اعدام طرف را هم صادر می کنید نفرین بر چنین افرادی با چنین تفکری

  • Asad

    به نظر من شما با بسیجیان ساندیس خور هیچ فرقی ندارید چون هر دو گروهتان خودتان را به جای خدا قرار می دهید و در مورد هرکسی که خواستید قضاوت کرده، بدون شنیدن دفاعیات طرف، ورای اعدام طرف را هم صادر می کنید نفرین بر چنین افرادی با چنین تفکری

  • Asad

    به نظر من شما با بسیجیان ساندیس خور هیچ فرقی ندارید چون هر دو گروهتان خودتان را به جای خدا قرار می دهید و در مورد هرکسی که خواستید قضاوت کرده، بدون شنیدن دفاعیات طرف، ورای اعدام طرف را هم صادر می کنید نفرین بر چنین افرادی با چنین تفکری

  • vallah man ham barnameh mosaahebe Mohammad Hosseini didam . in agha ye harfe hesabi nazada. taazeh Face BOOke man ke masalan ye farde addiamo baa ishoon moghaayeseh konid … . in agha hameh ro sare kaar gozashte.

  • vallah man ham barnameh mosaahebe Mohammad Hosseini didam . in agha ye harfe hesabi nazada. taazeh Face BOOke man ke masalan ye farde addiamo baa ishoon moghaayeseh konid … . in agha hameh ro sare kaar gozashte.

  • vallah man ham barnameh mosaahebe Mohammad Hosseini didam . in agha ye harfe hesabi nazada. taazeh Face BOOke man ke masalan ye farde addiamo baa ishoon moghaayeseh konid … . in agha hameh ro sare kaar gozashte.

  • vallah man ham barnameh mosaahebe Mohammad Hosseini didam . in agha ye harfe hesabi nazada. taazeh Face BOOke man ke masalan ye farde addiamo baa ishoon moghaayeseh konid … . in agha hameh ro sare kaar gozashte.

  • Hamid

    با متن شما کاملا مخالفم!
    حرف حسابی نزد یعنی چه؟ ایشون از اول گفت شومن هست و هنوزم میگه شومن هست! و به همون شیوه خودش هم داره اعتراض میکنه!
    چطور وقتی یه خواننده یا موزیسین میاد با آهنگ خودش اعتراض میکنه یا یک شاعر با شعر طنزش میاد اعتراض میکنه مورد قبوله ولی در مورد ایشون میشه موج سواری؟؟ یعنی الان باید بگیم شجریان موج سواره؟ شاهین نجفی موج سواره؟ هالو شاعر طناز موج سواره؟؟ منطقی باشید بابا این چه حرفیه آخه ؟

  • Hamid

    با متن شما کاملا مخالفم!
    حرف حسابی نزد یعنی چه؟ ایشون از اول گفت شومن هست و هنوزم میگه شومن هست! و به همون شیوه خودش هم داره اعتراض میکنه!
    چطور وقتی یه خواننده یا موزیسین میاد با آهنگ خودش اعتراض میکنه یا یک شاعر با شعر طنزش میاد اعتراض میکنه مورد قبوله ولی در مورد ایشون میشه موج سواری؟؟ یعنی الان باید بگیم شجریان موج سواره؟ شاهین نجفی موج سواره؟ هالو شاعر طناز موج سواره؟؟ منطقی باشید بابا این چه حرفیه آخه ؟

    • ایشان سالیان زیادی در حساس ترین ادارات وابسته به رژیم کار کرده، و جنایات و رفتار غیر انسانی رژیم را ندیده است. حال، در زمانی که رژیم در حال فروکش است یک شبه انقلابی شده، و معلوم نیست چگونه سر از آمریکا در می آورد؟. اگر مقاله را درست بخوانید به این نتیجه خواهید رسید.
      این مقاله بیش از هزار بار به وسیله ایرانیان باز پخش شده و تاکنون مخالفتی ننمودند. بنابراین جای اعتراضی نیست.
      شما هم یقینا یا تنها به بخش هنری ایشان توجه دارید، و یا منافعی در این مخالفت دارید. ما به تفصیل پاسخ امثال شماها را به خواننده ای در بالا که نام و نشان درستی از خود جای نگذاشته است داده ایم. شما را به خواندن آن سفارش می کنیم.

  • Hamid

    با متن شما کاملا مخالفم!
    حرف حسابی نزد یعنی چه؟ ایشون از اول گفت شومن هست و هنوزم میگه شومن هست! و به همون شیوه خودش هم داره اعتراض میکنه!
    چطور وقتی یه خواننده یا موزیسین میاد با آهنگ خودش اعتراض میکنه یا یک شاعر با شعر طنزش میاد اعتراض میکنه مورد قبوله ولی در مورد ایشون میشه موج سواری؟؟ یعنی الان باید بگیم شجریان موج سواره؟ شاهین نجفی موج سواره؟ هالو شاعر طناز موج سواره؟؟ منطقی باشید بابا این چه حرفیه آخه ؟

    • ایشان سالیان زیادی در حساس ترین ادارات وابسته به رژیم کار کرده، و جنایات و رفتار غیر انسانی رژیم را ندیده است. حال، در زمانی که رژیم در حال فروکش است یک شبه انقلابی شده، و معلوم نیست چگونه سر از آمریکا در می آورد؟. اگر مقاله را درست بخوانید به این نتیجه خواهید رسید.
      این مقاله بیش از هزار بار به وسیله ایرانیان باز پخش شده و تاکنون مخالفتی ننمودند. بنابراین جای اعتراضی نیست.
      شما هم یقینا یا تنها به بخش هنری ایشان توجه دارید، و یا منافعی در این مخالفت دارید. ما به تفصیل پاسخ امثال شماها را به خواننده ای در بالا که نام و نشان درستی از خود جای نگذاشته است داده ایم. شما را به خواندن آن سفارش می کنیم.

  • Hamid

    با متن شما کاملا مخالفم!
    حرف حسابی نزد یعنی چه؟ ایشون از اول گفت شومن هست و هنوزم میگه شومن هست! و به همون شیوه خودش هم داره اعتراض میکنه!
    چطور وقتی یه خواننده یا موزیسین میاد با آهنگ خودش اعتراض میکنه یا یک شاعر با شعر طنزش میاد اعتراض میکنه مورد قبوله ولی در مورد ایشون میشه موج سواری؟؟ یعنی الان باید بگیم شجریان موج سواره؟ شاهین نجفی موج سواره؟ هالو شاعر طناز موج سواره؟؟ منطقی باشید بابا این چه حرفیه آخه ؟

    • ایشان سالیان زیادی در حساس ترین ادارات وابسته به رژیم کار کرده، و جنایات و رفتار غیر انسانی رژیم را ندیده است. حال، در زمانی که رژیم در حال فروکش است یک شبه انقلابی شده، و معلوم نیست چگونه سر از آمریکا در می آورد؟. اگر مقاله را درست بخوانید به این نتیجه خواهید رسید.
      این مقاله بیش از هزار بار به وسیله ایرانیان باز پخش شده و تاکنون مخالفتی ننمودند. بنابراین جای اعتراضی نیست.
      شما هم یقینا یا تنها به بخش هنری ایشان توجه دارید، و یا منافعی در این مخالفت دارید. ما به تفصیل پاسخ امثال شماها را به خواننده ای در بالا که نام و نشان درستی از خود جای نگذاشته است داده ایم. شما را به خواندن آن سفارش می کنیم.

  • daniele

    مخالفم ، ایشان در قامت یک آدم معمولی‌ داره حرف می‌زنه و مخاطب خاص خودشو داره که میتونه کاملا هم تاثیر گذار باشه ، در واقع ایشان بدهی به مردم نداره یا خیانتی نکرده که ضعفها ش به چالش کشیده بشه ، فکر می‌کنم نه جای ایراد بلکه تشکر هم داره چون با مخاطب خاص سرو کار داره و این روزها فاصله بین اوو امثال مهاجرانی خیلی‌ زیاده ، با سپاس

  • daniele

    مخالفم ، ایشان در قامت یک آدم معمولی‌ داره حرف می‌زنه و مخاطب خاص خودشو داره که میتونه کاملا هم تاثیر گذار باشه ، در واقع ایشان بدهی به مردم نداره یا خیانتی نکرده که ضعفها ش به چالش کشیده بشه ، فکر می‌کنم نه جای ایراد بلکه تشکر هم داره چون با مخاطب خاص سرو کار داره و این روزها فاصله بین اوو امثال مهاجرانی خیلی‌ زیاده ، با سپاس

  • daniele

    مخالفم ، ایشان در قامت یک آدم معمولی‌ داره حرف می‌زنه و مخاطب خاص خودشو داره که میتونه کاملا هم تاثیر گذار باشه ، در واقع ایشان بدهی به مردم نداره یا خیانتی نکرده که ضعفها ش به چالش کشیده بشه ، فکر می‌کنم نه جای ایراد بلکه تشکر هم داره چون با مخاطب خاص سرو کار داره و این روزها فاصله بین اوو امثال مهاجرانی خیلی‌ زیاده ، با سپاس

  • ایشان سالیان زیادی در حساس ترین ادارات وابسته به رژیم کار کرده، و جنایات و رفتار غیر انسانی رژیم را ندیده است. حال، در زمانی که رژیم در حال فروکش است یک شبه انقلابی شده، و معلوم نیست چگونه سر از آمریکا در می آورد؟. اگر مقاله را درست بخوانید به این نتیجه خواهید رسید.
    این مقاله بیش از هزار بار به وسیله ایرانیان باز پخش شده و تاکنون مخالفتی ننمودند. بنابراین جای اعتراضی نیست.
    شما هم یقینا یا تنها به بخش هنری ایشان توجه دارید، و یا منافعی در این مخالفت دارید. ما به تفصیل پاسخ امثال شماها را به خواننده ای در بالا که نام و نشان درستی از خود جای نگذاشته است داده ایم. شما را به خواندن آن سفارش می کنیم.

  • ایشان سالیان زیادی در حساس ترین ادارات وابسته به رژیم کار کرده، و جنایات و رفتار غیر انسانی رژیم را ندیده است. حال، در زمانی که رژیم در حال فروکش است یک شبه انقلابی شده، و معلوم نیست چگونه سر از آمریکا در می آورد؟. اگر مقاله را درست بخوانید به این نتیجه خواهید رسید.
    این مقاله بیش از هزار بار به وسیله ایرانیان باز پخش شده و تاکنون مخالفتی ننمودند. بنابراین جای اعتراضی نیست.
    شما هم یقینا یا تنها به بخش هنری ایشان توجه دارید، و یا منافعی در این مخالفت دارید. ما به تفصیل پاسخ امثال شماها را به خواننده ای در بالا که نام و نشان درستی از خود جای نگذاشته است داده ایم. شما را به خواندن آن سفارش می کنیم.

  • ایشان سالیان زیادی در حساس ترین ادارات وابسته به رژیم کار کرده، و جنایات و رفتار غیر انسانی رژیم را ندیده است. حال، در زمانی که رژیم در حال فروکش است یک شبه انقلابی شده، و معلوم نیست چگونه سر از آمریکا در می آورد؟. اگر مقاله را درست بخوانید به این نتیجه خواهید رسید.
    این مقاله بیش از هزار بار به وسیله ایرانیان باز پخش شده و تاکنون مخالفتی ننمودند. بنابراین جای اعتراضی نیست.
    شما هم یقینا یا تنها به بخش هنری ایشان توجه دارید، و یا منافعی در این مخالفت دارید. ما به تفصیل پاسخ امثال شماها را به خواننده ای در بالا که نام و نشان درستی از خود جای نگذاشته است داده ایم. شما را به خواندن آن سفارش می کنیم.

  • ایشان سالیان زیادی در حساس ترین ادارات وابسته به رژیم کار کرده، و جنایات و رفتار غیر انسانی رژیم را ندیده است. حال، در زمانی که رژیم در حال فروکش است یک شبه انقلابی شده، و معلوم نیست چگونه سر از آمریکا در می آورد؟. اگر مقاله را درست بخوانید به این نتیجه خواهید رسید.
    این مقاله بیش از هزار بار به وسیله ایرانیان باز پخش شده و تاکنون مخالفتی ننمودند. بنابراین جای اعتراضی نیست.
    شما هم یقینا یا تنها به بخش هنری ایشان توجه دارید، و یا منافعی در این مخالفت دارید. ما به تفصیل پاسخ امثال شماها را به خواننده ای در بالا که نام و نشان درستی از خود جای نگذاشته است داده ایم. شما را به خواندن آن سفارش می کنیم.

  • ایرانی عاشق ایران

    اگر برای شما این امکان وجود داره که مقاله اقای داعی را در سایت بگذارید ممنون میشوم
    در جهت اگاهی به هم میهنان عزیز در خارج و داخل کشور تا قضاوت کنند در عرض این ۳۲ سال چه انرژی زیادی در جهت پایدار ماندن مقاومت مردم ایران و نیز خنثی کردن تلاشهای لابی های رژیم در خارج صرف شده است قدر و ارزش کار این دوستان را بدانیم که خود تضمینی برای ازادی و دموکراسی در اینده است
    http://www.pezhvakeiran.com/page1.php?id=30994

  • ایرانی عاشق ایران

    اگر برای شما این امکان وجود داره که مقاله اقای داعی را در سایت بگذارید ممنون میشوم
    در جهت اگاهی به هم میهنان عزیز در خارج و داخل کشور تا قضاوت کنند در عرض این ۳۲ سال چه انرژی زیادی در جهت پایدار ماندن مقاومت مردم ایران و نیز خنثی کردن تلاشهای لابی های رژیم در خارج صرف شده است قدر و ارزش کار این دوستان را بدانیم که خود تضمینی برای ازادی و دموکراسی در اینده است
    http://www.pezhvakeiran.com/page1.php?id=30994

  • ایرانی عاشق ایران

    اگر برای شما این امکان وجود داره که مقاله اقای داعی را در سایت بگذارید ممنون میشوم
    در جهت اگاهی به هم میهنان عزیز در خارج و داخل کشور تا قضاوت کنند در عرض این ۳۲ سال چه انرژی زیادی در جهت پایدار ماندن مقاومت مردم ایران و نیز خنثی کردن تلاشهای لابی های رژیم در خارج صرف شده است قدر و ارزش کار این دوستان را بدانیم که خود تضمینی برای ازادی و دموکراسی در اینده است
    http://www.pezhvakeiran.com/page1.php?id=30994

  • یارو دلقکی بیسواد و بی خرد بیش نیست

  • یارو دلقکی بیسواد و بی خرد بیش نیست

  • یارو دلقکی بیسواد و بی خرد بیش نیست

  • من جز اولین کسانی بودم که بادیدن آقای حسینی در صدای امریکا خوشحال شدم و
    به صفحه فیس ایشان رفتم چرا که امثال من با برنامه های ایشان بزرگ شدیم 
    .از جای که اکانت من با این اسم و عکس برای هرکسی که یکبار دیده باشد از
    خاطر نمیرود امیدوارم آقای حسینی این کامت را هم ببیند چرا که بعد از چند
    کامنتی که از ایشان پخش شد همواره با ایشان مخالفت کردم ..آقای حسینی در یک
    کامنت فرمودند که :در هیچ جای قران سنگسار وجود ندارد .من هم جواب دادم
    بسیار چیزها در قران عا صم وجود ندارد اما در سنت محمد چه ؟خود محمد چند
    نفر را سنگسار کرد ؟در کامنت بعدی فرمودند :قدیمها روشنفکری به لباس سیاه
    پوشیدن بود و از قران گفتن (گویا اشاره به علی شریعتی ) و امروز روشنفکری
    در توهین به مقدسات مردم من (حسینی )با هر دو مخالفم .ایشان نفرمودند که
    روشنفکر کیست ؟آیا روشن فکر توهین میکند ؟آیا روشن فکر دینی هم میشود که
    باشد ؟به هرحال با احترامی که برای کار ایشان در ایران قائلم اما جناب
    حسینی گرامی خواهشا مردم ایران را دیگر به چاه رهنمون نشوید مردم ایران حق
    دارند به مانند تمام مردم کشورهای اروپای و امریکا آزادانه و با داشتن هر
    عقیده و مسلک و آیینی که ضرری برای دیگری نداشته باشد زندگی کند و این بدون
    لائیسیته امکان پذیر نیست .

  • Abazarghafary

    هیچ دانی که چرا آخوند ، دزداست ؟ دست در جیب ، این ملت  بردست ؟ // نصف  شب در ، حجره بیدار شده …ناگهان از همه ور ، کیر کلفتی خوردست //  او نداند پدرش کیست و هم ، مادر خود نشناسد ..چونکه از بچگی ..در حجره بسر می برده ست // حجره فیضیه جاییست برای ، کون گشاد …انگلان  جمع و حرف .. حرف مفت است //کون گشادی   بزرگ ، رهبر این جمع  شود .. چونکه با طی سلسله مراتب کیر خوردست //  شیخ جاکش و ملا بکش ..و فقیه کس کش …شغلی است شریف در اسلام ، محمد گفتست // بیکاری و کون گشادی و فروش  حرف مفت ،،،شعری هست قدیمی ،که بر سر هر فیضیه خفته ست //