دین اسلام با گسترش فساد و فحشا و کشتار و ستم رابطه ای مستقیم دارد ۱۴

بیشتر اوقات از زبان رهبران دینی و مروجّین مذهبی و شخص سیّد علی خامنه ای می شنویم که ” ایران هر روز بیشتر اسلامی می شود“، حال باید پرسید که اسلامی شدن ایران یعنی چه؟.

برای مثال در سال پیش، تعداد زندانی های سیاسی نصف تعداد زندانیان سیاسی امسال بوده است. در سال های گذشته تعداد زنان خیابانی، معتادین به مواد مخدّر، دزدان، زورگیران، کودک آزاران، قاچاقچیان و قاتلان ده ها بار کمتر از تعداد آنان در امسال بوده است.
تعداد کسانی که به دست رژِیم در طول امسال به دار آویخته شدند قابل مقایسه با تعداد اعدامیان سال های پیش نیست.

ومضعیت  زنان با بیشتر اسلامی شدن  ایران در این تصویر نشان داده شده. نهایت اسلامی شدن کامل ایران، عربستان سعودی است که عده ای مفتخور شکمباره برای خود حرمسرا تشکیل داده، و کشور را ارث پدری خود بدانند و هرگونه که بخواهند به غارت آن پردازند.

ومضعیت زنان با بیشتر اسلامی شدن ایران در این تصویر نشان داده شده. نهایت اسلامی شدن کامل ایران، عربستان سعودی است که عده ای مفتخور شکمباره برای خود حرمسرا تشکیل داده، و کشور را ارث پدری خود بدانند و هرگونه که بخواهند به غارت آن پردازند.

امسال همه چیز، در همه جای ایران، چندین بار گرانتر است از سال های پیش و نرخ تورّم و گرانی به شکل سرسام آوری سر به فلک می کشد.
امسال تعداد بیشماری از کارگان اخراج شده اند و بسیاری از زندگی ها از هم پاشیده و آمار طلاق به طرز باور نکردنی سیر صعودی اش را طی می کند.
امسال خانواده های بسیاری به علّت نداشتن پول، بی خانمان شده و آواره ی کوچه و خیابان گشته اند.

امسال تعداد بسیاری از کودکان معصوم ایران زمین، از رفتن به مدرسه و تحصیل به خاطر هزینه های گزاف آن باز مانده اند.
امسال تعداد کودکان خیابانی و کودکان کار، هزاران بار بیشتر از تعداد شان در سال های پیش شده است.
امسال علاوه بر تجاوز به زندانیان، پدران به کودکان دو ساله ی خویش تجاوز می کنند و مادران ” نیما” های شان را با سیخ کباب داغ می کنند و می سوزانند.

امسال دانشجویان دختر و پسر را برخلاف هر اصل و منطقی در جهان، در دانشگاهها از هم جدا کردند، کودکان  دختر و پسر مهد کودکی را نیز در حال جداکردنند، در آینده نیز زنان را  از زاییدن پسر و دختر ممنوع  کرده، آنان ناچار خواهند بود یا پسر بزایند، و یا دختر!.

این ویدیو مملکتی سرتاپا فقر، بیکاری، بدون خانه و زندگی، سرگردانی، و بدون حال و آینده ای است که یک گله آخوند مفتخور، و سپاهیان و پاسداران دزد و غارتگر برای مردم ساخته اند. براستی شرم بر این جنایتکاران که کشور زرخیز و ثروتمند ما را غارت کردند و همه را فقیر و درمانده و سرگردان ساختند. این نا انسان ها اگر یک جو غیرت و شرافت انسانی داشتند، به حال و روز مردم می رسیدند و این چنین با زندگی ۷۰ میلیون بازی نمی کردند.

امسال نیروهای ارتجاعی و مزدوران بسیجی به سوریه روانه شدند تا صدها مردم بیگناه مسلمان سوریه که از نظر رژیم ایران مسلمان بودن آن ها در معیار ولی وقیح نیست، در کوچه و خیابان از پای در آورند.
امسال مزدوران رژیم ایران به بحرین و مصر گسیل شدند تا آرامش و وضع سیاسی آن کشورها را به هم زنند و گروههای اسلامی آدم کش مانند اخوان المسلمین بر سر کار آورند.

امسال تخت جمشید گل سنگ می زند و سی و سه پل ترک می خورد و دریاچه ی ارومیه خشک می شود و صدای کسی نیز در نمیاید.
امسال تعداد پدران و مادران ” تک کلیّه ای” صد ها بار بیشتر از سال های پیش شده است.
امسال محمّد مختاری ها و صانع ها و کیارش ها و سهراب ها را در خیابان و جلوی چشم هزاران انسان می کشند ولی در سال های گذشته این گونه اعمال جنایت بار در خفا و با ترس و لرز انجام می شده است.

حال ما سخنان ولی وقیح و دوستداران ایشان را به وضوح درک می کنیم و در میابیم که این آب و خاک به شدّت در حال اسلامی شدن است و دیگر امکان زندگی برای انسان ها در آن سرزمین وجود نخواهد داشت.
باید این اسلامی شدن ایران به خواست ولی وقیح را بر رسی کرد که تا کجا به پیش می رود؟. بی تردید الگوی اسلام راستین حکومت عربستان است، و حاکمان ایران نیز در همان امتداد در حال حرکتند و به زودی روش سیاسی ایران رونوشتی از عربستان خواهد بود.

کودک بی پناه و گرسنه را می بینید که در میان زمین و هوا سرگردان است. حق این کودک و هزاران کوکد و بزرگ امثال او، صرف گنبدهایی چون امام رضا در مشهد که در کنار عکس آمده است می بینید، ویا در جیب توبره ای گشاد چند گله آخوند زنباره و شکمباره ایران فرو  می رود. بازهم بگویید ایران اسلامی نشده. این درجه بالای اسلامی شدن  است. بالاتر از این، رسیدن به رژیم آل سعود در عربستان است که صد در صد اسلامی است.

کودک بی پناه و گرسنه را می بینید که در میان زمین و هوا سرگردان است. حق این کودک و هزاران کودک و بزرگ سال، صرف گنبدهایی چون امام رضا در مشهد که در کنار عکس آمده است  شده و می شود که می بینید، ویا در جیب توبره ای گشاد چند گله آخوند زنباره و شکمباره ایران فرو می رود. بازهم بگویید ایران اسلامی نشده. این درجه بالای اسلامی شدن است. بالاتر از این، رسیدن به رژیم آل سعود در عربستان است که صد در صد اسلامی است.

ایران سالهاست که به کشور کودک آزاری و قتل گاه خردسالان تبدیل شده است و در کنار همه آن فجایع، اعتیاد وفحشاء نیز بیداد می کند، امّا رهبران اسلامی دائما اعلام می کنند که ایران هرچه بیشتر اسلامی شده است ، پس باید نتیجه گرفت که در هرکشور دزدی و فقر و تنگ دستی مردم افزایش یابد آن کشور اسلامی تر  شده است.

از شیعیان و مسلمانان متعصّب به ظاهر هموطن خود نیز پرسشی دارم؛  گرامیان، شما که می فرمایید خامنه ای و بسیجیانش مسلمان نیستند، طالبان و طرفدارانش هم که مسلمان نیستند، در عربستان و سودان هم که هر روزه دست و پای صد ها نفر را قطع می کنند هم که نه شرع اسلام پیاده می شود و نه مسلمانی هست، من و همفکرانم نیز که مسلمان نیستیم، می شود بفرمایید پس مسلمانان و اسلام واقعی شان در کجای جهان قرار گرفته اند؟!.

  • Mohammadali_tanha

    دوست عزیز مرحوم جمال الدین اسدابادی جمله معروفی داره که میتونه جواب شما باشه  و منظورش اینه: به اروپا رفتم اسلام دیدم مسلمان ندیدم به کشورهای اسلامی امدم اسلام ندیدم اما مسلمان دیدم هیچ حکومت اسلامی در حال حاضر وجود نداره ولی هنوز مسلمان داریم مسلمان ان کسی است که از صبح تا شب سر گذر وامیسته تا شاید به کارگری ببرنش اما اخر شب با دست خالی و با خجالت پیش خانوادش برمیگرده مسلمان ان اقازاده ای است که پشت پا به همه موقعیتهای موجودش میکند و از انسانیتو و عدالت حمایت میکند و جیره خوار این نظامها نمیشود مسلمان ان دختری هست که به جرم گرفتن حقش روانه کهریزک میشود و بهش تجاوز میکنن و ………….. اینم بهت بگم هرگز نه در حال بلکه اینده نیز نظام اسلامی نمیبینی ولی مطمدن باش مسلمان هنوز وجود دارد اگر در  همین پایین تو گوشه ها بگردی نه در بالاها

    • این اشتباه شما و دال بر عدم مطالعه شماست. در ضمن سید جمال الدین اسآبادی و دکتر شریعتی از خردباختگان مغز پوک اسلامی بودند که با افکار انحرافی و افراطی اشان موجب کشیده شدن ایران و گول خوردن مردم در سال ۵۷ شد. من به شما توصیه می کنم، اگر مأمور رژیم هستید، از آمدن به صفحه ما کاری از میان نخواهید برد و اگر مطالعه ندارید که ندارید، بهتر است کتاب های معتبر تاریخ اسلام نویسندگان عرب را بخوانید تا اینگونه اسلام را پاک و منزه نخوانید. کسانی هم که نام بردید، قربانیان جامعه اسلامی اند. زیرا کاربرد و عملکرد اسلام این بی گناهان را به قربانی گرفته است.

      • Mohsen Lgvm

        هنوز نرفتی.خرد باخته تویی که معلوم نیست دنبال چی هستی.انسانیت که اسلامه.مطالعه هم که مطمئنم نداری چون اگه داشتی به اسناد عربا نمی گفتی معتبر.خیلی جالبه .همه گول اسلام رو خوردن. ۱۲۴۰۰۰ پیامبر دنیا رو فریب دادنو مردم هم فریب خوردن جز تو شاپرست و پهلوی که خودش اسما مسلمون بود.
        اینقدر سگدو نزن که شاه بیاد.باباشو بابای باباش جز گند زدن چه کار دیگه ای کردن.

    • Mehr Iran53

      فیلم اسلام و مسلمان سوخته.حضرت اقا 

  • parsi

    Beghole filosof va jamehshenase bozorg alman ke gofteh ast “din afyoune todeh ha ast” ma dar sarzamine parsi mibinim ke gharnha ast ke in jang va goriz edameh darad, va mardomane parsi zamin hamvareh dar jedal va setiz dar barabare arab va mozdorane anha ke bishtar badaz dorane selselye safaviyeh “akhondha ya mollaha” bodand hastand. Aknoun dar in rejim ke tanha yek rejime islami nist, balkeh rejimi ast ke ba lebase islami va tamamie ghavanine barbariyatash (ghoroune vostaiyash) az sarmayedari 100% dolati hemayat mikonad.Dar in tarigh sistem besteh dolati va faghat yek hezbi shadidtarin ghavanin az nazare siyasi, eghtesadi, ejtemai va farhangi vojod darad. Chonkeh faghat va faghat sode sarmaye bayad be jibe afradi beravad ke darone hazb hastand. betore mesal dar iran zamin 70 milyon irani dar band va feshare taghat farsaye sarmaye dariye dolati islami rejim gharar darand, amma khoroushe mardomi dar barabare in diktatori aghaz shodeh ast va bezodi tofani az azadi, barabari,tamami pars zamin ra darbar khad gereft ve yek bar baraye hamisheh afkare ghoroune vostaie mazhabi ra hamrah ba rejim gandideh sarmayedari doltai (mafiyai) islami ra az beyn khad bord. Be omide an rouze besyar nazdik.

  • Abazarghafary

    این پری رویان که اینجا در  صف اند // توی برزیل اند نه  توی بهشت // سینه غلتان ، باسن خوب و بزرگ // توی کارناوال (ریو) همچو گرگ //در بهشت  مسلمین ، وعده تر میدهند // کیر خر را ، بهر رهبر میدهند // بهر زنهای ، مسلمان با چادر // پرس کیری را . با الله و اکبر میدهند //ای مسلمان ، خر نشو ، با یاد این کس های حوری ، جلق نزن // کس در ،این دنیاست ، حوری اینجاست ، آنجا دسته خر میدهند // 

    • Mohsen Lgvm

      حوری یعنی عفت.اینها مثالن.دارو درختو رود و برکه و غذا و … مال این دنیاست.آدم تا چقدر می تونه از دار و درخت لذت ببره.تا چقدر می تونه از فحشا لذت ببره( که لذت نیست و بدبختی واسارته که درک نمی کنید) تا کی از فیلم دیدن لذت می بره ؟ اینا خیلی کم هستند. اون دنیا صفات و حقایق عالی رو به آدم میدن که البته بالاتر اعمال خود انسانهاست. اون دنیا به آدم نور میدند.عشق میدن.حقیقت عفت رو می دن. شک نکن که جهنم یعنی همین کاری که مسئولان این سایت دارن برای خودشون درست میکنن. درک این چیزها فقط کمی بندگی می خواد.

      • بردیا پسر کورش بزرگ

        اقای  محسن خان که اینقدر زیبا بهشتو میشناسی و میگی اینامال این دنیاس و اونجا حقایق عالی رو به انسان میدن تا حالا شده که از علمای دینت غیر از این اراجیف بشنوی .حالا برات نقل  قول یه ملای بسیار بسیار عالم و اگاه از رمز و رموز این دنیا و ان دنیا رو میارم ببین جای پا منبریاش بودی چه میکردی.
        بهشت خدا رو در کل میشه تو چند کلمه تعریف کرد هوری و هوری و هوری و هوری و اخرش یواشکی بگم قلمان هم هست برا شما عزیزان دل .خانوما حسودیشون نشه بگن خدا همش فکر مرداس نه اگه هوری هست برای مردان مومن برای شما زنان پاک مومنه هم قلمان هست برای زنان عفیف و پاک دامن که در این دنیا تن خود را از نگاه هرزه نگاه داشته موهای زیبا و عاشق کش را پوشاندند انجا زیباییشان هزار برابر جلوه گراست برای زنان با ایمان عفیف پاک دامن که در این دنیا جلوی خواسته های خود را گرفته و به دستور خدا عمل کردند و به شوهر خود قناعت کرده و دیگر مردان را از کامروا شدن از نگاه  عشوه گر و لحن صمیمی و تحریک امیزدر صحبت با انها ودر اخر خود داری از حرکات  تحریک کننده و  شهوتزای بدن و  پوشانیدن برامدگیها و فرورفتگیهای بدن از نا محرم به امید چندین برابر اجر اخروی خداوند انجا عوض چندین برابر میدهد انجا همان طور که برای مردان مومن و چشم پاک و عفیف هورالعین عطا میشود که هر شب جمعه باکره باشدولبهایشان طعم واقعی لذت باشدو بجز شوهرش به کسی نگاه نکند و چنان چنان چنان همچنین جهت زنان عفیفه و پاک دامن هم قلمان نیرومند وتنومند بهشتی محیاست که شبیه انها را  در هیچ جای این دنیا نمیابید.از زیبایی چهره که نگو و نپرس الن دولن باید بره جلو بوق بزنه از هیکل واندام چه بگم ارنولد باید بره از حالا سفارش لنگ بده نه یکی نه دو تا که شاید صدها هزار لنگ کم باشد هنوز و اما براتون بگم از اصل مطلب خواهرم گوش کن ببین چی بهت میدن اگه نری بدی. اقای قلمان التی داره اندازه الت مبارک اسب پیامبر (ص) و چه بسا بزرگتر و  بسیار هوس انگیز و خوش دست و خوشخوراک که مانندش را در هیچ یک از مردانی که تجربه کردید ندیده اید .تازه فقط به این خلاصه نمیشود در زمان جماع با قلمان به ازن خدا قلمان چندین دست دیگر در می اورد و به هر نقطه از بدن زن دسترسی داشته و زن لذتی را در سراسر بدن ش تجربه میکند که هرگز با شوهرش یا دیگران به ان لذت نزدیک هم نشده.حتی از این هم بیشتر روایت است از  معصوم که اگر زن باز هم بخواهد قلمان التی دیگر دراورده و همه ورودیهای زن عفیف پاکدامن که اینجا نرفته بده را تا ته پر می کند خلاصه خواهر تا بخوری میدنت که نوش جان کنی.اونجا تازه نه مث این زپرتیا ده دقیقه با هزار تا ژل و کرم اگزایتمن و  ویاگرا وغیره و غیره و خودکشی برسه به نیم ساعت دیگه هرکول باشی سه ربع ساعت خواهرم در جریان باش امادگی میدم بهت که جا نخوری.با قلمان که رفتی کهریزک ازین خبرا نیست حد اقل مشغولیت قلمانهای بهشتی  بین دو و نیم الی سه ساعت است لا ینقطع در رفت و امده تا اولین انزال وبار دوم و سوم دیگه خدا عالمه خلاصه کنم خواهرایی که خیلی خوش به حالتونه .پیش بقیه خواهرا کلاس میزارین .اونایی که فک میکنین دیگه اخر ش گیرتون اومده و کم اوردن تو کارش نیست وخیلی شانس داشتین وبرد کردین که شوهر عرب دارین اونجا میفهمین  من الان چی میگم .اونجا میفهمین یه شوهر ایده ال بهشتی یعنی چه.
        خذا وکیلی بجز کس شعر و خزعولات بی معنی و پوچو به قول شما این دنیایی  یه حرف با ارزش از دهن این علمای دین در میاد که ما دلمون به دین خوش باشه
        مگه اقای یزدی سر همین بساطی که کهریزک  پیش اومد افازاط نفرمودن که بازجو هر کاری برای گرفتن اعتراف از مجرم بکند جایز است
        جزییاتش هم توضیح دادن که :اگر زندانی زن یا دختر بود ورود از هر دو طرف جایز و مستحب است قبل از عمل (تجاوز) وضو ساخته و در حین عمل ذکر گویدو اگر زندانی مرد بود بهتر است در حضور دیگران به او دخول کند
        ریبدم تو این دین که ایت الله اش این جنایات رو قانونی میکنه برای  سود نظام اسلامی که ریدم سر تا پای این اسلامو این دین از ازل تا ابد
        واونایی که هنوز بهش ایمان دارن تکلیفشون معلومه ای کبکها سرتونو از زیر برف در بیارید ای کور دلان چشماتونو باز کنین و حقایق رو تو سال ۲۰۱۲ میلادی اونطور که هست ببینید

    • Mehr Iran53

      دوست من لطفا ادب رو رعایت کن.شعر جالبی بود ولی اینجا جاش نیست

      • Binam35

        حقیقت از زبان زخم خورده ها همیشه تلخ هست. اونچه که در مورد الله و اسلام گفته میشه همه حقیقت هست ولی از دید مسلمانهای تازی پرست و تازی منش توهین شمرده میشه. این دین به هرکسی توهین کرده و میکنه، پس نوش جون مسلمانان جهان بخورندش تا ته نوش جونشون که هرچی مال تازی رو بخورند کمشون هست،
        به من بگو این چه دینی هست که هزاران نفر پشت سر هم ایستاده و دولا میشند تا به کون جلویی عبادت کنند، آیا اینها همه همجنس بازی نیست؟
        اسلام یعنی کون، کون هم یعنی الله، اوه الله و اکبر از این همه کونهای اسلامی که سرها بسویشان به عبادت در میاد

  • Mohsen Lgvm

    اینها که نوشتی چه ربطی به اسلام داره. مگر اسلام نمی گه به فقرا کمک کنید. مگر اسلام نمی گه برادری و برابری.حالا چون تو کشور ما اجرا نمی شه اسلام بد می شه. اجرای این چیزا هم ربطی به تصمیم شخص خاصی مثل رهبر یا رئیس جمهور نداره.مردم باید بفهمن. مردم باید مسلمان بشن. کار هم زیاده.هر روز صدها کار توی روزنامه ها و برچسبها معرفی می شه. اینا یه مشت آدم گشاد و بی خاصیتن که بیکار موندن.یعنی اینا کارگر ساده هم نیستن.

    • Binam35

      ۱٫ اگر اسلام این چیزها رو نگه پس کسانی چون تو رو چگونه باید خر کنه تا غلام یا کنیز تازی ها بشید؟
      ۲٫ ۱۰۰ ها کار برای میلیونها آدم بیکار؟ اونم با اون تورمی که در بازار هست؟ اونجوری که با تو مانند یک برده رفتار کنند و نتونی هیچ بگی چون اگه چیزی گفتی میزنند در کونت و بدونه اینکه دستمزدی بهت بدند اخراج میشی. اینها رو گفتم اگر واقعا نوکر حکومت نیستی ولی ببین دهنت بوی گند حکومت اسلامی رو میده. همه اینها به اسلام تازی و الله تازی و تازی نامه و محمد بچه باز تازی زاده و عربهای تازی منش و تو تازی پرست خیلی هم خوب ربط داره.

  • jim

    مردم ایران البته اکثر شان هزار سال از تمدن دنیا عقب مانده اند بی خود خودتان را عذاب ندهید نمی فهمند برید لاس و گاس حالشو ببرین

  • شیطان خوب

    شاه چیکار کرده جز اینکه مملکت رو داده بود دست امریکا وامریکایی ها با ما مثل نوکران و حمالان برخورد میکردند و اجازه داشتند با ناموس ما رو هر وقت که خواستند بازی کنند بیکاری در جامعه ی ما هست اما اگر شاه هم بیاد فرقی نمیکنه چون بیکاری در ایران بخاطر زیاد شدن با سوادان است که جامعه ی ما نمی تونه اینهمه رو وارد کار کنه