بایگانی ماهیانه: اکتبر 2011

ولایتی که بزرگش بود ملا، تیم ورزشی آن هم تیم تازی حجاز است، نه «تیم پرسپولیس»۳

نگارنده بر این باور است که نامیدن باشگاهی ورزشی با چنین سطح اخلاقی پایین و چندش آوری به اسم گوهر بار «پرسپولیس» توهین به تاریخ و هویت و فرهنگ ایران است و بهتر است تا نام این باشگاه را به «حجاز» و یا «مدینه» تغییر داده تا نام باشگاه با سطح شعور و ادب و اخلاق بازیکنان تیم سنخیت داشته باشد.

چرا مسلمانان زنان را به چشم یک وسیله نگاه می کنند و نه به دید یک انسان؟۱۲

اسلام نه تنها ارزشی برای زنان قائل نشده، بلکه آنان را تا حد خدمتگار و حتی هرجایی پایین آورده است.خدمتی به زنان کرده و نه ارزشی بدان ها بخشیده است، دروغ های شاخدار آخوند همانند زنده به گور کردن زنان پیش از اسلام بازهم برای تحقیر مقام زن است، زنان در عربستان مانند خدیجه مقامی برابر با مردان داشتند.

آیا پدری که زبان در دهان دخترش می گذارد، می تواند پیام آوری از جانب خدا باشد؟۱۴۱

اگر اللهی وجود داشته باشد و محمد با این کارنامه سیاه اخلاقی اش فرستاده او باشد و الله محمد هوسران را برای هدایت انسان ها به سوی رستگاری و سعادت انتخاب کرده باشد، باید به سلامت ذهنی آن الله شک کرد و او را یافت و هر چه زودتر در یک تیمارستان بستری کرد.

کرکری امام شیره ای در کرمانشاه: «رژیم اسلامی ما تا ۲۰۰ سال دیگر تداوم پیدا می کند»!۲۴

با برملا شدن دزدی کلان میلیاردی محمد رضا خاوری هم بافوری و رفیق گرمابه وگلستان ولی وقیح، ایشان تصمیم گرفت برای خواباندن سر و صدا روضه دیگر بخواند. در اجتماع امت خردباخته و مزدوران ساندنیست خور در کرمانشاه، به مردم وعده رژیم پارلمانی البته نوع اسلامی آن داد و گفت رژیم اسلامی تا ۲۰۰ سال ادامه می یابد.

آیا مبتلا شدن به بیماری HIV به معنای پایان زندگی است؟۱

چرا باید با مبتلایان به HIV به گونه ای رفتار شود که گویی آن ها تکه ای زباله اند؟،آیا نباید به جای برخورد غیر انسانی با جوانان مبتلا به بیماری ایدز که خود قربانیان سیستم غلط آموزشی و ضعف فرهنگی جامعه اند، با آخوند و بسیجی به آن شکل برخورد شود که آنان منزوی و شوند و نه جوانان بیمار درمانده کشورمان؟.

آیا تنها داشتن مدرک دانشگاهی می تواند سبب خوشبختی جوانان شود؟۰

پدران و مادران ایرانی باید بیاموزند که به خواسته های فرزندان شان احترام گذاشته و اجازه دهند آنان علایق شخصی و استعداد های شان را دنبال کنند، والدین ایرانی باید یاد بگیرند که آن ها شانس زندگی کردن را داشته اند و اکنون نوبت فرزندان آنان است تا راه زندگی خود را بر اساس استعداد های شان انتخاب کنند.

قذافی؛ دیکتاتور دیگری که به گورستان تاریخ رفت، حال ببینیم نوبت سید علی آقا کی می رسه؟۷

قذافی دیکتاتور هم به دنبال هیتلر، موسولینی، و صدام رفت، حال ما در انتظار به جهنم رفتن علی خامنه ای، پسرش مجتبی، و رفسنجانی ابر جنایت کاران کشورمان نشسته ایم. قذافی هم مانند صدام از سوراخ موش بیرون کشیده شد. تنها کار خوب این دو جنایت کار و مبارک، غارت نکردن کامل کشورشان و فرار به جای دیگر است.

نگاه شهوت آمیز مسلمانان نسبت به تمامی مسائل، روح آدمی را آزار می دهد۱۰

این نگاه مسلمین به ظاهر ایرانی که به هر جنس مخالفی از دریچه جنسی می نگرد روح انسان را آزار می دهد، این درجه از حقارت حتی در جانوران ندیده نمی شود. به راستی با این طرز فکر های عقب افتاده و قرون وسطایی که همانند سرطان به جان جامعه افتاده و رفته رفته همه را بیمار و مریض فکری و جنسی می کنند چه باید کرد؟