چرا مسلمانان زنان را به چشم یک وسیله نگاه می کنند و نه به دید یک انسان؟ ۱۲

در طول تاریخ بشریت، همواره به زنان بابت لطافت احساسی و زیبایی ظاهری شان ستم های فراوانی شده است و این گونه ظلم ها قابل دفاع نیست و جامعه مردان دنیا یک عذرخواهی دسته جمعی به جامعه بانوان جهان بدهکار است.
این نا مردمی ها و ستم ها، در تمام ادیان نسبت به زنان روا داشته شده است ولی به لطف پیشرفت علم و توسعه جامعه بشری و رسیدن انسان به شعور و درک بهتری از مسائل، امروزه زنان در جوامع پیشرفته دنیا پا به پای مردان، در تمامی عرصه ها عرض اندام می کنند و در سطح اجتماع از اعتبار و احترام خاصی برخوردار هستند.

بانوان ایرانی که تن به خفت و خاری نمی دهند و زیر بار حجاب اجباری نمی روند را دستگیر می کنند و به شخصیت شان توهین می کنند و انسانیت و حقوق طبیعی انسانی شان را له می کنند، این نمونه کوچکی از تمام ارزش هاییست که اسلام به زنان بخشیده است.!!

بانوان ایرانی که تن به خفت و خاری نمی دهند و زیر بار حجاب اجباری نمی روند را دستگیر می کنند و به شخصیت شان توهین می کنند و انسانیت و حقوق طبیعی انسانی شان را له می کنند، این نمونه کوچکی از تمام ارزش هاییست که اسلام به زنان بخشیده است.!!

مسیحیان و یهودیان و دیگر باورهای مذهبی اعتقادات تاریخ مصرف گذشته شان را که زنان را بسیار محدود می کرد و زجر می داد را منسوخ دانسته و بر این باورند که با پیشرفت زمانه و دنیا، قوانین اجتماعی برآمده از دین و کتاب آسمانی نیز تحت تأثیر این پیشرفت و رشد عقلانی جامعه قرار می گیرد و به نسبت زمان تغییر می کند.
تنها مسلکی که هنوز زنان را به عنوان برده های جنسی می پندارد و آنان را کلفت هایی می داند که باید  روز در آشپزخانه بکار کنند  و شب در اتاق خواب و در هر دو حالت باید در حال سرویس دادن به مرد باشند، آیین ننگین تازیان است.

اسلام هیچ خدمتی به زنان نکرده است، اسلام هیچ ارزشی به زنان نبخشیده است، دروغ های شاخدار آخوند همانند متوقف شدن زنده به گور کردن زنان پس از اسلام در میان اعراب را باور نکنید، اعراب هیچگاه پیش از اسلام دختران شان را زنده به گور نکردند و زن در میان اعراب از جایگاه معنوی بالایی برخوردار بود تا جایی که شعرهایی که توسط زنان عرب سروده می شد را در بت خانه بزرگ یا همان کعبه امروزی آویزان می کردند.

پیش از اسلام در میان زنان عرب تاجرانی ثروتمند همچون خدیجه، همسر اول پیامبر اسلام وجود داشتند اما همینکه مسلمین قدرت را به دست گرفتند، زنان را در چهارچوب خانه شان زندانی کرده و اجازه کوچکترین فعالیت اجتماعی و یا تصمیم گیری در مورد زندگی شخصی شان را به آنان ندادند.
مثال بارز این جریان ضد زن، ماجرای ازدواج علی ابن ابوطالب با فاطمه دختر پیامبر است که حتی روح فاطمه نیز تا روز عقد از ازدواج با علی خبر نداشت، پیامبر از جانب فاطمه، بله را به علی گفته بود و دختر نه ساله خود را روانه رختخواب علی، جلاد بزرگ اسلام، کرد.

در تصویر اولین خلبان زن ایرانی، خانم عفت تجاری را مشاهده می کنید. به راستی چه بر سر ما آمده که بانوی ایرانی از چنین جایگاهی والایی، بدین مقام ناچیز و مظلوم در جامعه  رسیده است؟آیا نباید حکومت اسلامی و احکام تازینامه را مسببان اصلی این فاجعه خواند؟.

در تصویر اولین خلبان زن ایرانی، خانم عفت تجاری را مشاهده می کنید. به راستی چه بر سر ما آمده که بانوی ایرانی از چنین جایگاهی والایی، بدین مقام ناچیز و مظلوم در جامعه رسیده است؟آیا نباید حکومت اسلامی و احکام تازینامه را مسببان اصلی این فاجعه خواند؟.

پیش از انقلاب ننگین اسلامی، زنان در ایران، وضعیت به مراتب بهتری نسبت به حال داشتند و دارای آزادی های فردی نسبی بودند، هر چند که در آن زمان نیز جامعه مرد سالار حاکم بود و در قشر فقیر و ضعیف تر جامعه با زنان رفتاری مشابه رفتار امروزی داشتند. برای مثال در سال ۱۳۱۸، عفت تجاری در سن ۲۲ سالگی عنوان اولین خلبان زن ایرانی را به خود اختصاص داد، این رخداد در زمانی به وقوع پیوست که در آن هنگام، زنان در سوئد اجازه رنگ کردن موهای خود را نداشتند.!

امروزه زنان در ایران، از برکت حکومت اسلامی و قوانین مبارکه الله مدینه، در شرایط اسفباری به سر می برند و از کوچکترین امنیت اجتماعی و احترام در سطح جامعه برخوردار نیستند.
می توان گفت که رژیم اسلامی با سیاست های غلطی که در طی این ۳۲ سال در پیش گرفته است، فرهنگ مملکت را به قهقرای ابتذال کشانده و امروزه به هر بانوی ایرانی که در خیابان ها، تنها و یا با چندی دیگر از دوستان همجنسش در حال تردد می باشند به چشم هرزگانی بی ارزش نگاه می شود و این حقیقت مایه تاسف و شرمندگی است.

شما نمی توانید در  همه  به اصطلاح سیاستمداران رژیم اسلامی از آخوند گرفته، تا سپاهی، و بسیجی از ۳۲ سال پیش تا کنون، ردپای  زنان آنان را یا در سیاست، و یا محیط بیرون از خانه بیابید. سوای چند خاله زنک که ظاهراً به مجلس را ه یافته و یا سمتی در دولت را احراز کرده اند، و روز و شب در خدمت دیگر همکاران خود، به تمجید و ستایش از رژیم و اسلامند، زنی دیگر را نخواهید یافت.

شوربختانه شماری از بانوان کشورمان زیر سلطه و شستشوی مغزی آخوندهای بی وجدان، شعور و خرد شان را از دست داده اند، تیشه به ریشه خود زده برخلاف و علیه حقوق و خواسته قانونی و انسانی زنان، به آخوند و این اسلام متحجر کشتارگر و زن ستیز چسبیده و از آن دفاع می کنند. در این جا وظیفه تک تک ما  به ویژه بانوان خردمند ما است که با این فرهنگ باختگان و تحمیر شده های اجتماع مبارزه کنیم و تلاش نمایییم تا آنان را از این سقوط فکری نجات دهیم.

قوانین ضد زن موجود در قانون اساسی ایران و سیاست های زن ستیز و تلاش در جای انداختن فرهنگ تهی و بی معنی حجاب داشتن، هر زن رها و آزاد ایرانی که حاضر به تن دادن به خفت و ننگ نمی باشد را مورد هجمه اندیشه های مرد سالار کشور قرار داده است به صورتی که هیچ بانوی ایرانی حاضر به حضور در جامعه نیست و تجاوز و توهین و نگاه های تحقیر آمیز مردان به کابوس های روزانه آنان تبدیل شده است. یکی از بدترین و زشت ترین اندیشه های موجود در جامعه، دریچه نگاه به زنان از زاویه جنسی است.

در این ویدیو شخصی در حال توضیح دادن درباره مسائل زناشویی می باشد،لطفا دقیقه ۱:۴۰ این ویدیو را با دقت بیشتری ببینید، سخنران بی هیچ خجالتی می گوید که از زنتان به عنوان یک وسیله استفاده کنید تا به ارگاسم برسید.! آیا همسر را وسلیه ی رسیدن به ارگاسم نامیدن زشت و ناپسند نیست و ریشه در اعتقادات و باورهای پوسیده یک قوم عقب افتاده ندارد؟.

مردان مسلمان بر این باور غلطند که زنان برای لذت بردن مردان از زندگی خلق شده اند و هیچ کارایی دیگر جز اینکه در رختخواب باشند و یا حق داشتن هیچ گونه نیاز و خواسته ای را هم ندارند.
زمانی که جامعه به بانوانش که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند از دید جنسی نگاه کند و تمامی افکار جوانان کشور در زیر شکم شان خلاصه شود، بستر جامعه برای قتل های ناموسی که ناشی از شک کردن و تردید داشتن نسبت به زن و خواهر و مادر می باشد، آماده شده و عده بسیاری را به کام مرگ می کشاند.

  • ali

    تو نامسلمان  بی سواد عقده ای فقط ادعای بی دلیل داری.تو از اسلام چی میفهمی ? یگانه اسلام شناس همه دوران ها توئی ?! کی از همه مسلمانها اجازه گرفتی که سخنگوی آنها باشی ?!! 

    چطور فهمیدی دید و بینش همه مسلمانها را نسبت به زن میشناسی ?!! علم غیب داری یا توهم ?!! دست محمود الا غ  را از پشت بستی ! ابله لافزن متوهم !

    • کرمانی

      اولا” اسم تو علی است که قاتل ایرانی ها بود . دوم که الاغ  و یابو نسبت به تو وهم کیشانت هزار بار برتری دارد  بناء ضرور نیست که با تو بحث علمی صورت بگیرد. فهمیده شد یابو آقا؟

    • Binam35

      نامسلمون؟ مگه چی گفته حالا؟
      خوب این همون چیزیه که از اسلام یاد گرفته دیگه، الله میگه زنان شما همچون زمین زراعت شما هستند هرزمان از هرکجا که بخواهید آنها را شخم زده و درو کنید
      از این رو امام علی هم میاد میگه که زنان ناقص العقل هستند چون به اندزه نیمی از ارث به اونها میرسه، ناقص العقل هستند چون دوتای اونها برابر با یک مرد هست، ناقص العقل هستند چون حیز میشوند(عادت ماهانه) و نماز و روزشان باطل هست
      در ادامه پس از اون هم یک آخوند کثیف میاد میگه که الله گروهی از حیوانات را برای خوردن خلق کرد، گروهی را برای بار بردن و گروهی را هم برای این و آن تا میرسه به حیوانی به نام زن مسلمان که برای نکاح خلق شده است و بس

      تازگی ها هم باز آخوند دیگه گفته که تنها این مردهای مومن نیستن که ۷۲ تا هوری حوری با کره گیرشون میاد
      زن مومن مسلمان هم ۷۲ قلام یا غلام بهشتی گیرش میاد تا شب و روز کیف کنه، که اون قلامان از مال عربها هم بزرگتر در بین پاهاشون دارند.
      اینها گفته های من نیست، آخوندها تازگی ها کشفش کردند

      خوب این هم یک مسلمان کت و شلواری هست دیگه چرا بهش ناسزا میگی؟ مگه تو مسلمون نیستی آخه؟
      استخرالله رپی اطو حو الیه

  • amir

    آدم خیلی دانا برو بفهم نفقه در قانون اسلام یعنی چی !
    در ضمن لازم نیست به دروغ حقایق تاریخی را وارو کنی !

    • نسل سوخته

      منظور شما الان کدوم حقیقت تاریخی بود؟
      ازدواج فاطمه؟
      یا اینکه در ایران یک مشت بیمار جنسی(آخوندها و پیروانشون)فکر میکنن چون خودشون به همه چیز با هوس نگاه میکنن بقیه هم مثل خود اونها هستن.
      ننگ بر این قوم هوس باز خونخوار و بی غیرت که هموطنانشون رو به فرهنگ و عقاید تازیان میفروشن.

      • یه نفر

        کل جامعه مردها بیمار جنسی هستن نه فقط قشر آخوند.

  • Stu!

    عجب اراجیف جالبی سر هم کردید!
    فکر نمیکنم حتی کی خط مطالعه داشته باشید.

  • Mpooyandeh

    این “فضولی”‌هایت یک از یک جالب ترند و همیشه از خواندنشان لذت میبرم. واقعا دستت درد نکنه. طبیعتاً کسانی‌ که ریگی به کفش دارند، به زعمشان چندان خوش آیند نیست! به قول معروف “بگو به درک!”

  • مسعود

    فقط یک جمله :
    این نویسنده سایت ظاهرا هیچ نگاه جنسی به خانمش نداره و خود انزالی میکنه … چون هر گونه ارتباط جنسی با خانمش مساوی است با زیر سوال بردن ارزش انسانی همسرش.

    • افغانی

      مسعود جان عزیز! من یک افغانستانی هستم . مقا لۀ نویسنده راهم خواندم و قضاوت جناب عالی را هم در مورد این نویسنده . حالا قضاوت من را  در مورد خودت بخوان :تو وامثال تو بوئی از انسانیت ندارید و جانوران دو پا هستید که فقط میتوانید تکلم کنید. نویسندۀ محترم  مقاله برای شما وقت شفتالو را ( برادران ایرانی هلو میگویند) تعریف کرده بود  ولی تو تا هنوز شف شف شف  شف میگوئی  وآلوی آنرا بزبان نمی آوری .

  • سیاست کثیف

    ۱۴۰۰ ساله این عرب  زاده های  احمق دارن به ما حکومت می مکنن، مشکل ما این اسلامه نه چیز دیگه تا وقتی ما  فکر و روحمون از این اسلام پاک نشه همینه وضعیت . ممنون از نوسینده مقاله

  • Akhond

    مهمل گفتن که دیگه مایه نمی خواد ! این بابا مثل اینکه در مورد رابطه با بشکه معروف حوزه علمیه صحبت میکنه !