رافق تقی؛ نویسنده ای توانا که بنا بر فتوای یک آخوند ضد بشر، قربانی قوانین وحشیانه اسلام شد ۱۱

محمد جواد فاضل لنکرانی، از روحانیون محافظه کار مقیم قم، با انتشار پیامی خطاب به مردم جمهوری آذربایجان، از قتل رافق تقی نویسنده آذربایجانی حمایت کرد. فاضل لنکرانی با “ملحد” و “مرتد” توصیف کردن نویسنده مقتول، خاطره پدر خود آیت الله محمد فاضل لنکرانی را، که فتوای “مهدورالدم” بودن این نویسنده را صادر کرده بود، گرامی داشت. آیت الله فاضل لنکرانی، از مراجع تقلید شیعه که در خرداد ۱۳۸۶ درگذشت، در آذر ماه ۱۳۸۵ با صدور فتوایی رافق تقی را به خاطر انتشار مطالب “توهین آمیز” مستحق مرگ دانسته بود. آقای تقی هشت روز پیش در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان هدف ضربات چاقوی افراد ناشناس قرار گرفت و چهار روز بعد، در بیمارستان درگذشت.

فرتور چهره رافق تقی را نشان می دهد، اکنون امت خردباخته اسلام بسیار خوشحالند که توانسته اند جان یک انسان بیگناه را گرفته و او را با جاقو تکه تکه کنند، باید گفت ننگ بر این دین و آیین ضد انسانی.

فرتور چهره رافق تقی را نشان می دهد، اکنون امت خردباخته اسلام بسیار خوشحالند که توانسته اند جان یک انسان بیگناه را گرفته و او را با جاقو تکه تکه کنند، باید گفت ننگ بر این دین و آیین ضد انسانی.

این روایت که خواندید، سرنوشت تلخ مردی است که دهان به انتقاد از اسلام گشوده بود. پزشک و نویسنده ای روشنفکر و خدا ناباور که آزارش به کسی نرسیده بود و تنها افکارش را در مقاله هایش به گوش خوانندگان می رساند. فرجام شوم این نویسنده منتقد اسلام که با چاقوی مسلمانان تکه و پاره شد و در ایران مسلمین و آخوند ها و بسیجیان به خاطرش جشن گرفتند و خوشحالی کردند، نمایانگر میزان انسان دوستی و نیک سرشتی اسلام پلید است.

یک روضه خوان بی سواد در ایران دستور کشتن کسی را می دهد و پس از پنج سال، آن شخص با ضربات چاقو کشته می شود و پسر آن روضه خوان ضد انسانی، از کشته شدن آن فرد و از اینکه دستور پدرش به اجرا در آمده است اظهار خرسندی می کند. پایگاه ها و سایت های خبری حکومت اسلامی، این ترور و حرکت ضد انسانی را سزای هر “ملحد” و “مرتدی” می دانند و بر این باورند که “رافق تقی” به هلاکت رسیده است.

این همان اسلام ناب محمدی است که نگارنده در بسیاری از نگاشته هایش از آن سخن گفته است، اسلام هیچ شکل و نوع دیگری ندارد، در تمام طول تاریخ، اسلام یک مدل و یک چهره داشته است و آن هم همین اسلام کشتارگر و خونخوار و جنایتکار و ضد انسانی است. اسلام سرتاسر عیب و مشکل و زشتی است، همین واقعیت سبب شده است که آخوندها اجازه انتقاد و بررسی دقیق را به هیچ کس ندهند و هر آنکه پرسشی منطقی و عقلانی دارد را برچسب “ملحد” به او زنند و سر به نیستش کنند.

این هم نمونه دیگری از اسلام واقعی، اسلام یعنی ترور و جنایت و خشونت، اسلام یعنی دیکتاتوری و تاریکی و جهل مطلق. مسلمین تا کنون هیچ خدمتی به جهانیان نکرده اند. اسلام یک چهره دارد و آن هم همین است که در فرتور می بینید.

این هم نمونه دیگری از اسلام واقعی، اسلام یعنی ترور و جنایت و خشونت، اسلام یعنی دیکتاتوری و تاریکی و جهل مطلق. مسلمین تا کنون هیچ خدمتی به جهانیان نکرده اند. اسلام یک چهره دارد و آن هم همین است که در فرتور می بینید.

اگر اسلام را محدود نکرده و به گردن آن زنجیر نزنیم و نبندیمش باز هم شاهد چنین جنایاتی خواهیم بود، همانطور که از زمانی که اسلام ظهور کرده است، همواره تاریخ شاهد قتل و کشتار انسان های بیگناه به دست مسلمین و فرمان الله مدینه بوده است. “رافق تقی” انسان دیگری بود که قربانی اسلام درنده و خونخوار شد، بیایید با روشنگری های بیشتر و دادن آگاهی به مردمان، اجازه ندهیم که انسان های دیگری به دلیل وجود چنین دین پلیدی، زندگی های شان را از دست بدهند.

فرمان قتل ملحدین را الله مدینه در قرآن داده است، فرمان قتل “رافق تقی” را یک آخوند مسلمان شیعه صادر کرده بود و “رافق تقی” به دست مسلمانان کشته شد، آیا کسی می تواند مغلطه ای نو بسازد و بگوید آن ها که چنین کاری را کردند، مسلمان واقعی نبودند؟ آیا هیچ مسلمانی می تواند ادعا کند که باید به عقاید او احترام گذاشته شود؟ آیا عقاید و باورهای یک مسلمان با وجود این همه جنایت و کشتار و ترور انسان های بیگناه شایسته احترام هستند؟ آیا مسلمانانی که طبق دستورات دینی شان دست به چنین جنایاتی می زنند، لایق دموکراسی و آزادی هستند؟ پاسخ تمامی پرسش ها، یک “خیر” به بزرگی تمام جنایاتی است که اسلام در طی قرن ها به بار آورده است.

مسلمانان در کشورهای غربی زندگی کرده ولی با  آزادی و دموکراسی موجود در آن کشورها مخالفت می کنند و دست به اعتراض می زنند. در فرتور یک مسلمان خردباخته را مشاهده می کنید که خواستار قطع گردن کسانی است که به اسلام اهانت می کنند. این طرز فکر یک مسلمان واقعی است.

مسلمانان در کشورهای غربی زندگی کرده ولی با آزادی و دموکراسی موجود در آن کشورها مخالفت می کنند و دست به اعتراض می زنند. در فرتور یک مسلمان خردباخته را مشاهده می کنید که خواستار قطع گردن کسانی است که به اسلام اهانت می کنند. این طرز فکر یک مسلمان واقعی است.

عقاید و باورهای یک مسلمان به هیچ وجه قابل فهم و احترام نیست و تا زمانی که اسلام از سطح جامعه زدوده نشود و به چهارچوب خانه ها محدود نگردد باید با آن مبارزه جانانه کرد و هستی و نیستی اش را به زیر سوال برد. “ملحد” ، “مرتد” و “کافر” و چنین القابی، پوچ ترین و بی معنا ترین واژگان لغت نامه های سرتاسر دنیا هستند که باورمندان و معتقدان از آن ها برای پاک کردن خون بیگناهانی که تا آرنج بر دستانشان خشکیده است، استفاده می کنند.

فضول محله این اقدام غیر انسانی و پلید را که مخصوص مسلمانان است، به شدت محکوم می کند و از همینجا به تمامی آخوندهای بی سواد و کسانی که چنین ترورهای ناجوانمردانه ای را تشویق و تحسین می کنند قول شرف می دهد که تا زمانی که فضول محله سر پاست و قلمش می چرخد، حتی برای لحظه ای هم یقه اسلام و مسلمین را رها نخواهد کرد و صدای تمام جنایات مسلمین در طول تاریخ را به گوش مردمان و به خصوص نسل های آینده ایران خواهد رساند.

  • Afshinrojhalati

    اخه‌ لنکرانی گوساله‌ کارش به‌ جایی کشیده‌ که‌ فتوای اینترنشنال میده‌ ههههههههه

  • Dddd

    آفرین بر کسی که این کار را کرده است شما این کار را زشت جلوه میدید فرض کنید خدای نکرده یک مسلمان یکی از کتب آسمانی به غیر قران را اتیش بزنه (خدا نکند)اون دیدن نظرتون خیلی جالب میشه در حالی که …

    • نسل سوخته

      واقعا مسلمانها خونخوار و وحشی هستند

    • کی قباد

      در قرآن کثافت تو غیر از قتله واقتلو کدام چیز دیگری هم وجود دارد؟ کثافت  تازی پرست . لایق تو وامثال تو همان علی خون خوار است که پدرت را بکشد  و مادر وخواهرت را کنیز و تو را غلام بگیرد ولواطت کند. بازهم آفرین بگو

  • Hassan123

    من نمی دانم که فضول محله از چه چیزی این قدر می سوزد که مثل جنده گاییده شده و ارگاسم نشده به خود می پیچد و فحش می دهد. مرد حسابی من هم به اسلام اعتقاد ندارم ولی برخورد شما از مسلمانان هزاران با بدتر است. از نیت و فکر شما این طور معلومه که اگر در توان شما باشد شما هزاران بار وحشیانه تر و بربر تر از مسلمانان عمل می کنید.

    • فضول محله گروهی از افرادی هستند بسیار تحصیل کرده، با سال ها مطالعه در زمینه های گوناگون به ویژه اسلام جنایتکار و تازیان متجاوز. این گروه همه ایرانی پاک نژادند و با شما تازی ها و مزدوران رژیم که مملکت و مردم را به تازیان فروخته اید تفاوت دارند.

  • سعید افغانی

    من از اکبر گنجی ها می پرسم که در زمینه لب از لب نمی بردارند وخاموشانه مرگ این مرد آزاده را تماشا میکنند . چه شد حقوق بشر و کجا شد آزادی  و آزاده گی که بخاطر آن اعتصاب غذا میکردید؟ آغای گنجی شاید این مرد مثل جناب اعتقاد به الله مدینه نداشته باشد  که مرگ آنرا با تبسم تماشا میکنید .    سعید افغانی

  • تعصب های بیش از حد بنام اسلام یا هر دین و مسلک دیګر؟

    این سزای کسی است که دین مبین اسلام دین ازادی از جهالت دین با شرف و عزت دارین
    را رها کرده و دست به جنایات میزند که بر خلاف شرعیت محمدی میباشد و حکم است بالای
    همچو اشخاصیکه از فرامین خداوند ج سرپیچی میکند و انرا نادیده میگرند.این است سزای
    ان بی شرفانیکه هم واره بر زات پاک خداوند ج شرک میاورند و مرتد میگردند.هر کسی
    مانند نمی دانم زینب فهیم از راه دور از کشور های کفر مطالب بی جا و بی مورد را در
    کمنت های خود نمایش میدهند که این کار شان بر علاوه گناه کبیره جرم بزرگی اخروی
    همانا جهنم ابدی را برای خود اختصاص میدهند است.امید وارم روزی این جزا بالای او و همفکران
    هایش به طور علنی در معضر عام عملی
    گردد.به امید همان روز انشالله. متاسفانه
    شما نه اهل منطق هستید نه اهل مطالعه و نه اهل انصاف. تنها خودخواهانی هستید که فکر
    میکنید که عقل کل هستید و همه دان نه قرآن کریم خوانده اید و نه
    ترجمه آڼرا و نه کتابهای دیګر نادانانی هستید که ادعای علم دارید. فکر شما پراز
    خودخواهی شهوت طمع هیزی است و برای همین است که با عدالت برابری برادری دوستی
    احترام به عقاید دیګران شنیدن افکار و روشهای و فرهنګهای دیګران را جرم بزرګی
    میدانید در عظمت دنیایی که سالهای نوری و میلیاردها
    زمان باهم فاصله دارند شما حتی پښه ای هم نیستید یعنی حتی کره زمین هم
    در برابر عظمت فضا ګرد غباری بیش نیست. شما با علم و منطق در ستیزید. بجای دوستی و
    عشق شهوت و خشونت برګزیده اید و بجای علم و دانش نادانی پیشه کرده اید. از اسلام
    عرفانی و علمی فاصله ګرفته اید و به اسلام ساخته مغز علیل خود و دزدان
    بین المللی چسبیده اید و با کشتن و زن ستیزی و دزدی و فساد و دورویی میخواهید نام
    اسلام را هم آلوده سازید که شما واقعا کفار واقعی هستید ولی نه لایق کشتن بلکه باید
    به شما علم و دانش و اخلاق یاد داد.

    شما هستید که مسلمانان جهان را بد نام ساخته اید
    واحترام مسلمان بودن را برباد داده اید با کشتن بیګناهان ستمکاری را بحد اعلی
    رسانیده اید. و با فاحشه سازی زنان بی ګناه خود را مسلمان جا میزنید.
    کلام من کلام دوستی محبت و تساهل علم و دانش
    برابر مردم عدالت تساوی زن مرد احترام به حقوق همه
    انسانها بخاطر کرامت انسانی است. ضمنا این دزدان خرده پای بینوا را باید آموزش داد
    باید برای آنان امکان کار و فعالیت و تحصیل فراهم کرد. همه ما احتیاج به علم دانش
    کار ازدواج خانواده محبت و دوستی داریم ولی غارتګران بین المللی با
    کمک منحرفانی نظیر شما و تفرقه بین مردم با همکاری پادوهای محلی و ملی دزد و هیزشان
    مردم را آواره بی مسکن بیکار عقده ای ساخته اند. امکانات باید در
    اختیار همه باشد. رهبران فاسد مذهبی کمونیستی
    کاپیتالیستی همه دست به دست هم داده اند تا بشر را بیچاره و طبقه متوسط را
    نابود سازند و اینکار جر بدست معتصبان بی عقلی نظیر شما بر نمی آید.
    شمایی که مردم را بدون دادګاه و بدون دفاع محکوم به مرګ میکنید. نه قراڼ
    میدانید نه قانون؟ شما که پای ستمکاران بین المللی را به کشورهای ما باز کرده اید و
    تفرقه جنګ کشتار راه انداخته اید. بمب ګذاری کشتن افراد بیګناه کار روز مره شما ها
    شده است. مګر با جنګ و خون ریزی و ترس میشود دین را پا برجا ساخت؟ ما
    میګوییم علم دانش حریت آزادی اخلاق دوستی محبت تساوی حقوق بین
    مردم امکان ترقی برای همه داشتن پوهنتونهای کافی مکتب
    های کافی شفا خانه های کافی برای مردم درد مند و اینکه آلت دست نشویم آنان از تفرقه
    های مذهبی نژادی زبانی ما سو استفاده میکنند آنان متحد هستند وما
    متفرق. نمیدانم شاید کار من شبیه به کوفتن میخ آهنین بر
    سنګ باشد. زیرا شما نه میخوانید و نه در باره آنچه من نوشته ام فکر میکنید. با
    خودتان رو راست باشید.

    جوانان ما خودکشی میکنند آواره شده اند
    درګیر شده اند بسیار از جوانان شرق در اثر واخوردګی در غرب چاق شده
    اند احساسهای خود را از دست داده اند مادی شده اند تنها فکر خوردن و
    خوابیدن هستند. در صورتیکه در کشورهای خود تحصیکرده
    پوهنتون دیده بودند و مدیران خوبی بودند. بسیاری از دانشجویان من ناامید و یا
    دیپسرس شدید شده و بسیاری آنان در غرب خودکشی کرده اند. دو فرزند از
    چهار فرزند شاه ایران خودکشی کردند. متاسفانه قانون و
    شریعت تنها در باره فقیران و مردم طبقه متوسط اجرا میشود و دیګران آزادند. زیرا با
    ثروتهای غیر مشروع خود همه را میخرند و آدمک های خود میکنند. در غرب
    با پول وکیل های ګرانقیمت میګیرند و حق کشی میکنند ودر شرق با رشوه دادن حق کشی
    میکنند. شما اینها را نمی بینید. در غرب دختر پسر باهم بزرګ میشوند و
    باهم زندګی میکنند. شنا میکنند رقص میکنند این کاری عادی اینجاست. در
    کشور مسلمانان که نیستند. طبق قانون خود عمل میکنند شما در چه مقامی هستید که
    میخواهید به آنان امر نهی کنید. در صورتیکه درکشورهای ما مشګلاتی بزرګتر وجود دارد.
    دیده زعیب دګران کن فراز صورت خود بین در او عیب ساز.

    • آرش

      sahameddinجان عزیز! از نوشتۀ واقعا” گهر بار ت لذت بردم . ولی وجدانا” مجبورم تا بگویم : تف به االله تو تف به دین تو وتفها به محمد تو . این تف ها هم سزای کسی است که مرگ وکشتن دیگر اندیش هارا جایز می شمارد.

      • Mst2970

        پیش خودت چی فکر میکنی. خاهش میکنم هرکسی که به اسلام اعتقاد نداره یه دفعه و نه بشتر تمام تفکراتش رو کنار بزاره و قرآن رو بخونه .

  • hadi

    البته حق دارید بالاخره شما هم جزو میلیون ها دشمن اسلامی هستید و باید این کار را انجام دهید تا اربابان خود را راضی کنید…
    ولی نکته ای که است این است که اسلام در دوره حیات مادی پیامبر گرامی اسلام (ص) و دیگر ائمه شیعی، در وهله اول به گفتار نیکو و منطق و عقل تکیه داشته است و همه چیز را با منطق و عقل اثبات می کرد…. همچنانی که در مورد تبلیغات اسلامی به گفتار نیکو و دوری از جدال دستور داده شد و همچنانی که گفتار نیکو و عقل و خرد بود که میلونها انسان را در خود شبه جزیره عربستان و سپس در نقاط دیگر شیفته خود ساخت.
    شما شاید ندانید که چه جنایاتی را علیه اسلام انجام می دادند که درمقابل آنها، قرآن نیز مسلمین را به جنگ علیه آنها فرا می خواند که البته با مطالعاتی که داشتم پی به آنها یم بردم. اسلام اگر دستور به گردن زدن مشرکان مکه می داد و یا اگر دستور به خشم برای بزرگ نمایی و هیبت اسلام می داد برای این بود که آنها اعمال بسیار سخیف و غیر انسانی را علیه مسلمین انجام می دادند و از هیچ افدامی برای ترور مسلمین سر باز نمی زند. برای مثال می توانید به رفتارشان با بلال حبشی که برده آنها بود اشاره کرد که توسط پیامبر و به دست زید پسر خوانده آن حضرت آزاد شد. جنایاتشان با سمیه و یاسر که پدر و مادر عمار بودند و در مقابل چشمان عمار کشته شدند و هزاران مدل دیگر…
    دینی که در مقابل توطئه حیواناتی چون اینها سکوت کند و بگوید اگر از اینور صورتتان سیلی زدند صورت خود را بگردانید تا از آن ور هم بزنند ، دین وارسته ای نیست بلکه دینی بسیار احمقانه و مسخ شده ای است.
    در هر کجای جهان هر دین و هر گروهی عرق ملی یا قبیله ای یا گروهی دارند که اجازه نمی دهد سایر ادیان و مذاهب به آنها گستاخی نماید. یادنان باشد که چه بر سر پیامبر گرامی اسلام می آورند و جوانان مکه چه زباله هایی را بر سر ایشان پرت می کردند که نهایتا پیامبر با جوان مریضی که به جهت بیماری در لحظه پرتاب زباله حضور نداشت چه کرد…دستور امام علی (ع) بر قتل قاتلش چه بود؟ امام حسین (ع) که بود؟؟ اینها افرادی هستند که شما آنها را ظالمانه محکوم می نمایید…آیا قرآن نگفته که در دین خدا اجباری نیست؟ آیا پیامبر شمشیر به گردن یهودیان و مسیحیان مکه پس از فتح بدون خونریزی مکه قرار می داد و آنها را مجبور به دین داری می کرد؟ آیا فعالیت های خود یهودیان باعث جنگ خیبر شد یا اجبار پیامبر؟
    در مورد زدن دست دزد مسلما در شرایطی این کار انجام می شه که عدالت کامل اسلام به دست امام زمان اسلامی رخ دهد و نیازهای همه تامین شود و در این شرایط کسی با زیاده خواهی و ظلم بخواهد دزدی کند…در ضمن اگر این کار در مورد دزدان بی نیاز جامعه مثل صد ها مسئول روحانی ماب مثلا اسلامی که هزاران میلیارد از بیت المال مسمین را با وجود بی نیازیشان به تارایج می برند انجام می شد آیا خاطر شما از قطع کردن دستان دزد راحت می شد یا نه؟
    اگر در مورد اعدام در اسلام زبان به مغلطه باز می کنید، آیا خودتان تحمل می کردید که فردی به ناموس یا عزیزان شما تعرض نماید و یا به وحشیانه ترین صورت آنها را به قتل برساند و شما هم به عنوان یکی از بستگان عزیز از دست رفته، قاتل را نوازش کنید؟؟؟
    آیا غیر از این است که اسلام، در دستورات جهادی به دفاع و نه به پیشروی پرداخته است؟ آیا دفاع از ناموس و کشور جنایت است؟ آیا هزاران شهیدی که در دفاع ۸ ساله علیه بعثی های عراقی به دستور همین اسلام مخالف شما در جبهه ها کشته می شدند و مبارزه می کردند تا ناموس شما به دست همان اعراب عراقی که تنفر دارید نیفتد بد بود؟
    اگر پیامبر اسلام و حضرت علی (ع) ولع حکومت داشتند، چرا علی در دوران حکومت سه خلیفه هیچ حرکتی را نکرد؟؟؟ اگر اسلام وحشیانه است شما چه گروه و نظریه ای را به عنوان مقصد ایده آل پیشنهاد می دهید؟
    اسرائیل را با آن همه جنایت و کودک کشی با بمب های فسفری؟ همجنس بازان کثیف و مریض را؟ مسیحیت بدون شریعت را که هزاران جنایت علیه جهانیان می کردند را؟ (جنایاتشان برا وایکینگ ها که موجب تشکیل گروههای شیطان پرست ضد مسیح در نروژ شد و یا جنایات پادشاه جمهوری چک که به احتمال تشکیلات تروریستی ، ۴۰ هزار مسلمان را کشت و با استخوان هایشان کلیسای پرشوری ساخت و یا تجاوز زیر زمینی کشیش های مسیحی بر مادران روحانی در کانال های زیر زمینی کلیساها)؟؟؟ فاشیست ها ؟؟؟ سیتنیسم ها که قلب تئوریشان خود کشی و دیگر آزاری و خون خواری است؟ لائیک بودن و آزاد بودن انسانی که هر آن طالب راحتی و قدرت و … است؟ گفتار نیک و پندار و کردار نیک بدون هیچ تعریفی از نیکی ؟؟؟ آن هم در شرایطی که در بازه های مکانی و زمانی، نیکی تعریفی جدید پیدا می کند؟؟؟
    برای شما و هم عقیده هایتان متاسفم….بدرود…