با ادامه کارهای تروریستی رژیم، آتش جنگ زبانه می کشد و بمباران مصیبت بار نزدیک است ۶

آمریکا  هم اکنون آماده شده که از درون کشورهای عربی، دشمنان همیشگی ایران، به کشورمان یورش آورند و به کشتار و نابودی کشور بپردازند.

آمریکا  هم اکنون آماده شده که از درون کشورهای عربی، دشمنان همیشگی ایران، به کشورمان یورش آورند و به کشتار و نابودی کشور بپردازند.

رژیم تروریستی اسلامی از آغاز چیرگی بر سرنوشت کشورمان تا کنون، بنا بر باورهای دینی خود هر زمان در بخشی از سراسر گیتی به بمب گذاری و آدم کشی پرداخته است. ادامه و تکرار اینگونه کارهای ضد بشری موجب گردیده که کشورهای غرب به ویژه آمریکا و اسرائیل در پی راههای تلافی هرچه زودتر و کامل تر برآیند. بی تردید، این تلافی و ضربه نهایی زدن نمی تواند چیزی سوای بمباران مناطق نظامی،جایگاههای آماده کردن سوخت هسته ای، مرکز هسته ای بوشهر، کارخانه ها، پل ها، راهها، سدها، انبارهای ذخیره مواد گوناگون و بسیاری جاهای پیش بینی نشده دیگر باشد.

بی تردید، چنین حملات نظامی برق آسا می تواند نه تنها دهها هزار نفر مردم بیگناه، به ویژه زنان و کودکان که پای فرار ندارند و بیشتر اسیر خانه و یا مدرسه اند از پای در آورد، بلکه می تواند با ویران کردن همه تأسیسات نظامی، صنعتی، و تکنولوژی، ایران را دست کم چندین دهه به عقب راند. در چنین وضعیتی، کشورمان چنان ناتوان و آسیب پذیر می شود که هرگونه قدرت دفاع از خود را از دست داده، و موقعیتی به دست خیانت کاران، مزدوران، و کشورهای غارتگر می دهد تا در پی دستیابی به خاک ایران و تجزیه آن برآیند.

برای آن که خوانندگان ما به میزان این وخامت و جنایت بزرگی که رژیم علیه بشریت انجام می دهد و دود آن به چشم مردم ایران می رود بیشتر پی ببرند، در این جا به گزارش چند نمونه می پردازیم:

۱- همکاری با القاعده و طالبان در حمله به برجهای دو قلو در نیویورک
اکنون دیگر جای هیچگونه شک و تردیدی نیست که ایران در تهیه امکانات و کمک به تروریست ها در حمله به دو برج تجارتی نیویورک با گروه القاعده و طالبان همکاری دست داشته است. بر این اساس، یک دادگاه فدرال نیویورک دولت ایران، طالبان، و القاعده را به پرداخت ۶ بیلیون دلار زیان و خسارت به بازماندگان قربانی های این جنایت مرگبار محکوم کرده است.
در باره کشتار ۱۱ سپتامر ۱۹۰۲ نیز وقتی دادگاه بزرگی در آمریکا چنین حکمی را صادر می کند، بدون دلیل و مدارک لازم نمی تواند باشد و به اصطلاح؛ تنها « ادعا و گفتار از روی معده » نیست.

این ویدیو نشان می دهد که چگونه تروریست های القاعده و طالبان با کمک و همکاری رژیم ایران دوبرج مرکز تجارت نیویورک را با خاک یکسان نموده، نزدیک به ۴،۰۰۰ نفر را قربانی کردند.

در مورد این جنایت و جنایت های دیگر، همیشه رژیم اسلامی آنها را رد کرده است. البته آنچه بدیهی است آن که بنا به یادواره پارسی؛ « دیوار حاشا بلند است». آن چنان که این رژیم در ماههای انقلاب ۵۷، سینمای رکس آبادان را نیز به آتش کشید و شمار زیادی از هم میهنان بیگناهمان را درون سینما با درهای بسته و غیر قابل فرار در میان آتش و دود جزغاله کرد.

این ویدیو نشانگر آتش سوزی وحشتناک سینمای رکس آبادان به دست آخوندهای بی شرافت و نا انسان است. شگفتی اینجاست که رژیم پهلوی در باره این جنایت هولناک سکوت کرده، و در آن زمان به نام خود رژیم در افکار مردم جای گرفت.

۲- بمبگذاری در خودرو مأمور سفارت اسراییل در هندوستان-
بنا به گزارش ۳۱ ژوییه ۲۰۱۲  abc NEWS، در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۱۱ خودرو وابسته نظامی سفارت اسراییل در دهلی بر اثر بمبگذاری منفجر شد. در این انفجار، گرچه وابسته نظامی جان سالم به در برد ولی همسر وی و دونفر در کنار اتومبیل زخمی شدند. بررسی های پلیس دهلی نشان می دهد که ۵ تن از سپاه پاسداران، وابسته و در ارتباط با خامنه ای، در این بمبگذاری دست داشته اند.
بنا به گزارش روزنامه تایمز هندوستان پلیس بین الملل افراد زیر را تا کنون در این جنایت شناسایی کرده است: الف-هوشنگ افشار که با موتور سیکلت به خودرو وابسته نظامی نزدیک می شود و بسته محتوی بمب را به آن می چسباند. ب-مسعود صداقت زاده مدیر و برنامه ساز ولی ظاهراً به عنوان فروشنده. پ- سید علی مهدیان سر. ت- محمد رضا ابوالقاسمی.

این خودرو نماینده اسرائیل در هندوستان است که پس از انفجار بمب بدین شکل در آمده است.

این خودرو نماینده اسرائیل در هندوستان است که پس از انفجار بمب بدین شکل در آمده است.

۳- هم چنین شواهد و بر رسی های دیگر نشان می دهد که نقشه بمبگذاری برای کشتار مأموران اسراییل در کشورهای دیگر مانند تایلند، آذربایجان، کنیا، و گرجستان نیز به همین روش انجام شده است.

۴- از دیگر شیرین کاری های رژیم اسلامی، برنامه کشتن سفیر عربستان در آمریکا در سال ۲۰۱۱ است که یکی از افراد شناخته شده در این توطئه از شاخه قدس سپاه پاسداران می باشد.

ٰعادل الجبیر سفیر عربستان در آمریکا که طبق برنامه ریزی رژیم آخوندی می بایستی کشته می شد. گویا الجبیر با پادشاه عربستان بسیار نزدیک و مشاور درجه یک وی می باشد. یکی از مقامات عربستان گفته است که هرگونه تعدی به الجبیر مانند تعدی به شخص پادشاه آن کشور است.

ٰعادل الجبیر سفیر عربستان در آمریکا که طبق برنامه ریزی رژیم آخوندی می بایستی کشته می شد. گویا الجبیر با پادشاه عربستان بسیار نزدیک و مشاور درجه یک وی می باشد. یکی از مقامات عربستان گفته است که هرگونه تعدی به الجبیر مانند تعدی به شخص پادشاه آن کشور است.

۵- همکاری با سوریه در ساختن اسلحه مرگبار شیمیایی-

گزارشی از جیمز بال James Ball در واشنگتن پست به چاپ رسیده که نشان می دهد رژیم ایران در تهیه مواد و ساخت اسلحه مرگبار شیمیایی با دولت سوریه همکاری داشته است. بشار اسد با آماده کردن چنین اسلحه خطرناکی در پی آنست که در آخرین لحظه چنانچه حمله نظامی صورت گیرد و یا احتمالاً رژیم بشار اسد در حال فروپاشی باشد به کار برند. باید توجه داشت که علاوه بر همکاری ایران در ساختن سلاح شیمیایی و اظهارات علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم مبنی بر پشتیبانی بی قید و شرط دولت ایران از رژیم بشار، آیا کشورهای باختری می توانند دست روی دست گذارند و بازهم شرارت های رژیم ایران در صحنه بین المللی را نادیده بگیرند؟..

۶- کشتار توریست های اسراییلی در بلغارستان-
بنا بر گزارش The Hill به تاریخ ۲۶ ژوییه ۲۰۱۲، بمبگذاری در اتوبوس گردشگران اسراییلی در بلغارستان نیز نمی تواند کار دیگری سوای رژیم اسلامی باشد. بر این اساس، همه فشارها بر اوباما رییس جمهوری آمریکا آنست که همه این نقشه های تروریستی را برای رژیم ایران بازگو و روشن سازد تا تکلیف جامعه بین الملل در برابر کارهای تروریستی رژیم ایران روشن شود.

از آنچه گفته شد آیا این جنایت های سهمگین نمی تواند اسرائیل و آمریکا و دیگر کشورهای غرب را به جنگ خانمان سوز با ایران وادار کند؟. ما که بر این باوریم شراره های جنگ و کشتار ناشی از آن از دور زبانه می کشد، حال تا دیدگاه شما خوانندگان گرانمایه چه باشد؟.

این شیرین کاری و دسته گل به آب دادن تروریست هایی است که جوامع بین المللی بر این باورند که سوای رژیم اسلامی کس دیگری نمی تواند چنین کاری کرده باشد.

این شیرین کاری و دسته گل به آب دادن تروریست هایی است که جوامع بین المللی بر این باورند که سوای رژیم اسلامی کس دیگری نمی تواند چنین کاری کرده باشد.

  • hava

    digeh mondeh khamenehi biyad konemeon bezahreh

  • Piter2012

    چرا چرت و پرت می نویسید.

  • Damavand7000

    من با این ژیم خائن و جنایتکار کاری ندارم ولی آیا در آنطرف گود که آمریکا و اسرائیل و شرکا باشند، دولتهای انساندوستی قرار دارند؟ آیا از رژیم آمریکا وا سرائیل تروریست تر سراغ دارید؟ از جنگ دوم به این طرف با اشغال ایران بی طرف و سوء استفاده از منابع مادی و انسانی آن و کودتای ۲۸ مرداد و توطئه انقلاب ۲۲ بهمن که با همکاری مستقیم آمریکا صورت گرفت و زدن هواپیمای ایرانی و صدها توطئه از این دست و تهدید مستقیم ایران توسط سران تروریست اسرائیل چگونه میتوان از حملات تروریستی  جمهوری محکوم کرد؟ پس آمریکا و متحدانش بخاطر این همه جنایت علیه ملت ایران چقدر اید غرامت بپردازند؟ مگر همین آمریکا نبود که صدام رو تشویق به حمله به ایران کرد و از او حمایت نمود؟ غرامت این کار چند میلیارد دلار است؟ مگر همین اوباما نبود که در بحبحه جنبش سبز با خامنه ای پفیوز لاس میزد؟ چرا کار ما شده حمایت از راهزنان بین المللی؟ مگر در جریان ۱۱ سپتامبر ملت ایران با آمریکائیها همدردی نکرد؟ پس چرا غرامت  رو از ملت ایران میگیرند بروند از حسابهای سران جمهوری اسلامی که از ایران غارت کرده اند بردارند. 

  • بسیجی سابق

     به امید روزی که حجت الیکشبه ایت الله شده علی خامنه ای و دارودستش به ذباله دان تاریخ انداخته شوند.
    اگه اسراییل در عرض ۳۰ روز انجام بده مردم ایران یک عمر ممنونشونند.
    ایرانی واقعگرا میبنه که زور مردم بدون اسلحه به این گروگانگیرهای بیگانه غیر ایرانیه تا دندان مسلح اراذل و اوباش قعلا نمیرسه.
    ما ایرانیها باید یک روز به این درک برسیم که هر چی زودتر جلوی ضرر را بگیریم اغاز سوده.
    ما ایرانیها باید یک روز بدونیم که غرور ملی و یا مذهبی بی جا به ضرر نسلهای اینده است.
    من ایرانیها باید اصول اتحاد را شروع به یادگیری کنیم.

  • mozhakhrf bafi rousi

    زوج آدم‌ خوار در روسیه بازداشت شدند
    http://news.gooya.com/2017/09/post-7755.php

    عالیجناب ترامپ چرت ما ایرانیان آریایى را بدجورى پاره کرد!؛ ف. م. سخن
    http://news.gooya.com/2017/09/post-7755.php

    دو مطلب بالا کاملا بیربط هستند نسبت به هم اما هزار دلیل و برهان به ما نشان میدهد که چرا ما ایرانیان هرگز با وجود این مارکسیست های بیمار روسی و متحدین مارکسیست اسلامی و آخوندهای حاکم روسی آنها به مدرنیزاسیون و تمدن بشری راه پیدا نخواهیم کرد و در صف تحول کشورها و ملت های جهان از توسعه نیافته به مدرن پشت سر سودان و عربستان و افغانستان و ویتنام و کوبا و حتا کره شمالی قرار خواهیم گرفت .

    در خبر اولی در کشوری که مارکسیست ها و اسلامیست مارکسیست ها و آخوندهای روسی آنرا قبله آمال خود کرده و حتا د رنماز جمعه آخوند روسی بی شرمانه مدعی است که امریکا از اینکه روسیه در کنار ایران است عصبانی است ، یک زن و شوهر از سال ۱۹۹۹ تا کنون بیش از ۳۰ نفر را میکشند و میخورند ! نه ک گ ب متوجه میشود ، نه اف اس بی وارث ان و نه پوتین ! این نشان میدهد که چه کشور امنی است این سر زمین رویاهای مارکسیست ها و پناهگاه روس محورهای دیکتاتور عقب مانده و تروریست و تجزیه طلب و جاسوس ها و فراری های از مالیات و قانون از کشورهای مدرن !

    و چه شباهت غریبی دارند این کشورهای متحد ، روسیه ، فقاهت اسلامی ، سوریه ، کره شمالی .

    در مطلب دوم یک مارکسیست روسی بدون اینکه بداند بر اساس تالمات و مغز شسته شده خودش از اینکه ترامپ و دولت امریکا مثل او احمق نیست و فریب آخوندها و توده ایها را نمی خورد که بین مردم ایران و رژیم عقب مانده تروریستی وابسته به روس تفاوت نگذارد و به دلیل وجود چند ایرانی معتبر در امریکا ، نمی گذارد حسن چاخان و خامنه ای با حمایت روسیه و به نیروی تروریستی حزب الله و القاعده و حماس و یگان مدافع خلق و پژاک و کومله و حزب دموکرات کردستان و اتحادیه میهنی و …. زیر سرپوش شهرت و محبوبیت و سابقه تمدن ایرانیها و تاریخ مدرن شاهنشاهی پهلوی به کارهای تروریستی و بی ثبات کردن منطقه و ساختن بمب اتم و موشک پرانی برای تهدید ملل متمدن و بهم ریختن کشورهای همسایه و دور ادامه دهد , عصبانی است و خودش را به خری زده دوباره !

    اگر سودان و عربستان و پاکستان جزو ان لیست نیستند ، ویتنام هم نیست ، هیچ کشور آسیای مرکزی نیست !

    چرا ؟

    دلیل ساده ان این است که دولت های آنها ( نه روشنفکران و دانشمندان و هنرمندان و … ) اطلاعات کسانی را که بخواهند به امریکا بروند در اختیار پلیس فدرال امریکا میگذارند .

    اما فقاهت ابله اسلامی روسی ایران تروریست های خودش را میفرستد آنجا و هیچ سابقه آنها را نمیدهد . زیر سرپوش دانشمند ! بسیجی تروریست میفرستد !

    تو به جای اینکه از دولت فقاهت اسلامی روسی خودت عصبانی باشی که مردم ما را تا این حد پایین آورده که حتا سر سپرده های سابق شوروی مشکل ما را ندارند و حاضر نیست که حد اقل مثل کشورهای کمونیست متحد شوروی ( ویتنام ) با امریکا از در صداقت در آمده و به این پیروی هرز گونه بی ثمر از روسیه و اقدامات پنهانی ان خاتمه داده و عضوی طبیعی از جامعه جهانی باشد ، هنوز مفتخر به سر سپرگی روسیه و بز گر بودن ان در زمینه اقدامات تحریک آمیز مثل کره شمالی است , چپ و راست به امریکا حمله میکنی ؟ تو اپوزیسیون آخوندها هستی یا اپوزیسیون ترامپ و امریکا و اسرائیل ؟ عربها ، حتا ضد آمریکایی ترینشان در برابر امریکا خا ضع هستند برخلاف دولتمردان ایرانی و اپوزیسیون که متأثر هستند از مشتی نوکر شوروی ، آنها با امریکا همراهی میکنند و مثل عراق و سودان و حتا لیبی قذافی و اسد فورا در برابر امریکا دولا میشوند . دلیل ان هم این است که مارکسیست ندارند که روسی باشد . رهبر سودان از فقاهت اسلامی جدا شد و رفت زیر خایه عربستان . مصر و پاکستان هم همینطور .

    مگر انوشه انصاری ولایت فقیه است ؟

    یا امید کردستانی رئیس جمهور ؟

    یا پیر امیدیار رییس مجلس ؟

    یا اندیشه ولایت فقیه از تراوشات فکری پروفسورهای اریایی و تربیت شده در فرهنگ آریایی و پادشاهی آریا مهری است ؟

    نه !

    پس مردک این چه مزخرفی است که سرهم میکنی تا رژیم فقاهت بعثی روسی ضد امریکا و ضد اسرائیل و ضد دانش و فرهنگ و تمدن را بی گناه و ترامپ و تدبیرات او برای جلوگیری از ورود امثال تو باهویت دوگانه ( مامور آخوند و روسیه ولی ظاهرا هوادار فرهنگ امریکا و ارزشهای آمریکایی ) را از مخمصه ای که به ان گرفتار آمده برهانی؟

    بنده بسیار شادمان میشوم اگر ترامپ به هنگام ورود افراد ایرانی به امریکا سابقه آنها در اینترنت و حمله های آنها به امریکا و نظام دموکراسی لیبرال را مد نظر قرار دهد . هر کس اندیشه های ضد آمریکایی دارد ، ضد لیبرال دموکراسی و پشتیبان تروریست ها ( روسی ، کرد ، عرب ) است ، از نظام فقاهت اسلامی بعثی بخواهد سوابق آنها را به اف بی ای بدهد . و تا کاملا مشخص نشده که آنها مامور رژیم نیستند ، از ورود آنها به امریکا جلوگیری کند . این به نفع ان ایرانیان آریایی ، شاهنشاهی ، متمدن ، هوادار دموکراسی غرب است .

    و اما ان عده ای از فرزندان مقامات رژیم که از غفلت اوباما استفاده کرده و گرین کارت قلابی دارند مثل فرزند خواهر مری و نوه خمینی و آقازاده های غارتگر ، …. را هم دوباره بررسی و برگرداند به ام القراء شیعه روسی . دلیل آنرا هم فتوای عالیجناب طائب یا عالیجناب مصباح یا حضرت باری تعالی رهبر مسلمین جهان ( تروریست های شیعه ) اعلام کند که اصلا حرام است این فرزندان ناب اسلام در بلاد کفر ( به جز روسیه ) زندگی و درس بخوانند .

    ان ما رکسیست های روسی که به عنوان مخالف رژیم آمده اند امریکا ولی در آنجا با حمله سادیستی به ارزشها ، سیاست ها ، فرهنگ و روش زندگی آمریکایی ها عملا به ثبات این رژیم آخوندی روسی و ترویج فرهنگ روسی و توسعه سیاست های توسعه طلبانه روسیه کمک میکنند هم بهتر است دیپورت شوند به این نظام دلچسب روسی آخوندی ، و یا کوبا و روسیه

    چون ما ایرانیان اریایی شاهنشاهی آمریکایی نو لیبرال هوادار توسعه و اسرائیل و سایر ملل متمدن زورمان به این جاسوسان روس و آخوندهای روسی نمیرسد . از ایران فرار کردیم آمدیم اینجا از ترس جان . اما اینجا هم دنبال ما آمده اند . می خواهند ریشه آمریکایی ما ایرانیان متمدن را بخشکانند حتا به دست دولت های سرمایه داری غربی ولی به کام روسیه و ملاهای روسی

    کمک ! کمک ! ترامپ کمک !

  • neghabdarane.marxist.rousi in

    Terrorist shiah won the war in Kirkuk from Terrorist Kurd. Pro-Russian Marxists are divided because they suck Putin’s dick who supports both Terrorist groups. How long they can play double face we will see.