ایرانیان، غرق در فقر و بدبختی و رژیم جنایتکار در حال ساخت پنجاه هزار خانه برای مردم سوریه ۱۲

خبرگزاری مهر: وزیر راه و شهرسازی از ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد کشور سوریه خبر داد و گفت: این پرو‍ژه به تبعیت از مسکن مهر ایران و به همین شیوه در کشور سوریه اجرا می‌شود. قرار است این واحدهای مسکونی در سه متراژ ۹۰ متری ، ۱۱۰متری و ۱۳۰ متری در آپارتمان های ۴ تا ۱۲ اشکوبه ساخته شود و بین افراد کم درامد توضیع کنند. تازه آن هم میان کسانی توزیع کنند که به طرفداری رژیم جنایتکار بشار اسد فعالیتی داشته باشند. زهی بی وجدانی، زهی بی شرافتی، و زهی خیانت پیشکی و دشمنی این رژیم در باره مردم و کشورمان.

این بذل و بخشش آخوندی در شرایطی است که هم میهنان ما در فقر و تنگدستی غرق شده اند و کودکان بیگناه و بینوای سرزمین مادری امان، در هوای سرد برای اندک درآمدی به  فروختن آدامس و گل و… می پردازند تا روزگارشان را سر کنند، مسئولین تازی نژاد و ضد ایرانی و خیانت پیشه رژیم حاکم بر ایران، برای مردم کم درآمد سوریه خانه می سازند.

این کودکان بینوا هم میهنان مان در بندر عباس هستند، این بچه های نازنین ایرانی نه تنها خانه ندارند بلکه در قرن بیست و یکم هنوز به چادر نشینی مشغولند و آن اتاقک چادری که مشاهده می فرمایید خانه و کاشانه ایشان است، حال مردم سوریه محتاج خانه های ارزان قیمت اهدایی رژیم ایران هستند و یا این کودکان ایرانی که تعدادشان نیز بسیار زیاد است؟

این کودکان بینوا هم میهنان مان در بندر عباس هستند، این بچه های نازنین ایرانی نه تنها خانه ندارند بلکه در قرن بیست و یکم هنوز به چادر نشینی مشغولند و آن اتاقک چادری که مشاهده می فرمایید خانه و کاشانه ایشان است، حال مردم سوریه محتاج خانه های ارزان قیمت اهدایی رژیم ایران هستند و یا این کودکان ایرانی که تعدادشان نیز بسیار زیاد است؟

چه خانواده هایی که شب ها را با چند پتو، در پارک ها و فضاهای سبز، سر می کنند و سقفی بر روی سرشان نیست که آنان را از سرما و برف و باران در امان نگاه دارد، چند هزار کودک که باید سر کلاس های درس باشند، مشغول پاک کردن شیشه ماشین ها پشت چراغ قرمز ها هستند و چند ده هزار زنان و مادران که از روی نداری و ناچاری مجبور به تن فروشی شده اند؟. با این همه بدبختی و بی پولی مردم ایران زمین، چرا باید سرمایه ملی ایرانیان خرج مردم سوریه شود؟.

تمامی سرمایه ملی این مملکت خرج تازیان می شود، سی و سه سال است که پول نفت به جای اینکه بر سفره ایرانیان جای بگیرد، مورد استفاده برای ساختن بارگاه و ضریح و امامزاده و مسجد قرار گرفته و جیب آخوندها و پاسداران و بسیجیان، هر روز پر تر از دیروز می شود. در این سه دهه پایه های اقتصادی کشور  به کلی نابود گشته و کشاورزی و دامداری و صنایع دیگر ایران زمین به فنا رفته است و میلیون ها نفر شغل شان را از دست داده و بیچاره شده اند ولی حکومت به جای سرمایه گذاری در ایران و حل کردن مشکلات مردمان، همواره مشغول ساخت و یا بازسازی ضریح و بارگاه و حرم برای حسن و حسین تازی بوده است.

این کودکان بینوا هم میهنان مان در بندر عباس هستند، این بچه های نازنین ایرانی نه تنها خانه ندارند بلکه در قرن بیست و یکم هنوز به چادر نشینی مشغولند و آن اتاقک چادری که مشاهده می فرمایید خانه و کاشانه ایشان است، حال مردم سوریه محتاج خانه های ارزان قیمت اهدایی رژیم ایران هستند و یا این کودکان ایرانی که تعدادشان نیز بسیار زیاد است؟

این کودکان بینوا هم میهنان مان در کشورمان هستند، این بچه های نازنین ایرانی نه تنها نه خانه دارند و نه مدرسه. بلکه در قرن بیست و یکم یا به جای مدرسه رفتن بار کشی می کنند، و اگر هم به مدرسه روند، مدرسه آنان چند نیمکت و صندلی در میان خاکروبه و مخروبه ساختمانی تشکیل شده است. اینجاست که باید گفت نفرین جهانی بر این رژیم ضد ایران و ضد مردمی. و نفرین بر این دزدان بیشرم و بی حیا که مملکت ما را غارت کرده اند. ولی آنان باید بدانند روز انتقام ملت نزدیک است.

پدران زحمتکش و مادران شریف ایرانی که به دلیل واردات از چین و اقتصاد مریض و دزدی ها و چپاول های سپاهیان و بسیجیان و برشکسته شدن شرکت هایی که در آن ها مشغول به کار بودند، از کار بیکار گشته و خانه نشین شده اند و به ناچار، کلیه های شان را فروخته اند تا اجاره های عقب افتاده خانه شان را پرداخت کنند، آن وقت رژیم ضد ایرانی، با پولی که حق مردم ایران است و از آن ها دزدیده اند، برای دوستان جنایتکارشان در سوریه خانه می سازنند.

تا کی باید این همه دزدی و بی شرافتی و وطن فروشی را دید و خود را به کوری و ندیدن زد؟. تا کی مردمان ایران زمین باید منتظر کسی باشند تا بیاید و حق شان را از خامنه ای ستمگر و دوستانش باز ستاند؟. چرا ایرانیان این مهر سکوت سرسام آوری که بر لبانشان زده اند را نمی شکنند و دست به اعتراض و اعتصاب و تظاهرات و انتقام گرفتن از آخوندها و بسیجیان و پاسداران نمی زنند؟.

آیا این سرمایه ای که قرار است خرج ساخت پنجاه هزار خانه در سوریه شود، حق و پول و دارایی مردم ایران زمین نیست که توسط دزدان به تاراج رفته است؟. مگر از قدیم نگفته اند که: چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است؟، آیا این سرمایه و دارایی حق مردم غرق در گرفتاری و فقر ایران زمین نیست؟. آیا مردم سوریه برای استفاده از سرمایه ملی ایرانیان، از مردمان ایران زمین شایسته تر و محتاج ترند؟.

مردم ایران زمین، برخیزید و حق خود را از این تازیان و مزدوران بسیجی باز ستانید تا در فردای روزگار، شرمنده خود و میهن و فرزندان تان نباشید. این پولی که خرج ساخت و ساز در کشورهایی نظیر سوریه و لبنان می کنند، حق و سرمایه شما و آیندگان این سرزمین است، پس به پا خیزید و جلوی تاراج و غارت درایی تان را بگیرید.

  • momo

    khoda lannateshon kone ke aberomono hame ja doonya bordan in akhondaie bi maghz

  • SANIA

    LANAT KHODA BA IN MELAT NAFAHM VA BE VEJDAN, KHODA NALAT KONAD IN AKHOND HAI BESHARF RO,

  • PARVANEH

    KHODA LnT KONAD IN MOLHI DOZD RO KA BA IN DEEN KASIF MOHAMMADI REDAN BE IN MAMLEKATEMON, KASH IN MELAT ABALAHIKA IN HARO SAR KAR AVARDAN KAMI VEJDANESHON BEDAR BESHE VA BEFAHAMAN CH GALATI KARDAN,

  • آرش

     همین ملت بی عرضه وخرافی وقمه زن بی غیرت وهمین آخوند ها. این مردم بی غیرت برابر عرب های دور از تمدن لیبی ،تونس و …. هم نشد.

    • Zombi

      ای ادم بی وجود شاید اسمتم ادم نباشه  خود…….می دونی که این انقلاب ها کار ابر قدرتهاست حالا هی بیا اینجا قدقد کن بگو این ملت خوبه اون یکی بده
      همه ملتهای دنیا خوب و دوست داشتنی اند این حکومتهااند که بدند

      • آرش

        jتو هم از همان بی عرضه های سینه زن هستی. واقع بینانه قضاوت کن .۹۰ درصد مردمت یا علی میگوید، پس آخوند حکومت نکند ، من بی خدا حکومت کنم؟ اول انقلاب فکری کن وعلی وفاطمه وزینب هارا به قبیله های شان برگردان  وبعدا” بگو که این حکومت ها بد اند وآن ملت ها…… یا بو اسم من آدم نیست  اسم من آرش است.

        • ۹۵ در صد مردم آلمان هم  می گفتند:«های هیتلر»، آخر به کجا رسید. ۹۸ در صد مردم هم به دنبال «خردجال»، خمینی مردم شکن راه افتادند. نتیجه چی شد؟ بدبختی و سیه روزی امروز بلای جان همه شد. شما یک نکته را همین امروز یادداشت کن، و یادت نرود: و آن این که مردم ایران وسیله پیشرفت این دین بیابانی شدند، امروز هم آن را از میان برخواهند داشت. دیر و زود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد.

          • آرش

            آغای فضول محله! من آرش هستم . شما در پاسخ به من نوشته کردید که ۹۵ درصد مردم آلمان های هتلر میگفت  و……ووووو     ولی امروز در مقالۀ تحت عنوان حسین بن علی جناب شیروس پارسا عین نظر من را باین شکل تا ئید میکند:ملّتی که فرهنگ و تاریخ خود را از یاد ببرد و از قاتلان و دزدان سرزمینش، قهرمان و اسطوره
            بسازد و در سالرزو کشته شدن یکی از کسانی که دستش تا به زیر گردن، به خون
            اجدادشان آلوده است، بر سر و صورت بزند و گل بر سر خود بمالد و عزاداری
            کند، به راستی که شایسته ی حکومت دیکتاتوری و خونخواری صد ها بار بد تر از
            رژیم کنونی است.

        • Zombi

          تو بیا واقع بینانه نگاه کن تو یه کشوری مثل فرانسه از هر مذهبی هست و اینا کنار هم به راحتی ودر صلح زندگی می کنند.تو حقی نداری که مذهب یا اعتقادات دیگران را به سخره می گیری.ایران همیشه چوب ادمهایی مثل تو را می خوره چرا که باید یاد بگیری (که میدونم درکت اونقدر نیست)که به اعتقادات دیگران احترام بذاری

  • Mehr Iran53

    واقعا باعث تاسفه،اینه دیگه حکومت امام زمانی 

  • Irani

    درود بر شما… لطفا در مورد بیمار روانی “فرج الله سلحشور” مزدور نظام کثیف جمهوری اسلامی و جواب هنرمندان حقیقی ایران مخصوصا مادر سینمای ایران خانم رخشان بنی‌اعتماد به این خود فروخته اطلاع رسانی کنید…
    ضمنا بد نیست در این شب‌های کثیف که افرادی ابله برای فردی بی‌بته و تازی مثل حسین به سر و سینه‌ی خود می‌زنند، در مورد این مدحان شکم پاره مانند محمود کریمی، ارضی، هلالی، خلج، حدادیان، سیب‌سرخی و سایر حرامزاده‌هایی که با عربده‌زنی و صدای خر در آوردن (دور از جون خر و قاطر) جیب‌های پرنشدنی خودشون‌رو پر می‌کنند اطلاع رسانی کنید…

  • عقب افتادګی علمی و فکری ملتها و دولتهای دنیای سوم

    در حالیکه غرب و شرق شمال و جنوب
    مثلا پیشرفته به سمت ترقی علمی صنعتی ګامهای بلندی بر میدارند کشورهای ما در بحث
    های اسکولاسیتک باهم چانه میزنند. مثل اینکه کبوتری که برشانه حضرت عیسی نشست نر
    بود یا ماده بود؟ یا کدام ملکه یا نماینده خدا توانست حضرت مریم را
    آبستن کند؟ و یا در بهشت جویهای شیر همراه
    سرشیر در جریان است یا شیر همراه با عسل طبیعی؟ خریدن اسلحه های دست دوم و خارج از
    رده غرب و شرق و فرستادن جوانان برای نبرد باهم بجای تحصیل در پوهنتونها و مدرسه
    های فنی حرفه ای؟ متاسفانه ابلهی ها و ندانم کاریها در
    کشورهای ما میرود تا شیرازه همه چیز را از هم
    بپاشاند. کسانی که نه دانش و نه تجربه کارهای فنی و صنعتی را
    دارند مقامهای کلیدی را اشغال کرده اند و به نابودی آنها کمر خدمت بر ضد مردم بسته
    اند. فساد دزدی تعصبهای غیر علمی و خرکی خود بزرګ بینی های غیر عادی و بت پرستی و
    تمامیت خواهی دارد ریشه مارا از بین میبرد. کلانهای ما عوض همکاری به دشمنی های
    ابلهانه با هم می پردازند و عوض وحدت و خدمت به بچه
    بازی شهوت رانی پول پرستی فساد روی آورده اند. زنان و مردان مارا اسیر کرده اند و
    خودشان میلیاردها ثروت ملی را بهدر میدهند. نیارهمه کشورهای ما به علوم مدرن برکسی
    پوشیده نیست اګر بخواهیم به استقلال واقعی برسیم بایست باهم متحد باشیم و برای مردم
    کار کنیم و همکاری های ګروهی داشته باشیم تا از قافله علوم و صنعت های تازه عقب
    نمانیم.

    روش ما باید با دوستان مروت با دشمنان مدارا باشد و بیخود دشمن
    غضباک برای خودمان نسازیم ممکن است که این دشمن به خود ما فعلا صدمه ای نزند ولی
    برای بیچارګی همه ملت های ما نقشه ها خواهند کشید و درنهایت
    هم رهبران الکی چیزی مثل صدام قذافی خواهند شد. آنان با
    ثروتهای ملی مردمی یک کشور میخواهند با افکار بچګانه خود با صرف توان یک کشور جنګ
    بازی کنند جهاد با اسلحه غربی و شرقی؟ ابلهی پایانی ندارد. جهاد
    مسلمین با مسلمین با خریداری سلاحهای خارجی هر کودکی میتواند بفهمد که با سلاح
    خارجی نمی شود پیروز شد زیرا آنان آنقدر اسلحه نمی دهند که ما پیروز شویم
    ؟ بعد هم همان اسلحه ها را بمباران میکنند که تا بازش
    بفروشند؟ در این وسط این مردم ما هستند که بجای تحصیل و رفاه
    و زندګی شرافتمدانه دستهایشان به اعتیاد دزدی فساد آلوده شده است؟
    تقصیر از کیست ؟ از دزدان عظیم شان که مال ملت هایشان را
    میچاپند و مردم را سر راه ګلوله میګذارند.