باور به خرافات و اعتقاد به حسین ابن علی، جان نوزادی بیگناه را به خطر انداخت ۲۳

‎در فرتور نمونه ای از کودک آزاری های اسلامی را مشاهده می کنید. یک دیوانه شمشیری را بر گلوی لطیف نوزادی بینوا می فشارد تا یادی از علی اصغر، فرزند امام حسین کرده باشد، باید این جانور را چه نامید؟ آیا باید به اعتقاد ایشان احترام گذاشت؟

‎در فرتور نمونه ای از کودک آزاری های اسلامی را مشاهده می کنید. یک دیوانه شمشیری را بر گلوی لطیف نوزادی بینوا می فشارد تا یادی از علی اصغر، فرزند امام حسین کرده باشد، باید این جانور را چه نامید؟ آیا باید به اعتقاد ایشان احترام گذاشت؟

در مراسم عزاداری برای حسین ابن علی در روز عاشورا و در یکی از مسجد های شهر بندر عباس، اعتقاد به حسین ابن علی و باور به داستان دروغ علی اصغر، سبب به خطر افتادن جان یک نوزاد شیر خوار شد. یکی از مسئولین مسجد با در دست گرفتن نوزاد یکی از مادران خردباخته و عزادار حسین و بالای سر بردن او، بدون توجه به اینکه پنکه سقفی با قدرت در حال کار کردن است، فاجعه ای فراموش ناشدنی را خلق کرد و نوزاد شیرخوار بیگناه، پس از برخورد سرش با پره های سنگین و آهنین و برنده ی پنکه سقفی، به گوشه ای پرتاب شد.

این کودک یکی از میلیون ها قربانی افکار عقب افتاده و پوسیده اسلامی مردم جامعه و خرافات مسموم کننده شیعه است، ایران بینوای ما همه روزه شاهد کودک آزاری از راه دین و احکام اسلامی است.
این بار، در روز عاشورا، کودک آزاری منجر به خطر مرگ برای یک نوزاد گشت و باری دیگر به همگان ثابت شد که باید مذهب و به خصوص اسلام و فرقه پر از دروغ و جنایت شیعه، از سیاست و سطح جامعه برچیده شوند و اجازه هیچ گونه عزاداری و مراسم مذهبی به مسلمانان و پیروان دیگر ادیان در سطح جامعه داده نشود تا ما دیگر شاهد چنین جنایات نا بخشودنی بر علیه کودکان و نسل های آینده ایران زمین نباشیم.

مادر خردباخته ای که نوزاد شیرخوارش را به جمعی می برد که همگان در حال شیون و جیغ و گریه و زاری اند و بر سر و سینه می کوبند، و سپس با دستان خودش، کودک و جگر گوشه اش را در دستان کسی می گذارد که فقط برای هیجان آمیز تر کردن نمایش دروغ هایش و بیشتر گریاندن مردم فریب خورده و بی خرد، قصد استفاده ابزاری از کودکش را دارد، با جسم بی حال و شاید حتی بی جان فرزندش رو به رو می شود که از ارتفاع چند متری، بر روی زمین فرود آمده است.

‎در فرتور نمونه ای از کودک آزاری های اسلامی را مشاهده می کنید. یک دیوانه شمشیری را بر گلوی لطیف نوزادی بینوا می فشارد تا یادی از علی اصغر، فرزند امام حسین کرده باشد، باید این جانور را چه نامید؟ آیا باید به اعتقاد ایشان احترام گذاشت؟

‎این همان فرتور نبالاست که در این جا به طور کامل نشان داده شده است.

آن نوزاد در آن جمع چه کار می کرد؟ آیا مراسم آزار دهنده و گوشخراش عزاداری که حتی گاهن مردمان با کمبود اکسیژن مواجه می شوند، جای مناسبی برای جضور یک نوزاد شیرخوار است؟.
آیا می توان آن زن را مادر نامید؟. آیا او می تواند هرگز خود را ببخشد؟ و آیا او هنوز به خرافات و حسین باور دارد؟ چرا حسین نتوانست جلوی پرت شدن و صدمه دیدن فرزندش را بگیرد؟ همه این مصیبت ها ناشی از مسمومیت فضای جامعه با خرافات روزافزون و خردباختگی و بی هویتی مردمان تازی صفت است.

آیا اکنون زمانش نرسیده که ملت ایران یک انقلاب فرهنگی کرده و از بند و اسارت این دین اهریمنی و دروغ ها و خرافات ناشی از آن، خلاص شوند و یک بار برای همیشه احساس رهایی و آزادگی کنند؟.
چند کودک و فرزند دیگر باید قربانی باور ها و اعتقادات دسته ای از مردم شوند که حاضر به شنیدن حقایق در رابطه با اعتقادات پلشت و غیر انسانی شان نیستند و فقط به این دلیل که از کودکی سخنان غلطی را در گوش شان خوانده اند، می خواهند دنباله رو دین و آیینی باشند که به طور مستقیم، همه روزه جان افراد بیگناه بیشماری را می گیرد؟

اکنون زمانی است که ایرانیان راستین نباید سکوت کنند و اجازه دهند که جان آن نوزاد شیرخوار قربانی خرافات و جهل اسلامی، برای هیچ از به خطر افتاده و یا از دست رفته باشد و باید که ایستاد و مبارزه کرد و خرافات و دروغ و اسلام را از سطح جامعه زدود و به زباله دان تاریخ انداخت. امروز بیش از همیشه بدان باور رسیده ایم که: “هیچ ایرانی مسلمان نیست و هیچ مسلمانی نمی تواند ایرانی باشد”
این گونه جنایات و کودک آزاری ها، هیچگاه در تاریخ و هویت و فرهنگ یک ایرانی راستین کمترین جایی نداشته اند و همه این فاجعه ها، همراه با اسلام اهرمینی وارد خاک پاک این سرزمین شده اند.

در ویدیو و در دقیقه ۱:۳۰ مشاهده می کنید که چگونه کودک بینوا پس از برخورد سرش با پنکه سقفی پرتاب شده و نقش بر زمین می شود. حال وجدان انسانی چه وظیفه ای را برای ما حکم می کند؟ اینکه کردار عقب افتاده این مرتجعین مدهبی را نقد کنیم و یا به عقاید ایشان احترام بگذاریم؟
  • Arman

    Down with islamic republic , down with the bloody religion and great LIE of islam , dorud bar mardome mobarez o agahe mihan, FREE IRAN

  • Hashimd10

    هشتاد درصد مردم تشیع  ایران به این خرافات ها معتقد است ، بناء” فضول جان محله  با این روشنگری های خودوقت خودرا به عبث سپری میکند . هشتاد سال دیگر ضرور است تا این ملت تشیع زده تازی پرستدر رفتار خود دستور از خرد بگیرد . 
                                                        شاه محمود افغانی

    • Arman

      اتفاقن بیش از هشتاد در صد ،  دیگر به این مرخرفات عقیده ای ندارند و عمر
      اسلام کذایی در ایران به پایان رسیده ومردم بی صبرانه منتظرند تا  در فرصتی
      مناسب  برای همیشه این جنازه ی متعفن را  از خاک پاک ایران بدور اندازند.

  • Montaghed_va_tarafdar

    لطفا یک ذره شعور به خرج بدین این اتفاقات چه ربطی به امام حسین داره شما سنی هستید چرا به شیعیان بی احترامی می کنید؟

    تقصیر اون مادر احمق بوده

    • Kourosh

      زکی….بچه ها بیاین ببینین این یارو چی میگه؟؟؟سنی!!!شیعه!!!!طرف میگه این دین همش خرافاته  اونوقت این عقل کل مخ لص میگه شماها سنی هستین!!!!بروبخواب پتوت یخ نکنه موجود انسان نما

    • Tank

      madare shiato ghaiidam

    • Behzad Arya

      آن مادر احمق هم طرز فکرش مثل خیلی از احمقهای دیگر است که مانند جنابعالی بازهم از دین پوسیده اعراب دفاع میکنند ./.

    • میکروب

       بیشرف ، تو و امثال تو بچه تون رو میدین که یکی سر ببره … فردا میدین یکی از این اخوند ها بچه تون رو به گا بده… حتا تو کونش بزاره…

    • cyrus teezbin

      شور بختانه پس از ۱۴۰۰ سال, خرافات و تاریک اندیشی درتار و پود مردم ما آنچنان ریشه دوانیده که با هیچ گفتارو دلیل و مدرکی از میان رفتنی به این زودیها نیست. تو و همانند های تو، که افسون این دین دروغین و سراسر ریا، که  تنها یا زور و کشتار و حمام خون راه انداختن و همچنین شارلاتان بازی و عوام فریبی است که توانسته خودش را جا یزند شده اید توانایی این را ندارید که بدانید که همه بیچارگی های میهن و مردم ما، وا بسته و پیوند خورده بباور مردم ما به این دین بیگانه و عربی است که با گذشته درخشان و فرهنگ ایرانیان هیچگونه هم خوانی ندارد. 

  • Azad Mard

    من واقعا متعجبم که شما این قدر زود دست امام حسین رو خوندید.
    ۱۴۰۰ سال هیچکس نتونسته بود بفهمه چه خبره.
    آفرین به روشنفکران ایرانی.

  • Behzad Arya

    با درود فراوان  به امام  خمینی و نایب بر حقش  که توانستند طی دوران حکومت خود انچنان به ایات قران برینند  که باهیچ محلول پاک کننده ای نشود آنرا پاک کرد و با اینکارشان اسلام را برای همیشه دفن کردند …  آفرین به آنان .

  • ba salam , tabrike shabe yalda,b nazare man bayad tamame amelin nezame eslami,akhuondism ra nabood kard,pas biyaeed ba ham dar 2a motahed beshavim , baraye azadiye keshvaremun 2a konim, zira zamane azadi nazdik ast, zamani k irane ma azad beshavad akhoondha digar kareshan tamam ast,dar name khodavandema

  • Eng Nemat

    برادران اهل سنت نباید عمل شخص را به دین و مذهب اش ارتباط داد، اگر اینطور باشد با این عقیده خرافاتی که شما دارید روزانه جان ده ها نوزاد را شما میگیرید چه رسد به یک، ولی این مسلمانی نیست، حسین ابن علی نوه پیامبر بود و برای حفظ آین پدری و دین خداوندی خود و همه اعضای فامیل خود را قربانی کرد تا اسلام زنده باشد. لطفا در الفاظ محتاط باشید.

    • نسل سوخته

      یعنی عاشق قربانی دادن و قربانی کردنیدا حتما باید یک عده قربانی بشن تا دین شما بمونه حالا می خواد اون عده ایرانیان و مصریان باشن میخواد عربها.
      این دین پر از زیباییه فقط قربانی کردنو دوس داره
      صلح و محبت و صفا در قاموس شماها نیست.

  • Amir

    حداقل ۲۰۰ / ۳۰۰ سال مونده که  مردم ما آدم بشن و دست از این خرافات بردارن !
    افسوس  افسوس

  • Abazarghafary

    این ز دستورات اسلام  عزیز است …  روزی ۱۷ رکعت کون هوا کردن //تسبیح  به جای خایه گرفتن در دست … در مسجد زیر منبر کون  دادن و لواط کردن //آخوند کون  طلبه و آیت دولا کون آخوند …با سلسله مراتب اسلامی گذاشتن و دعا کردن //به غلط جمله های عربی به جای نماز خواندن… کلاه کلاشی   بر سر مردم بیگناه کردن //  در حجره های تنگ و تاریک کون کونک بازی …بر سر منبر ذکر خدا کردن //آخوند کس کش است از اباذر بشنو … اسلام  دین آموزش کس دادن  و کون هوا کردن//این جماعت  به  ظاهر خایه خدا مالیدند … در خفا  چوب  به  کون پیغمبر و خدا کردن//

  • Abazarghafary

    هیچ دانی که چرا آخوند ، دزداست ؟ دست در جیب ، این ملت  بردست ؟ // نصف  شب در ، حجره بیدار شده …ناگهان از همه ور ، کیر کلفتی خوردست //  او نداند پدرش کیست و هم ، مادر خود نشناسد ..چونکه از بچگی ..در حجره بسر می برده ست // حجره فیضیه جاییست برای ، کون گشاد …انگلان  جمع و حرف .. حرف مفت است //کون گشادی   بزرگ ، رهبر این جمع  شود .. چونکه با طی سلسله مراتب کیر خوردست //  شیخ جاکش و ملا بکش ..و فقیه کس کش …شغلی است شریف در اسلام ، محمد گفتست // بیکاری و کون گشادی و فروش  حرف مفت ،،،شعری هست قدیمی ،که بر سر هر فیضیه خفته ست //

  • حسین

    چرا نمیتنید حقیقت امام حسین (ع) رو بفهمید. وقتی نور حسین ع رو نمیفهمید، دیگه چه امیدی به پیدا کردن راه درست دارید؟ شماها همونهایی هستید که در مقابل امام زمان (عج) قراره بایستید. کور خوندید ، وعده خدا اینه که در آخر زمین به دست خوبان می افته، حالا انتخاب باشماست. لعنت خدا به شیطان و سپاه متعفنش.

    • Ali

      درود به همه ی خردگرایان
      این طور که معلومه شما همون حرفایی که به ما زدن و وقتی بچه بودیم مثل یک نوار پشت سر هم برامون تکرار کردن رو میزنید همه حرفای بی منطق آخوند ها …
      از اون جای که مطمئنم به عقیم بودن امام ۱۱ معتقد نیستید که شکی ندارم ولی ما فرض می کنیم که وجود داره و قراره ظهور کنه اما سوال اینجاست پس چرا نمیاد؟
      پس چرا با وجود این همه هوادار از ایران فلک زده و دیگر شیعیان بازم در غیبت به سر میبره؟
      مگه نه این که دارن از اسلام عزیز شما سوء استفاده میکنن و از نظر شما ما خرد گرایان داریم به اسلام دروغ میبندیم پس چرا قیامی انجام نمیده ؟
      پس چرا کسی ازش خبری نداره؟
      پس چرا گفته میشه جمعه چرا نمیگن شنبه؟
      مثلا حالا اگر ظهور کرد چه طور؟ آیا یک جسم یا شخص خود به خود به وجود میاد؟ به چه اسناد فیزیکی شیمی و منطقی؟ برای بهتر بیان کردن سوال میخوام از علم استفاده کنم که دشمن خرافاته : چطور یک جسم خود به خود به وجود میاد؟ آیا میشه الکترون و پروتون خود به خود ساخته بشن و بعدش سلول های حیاتی به وجود بیان و تبدیل به انسان شوند؟ از نظر علمی که نمیشه این قضیه ی ما به اصطلاح ( ظور از چاه جمکران ) رو به اثبات رسوند.
      از طرفی دیگه بار ها شنیدم از این آخوند های پست که میگن بعد از این که امام مهدی روی زمین حکومت کرد بعدش امامان حسن و حسین که حکومت اون ها ناکام ماند می ایند و روی زمین حکومت میکنند البته با فرض این که انسان خود به خود میتونه ساخته بشه پس انسان کشته شده و طبق افسانه ی کربلا امام حسین کشته شده و سر از بدن جدا و … هم میتونه دوباره به وجود بیاد و حکومت کنه!
      حالا یک سوال جالب برام پیش اومد :
      امام حسین + امام حسن + امام مهدی چگونه میخوان علم اون زمان که انسان هنوز در جاهلیت به سر میبرد رو با علم مدرن این زمان تطبیق بدن ؟ ولی خوب به ما گفته شده در زمان آخر لزمان همه ی باب های علم توسط امام مهدی باز میشه ولی سوال من این بود که حالا اصلا درست امام زمان وجود داشت و الانم وجود داره چطور علمش یهو زیاد میشه؟! جهش علمی چطور انجام میشه؟ حالا اصلا اینم درست عالم ترین انسان همین امام مهدی پس این حرفایی که درمودش زدن که میاد همه ی مخالفان رو سرکوب میکنه و به اصتلاح هاله ای از  خوبی و اعتماد رو با کشتن همه ی مخالفان به وجود میاره چطور میتونه عالم باشه؟شما کدوم دانشمند رو میشناسید که قاتل بود؟

      نتیجه گیری بر عهده ی خواننده ی عزیز

    • cyrus teezbin

       براستی دلم برای تو و همانند های تو خرد باخته که پا فشاری در تاریک اندیشی و باور بخرافات دارید آنچنان  نمی میسوزد که برای میهن ام که  ١۴٠٠ سال است اینچنین در تار  و پود و چنگال این دین واپس گرا گرفتار شده و دست و پا میزند میسوزد.  به یزدان که گر ما خرد داشتیم
      کجا این سر انجام بد داشتیم

  • حسین

    این قمه زنیها و وحشی بازیها هیچ ربطی به حرکت امام حسین (ع) نداره. اگر بدون مطالعه و شناخت درست حسین (ع) تصمیم بگیرید ، مثل این شبکه های کم شعور ماهواره ای میشید که میگن دو تا عرب سر یه زن دعواشون شده بوده؛ کدوم عاقلی این حرف رو باور میکنه؟! حرکتی که تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه داره و به ظهور وصل میشه و هر سال تازه تر میشه رو هر کسی نمیتونه درک کنه، ولی تعداد کسانی که مفهوم این حرکت رو میفهمند کم نیست. یا حق

    • Ali

       شما گفتید وحشی گری ها ربطی به حرکت امام حسین  و اسلام نداره بازم مجبور میشیم از برهان خلف برای اثبات این گفته استفاده کنیم
      یاد آوری: شما فکر کنم به یاد می آورید که اسلام چگونه مردم ایران رو به دینش دعوت کرد ؟ درسته؟ با زور شمشیر و کشتن هزاران ایرانی و به برده گیری مردان و زنان ایرانی (اولین خشونت به صورت علنی)

      شاید شما در مورد برده های پیامبر و امامان شنیده باشید
      به راستی که یک انسان که پیامبر یا امام است آنقدر ظالم است که نمی تواند کار های خود را خود انحام دهد و به دست برده ای بیچاره که لابد یا ایرانی و یا مصری است بسپارد و چون امام یا پیامبره  ( دومین خشونت)

      خشونت بعدی یک خشونت حقوقی هست
      به راستی که اسلام از اول پیدایشش ظلم و خیانت علیه زنان و پوچ شموردن آن ها و حقوق آن ها
      رو رواج داد به طوری که حق طبیعی یک زن که داشتن آزادی در نوع پوشش مناسب شخصیتش رو پایمال کرد و این تازه شروع بود بعدش که امام علی فرمود : ایمان و عقل زنان نصف مردان هست
      داستان ادامه یافت (شاید بگید این مردک چه شخصیت مریضی داره که طرفداری زنا رو میکنه) ولی به طور علنی داریم میبینیم که زنان هم دارن مثل مردان در رشته های مشابه درسی پیشرفت میکنن و دانشمندان و شاعران زن هم کم نبودن به راستی آیا خشونت نیست که خقوق یک انسان مونث که تنها فرقش با مرد در کروموزم ۲۳ هست رو  از بخت بدش در یک کشور اسلام زده
      متولد شده پایمال کرد و او را قربانی اهداف اسلام نمود؟
      و مبحث “صیغه کردن” یکی از جنایت های علنی دیگه و توهین علنی به حقوق زنان هست
      (خشونت شماره ۳)

      خشونت علنی اسلام !
      شلاق!
      همونطور که میدونید اکثر چیز هایی که در اسلام حرام شدند جزای آن این است “شلاق”
      آیا این ظلم نیست که شخصی که به اسلام معتقد نیست و در ماه رمضان برخلاف بقیه ی خردباختگان نیاز اولیه و حق طبیعی خود رو برطرف کند یعنی غذا خوردن رو گرفت و ۸۰ تا شلاق زد؟
      و یا اون شخصی که مثل ۶میلیارد انسان دیگه حق خوردن شراب یا هر کوفت دیگه ای رو داره رو بگیریم و شلاق بزنیم؟ اصلا به ما چه مربوط؟ این ظلم و خشونت نیست؟

      قطع کردن دست دزدان توسط اسلام
      همان طور که میدانید اسلام دزدان را به قطع دست و پا محکوم میکند البته درسته که دزدی کردن کاز فوق العاده کثیف و ضد انسانیه ولی آیا اسلام این دین پاک باید جواب جرم را با جرم دهد و کار پست و غیر انسانی یعنی دزدی رو با کار بد تر یعنی جنایت پاسخ دهد آیا نمی توانستیم او را در زندانی بندازیم تا جزای عملش را ببیند و بپوسد؟ این بهتر نبود؟ توی کدوم دین الهی دیگری چنین چیزی مشاهده میشود؟ مگه منشع دین خدا نیست؟ آیا باید یک گاو مریض رو سر زد یا فکر درمان آن کرد؟

      بازم هزاران خشونت دیگه …………….
      بازم بگید اسلام دینه پاکی هست

  • بی نام

    اخه بی شرفا اینا چه ربتی به امام حسین داره ! ان تو حلق همه ی شما سنی های حروم زاده ‌!