جنایت دیگری از اسلام؛ ازدواج پنج دختر بچه که باید بر پدر و مادران خردباخته و رژیم اسلامی تف ملامت انداخت ۷۷

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان از ازدواج پنج دختر بچه زیر ۱۰ سال در این استان خبر داد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) رضا غلامپور گفت: “از این پنج ازدواج، سه مورد در شهرستان میناب، یک مورد در بندر لنگه و یک مورد در بندر عباس بوده است.” بر اساس کنوانسیون جهانی حقوق کودک، تمام افراد زیر ۱۸ سال کودک به حساب می آیند ولی بر اساس قوانین فعلی ایران، دوران کودکی دختران در ۱۳ سالگی و پسران در ۱۵ سالگی پایان می یابد. بر اساس موازین شرعی پسران در پایان ۱۵ سالگی و دختران در پایان ۹ سالگی بالغ به حساب می آیند.

فرتور یکی از مسلمانان خردباخته را در کنار دختر بچه ای که به عنوان برده جنسی خریده است نشان می دهد، باید گفت ننگ و نفرین بر چنین آیین و مسلک ضد انسانی و پلیدی

فرتور یکی از مسلمانان خردباخته را در کنار دختر بچه ای که به عنوان برده جنسی خریده است نشان می دهد، باید گفت ننگ و نفرین بر چنین آیین و مسلک ضد انسانی و پلیدی

تازه این آماری است که منتشر گشته است، نیک می دانید که با توجه به فقر و درماندگی مردمان در ایران زمین و به خصوص در شهرها و روستاهای دور افتاده، همه روزه چنین ازدواج های شرم آوری رخ می دهند و چه بسیار دختر بچه هایی که به جای عروسک بازی و خاله بازی و بودن در دنیای کودکی، در سن ده سالگی، با یک بچه در بغل، مشغول نظافت خانه و سرویس جنسی دادن به مردی شهوت ران و هوس بازند که از فقر مادی خانواده دخترک سوء استفاده کرده و دختر بینوا را مجبور به ازدواج نموده است.

نباید واژه ازدواج را برای نامیدن چنین رابطه وحشتناک و زشت و غیر انسانی به کار برد چرا که ازدواج پیوندی است که معمولن بین عاشق و معشوق وجود دارد و ایشان را برای همیشه به یکدیگر متصل می کند، نام درست آن عمل نفرت انگیز، برده داری و کودک آزاری است که با استفاده از قوانین شریعه اسلام و کلاه شرعی گذاشتن بر سر یکدیگر و حلال خواندن این جنایت، از دخترکان نُه ساله، چون بردگان جنسی، بهره می برند و از ایشان کام میگیرند.

البته از پیروان دینی که عالم بزرگش خمینی، که تمام زندگی اش را به تحصیل و آموختن اسلام گذرانده بود، در رساله اش از چگونگی و راه و روش کام گرفتن و ارضای جنسی شدن توسط یک نوزاد شیرخوار سخن ها گفته و نکته ها مشخص کرده است، چنین جنایاتی نه تنها بعید نیست، بلکه بسیار قابل پیش بینی و حدس زدن نیز می باشد.

حال باید پرسید که ازدواج دختر بچه های خردسال و نُه ساله، آن هم در ایران ، مهد دانش و تمدن و فرهنگ، چه معنایی دارید؟.  کدام پدر و مادری حاضرند که دختر نُه ساله شان را که باید با هم سن و سالان خود بازی کند و به مدرسه رود و همچنین احتیاج به مراقبت و حمایت خانواده دارد را به خانه مردی بفرستند که از دختر بینوای شان، استفاده جنسی خواهد کرد؟.
دختر نه ساله ای که درک درستی از مسائل اجتماعی و مشکلات بزرگسالان و روابط جنسی رایج بین زنان و مردان ندارد، باید خود در رختخواب مرد پست فطرتی، به وی سرویس بدهد، آیا این جنایت و یک فاجعه تمام عیار نیست؟.

فرتور مراسم ازدواج ۴۵۰ عروسک شش تا نه ساله را با مردانی مسلمان و دیوانه و شهوت پرست نشان می دهد. این رخداد غم انگیز و ضد انسانی در لبنان به وقوع پیوست. اگر این عمل زشت کودک آزاری نیست، پس چه می تواند باشد؟

فرتور مراسم ازدواج ۴۵۰ عروسک شش تا نه ساله را با مردانی مسلمان و دیوانه و شهوت پرست نشان می دهد. این رخداد غم انگیز و ضد انسانی در لبنان به وقوع پیوست. اگر این عمل زشت کودک آزاری نیست، پس چه می تواند باشد؟

آیا این رسم زشت و نفرت انگیز که دختران نُه ساله را آماده بهره کشی جنسی می دانند، از اسلام و آیین ضد انسانی مسلمانان سرچشمه نمی گیرد؟.  آیا نباید آن پدر و مادری را که تن به چنین جنایتی می دهند به دادگاه کشانده و مورد پیگرد قانونی قرار داد؟.  آیا نباید آن مردی را که از موقعیت مالی و فقر یک خانواده سوء استفاده کرده و با پیشنهاد پول، دختر نُه ساله شان را به بردگی می خرد، به حبس ابد محکوم کرد تا جامعه از شر وجود چنین جانورانی پاک شود؟.

این سنت کثیف و ارتجاعی تازیان است که مردان دیوانه و شهوت پرست، به سراغ دختر بچه های نه ساله می روند، این آداب و شیوه و فرهنگ پست و متعفن اعراب است که از محمد ابن عبدالله بر جای مانده است. محمد بچه باز، عایشه شش ساله را به عقد خویش در آورد، تا نه سالگی با او به بازی جنسی پرداخت،  و در نه سالگی با وی آمیزش جنسی خود  را کامل کرد، حال پیروان راستینش نیز دست از آن اعمال پست و جنایت بار برنداشته اند و ضمن کشتن و قتل عام بیگناهان و دگر اندیشان، دخترکان نُه ساله را نیز به رختخواب خود می کشانند که در مقابل پیامبرشان سربلند شوند.

این هم نمونه دیگری از جنایات اسلام رحمانی و برده داری های مسلمانان در قرن بیست و یکم. آیا دنباله رو چنین آیینی بودن مایه ننگ و خجالت نیست؟

این هم نمونه دیگری از جنایات اسلام رحمانی و برده داری های مسلمانان در قرن بیست و یکم. آیا دنباله رو چنین آیینی بودن مایه ننگ و خجالت نیست؟ این طفلک درست نمی داند که با چه دیو سیرت و گرگ درنده ای روبرو است. چند سال دیگر که کمی از بچگی بیرون آمد، نخست به روی پدر و مادر خود تف می اندازد، و اگر خود کشی نکند، از هرچه انسان و آدمیت است متنفر خواهد شد.

نگارنده بر این باور است که فقر مادی و شرایط سخت و وحشتناک زندگی در ایران و به خصوص در روستاها و دیگر مکان های دور افتاده، تأثیر زیادی بر تصمیم یک پدر و مادر، برای تن دادن به ازدواج دختر بچه های شان را دارد، اما نمی توان از نقش اسلام و قوانین شریعه قرآن در این مورد چشم پوشید.

چرا که این اسلام است که برای تن کثیف این جنایت، لباسی از پاکیزگی و درستی می دوزد و با حلال نامیدن این فاجعه اسلامی، پدر و مادران ایران زمین را، قلبن راضی به انجام چنین عمل زشت و نفرت انگیزی می کند.

جامعه این کشور، پیش از هرگونه انقلاب و براندازی و تشکیل یک حکومت تازه به یک انقلاب فکری و دور انداختن آموخته های دینی اسلام از زندگی های شان دارند تا بتوانند درست بیاندیشند، درست برخورد کنند و درست تصمیم بگیرند.

چرا که با وجود اسلام، همچون حالا، جامعه ای با ذهن هایی بسته و افکاری ارتجاعی و انسان های متعصب و خردباخته که خردگرایی کمترین نقشی در زندگی های شان بازی نمی کند را خواهیم داشت و این مصداق بارز یادواره مشهور پارسی است که می گوید:
“باز هم همان آش هست و همان کاسه “

  • شما کاملا اشتباه میکنید، شما این حق را ندارند به دین اسلام توهین کنید، لعنت خداوند بر شما ایرانیان بی دین.

    • Mazdak63

      با درود به همه خردگرایان
      به جای این لعنت فرستادن ها بهتر است کمی درباره این دین کثیف و ان پیامبر زن باره تان تحقیق کنی خداوند ریشه اسلام و قران را  از این سرزمین اهورایی بخشگاند تا دوباره ایران عزیزمان به جایگاه اصلی اش بازگردد

    • نسل سوخته

      شما مسلمونا بجز لعنت فرستادن و نفرین کردن و سر بریدن و زن بارگی چیز دیگه ای بلد نیستین هرروز که آگاهی مردم بیشتر میشه این دین خونخوار هم ضعیف تر میشه
      امیدوارم ما ایرانیا به زودی از شر این هیولای وحشی خلاص بشیم.

    • Meryp

      lanat khoda bar to mardak ahmagh va nadan ka in ravesh kasif deen nab mohammadi ro gabol dari, shayd to as in kasafat kari deeni lazat mebari ka ingadar taleb in gavanin kasif deen aslam hasti , ta shoma ablahan hastid mamlekat ma dorost be sho nest, pas khafeh sho va zead zeerrrrrrrrrrrrrr nazan mardake omol nafahme,mordeshor khodeto ba on deen asheghalet konand,

    • Arash Salar

      تو بچه  خراسان نیستی و لی بچه خودم هستی . من شاشیدم به دین کثیف تو که دیگه به ایران و ایرانی توهین نکنی .

    • Aysunyeganeh

       منظورتان چیست که نوشته اید اشتباه می کنید؟ یعنی ازدواج دختربچه ها در اسلام وجود ندارد؟

    • jimmy

      kose zan to ba eslamet,,ridm bh arabi ke to mashhad gor be gor shodh,digh bayd che jori goft kos zant Bache kirason

    • IRANI ASIL

      khak bar saret ahmagh ,,,bache khorasani

  • Www Javadamiri2005

    akhe bi shour inha koja ba ham ezdewaj kardan ke to neweshti to lobnaninha ba ham arosi kardan ye chizi bego ke    tablo nabashe !

    • کمی ادب و انسانیت داشته باش و تعلیم و تربیت خانواده ات را به رخ ما نکش. این ازدواج ها به تازگی در جنوب ایران انجام شده، رؤسای آمار محل گزارش آن را داده اند. حالا شما کی باشی که بخواهی روی کثافت کاری رژیم خاکستر بپاشی و آن را بپوشانی؟. آیا شما خواهر و دختر ۹ ساله ات را به عقد یک نره خر در می آوری؟. اول از خودت شروع کن. اگر بازهم به سایت ما آمدی، عفت کلام داشته باش، و از پرخوری دست بردار. اگر هم جرأت و شهامت و مردانگی داری نام واقعی خود را بنویس و در تاریک تیر اندازی نکن. همان کاری که اربابان جنایت کارت رژیم انجام می دهد-سهراب ارژنگ

  • کامی

    وقتی این لینک رو دیدم رفتم کمی تو سایتهای دیگه تحقیق کردم و  ویدئو مراسم رو پیدا کردم دیدم. این مراسم در غزه انجام گرفته و نه در لبنان. دختر بچه های این مراسم از اعضای خانواده عروس یا داماد هستند و نه عروس. اگر در فیلم دقت کنید یکی از این بچه ها بغل عروس واقعی که سنش بالاتر از حرفها ست نشسته.  کپی اخبار جعلی ، از اعتبار سایت کم میکنه.

    • نسل سوخته

      راجع به عکس اول و سوم هم تحقیق کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      راجع به اونها نظری نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      نمی خوای اونهارو از زیباییهای اسلام بدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      چشماتو روی اون ۲ تا عکس دیگه بستی؟؟؟؟؟؟؟؟

      • Mohsen Taraghi

        سلام 
        من بک مسلمانم و به دینم افتخار می کنم هرچند با بعضی از قوانین اون مشکل دارم. اعتقاد دارم قوانین متناسب با زمان کارایی دارند. در جامعه ایی که دختران را زنده به گور می کردند شاید این قانون مترقی هم حساب می شد که از نظر من در این زمان باید تغییر کنه. البته در اون زمان اتفاق های بسیار خوبی هم افتاد که در اروپا و آمریکا این قوانین خیلی قدیمی نیستند مثل حق رای برای خانم ها. از دو طرف بحث خواهش می کنم به هم احترام بذارند و البته متاسفم که نگارنده این مقاله بجای نقد فقط توهین کرد.

        • دوست محترم این را خلاف به عرض شما رساندند. پیش از اسلام اعراب مردمانی بسیار مهربان، دست و دلواز، مهماندوست و نسبت به زنان بسیار رفتاری انسانی داشتند.
          در آن دوران شاعره های عرب بودند که چکامه های خود را به دور خانه کعبه آویزان می کردند. آنان حتی در ازدواج خود حق رأی و  انتخاب داشتند. در کارها نیز شانه به شانه مردان کار می کردند.
          نمونه آن خدیجه است که بازرگان بسیار بزرگی بود و صدها قافله او میان مدینه، شام، یمن، فلسطین، و مصر در گروههای ۲۰۰-۵۰۰  نفره رفت و آمد می کردند. 

          این گفته های زشت و ناپسند کار آخوندها و دکان داران دین است که خواستند به اسلام حقانیتی بدهند. در حقیقت این اسلام بود که زن را خوار، ذلیل و عاجز و خانه نشین کرد.
          در همه جوامعی که مردم زندگی صحرایی و یا مزرعه ای داشتند و دارند، زن و مرد پا به پای هم کار می کنند. در باغ ها، محل کشت و زرع، گوسفند داری و صحراها همه جا زن ها در طول تاریخ پا به پای مردها، حتی چند قدم جلوتر از مردها کار می کردند و اهمیت داشتند.
          جنایت آخوند یک دوتا نیست کما آن که هم اکنون آخوند های ایران ملی کردن نفت را به کاشانی نسبت داده اند.
          باید گفت دید شما از اسلام یک دید وراثتی بدون کمترین مطالعه است. اگر مقاله های مستند ما را بخوانید دنیای دیگری جلو چشم شما روشن خواهد شد. باسپاس از توجه شما- سهراب ارژنگ

          • Mohsen Tareghi

            به هر صورت تمام اخبار رسیده درست نیست ولی چیزهایی هم هست که قابل انکار نیستند در خصوص اینکه در اون زمان شاعره های عرب بودند ناقض این موضوع نیست که در آن زمان اعراب دختران رو زنده به گور می کردند در قرن حاضر هم این اتفاق افتاده . حتما شنیدید که در چین بعضی  از خانواده ها دختران خودشون رو می کشتند چون پسر می خواستند و با توجه به قانون تک فرزندی دست به این کار می زدند پس چرا تعجب آوره ،اگه بشنویم ۱۴۰۰ سال پیش این اتفاق به دلیل دیگه می افتاده .در مورد اشعار عرب کتابی هست به نام المعلقات السبع که به پیش از اسلام بر می گرده و کتاب معروفی هم هست در این کتاب در وصف خونریزی و نبردها شعرها گفته شده . من این و گفتم تا بگم نمی شه با یک نسخه همه رو بی رحم و خونریز و یا مهربان و دلسوز معرفی کرد. طبیعی هست که در اون زمان هم طبقات مختلف جامعه وجود داشته و همه اقدام به زنده به گور کردن نمی کردند حتی همه طبقات پایین جامعه هم این کار رو نمی کردند بسته به شرایط و یا اینکه چند تا دختر یا پسر در خانواده بوده این اتفاق رخ می داده. شرایط یک اجتماع رو نمی شه مثل ریاضی دید مثلا بگیم صفر یا یک . بسیاری از قوانین که امروزه برای زن ها هست و کارآمد نیست در زمان خودش بسیار مدرن بود من هم امیدوارم که بعضی از قوانین تغییر کنند ولی درک نمی کنم چرا اصرار داریم اونها رو بدین اسلام ربط بدیم و البته همه آزادند و مختارند هر شیوه ایی را که دوست دارند با رعایت احترام به دیگران انتخاب کنند .

          • ab

            رفتار انسانی بازنا داشتن برای همین زنده بگور میکردنشون

        • نسل سوخته

          زنده به گور کردن دختران قبل از اسلام دروغی بیش نیست.
          یک سوال از شما دارم اگر اعراب دختران خود را زنده به گور میکردن پس باید سالها قبل منقرض میشدند
          ممکنه شما بگی زنان رو از جاهای دیگه ای میدزدیدند؟
          اعراب به قبیله و نژاد خود اهمیت میدادند پس اینکه بیان و زنهاشونو بدزدن حرف مفته ضمنا قبل از اسلام زنانی بودن که ثروت و قدرت بالایی داشتن مثل خدیجه و…….
          اما بعد از اسلام کی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          واقعا کی بود؟
          شما میگید بعضی از جاهای اسلام رو قبول ندارین اگر اینطوری هستی پس تو هم مسلمون نیستی داری خودتو گول میزنی.

          • Mohsen Tareghi

            هرچند اعتقاد دارم این طور بحث ها هیچ وقت به جایی نمی رسه چون طرفین سعی می کنند همدیگر رو مغلوب کنند نه اینکه حرف همدیگه رو بشنوند و بررسی کنند برای احترام به شما پاسخ می دم و این آخرین کامنتم خواهد بود من مسلمانم و نگفتم بعضی از جاهای ااسلام رو قبول ندارم بلکه معتقدم قوانین باید متناسب با جامعه تغییر کنه اصلا برای همین هم هست که در اسلام اصول و فروع دین داریم . فروع رو می شه تغییر داد من مشکلم با علمای اسلامه نه اسلام . شما یه سر به متون و اشعار سروده شده به پیش از اسلام بزن قطعا به زنده به گور کردن دختران می رسی . البته با شما موافقم اعراب اگر قرار بود همه دختران رو زنده به گور کنند مدت ها پیش منقرض می شدند. سنت ها و عادات چیزی نیستند که همیشه و توسط همه افراد جامعه اجرا بشه . تو کامنت قبلی اشاره کردم که در چین مدتی بود که بعضی از خانواده ها بدلیل اینکه پسر می خواستند  دختران خودشون رو می کشتند آیا این به این معنی هست که همه مردم چین همه دختران رو می کشتند ؟ قطعا نه . در بررسی مسائل اجتماعی نمیشه به یک سنت بصورت مطلق نگاه کرد و البته طبقات اجتماعی و سطح فرهنگ و سواد بسیار تعیین کننده است . مثلا حضرت خدیجه (س ) که شما مثال زدید از چه طبقه ایی بود؟ باور کنید من با هیچ کس دشمنی ندارم من هر چیزی که می شنوم باور نمی کنم و سعی می کنم خودم مطالعه کنم در غیر اینصورت آنقدر خرافه وارد دین شده که حتی در بعضی موارد بدون مطالعه هم می شه فهمید . پاینده باشید.

        • Behzad Arya

          آقا محسن اگر به دین اسلام افتخار میکنی چرا میگی با بعضی از قوانینش مشکل داری ومعتقدهستی که باید ان قوانین اصلاح بشوند خوب آقا محسن مگر میشه مثلا ۲۰۰  آیه از ۶۲۳۶  آیه قران را اصلاح یا حذف کرد و بازهم به آن بگیم قوانین اسلام  یقینا اگر چنین شود نام آن هرچه باشد اسلام نیست .. در ضما آقا محسن  زنده بگور کردن دختران در آن زمان دروغ محض است واگر اعراب دختران خود را زنده بگور میکردند  حتما محمد و علی وسایر اعراب را پدرانشان زاییده بودند ./.

        • Musiclove538

           yani chi agha dokhtar ro zende be gour koni vali dar sene 6 salegi nazari oun mohhamade gour be gour shode bahash sex kone

    • Meryp

      kami jon dar iran khodeman in masel dar rostaha hast, pedaran nadan chon neaz be pool daran in kar haro mekonand dokhtar ka 6 sal darad be ya mardak 70 ya 60 saelh medan va dokhar barashon pool meyareh agar bavar nadari beor be yeki as rosthai hamedan ka esmesh maran hast boro va as khanevadeha bepors be shoma megan ka dokhtara barashon khili  baarezesh hast chon metonand ba pool dokhtareshono beforoshan be yek peer mard ta pooli bedast beyaran baryi amrar maaesheshon, faghat dar keshvarhi arabi nest dar khode iran ham salhi sal ravaj dareh boro pesar jon motaleh kon bad nazar bedeh.

    • Mazdak63

      با درود به همه خردگرایان
      دوستان و یاران عزیز به جای این بحثهای بیهوده بهتر است اتحاد همدیگر را حفظ کنیم و با یاری هم ریشه قران و اسلام را بکنیم شاید این عکس واقعی نباشد شاید هم باشد اما سخن من این است  زمانی که پیامبر یک دین در سن ۵۴ سالگی با دختری ۶ ساله ازدواج می کند دیگر جایی برای بحث نیست اینان هم همان پیروان او هستند و در اجرا کردن سنت پیامبرشان از هیچ کاری دریغ نمی کنند پس بیایید دست در دست هم شوکت بر باد رفته ی سرزمین پاکمان را برگردانیم با سپاس از همه دوستان عزیز و با تشکر از همسنگر عزیز سهراب ارژنگ

      • Musiclove538

         ba doroud be shoma dooste aziz

    • jimmy

      akhbar Jame Jam faght doroste,, mage na Mr koni bbkhshid Mr komi

  • Greenvoice

    تفسیر   این عکس حماس دروغ هست. این بچها دست دامدا را گرفتن جای عروسها که  با حجاب هستن و نمیتواند لباس عروسی تن کنند ، هستن و منتظر در سفرهه عقد . این عکس  وقت نمایشی هست ، 

  • Behzad Arya

    این بچه عربی که خود را بچه خراسان معرفی کرده باید همچنان دنباله رو پیامبر شهوت پرستش باشد وانتظاری جز این از مدافعان اسلام  یعنی همان دین پوسیده دوران جاهلیت نمیتوان داشت  وجدانا به چهره های این دختران زیبا و معصوم  یکبار دیگر نگاه کنید یقینا پس از آن بر محمد و تمامی پیروان شهوت پرستش که اکثرا همان عربها هستند لعنت میفرستید ../.

    • karem

      نه برادر اسم عرب نبر اسم پیامبر این قانون را شیعیان شوم  وحمینی اونها حلال می چونند حمینی خودش در زمان تبعید در عراق به یک دختر ۹ ساله صیقه کرده من خودم فیلمش را دیده ام

    • Mohsen Tareghi

      لطفا توهین نکنید چرا داشتن رابطه جنسی در کشوری مثل سوئد برای دختر بچه ها آزاد هست ولی تا سن ۱۸ سالگی اجازه ازدواج ندارند؟ مسخره نیست که می تونند رابطه جنسی داشته باشند و می تونند بچه دار هم بشند ولی اجازه ازدواج ندارند !!! چرا اگر یک قانون در زمان ما پذیرشش سخته کل داستن رو زیر سئوال می بریم و توهین می کنیم.

      • روابط جنسی در اروپا از ۹ سالگی که نیست بلکه از ۱۸  سالگی است و پیش از آن جرم قانونی دارد. وانگهی، این روابط بنا به خواست و رضایت دختر و پسر انجام می شود و کمترین تحمیل و فشاری در آن نیست.
        آن چنان هم نیست که دونفر تایکدیگر را دیدند به رختخواب روند. روابط انسانی میان دختر و پسر ماهها طول می کشد تا آن که آنان به نقطه ای برسند که احساس کنند بایکدیگر توافق کامل دارند. آن گاه ممکن است هم بستر شوند.
        آیا در ایران هرگز چنین رضایت و شناخت از هم حتی در ازدواج های رسمی بوده است؟. بهتر است منصفانه و با منطق گفتگو کنید وگرنه ادعای غلط داشتن و حرف های نامورد زدن ساده است و خرجی هم ندارد-سهراب ارژنگ

        • Mohsen Tareghi

          سلام
          حرف بنده نقل قول نبود من دارم تو سوئد زندگی می کنم برای همین فقط نوشتم در سوئد نه کل اروپا . اینجا ازدواج از سن ۱۸ سالگی آزاد هست ولی روابط جنسی از هر وقت که این میل وجود داشته باشه من اشاره به سن ۹ سالگی نکردم. و در مدارس راهنمائی به دختران آموزش داده می شه که چه کار بکنند تا برای پسرها جذاب تر بشند در مورد مدارس ابتدائی نمی دونم

          • Behzad Arya

            آقا محسن درشروع مطالبت نوشته بودی که دختربچه ها درسوئد برای رابطه جنسی آزاد هستند ولی نگفتی که چنین روابطی وجود ندارد وبازهم نگفتی که برای تحصیلات و سخن گفتن و ابراز عقاید سیاسی و دفاع از حقوق مدنی نیز کاملا آزاد هستند و فقر وگرسنگی و بیکاری وجود ندارد و مامور امنیتی نیز نمیتواند به دختر و پسر و زن و مرد بازداشت شده تجاوز کند و درست مانند صدر اسلام بازداشت شدگان را  از غنائم جنگی و متصرفات خود نمیدانند . باردیگر خواهش میکنم که حکومت اسلامی ایران را با هیچ کشور اروپایی خصوصا سوئد مقایسه نکن چون واقعا باعث خنده میشه ./.

          • jimmy

            alaki zer nazan. hatman ke mokhet khrabh,ma hm dr europa hastim, chera in chizi ke to migi ro ma nadidim,hatman to az sandis khorhaye hokomat eslami hasti,, shayad to enhraf jensi dari ,martikh droghgo, aslan harfay to droghe, molla Mohsen mahi cheghdr az rezhim migiri? DROGHGO

      • Behzad Arya

        لطف کنید در رابطه با قوانین  جاری و روابط  انسانها  در اروپا هیچگونه تحریف و خیالبافی نکنید زیرا افرادی که در ایران زندگی میکنند شاید تحریف شما را  کمی باور کنند    صادقانه میگویم  این تخیلات و انحرافات جنسی که همیشه تصور میکنند اگر دختر و پسری باهم صحبت کرد پس از آن باهم همبستر میشوند تنها در  افکار مسلمانان وجود دارد و در اروپا چنین افکاری وجود ندارد ./.

        • Mohsen Tareghi

          من حرفم این نبود که اگه دختر و پسری در اروپا با هم صحبت کرد پس از اون با هم همبستر می شن . اصلا این شکل نیست شاید این مورد در ایران رایج تر باشه اینجا دختر و پسر ممکنه با هم زیر یک سقف  زندگی کنند و هیچ اتفاقی هم نیفته .یک کامنت در مورد این بود که ( روابط جنسی در اروپا از ۹ سالگی که نیست بلکه از ۱۸ سالگی است ) و من این مورد رو رد کردم و گفتم ۱۸ سالگی برای ازدواج تعیین شده و قبل از ۱۸ سالگی می تونند رابطه جنسی داشته باشند ولی اجازه ازدواج ندارند البته این قانون در سوئد هست در مورد جاهای دیگه خبر ندارم. فکر می کنم از کامنت هم سوء تعبیر شد که من اینجا اصلاح می کنم.ببخشید من در کامنت بالایی هم اشاره کردم ضمن احترام به همه ترجیح می دم تو این بحث ها شرکت نکنم .پاینده باشید

          • jimmy

            boro baba tokhmi kalleh , pas goh ziyadi nakhor,borodobal sandis to sefarat mollaha

        • Musiclove538

           dar oroupa age yek marde balaye 19 sale ba dokhtare zire 18 sex kone va on matlab sabet beshe oun mard be andaze senesh rahie zendan khahad shod hala tasavor kon hazrate nmohhamd age dar oroupa boud va ba dokhtare 9 sale sex mikard chand sal zendan mikeshid

      • Behzad Arya

        چرا واقعیت را وارونه جلوه میدهید . در اروپا تا ۱۸ سالگی اجازه ازدواج ندارند ولی اگر دختر ۱۷ ساله ای با پسری رابطه پیدا کرد به اعتقاد شما باید محکوم به ….. گردد . در تمامی دنیا نیاز جنسی برای دختر و پسر وجود داشته ودارد ونمیتوان آنرا سرکوب کرد.  در اروپا میگویند کنترل خانواده سخت تر از کنترل اتومبیل است و وقتیکه برای گرفتن گواهینامه رانندگی باید تا ۱۸ سالگی صبر کرد یقینا برای  داشتن مجوز مدیریت خانه و تربیت فرزند (یعنی ازدواج ) باید بیشتر از آن صبر کرد یعنی بیش از ۱۸ سال ./. 

      • jimmy

        kirm to kon mohamad obneh. konkesh pofyoz one ke ba 53 sal sen be ayesheh 8 saleh tajavoz kard ,in Mr Tareghi hatman khodesh bacheh dareh va mitoneh bacheh khodesho bdh bh yek mard 50 ya 60 saleh

  • Abdulhai_haydary

    برا عزیزم سلام به نظر شما تما این خرفات را اسلام به زور  تحمیل کرده است دربالای ااشخاص فوق !  یاشما اسلام را بااین واقعه ها تحلیل می کنید ! یا شما میدانید اشخاص فوق مسلمان اند ؟ اگرمسلمان است شما مسلمان بودنش از روی چه تحلیل کردید؟ آیا شما آن توانائی را دارید که با مشاهد تصویر ویا با ابراز کلام افراد را تشخیص دهید که مربوط به کدام دین است ؟  ما ضرورت نداریم از تحیلیل شما اسلام را بشناسیم !

    • Behzad Arya

      آقای حیدری اگر کمی دقت کنی در هیچ دینی مجاز نیست که از روی امیال جنسی به دختر بچه های  ۹ ساله نگاه کرد و حتما قبول داری که دختران ۹ ساله فعلی از دختران  ۹ ساله زمان صدر اسلام خیلی داناتر و آگاهتر و تواناتر هستند  با اینوجود کدام انسان باشعوری میتواند خود را راضی به هم آغوش شدن با یک دختر ۹ ساله نماید . اگر عکس را قبول نداری گزارش ثبت احوال ایران را نیز قبول نداری که  سه بچه ۹ ساله در جنوب ایران قربانی این قانون وحشیانه شده اند ./.

  • Mhushaam

    شما کاملآ احمق هستید حتا شیطان هم به یک دین توهین و بی احترامی نمیکند. شما اسلآ کی هستید فکر نکنم انسان باشید. این خبری را که شما پخش کردید فقد یک قسمت از مراسم است ویدیو کامل آنرا یکبار به دقت بیبیند برای تان واضح میشود آن اطفال از طرف خانوده داماد وعرس برای زیبا ساختن مراسم آنجا آمده اند نه برای عروسی …..کثافت!!!!!!!!!!!!!!!

    • نسل سوخته

      تنها چیزی که مهم هست اینه که اسلام ازدواج با دختر ۹ ساله را حلال دانسته
      همین نشانه پلیدی و کثیفی این دین است.

    • نخست بهتر است عفت کلام داشته باشید و ببینید چه چیزی را نشخوار می کنید؟. ما گفتم و بازهم می گوییم ازدواج با دختر بچه های ۹ ساله که هنوز از اجتماع و زناشویی چیزی نمی داند و دست چپ و راست خود را نمی شناسد و نمی تواند خودش تصمیم بگیرد جنایت است و این جنایت را در اسلام و مسلمانان و قانون شریعت می بینیم.
      پیامبر شما هم با دختر بچه ۶ ساله سکس بازی را آغاز کرد. در رساله خمینی هم آمده که بازی با دختر بچه ۱-۲ ساله برای لذت بردن اشکالی ندارد. این ها همه جنایت است.ما حقیقت و آن چه هست گفتیم. توهینی نکردیم. شما اگر به یک دزد بگویید؛ «دزد»، آیا به او توهین کرده اید؟.

       آخوندها هم بنا به تربیت اسلامی اشان زنباره و بچه بازند. کثافت کاری در شهرهای مذهبی و کنار مرقد ها هم از همه جای دیگر بیشتر است. اینها بازگویی از حقیقت است . شما اگر نمی دانید ما مثال های فراوانی دیده ایم و می توانیم به شما بگوییم. نکته پایانی این که تعصب چشم و خرد و اندیشیدن را کور می کند. به همین دلیل امت مسلمان هرگز حقیت را نمی تواند کشف کند.- سهراب ارژنگ

    • Behzad Arya

      شاید در این عکس وجود دختران ۹  ساله تنها برای زیبایی مراسم باشد ولی دیگر نمی توان گفت که محمد و علی و سایر امامان  تنها برای زیباتر شدن رختخوابشان دختران معصوم ۹ ساله را به رختخواب میبردند  البته آخوندها میگویند  محمد و امامان تنها برای پیشبرد اسلام و اشاعه دین با این دختران و زنها رابطه ایجاد میکردند   واقعا چه استدلال محکمی . دینی که پیشبرد آن در رختخواب صورت بگیرد تنها  جایگاهش درون فاضلاب است و بس ./.

    • Af Yuhh

      بچه خوب تو حتی سواد بچه پنجم ابتدایی رو هم نداری چطوری میای نظر میدی چون بیسواد وامی هستی ازت نمیشه انتظار درک وشعور داشت

    • نسل سوخته

      شیطان کجا بوده
      نکنه میخوای شیطان بیاد بگه مرگ بر اسلام یا مثلا آخوندا بیان بهت بگن شیطان به اسلام فحش ناموسی میده
      واقعا تو سر شماها چی میگذره

    • Musiclove538

       ahmagh toei !!!eslam dine sheytani hastesh to mikhai ke be dine khodesh fosh bede???az mosalman khar tar……………… vojoud nadare

  • saman

    حالا با یه اشتباه تصویری نویسنده . کل این واقعیت که بوی تعفن و عمق فجایع منجلاب اسلام ناب محمدی قرن های متمادیست که دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده را انکار نمی کند
    اگر خداوند بیچاره ذلیل و ناتوان شما توانایی نفرین و لعنت آزاد اندیشی را دارد که با کمال میل میپذیریم

    • تصویر از ازدواج و تجاوز به کودکان نه ساله در کشور اسلامی است. این قانون اسلام است نظیر این هم در جنوب ایران اتفاق افتاده. حال چه فرق می کند که تصویر از کجا باشد؟.
       همکار ما در بالا در مورد عکس ها به کامی پاسخ داده است. این چه ایرادی است که شما می گیرید؟. رساله آخوندها مانند خمینی را بخوانید تا ببینید بازی سکسی با دختر بچه ۱-۲ ساله را هم جایز دانسته شما کجای کارید؟. می خواهید پرده تعصب روی خرد و اندیشه خود بپوشانید و همه چیز را ندیده بگیرید، و یا از جایی تغذیه می شوید و شغل شما کارشکنی و پوشاندن واقعیت ها است؟!.

  • Samadjanmousavi

    ba salam khedamate tamamiye kasani ke in mozoh ra mikhanand khastom faqat nazariye shakhsi khod r dar in bar ba shoma arz konom :doostan mowazeb bashid kasani hastan ke dar jostojooye kharab kardan wa ya tafreqa andazi hastan pas khahesh mikonom ba in mesalhaye bi rabt ba Eslam bad bin nashawid 

    • Musiclove538

       dar neveshte hat do ta eshtebah didam!!! konam na konom !!!khastam na khastom!!! douste afghani in nazare shakhsie khodet ro baraye ham shahriat benevis

  • Behzad Arya

    دوستان واقعا نباید به دین اسلام توهین کرد  بلکه باید بخاطر قدرت پیشروی سریع این دین از آن برای بازکردن لوله فاضلاب بهره گرفت و آنرا به همه دنیا نیز صادر کنیم تا همه بدانند که این دین تنها بدرد فاضلاب میخورد وشرق و غرب نیز هیچ گوهی نمیتوانند بخورند زیرا همه گوه ها  را فقط رهبر عزیزمان با فرزندانش و سایر آخوندها باید بخورند …/.

  • Samanahmadi

    فقط می تونم بگم کیرم تو کس ننه نگارنده کس کش دیوس

    • Behzad Arya

      ای عرب زاده وآخوندبیشعور  مثل اینکه تو هم خیلی بهت فشار امده ……وچون همه میدانند که آخوند چه انگلی است لذا لازم نمیبینم که جواب هر عربی را بدهم فقط راهنمایی میکنم که چون خیلی از شنیدن حقایق ناراحت شدی وسوخته ای نشستن در آب سرد به سوختگی تو تسکین میدهد وجدانا از اینکه خیلی سوخته ای لذت میبرم  ./.

    • Musiclove538

       injour ke maloome khely misouzi mibini mardom chehre vagheie eslam ro daran mishnasan va toye mosalmane kasif manbae daramad va moft khriat ro az dast midi  !!! besouz besouz in avaleshe taze

  • saman

    به اراذل و اوباشان و همچنین جیره بگیران (همان یارانه {سوبسید سابق} بگیران امروزی) نظام الله بر روی زمین و فروشندگان عقل و منطق خویش به خداوندگار جبار و جانی توصیه میکنم به جای فضله پراکنی در این سایت به تارنمای محبوب الله خود یعنی http://peyvandha.ir مراجعه کرده و با مطالعه کلام الله در قرآن به شهوت روحانی و جسمانی خود نازل شوند

    همانا خداوند بیچاره و مفلوک شما محتاج مغزهای معیوبی است تا بر آنان از طریق رعب و وحشت حکومت کند و البته این خداوند خود مطلع نیست که خودش از بیخ ابتر است…..سوره کافرون آیه ۹

    به زبون خودتون حرف زدم بفهمین

  • Jmd Haidary

     جناب بهزاد آریا ومزدک ۶۳ واقا”متاسفم برای اینهمه حماقتتون  اونوقت میگین
    به ما توهین نکنین آخه مزدورای بیدین شما به چه حقی به اسلام وپیروانش توهین
    میکنین, مسلمون نیستین که نباشین گورپدرتون, حق توهین ندارین منکه میدونم درد شماها چیه؟ شما ناراحتین که چرا اسلام اومدو شلوار تن
    خانوماتون کرد؟ازین ناراحتین که دیگه اسلام اجازه نمیداد چاکه سینیه خواهرو
    مادروهمسرتونو مردایه غریبه و نامحرم ببینن,شما که عادت کرده بودین ناموسه
    همدیگرو با شورتوکورست ببینین تحمل این وضعیت براتون دشواربود ,وهمینطور
    تحمل شما برای نظام ننگ و عاربودبراهمین از کشورشوت شدین بیرون .یه عده تبعید شده های
    غرب زده با ایده های مسخره و بی بنیادشون مزخرفات تحویل مردم میدن ویه عده
    خودفروش سست عنصر هم کورکورانه وبدون منطق مثل شمااحمقها قبول میکنن و دوآتیشه میشن آخه
    آدمهای احمق این تابلوئه که اینا عروس نیستن اصلا”اینا نه خودشما باشین بادخترهائی بااین سنو سال ازدواج میکنین ؟وشماجناب( سهراب الدنگ )چرا به پاچه خوارها و مزدوران خودت یاد نمیدی که عفت کلام داشته باشن وتوهین نکنن . با وقاهت تمام مطالب کذب به خورد مردم میدین و قوانین اسلام رو به تمسخر میگیرین, مسخره شمائین با قوانین مسخره ومزخرفتون.اینکه دختری شب با (boy friend) میاد خونه و باگفتن (good night)یکراس میرن تواتاق خواب,شماروپشم به حساب نمیارن وفرداصبح دامادیکشبتون از شما بخاتر داشتن دختری بلوند و حرف شنو تشکر میکنه وبا بوسیدن دخترتون باشما خداحافظی میکنه ومیره, بله اینه درد شماها اونوقت ادعای نسل اصیله آریارو دارین شما تفاله هائی هستین که نسل آریا از آریانای کبیر دورتون ریخته وجائی برای شما خودفروشای بی دین نداره. لازمه بدونین دین مقدس اسلام سن ۹سالگیرو برا خانما سن تکلیف مشخص کرده نه سن ازدواج وفقها امروز سن ازدواج رو حد اقل ۱۸ سال میدونن در قدیم چون نسلشون درشت اندام وتنومند بود در ۹سالگی یک دختر جوان بالغ به حساب میومد ولی حالا اینطور نیست.واین نکته هم قابل توجه (نسل سوخته )با عقده ای که من در شما میبینم شما یه جای دیگتون سوخته و داره میسوزه آخه بیچاره هیچ دینی به اندازیه دین مقدس اسلام در حال گسترش نیست شمائید که کوریدوکرید وحقایق رو درک نمیکنید.

    • Behzad Arya

      حیدری خوشحالم که من عربی بلد نیستم که بتوانم ترا خر فهمت کنم  ولی برای اینکه خیلی بیشتر بسوزی جواب ترا نمیدهم  تا فکر نکنی که آدم هستی ودیگران ترا با مغز پوکت آدم دانسته اند ..

    • Musiclove538

      to migi eslam omad va shalvar paye zan haye ma kard man migam eshtebah mikoni chon ba omadane eslam va chador !!!!!! mardom hame ro be cheshme jende negah mikonnand bavaret nemishe khaharet ro beferest kenar khiaboun va bego 10 daghigha dar ye kenar vaiste !!!ya ye sar boro hoze haye basij bebin che tor koune ham mizaran

  • Vara12120

    خرد باخته عزیز. حتی اگر میخواهی حرفی خلاف جهت جریان بزنی بهتره اونقدر مستدل باشه که مخالفانت اون رو در کمال احترام قبول کنن. کافیه سرچ کنی و ببینی که اون ۲ تا عکس عروس خردسال و داماد مسن مربوط به افغانستانه و من نمیدونم از کی تا حالا افغانستان و طالبان ملاک درستی برای تشخیص درستی و حقانیت اسلام بوده؟ از متن نوشته های بی منطق شما مشخصه که در جواب این نظر من سیلی از کلمات ریز و درشت وقیحانه نثار خواهی کرد.
    کسی که خوابیده رو می شه بیدار کرد ولی برای امثال شما که خودشون رو به خواب زدن کاری نمی شه انجام داد.
    پس امیدوارم همون خدایی که اجداد و نیاکان ما به اون اعتقاد داشتن، هدایتتون کنه.  

  • Vara12120

    خرد باخته عزیز. حتی اگر میخواهی حرفی خلاف جهت جریان بزنی بهتره اونقدر مستدل باشه که مخالفانت اون رو در کمال احترام قبول کنن. کافیه سرچ کنی و ببینی که اون ۲ تا عکس عروس خردسال و داماد مسن مربوط به افغانستانه و من نمیدونم از کی تا حالا افغانستان و طالبان ملاک درستی برای تشخیص درستی و حقانیت اسلام بوده؟ از متن نوشته های بی منطق شما مشخصه که در جواب این نظر من سیلی از کلمات ریز و درشت وقیحانه نثار خواهی کرد.
    کسی که خوابیده رو می شه بیدار کرد ولی برای امثال شما که خودشون رو به خواب زدن کاری نمی شه انجام داد.
    پس امیدوارم همون خدایی که اجداد و نیاکان ما به اون اعتقاد داشتن، هدایتتون کنه.  

    • نسل سوخته

      افغانستان کشوری مسلمان است و حرف ما این هست که اگر اسلام واقعا به درد بخور بود نباید همچین اتفاق هایی میفتاد.
      از نظر شما کدام کشور ملاک خوبی برای آشنایی و معرفیه اسلام هست؟
      محمد بن عبدالله ملاک خوبی برای اسلام هست یا نه؟
      پیامبر اسلام با دختر ۹ ساله هم بستر شده.
      این افغانیا که با دخترهای ۱۱-۱۲ ساله ازدواج کردن انگار خیلی مسلمون نیستن.
      حالا کلاه خودتو قاضی کن کی خرد باخته هست؟
      شایدم بهتر بود میگفتم کی بی وجدان تره؟
      ما یا شما.

    • نسل سوخته

      افغانستان کشوری مسلمان است و حرف ما این هست که اگر اسلام واقعا به درد بخور بود نباید همچین اتفاق هایی میفتاد.
      از نظر شما کدام کشور ملاک خوبی برای آشنایی و معرفیه اسلام هست؟
      محمد بن عبدالله ملاک خوبی برای اسلام هست یا نه؟
      پیامبر اسلام با دختر ۹ ساله هم بستر شده.
      این افغانیا که با دخترهای ۱۱-۱۲ ساله ازدواج کردن انگار خیلی مسلمون نیستن.
      حالا کلاه خودتو قاضی کن کی خرد باخته هست؟
      شایدم بهتر بود میگفتم کی بی وجدان تره؟
      ما یا شما.

    • نسل سوخته

      افغانستان کشوری مسلمان است و حرف ما این هست که اگر اسلام واقعا به درد بخور بود نباید همچین اتفاق هایی میفتاد.
      از نظر شما کدام کشور ملاک خوبی برای آشنایی و معرفیه اسلام هست؟
      محمد بن عبدالله ملاک خوبی برای اسلام هست یا نه؟
      پیامبر اسلام با دختر ۹ ساله هم بستر شده.
      این افغانیا که با دخترهای ۱۱-۱۲ ساله ازدواج کردن انگار خیلی مسلمون نیستن.
      حالا کلاه خودتو قاضی کن کی خرد باخته هست؟
      شایدم بهتر بود میگفتم کی بی وجدان تره؟
      ما یا شما.

    • نسل سوخته

      افغانستان کشوری مسلمان است و حرف ما این هست که اگر اسلام واقعا به درد بخور بود نباید همچین اتفاق هایی میفتاد.

      از نظر شما کدام کشور ملاک خوبی برای آشنایی و معرفیه اسلام هست؟

      محمد بن عبدالله ملاک خوبی برای اسلام هست یا نه؟

      پیامبر اسلام با دختر ۹ ساله هم بستر شده.

      این افغانیا که با دخترهای ۱۱-۱۲ ساله ازدواج کردن انگار خیلی مسلمون نیستن.

      حالا کلاه خودتو قاضی کن کی خرد باخته هست؟

      شایدم بهتر بود میگفتم کی بی وجدان تره؟

      ما یا شما.

    • نسل سوخته

      افغانستان کشوری مسلمان است و حرف ما این هست که اگر اسلام واقعا به درد بخور بود نباید همچین اتفاق هایی میفتاد.

      از نظر شما کدام کشور ملاک خوبی برای آشنایی و معرفیه اسلام هست؟

      محمد بن عبدالله ملاک خوبی برای اسلام هست یا نه؟

      پیامبر اسلام با دختر ۹ ساله هم بستر شده.

      این افغانیا که با دخترهای ۱۱-۱۲ ساله ازدواج کردن انگار خیلی مسلمون نیستن.

      حالا کلاه خودتو قاضی کن کی خرد باخته هست؟

      شایدم بهتر بود میگفتم کی بی وجدان تره؟

      ما یا شما.

  • behrooz

    عزیزان فقط یه چیز !

    پیغمبر من محمد بن عبدالله اگر اهل شهوت پرستی بود در اوج جوانی خود با زنی ۴۰ ساله ازدواج نمیکرد!!!
    اگر برای پولش بود بگویید چه به محمد (ص) رسید با پول های خدیجه چه کرد آیا برای خود برداشت یا به عنوان ارث به دخترش فاطمه داد !!!
    عایشه ۹ ساله دختر ابوبکر بود و برای اتحاد بین مسلمین اینکار شد …
    هر عیب هست از مسلمانی ماست ، اسلام به ذات خود ندارد عیبی اگر افغانستان را دلیل بر باطلی اسلام میدانید خودتان خوب میدانید که این کشورها یا بهتر بگم کل کشورهای مسلمان دچار استعمار شده است آیا واقعا این تروریست ها از جانب غرب درست نشده اند !!!محمد (ص) وقتی مکه را فتح کرد فرمود آنهایی که در مسجد الحرام و یا در خانه خود و یا در خانه ابوسفیان هستند در امان اند ( ابوسفیان سردسته کفار بود )  اخلاق پیغمبر ما این بود حال چگونه باور کنم اینها پیرو واقعی همان محمد اند …

    خوب میدانید در غرب چه کارها و جنایات که نمیشود 
    از مراسم ایتالیا گرفته که مردها زنهای خود را با هم عوض میکنند گرفته تا بازیگری که تا کنون ۱۴ زن طلاق داده یا گیگز بازکین منچستر که با خواهر خود که شوهر داشته ۷ سال رابطه جنسی داشته همه اینها آیا دلیل بر باطل بودن میسح هست ؟؟؟؟ 

    این را بگویم و بس زمانی ممالک اسلامی مهد تمدن بود و از غرب برای تحصیل به سرزمین های اسلامی می آمده اند اما حالا اسیر شده اند تقصیر اسلام نیست تقصیر مسلمانی ماست 

    همان طور که خدا در قرآن فرموده : ما سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهیم مگر این که خودشان تغییر دهند …

    آماده هر گونه مناظره هستم تا بتوانم راه حقیقت را یا نشان دهم یا یاد بگیرم !!!!!!! 

    • نسل سوخته

      محمد برای پول با خدیجه ازدواج کرد این دیگه تابلو هست مثلا چی از ارث خدیجه به فاطمه داد؟؟؟؟؟؟؟؟
      عایشه دختر ابوبکر بود ابوبکر بهترین دوست و یار صدیق محمد بود محمد برای اتحاد میان مسلمانان باید با دختر ۹ ساله  دوست خودش ازدواج میکرد؟؟؟؟
      اصلا متوجه هستین چی میگین؟
      محمد به کاروانهای زیارتی و تجارتی بسیاری حمله میکرد قبایل بسیاری را به خاک و خون کشید
      اگر ابوسفیان را نکشت بخاطر این بود که ابوسفیان گفت من مسلمان شدم و هنوز هم ابوسفیان از محبوبیت و قدرت در بین قبایل دیگر برخوردار بود.
      آره تمام بدی های دنیا بخاطر کارهای غرب هست و تمام زیباییهای جهان از مسلمانان هست
      سنگسار و کشتن بی دینان و ۴ زن داشتن و سر بریدن و علاقه اسلام به کنیز و برده و کشتن مخالفان همه کار آمریکا و اروپا بوده.
      و از آن طرف تمام اختراعات و کشف داروها درمان بیماریها و پیشرفت تکنولوژی کار مسلمانان بوده
      ممالک اسلامی مهد تمدن بوده؟!!!!!
      جواب این مطلب رو دارم اما طولانی میشه فقط همین رو بگم که بعد از ۲۰۰ سال اول اسلام که به کشورگشایی انجامید بعدش که عباسیان اومدن به ترجمه نوشته های یونان و روم روی آوردن و اگر دانشمندی هم بوده متعلق به ایران بوده که بعضی هاشونم مسلمان نبودن مثل زکریای رازی.ضمنا گیگز با خواهر خود رابطه نداشت و با زن برادر خودش رابطه داشت به مدت ۷ سال.

    • نسل سوخته

      محمد برای پول با خدیجه ازدواج کرد این دیگه تابلو هست مثلا چی از ارث خدیجه به فاطمه داد؟؟؟؟؟؟؟؟
      عایشه دختر ابوبکر بود ابوبکر بهترین دوست و یار صدیق محمد بود محمد برای اتحاد میان مسلمانان باید با دختر ۹ ساله  دوست خودش ازدواج میکرد؟؟؟؟
      اصلا متوجه هستین چی میگین؟
      محمد به کاروانهای زیارتی و تجارتی بسیاری حمله میکرد قبایل بسیاری را به خاک و خون کشید
      اگر ابوسفیان را نکشت بخاطر این بود که ابوسفیان گفت من مسلمان شدم و هنوز هم ابوسفیان از محبوبیت و قدرت در بین قبایل دیگر برخوردار بود.
      آره تمام بدی های دنیا بخاطر کارهای غرب هست و تمام زیباییهای جهان از مسلمانان هست
      سنگسار و کشتن بی دینان و ۴ زن داشتن و سر بریدن و علاقه اسلام به کنیز و برده و کشتن مخالفان همه کار آمریکا و اروپا بوده.
      و از آن طرف تمام اختراعات و کشف داروها درمان بیماریها و پیشرفت تکنولوژی کار مسلمانان بوده
      ممالک اسلامی مهد تمدن بوده؟!!!!!
      جواب این مطلب رو دارم اما طولانی میشه فقط همین رو بگم که بعد از ۲۰۰ سال اول اسلام که به کشورگشایی انجامید بعدش که عباسیان اومدن به ترجمه نوشته های یونان و روم روی آوردن و اگر دانشمندی هم بوده متعلق به ایران بوده که بعضی هاشونم مسلمان نبودن مثل زکریای رازی.ضمنا گیگز با خواهر خود رابطه نداشت و با زن برادر خودش رابطه داشت به مدت ۷ سال.

  • Maryamhamidi

    deyos harmzade ye ahmaq in kar ha faqt az shoma bar miayad.shoma haramzade haye bidi say vatalashe shoma ber in ast ke chehreye zibaye eslam ra khadche dar konid.narahat nabash ke behet migam hramzade chon midonam ke pedarmadaret malom nist to yek velad ozzenahasti

    • نسل سوخته

      غلطهای شما در این ۱ پاراگراف
      ۱;deyos=dayoos
      2;harmzade:haroomzade
      3:ahmaq=ahmagh
      4;faqt=faghat
      5:bidi=bidin
      6;ber=bar
      7:velad ozzena=valadoz zena
      8:asti=hasti
      واقعا که چهره اسلام زیباست پس این ۲ تا نره خر که ۲ تا کودک رو به عقد خودشون درآوردن از زیباییهای اسلامه؟؟؟؟؟
      اسلام  یه تنه داره با یک دم و یه کله زشت
      تنه اون نفت کشورهای خاورمیانه هست
      دمشم یه سری آدم بیسواد و احمقکله اونم یکی مثل خامنه ای یکی مثل ملک عبدالله یکی مثل عیدی امین و یک مشت حیوون و قاتل دیگه.

    • Musiclove538

       bebin khanoome afghani aval neveshtan yad begir bad bia zer bezan dovoman khodet ro age touye 9 salegi ba aeine eslami be zour shohar midadan va bad migaeidan khoshed mioumad

  • Shahryar Mohammadi1712

    با اینکه قضاوت را دور از اخلاق و عدالت می دانم پس تو را “بی خرد مسلمان” خطاب نمی کنم!اما از خودت می پرسم به چه حقی ایرانیانی را که دین ندارند را ملعون خداوند دین خود می دانی؟چرا ایرانی را ملزوم به دینداری و تابعیت محض از یک سری فرامین می بینی؟این حرف تو عاقلانه است؟

  • Bm2656

    باید چکار کرد چیزی که مثل خوره به مردم نادانی که چسپیده و در رگ وریشه فکر و خون آنها فروع رفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • nima

    تعجب نکنید پیامبر اسلام با یک کودک ۹ ساله ازدواج کرده بود و با وی تماس جنسی بر قرار می کرد! این جا تعدادی از روایات در این مورد جمع آوری شده اند برای اطلاع بیشتر می توانید روی مقاله ها کلیک کنید و در مورد سن عایشه و زنان دیگر پیامبر اطلاعاتی به دست آورید
    ﺷﺒﯽ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺑﺮ ﻣﻦ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﮔﻔﺖﺭﺍﻧﻬﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﮐﻦ،ﻭ ﻣﻦ ﻫﺮﺩﻭﺭﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﮐﺪﻡ،ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﭼﺎﻧﻪ ﻭﺳﯿﻨﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺭﺍﻧﻬﺎﯼ ﻣﻦ ﮔﺬﺍﺷﺖ.ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻮ ﺩﺍﻭﻭﺩ ﮐﺘﺎﺏ۱ﺷﻤﺎﺭﻩ۰۲۷۰
    ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﮔﺎﻫﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻣﻦﺩﺧﻮﻝ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ،ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺍﯾﻨﮑﺎﺭ ﺭﺍ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ.ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﭘﻮﺷﯿﻨﻪ۷ﮐﺘﺎﺏ۷۱ﺷﻤﺎﺭﻩ۶۶۰
    ﻫﺮﮔﺎﻩ ﻣﻦ ﺁﺏ ﻣﻨﯽ ﺧﺸﮏ ﺷﺪﻩ ﺭﻭﯼﺟﺎﻣﻪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ،ﺁﻧﺮﺍ ﺑﺎﻧﺎﺧﻨﻬﺎﯾﻢ ﻣﯿﺘﺮﺍﺷﯿﺪﻡ)ﺗﺎ ﭘﺎﮎ ﺷﻮﺩ.(ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﺘﺎﺏ۲ﺷﻤﺎﺭﻩ۵۷۲
    ﻫﺮﮔﺎﻩ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺧﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﻣﺮﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵﮐﻨﺪ،ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﮐﻪ ﺍﺯﺍﺭ ﺑﻪ ﺗﻦ ﮐﻨﻢ،ﺳﭙﺲ ﺍﻭ ﻣﺮﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻣﯿﮑﺮﺩﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﭘﻮﺷﯿﻨﻪ۱ﮐﺘﺎﺏ۶ﺷﻤﺎﺭﻩ۲۹۹
    عجب پیامبری واقعا عجب الگوی خوبی بوده!

  • Sahameddinghiassi

    ما حوریان زمینی را که خداوند آنان
    را زیبا خلق فرموده است به عنوان مادر 
    خواهر همسر دختر و دوست  خوب  دوست داریم. ما میخواهیم که آنان علاوه بر
    اندام زیبا افکار زیبا و فرهنگ بالا نیز داشته باشند  . ما میخواهیم که دختران  مادران 
    و خواهران همسران و دوستان زن ما در دانشگاه ها  وزنه های علمی بشوند و در کارهای دولتی  مدیریتی 
    رهبری و ریاست جمهوری با حس مادرانه خود مارا رهنما باشند همچنان که
    میخواهیم برادران  پسران  پدران و دوستان ماهم ترقی و تعالی کنند و هیچ
    فرقی بین زن و مرد نباشد.  زن زیبا خلق شده
    ا ست و خداوند اورا لخت و زیبا آفریده است پس ما نباید که از شاهکار خلق خدای برزگ
    ایراد گرفته اورا در بند داغ درفش کنیم. 
    اگر زنان ما دانشمند و فهمیده و پرکار و خلاق باشند مسلم است که مثل مردان
    فاحشه ولگرد هرزه بیکاره بی عار مفت خور خیک و چاقالو نخواهند شد. زنان زیبا و
    دلیر و شجاع براحتی میتوانند از برادران 
    خواهران مادران همسران دختران و پسران و همه دوستان خود حمایت کنند.  تساوی زن و مرد امری ضروری و واجب است. زنان
    بیسواد  ابله چاق  بی هنر تنها یک مصرف کننده بیشعور هستند که
    شهرت را در مصرف و هرزه گری میدانند. زنان دانشگاهی با لیاقت هم قدر پول را
    میدانند و هم سیاست را می شناسند و هم مادران و همسران والایی هستند.  آنان با علم ودانش بزرگ شده اند نه با ثروت پول
    طلا و جواهر. آنان اسیر مردان فاحشه نخواهند شد. چون هر زنی را مردانی فاحشه کرده
    اند و اگر مردان فاحشه نباشند زنان فاحشه هم نخواهند بود. به امید عشق های والای
    بین زنان و مردان تمامی دنیا.  

  • س

    زرررر نزن شایعه دست کن مادر جنده. مامان خودت از بچگی می داد. عقده ای