شیخ احمد جنتی؛ آیا منظورت از آزادی، تجاوز به زندانیان و اعدام آزادی خواهان است؟! ۹

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان، شیخ احمد جنتی در خطبه های نماز جمعه سی ام دی ماه تهران، با اشاره به برپایی “حکومت اسلامی” در کشور پس از پیروزی انقلاب، ایران را به عنوان مستقل ترین و آزاد ترین کشور دنیا معرفی نمود.! جنتی، با بیان اینکه در هیچ کشوری مثل ایران استقلال و آزادی پیدا نمی شود، افزود: “آزادی در کشور وجود دارد اما اگر کسی بخواهد در جامعه آشوب و اغتشاش ٨٨ را درست کند، جلویش گرفته می شود در حالی که آزادی معقول برای بیان نظرات وجود دارد و در رابطه با استقلال نیز باید بگویم هیچ کشوری به اندازه‌ ایران استقلال ندارد و در اکثر کشورها نفوذ امریکا و انگلیس و امثال آن‌ها مشاهده می شود.”

وی بیان کرد: به شکر خدا حکومت اسلامی برگزار شد و در هیچ جای کشور خلاف شرع صورت نمی گیرد. جنتی در ادامه با اشاره به این‌که “روح معنویت در جوانان ما موج می زند” اظهار نمود: “جوانان باید ایران را به دیگر کشورهای اسلامی مثل مصر مقایسه کنند و بدانند که این نعمت‌ها و عزت جهانی را باید قدردان باشند.”

به راستی در پاسخ بدین همه بی شرمی و وقاحت چه باید گفت؟. آیا باید همچون همیشه سکوت کرد و بی تفاوت از کنار این همه دروغ و خفقان و تاریکی و جهل گذشت؟ و یا باید چون دوستان مسلمان مغلطه گرمان گفت که اشتباهات و جنایات آخوند را به پای اسلام نگذارید، اسلام واقعی چیز دیگریست و آخوند اسلام ناب محمدی را به گند کشیده است؟

فرتور شیخ احمد جنتی را نشان می دهد، تعداد بیشماری از جوانان آزادی خواه ایرانی به دستور این آخوند خونخوار شکنجه و اعدام شدند، به بسیاری از بانوان با شرف ایرانی به دستور این مردک تجاوز شده است، کارنامه زندگی این شیخ چون تمامی آخوندهای دیگر از سیاهی و نکبت و ستمگری لبریز است،

فرتور شیخ احمد جنتی را نشان می دهد، تعداد بیشماری از جوانان آزادی خواه ایرانی به دستور این آخوند خونخوار شکنجه و اعدام شدند، به بسیاری از بانوان با شرف ایرانی به دستور این مردک تجاوز شده است، کارنامه زندگی این شیخ چون تمامی آخوندهای دیگر از سیاهی و نکبت و ستمگری لبریز است،

و یا باید واقعیت را پذیرفت و بدین باور رسید که اسلام دین شکنجه و کشتار و خفقان، مسلک دزدان و گردن کِشان و قاتلین و آیین دروغ و تزویر و ریا و تجاوز است و بایستی از قدرت سیاسی مملکت به کنار گذاشته شده و درون چهارچوب خانه ها و قلب های مردمان محدود شود و بایستی با یک اتحاد ملی آخوند دروغگو را از مملکت بیرون کرد و زنجیری به نام سکولاریسم به دست و پای اسلام زد که آن مسلک نکبت بار بیش از این توان خلق جنایت های ضد انسانی را نداشته باشد؟

راست می گوید شیخ احمد جنتی وقتی اعلام می کند: “در هیچ جای کشور خلاف شرع صورت نمی گیرد، حق با اوست چرا که منظور وی شرع و قوانین شریعه اسلامی و دستورات ضد انسانی قرآن است، مگر در دین تازیان شکنجه و تجاوز به زنان و دختران مردم و غارت سرمایه های یک ملت خلاف شرع است؟.

پیامبر اسلام تمام زندگی اش را مشغول هوسرانی های خویش بود و درآمدش را از راه کشتن و غارت کردن مردمان بی دفاع یک قبیله همچون “یهودیان بنی قریظه” و به بردگی گرفتن زنان و دختران ایشان و سرانجام فروختن آن بانوان بی گناه به عنوان برده در بازار برده فروشان مدینه به دست می آورد.

اکنون نیز مسلمانان از وی پیروی کرده و بر این باورند که اعمال پست و ضد انسانی محمد ابن عبدالله، شرعی و از نظر الله مقبول بوده است بنابراین ایشان نیز به زنان و دختران مان در خیابان ها و زندان ها تجاوز کرده، مردان دلاور سرزمین مان را به زندان ها فرستاده و تحت بدترین شکنجه های روحی و جسمی قرار داده و در نهایت اعدام شان می کنند.

در خیابان ها هر زن و مرد و پیر و جوانی را که به روزگار اسفناک ایران معترض اند، ضرب و شتم می کنند و گلوله مستقیم به سر و صورت جوانان نازنین وطن شلیک می کنند و خانواده ها را داغ دار می سازند و بعد شیخ احمد جنتی از آزادی در ایران سخن می گوید و از آزادی اعتراض و بیان عقیده دم می زند و می گوید هیچ کجا کار غیر شرعی صورت نمی گیرد.

البته که حق با اوست، در ایران زمین آرام آرام، اسلام واقعی ناب محمدی که همان اسلام کشتارگر و تروریستی و ضد انسانی طالبانی است، شکل می گیرد و آن افعی اسلامی سه دهه گذشته، به اژدهای هفت سر راستین اسلام بدل گشته است؛ هر سرش را که قطع کنی، هفت سر دیگر با دهان های گشاده تر آماده بلعیدن جامعه و دار و ندار مردم بینوا هستند؛ این است اسلام ناب محمدی، این است اسلام واقعی که مسلمانان با آن مغلطه نخ نمای شان همه جا دم از آن می زنند.

در فرتور علی ابن ابوطالب را در حالی که مشغول به گردن زدن یهودیان بنی قریظه می باشد را می بینید. علی در آن روز هفتصد نفر را از دم تیغ گذراند. در ایران جنایتی صدها بار خونبار تر از کشتار یهودیان بنی قریظه به دست تازیان وحشی رخ داد و در طی حمله اعراب صد ها هزار تن از ایرانیان به دلیل نپذرفتن اسلام قتل عام شدند. این فرتور تنها گوشه ای از اسلام واقعی ناب محمدی را به تصویر می کشد.

در فرتور علی ابن ابوطالب را در حالی که مشغول به گردن زدن یهودیان بنی قریظه می باشد را می بینید. علی در آن روز هفتصد نفر را از دم تیغ گذراند. در ایران جنایتی صدها بار خونبار تر از کشتار یهودیان بنی قریظه به دست تازیان وحشی رخ داد و در طی حمله اعراب صد ها هزار تن از ایرانیان به دلیل نپذرفتن اسلام قتل عام شدند. این فرتور تنها گوشه ای از اسلام واقعی ناب محمدی را به تصویر می کشد.

شیخ احمد در جایی از سخنان سخیف و موهومش دم از استقلال مملکت میزند، می گوید حضور انگلیس و آمریکا در بسیاری از کشورها قابل لمس است؛ به این تراژدی که آخوند و خمینی را انگلیس به کمک مشتی خود فروخته چون بنی صدر مسلمان روی کار آوردند، کاری نداریم اما چگونه می توان ادعا کرد کشوری چون ایران که در حال باج دادن به چندین کشور دیگر از جمله چین و روسیه و سوریه و لبنان و ترکیه و عربستان و امارات و ده ها کشور دیگر چون بونگیلافاسو و گینه بیسائو و دیگر کشورهای از رده خارج است، استقلال دارد؟. نمردیم و معنای استقلال را هم متوجه شدیم.!

به هر حال در مملکتی چون ایران که قحط الرجال است؛ رجاله هایی چون احمد جنتی سخنگو شده و با وقاحت و بی شرمی هر دروغی را که دلشان می خواهد به خورد مردم می دهند؛ بی شرافت تر و بی شرم تر از این آخوندک مزدوران و خردباختگانی هستند که به نماز جمعه رفته و پای صحبت های این دلقک می نشینند. به راستی چه کسانی هستند که هر جمعه به خاطر چند پاکت ساندیس و چند کیلو برنج راهی نماز جمعه تهران می شوند و پای سخنان جنتی و خاتمی و دیگر آخوندهای خونخوار و دغل کار می نشینند؟ باید گفت شرم بر خود فروختگان.!

  • Zizep

    fozoolmahaleh, afarin ba shoma ,khosham meyad ka hasabi mereeni be hal in obasha, omidvaram ka in abalahni ka tarafdari in moftkhorah va jniyatkaraho  ro mekonand beedar beshan va dast as nandani baradaran be be feker abdi memlekat beshan , pasti va chaplosi ta kay,

  • Razmjoo

    اگر حقانیت و وجود ان کسی که به روایتی، فعلا توی چاهِ مسجدِ جمگران بسر می برد قابل قبول باشد، این ادعایِ اخوند جنتی نیز پذیرفتن است. 

  • نسل سوخته

    چقدر دوست دارم خودم این جنتی رو تکه پاره کنم.مردک روانی.

  • amir

    فضول محله ونویسندگاتش  احق ترین وکثیفترین کسانی هستند که ن در عمرم دیدم

    • نسل سوخته

      جدا شما سهراب ارژنگ و  سیروس پارسا رو دیدی؟؟؟؟؟؟

    • Razmjoo Kafar

      حاج امیر!!!
      احق ترین وکثیفترین کسان، انهائی هستند که شما و اربابانتان نمونه تکامل یافته انانید.
      رزمجو از طایفهِ ( محترمِ ) کفار

    • Mazdak63

      درود به همه خردگرایان
      با شما موافقم اینان  کثیفند به خاطر اینکه حرف حق می زنند خوشا به حال شما تمیزان که سر مردم بریدن و کنیز گرفتن و دروغ گفتن را ترویج دادید و هیچ چیز جز زنبارگی و جنایت را برای این ملت خرد باخته به ارمغان نیاوردید به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا اینچنین ما سرانجام بد داشتیم

  • amir

    چرا نظر مخالف خودت را نشان نمیدهی

  • Ali

    SALAM
    ba in ke din bayad az seyasat joda bashead bahsi nist vali tahlil shoma az sheddate khashm kami range entegham be khod gerefte va chun charei digar nemibinid be asle asl zadeid vali aya vaghean asl un chizist ke shoma mipendarid har kasi bayad khodash befhamad ke asl chist. baz miguyam dar inke domdkrasi ra ra bar shayadan mibandad kamelan beja goftid