هموطن برخیز؛ حکومت اسلامی در پی واگذاری جزیره های ایرانی است ۳۸

به گزارش ندای سبز آزادی، علی لاریجانی، رئیس مجلس نمایشی آخوندی، در ملاقات اخیر خود با مسوولان اماراتی، از پیشنهاد مقامات این کشور مبنی بر تعیین نماینده عالیرتبه دو کشور جهت بررسی موضوع جزایر سه گانه ایرانی (ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک) استقبال کرده است. متعاقبن طرف اماراتی پیش نویس یادداشت تفاهم درخصوص جزایر ایرانی را به سفارت ایران در ابوظبی تسلیم کرده و ضمن معرفی شیخ منصور به عنوان نماینده امارات، خواستار معرفی نماینده عالی رتبه ایرانی شده است.

حکومت جنایتکار اسلامی که از نخستین روز شکل گرفتن دشمنی اش با ایران و ایرانی آشکار گشت و همواره با تمدن، فرهنگ و هنر این مرز و بوم سر ستیز داشته است و در طی سی و سال خونبار گذشته، همه روزه مشغول تخریب و نابودی آثار هنری-تاریخی ایران زمین بوده است تا بلکه ایرانیان عظمت و شکوه پدران خویش را به باد فراموشی بسپارند؛ امروز یک گام بلند تر برای ویرانی و تکه و پاره کردن ایران برداشته و قصد واگذاری جزایر سه گانه ایرانی به امارات را دارد تا بلکه از حمایت اعراب امارات در مقابل تهدیدهای جهانی، برخوردار گردد.

این فرتور توسط ناسا و از خلیج همیشه فارس گرفته شده است. چندی است که اعراب ادعای خلیج را دارند، اماراتی ها هم به جزایر سه گانه چشم دوخته اند و خواهان مالکیت آن جزایر هستند. چون نیک بنگریم تمام این بی حرمتی ها و جسارت ها به دلیل حکومت ضعیف و بی کفایت و بی شرافت آخوندی است.

این فرتور توسط ناسا و از خلیج همیشه فارس گرفته شده است. چندی است که اعراب ادعای خلیج را دارند، اماراتی ها هم به جزایر سه گانه چشم دوخته اند و خواهان مالکیت آن جزایر هستند. چون نیک بنگریم تمام این بی حرمتی ها و جسارت ها به دلیل حکومت ضعیف و بی کفایت و بی شرافت آخوندی است.

هر چقدر از بی وطنی و بی شرافتی آخوند سخن بگوییم، باز هم کم است و در وصف نا مردمی های این فرومایگان گدا صفت، کتاب های بیشماری می توان نوشت. ایشان روزی دختران ایران زمین را به شیوخ عرب کادو می دهند، روزی با بُلدُزر به جان آثار باستانی مملکت می افتند، روزی جام های نفیس زرین چند هزار ساله را به اُوپک هدیه می دهند و امروز قصد چوب حراج زدن به جزیره ها و سپس فروش شهرها و معدن ها و قله ها و کوه های ایران زمین را دارند. آیا نباید برخواست و از مام میهن دفاع کرد؟ آیا باید نشست و دست روی دست گذاشت تا از ایران ویرانه ای به جز تهران و چند شهر اطرافش باقی بماند؟

به راستی که آخوندها با اعمال ضد انسانی و جنایت های بیشمارشان، ثابت کرده اند که کمترین سنخیتی با ایرانیان و فرهنگ ایرانی نداشته و ندارند و در حقیقت دشمنان واقعی این آب و خاک هستند. بدون شک آخوندها همان تازیانی هستند که هزار و چهارصد سال پیش به ایران حمله کرده و شهرهای ایران زمین را غارت کرده و به زنان و دختران و پسران ایرانی تجاوز کرده و مردمان شریف این سرزمین را به بردگی کشاندند و در بازار های برده فروشی مدینه به فروش رساندند.

سید علی خامنه ای، همان محمد ابن عبدالله است که از قبر در آمده و با زور چماق و گلوله، مشغول حکومت بر مردمان رنجور و ستمدیده و بی دفاع ایران زمین است. ملاهای جنایتکار و خونخواری چون خلخالی دیوانه، و یا انسان نماهایی چون لاجوردی و قاضی مرتضوی و قاضی صلواتی نیز، نقش علی و عمر و زبیر را برای سید علی خامنه ای بازی کرده و با بی رحمی تمام، مخالفان وی را شکنجه کرده و به قتل می رسانند. آیا از یک آخوند دزدِ دروغگویِ فریبکارِ تازی پرست، انتظار ایران دوستی می توان داشت؟

آیا می توان از آخوندی چون خامنه ای که هم خودش و هم هفت پشتش عرب می باشند، انتظار داشت که به حال مردم ایران و دارایی و سرمایه های این سرزمین دل بسوزاند و در تلاش باشد تا نامی نیک و جاوید از ایران بر جای بگذارد؟ بدون شک انتظار ایران دوستی و مردم داری و دل سوزاندن برای وضع و حال مردم و کشور از یک آخوند داشتن امری غیر منطقی و به دور از خرد است. تاریخ ثابت کرده است انسان هایی که چیزی برای از دست دادن نداشته و از سجایای اخلاقی و درک و فهم و کردار انسانی بی بهره اند، از کسانی که بویی از انسانیت برده و دارای شرف و احترام و آبرو می باشند، خطرناک تر و مهار ناپذیر ترند.

فرتور چهره های زشت چندین رأس آخوند را نشان می دهد. به راستی آیا کمترین شباهتی میان ان جانوران پلید با انسان ها وجود دارد؟ ریخت و قیافه زشت شان چهره کشور را غم آلود و نکبت بار کرده و اعمال شان ویران کننده فرهنگ و تمدن ایرانیان است. به راستی چرا مردمان ما نشسته اند و سکوت پیشه کرده اند؟

فرتور چهره های زشت چندین رأس آخوند را نشان می دهد. به راستی آیا کمترین شباهتی میان این جانوران پلید با انسان ها وجود دارد؟ ریخت و قیافه زشت شان چهره کشور را غم آلود و نکبت بار کرده و اعمال شان ویران کننده فرهنگ و تمدن ایرانیان است. به راستی چرا مردمان ما نشسته اند و سکوت پیشه کرده اند؟

حال آخوندهای فرومایه ای که نه از انسانیت بویی برده اند و نه از دریای معرفت و انسان دوستی قطره ای به کام شان چکیده و نه آبرو و احترام و شرف برای شان معنایی دارد؛ صاحبان مملکتی شده اند که هفت هزار سال تاریخ و تمدن داشته و روزگاری فرهنگ و هنرش زبان زد جهانیان بوده است. آخوند بی مقدار که در زمان شاه روزی صد بار حسین ابن علی را می کشت و زنده می کرد تا بلکه چند قِرانی کاسبی کرده باشد تا تکه نانی بخرد و با قدری یَخ سَق بزند، امروز خود را صاحب قدرت و شوکت و ثروت و امکانات نا محدود می بیند و حاضر نیست از قدرت کنار گیری کند و تا نمیرد، از این خَرِ مُراد پیاده نخواهد شد.

وظیفه ملی هر ایرانی است که در مقابل این اقدام های ضد میهنی حکومت آخوندی ایستاده و از هر راهی که می داند و می تواند به رژیم و مزدورانش ضربه بزند. ساکت نشستن و خاموش ماندن در مقابل این جنایت های آخوندی، عین خیانت به مام میهن است و فرد خموش و ساکت، در برابر نسل های آینده ایران زمین مسئول می باشد و با داغ ننگی که بر پیشانی اش خورده است، چند سالی دیگر به زندگی خفت بار و خجالت آورش ادامه خواهد داد.

  • Seamoosavi

    وقتی اون مرتیکه محمد رضا شاه بحرین رو دو دستی تقدیم کرد شما کدوم گوری بودین؟
    و وقتی همین حکومت آخوندی هشت سال جانانه یک وجب هم از خاکش رو به بیگانه نداد کجا بودین؟
    چقدر بی پایه مطلب می نویسید و چقدر مخاطبانتان را احمق فرض می کنید!!!

    • Mazdak63

      درود به همه خرد گرایان
      پس الان که زنان و دختران ایران را در لنگرگاه های دوبی پایین می ریزند و انان را لخت می کنند و روی انها قیمت می گذارند همانند صدر اسلام که این کار را با ایرانیان می کردند و یا هم اکنون که خاک ایران را دارند به کشورهای عربی می فرستند هم اینک شما در کدامین گور به سر می بری 

    • نسل سوخته

      نفتمون رو دارن مفت میفروشن گاز رو مجانی میبخشن به روسیه و چین و ونزوئلا باج میدن ناموس ایرانیرو میفروشن جونامونو معتاد کردن جزیره هارو هم دارن میدن به عربهای سوسمار خور 
      خمینی جنگی رو راه انداخت که حداقل ۶۰۰۰۰۰ جوان پاک ایرانی جونشونو از دست دادن
      اونموقه که شاه بحرین رو واگذار کرد ما بدنیا نیومده بودیم وقتی جنگ شد کودک و خردسال بودیم
      اما حالا بزرگ شدیم تو انتظار داری ما هم مثل تو بی غیرت باشیم 
      نسل امروز ایران وطن پرست تر از نسلهای قبله عامل بدبختیو ویرانیه کشورشو میدونه و حاضر به باج دادن نیست.

    • ارش

      خفه شو
      پدرای ما رفتن جبهه نه اخوند کون گشاد

  • خلیج همیشه عربی

    خدارو شکر که این جزایربا تمدن وبا فرهنگ دارن از مدفن متعفن باغ وحشی به اسم ایران (باز اسم نجسشو به زبون آوردم .استغفرالله ربی ….) خلاص میشن وبه دامان انسانیت میرون .آفرین برکارگزاران حکومت نمونه الهی که چه خدمات ارزنده ای به انسانیت میکنن .انشاالله روزی هم برسه که (سیستان وبلوچستان )و(آذربایجان شرقی وغربی واردبیل)و (کردستان همدان کرمانشاه) (خلیج همیشه عرب (زنده باد نام عرب)وخوزستان وآبادان ) دریای عمان وسواحل دریای کاسپین واستانهای شرق وشمال شرقی این باغ وحش که درتجاوز این حیوانات خطرناک است خلاص بشوند وروی زندگی شادی ونشاطوببینن
    به امید آنروز

    • Mazdak63

      درود به همه خرد گرایان
      تو میمون بهتر است ان چاله ی مستراحت را ببندی که بوی تعفنت در اینجا حال همه را بر هم زده است

    • Ali_11

       khak to sare arabet

  • khaliji har vaght toonesti khar madareto az zire kire irania biari biroon be arezootam miresi.felan mohemtarin chiz alan vase to jam kardane abjie mokaramast.salame ma ro ham az door beresoon behesh.

  • Ukmrx

    be hal iran garyeh konem

  • Mehdi_1979_xyz

    ایرانی  که در آن فقط آریایی برتر است بهتر است که تجزیه شود. الحمدالله که نمونه فرهنگ ایرانی و آریاییتان را در اینجا شاهد هستیم. شما که با خلیج عربی اینقدر می سوزید(البته واقیعت خلیج پارس هم باشد باز خلیج عربی برازنده تر است) چرا در مقابل جعل اسامی هزارارن شهر و روستا در جای جای خوزستان و آذربایجان و نیز جعل دریای خزر به اسم خنده دار دریای مازندران هیچ گهی نمیخورید؟؟ شما فقط بلدید که واق واق کنید. چونکه مرض خودبرتر بینی دارید. خدایا ببین کسانی که دم از فرهنگ هزاران ساله میزنند چقدر فرهنگ دارند!!  عرب در گذشته  هرچی هم بوده باشد الان مخش از شما آریاییهای سگ صفت بهتر کار میکند. شما که ادعای فرهنگ پانصدهزار ساله دارید چرا بلد نیستید حرف بزنید و …
    اگه راست میگید جوابتان هم نشاندهنده فرهنگ کوروش باشد. بنظر من هرکسی حق دارد نظرش را بگوید بدون اینکه موجودی گازش بگیرد.

    • Mazdak63

      درود به همه خرد گرایان
      مثلا یک نمونه از مخهای سگهای پا پتی عرب را نام ببر خوشبختانه تمام دنیا می داند که اعراب درون کله هایشان به جای مخ گه است کجای تاریخ کپر نشین اعراب یک ادم به درد بخور یافت می شود برو در کونتا بذار موش توش نره

      • Mehdi_1979_xyz

        و این هم همانطورکه گفتم نشان از فرهنگ چندین صد هزار ساله شماست. احرف زدنتان رفتارتان فحشهایتان. این اروپاییها چقدر احمقند که نیومدند از آریاییها فرهنگ یاد بگیرند.
        ما خدا را شکر میکنیم که دشمن ما افرادی مثل شما هستند. این را بدانید ما هرچقدر هم عقب مانده باشیم باز دشمن ابلهی مثل آریاییها داریم و این ما را خوشحال میکند چونکه عقب مانده تر  از ما هم هست! الان فقط  عقب مانده ترین ملتها صحبت از نژاد و تاریخ و گذشته وبقیه چرندیات می کنند. مثل شما آریاییها که کپرنشین بودن ما در گذشته را مثال میزنید. بقول خودتان داشتم داشتم حساب نیست عزیز. حال دیگر خبری از کپر نیست. الان قصر است و داخلش دخترکان آریایی!
        پس از الان حرف بزن هرچند از گذشته هم حرف بزنیم باز بحث تغییرات ژنتیکی اجداد و نیاکانتان بدست اعراب شرمنده تان خواهد کرد ولی بخاطر داشته باشید که الان بایستی بدون صحبت از گذشته و تاریخ و نژاد حرف از زندگی برابر در یک جغرافیای مشترک بدون هیچ مشکلی فکر کرد. یعنی مدنیت . ولی متاسفانه گوش شماها برای اینجور چیزها شنوا نیست. در ضمن بجای جواب به سوالم در کامنت قبلیم فقط زر زدید! اگه اهل منطق هستید و جرات داری مثل یک آدمیزاد جواب بدید.

        • نسل سوخته

          عقب مانده تر از عرب فقط میمون ها و گوریلها هستن
          شما ها فقط وارد کننده هستین اونم با پول نفتتون 
          تو دوران اوج شکوفایی اسلامتون هم فقط آثار دانشمندان دیگرو ترجمه میکردین وقتی نفتتون تموم بشه میشین همون میمونای زشتی که بودین به راستی که از عرب کودن تر پست تر وحشی تر کثیف تر وجود نداره.

        • Mazdak63

          درود به همه خردگرایان
          فکر نکن که خودتان قصر دارید ما هم در ایران عزیزمان قصرهایی داریم خیلی بهتر از انی که در سگستان است و ماده سگان عرب را به عنوان خدمتگذار به کار بسته ایم و همانند سگ  و  حیوان با انها رفتار می کنیم خبری از کپر نیست اما این را بدان که اگر افتابه از طلا باشد باز هم جایش در خلا است ان روز نزدیک است که اسلام کثیف عربی از این دیار برچیده شود ما در سنگرمان تا اخرین نفس علیه کس کشان عرب مبارزه می کنیم و در این راه همانند بابک خرمدین سردار دلاورمان همه هستیمان را فدای خاک پاک اهورایی ایرانمان می کنیم

    • نسل سوخته

      واقعا که بی فرهنگ و بی سوادی معلومه که ما ایرانیا نباید از اسم خزر خوشمون بیاد و بهش میگیم مازندران
      خزر نام قومی بود که خود را ترک میدانستند و به خاک ایران تجاوز کرده و مدتی آنجا ساکن بودن 
      خلیج پارس حق ماست عرب بو گندو رو چه به این حرفا شماها انقدر پستین که پیامبر زنبارتون میگه من عربم اما عرب از من نیست احتمالا اونم فهمیده بوده شماها چه گهی هستین
      شما ها تنها نژاد و قوم کثیفی هستین که با تمام جنایاتی که در حق بشریت کردین هیچوقت عذرخواهی نکردین و به وحشی گریهای خودتون افتخار میکنین
      واقعا اگر در جهان عرب وجود نداشت زندگی انسانها زیباتر بود افسوس که این خوکهای سوسمار خور منقرض نشدن.اما نفتتون که تموم بشه منقرض میشین چون توی کلتون پهن هست و هیچوقت نمیتونین مفید باشین شماها فقط مصرف کننده هستین.

      • Mehdi_1979_xyz

        احمق مازندران را از کجات درآوردی؟ خوب ما هم میگیم ” خوب معلومه ما عربها نباید از اسم خلیج پارس خوشمون بیاد و بهش میگیم خلیج همیشه عربی” 
        ببین عین جواب خودتون هست با کمی تغییرات. پس معلومه که احساساتی و نژادپرستانه حرف میزنی. اگر همه چیز بر اساس همین افکار فاشیستی باشد که شکست میخورید. چونکه اطرافتان پر از کشورهای عرب و ترک هست. 
        جوابی برای تهمتهایتان ندارم چون که ذات شما با توهین و تهمت آمیخته است منهم چنین کاری اگر بکنم که میشم آریایی.
        فرهنگ و شخصیت ما اجازه چنین کاری را بمن نمیدهد هرچقدر خواستی توهین کن!

        • نسل سوخته

          حرفهای من عین حقیقته و تهمت نیست واسه این هست که جوابی نداری خلیج پارس بیش از هزار سال هست که اسمش اینه حالا چون دورو برش عربها ساکنن باید اسمش بشه خلیج عربی مثلا اگر در یک کشور گوریل زیاد باشه باید اسمش باشه گوریلستان؟؟؟؟؟
          مازندران را از کجات آوردی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
          متوجه نشدم؟؟؟؟؟؟؟
          اما در مورد دریاچه مازندران
          قدیمی ترین نام این دریلچه دریاچه گیلان بوده اما بعد ها بهش طبرستا میگفتن قوم خزر در زمان ضعیف شدن ساسانیان به این نواحی حمله کرد و نام خزر از زمان قاجاریه روی این دریاچه گذاشته شد بازهم نمیفهمی باز هم نفهمی چرا نمیری مطالعه کنی بعدش بیای زر بزنی آخه چرا اینقدر نفهمی؟؟!!!!!!!!!!
          ضمنا در تمام دنیا به دریاچه مازندران میگن کاسپین که قوم ایرانی بودن و مازندرانی ها باز مانده همون قوم هستن .
          عربببببببببب برو اول بخون بعد زر بزن.

        • Rabinson77

           hey malakh khor shomha khodeton nejad parastar az hame hastid  har ja ke vared mishid faghat koshtar rah mindazid alan donya joloye in afkare palideton boland shodeh on az sademeton ke gharemanetono az sorakh mosh keshidan biron onam az ghazafiton ke az faezelab daresh ovordand ben ladn va va va hamaton terorist va fashist hastid dar zemn to hichvaght nemitoni aryai bashi chon vojodesho nadari va nakhahi dasht aryani yani asil najib sharif chizi ke shomaha araba faghedesh hastid  darket mikonam hesadat be nejadeh bartar bad dardiye dari mitreki az inke nemitoni aryai bashi harchi migi az soze delet migi kamelaan vazh va roshan hast

        • Rabinson77

           to hanoz nemidoni mazandarn kojast? bad edda mikoni mokh dari  mazandarn jai hast ke ajdadeto ghtle am kardand va nagozashtand ke onja be dasteh ajdade khon kharet fath beshe mazandarn az dir baz bode va khahad mand on keshvarye rabi koleshono to 8 sal shekast dadim onam ba dastane khali torka ham ke mesle sag mitarsan azamon alanam kole jahane aran ar ar koand sahmeshon tye bombe atome ke albate esrail be zoodi hamatono pak khahad kard az safheye jahan

    • PARIG

      MARDAK ABLAH  KALEH POK, CHARA YAVEH GOI MEKONI, ON DAHAN GOSHADAT RO BEBEAND ,TO KI HASTI KA DAR MORD IRAN VA IRANI VA FARHANG IRANI YAVEH GOI MEKONI, TO LIAGAT ON MOLAHOI BEMASRAFI RO DARI KA MESL KHODAT KON GOSHAD VA MOFT KHOR VA ZAN BAZ HASTAND VA JOZ BALA VA PAYNESHON CHIZ DEGI RO NEMISHNASAN IN AS MOHABAT DEEN SALAM GAND MOHAMMADI HAST, YA TO ARAB MARMOLAK KHOR HASTI YA AS ON CHAPLOSHI KASEH LIS MOLAHA, LOTFAN ON DAHAN NAJESTAST RA BEBAND VA DAR MORD IRAN YAVEH GOI NAKON KA TO KAMTAR AS ON HASTI KA DAR MORD IRAN   GEZAVAT KONI

  • Mehdi_1979_xyz

    پس معلومه هنوز فارس و آریایی هستی. شماها لیاقت مدنیت ندارید. با شما عین خودتون بایستی رفتار کرد. هه هه عجب ابلهی هستید شماها! آریاییها چه گهی خوردند؟ غیر از چند تا شاعر که کس شعر گفتند مگه چند تا دانشمن داشتید در طول تاریخ؟ بسیاری از آنها عرب هم اگر بودند ترک بودند برو تاریخ را خوب بخوان عزیز. برو تمام کتابهای سیاحان و مورخان را بخوان به چند تا کتابی که در دوران پهلویهای نژادپرست نوشته شده بسنده نکن ابله. چونکه آن کتابها و منابع همش چرندیاته. در ضمن اینرا هم بدان که تنها آن کسی بدروغ گذشته متمدنی را برخ میکشد که عقده ای است و گذشته ای تاریک داشته و بنا به احساس حقارت خود چیزهای الکی و چرت و پرت از خود می بافد. آریاییها هم همین کار را دارند میکنند. چونکه در طول تاریخ اکثر دانشمندان ترک بودند و یا عرب. در ضمن اگر ما کودن و پست هستیم ببین شما چقدر کودن هستید که ۷۰ درصد زبان تخمیتان و نیز الفبایتان عربی هست. مجبورم میکنی که این چیزهای بی ارزش را بنویسم. چون به صلح در منطقه اعتقاد دارم. خلیج هم خلیج عربی باشد بهتر است بنظر من. در مورد جزایر هم برو تحقیق کن بعد زر بزن. در نهایت بازهم جرات نکردی به سوال کامنهای قبلیم جواب بدی.
    یعنی جواب ندارید چونکه همه چیزتان ناحقه.  ولی باز هم می پرسم:
    شما که با خلیج عربی اینقدر می سوزید(البته واقیعت خلیج پارس هم باشد باز خلیج عربی برازنده تر است) چرا در مقابل جعل اسامی هزارارن شهر و روستا در جای جای خوزستان و آذربایجان و نیز جعل دریای خزر به اسم خنده دار دریای مازندران هیچ گهی نمیخورید؟؟

    • نسل سوخته

      واقعا که بی سوادی البته چون عرب هستی طبیعیه
      چندتا مطلب رو میگم
      ۱:بسیاری از آنها عرب هم اگر بودند ترک بودند برو تاریخ را خوب بخوان عزیز. 
      این جمله هست که تو عرب گفتی سوال من اینه که چطور شخصی هم عرب هست هم ترک البته تو عربی چمیفهمی هههههههههه
      ۲:خط ایرانیان خط کوفی است عربها خط نداشتن بدبختا عربها بعد از حمله به عراق خط کوفی رو از اونها میگیرن مثل ما ایرانیا لطفا همه جهان رو عرب ندون عراقیها قبل از اسلام کثیف انسانها ی متمدنی بودند بابیان و سومریان و تمدن بین النهرین گواه این مطلب است
      بعد تو مرتب میگی جواب من رو بدین مگه اصلا چی گفتی؟؟؟؟
      میگی الان ما تو قصریم خوب منم گفتم نفتتون که تموم بشه میرین تو چادر
      شماها هنوز نظام پادشاهی دارین پس باز هم عقب افتاده این 
      میگی دختران ایرانی تو دستای عربا هستن 
      منم میگم کسه ننه هرچی عرب و هرچی آخونده مطمئن باش از دست آخوندا که راحت بشیم خواهرتونو میگاییم 
      جواب خزر رو دادم تو همین صفحه اما چون که کوری نمیتونی ببینی.ضمنا این حکومت کثیف آخوندی ربطی به ایرانی نداره اینو از عمامه سیاهشون که اونهارو منصوب یه عربهای بوگندو میکنه میتونی بفهمی اما تو نمیفهمی چون عربی چون نفهمی.میگی ما دانشمند نداشتیم و همه دانشمندان ترک و عرب بودن این حرفتو اگه یک مادر عزادار که بچش مرده بشنوه از خنده روده بر میشه
      من با ترکها مشکلی ندارم آ»ا آذری ها ربطی به ترکها ندارن فقط زبانشون ترکی وگرنه ترک نیستن.
      ۵ دانشمند عرب از وقتی که اولین عرب حرومزاده بدنیا اومد نام ببر تا حالا.۵ تا

    • Mazdak63

      خاک بر سر ان مدنیت کنند که اسلام گه محمدی و ان کتاب سر تا سر مسخره اش بخواهد بیاورد

    • Rabinson77

       olagh tarikhe irano  eropaiyan neveshtand ke khodeshonam ziyad khob nabodand ba iran vali jala va shokohe tamadone iran anghadar bozorg bodeh ke natavanestand azash cheshm poshi konand shomaha ke aslaan klhat nadashtid che berseh be shaero daneshmand on ghoranetonam roozbeh marof be salmane farsi neveshteh yani in alfabatonam bar gerfte az avesta hast avesta ra ba in alfabe neveshtand chon in khate moghadaseh iranian bod   bebin vaghti savde tarikhi nadari vaghti dore bareto nemishnasi harf nazan bikhodi chon khodeto zire soal mibari va sabok mikoni

  • لادن

    با این دشمن تراشی آریاییهای محترم  از ایران چیزی نخواهد ماند. بعضی از افراد نادان بدون اینکه بدنبال راه چاره باشند بدلیل حقارت و عقده تاریخی خود همه بدبختیهای خود را گردن دیگران می اندازند. اگر عربها به ایرانیها ظلم کرده اند الان چی؟ الان چرا عرضه ندارید؟ جالبه در هر اتفاق ناگوار برای ایران میگید که سران حکومت عرب هستند و افتادیم دست عربها ولی در مواقع خوب همه چیز را از کوروش و هخامنش و ایرانی و آریایی و بقیه چرندیات میدانید؟؟؟ تا وقتیکه همین مزخرفات پان فارسیستی در ایران هست و تا زمانیکه دشمنی با عرب و ترک و دیگر غیر آریاییها در ایران هست وضع بدتر و بدتر شده و ایران بسمت ویرانی سوق پیدا خواهد کرد. شما که عرب را سوسمار خور و یا … میدانید آیا فکر نمیکنید که عربهای ایران فردا دیگر با شما نخواهند بود و یا با توهین به دیگر مللیتها در ایران آیا ایران اصلا فردایی هم خواهد داشت؟ راستی اگر حکومت فردا دست شما بیافتد چکار می کنید؟ حق و حقوق مللیتها را برسمیت میشناسید؟ شما؟
    بخدا قسم همان فرهنگ آریایتان را با شدت هرچه تمامتر نشان خواهید داد. شما هنوز قدرتی در دست ندارید اینقدر توهین میکنید وای بحال غیر فارس ها و غیر آریاییها اگه حکومت دست شما باشد.

    • نسل سوخته

      میدونی مشکل تو چیه؟؟؟؟؟
      به محض اینکه میگن ایرانی تو فقط قوم آریایی رو میبینی خیر ایران از قومیتهای زیادی تشکیل شده آذری کرد لر بلوچ ترکمن و حتی عرب من به شخصه دوستان زیادی از نژادهای مختلف دارم و واقعا باهاشون رفیقم اما تو ایرانی نیستی تو به کوروش و داریوش میگی چرندیات تو میخوای اسم خلیج پارس بشه خلیج عربی من پان پارس نیستم اما تو پان عربی تو میگی دخترای ایرانی در قصرهای عربها هستن بدون اینکه ناراحت بشی اما اگر عرب خوزستان بودی وقتی اینو میشنیدی غیرتی میشدی.خوشحال میشی چون ایرانی نیستی
      من رفیق ترک زیاد دارم و اونها رو ایرانی میدونم من یک پان ایرانیست هستم
      و اینو خوب میفهمم که تو یک پان عرب کثیفی هیچی نداری یک موجود حقیری نه هویت و نه شخصیت

  • نسل سوخته

    چون که ما تاریخمان بر باد رفت ، هستی و فرهنگمان بر خاک رفت/ کاوه و آرش همانجا خاک شد ، پهلوان کشورم عباس شد/ جای کوروش را علی آمد گرفت ، کل آن آتشکده آتش گرفت/ رستم سهراب ها گم می کنیم ، تازی ناموس خود بت می کنیم/ نقش رستم، تخت جمشید خاک شد ، کربلا و کاظمین آباد شد/ رستم و زرتشت را اگر دانی که چیست ، عید ما جشن غدیر و فطر نیست/ ای عزیزان جملگی همت کنیم ، سنت اعراب خاکستر کنیم/   

    • Mehdi_1979_xyz

      آذری ها ربطی به ترک ندارند؟! اینهم از آن چرندیات تاریخی! که حدود ۹۰ سال پیش کسروی برایتان نوشت. من تمام تحریفات تاریخی ایران را میدانم. مطمئن باشید که در استانهای ترک ایران کسی خود را آذری نمیداند و این شما هستید که از ترس اتحاد ترکها لفظ مسخره آذری را بکار می برید و این نیز مشکل آفرین خواهد شد برای ایران.
      بگذریم ! اینو تو کله پوکتان وارد کن که اگر ایران قوی و یکدل باشد مطمئناً هیچ ملیتی حاضر به جدایی نخواهد بود ولی شماها آنقدر پست هستید که در اثر عقده های تاریخی کارتان شده تهمت. کارتان شده تحریف تاریخ. به ترک میگید آذری!! هزار جور جور تهمت و جوک و… نثارشون میکنید بعد که کار بجای حساس کشید میگید که شما ترک نیستید آذری هستید. تازه جوکهایی هم که به ترکها میگید به ترکهای ترکیه میگید؟ به آنهایی که از هر نظر اط شما برترند؟! حالا جدا اگر ترکیه ای ها روزی مثل شما بخواهند برای فارسها جوک بگند میدونی چی میشه؟؟ لوللللل!
      و یا اینکه بما میگید سوسمار خور و …. بما که کل دارایی کشور از نفت ماست. راستی چرا اینهمه به ترکها، لرها، رشتیها و عربها جوک میگید ولی خود را برتر میبینید؟ آیا واقعا برتر بودید ما نفهمیدیم؟
      دوست عزیز ولی نادان!
      فقط و فقط در قالب احترام و برسمیت شناختن حقوق بقیه هست که میتوان کشوری را سرپا نگهداشت.

      • نسل سوخته

        نرود میخ آهنی در سنگ برای اینکه این رو حالیت کنم که بفهمی باید بگم ترکها چند دسته هستن اما اینو نمیفهمم تو که عربی چکار به ترکا داری؟؟؟؟؟
        ترکهای باختری داریم (ترکیه)
        ترکهای مغول(مغولستان و قسمتهایی از افغانستان و قوم خزر و قاجاریه)
        و آذریها که اگر کمی بفمی میتونم کشور آذربایجان رو هم بهت معرفی کنم ضمنا با آزمایشهای ژنتیکی که انجام شده نژاد آذریها به مردمان ایرانی خیلی نزدیکتره تا ترکها اما تو که نمیفهی.ضمنا کسروی خودشم آذری بوده.
        در مورد این جوکها من مخالف این کار هستم و نمیگم اما این کار واسه تفرقه انداختن و حکومت کردنه و ربطی به مردم ایران نداره
        البته تو که عربی نمیفهمی.
        ترکیه از ما برتر است نمیدونم چرا اینقدر قربون صدقه ترکهای ترکیه میری اما ترکهای عثمانی چنان نسل کشی وحشتناکی در حق ارامنه انجام دادن که هر انسانی با شنیدنش حسابی داغون میشه اما تو عربی و وحشی و عاشق سر بریدن طبیعیه که از وحشی گری خوشت بیاد.
        همین ترکیه عزیز شما الان چه بلاهایی که سر کردها در نمیاره همونطور که خمینی تخم عرب با کردهای ایران رفتار وحشتناکی داشت کلا عربها وحشبن خمینی خامنه ای خالدبن ولید عمر  آل خلیفه یزید  معاویه علی محمد ملک عبدالله 
        کلا وحشی و بی پدرو مادر.
        میدونم تو هم خجالت میکشی که عرب و وحشی هستی اما حداقل سعی کن انسان باشی واسه یه عرب سخته اما حداقل سعی کن.

      • Rabinson77

         avvalan zabane azeri ba torki tafavot dareh va ino shoma raba az khodeton darovordidi va baghiye ham be eshtebah hamin jor fekr mikonad ma azariha azari hastim na tork be ellat ham marz bodand ba torka yek seri kalamt az torki vardeh zabae azari shodeh dar zemn azarabadegan name asliy hast na azarbayejan aghaye be estelah tarikh shenas felaan ke in shoma araba hastid ke oghdeh be deleton mandeh ma oghdamono dar jange 8 sale khali kardim va badesham vaghti  usa  aragho gerft vali alan va dar ayandeh shoma araba bishtarin oghdehar ra ba khod be goor khahid bord. bebin bahse kazeb nakon harfat khodetam midoni kezbe mahzeh  bezan be chak boro bache poroo

  • Amir_x1366

    اقا مزدک بجای فحش دادن جواب مهدی و امثال اورا بده  توکه فقط بلدی فحش بدی اونم از نوع پایین شهری

    • Mazdak63

      درود به همه خردگرایان
      دوست عزیز هرکس را باید به زبان خودش با هاش صحبت کنی این حیوانات جز زبان حیوانی زبان دیگری نمی فهمند مثل این می مونه که شما بری تو انگلیس بخواهی فارسی حرف بزنی این عربان از سگهای بیابان پست ترند من تا اخرین لحظه از عمرم با این کثافتان مبارزه خواهم کرد

    • Mazdak63

      فراموش کردم بعدش جنابعالی که متخصص در فحش های بالا شهری و میان شهری و پایین شهری هستی بهتر است در این مباحث شرکت نکنی شما اگر سواد کافی داشته باشی متوجه نوشته های من و دیگران خواهی شد

      • Mehdi_1979_xyz

        حالا معلومه کی کثیفه!!  آریایی کثیف

        • Mazdak63

          یعنی شما سگان عرب تمیز هستین خاک بر سر شما اعراب بیانگرد ملخ خور کنند که بویی از انسانیت نبرده اید

        • Rabinson77

           are malome  araba kasifand  majooosid khelghateton hamine

  • Mortezajafari1363

    بقول دوستم باید رو سنگ قبرمون تاریخ تولد و مرگمون را ننویسیم که مایه خجالت و شرمساری ما دربرابر آیندگان خواهد بود

  • درود به همه خرد گرایان
    برای جواب به مهدی عزیز باید بگم :
    اگرچه مردم ایران از ترک و آذری و لر و کرد و فارس وبلوچ و … تشکیل میشن ولی در آخر نژاد همه ما آریایی هست و با هم هم میهن هستیم .

    در زمان کوروش کبیر ایران و روم بزرگ ترین امپراتوری در قسمت های شناخته شده آن جهان بودند !

    پس :
    ترکیه / آذربایجان / عراق / افغانستان / پاکستان و … ( امروزی ) در ان زمان جزئی از خاک پاک امپراتوری بزرگ ایران زمین بودند .

    و درضمن گرچه بعضی از افراد به هم جوک هایی میسازند ولی زیاد مهم نیست چون این جوکها در درون کشور درست شده و جنبه شوخی دارد ولی اگر یک غیر ایرانی این جوک را بسازد معمولا توهین تلقی میگردد و این مسئله در جای جای جهان و میان مردم تمامی کشور ها صدق میکند !

    و اگر جای یک مکان مثلا خلیج فارس باشد تا اخر به همان نام خواهد ماند .
    مثال آن همین دریاچه ارومیه ی ماست که در زمانی به نام دریاچه رضائیه تغییر نام دادند ولی اکنون همه باز به نام دریاچه ارومیه ان را میشناسند .

    و تا زمانی که ایرانی اصیل و با خرد وجود دارد  ایران تجزیه نمی گردد .

    و اگر نظرم رو بگم باید همگی تلاش کنیم تا تمامی خاک هایی که حداقل در این ۱۳۰ سال از ایران جدا شده به خاک ایران باز گردانیم تا بتوانیم با سعی و تلاش و کوشش و خردمان ایران خود را به همان شکوه و عظمت گذشته بازگردانیم .

                                                       اهورامزدا نگهدارتان