تا کی رژیم اسلامی میخواهد به شرارت و نفاق افکنی خود ادامه دهد؟ ۹

تصور نمی رود در درازای تاریخ کشورمان نظیر رژیمی این چنین فرومایه، ضد مردمی، شرور، و نفاق برانگیز را بر خود دیده باشد. رژیم های چنگیز، تاتار، و ترک ها که همگی برایمان بیگانه بودند، در زمانی کوتاه، زبان، فرهنگ، آیین، و تاریخ کشورمان را آموختند و در راه حفظ و بقای آن مبارزه کردند، کوشیدند، و حتی جان دادند.

اما آخوندها که نشانه ای از فرهنگ و تمدن ایران را ندارند، و با آن که همواره سربار کشور بوده و برسر خوان ملت نشسته اند، بازهم بیشرمانه مملکت و همه هستی های آن را در پای تازیان می ریزند. تازیان دشمنان این آب و خاک که از هیچ کار نکوهیده و پست در باره مردم این کشور کوتاهی نکردند.

شرارت، توطئه، و نفاق افکنی این رژیم ضد انسانی در همه ابعاد، درون و بیرون کشور به چشم می خورد. جامعه کنونی ایران، جامعه ای از هم گسیخته، گریزان و فراری از یکدیگر، بدبین، گوشه گیر، و در نهایت یک جامعه بیمار روانی است. اعتماد و دوستی میان مردم، حتی از درون خانواده ها، رخت بر بسته، و نفاق و تفرقه افکنی جای آن را گرفته است. عده ای خواسته و یا ناخواسته به مزدوران و چاپلوسان دست به سینه تبدیل شده اند، و یا در مشکلات مادی و روانی خود دست و پا می زنند.

فرتور خود گویای همه چیز است و نیازی به توضیح اضافه نیست، ترس اخوند و انسان مذهبی از زنان ریشه در تاریخ ادیان داشته و مذهبی ها همواره با محدود کردن و آزار دادن زنان در اجتماع، ایشان را اسیر خانه و کارهای پیش پا افتاده منزل نموده اند.

فرتور خود گویای همه چیز است و نیازی به توضیح اضافه نیست، ترس اخوند و انسان مذهبی از زنان ریشه در تاریخ ادیان داشته و مذهبی ها همواره با محدود کردن و آزار دادن زنان در اجتماع، ایشان را اسیر خانه و کارهای پیش پا افتاده منزل نموده اند.

در بیرون کشور و در سطح جهانی نیز شرارت و توطئه های رژیم، همسایگان عرب ما را چنان به خشم آورده، که همگی با هم و در کنار هم علیه این سرزمین، برخاستند. دولت های غرب و چین و روسیه نیز در این اتحاد نامقدس و ننگین، ظاهراً با ایران بوده و به چپاول آن پرداخته اند، و در باطن، با اعراب منطقه در نشست و گفتگو، و همکاری اند.

تا آن جا که ما در رسانه های انگلیس می بینیم، ملکه انگلیس از سلطان بحرین دعوت نموده تا در مراسم شام کاخ سلطنتی انگلیس در جشن بزرگ هفته اول ماه آینده شرکت کند. این گونه دعوت ها، نشانه پشتیبانی قدرت هایی مانند انگلیس از بحرین و کشورهای عربی خاورمیانه است.تفاوت خامنه ای با سلطان بحرین آنست که سلطان بحرین به خوردن شام با ملکه انگلیس، یکی از قدرتمندترین سیاستمداران جهان دعوت شده است، و افتخار خامنه ای خلیفه مسلمانان جهان نشستن و شام خوردن با حسن نصرالله، و آدم کشان حزب لبنان است!.

روزنامه جوان در تاریخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ در مقاله ای از دو موضوع سخن می گوید: فساد سینمای ایران، و سکوت رسانه های داخلی در برابر هتک حرمت ائمه: این روزنامه که گویا مانند دیگر رسانه های ایرانی تنها زبان حال و آبشخور رژیم ضد مردمی است، برای خوش آیند چند آخوند، سینمای ایران و هنرمندان کوشا و مردمی آن را فاسد می داند. از سوی دیگر، همراه با آخوند می خواهد فریاد نسل جوانان را به اعتراض با عرب پرستی و مرده پرستی آخوند و امت خردباخته است، در گلو خفه کند. به نوشتار ضد مردمی این روزنامه که باید آن را ننگین نامه خواند، توجه کنید:

فرتور مداح اهل بیت و روضه خوان چماق دار سید علی خامنه ای را نشان می دهد. رضا هلالی که زندگی اش از راه تشریح چگونگی چکیدن خون از تنبان علی اصغر می گذرد، شاهین نجفی، هنرمند آزادی خواه مردمی را تهدید به قتل کرده و گفته حتی اگر شاهین در کره ماه باشد، هلالی، آن انگل اجتماع وی را خواهد یافت و خواهد کشت. این است مرام مریدان حسین ابن علی،

فرتور مداح اهل بیت و روضه خوان چماق دار سید علی خامنه ای را نشان می دهد. رضا هلالی که زندگی اش از راه تشریح چگونگی چکیدن خون از تنبان علی اصغر می گذرد، شاهین نجفی، هنرمند آزادی خواه مردمی را تهدید به قتل کرده و گفته حتی اگر شاهین در کره ماه باشد، هلالی، آن انگل اجتماع وی را خواهد یافت و خواهد کشت. این است مرام مریدان حسین ابن علی،

« سکوت برخی از رسانه‌های داخلی در مقابل هتک حرمت ائمه(ع) 
همه ماجرای اظهارات فرج‌الله سلحشور در باره فساد در سینمای ایران را به یاد می‌آورند، در این مقطع قصد ما سخن گفتن درباره از اظهارات فرج الله سلحشور نیست اما همین رسانه‌هایی که درباره توهین خواننده مرتد به مقدسات ۷۰‌میلیون ایرانی سکوت اختیار کرده‌اند، پس از آنکه سلحشور از فساد در میان برخی از بازیگران گفت تا ماه‌ها آن را سوژه اصلی خود کرده بودند و روزی نبود که علیه سلحشور گزارش و یادداشت و بیانیه منتشر نکنند.

بماند اینکه پس از مدت کوتاهی از اظهارات سلحشور بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون در مصاحبه هایشان پرده از فسادی که برخی از عوامل فیلم‌ها دچارش هستند، برداشتند و بر بسیاری مسجل شد که سلحشور پر هم بیراه نگفته بود، اما زمانی که یک خواننده که اوج شهرتش را از ترانه‌هایی دارد که پس از ماجرای انتخابات ۸۸ در جانبداری از گروه‌های اپوزسیون خوانده، با ترانه‌ای موهن باورها و اعتقادات مذهبی ۷۰ میلیون ایرانی را زیر سؤال می‌برد، تنها با سکوتی معنادار از کنار ماجرا می‌گذرد. آیا توهین به این یا آن بازیگر مهم‌تر از توهین به ائمه (ع) و باورهای شیعی مردم کشور ماست؟».

« در این میان باید از مسئولان این رسانه‌ها پرسید که آیا توهین به مقدسات ۷۰ میلیون ایرانی هم مگر ماجرای انتخابات و مسائل سیاسی و حزبی است که در مقابل انتشار خبرهایشان سکوت می‌کنید؟ 

از طرف دیگر برخی از رسانه‌های داخلی نه تنها اعتراضی به توهین این خواننده هتاک به اعتقاد مردم نکرده‌اند، بلکه این رفتار او را در قالب آزادی بیان، توجیه هم کرده‌اند و گفته‌اند که بر اساس اصل آزادی بیان، توهین به دین و باورهای ۷۰ میلیون ایرانی ایرادی ندارد، اعتراضی هم بر آن وارد نیست!

این در حالی است که بر اساس قوانین بین‌المللی حقوق بشر هم محدوده آزادی تا اندازه‌ای است که به آزادی و باور و حریم و اعتقاد دیگران خدشه‌ای وارد نکند. به این معنی که چنین رفتاری نه تنها بر اساس قانون اساسی کشور ایران بلکه بر اساس موازین بین‌المللی هم جرم محسوب می‌شود و این مدعیان معلوم نیست طبق کدام قانون و اساسنامه چنین رفتاری را آزادی بیان می‌دانند؟».

خوانندگان مایقیناً با عملکرد ضد مردمی فرج الله سلحشور آشنایی دارند. ما در مقاله های پیشین در مورد توهین و بی حرمتی این مزدور ولایت فقیه به هنرمندان بزرگ و مردمی کشورمان سخن گفتیم، و چهره او را بیشتر به خوانندگان خود شناساندیم. و اما، نکته دیگر، فریاد جانسوز جوانان کشورمان در پوشش آهنگ، آواز، نقاشی، فیلم سازی، نمایش، وبلاگ نویسی، داستان نویسی، و مانند آن علیه رژیم خانمان برانداز، و غارتگر اسلامی است. جوانانی که ۷۰٪ جامعه ما را در بر می گیرند، زندگی، جوانی، آرزو، و آینده خود را بر باد رفته و خود را نسل سوخته پیامد انقلاب ننگین ۵۷ می دانند.

آواز شاهین نجفی فریاد و سوز دل تک تک جوانان ایران است که مملکت، آینده، و سرنوشت خود را بر بادرفته می داند. این آواز که فریاد اعتراض و پرخاش به رژیم غیر انسانی اسلامی است، برآمده از گلوی فرد فرد ایرانی، از کوچک و بزرگ، و زن و مرد است، که در برابر دیکتاتوری فاشیستی اسلامی به جان آمده اند. اما، آخوند که دست کم در این سه دهه ثابت کرده، ایرانی نیست، و تنها وابسته به مردگان تازی است که قرنها از مرگ آنان می گذرد، و باز هم ما از شر آنان در امان نیستیم.

ندای قلبی و جانسوز شاهین نجفی که بی تردید فریاد همه جوانان است، به گوش آخوند سنگینی می کند. زیرا این گونه نغمه ها برای آخوند و مزدورانشان چندان خوشایند نیست. هرگونه فریادی که از گلوی ملت ستمدیده، به ویژه نسل جوان خارج شود، تیری است که به قلب آخوند می خورد. زیرا دکان رزق و روزی آخوند همین مردگان تازی اند. مردگانی که از دید ۱/۵ میلیارد مسلمان واقعی جهان ارزشی نداشته، و برایشان چنگی به دل نمی زند. از این روی، آخوندهایی چون صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی که دکان رزق و روزی خود را نزدیک به بسته شدن می بیند، دستور قتل این جوان را هم صادر می کند.

فرتور شاهین نجفی را در پاریس و در کنار آرامگاه زنده یاد صادق هدایت نشان می دهد؛ شاهین در راهی گام گذاشته که احمد کسروی را در آن تکه و پاره کرده و فریدون فرخزاد را در اروپا و در خانه اش به قتل رسانده اند. شاهین باید که بیش از پیش مواظب خود بوده و به امت حزب الله اجازه نزدیک شدن به خود را ندهد.

فرتور شاهین نجفی را در پاریس و در کنار آرامگاه زنده یاد صادق هدایت نشان می دهد؛ شاهین در راهی گام گذاشته که احمد کسروی را در آن تکه و پاره کرده و فریدون فرخزاد را در اروپا و در خانه اش به قتل رسانده اند. شاهین باید که بیش از پیش مواظب خود بوده و به امت حزب الله اجازه نزدیک شدن به خود را ندهد.

به راستی خجالت آور و چندش آور نیست که، برای خواندن ترانه ای، که نغمه انتقاد و سرزنش نسل جوان به رژیم غیر انسانی است، چند آخوند شکمباره مفتخور دستور کشتن این جوان را بدهند؟. زهی بی شرمی، زهی بی شرافتی!. آخوندهایی که دستور به کشتن این جوان داده اند، در حقیقت فرمان به قتل و کشتار شاید ۸۰٪ مردم ایران، اعم از نسل جوان، زنان ستمدیده، کارگران و زحمتکشان را صادر نمودند. اینها چه جانورانی می توانند باشند؟. آیا هیچ انسان با شرافتی می تواند برای هم نوع خود دستور کشتن و مرگ صادر کند؟!.

اما، در برابر این لاشخوران وطن ما، فرهنگیان، سیاستمداران، هنرمندان، و فعالان سیاسی ایرانی پراکنده در سراسر جهان، از فتوای حیوانی آخوندها به خشم آمده، و بافریاد و پیام های خود از شاهین نجفی و آزادی بیان او پشتیبانی کردند. در این مورد همکار جوان و خردمند ما، سیروس پارسا، فریاد  و خروش نسل جوان، و ملت در بند ما را با نگارش دو مقاله و با زیبایی هرچه بیشتر و گویا تر به آگاهی خوانندگان ما رسانید. ما به تک تک این ایرانی های شرافتمند در سراسر جهان که تا کنون از آزادی خواهی و آواز آخوند برانداز شاهین نجفی پشتیبانی و حمایت کرده اند درود می فرستیم، و پیام و گفتارشان ارج می نهیم، و آنان را ستایش می کنیم.

وقتی ما نتوانیم مورچه ای را بیافرینیم، و به او جان دهیم، چگونه اجازه داریم و می توانیم به کشتن دیگری فرمان دهیم؟. نخستین شرط انسان بودن، و درس انسانیت کمک به دیگران، به ویژه هم میهنان خود است. اگر دینی و مرامی دستور کشتن دیگران را صادر کند،عنوان دین دادن به آن که از جانب خدا آمده، بازهم شیادی و کلاهبرداری است.

اگر خدایی هم به مرگ انسان ها دستور، و یا رضایت دهد بازهم نباید به آن خدا و آفریدگار باور و اعتقادی داشت. اگر بر این باورباشیم که آفریدگاری همه هستی ها از جمله انسان را به وجود آورده، او نمی تواند دشمن و مخالف آفرینش خود باشد. وگرنه خلقت و آفرینش او کامل نبوده، و ناقص است.

آخوندهای مسلط بر سرنوشت مردم و کشورمان، تفاله هایی هستند که از ۴ سده پیش بر اثر خرافات و کوراندیشی شاهان صفوی، و با وسوسه و سیاست پشت پرده بریتانیای کبیر به ایران آمدند. آنان اسلامی را به عنوان مذهب شیعه در ایران پیاده کردند، که با اسلام راستین و باور بیش از ۱/۵ میلیارد مسلمان جهان تفاوتی بس فاحش و عمیق دارد. این مذهب سیاسی حاکم بر افکار پوشالی مردم ایران، تنها شاید بیشتر از ۵۰-۷۰ میلیون مردم کشورمان و ۱۵ میلیون از مردم دیگر خاورمیانه را در بر نمی گیرد.

میرزا جلیل محمد قلی زاده، روزنامه نگار مترقی، آزادی خواه و “اصلاح طلب واقعی‌” بیش از ۱۰۰سال پیش خواهان “اصلاح” و پاکسازی جامعه از وجود منحوس ملایان بود! براستی چه تفاوت آشکاری است بین آزاد اندیشان مستقلی چون او با قلم به مزدان به اصطلاح اصلاح طلبی که آزادی و دموکراسی را در حجره تحجر آخوندک هایی چون خاتمی، کروبی و… جستجو می کنند و در واقع نمونه‌ای دهشتناک از عقب گرد روشنفکری در یک جامعه است.

میرزا جلیل محمد قلی زاده، روزنامه نگار مترقی، آزادی خواه و “اصلاح طلب واقعی‌” بیش از ۱۰۰سال پیش خواهان “اصلاح” و پاکسازی جامعه از وجود منحوس ملایان بود! براستی چه تفاوت آشکاری است بین آزاد اندیشان مستقلی چون او با قلم به مزدان به اصطلاح اصلاح طلبی که آزادی و دموکراسی را در حجره تحجر آخوندک هایی چون خاتمی، کروبی و… جستجو می کنند و در واقع نمونه‌ای دهشتناک از عقب گرد روشنفکری در یک جامعه است.

این مذهب سیاسی که از آستین آخوند بیرون آمده، از بام تا شام در همه رسانه های رسمی کشور، و بیش از ۲۰۰ هزار مسجد و حسینیه به شستشوی مغزی زنان، کودکان، به ویژه پیران خردباخته می پردازند. نتیجه آن که امتی دست پرورده آخوند به خواب می روند، و آخوند و شرکایشان به غارت سرمایه ملی ومردمی که به نسل امروزی سوخته شده، و نسل های آینده تعلق دارد، می پردازند. برای آن که ببینیم ما چه ملت خردباخته و نادانی هستیم که به چه کسانی روی آورده، و آنها را آقا و سرور خود می دانیم، یکی از گفتارهای حسین ابن علی در مورد ایرانیان را در این جا یادآور می شویم:

«« ما از تبار قریش هستیم و هوا خواهان ما عرب و دشمنان ما ایرانی ها هستند. روشن است که هر عربی از هر ایرانی بهتر و بالاتر و هر ایرانی از دشمنان ما هم بدتر است. ایرانیها را باید دستگیر کرد و به مدینه آورد٫ زنانشان را بفروش رسانید و مردانشان را به بردگی و غلامی اعراب گماشت».
 (سفینه البحار و مدینه الاحکام و الآثار صفحه ۱۶۴ ٫ حاج شیخ عباس قومی)

قلی زاده: “اگر با این نیروی مخرب جامعه و تاریخ کهن (یعنی دستار بندان) تسویه حساب نشود؛ خواه انقلاب مشروطه بشود یا نشود؛ این میکرب‌ها میمانند و من می ترسم در آینده نزدیکی چشم باز کنید و ببینید ” هشتصد ملا یکجا خلق شده “. ملا همه امور مملکت را بدست گرفته؛ همه ثروت شما را بر باد داده؛ و شما را به امان خدا سپرده و افسارتان را به بیگانگان رها کرده”. ایرج میرزا: نیز در اینباره می گوید:
“در ایران تا بود ملّا و مفتی
به روز بدتر از این هم بیفتی
بیا از گردن ما زنگ وا کن
ز زیر بار خر ملّا رها کن”…….

  • Abosahid55

    این رجیم پابرجاست الا ما باید بهای سنگینی بفردازیم تا شر این کور دلان ازاد شویم

  • Sahar

    متن عربی حدیث : شیعتنا العرب ، وعدونا العجم
    اگر
    دقت داشته باشید بیان نشده العرب شیعتنا و العجم عدونا بلکه بیان شده 
    شیعتنا العرب ، وعدونا العجم.در برگردان فارسی هم می توان تفاوت  این دو
    نوع بیان را فهمید:
    الف : اعراب شیعیان ما هستند و عجم ها دشمنان ما هستند
    ب:شعیان ما اعراب هستند و دشمنان ما عجم هستند.

    این دو معنی کاملا با هم تفاوت دارند .که در روایت معنی دومی مطرح شده نه اولی.
    در
    بیان اولی این مطرح می شود که گروه اعراب شیعه هستند و گروه عجم دشمن اهل
    بیت که این با نص آیات قرآن و رویات زیاد تضاد دارد و در حدیث هم این گونه
    بیان نشده.یعنی اگر در حدیث گفته شده بود العرب شیعتنا و العجم عدونا این
    معنی را می داد اما حدیث این گونه بیان نشده .بلکه به گونه دوم بیان شده
    یعنی گفته شیعتنا العرب.اینجا بیان شده شیعه ما عرب هستند.
    خب وقتی به
    کتاب لغت مراجعه میکنیم می بینیم عرب و عجم معنی لغوی خاصی دارند .در حقیقت
    معنایی لغوی عرب به معنی با فهم وشعور و فصاحت هست و عجم به معنی خنگ و
    گنگ است .حال مشخص می شود معنی حدیث چیست یعنی شیعه ما عرب است .حال چه کسی
    عرب واقعی است آن کس که فهم داشته باشد ! واین فهم را ندارد مگر کسی که
    شیعه باشد و چه کسی عجم هست .آن کسی که واقعا نه فهم باشد .و نفهمد حق
    ولایت و امر امامت به دست چه کسی است .

    واما بخش دوم حدیث اصلاً از قول امام نیست! بلکه عمر خواست زنان را بفروشد و 
    مردان را  برده  عرب کند …

    مستدرک علی السفینة:
    لما ورد بسبی الفرس إلى المدینة أراد الثانی أن
    یبیع النساء وأن یجعل الرجال عبید العرب ،  . فقال أمیر المؤمنین ( علیه
    السلام ) : إن النبی ( صلى الله علیه وآله ) : قال : أکرموا کریم قوم وإن
    خالفوکم ، وهؤلاء الفرس حکماء کرماء ، فقد ألقوا إلینا السلام ، ورغبوا فی
    الإسلام ، وقد أعتقت منهم لوجه الله حقی وحق بنی هاشم –

    ترجمه :
    هنگامی
    که به اسیر کردن  ایرانیان  دستور داده شد ، عمر خواست زنان را بفروشد و 
    مردان را  برده  عرب کند ولی امیر المومنین (ع) فرمود که پیامبر فرموده اند
    : بزرگان هر قومی را بزرگ بدارید گر چه با شما مخالف باشند ….ادامه سخن
    امیر المومنین(ع) :  و این ایرانیان ، حکیمانی بخشنده هستند که به ما صلح
    هدیه کرد ه اند و به اسلام رغبت نشان داده اند ،  پس من به خاطر خدا ، 
    تمام حق خود  و بنی هاشم را  می بخشم و انها را آزاد میکنم.

    حال بد نیست نگاهی به قرآن هم داشته باشیم :

    یَا
    أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاکُم مِّن ذَکَرٍ وَأُنثَى
    وَجَعَلْنَاکُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ
    عِندَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ خَبِیرٌ
    اى مردم! ما
    شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‏ها و قبیله‏ها قرار دادیم تا
    یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامى‏ترین شما نزد خداوند
    با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است!

    و اما در باب تعریف و تمجید از عجم به عنوان یک قوم و نه به معنی کسی که زبان نمی فهمد:

    قالوا : العجم یا رسول الله ؟ قال(ص) : لو کان الإیمان معلقا بالثریا لناله رجال من العجم
    گفتند عجم ای رسول خدا ؟  پیامبر(ص) فرمودند : اگر ایمان در  آسمان آویزان بود، مردانی از  فارس به  آن می رسیدند.

    ذکرت الأعاجم عند رسول الله صلی الله علیه وآله فقال: النبی صلی الله علیه [وآله] وسلم: «لأنا بهم أو ببعضهم أوثق منی بکم أو ببعضکم»

    بغوی 
    نقل میکند : که در نزد رسول الله از اعاجم  سخن گفتم ؛ فرمودند: من به
    آنها  یا بعضی از آنها  بیشتر از شما  یابعضی از شما اطمینان دارم

    کنا
    جلوساً عند النبی صلی الله علیه وآله إذ نزلت سورة الجمعة فما نزلت هذه:
    (وآخرین منهم لما یلحقو ابهم) قالوا: من هؤلاء یا رسول الله؟ قال وفینا
    سلمان الفارسی، ثم قال: فوضع النبی صلی الله علیه وآله یده علی سلمان ثم
    قال: لو کان الإیمان بالثریا لناله رجال من هؤلاء

    نزد رسول الله
    نشسته بودیم  که سوره جمعه نازل شدو هنگامی که این آیه “(وآخرین منهم لما
    یلحقو ابهم)” نازل شد ، پرسیدند :  آنها چه کسانی هستند ؟ فرمودند(در حالی
    که سلمان نزد ما بود) رسول الله  دستش را بر سلمان گذارد و فرمود : اگر
    ایمان در  ثریا باشد ، مردانی از این قوم به آن  خواهند رسید.

  • Alisadafzade

    age sasanian hame ketabhaye irani ra atish namizadand hala to namigofti hokumate shikhi badtarin maghte tarikh bude… mikhundi ve migofti ruhaniate zardoshti chandin gharn hamin kar ro kard ke bonangozare  “molanasraldi berat pishbini mikone val ma irani ha kund+e tahghigh kardan ro nadashtim ve nadarim faghat ye asasname ve ye maramname mishnasim ve anham balghur kardane  parkhashgarihaye takrariyi ast ke dar hava pakhsh ast  

    • بسیار بی معنی، بی محتوا و سراپا یا از غرض و کینه توزی به ایرانیان است، و یا از عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات درست- سهراب ارژنگ

  • TooFaan

    ba mataleb-e shoma  movafegham, faghat  be nazar-e in janeb, sarf-e shaam ba malakeh englis hamanghadr bad nami baray-e man darad keh ba hasan nasrollah va amsal-e ou. yeki estemargar va terorist be ravesh khod va digary motahagger va terorist be ravesh khod, ta nazar=e shoma cheh bashad.

  • Abazarghafary

    اندر حکایت انتخابات مسجد (مجلس) شوربای اسلامی و رسیدن دزدان جدید ……..:یک مسجد ( مجلس) پر ز دزدان ، دزدان نو رسیدند ….این کشنگان تازه کونها ز خود دریدند .//قبل از انتخابات ، بس  وعده ها دادند   ……بعد از انتخابات بر قول خود ، شاشیدند .//هنگام رای خواستن ،موبایل و لپ تاب دادند ….وقتی  وکیل گشتند ، تخم رهبر مالیدند .//این جاکشان  وکیلند ، یا خایه مال رهبر ؟ ….بسکه برای آن دزد فقط هورا کشیدند .//هرچه که سید علی گفت، به به بهش گفتند … پولهای نفت خوردند ، باغ شمال خریدند .//با یک ریش ساده ، تسبیح و دستمال یزدی …. بس رانت ها خوردند ، بس صیغه ها خریدند .//این است دین دزدان ، اسلام جاکشان است …کس خل در انتظار فرج ، اینها به ثروت و مال در کانادا رسیدند.//

  • Mani 13

    با دورد فراوان جهت اطلاع رسانی لازم است که معروض بدارم:  سایت گویای من، مربوبط به Gooya.com امروز موردِ دستبردِ مزدورانِ بی همه چیزِِ ارتشِ سایبریِ رژیمِ ضدِ بشری و  کثیفِ اسلامی قرار گرفته است. 
    جا دارد که دستاندرکارانِ عزیز * فضولِ محله *  تدابیر لازم را در نظر بگیرند.
    با مهر، رامین ۱۳ 

  • Iranparsian35

    man ba tamame nazarate shoma movafegh hastam v bayad begoyam ke aslam dine but parasti ast chon magar na inke mohamad dar sane 40 salegi peyambar shod pas chera name pedarash ghabl az ishan abdolah bud in alahe che kasi bud ya che bud ke vae bandee an bud pas natije migirim ke vae bandee haman buti bod ke namash alah bod ke tabar ra be ghardanash avikhtand v goftand butha ra u shekaste v ma iraniha bayad ro be in butkade namaz bekhanim v az on tajlil konim be omide bidar shodane hame iraniha be khosos javanan .(iran

  • Meisi2020

    نه تنها رضا هلالی بلکه هر کس که ذره ای حب اهل بیت را در دل دارد در مقابل شاهین نجفی خواهد ایستاد و او را از روی زمین محو خواهد کرد .
    خواهیم کشت هرکه به اولاد حضرت زهرا (س) بی حرمتی کند .