جنایتی به نام ازدواج کودکان یا گسترش فساد و فحشاء در ایران ۱۳

خبرهای ناگوار و دلهره آور زناشویی کودکان و نونهالان از هر گوشه و کنار می رسد. خبرهایی که آینده ای بس تیره و تار برای ایرانی دربند و ساقط شده از هستی ها را به دنبال خواهد داشت. بنا برگزارش چهارشنبه ۱/۶/۹۱ رادیو فردا، (۱) در سال ۸۹، ۳۴۲ هزار کودک زیر ۱۸ سال در ایران ازدواج کرده‌اند که ۴۲ هزار آن کودکان میان ۱۰  تا ۱۴ ساله بودند.

در این جا دختر بچه ای که باید به دبستان رود، به حکم اجبار و خواسته خانواده خرافاتی خود در پوشش زناشویی دیده می شود.  این ازدواج و یا جنایت کودک آزاری در  ۱۱ ماه مه ۲۰۰۸ در کاشان سر گرفته است. این فرتور ما را به یاد پیامبر اسلام می اندازد که دختر بچه ۹ ساله را به رختخواب برد.

در این جا دختر بچه ای که باید به دبستان رود، به حکم اجبار و خواسته خانواده خرافاتی خود در پوشش زناشویی دیده می شود.  این ازدواج و یا جنایت کودک آزاری در  ۱۱ ماه مه ۲۰۰۸ در کاشان سر گرفته است. این فرتور ما را به یاد پیامبر اسلام می اندازد که دختر بچه ۹ ساله را به رختخواب برد.

همچنین، در سال ۹۰ خورشیدی، در استان تهران ۷۵ دختر یا پسر کمتر از ۱۰ سال ، ۳۹۲۹ دختر و پسر میان ۱۰ تا ۱۴ سال، و ۱۹۲۷ دختر و پسر میان ۱۵ تا ۱۹ سال ازدواج کرده‌‌اند. علاوه بر این ازدواج های نارس و بی خردانه که به ثبت رسیده، زناسویی هایی هم در دهات و میان خانواده های فقیر و کم درآمد صورت می گیرد که تنها حالت خرید و فروش داشته، و کودکان کم سن و سال قربانی بی خردی و هوس های بزرگان خود می شوند.

از این که بگذریم بر پا کردن بساط عیش و عشرت و عشق بازی به نام صیغه گری است که ازسه دهه پیش تا کنون به همت و خواسته رژیم در ایران بر پا شده، و در حقیقت روسپی خانه هایی است که به تولید نوزادان بی نام و نشان و سرگردان در محیط آش و لاش و آخوند زده ایران می پردازد.

هدف رژیم از تشویق به این ازدواج ها چیست؟

باید گفت که رژیم به دنبال خودکامگی و برای پایزیستی خود از این عملکرد ناشایست سه هدف را دنبال می کند:
۱- بازار کسب و کار و تولید درآمد روزانه برای چندین هزار آخوند مفتخور و سربار جامعه فراهم می شود.
۲- دیگر این که رژیم به خیال خود می تواند نوزادان حاصل از این ازدواج های بی خردانه را شستشوی مغزی داده، برای آینده خود شمار بیشتری مزدور و امت وابسته تربیت کند.
۳- منافع و مصلحت رژیم ایجاب می کند که مردم هرچه بیشتر درون مشکلات و معضلات خود دست به گریبان باشند. زیرا تنها افراد مستمند، فقیر، و درمانده اند که به سراغ آخوند و دکانداری او؛ مسجد، امامزاده، و روضه خوانی می روند. وگرنه افراد بی نیاز و خردمند که به آخوند کاری ندارند.

چه خانواده هایی کودکان خود را قربانی ازدواج زودرس می کنند؟

خرافات مذهبی و تبلیغ آخوندها برای ازدواج و این که زناشویی در سنین پایین تر ثواب بیشتر دارد و دختر باید نخستین عادت ماهانه (پریود) خود را در خانه شوهر آغاز کند، خانواده های نا آگاه و نادان را به گمراهی می کشند و فرزندانشان را قربانی می کنند.

در سال ۱۳۸۹، ۱۳۱ دختر زیر ۱۵ سال با مرد بالای ۵۰ سال ازدواج کرده اند (۲). در سال ۸۸ نیز ۱۰۰ دختر باز هم زیر ۱۵ سال، با مردان بالای ۵۰ سال ازدواج کردند. بنابراین، در می یابیم که در ایران، ازدواج کودک با کودک نیست، بلکه ازدواج کودک با بزرگسال است. چنانکه ازدواج دختران بین ۱۰ تا ۱۴ سال با پسران ۲۰ تا ۲۴ سال است، که از نظر مقایسه سنی، انتخاب نادرست است.

این ویدیو که گزارشی از صدای آمریکا می باشد، زناشویی کودکان خردسال ایران را در چند سال گذشته بررسی می نماید.

هنگامی که پیامبر آخوندها و رهبر مسلمانان جهان، در سن پیری ۵۴ سالگی در بیابان خشک عربستان با دختر بچه ۶ ساله ای نرد عشق می بازد، و او را در نه سالگی به رختخواب می برد، آیا این رفتار زشت حیوانی نمی تواند سر مشق و نمونه ای برای امت نادان اسلامی باشد؟. نکته دیگر که این فاجعه ازدواج خردسالان را در ایران تقویت می کند، بنا بر گزارش شماری از رسانه ها، (۳) به دلیل معتاد بودن پدر در خانواده، از دست دادن پدر، یا مادر، و یا ناچار به زندگی کردن با ناپدری و یا نامادری است.

این ویدیو جریان خواستگاری محمد از عایشه را به صورت نمایشنامه با موزیک بیان می کند. دیدن آن را به شما عزیزان توصیه می کنیم.

چگونه می توان در مورد خواست های اجتماعی تصمیم گرفت؟

در کشورهای پیشرفته و آزاد جهان، بی مطالعه و بدون حساب و کتاب در ترکیب اجتماع دست نمی زنند. چنانچه برنامه ای از سوی دولت و یا نماینده ای پیشنهاد شود، مدتها مورد بحث و گفتگو در رسانه ها خواهد بود تا دیده گاه و نقطه نظر همگان در آن دخالت داده شود. سپس کارشناسان و شماری روانشناس گفتار و پیشنهادهای مردم را ارزیابی می کنند. آنگاه مورد خواست را در پارلمان به رأی گیری می گذارند. بازهم پس از سنگین سبک کردن همه جانبه آن مورد، در نهایت به آن رأی می دهند که آیا می تواند به صورت قانون قابل اجراء باشد یا خیر؟.

دو تن از دهها روسپی سرگردان و نگون بخت جامعه ایرانی که در نتیجه ازدواج های در سنین پایین و یا نا متناسب، و یا تنگدستی و فقر مادی بدینکار کشیده شده اند.

دختران نوجوان، به دلیل فقر مادی و فرهنگی و خرافات مذهبی، به ازدواج های نا متناسب و حساب نشده کشیده می شوند، و یا از خانه فراری می گردند. پیامد هردو، آوارگی، و گرفتار شدن در دست سوداگران مرگ، قاچاقچیان، رژیم زن ستیز، و در نهایت روسپیگری و درماندگی است.نتیجه و حاصل این ندانم کاری ها، افزایش جمعیت بی رویه، کمبود خوراک، مسکن، محیط آموزش، بهداشت، راه، بیمارستان، و دهها نیازمندی دیگر است که بر فقر و تنگدستی، فشار اقتصادی، و روانی جامعه می افزاید.

پیامد ازدواج های نارسا و زود رس چیست؟

در یک اجتماع به هم ریخته و آش و لاش کشورمان که به اصطلاح سنگ روی سنگ بند نمی شود، زناشویی و تشکیل خانواده از اهمیت خاص و ضروری به شمار نمی آید. کشوری که ۷۰٪ آن را جوانان از نسل سوخته و سرگردان، بدون کار، جای زندگی، و درآمد روزانه تشکیل می دهد، چگونه می توان انتظار داشت که فرد دیگری را نیز به درون بدبختی و سیه روزی خود کشاند و بدتر آن که فرزندانی ناخواسته به وجود آورده، در اجتماع ولبشو و بی درو دروازه ما سرگردان نمود؟!.

برای هر زناشویی که صورت گیرد، مسکن، خوراک، پوشاک و وسیله رفت و آمد مورد نیاز است. چنانچه نوزادی هم در راه باشد، علاوه بر خوراک و پوشاک، مسأله فرهنگ و آموزش، بهداشت و درمان، تندرستی و بهزیستی، و تربیت درست کودک برای ساختن اجتماعی بهتر و بالاتر باید پیش بینی شده و به اجراء در آید. در غیر این صورت، در سال های آغاز زندگی مشترک به دلیل نا به سامانی ها، اختلاف و سرانجام جدایی به وجود می آید، و شیرازه خانواده ها از هم می پاشد.

پیامد فاجعه انگیز از جدایی ازدواج های نورس

نتیجه نهایی و بدترین آن، سرگردان ماندان دختران جوان جدا شده از شوهر، وبال گردن خانواده خود شدن، و سرانجامی شوم تر از آن به فساد و روسپی گری کشیده شدن آن ها است. بدیهی است، آخوند برای اینگونه فاجعه و فساد اجتماعی نگران نیست. بلکه هرچه ملت درمانده تر و گداتر باشد، دکان های آنها که امام زاده (قبر آخوندها)، و مسجد و حسینیه ها باشد، پر رونق تر، و پر مشتری تر خواهد بود. به روسپی و هرجایی کشیده شدن آنها نیز برای کانون و مراکز صیغه آخوندها موهبت و برکت است.

در این ویدیو بهرام مشیری با استناد به کتاب های تاریخی سن واقعی عایشه  ۶، و یا ۷ ساله را  که آخوندها با شارلاتانی او را ۱۸ ساله  می دانند، رسوا و برملا می سازد.

حال، آخوند بی سواد و ضد ایران و ایرانی، دهان خود را باز می کند و به شنوندگان خود که افرادی بی سواد و ناآگاهند، توصیه به ازدواج های کودکانه و تولید فرزندانی حساب نشده می کند. هم اکنون در کشورمان دختران و پسران زیادی در سن بالای ۲۵-۴۰ سال کمترین امکان زندگی مانند کار، در آمد، خانه، رفت و آمد ندارند، و به ناچار خود سربار پدر و مادرشانند. پس چگونه و بر چه اساسی آخوند بی خرد دست به چنین جنایتی می زند و کودکانی که باید به دبستان روند و هنوز تن و اندام خود را هم درست نمی شناسند وادار به این خودکشی اجتماعی می کند؟.

  • Katy_86uk

    in ax ke tabloe ke afghanian, dige har chizio ke be iran nesbat nemidan. khodemun daru vari migim che entezari az gharibeha darim ke poshte sare iran cherto pert nagan?

  • Zeebee

     لعنت خداوند بر تو باد

  • Cyber17

    کونی دره پیتی این دروغا چیه سر هم میکنی؟ خوبه حالا خودمون ایرانی هستیم داری اینطوری دروغ می بندی . اون عکس بالایی که افغانی هست کونی. سن عایشه ۶ سال بوده؟ در حالی که همون پیامبر گفته سن قانونی دخترا ۹ به بالا هست…. . من زیاد پایبند به این چیزا نیستم ولی دیگه داری زیاد چرت و پرت میگی…. همه مطالبت بی اعتبار و دروغ بافیه.

    • Djkahskjh

      امام حسین فرمود اگه دین ندارید آزاده باشید و به عبارتی مرد باشید
      من شما رو نمیشناسم.فکر کنم دین دار باشی ولی اگرم دین نداری بدون
      خیلی مرددددددددددددددددددی

    • یه نفر

      مردک..توکه پایبند این چیزها نیستی، پس چرا کون برهنه وسط مجلس میپری و زرت پرت میکنی؟
      اولأ چهرۀ اقوام ترکمن و نواحی تربت جام و حیدریه گرفته،تا قسمت وسیعی از خراسان به همین شکل و زیبائیست.
      درثانی ، فرق ۶ ساله و ۹ ساله را در چه دیدی ؟ گیرم که دخترک ۱۰یا۱۲ساله بود. چطور یک طفل ده دوازده ساله میتواند از عهدۀ خانه داری،پخت و پز، مهمان داری و در عین حال شوهرداری و هبستری با فردیکه مانند پدربزرگ اوست..در زندگی زناشوئی برآیـد؟گذشته ازاین..بجز تمایل جنسی یک مرد، چه خواسته و نیازی را از یک دختربچه میتوان داشت که او قادر به انجامش باشد؟ مصاحبت؟ همنشینی؟ درد دل یا مشاورت و تشریک مساعی در امور زندگی و معاشرت خانوادگی و اجتماعـی ؟؟!

  • واقعیت این است که مأخذ اصلی این‌ها اگرچه ممکن است سنت هم باشد، ولی این‌ها همدیگر را بازتولید می‌کنند. یعنی آموزه‌های دینی در کنار آموزه‌های سنتی دائماً همدیگر را بازتولید می‌کنند. متأسفانه نهاد دین و آموزه‌های دینی در جهت بهبود حرکت نکرده و برای کودکان تسهیلات ایجاد نمی‌کنند تا آنها بتوانند در دوران کودکی، کودکی‌خودشان را بکنند و به آموزش و پرورش روحی و جسم خودشان و همین طور به افکار و اندیشه‌های‌شان بپردازند. از سوی دیگر سنت‌ها هم اجازه نمی‌دهند که این اتفاق بیفتد و این‌ها بسیار درهم‌آمیخته هستند. به نظر می‌آید که فاکتورهای دینی و سنتی به صورت هم‌‌آمیخته و مشترک دارند اثرگذاری می‌کنند و من فکر می‌کنم طبیعتاً آنچه مهم است، فاکتور دین می‌تواند در تشدید یا تضعیف این قضیه بسیار مؤثر باشد. ولی متأسفانه می‌بینیم که دائما وضعیت به سوی وخیم‌تر شدن این پدیده پیش می‌رود». 

    http://atayefi.blogspot.se/2011/07/blog-post_5681.html 

  • Farzad roshan

    . . . . هیچ اهمیتی ندارد٬ این یکی از صدها جنایات دیگری است که این رژیم میکند٬ شما فقط انرژی خود را معطوف به این کنید که تعداد مخالفان حکومت از جمله رضا پهلوی را کمتر کنید. واقاآ که قسم حضرت عباس تان را قبول کنیم یا دم خروس تان را.

  • Sia Irani

    اینها هزاران ساله که به مفتخوری عادت کردند و حاضرند بخاطر حفظ این نظم به هر جنایتی دست بزنند. برای اینها شرف و انسانیت مهم نیست فقط به درآمد خودشان فکر می کنند . من یک مثال ساده میزنم: مردان متآهل اجازه دارند مانند پیغمبران وائمه خود تعداد بیشماری از زنان و دختران را بدون شرایط سنی سیغه کنند. مثلأ یک مرد ۷۰ ساله با یک دختر  ۱۳ ساله! اسلام هیچ مشکلی با این ندارد چونکه پیغمبر بدتر از أن را کرد. فقط قبل این کار می بایست أیه ای از  طرف یک أخوند خوانده شود و مبلغ قابل توجهی هم پرداخت گردد. اگر سهم …کش های اسلامی را دادی برو صدها سیغه بکن. کانون خانواده هم از هم  پاشید مهم نیست! ولی اگر رفتی وسهم اسلام را ندادی سنگسار میشی. و اگر همسر ت هم به تلافی با دگری رفت او هم سنگسار می شود! منطق اسلام .                

    SIA  GERMANY

     

    • Cyber17

      اونقدری بی سواد و بی خرد و بی مطالعه هستی که صیغه رو سیغه مینویسی خردباخته. الان کسانی که اسلام ندارند خیلی شرف و انسانیت دارند؟ 

  • Faraz2000f

    دروغ گو که شاخ و دٔم نداره ،خودت کمبودی چیزی داری که یه عکس ساده که دختر بچه لباس سفید پوشیده رو سند کردی یه دروغ هم دربارش گفتی‌ ، ازدواج با سنّ پایین زیاده اما این عکس و موضوعش کاملا دروغه ، خدا شفات بده ، ادمین ،.

  • سوری

    توی همین ایران خودمان دختر بچه به قیمت صد هزار تومان خرید و فروش میشود کمی چشمت را باز کنی میبینی.سری به مناطق فقیر نشین ایران و حتی تهران بزن .

  • کیومرث کاووسی فر

    چنانچه برای فریب و گریز میگویند جستۀ دختران آنزمان بزرگ بوده ؟
    در چنین توصیف غلطی » باید پاسخ این باشد » که بهمان میزان بزرگی
    کودکان خردسال » مردان گردن کلفتی نظیر محمد نیز ، غیر معمول و درشت
    بوده اند ، مگر ممکن است که » رشادت فیزیکی تنها مشمول کودکان باشد ؟
    آنهم کودکان دختر ؟ که قرارست ابزار شهوانی محمد ودیگر مسلمانان متوحش و
    آدم خوار گردند ؟ محمد ذاتا ضمن بیماری مفعول بودن خویش و همجنس گرائی ،
    بنوع شدیدی مبتلا به بیماری شهوانی با کودکان بود ، محمد از ۹ سالگی که توسط
    عمویش ابیطالب به چوپانی فروخته شد . تا ۱۹ سالگی ابزار شهوانی گروهی اعراب
    گردید . او دچار بیشماری از بیماریهای شدید روحی و روانی بود ، محمد ناقل هزاران
    عقده و سرخوردگیه دوران بی سرپرستی کودکیش بود . محمد بزرگترین باور گمراه کنندۀ
    بشری بود » از وی میتوان بعنوان انتخابی خطا و مُهلک بشریت نام برد .
    کیومرث کاووسی فر

  • کیومرث کاووسی فر

    چنانچه برای فریب و گریز میگویند جستۀ دختران آنزمان بزرگ بوده ؟
    در چنین توصیف غلطی » باید پاسخ این باشد » که بهمان میزان بزرگی
    کودکان خردسال » مردان گردن کلفتی نظیر محمد نیز ، غیر معمول و درشت
    بوده اند ، مگر ممکن است که » رشادت فیزیکی تنها مشمول کودکان باشد ؟
    آنهم از نوع کودکان دختر ؟ که قرارست ابزار شهوانی محمد و دیگر مسلمانان متوحش و
    آدم خوار گردند ؟ محمد ذاتا ضمن بیماری مفعولیت و همجنس گرائی ،
    بنوع شدیدی مبتلا به بیماری شهوانی با کودکان بود ، محمد از ۹ سالگی که توسط
    عمویش ابوطالب به چوپانی سپرده شد . تا ۱۹ سالگی ابزار شهوانی گروهی اعراب
    گردید . او دچار بیشماری از بیماریهای شدید روحی و روانی بود ، محمد ناقل هزاران
    عقده و سرخوردگیه دوران بی سرپرستی کودکیش بود . محمد بزرگترین باور گمراه کنندۀ
    بشری بود » امروز همه متوجه گردیده ایم که از وی میتوان بعنوان انتخاب خطا و مُهلک

    بشریت نام برد .
    کیومرث کاووسی فر