بایگانی ماهیانه: اکتبر 2012

مافیای قاچاق انسان و فروش اعضای بدن زندانیان توسط رژیم – بخش دوم۳۵

مافیای فساد امارات با راه اندازی این سایت اقدام به تبلیغ برای دختران ایرانی کرده است که سن اکثر آنها بین ۱۵ تا ۱۸ سال بوده و در این سایت علاوه بر نام و سن این دختران عکس رنگی نیز از آنان گنجانده شده است تا مشتریان عرب آنها با دید بهتری به انتخاب بپردازند.

زَن ستیزی چیست و چه گونه هایی دارد؟۶

هر ساله بانوان بسیار زیادی در سراسر جهان مورد آزار و اذیت و خشونت قرار می گیرند و شوم بختانه بسیاری از آنان فرجام تلخ و سرنوشتی شوم دارند. بهتر است که بانوان ایرانی با حقوق انسانی خود آشنا شده و به آموزش زنان اطراف خود بپردازند تا بلکه بتوان جلوی مورد آزار قرار گرفتن زنان در سرزمین مان را گرفت.

آیا بیرحمانه بریدن سر گوسفندان را باید به عنوان عید قربان جشن گرفت؟۵۰

اسلام می گوید که حیوانات برای خدمت به بشر به وجود آمده اند، و می توان از گوشت و شیر آنان بهره مند شد. چنین چیزی درست نیست. حیوانات هم دارای احساسند و مانند انسان تا زنده اند از زندگی خود لذت می برند. بنا براین، دلیلی ندارد که ما برای اشتهای خودمان، موجودی را بی جان کنیم.

سرگذشت دموکراسی در ایران، و تلاش های شاهزاده پهلوی۱۳

سرگذشت تاریخ، سرگذشت دیکتاتورها است. زیرا تاریخ را به امر و خواسته دیکتاتورها می نویسند، نه به خواست آزادی طلبان. زیرا که آزاد زنان، و آزاد مردان در سراسر تاریخ از خود اختیار و قدرتی نداشته اند تا تجربه های تلخ و شکست خورده خود را به نگارش در‌آورند. تاریخ، ستمگری شاهان را شهامت آنان می داند.

با ما از هندوستان، سرزمین هزار معبد و هزار مذهب دیدن کنید۱

هندوستان سرزمینی است که بیش از یک میلیارد و صد میلیون نفر تنگاتنگ، و بایکدیگر زندگی می کنند، بدون آن که بیکدیگر چندان اذیت و آزاری برسانند.در این سرزمین صدها دین و آیین، ‪ معبد و مسجد دیده می شود. در بسیاری از شهرها، معبد ها به صورت پراکنده به چشم می خورند و هرکدام دارای پیروان ویژه خود هستند.

بنویسید راهیانِ نور و بخوانید راهیانِ گور!۹

چند شب پیش بیست و شش دانش آموز دختر ایرانی قربانیِ سیاست های غلط و بیمارِ آموزش و پرورش اسلامی و همچنین جاده های غیر استاندارد و نیز فرهنگِ مریضِ رانندگی در ایران زمین شدند؛ دخترانی که در اُردوی اجباریِ راهیانِ نور شرکت نموده بودند، شوم بختانه روانه گورستان گشتند.

نگذاریم تیشه به ریشه علوم انسانی بزنند۱۵

دشمنی رژیم حاکم بر تهران با علوم انسانی و به طور کلی علم و دانش امر تازه و پیچیده ای نیست. سردمداران نظام ضد دانش و علم ایران با بهانه این که سرچشمه علوم انسانی، غرب بوده است به جان این علم افتاده اند.