خانم عفت مرعشی پسر شما یک متقلب رشوه گیر شکنجه گر است! ۴

در هفته ای که گذشت، همسر هاشمی رفسنجانی به خدایی خیالی نامه نوشت بدون هیچ اشاره ای به ثروت افسانه ای خانواده اش و مشارکت شوهرش در کشتارهای ۳۳ ساله حکومت اسلامی!

به گزارش سایت کلمه؛ عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در نامه ای با شکایت از دربند شدن فرزندانش به خدایی که شاید در دربار افسانه ای ثروت همسرش حضور دارد یا شریک جنایات ۳۳ ساله خانواده او در شکنجه و قتل مردم ایران است نامه ای نگاشته است.

شاید خواننده در حال خواندن این نامه، انتظار داشته باشد که حداقل جمله ای کوتاه یا چند خطی پیدا کند درباره معذرت خواهی یا طلب بخشش از طرف خانواده اکبر هاشمی به خاطر همدستی در ربودن انقلاب مردم ایران و جایگزینی آن با یکی مخوف ترین حکومت های مذهبی قرون وسطایی، اما دریغ که آنچنان که کوروش آرزو داشت ایران از دروغگویی و ریا محفوظ نماند و فقر و خشکسالی و تحریم در سایه ولایت وقیح آقا و آقازاده ها در ایران گسترش یافت.

فرتور دو جنایتکار بزرگ تاریخ را نشان می دهد که دست شان به خون مردمان ایران زمین آغشته است. حال عفت مرعشی همسر رفسنجانی، فرزندان بی هنر و مزدور خود را با جانباختگان راه آزادی هم تراز می داند! زهی بی شرمی، زهی خجالت!

فرتور دو جنایتکار بزرگ تاریخ را نشان می دهد که دست شان به خون مردمان ایران زمین آغشته است. حال عفت مرعشی همسر رفسنجانی، فرزندان بی هنر و مزدور خود را با جانباختگان راه آزادی هم تراز می داند! زهی بی شرمی، زهی خجالت!

رشوه ۱۵ میلیون دلاری به مهدی هاشمی

وقاحت اینکه عفت مرعشی فرزندان متخلف و اختلاسگر خود را با فرزندان کشته شده در راه آزادی ایران مقایسه می کند، بسیار شوکه کننده است، اینکه چگونه تلاش می کند پیکر منحوس تکیه کرده بر ظلم خاندان خود را با ثروتی افسانه ای، بر گرده نحیف مردمی که خانواده و بخصوص همسر او یکی از دلایل اصلی فقر و ستم و قتل عام آنها بودند یکی کند با هیچ منطق و خردی قابل توجیه و باور نیست…شاید خانم عفت مرعشی واقعا فرزندان خود و به خصوص پسر خود را نمی شناسند و نمی دانند ایشان در زمره ثروتمندترین آقازاده های ایران و چه بسا جهان هستند و یکی از

بزرگترین رشوه گیران قرارداد های نفتی

شرکت نفتی “استات اویل” نروژ سومین شرکت بزرگ نفتی اروپایی است که در تاریخ ۱۴ ژوئیه سال ۱۹۷۲ بعنوان یک شرکت خصوصی با مسئولیت محدود و با مدیریت دولت نروژ تاسیس شد و اوایل سال ۸۵ خبری در رسانه ها منتشر شد که از پرداخت رشوه ۱۵ میلیون دلاری این شرکت به یکی از آقا

زاده ها برای فعالیت در فازهای ۶، ۷ و ۸ پارس جنوبی پرده بر می داشت براین اساس شرکت استات اویل نروژ از طریق یک موسسه مشاوره نفتی به نام هورتون که مقر آن در لندن قرار دارد برای دستیابی به قرارداد توسعه فازهای ۶، ۷ و ۸ پارس جنوبی در سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ به یکی از

آقازاده ها در ایران به نام (مهدی هاشمی رفسنجانی ) رشوه پرداخت کرده است در حالی که در اسناد دادگاه آمریکا مبلغ این رشوه ۱۵ میلیون دلار اعلام شده برخی منابع این مبلغ را ۳۵ میلیون دلار می دانند.

براساس این گزارش استات اویل در سند بدست آمده اذعان می کند عملش قانون ضد رشوه خواری و مقررات حسابرسی قانون اعمال فساد خارجی امریکا را نقض کرده است؛ در این سند که در دست روزنامه گاردین است آمده:« این شرکت موافقت کرده است ۱۰.۵ میلیون دلار به عنوان جریمه بپردازد و همچنین موافقت کرده است یک موافقت نامه تعقیب قضایی سه ساله را به اجرا بگذارد.»

براساس این گزارش رویترز نیز چندی پیش اعلام کرده بود استات اویل در سال ۲۰۰۴ نیز در نروژ به ۲۰ میلیون دلار جریمه به دلیل پرداخت رشوه به این فرد ایرانی (مهدی هاشمی رفسنجانی)محکوم شده است، بر اساس اطلاعات ثبت شده در اسناد دادگاه مربوط، این شرکت در سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲

سعی کرد با اختصاص امتیازات توسعه میادین نفت و گاز به ویژه در ایران فعالیت های بین المللی خود را توسعه دهد. استات اویل به همین دلیل تماس های خود را با این مقام افزایش داد و به دنبال مذاکرات وارد یک قرارداد مشاوره ۱۵ میلیون دلاری برای یک دوره ۱۱ ساله با وی شد. بر اساس

اسناد موجود هدف این فرد سوء استفاده از نفوذ خود برای کمک به استات اویل بود تا بتواند قراردادی را برای توسعه بخشی از یک میدان نفتی را بدست آورد وی همچنین قصد داشت از نفوذ خود برای گشودن فرصت های دیگر به روی این شرکت استفاده نماید.

تقلب مهدی هاشمی در دانشگاه آکسفورد

مهدی هاشمی با پرداخت پول به یک نفر دیگر، پایان نامه خود را تهیه کرده و به دانشگاه داده بود بر پایه همین گزارش، دانشگاه آکسفورد اخیرا اعتراف کرده که در مورد میزان تسلط هاشمی به زبان انگلیسی که جزو ملزومات پذیرش دانشجویان دوره دکترا است، چشم پوشی کرده است.

فرتور مهدی هاشمی، دزد و غارتگری را نشان می دهد که همپای پدر و باقی خانواده اش سرمایه ملی ایران زمین را چاپیده و ثروت هنگفتی به هم زده است.

فرتور مهدی هاشمی، دزد و غارتگری را نشان می دهد که همپای پدر و باقی خانواده اش سرمایه ملی ایران زمین را چاپیده و ثروت هنگفتی به هم زده است.

شکایت برخی از اساتید دانشگاه آکسفورد علیه فرایند پذیرش مهدی هاشمی که در این دانشگاه آغاز شده بود وارد مرحله ای جدید شده است، در جدیدترین تحولات یک استاد آکسفورد قسم خورده است که یکی از دانشجویان آکسفورد در قبال دریافت پول برای نوشتن پایان نامه هاشمی کمک کرده است.

نشریه دانشجویی چرول آکسفورد گزارش داده که پروفسور شیخ الاسلامی استاد آکسفورد قسم خورده که در جریان پذیرش برای آکسفورد، مهدی هاشمی، محمدجواد اردلان از دانشجویان آکسفورد را به خدمت گرفته است سایت «الف» در دور اول بررسی پرونده آقای هاشمی از آقای اردلان سوالاتی در این زمینه پرسیده بود که وی حاضر نشده بود به این سوالات پاسخ دهد و اطلاع رسانی را به آکسفورد واگذار کرده بود. الف در آن زمان به همین دلیل از آقای اردلان نام نبرده بود.

آقای شیخ الاسلامی گفته که در اعتراض به فرایند انجام شده به نفع آقای هاشمی یکی از مدارک آکسفورد خود را پس خواهد داد. در همین زمینه طی روزهای گذشته ساندی تایمز نیز گزارش داده که آکسفورد نامه ای محرمانه به دکتر کاوه موسوی داده و به وی گفته که در نتیجه اعتراض وی از این به بعد در فرایند پذیرش دانشجویان با دقت بیشتری عمل خواهد شد.

محتوای این نامه و دلیل آکسفورد برای محرمانه کردن نامه و اتخاذ مواضع سختگیرانه تر در آینده روشن نشده است از سوی دیگر، یکی از افرادی که متهم شده است براساس رابطه برای آقای هاشمی نامه معرفی به آکسفورد نوشته است طی روزهای گذشته به منصبی جدید در مجموعه مرتب با آیت الله هاشمی رفسنجانی منصوب شده است وی در پاسخ به خبرنگار الف حاضر به اظهار نظر نشده و گفته که اصولا در چنین مواردی مصاحبه نمی کند.

نقش مستقیم مهدی هاشمی در شکنجه و آدم‌ ربایی

معروفیت مهدی هاشمی در جهان، علاوه بر ثروت باد آورده از اموال مردم محروم ایران و رشوه خواری میلیون دلاری رابطه با معاملات نفتی مربوط به جریان بسیار شگفت انگیز دیگریست در مورد شکنجه و آدم‌ربایی هوشنگ بوذری در سال ۱۳۷۲، هوشنگ بوذری دکترای فیزیک از دانشگاه تورن، مشاور سابق

وزیر نفت در امور بین‏ المللی و سفیر سابق ایران در ونزویلا در سال ۱۳۸۴ می‌باشد، روزنامه گاردین از وی به عنوان رقیب تجاری مهدی هاشمی یاد می کند که در سال های ۱۹۹۳ با هدف متوقف کردن وی از دستیابی به یک قرارداد نفتی چندین میلیون دلاری وی را زندانی و شکنجه کرده است.

روزنامه انگلیسی گاردین گزارش داد وکلا روز چهارشنبه وارد دانشگاه آکسفورد شدند تا اوراق حقوقی دادگاه کانادا مبنی بر پرداخت غرامت چندین میلیون پوندی به هوشنگ بوذری، یک مرد ایرانی کانادایی را به فرزند رئیس جمهوری پیشین ایران تحویل دهند «دیوان عالی انتاریو» به صورت غیابی حکم داد که مهدی هاشمی برای جبران خسارات روحی و جسمی که به هوشنگ بوذری و خانواده او وارد شده است، ملزم به پرداخت ٣̷٧ میلیون پوند برابر با ۱۳ میلیون دلار غرامت خواهد بود.

به گفته هوشنگ بوذری که تابعیت دوگانه ایرانی و کانادایی نیز دارد در سال ۱۹۹۳ او به دلیل سرپیچی از پرداخت ۵۰ میلیون دلار به مهدی هاشمی رئیس وقت شرکت ملی نفت ایران، به مدت هفت ماه زندانی و تحت شکنجه بوده است. حکم دادگاه به دانشگاه آکسفورد محل تحصیل مهدی هاشمی فرستاده شده است اما چون مهدی هاشمی اغلب به دوبی سفر می‌کند، این حکم در قفسه مربوط به او قرار داده شده و نسخه‌ای از حکم به پروفسور اندرو همیلتون معاون دانشگاه ابلاغ شده است.

در این ویدیو توضیحات هوشنگ بوذری در رابطه با پرونده مهدی هاشمی‌ را مشاهده می کنید.

 دلایل اصلی بازگشت مهدی هاشمی به ایران

قطع حقوق ماهیانه ۱۴ میلیون تومانی و متهم شدن به شکنجه و آدم ربایی و پرداخت ۱۳ میلیون دلار می باشد از دلایل اصلی بازگشت مهدی هاشمی به ایران می باشد به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق پیش از بازگشت مهدی هاشمی بهرمانی به ایران حقوق او قطع شده بود؛ او که رئیس دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد است از شهریور سال ۸۸ جهت بازدید و رسیدگی به دفاتر و شعبات دانشگاه آزاد در خارج از کشور از ایران خارج شده بود که در سال ۹۱ حقوق او قطع شد و پیش از آن اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد در خصوص علت سفر پسرش به لندن گفته بود:

«ما در دانشگاه آزاد اسلامی شش واحد در خارج از کشور داریم که همه آنها مشکل دارند. می‌بایست کسی می‌رفت و رسیدگی می‌کرد. از لندن شروع کردیم و به لبنان رفتیم که باید توسعه پیدا کند. واحد دوبی مشکلات خاصی دارد. در زنگبار زمین دادند که هنوز نتوانستیم شروع کنیم.

در ارمنستان و تاجیکستان هم واحد داریم. باید رسیدگی می‌کرد که رفت…»، بر اساس همین گزارش، در مدت ۱۹ ماه که از ماموریت مهدی هاشمی به لندن می گذرد وی ماهیانه بابت حقوق و حق ماموریت مبلغ ۳۲۰۰ پوند همراه با ۴ میلیون تومان دریافت کرده است که با محاسبه قیمت پوند در بازار ارز تهران که بیش از ۳ هزار تومان است وی جمعا ماهانه حدود ۱۴ میلیون تومان پول دریافت کرده است بر اساس اخبار موثق در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد حقوق و حق ماموریت مهدی هاشمی قطع گردیده است.

پس از انتشار گسترده خبر حقوق میلیونی مهدی هاشمی در رسانه ها فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی به تکذیب این خبر پرداخته و در پاسخ به سؤال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا قطع شدن حقوق مهدی هاشمی صحت دارد یا خیر؟ اظهار داشت:

«واحد دانشگاه آزاد اسلامی در آکسفورد واحدی است که نه دانشجویی داشته نه فعالیتی انجام می‌داد. فقط ۳۰ کارمند محلی و ۵ الی ۶ نفر از ایران از جمله آقای مهدی هاشمی در آنجا فعالیت داشتند و مأمور به آنجا بودند. نامه‌ای از دولت انگلیس دریافت شده بود که حساب آنجا هم باید بسته شود و الا در تحریم‌ها دچار مشکل می‌شود؛ کلا واحد آکسفورد معلق شد و مأموریت همه افرادی که آنجا بودند لغو شده و به ایران بر می‌گردند».

در اینجا سوالاتی مطرح می شود که چرا برای دانشگاهی که هیچ دانشجویی در آکسفورد نداشته به ۳۶ نفر کارمند احتیاج بوده و حقوق ماهیانه این کارکنان و آقای مهدی هاشمی بهرمانی دقیقا چه مبلغی بوده که از بودجه مردم محروم ایران پرداخت میشده و این کارکنان از نزدیکان کدامیک یک از سردمداران حکومت اسلامی هستند؟

در این ویدیو مصاحبه رفسنجانی را مشاهده می کنید که در آن از صیغه تعریف بسیار می کند.

که احتمالاحقوق میلیونی ماهیانه بدون هیچ فعالیت مفیدی دریافت می کردند؟ و همچنین به چه علت در زمانی که بسیاری از نقاط محروم ایران با کمبود مدرسه و دانشگاه روبروست و کودکان ایرانی با مشقت بسیار و به خطر انداختن جان خود از کوره راه ها و رودخانه ها برای رسیدن به خرابه ای که نام بر آن مدرسه نهاده شده، تلاش می کنند حکومت اسلامی ایران چه اصراری برای ساختن دانشگاه در انگلستان و یا حتی زنگبار را دارد؟!.

در پایان به خانم عفت مرعشی یادآور می شوم که شوهر شما از مقصرین اصلی همه جنایت ها و کمبودهای اقتصادی ایران است و یکی از مسئولین اصلی حکومت فاشیستی اسلامی ایران و از پیشنهاد دهندگان طرح تجهیز و تکمیل نیروگاههای اتمی برای ساخت بمب اتمی بوده؛ طرح شومی که اکنون مردم ایران را از همه طرف در محاصره با تحریم های طاقت فرسا قرار داده و سایه شوم جنگی خانمان سوز را بر سر آنان افکنده!

نام هاشمی رفسنجانی بهرمانی به عنوان یکی از مظنونین اصلی عملیات تروریستی بمب گذاری رستوران میکونوس در جهان شناخته می شود و یکی از مسئولین اصلی حکومت فاشیستی اسلامی ایران و در مورد بازگشت ایشان به ایران نگران نباشید که شکنجه گران و قاتلانی چون سعید مرتضوی نه تنها از کار برکنار و محاکمه نشدند بلکه به پست های مالی حساس تری نیز ارتقاء یافتند.

زیرا که حکومت فاشیستی اسلامی ایران با استخدام جنایتکاران به عنوان سردمداران و پلیس و گشت ارشاد و… تاکنون حکومت دیکتاتوری قرون وسطایی خود را با ریختن خون معترضین و آزادی خواهان و کشیدن تسمه از گرده محرومان حفظ کرده است.

تنها موردی که در آن با شما موافقم اینست که اگر در دوره پهلوی آزادی سیاسی بود و شوهر شما هرگز به زندان افکنده نمی شد و افکار و اعتقادات دهشتناک ذهن بیمارش مورد نقد و تجزیه تحلیل روشنفکران قرا می گرفت، هرگز بیماران روحی و جنسی چون شوهر شما و روح الله خمینی که فتوای ارضای جنسی با نوزاد شیرخواره را مباح می دانند، به جان و مال و ناموس مردم ایران حاکم نمی شدند!

بن مایه ها:

خبر جدید از مدرک تحصیلی مهدی هاشمی

قطع حقوق ۱۴ میلیونی مهدی هاشمی رفسنجانی / آیا او به تهران باز می گردد؟!

نامه عفت مرعشی

فرهاد دانشجو حقوق ۱۴ میلیونی مهدی هاشمی را تکذیب کرد

گزارش‌گاردین درباره‌اتهامات مهدی‌هاشمی

پرونده بلاتکلیف رشوه ۱۵ میلیون دلاری استات‌اویل به آقازاده ایرانی

The Middle Road of Hashemi Rafsanjani

  • Atosa-bezar

    پاداش هوریان باکره در بهشت و احکام بیشمار جنسی در اسلام و دعاها و آرزوهای کورش برای محفوظ ماندن پارسیان از دورغ و ریا و توصیه انها به کردار رفتار گفتار نیک ،یک جابجایی ساده این مشکل را حل می کند یعنی صدور دختران ایرانی برای اعراب و واردات مردان راستکو نیک پندار و کردار

  • MK_Hiwa

    خانواده و خود هاشمی رفسنجانی دزد و آدمکش هم، مانند دیگر چپاولگران مرتبط با حاکمیت فاسد و دغلکار ایران، همواره از رانت‌خواری و فساد و بالاکشیدن بیت‌المال مردم ،به ثروت نجومی دست یافته‌اند و خصوصا در خلال جنگ خانمانسوز ایران و عراق بدلیل محرمانه(!؟!) نشان دادن خریدهای جنگ افزار از خارجیان، میلیاردها دلار پول بی‌حساب و کتاب را بالا کشیدند چونکه هیچ حسابرسی در کار نبود تا کسی مخارج واقعی را کنترل کند! (مدعی بودند که فروشنده و دلالها، رسید نمیدهند!؟! و پولهای هنگفت بنام دلال و یا خرید سلاح و بکام آنان غارت میشد!) در کنارش میلیونها انسان ساده لوح را یا به کشتن دادند و یا مجروح و شیمیایی و ناقص و آواره و دربدر کردند تا خود به چپاول سر سفره ملت بنشینند!! البته طایفه رفسنجانی و پاسداران جنایتکار مرتبط با آنان و ولی فقیه، بالاترین غارت را انجام دادند!
    یک توضیح هم لازمست که بنظر من این جمله نادرست است (… ملزم به پرداخت ٣̷٧ میلیون پوند برابر با ۱۳ میلیون دلار غرامت …) چون یک پوند حداقل یک برابر و نیم دلار است و ۳۷ میلیون پوند نمیشود ۱۳ میلیون دلار بلکه حدود ۵۵ میلیون دلار خواهد شد! لذا یکی از دو عدد غلط است!!
    هیـــوا

  • G Gdf

    رو رو برم اگه شما خدا را میشناسید این همه جرم وجنایت و قتل وادمکشی همسرتان برا چی بوده دیگه مردم شما رو شناختند خدای شماپول مقام وقدرت به یاری ایزد همینروزها بساطتون برچیده شده بلایی که سر صدام وپسرش اومد عینا سر پسرو دخترو شوهرت بیاد کثافتهای لاشخور

  • من پس از خواندن این مطلب صفحه شما رو پسندیدم به این گمان که شما هم آزادیخواه هستید!پس از دیدن اتهاماتی که به جنبش سبز وارد کردید دقیقا به سبک و سیاق جمهوری اسلامی سعی در وابستگی میرحسین به مهدی هاشمی داشتید سبب تاسف و پشیمانی شد! شما فقط به فحاشی و اتهام زنی میپردازید!