آیا افزایش بی رویه قیمت ها، نشانه قدرت نظام اسلامی است؟ ۱۰

در ایران قیمت ها ماه به ماه، و یا هفته به هفته بالا نمی رود، بلکه هر روز و حتی هر ساعت بالا که نمی رود هیچ، ولی پرواز می کند. اگر جامعه ما پیشرفت ندارد، اگر صنایع ما در حال رکود و شکست کامل است، اگر هواپیماهای ما به علت نداشتن قطعات یدکی و سوخت در گوشه فرودگاه آفتاب می خورد، و خلاصه این که اگر کفگیر رژیم به ته دیگ خورده، ولی خوشبختانه یک پیشرفت و یک ترقی و یک بالا رفتن در کشورمان آشکار بوده و آن نرخ خوراک و پوشاک و اجاره خانه است.

مثال معروفی است که می گوید جنازه آنقدر آش و لاش شده بود، که مرده شور هم دلش به رحم آمده بر آن های، های، میگریست. حالا، اگر این رهبر خردمند، این خدای فرزانگی و درایت متوجه پرواز قیمت ها نبودند، چه کسی در کشورمان شعور آن همه درک و فهم را داشت.

بنازم به شعور این آخوند ۵ تومانی مسجد لولاگر، این رهبر خردمند، فرستاده خدای آسمان هفتم بر زمین که با وجود میلیاردها دلار و یورو ذخیره فردی خود در بانک های خارجی، به آسانی و یک شبه متوجه گرانی سرسام آور شدند.

فقر و تورم سرسام آور در حال ویرانی میلیون ها زندگی در ایران است. چه بسیار خانواده هایی که از فرط نداری و درماندگی از هم پاشیده شده و نابود گشتند. چه تعداد پدر ها و مادرهایی که کارشان را از دست داده و برای سیر کردن شکم فرزندان شان کلیه های شان را به حراج گذاشتند.

فقر و تورم سرسام آور در حال ویرانی میلیون ها زندگی در ایران است. چه بسیار خانواده هایی که از فرط نداری و درماندگی از هم پاشیده شده و نابود گشتند. چه تعداد پدر ها و مادرهایی که کارشان را از دست داده و برای سیر کردن شکم فرزندان شان کلیه های شان را به حراج گذاشتند.

تا آنجا که نوکر مخصوص ایشان حسین شریعتمداری نیز صفحه نخست روزنامه خود را در تاریخ ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ به این درک و فهم ملایانه اختصاص داده، و البته در همان ستون افزایش قیمت و بیانات آخوندانه، رهبر معظم یاد آور شدند که؛« تهدیدهای دشمنان نشانه قدرت نظام اسلامی است»‪

ای بنازم به این همه هوش و ذکاوت رهبر معظم که یکشبه به راز پرواز قیمت ها پی بردند، در حالی که دولت جناب احمدی نژاد از داشتن چنین فراست و هوشیاری بی بهره بوده اند. نگارنده تصور می کند که رهبر معظم خواب نما شدند، و یا فرستادگانی از عالم غیب از این همه پرواز قیمت ها به ایشان خبر داده است.

البته رهبر معظم و خردمند علاوه بر کشف نخست، شیرین کاری دیگر هم فرمودند. ایشان مسئولین دولت و مجلس را نصیحت فرمودند که سال جدید را سال همکاری با یکدیگر بنامند. حال، معلوم نیست این همکاری در چه مورد، و چه جهت خواهد بود؟. شاید هم همکاری در حواله ارز بیشتر!.

هاشمی رفسنجانی نیز برای آن که در سایه قرار نگرفته، و از نظرها مخفی نماند، اظهار فضل فرمودند که؛ « تحقق محتوای نامگذاری امسال، نیاز به برنامه و تلاش دارد». با این گفتار، ضرب شستی هم به رهبر خردمند وارد ساختند که الکی نامیدن سال نو، به عنوان سال تلاش و کوشش، تا برنامه نباشد، افرادی مسئول نباشند، بودجه ای در نظر گرفته نشود، کاری از پیش نمی رود، و در این مورد روضه خوانی کاری از پیش نمی برد، و باید حساب و کتابی در کار باشد…

رهبر معظم و خردمند انقلاب با آن هوش سرشارشان را باید هزار مرتبه سجده کرد، زیرا ایرانی ساختند که از نظر گرانی گوی سبقت را از زیمبابوی برده است، و از نظر دموکراسی و آزادی به کره شمالی می گوید بیلاخ. بابا، ایوالله ما عجب روضه خوانی داشتیم و قدر و ارزش او را نمی دانستیم!.

البته رهبر معظم در مورد دستبردهای متوالی در بانک ها اظهار معلوماتی نفرمودند. در همین صفحه نخست روزنامه حسین شریعتمداری تاریخ ۱۷ فروردین، می بینیم که بهمنی رئیس کل بانک مرکزی از دریافت (سرقت) پول های متوالی بانک های گوناگون از بانک مرکزی اطلاع داده است. گویا رهبر معظم این بار نیز زیر سبیلی رد کردند، و مانند دزدی های هم بافوری عزیزشان محمد رضا خاوری خواهند گفت؛ «او از ماست، کاری به این دزدی ها نداشته باشید..».

علی خامنه ای، رهبر خودکامه و مستبد ایران، به شدت تأکید کرد که رسانه ها ماجرای اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی را کش ندهند چرا که دزد شخص رهبر و اطرافیانش می باشند. ۳۳ سال است که سردمداران رژیم ضد انسانی در حال پر کردن جیب های خود و خالی کردن جیب های مردم می باشند.

علی خامنه ای، رهبر خودکامه و مستبد ایران، به شدت تأکید کرد که رسانه ها ماجرای اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی را کش ندهند چرا که دزد شخص رهبر و اطرافیانش می باشند. ۳۳ سال است که سردمداران رژیم ضد انسانی در حال پر کردن جیب های خود و خالی کردن جیب های مردم می باشند.

توصیه فضول محله به رهبر خردمند- اکنون که رهبر معظم و خردمند ایران در نشستی با یال و کوپال خود، با یک روضه خوانی مشکلات گرانی را حل فرمودند، از این شخص فرهیخته و دانشمند درخواست می شود که در یک روضه خوانی دیگر مسأله توالت و دستشویی های ایران که به عنوان مراکز بهداشتی زن و مرد نام گرفته اند، بکنند.

زیرا بوی گند آنها از دهها متر در اطراف آزار دهنده است، و آدمی را به یاد کشورهای عقب مانده آفریقایی می اندازد که الحق از نظر دستشویی از رژیم اسلامی در مقام برترند. ناگفته نماند بوی گند دستشویی های مساجد نیز تا مسافتی دور، نوع بهداشت و اسلامی بودن آن را مشخص می کند!.

  • Desbiliun

    هیچ دانی که چرا آخوند ، دزداست ؟ دست در جیب ، این ملت  بردست ؟ // نصف  شب در ، حجره بیدار شده …ناگهان از همه ور ، کیر کلفتی خوردست //  او نداند پدرش کیست و هم ، مادر خود نشناسد ..چونکه از بچگی ..در حجره بسر می برده ست // حجره فیضیه جاییست برای ، کون گشاد …انگلان  جمع و حرف .. حرف مفت است //کون گشادی   بزرگ ، رهبر این جمع  شود .. چونکه با طی سلسله مراتب کیر خوردست //  شیخ جاکش و ملا بکش ..و فقیه کس کش …شغلی است شریف در اسلام ، محمد گفتست // بیکاری و کون گشادی و فروش  حرف مفت ،،،شعری هست قدیمی ،که بر سر هر فیضیه خفته ست خوار کسه های آشغال

  • Coolhandlook_11

    بسط به نظر شما مارک واجبی مورد استفاده امام حسین در کربلا چه بود؟ بررسی کامل واقعه کربلا و افسانه های القا شده به ما در مورد عاشورا (مقاله کامل)Filed under: مقالات, نقد دین — ۴۹ دیدگاه نوامبر ۲۹, ۲۰۱۱ همه ما داستان حسین و عاشورایش را شنیده ایم. جامعه و روحانیت شیعه مغز ما را از خردسالی با این داستان به ظاهر قهرمانانه و حماسی آشنا کرده اند.داستان حسین تشنه لب داستان زینب کبری داستان علی اصغر شیر خواره داستان ابوالفضل علم دار کربلا. به ما گفته اند که حسین آزادمردی بزرگ بود و یارانش جوانمردانی بی همتا.اما آیا این داستان و وقایع آن را به صورتی که واقعا اتفاق افتاده بود به ما گفته اند؟ یا که نه همه این ها دروغی برای باز نگه داشتن در دکان پر نعمت آخوندها و روضه خوانان بوده است؟در این نوشته سعی کرده ام با استفاده از منابع خود روضه خوانان و آخوندها واقعیت این داستان را به خودم و دوستان نشان بدهم پس با ما باشید تا آخر داستان حسین تشنه لب!نزدیک به ١۴٠٠ سال است مذهبیون شیعه حسین را در این روزها (عاشورا و تاسوعا) پای منبرهای دروغ و نیرنگ می‌کشند و حسینم حسینم راه انداخته و لعنت بر یزید می‌فرستند. عده‌ای هم که نه از تاریخ آگاهی دارند و نه بخود زحمت داده‌اند در این مورد تحقیق نمایند کور کورانه به سر و کول خود زنجیر و قمه زده نذر می‌کنند حسین واقعا که بود و چه کرد؟ آیا حسین واقعا ارزش بر سر و سینه کوفتن را داردحسین چه راهی رفته که ملایان از گفتن حقیقت داستان واهمه داشته و آنرا زیر قمه‌زنی و زنجیرکشی و فریادهای یا حسین مخفی می‌نمایند؟ آیا هرگز از خود سئوال کرده‌اید چرا؟! به ما گفته اند حسین و یارانش تشنه لب شهید شدند. جالب است که کتاب های خودشان به صراحت به وجود آب در خیمه ها اشاره شده تا جایی که حسین و یارانش قبل از جنگ به حمام می روند و برای رفع موهای زاید واجبی می کشند!تا وقتی که می خواهند بعد از مرگ با حوریان بهشتی هم آغوش شوند پاکیزه باشند! به این روایت توجه کنید: واجبی کشیدن امام حسین قبل از شروع جنگ آیا حسین تشنه شهید شد؟ چون به حسین نزدیک شدند، فرمود که برای او سراپرده ای برافراشتند، آنگاه فرمان داد که اندازه ای مشک آوردند و در جامی بزرگ با آب در آمیختند. در این هنگام حسین به درون شد و نوره مالید و سر و تن بشست و بر سراسر پیگر نازنین گلاب افشاند و شادان و چابک و دمان و آراسته بیرون آمد. عبدالرحمن بن عبد ریه و بریر بن خضیر همدانی بر در سراپرده ایستاده و هریکی کوشیدند که پس از حسین، او به درون رود و خود را بپیراید و بیاراید. بیر به شوخیگری با عبدالرحمن پرداخت. عبدالرحمن گفت: به خدا سوگند که این نه هنگام کار یاوه است. بریر گفت: مردمان من میدانند که من در جوانی و پیری به کار یاوه گرایشی نداشته ام، ولی از آنچه بر سرمان خواهد آمد، شاد و مژده یاب هستم. به خدا میان ما با دخترکان زیبای فراخ چشم بهشتی جز همین به جای نمانده است که ایشان با شمشیرهایشان بر ما تازند و آنگاه ما یکراست به آغوش آنان بال کشیم. چون حسین بپرداخت، این دو به درون رفتند. تاریخ کامل، نوشته عزالدین ابن اثیر، برگردان دکتر سید حسین روحانی، انتشارات اساطیر، تهران ۱۳۸۲،   پوشینه پنجم برگ ۲۲۳۵
    نمایش بیشتر نمایش کمتر

    • آفرین و درود بر شما که حقیقت گفته اید. با آرزوی بهترین برایتان- سهراب ارژنگ

  • Coolhandlook_11

    تعجب نکنید پیامبر اسلام با یک کودک ۹ ساله ازدواج کرده بود و با وی تماس جنسی بر قرار می کرد! این جا تعدادی از روایات در این مورد جمع آوری شده اند برای اطلاع بیشتر می توانید روی مقاله ها کلیک کنید و در مورد سن عایشه و زنان دیگر پیامبر اطلاعاتی به دست آوریدﺷﺒﯽ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺑﺮ ﻣﻦ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﮔﻔﺖﺭﺍﻧﻬﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﮐﻦ،ﻭ ﻣﻦ ﻫﺮﺩﻭﺭﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﮐﺪﻡ،ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﭼﺎﻧﻪ ﻭﺳﯿﻨﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺭﺍﻧﻬﺎﯼ ﻣﻦ ﮔﺬﺍﺷﺖ.ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻮ ﺩﺍﻭﻭﺩ ﮐﺘﺎﺏ۱ﺷﻤﺎﺭﻩ۰۲۷۰ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﮔﺎﻫﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻣﻦﺩﺧﻮﻝ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ،ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺍﯾﻨﮑﺎﺭ ﺭﺍ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ.ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﭘﻮﺷﯿﻨﻪ۷ﮐﺘﺎﺏ۷۱ﺷﻤﺎﺭﻩ۶۶۰ﻫﺮﮔﺎﻩ ﻣﻦ ﺁﺏ ﻣﻨﯽ ﺧﺸﮏ ﺷﺪﻩ ﺭﻭﯼﺟﺎﻣﻪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ،ﺁﻧﺮﺍ ﺑﺎﻧﺎﺧﻨﻬﺎﯾﻢ ﻣﯿﺘﺮﺍﺷﯿﺪﻡ)ﺗﺎ ﭘﺎﮎ ﺷﻮﺩ.(ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﺘﺎﺏ۲ﺷﻤﺎﺭﻩ۵۷۲ﻫﺮﮔﺎﻩ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺧﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﻣﺮﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵﮐﻨﺪ،ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﮐﻪ ﺍﺯﺍﺭ ﺑﻪ ﺗﻦ ﮐﻨﻢ،ﺳﭙﺲ ﺍﻭ ﻣﺮﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻣﯿﮑﺮﺩﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﭘﻮﺷﯿﻨﻪ۱ﮐﺘﺎﺏ۶ﺷﻤﺎﺭﻩ۲۹۹عجب پیامبری واقعا عجب الگوی خوبی بوده!

  • Coolhandlook_11

    نمی دانم چه حکایتی است که هر بار به توالت می روم یاد دکتر احمدی نژاد می افتم و وضع اقتصاد مملکت!  اوایل فکر می کردم به خاطر یادآوری چهره زیبای ایشان است. بعد به یاد اسم ایشان و خلاصه آن – ا.ن- افتادم و فکر کردم شاید این تداعی معنا است که مرا یاد آن بزگوار می اندازد. دیرتر به این نتیجه رسیدم که شاید برخورد ایشان با مقوله ای که امام راحل آنرا متعلق به خر دانستند و در فرنگ به آن اقتصاد می گویند چنین حسی به من منتقل میکند. به هر روی در هر روز چند بار به شدت و با تعصب به ایشان فکر می کنم و هر بار با حس آرامش و لذت از آن فضای محترم خارج می شوم.

  • Razmjoo

    با درود و سپاسِ فراوان بخاطرِ اینچنین زیبا اطلاع رسانی و افشاگری،
    امروزه همهِ مردم در این ماتمسرایِ اسلامزده، بدرستی میدانند که مافیای اخوندی که بمرتب از تمام سازمانهای مافیائی در دنیا خطرناکتر و دَخل باز تر است، ( چون با مذهب و اعتقاداتِ انحرافی جامعه همراهست ) بر روی هر چیزی که ادمی فکر بکند، دست گذاشته است. از زمین های شهری گرفته تا صادرات و واردارت و تولیدات داخلی و امور ساختمانی و جاده سازی و هر قلم دیگری، حتا توذیع مواد مخدر و نوشیدنی های الکلی.
    بطور خلاصه، هر کجا پول ساخته شود، این مافیای دینداران حتماً دستی در ان دارد.
    تنها راه رهائی از این مجوعهِ عظیم و بشدت فاسد، نجات مملکت از دست این نمایندگان الله و انداختن ان به ذباله دان تاریخ است.

    با مهر
    رزمجو

  • Abazarghafary

    این ز دستورات اسلام  عزیز است …  روزی ۱۷ رکعت کون هوا کردن //تسبیح  به جای خایه گرفتن در دست … در مسجد زیر منبر کون  دادن و لواط کردن //آخوند کون  طلبه و آیت دولا کون آخوند …با سلسله مراتب اسلامی گذاشتن و دعا کردن //به غلط جمله های عربی به جای نماز خواندن… کلاه کلاشی   بر سر مردم بیگناه کردن //  در حجره های تنگ و تاریک کون کونک بازی …بر سر منبر ذکر خدا کردن //آخوند کس کش است از اباذر بشنو … اسلام  دین آموزش کس دادن  و کون هوا کردن//این جماعت  به  ظاهر خایه خدا مالیدند … در خفا  چوب  به  کون پیغمبر و خدا کردن//

  • Bahtia_123

    و بهلول را گفتند که فرق « کهنه کودک » و « عمّامه » در چیست؟ گفت در اصلشان فرقی نیست. کهنه را در « زیر » گه گذارند، و عمّامه را « روی » گه.

    ادامه مطلب: چگونه می توان زمینه ی آزادی ایران از چنگال دژخیمان را فراهم کرد؟- بخش دوّم: مبارزات منفی | فضول محله http://www.fozoolemahaleh.com/2011/07/30/%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%da%86%d9%86%da%af%d8%a7%d9%84-%d8%af%da%98%d8%ae%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86#ixzz1s9M43SlS »

  • Bahtia_123

    درود بر جمهری کسلامی کیران

  • Camellot_11

     در جمهری اتمی ایران
    فیلم کامل حجه السلام والمسلمین حسن گلستانیفیلم کامل حجه السلام والمسلمین حسن گلستانی رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان تویسرکانحاج آقا گلستانی نایب حضرت آیت الله خامنه اینایب دوم امام زمان عجآخوند یعنی اسلام :امام خمینی گفتلینک دانلود فیلم کامل حاج آقا گلستانیhttp://rapidshare.com/files/156257188/Golestani.3gp.html