آیا از زجر سوختن و نابودی جگر گوشه های عزیزمان نباید خون گریست؟ ۲۴

واقعه دلخراش آتش گرفتن کلاس درس دبستان

با اندوه فراوان دریافتیم که دیروز چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱، بخاری نفتی کلاس چهارم ابتدایی دبستان دخترانه شین آباد واقع در روستایی به همین نام در ۵ کیلومتری پیرانشهر کردستان آتش گرفت و ۳۸ دانش آموز دختر این مدرسه با گرفتار شدن در کلاس درس دچار سانحه شدند. با اندوه بیشتر آن که هفت تن از دانش آموزان که دچار سوختگی شده بودند، پیش از فرستادن به بیمارستان جان خود را از دست دادند و ۳۱ تن نیز به بیمارستان منتقل شدند

این کلاس درس سوخته و از بین رفته است. آیا فرزندان و نورچشمان عزیز ما می توانستند از این جهنمی که ولایت فقیه برای مردم ایران درست کرده، جان سالم به در برند؟!.

این کلاس درس سوخته و از بین رفته است. آیا فرزندان و نورچشمان عزیز ما می توانستند از این جهنمی که ولایت فقیه برای مردم ایران درست کرده، جان سالم به در برند؟!.

این واقعه جان سوز که بر اثر کوتاهی و نادانی رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه صورت گرفت می تواند هر زمان در محلی دیگر، شهری دیگر، و دبستانی دیگر تکرار شود، بی تردید از جنایت و عملکرد ضد انسانی رژیم است. در سال گذشته نیز مانند آن اتفاق افتاده که ما در مقاله ای به آگاهی هم میهنان خود رساندیم. ما این جگر گوشگان از دست رفته و یا آسیب دیده را چون فرزندان خود می دانیم و  خود را در اندوه خانواده های در غم فرو رفته با همه وجودمان شریک می دانیم.

رژیم جهل و جنایت اسلامی به جای آن که به مشکلات مملکت بپردازد، به تاراج آن به نفع تازیان پرداخته، و در این گونه وقایع ناگوار که خود صد در صد مسئول آن است، به جای غمگساری و در سوگ این عزیزان نشستن، در دنباله دکانداری و فریب کاری خود، مراسم سوگواری برای تازیان ضد ایرانی به پا کرده، و از زندگی و هستی مردم ایران ضریح طلا می سازد و از کشور خارج می سازد.

این عمق فاجعه است. آخوند بیشرف جنایتکار،با ویران گری و چپاول کشور به نفع تازیان، موجب بلاهایی این چنین در مملکت ما می شود.

این عمق فاجعه است. آخوند بیشرف جنایتکار،با ویران گری و چپاول کشور به نفع تازیان، موجب بلاهایی این چنین در مملکت ما می شود.

کودکان چه سهمی در زندگی ما دارند؟

بی تردید، کودکان عزیزترین و پاره تن خانواده ها می باشند. از خانواده که بگذریم، آنان سرمایه و ذخیره آینده کشورند. اینجاست که علاوه بر حمایت و پشتیبانی خانواده ها، دولت و گردانندگان کشور نیز برای آموزش، پرورش، بهداشت و تندرستی، تحصیلات، و سرانجام کاریابی و مسکن فرد فرد فرزندان آب و خاک خود مسئولیت دارند. در جوامع و کشورهایی که انسان ها بر قدرت سوارند و خود را خدمتگذار مردم می دانند، سوای خانواده، هر فرد از شهردار، فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش، گردانندگان یک آموزشگاه، بهداری، دکتر، همه و همه برای پیشرفت تن و روان نوباوگان کشور خود نهایت تلاش و کوشش را دارند و در برابر هر کوتاهی و نا به سامانی نیز پاسخ گو هستند.

ثروت و سرمایه مردم کجا می رود؟، آیا صرف خانه سازی، ساختن دبستان، درمانگاه، و بهداشت مردم می شود؟!. نه، این چنین نیست رژیم با غارت گری و چپاول کشورمان، مردم را خاکستر نشین ساخته، ولی ارز مملکت را صرف غزه و لبنان و خوشگذرانی تازیان می کند.

ثروت و سرمایه مردم کجا می رود؟، آیا صرف خانه سازی، ساختن دبستان، درمانگاه، و بهداشت مردم می شود؟!. نه، این چنین نیست رژیم با غارت گری و چپاول کشورمان، مردم را خاکستر نشین ساخته، ولی ارز مملکت در راه خرافات افزایی و دکانداری آخوند صرف می شود.

اما، در کشور آخوند زده ما چه خبر؟

باید پذیرفت که حکومت اسلامی مرکب از گروهی آخوند با دستار و بی دستار، از بی تفاوت ترین، و بی عاطفه ترین رژیمی است که تاکنون بر سرنوشت مردم و کشورمان تسلط یافته است. این رژیم را باید مانند دزدان غارتگر و بی رحمی دانست که سر راه را بر مردم می گیرند، اموال آنان را چپاول، و به زنان تجاوز می کنند و هر گونه مخالفت و یا مقاومتی را با بیرحمی و خونریزی پاسخ می دهند. این رژیم در این ۳۳ سال کوچکترین کاری که در راه آبادانی کشور و به نفع مردم باشد، انجام نداده است. سرمایه های مردمی و بیت المال را برای واریز در حساب های خود ویا گروههای ترورستی حزب الله، ساختن و تجهیزات نظامی غزه و لبنان تاراج کرده، و کشور را به ورشکستگی کشانده است.

پول های دزدیده شده از کیسه مردم صرف ساختن ضریح و تازیان می شود، نه برای آبادانی کشور.

پول های دزدیده شده از کیسه مردم صرف ساختن ضریح و تازیان می شود، نه برای آبادانی کشور.

وظیفه دولت ها در آموزش و پرورش کودکان

دولت ها وظیفه و مسئولیت دارند که بهترین و آخرین امکانات آموزش و پرورش کودکان، برای هر سن، اعم از کلاس ها و آموزشگاههای بهداشتی، مجهز و خوب با آموزش گران تجربه دیده و کاردان، برای نوباوگان، دانش آموزان و دانشجویان فراهم سازند. اولیاء فرهنگ، اعضاء دولت، نمایندگان مجلس، در برابر هرکوتاهی و اشتباهی باید پاسخگو باشند و چنانچه ضرورت دارد، در دادگاه حضور یافته، محاکمه شوند و چنانچه محکوم شدند، به زندان رفته، و یا از کار برکنار گردند. نمایندگان مجلس، و وزیران نیز برای هر اشتباهی که منجر به زخمی شدن و یا مرگ کودکی می شود، باید محاکمه شوند و به سزای کوتاهی و بی توجهی خود برسند.

با دسته گل و دشمنی دیرینه آخوند با ملت ایران بیشتر آشنا شوید.

با دسته گل و دشمنی دیرینه آخوند با ملت ایران بیشتر آشنا شوید.

آیا برای فرزندان ما امنیت و آرامش وجود دارد؟

بدبختانه باید گفت که کودکان کشورمان به هیچ روی تأمین جانی و روانی ندارند. آنان پس از تولد، مانند علف هرزه پرورش پیدا می کنند، و کمترین ضمانتی در پیشرفت جسمی و روحی آنان با استاندارد درست و حساب شده نیست. کودکان در گزینش دبستان و محل آموزش خود آزاد نیستند. مدارس ما عمومن غیر بهداشتی، آموزش ها نادرست، و شماری از آموزش گران (آموزگار، دبیر، مربی) کار نا آزموده بوده، و در رشته و روش آموزش خود دانش و آگاهی کامل را ندارند.

امکانات آموزش اعم از آزمایشگاه، کارگاه، ورزش، کتابخانه، سالن های سخنرانی دیده نمی شود ویاناقص است. کودکان در محیط آموزشگاه از بهداشت و داشتن امکانات آموزشی درست محرومند، و کمترین همکاری میان خانه و مدرسه وجود ندارد. گناه همه این نادرستی ها، نابه سامانی ها، و اشتباهات مستقیماً بر می گردد به رژیم غیر مردمی و ضد ایرانی و در رأس آن خامنه ای.

اینهم از شاهکارهای دیگر رژیم ضد انسانی حاکم بر ایران.

اینهم از شاهکارهای دیگر رژیم ضد انسانی حاکم بر ایران.

نکته ای چند از آنچه گفته شد

از آنچه گفته شد ما تک تک گردانندگان و وابستگان رژیم را اعم از مسئولین آموزش و پرورش، بخشدار، شهردار، رییس آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش، نمایندگان مجلس رژیم، در این واقعه (جنایت) شریک جرم و کوتاهی آنان می دانیم و باید آنان در هرپست و مقام پاسخ گو باشند و به کیفر کوتاهی و روش ضد مردمی خود برسند.

  • nashenas

    هر سال این اتفاق برای گلهای عزیز وطن می‌افتد و بد از چندی ناله و زاری به دست فراموشی سپرده میشود در حالی‌ که حکومت موظف است که در کشور ثروتمندی چون ایران بهترین امکانات را برای فرزندان وطن فراهم آورد. و این ملت است که باید حق خود را بخواهد. ما را از خون گریستن چه حاصل؟؟؟

  • Raha111iran

    ماایرانیان اگربشوداسممان را ایرانی بگذاریم اسیرچنگال دشمنی هستیم بنام خرافات وجهل مرکب که فرزندآن موجودی است خطرناک بنام ملا-آخوند-شیخ یا هراسمی که داردهستیم.مادام که مردم سرزمین کوروش بزرگ اسیرچنگال خرافات باشندامروزفرزندان پاک وفردا سایراقشاررا زنده زنده میسوزانند.بقول فیلسوف بزرگ نیچه:ازکسی که کتاب زیادداردومطالعه میکندنبایدترسیدبلکه ازکسی بایدترسیدکه یک کتاب داردوآنرامقدس میپندارد.

  • احمد

    شما متاسفانه یک دروغگوی نادون بیشتر نیستی! چرا؟ چون اگه یک ذره هوش داشتی میدونستی که مقدار طلای مربوط به ضریح امام حسین (علیه السلام) کمتر از ۳ میلیون دلار قیمت داره و نه ۱۵ میلیارد دلار!!! که همین مبلغ به علاوه سایر هزینه های ضریح به صورت داوطلبانه  توسط مردم داده شده و دولت (که بنده خیلی میونه ای باهاش ندارم) دخالتی در این موضوع نداره.  مدارس باید تجهیز بشن و فرزندان این آب و خاک که مطمئناً از امثال نویسنده خائن نفرت دارند باید البته در بهترین و با عزت ترین شرایط تحصیل کنن ولی قسم میخورم که نویسنده وطن فروش این مقاله بی ارزش کمترین ناراحتی از موضوع پیش آمده نداره که هیچ، خیلی هم خوشحاله  که دستاویزی برای یاوه گویی پیدا کرده. متاسفم از اینکه میبینم بعضی ها گول اشک تمساح این ناجوانمرد رو میخورن و با اون هم داستان میشن.

    • mihan dust

       تو آدم خرافی و تازی پرست هستی که همانند بسیاری دیگر از خرد باختگان و راه 
      گم کردگان و پیروان پدیده شوم اسلام تازی، با پا فشاری در تاریکی و گمراهی و نادانی ماندن و آویزان بودن به دینی که آشکارا با فرهنگ و منش ایرانی بیگانه و ناسازگار و با ارزش های ایرانی و با گذشته درخشان ایرانی، همیشه در ستیز بوده و هست، میهن و مردم نگون بخت ایران را به این سرنوشت سیاه دچار کرده اید. بامید روزی که سزای همه تبه کاریهایتان را
      ببینید
       

      • Hsmohammadi

        آقای میهن دوست،باحال،همین گناه کاری های تو و امثال تو و دولت باعث این مشکلات شده.اینا همش خشم خداست و بس.امام حسین نیازی به اون ضریح نداره پس اونو حق ندارید بیارید وسط.اینا همش بی عقلیه ملت و دولت ماست.اینجا بیاید شر و ور بنویسید به کجا می رسید؟ با این حرفا نه زلزله ها تموم میشه نه سوختن بچه ها نه بی عقلی های ملت.تو که دم از میهن دوستی و ملت دوستی میزنی اگه مردی عملکن.به خدا اگه جلوی تو و امثال تو ۴نفر بریزن سره یه دختر یا یه پسر و تا حد مرگ بزنن و بخوان وسایلشو بدزدن ندارید برید نجاتش بدید پس با این حال باید گفت حرف نزنید و عمل کنید.با حرف به هیچ جا نمیرسید.

        • mihan dust

           چه میتوان گفت و چگونه میتوان  و میشود با کسانی چون تو که
          اینچنین  کورکورانه و نداشتن توان اندیشی، در سده ٢١، در سده ای که کشورهای پیشرفته دراندیشه و کار راه یابی به ستارگان و کهکشان های دوردست هستند   به خرافات و تاریک اندیشی و مرده پرستی پا بند هستند گفتگو کرد و بجایی رسید؟  

      • احمد

        جناب میهن دوست (ان شاالله!): پاسخ شما هم ناراحت کننده بود، هم مسرت بخش! و از طرفی هم جای تشکر داشت! تشکر به خاطر اینکه مثل بعضی هم مسلک هاتون  حداقل به وادی حرف های رکیک و فحاشی های چندش آور ورود نکردی! مسرت بخش چون مشتی کلمه باردار رو کنار هم گذاشتی ولی کل مطلب خنده دار شده و انگار چند خط رو حفظ کردی و تند تند نوشتی که یادت نره ولی خوب بی سر و ته شده (می بخشید) ولی ناراحت کننده چون من رو سر سوزنی نمیشناسی ولی متهم به خرافی بودن و تازی پرستی و خردباختگی کردی! باور کن همه رو اشتباه گفتی و شرم دارم جایگاه و شغل و تحصیل خودم رو بگم تا چیزی به شما ثابت بشه! در واقع شما آدرس غلط میدی و اون هم به خاطر تعصب غلیظ و کوری هست که باعث میشه درست نبینید. من فقط معتقد به دین و مذهبم هستم که در دمکراتیک ترین حالت بزرگان جنابعالی اون رو آزاد میدونن ولی شما ها به هرکسی با عقاید غیر توهین میکنید. کل مطلب من یک جمله واضح بود: هزینه ضریح ابا عبدالله الحسین سلام الله علیه ۱۵ میلیارد تومان است نه ۱۵ میلیارد دلار و شما آن را نزدیک ۳۰۰۰ برابر نوشتید و همون مبلغ هم که قیمت یک خونه مسکونی در بالا شهر تهران هست توسط مردم و با رضایت داده شده و بحث امنیت مدارس  اگرچه مهم هست ولی ربطی به مقدمات بافته شده ندارد. خداوند متعال همه ما و شما رو هدایت کنه ان شاالله.

        • mihan dust

           احمد خان، از سپاسگزاریت در باره اینکه به دشنام و نا سزا گویی روی نکردم سپاسگزارم! چرا بد دهنی و ناسزا گویی؟ این روش، شایسته آدم های ناتوانی است که چون چیزی بارشان نیست و برای گفتن ندارند ناچار به دشنام گویی روی میاورند، همانند پیروان سخت واستوار اسلام ناب محمدی! بهر روی، یاد آور بی سر و ته بودن نوشته ام شدی و مرا در این باره نیشخند کردی. باید بگویم که چون من از بکار گیری واژه های تازی در نوشته هایم با همه توانایی ام خوداری میکنم و به پارسی نویسی پا بندم، اینست که برای بسیاری بویژه برای آن دسته که کم آموخته هستند، سخت و دشوار مینماید و اینگونه نویسی از دید آنها خنده دار است. ولی از اینها که بگزریم، من میپذیرم که آدمها به دلیل نیازهای درونی و روانی خود نیاز به باور داشتن و آویزان شدن به چیزی را همیشه داشته و شاید در آینده هم داشته باشند. ولی باور داشتن به یک چنین دین دروغینی که تنها و تنها، توانسته با زور شمشیر و کشتار و ویرانگری و وحشت آفرینی، و نیرنگ و مردم فریبی، بر مردم نگون بخت ما چیره شود، از دید من هیچگونه پزیرفتنی نیست. باور کن که این سخت و درد آور است که می بینم که این خرد باختگی و پیروی کور کورانه از این دین دروغین بیگانه و شوم چه بر سر میهن و مردم ما آورده 

        • Irani

          Cheghdr pol migiri ke intor khodet ra miforoshy dasthayat ta aranj be khon marom IRAN alodeh hast omidwaram rozi be dadgah mardom sezay amalet ra bebini kesafat tazy haramzadeh

      • Meraj313

        تو مثل خیلی ها عقلت به چشماته من خودم شخصا از کارای مسئولان مملکتم راضی نیستم و میبینم که حرفاشون با اعمالشون جور در نمیاد از اسلام میگویند عمل نمی کنند اما هیچ وقت کور کورانه فکر نکرده و حرف نمیزنم وقتی من می بینم اسلام دینیست که منو به سعادت میرسونه دیگه نمی گویم اسلام دین فلان جورست و این حرفا. وقتی اینا خودشون می گویند اسلام این حرف رو زده و بعد بهش عمل نمی کنند اسلام چه تقصیری داره واقعا متاسفم از آدمهایی مثل شما که کور کورانه پیرو حرفای بی اساس افرادی نادان رو که از دین هیچی حالیشون نمیشه حق شما اینه که پیرو همین دین های از خود درآوردی باشین و خون و کثافت خودتون بخورین مثل شیطان پرست ها که کثافت خودشون میخورند و مسیحی و یهودیانی که دینشان تحریف شده است.و این رو بدان من طرفدار هیچ حزب و گروهی نیستم به جز دینم.

        • mihan dust

          تو هم همچون خرد باخته گان و مسخ شدگان این دین بیگانه و دروغین و شوم، دینی که تنها  با زور شمشیر و کشتار و ویران گری و  وحشت آفرینی و همچنین مردم فریبی توانسته بر سرزمین و مردم نگون بخت ما چیره شود، من و دگر اندیشانی چون من را میکوبی  بی آنکه کمترین شناختی از ما و یا حتی از این اسلام خودت داشته باشی. من اسلام را تنها بدلیل شناخت درستی  که از این پدیده  سیاه و واپس گرا دارم دروغ میدانم و این شناخت و آگاهی من از این پدیده هیچ کاری به رفتار و کردار نا درست سر دمداران کنونی در ایران و دیگر کشور های گرفتار شده در چنگال خونین  اسلام را ندارد. افسوس که تو و همانند های تو، آنچنان مغز شوری شده اید که آنچه بگویم بیهوده است و کار بردی رویتان ندارد

  • Mer Azma

    بهتر نیست به جای سا ختن مسا جد مدر سه ساخت و عبا دت را در خانه نمود. چراغی را که به خانه روا ست به مسجد حرام است.

  • Arrshad

    اینها نتیجه ظلم کورش پرستان در حق ملتهاى ترک و کرد و عرب و بلوچ و ترکمن است که این رژیم هم دنباله رو ان سیاست است و ظلم مضاعفى را بر مناطق سنى اعمال میکند. اون قبر کورش بهتره براى سنگ توالت مدارس این کودکان به کار بره(با عرض معذرت از صاحب اصلى اون بنا که در هر صورت به اسم این کورش کثیف هاى جک شده) رژیم کنونى با همه پستیش باز بیشتر از اون رژیم کثیف کورش تا حدودى رسیدگى کرده انصافاً.

    • mihan dust

        هر کشوری برای خود تاریخ و ا
      استوره
      هایی دارد که نماد و شناسنامه و بخشی از سرگذشت  آن کشور و مردم آن است. حتی کشورهای نو پا و بی تاریخ هم گرچه چیزی ندارند که بان تکیه کنند ولی برای خود نمادها یی میسازند که از یک سو شناسنامه آنها شناخته شود و از سویی دیگر آن نماد های خود ساخته به هم بستگی و غرور ملی مردم آن سرزمین کمک کند. کشور امریکا نمونه خوبی است . چونکه این کشور جوان که تنها ٢٠٠ سال است که پا گرفته ،ولی برای خود آنچنان تاریخ و استوره ها و قهرمانان گوناگون و رنگ و بارنگی ساخته که گویی اینکشور یک کشور کهن چند هزار ساله است! اکنون پرسش اینست که آیا شایسته است که ما ایرانیها با آنچنان پیشینه و سرگذشت کهن و با داشتن استوره ها و قهرمانان راستین و نه ساختگی، این چنین کنیم و خود رابا دشنام گویی و بی ارزش نشان دادن استوره های خود، بویژه استوره ای هم چون کوروش که تاریخ و دوست و دشمن به بزرگی آن رهبر بزرگ گواهی داده اند، خود را خوارو کوچک کنیم و کم بها نشان دهیم؟ که چه شود و چه سودی در این کار است؟ من نمیدانم که دشمنی و کینه تو  با کوروش از چه روی است و چرا به کسی که برای ایرانیها یک استوره  است اینچنین دشمنی نشان میدهی, ولی اگر هم ایرانی نباشی به باور من این کاری است نادرست و بدور از منش و مردانگی. 

      • Arrshad

        مگه ژاپن،انگلیس،آلمان،آمریکا،کره…اسطوره دارند اون هم اسطورهاى مثل کورش که یه دفعه ٨٠ سال پیش از استین صهیونیست زد بیرون؟سرزمین ما و ب نوعى منطقه ما توهم زده است این از دین زده هاش بگیر تا باستان پرستان ، ما نه اسطوره میخاهیم نه توهم ما باید با واقعیت ها روبرو شویم هر چند سخت و تلخ، من آتیست هستم و هیچ چیزى را مقدس نیمدانم و حساسیت خاصى هم به دروغ ها و یاوه سرایى هاى مثل کورش و منشور و کتیبه و از مسایل دارم حتى بیشتر از یاوه سرایی هاى اسلامى، و چاره در این میبینم که اون قبر کورش و خمینى و امامزاده ها …باید توالت بشند

  • Khestaki471

    وای به حال ملت احمق که برای رسیدن به یک بت ضریح ۲ نفر را در بروجرد کشتند. و وای به حال آنان که مردند بی مزد و بی پاداش

  • Ahurayeiranzamin

    درسته که مردم ایران از اعراب زخم خوردند ولی این دلیل نمی شه که به جای خدا، مرده بپرستند. توی هیچ دینی بیشتر از بت پرستی و بدتر از اون مرده پرستی چیز دیگری نکوهش نشده. ولی بخاطر جنایت عربها در ایران مردم ایران قبله خودشون را هزار و پانصد سال هست که گم کردند و از خدا پرستی به مرده پرستی روی اوردند! فقط مصریهای زمان فرعون برای مردگان ضریح می ساختند که همه جا خدا گفته که اینها را هلاک کرده و حتی قوم اسرائیل رو بخاطر ساختن گوساله طلا توسط هارون تنبیه نموده.شروع اسلام نیز با انکار بت پرستی شروع شد حال بگذریم از جنایاتی که عرب ها در حق ایرانیان کردند و به همین خاطر ایرانیان روی گردان شدند. خدا  یعنی آزاد شدن انسان از تعلق به بنده دیگرچه نوع زنده آن و چه نوع مرده آن. به هر حال نتیجه مرده پرستی که بخاطر کج دهنی به اعراب جنایتکار هزار و پانصد سال پیش  است کار خود را کرده و نتیجه آن همینی می شود که امروز داریم می بینیم یعنی کسی آخر میاد میگه که خدا در کتاب هایش باید تجدید نظر کند چون فراموش کرده بگوید ما واسطه خدا و مردم هستیم و داستان هایشان را در مورد کشته شدن مردگان مجهول الهویه بهتر از داستان های خداوند قلمداد می کنند. آخر همینی میشود که می بینیم که می گویند خدا یا کم عقل بوده و یا ظالم چون ما را باهوش تر از دیگران خلق کرده چون ما از بقیه بهتر کتاب های خدا را می فهمیم. در صورتی که خدا در همه جا گفته وی عادل و مهربان هست و گفته ای بنده من بخوان مرا تا اجابت کنم شما را و گفته خدا از رگ گردن به انسان نزدیکتر هست. در هیچ کتاب آسمانی ننوشته شمایی که این کتاب را میخوانی عقلت به درکش نمی رسد و بایستی از جناب آخوند سوال کنی چون خدا عادل و مهربان هست و بازخواست هرکسی را بر اساس درک وی از کتاب پیشکش شده به وی می نماید. و وعده سعادت را در هر دو دنیا را داده در صورتی که تنها خداوند را تنها پناهگاه امن خود بدانیم . امروز مردم بایستی به خود بگویند که خدا را بپرستیم یا بت ها و مرده های خلق شده توسط کافرانی که خود را بهتر از دیگران در درک خدا قلمداد می کنند. اینها همان شیاطینی هستند که خدا در کتاب های آسمانی خود بر آن تاکید کرده و گفته که این شیاطین را بایستی تا قعر جهنم فرو فرستاد. ای مردم ایران امروز روز انتخاب هست و این آخرین فرصت بایستی بین بت پرستی و خدای یگانه پرستی یکی را انتخاب کنید. یکبار دیگر عکس های ساختمان های ویران شده عراق، سوریه، افغانستان و غیره را ببینید. نگاه کنید که چطور زنان و کودکان سرگردان و مردان کشته شدند. امروز بهترین فرزندان ما را می کشند به آنها در سیاه چالهایشان تجاوز می کنند و زنان و دختران ما را به روسپیگری و مردان ما را به مواد افیونی هدایت می کنند. اموال ما را غارت می کنند و دارایی هایمان را در راه بت پرستی و مرده پرستی به نیستی می کشانند. ای مردم به هوش باشید که همه اینها نتیجه مرده پرستی شماست. آیا از این نشانه ها واضحتر چیز دیگری می بینید.آیا وعده خدواند را که در کتابهایش بزرگترین گناه را شرک به خدا نامیده که مرده پرستی بزرگترین شرک می باشد را نمی بینید. با هر بار مرده پرستی به جای ذکر خدای بزرگ ، نعمت ها از مردم رویگردان میشود. آیا با گوشت و جان خود این بلایایی که هر روز بیشتر می شوند را حس نمی کنید. وقت تنگ هست و ملل متحد قصد دارند شیطان را در این کشور نابود کنند چون این شیطان در همه جا فتنه برانگیخته و متاسفانه مردم عزیز ایران نیز از بین خواهند رفت. خانه هایمان ، کاشانه هایمان ، کودکانمان، زنانمان و مردانمان همه نابود خواهند شد. امروز روزی است که بایستی مرده پرستی را کنار بگذارید و به خدای بزرگ و یگانه روی آورید تا همه رستگار شوید. خدایا مردم عزیزم را از جهل و گمراهی به سوی خود هدایت کن که تو تنها مامن و پناهگاهمان هستی.  در ضمن مشخص نیست که این طلاها در عراق به دست چه کسی میرسد چون عراقی های زیادی درایران مشغول سرکوب ملت ایران هستند مانند سردار نقدی یا همان الحنانه ای که با این طلاها هفت جد بعد از خود را بیمه می کند 

  • Gameover6868

    واقعا این حکومت دیگه چجوری باید جناید کنه تا ما بفهمیم؟؟!!!!!!!

  • Gameover6868

    لعنت خدا بر کسانی که رفتند برای بدرقه ضریح

  • Meraj313

    آخه دروغ گوی نادان چرا مینویسی ۱۵ میلیارد دلار هزینه اون ضریح همش شده ۱۵ میلیارد تومان اونم رقم بزرگی نیست که باهاش مملکت از این رو به اون رو کرد با این پول میشه تو یکی محله های بالا شهر یه خونه خرید همین. خاک بر سر اون کسایی که این چرت و پرتا رو باور کنند اگه مرد مبارزه ای با صداقت بیا به میدان مگه شعارتان این نیست دغل کار.

    • IRANI

      chera 15 miliard toman hata yek toman kharj ghabr yek tazy zed irany beshe dar halike hezaran hezar mardom dakhel keshwar dar faghr wa ehtyaj hastan ta key mikhyn in mordehay tazy zed irani ra ke ba shamshir wa koshtan pedran ma wa tajawoz be madaran ma be iran amadand be parastyd, mordhay tazy ke zarehy be iran wa irani arzesh ghael nabodand ta key toy in donyay tarik hemaghat wa jehalet dasto pa mizanid wa sineh mizanid, in eslam kasif ra bayad dar towalet andakht beray hamishe ta betonim nefas bekeshim azad beshewim wa kherademan roshd konan

  • Sun_sea30

    ارشاد جان می بینم که نام کوروش بدجوری کونتو پاره کرده و تمام کامنتهای سایت را پر کردی از فحش و ناسزا به کوروش بزرگ .گفتی کوروش از استین صهیونیست بیرون امده و اسرائیلی است با این حساب بابک خرمدین و مولانا هم ترک هستند پورسینا و رازی و خوارزمی و…عرب هستند و جشن نوروز مال افغانها هست و…خب با این حساب ما ایرانیها از زیر بوته در امده ایم . گفتی من یک اتیست هستم و هیچ چیزی را مقدس نمی دانم عزیز دلم من هم یک بی دین هستم اما وطن فروش نیستم کوروش و بزرگان ایران زمین را مقدس نمی دانم اما با تمام وجود دوستشان دارم و به انها احترام می گذارم و سعی در لجن مال کردنشان ندارم .گفتی ارامگاه کوروش و خمینی و امامزاده ها باید تبدیل به توالت شوند خمینی و امامزاده ها را قبول دارم و همچنین قبر تمامی توده ایها و اسلامیستها و اتئیستهای (بی خدایان ) وطن فروش و زنا زاده ائی مانند شما ارشاد عزیز  که باید مستراح شوند و من دوستدار کوروش اولین کسی خواهم بود که بر فبر تو و وطن فروشانی مانند تو خواهم رید . در پایان از تو گنده ترهاش (صادق خلخالی ) هم امدند نتوانستند هیچ گهی بخورند .

    • Ershad

      از اون ارشاد جان، عزیز دلم من گفتن هات وفحش هاى بعدیش معلوم است مثل اربابت چقدر دروغگو و ریا کار هستید،مگه کورش خیالیتان نمیگه(در اصل اوهام شماها به چنین موجودى نسبت میدید)که ما را از دروغ محفوظ بدار؟نشان میده دروغ جز لاینفک شماهاست.براى من آزاد اندیش و آتیست شماها با اسلامیون و مذهبیون هیچ فرقى نداریدوبراحتى با تعویض یک اتیکت از بسیجى به سرباز کورش و با العکس بکار گرفته میشید

  • M Jafari

    شما متاسفانه یک دروغگوی نادون بیشتر نیستی! چرا؟ چون اگه یک ذره هوش داشتی 
    میدونستی که مقدار طلای مربوط به ضریح امام حسین (علیه السلام) کمتر از ۳ میلیون دلار قیمت داره و نه ۱۵ میلیارد دلار!!! که همین مبلغ به علاوه سایر هزینه های ضریح به صورت داوطلبانه  توسط مردم داده شده و دولت دخالتی در این موضوع نداره.  

    مدارس باید تجهیز بشن و فرزندان این آب و خاک که مطمئناً از امثال نویسنده خائن نفرت دارند باید البته در بهترین و با عزت ترین شرایط تحصیل کنن ولی قسم میخورم که نویسنده وطن فروش این مقاله بی ارزش کمترین ناراحتی از موضوع پیش آمده نداره که هیچ، خیلی هم خوشحاله  که دستاویزی برای یاوه گویی..