در حالی که اوباما از مرگ کودکان می گرید، خامنه ای کشتاردختران را بشارت اللهی می داند ۶

نا برابری رژیم اسلامی با هر رژیم انسانی دیگر

یک چکامه پارسی می گوہد:”میان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است”. این مقایسه رژیم غیر مردمی و فاشیست مذهبی ایران، با رژیم های دموکراتیک و مردمی جهان است. برای نشان دادن درستی تلخ این واقعیت، اجازه دهید که به چند گزارش کوتاه گذشته از کشورمان بپردازیم:

الف- راهیان نور

فرستادن دختران چشم و گوش بسته با اتوبوس های درب و داغون به بیابان های گورستان هزاران جوان عرب و ایرانی، گذشتن از جاده های نا امن، و نامناسب فاجعه ای را به وجود آورد که ۲۶ دختر جوان را در کام مرگ فرو برد، و عده ای را زخمی و ناتوان ساخت. شمار خانواده و گروههایی که در سوگ این عزیزان از دست رفته زندگی و آرامش خود را از دست دادند، ناگفتنی است.

رژیم جهنمی و ضد بشری با فرستادن دختران میهنمان به کام مرگ، شهر و استانی را به عزا و سوگواری نشاند.

رژیم جهنمی و ضد بشری با فرستادن دختران میهنمان به کام مرگ، شهر و استانی را به عزا و سوگواری نشاند.

فرستادن جوانان به کام مرگ

این سفر مرگ و تباهی را گروه ما “راهیان گور” نام گذاری نموده، زیرا کاربرد نادرست واژه “نور” یکی از شارلاتانی های آخوند و در راستای تحمیر و خرد زدایی هم میهنان ساده دل و کم مطالعه، به ویژه جوانان پاکدل و نیک سرشت کشورمان می باشد. این حادثه دلخراش و فراموش نشدنی که شهری و استانی را به سوگواواری نشاند، باید” کشتار عمومی رژیم” بنامید و نه یک حادثه و یا سانحه ساده زود گذر. زیرا درد سوزناک این واقعه جانخراش عمه عمر در تار و پود بازماندگان به جای می ماند.

واکنش خامنه ای نسبت به این کشتار

روضه خوان مشهدی که سه دهه است به جنایت های گوناگون، اقدامات و کارهای ضد ایرانی، و خیانت به کشورمان پرداخته است، با بیشرمی و بی حیایی گفته است که به خاک و خون در غلتیدن دختران عزیزمان را به “بشارت الهی” نسبت می دهد و کشته شدن آنان را موجب رحمت الله می داند . این گفته زشت و نازیبا دوچیز را نشان می دهد؛ نخست این که این آخوند کمترین احساس انسانی و غم خوارگی نسبت به این مصیبت جانگداز ندارد. البته جگرش برای زخمی شدن دو تروریست حزب الله و فلسطینی کباب می شود و با غارت و چپاول کشور، مزدوران تازی را خوشحال نگاه می دارد.
نکته دیگر، شناساندن الله مدینه به ما است که تکه پاره شدن و زجر بی پایان قربانیان این واقعه دلخراش و اندوه جاودانی بازماندگان را بشارت و شادمانی خدای عرب می داند. آیا ما مانند گوسفندان آنچنان بی خرد و ناآگاهیم که به چنین الله ضد انسان، و مالیخولیایی باور و اعتقاد داشته باشیم؟!.

در این ویدیو گوینده ای یکی از مسئولین وزارت آموزش را به زیر سئوال و پرسش می برد.

واکنش وزیر به اصطلاح آموزش به این کشتار

وقتی اتوبوس حامل دانش آموزان “راهیان گور” ، واژگون شد و ۲۶ دختر دانش آموز بروجنی، مظلومانه کشته شدند ، اولین واکنش وزیر آموزش و پرورش سلب مسوولیت از خود بود ؛ آنجا که حمید رضا حاجی بابایی در پاسخ به سوال خبرنگاران در باره این فاجعه غم انگیز گفت: بروید از مسؤولش بپرسید!
تو گویی که وزارت آموزش و پرورش و وزیرش ، در قبال دانش آموزان مسؤولیتی ندارند!

ب- چپ شدنی دیگر، و کشتاری دیگر

بنا به گزارش سایت روز، پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱،مطابق برنامه بسیج دانشجویی از یک میلیون نفری که در سال گذشته برای حضور در راهیان نور برنامه‌ریزی شده بود تا دانش آموزان چشم و گوش بسته را با تشویق و ترغیب و حتی تهدید برای تحمیر و خرد زدایی به این سفرهای جهنمی بفرستند، ، تنها ۷۳ درصد از دانش‌آموزان شرکت کردند، هزینه کردن پول زیاد و به خطر انداختن جان فرزندان عزیز کشورمان چه معنا دارد؟!. باید گفت هدف تنها تقویت افکار پلید آخوند و استمرار و پایداری حکومت آنان است.
ممتحن رییس بسیج دانشجویی که وظیفه اش فرستادن دانش آموزان و دانشجویان به کام مرگ می باشد، همچنین با اشاره به حوادث دیگری در همان روزها، گفته است: “همزمان با حادثه کشته شدن ۲۱ دانش‌آموز دختر، ۴۷ نفر دیگر در حوادث دیگر جان باختند که یکی از این حوادث در‌‌ همان ۲۴ ساعت وقوع حادثه کشته شدن ۲۱ دانش‌آموز دختر ۱۸ نفر کشته داشت”

در همین حال، محمدرضا مهماندار، فرمانده پلیس راه کشور، نقص فنی را عامل اصلی بروز این حادثه دانسته و شرکت‌های مختلفی را که این اتوبوس را تولید کرده و یا آن را معاینه فنی کرده بودند به عنوان مقصران اصلی این حادثه معرفی کرد.باین در حالی است که ممتحن، رییس بسیج دانش‌آموزی، نقص فنی را رد کرده: “اتوبوس در طول سفر سرعت پیش از ۸۵ کیلومتر نداشته است. حتی علت حادثه تخلف رانندگی یا سرعت غیرمجاز نبوده است، همچنین در مسیرهایی که سرعت مجاز ۵۰ کیلومتر بوده راننده اتوبوس از سرعت ۴۰ کیلومتر تجاوز نکرده است، اما در سه دقیقه آخر که منجر به این حادثه شد سرعت به یکباره از ۴۰ به ۷۰ و ۹۰ و در لحظه آخر به ۱۱۴ کیلومتر رسیده بود.

پ- تکرار کشتار در سال های پیشین

فرستادن گروه گروه دانش آموزان و دانشجویان ناآگاه، و یا کاروان راهیان گور، و کشته شدن پی در پی این عزیزان، مسأاله یک هفته و یک ماه نیست، بلکه ماهها و سالهاست که ادامه داشته است:
روزنامه اعتماد پس از بروز فاجعه ماه پیش، در گزارشی نوشته بود که این تصادف، “سومین تصادف اتوبوس های راهیان نور در شش ماهه گذشته است. مهرماه امسال نیز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس کاروان های راهیان نور و یک دستگاه مینی بوس حامل کارگران تاسیسات دریایی خرمشهر در مسیر این شهر سه نفر کشته و بیش از ۱۳ نفر مجروح شدند. در آذرماه امسال نیز اتوبوس کاروان راهیان نور که دانشجویان تبریزی مسافر آن برای زیارت عازم مشهد بودند، دچار حادثه شد… اما آمار مرگ و میر دانش آموزان و دانشجویان راهیان نور تنها مربوط به این شش ماه نیست و هر ساله در اول فروردین ماه خبر تصادف این اتوبوس ها، خانواده های زیادی را داغدار می کند. واژگون شدن یک اتوبوس کاروان راهیان نور در استان کرمان در روز اول فروردین سال جاری ۱۱ کشته و ۳۸ زخمی بر جا گذاشت. واژگونی اتوبوس کاروان راهیان نور یک بار دیگر در ۲۵اسفند سال ۸۸ گزارش شده بود که تلفات جانی نداشته اما ۱۱ مسافر آن زخمی شدند. پیش از آن، روز ششم فروردین سال ۸۷ اتوبوس کاروان راهیان نور در جاده شهرکرد به ایذه واژگون شد و در این حادثه ۲۷ نفر از سرنشینان اتوبوس کشته شدند”.

در بالا اتوبوس های مرگ دختران ناآگاه و ساده دل را به اجبار به بیابان های کشتار عراق- ایران می برند. پیامد آن یا خردباختگی و ذوب دختران جوان در آخوند است، و یا به کام مرگ رفتن.  در پایین، یک نمونه از صدها اتوبوس تکه پاره شده راهیان گور، و اردوهای خر سازی سی سال گذشته   رژیم  رانشان می دهد.   . رژیم مرگبار اسلامی سوای فرستادن مردم به کام مرگ کار دیگری تا کنون انجام نداده است. نفرین بر این رژیم ضد بشری.

در بالا اتوبوس های مرگ دختران ناآگاه و ساده دل را به اجبار به بیابان های کشتار عراق- ایران می برند. پیامد آن یا خردباختگی و ذوب دختران جوان در آخوند است، و یا به کام مرگ رفتن.  در پایین، یک نمونه از صدها اتوبوس تکه پاره شده راهیان گور، و اردوهای خر سازی سی سال گذشته   رژیم  رانشان می دهد.   . رژیم مرگبار اسلامی سوای فرستادن مردم به کام مرگ کار دیگری تا کنون انجام نداده است. نفرین بر این رژیم ضد بشری.

ت- سوختن دختران دبستانی

فاجعه دلخراش و ناگفتنی سوختن دختران کلاس درس دبستان… در شهر پیرانشهر را نمی توان از یاد برد، و داغ این حادثه دردناک را فراموش نمود. این دیگر نیزاز جنایت های آشکار و بدیهی رژیم نامردمی است. رژیمی که نزدیک به چهار میلیون از کودکان نازنین و عزیز کشورمان را در برابر آتش سوزی و انفجار بخاری های نفتی قرار داده، و برای نه میلیون دیگر دانش آموزان نیز کمترین امنیت زیستی، سلامت، و کار در دبستان و آموزشگاه های ویرانه و غیر بهداشتی، پیش بینی نشده است. بدیهی است تفاله های تازی از حمس و حزب الله، و یا مزدورن حسن نصرالله، باید دارای، آموزشگاه، بیمارستان، و خانه های بهداشتی باشند. در این موارد ملت ایران ارزشی ندارند و از دید رژیم تازی نژاد، قوم مجوس نامیده می شوند.

وزیر به اصطلاح آموزش چه می گوید؟

حاجی بابایی، یک بازاری بی فرهنگ و مزدور رژیم، وفرد بی احساس و بی مسئولیتی که به طور غیر قانونی این سمت بزرگ و حساس وزارت آموزش و پرورش رادر دست گرفته است، با بی اعتنایی و در کمال گستاخی و باز هم بیشرمی، در برابر سوختن و جزغاله شدن نونهالان گرانمایه کشورمان واکنشی نشان نداده است. در کشورهای دموکراسی که مردم از شر آخوند جنایتکار در امانند، کمترین سانحه و برخورد جسمی و روانی برای نوباوگان، که به نحوی و روشی قابل پیشگیری بوده است، موجب از کار برکنار شدن همه مسئولان فرهنگی و خدماتی آن خواهد شد. ولی این آخوند بی دستار، به طور غیر مستقیم آموزگار کلاس را مسئول این فاجعه دانسته است.

ماری رز آموزگار خردمند و شجاعی که جان ۲۰ کودک در یک کلاس را نجات داد. او به حال کشته شدگان کلاس های دیگر می گرید.

ماری رز آموزگار خردمند و شجاعی که جان ۲۰ کودک در یک کلاس را نجات داد. او به حال کشته شدگان کلاس های دیگر می گرید.

جنایتی که آمریکا را تکان داد

کشتن ۲۰ کودک ۵ تا ۱۱ ساله و ۶ آموزگار در شهر نیو تون از ایالت کانتیکات آمریکا، نه تنها مردم آن کشور، بلکه اوباما و مسئولین کشوری را نیز در سوگ و اندوه فراوان فرو برد. در این فاجعه و جنایت بزرگ، کمترین اشتباه و کوتاهی از جانب مسئولین کشور، و فرهنگیان صورت نگرفته، ولی هرکدام خود را به نحوی و روشی ملامت می کند که شاید می توانست از بروز آن جلوگیری نماید. در یکی از کلاسها، معلم موزیک که با شنیدن فریادها و صداهای ناهنجار احساس خطر می کند، درکلاس را از پشت قفل نموده، صندلی و میز و وسائل سنگین پشت در می گذارد و کودکان را به درون کمدهای لباس و گنجینه ها می فرستد و با جلوگیری از آمدن جوان مسلح به درون کلاس، عملن جان ۲۰ کودک را نجات می دهد.

۲۰ کودک بیگناه که قربانی یک دیوانه شدند و در دبستان سن هوک در شهر نیوتون از ایالت کانتیکات آمریکا جان باختند.

۲۰ کودک بیگناه که قربانی یک دیوانه شدند و در دبستان سن هوک در شهر نیوتون از ایالت کانتیکات آمریکا جان باختند.

مقایسه آموزگار دبستان پیرانشهر و دبستان…

در حالی که معلم موزیک با به خطر انداختن جان خود توانست جان ۲۰ کودک را نجات دهد، معلم دبستان شین آباد هنگامی که می بیند از بخاری کهنه و پوسیده نفت به بیرون نشت می کند، به جای آن که کودکان را به بیرون بفرستد تا در امان بمانند، با روشی بی خردانه بخاری داغ را با دست حرکت می دهد که به بیرون ببرد. بخاری در کنار در خروجی از دست او می افتد و نفت داغ به همه جا پراکنده شده، و کلاس درس را در شعله های آتش فرو می برد.

گفتاری چند بر آنچه گذشت

این مقاله مستند که مطالب آن بیشتر از روزنامه های حکومتی است، ببه خوبی نشان می دهد که ۱۳ میلیون دانش آموزان و همچنین دانشجویان ما بازیچه هوی و هوس رژیم آخوندی اند. رژیم با از تلف کردن بیت المال و خزانه مردمی، و با به قربانی فرستادن جوانان در سفرهای شستشوی مغزی و تحمیری، برای ماندن هرچه بیشتر و جاودانه ماندن رژیم خود از هیچ جنایتی فروگزار نیست.
بدبختانه، ملت به خواب رفته و بی تفاوت ایران نیز این کشتار و جنایت ها را می بیند و خبرهای آن را می شنود ولی همچنان بره وار تسلیم چاقوی سلاخ است. در چنین شرایطی جنایت، تجاوز، ظلم و ستم فراوان، و همه رفتارهای غیر انسانی رژیم قبح و زشتی آن را از دست داده است. ملت ما آماده است هرگونه توهین، بی احترامی، خفت، و خواری را کماکان بپذیرد و خم به ابرو نیاورد.

این ویدیو شرح جنایت جوانی ۲۰ ساله بنام آدام لانزا در دبستان آمریکایی نشان می دهد.
  • Irani

     آدم کش  دست اول بچه های بی پناه افغانستان و  فلسطین از ترس سفیدپوسهای آمریکائی که بهش ایراد نگیرند  دلغک بازی در آورده .. بیشخصیتها کی دنباله رو اجنبی میخواهید باشید

  • Anti_Khorafat

    درود بر همهی ایرانیان
    اتفاقاتی که در چند ماه گذشته ما شاهد اون بودیم بخشی از جنایت های رژیم ضد بشری ولایت فقیر است
    جنایت بزرگ داره در سوریه انجام میشه روزانه ۲۰۰-۳۰۰ نفر قربانی اهداف شوم رژیم ضذ بشری بشار اسد و همدستش حکومت ولایت فقیر از اینه گذشته شما احتمالا واقعه ی تلخ سال ۸۸ رو به خاطر دارید که هزاران جوان فرهیخته ایرانی برای رسیدن به حق طبیعیشون یعنی آزادی دستگیر شدند و زیر شکنجه قاتلان رژیم جان دادند بعدش هم که با بی شرمی تمام آخوند ۵ تومانی مردم معترض رو شورشی و جاسوسان امریکا و بریتانیا خواند و خون جوانان آزادی خواه با سکوت مردم ریخته شد این ها تمام داستان نیست این رژیم فقط با قتل و سانسور و دروغ و شارلاتانی هنوز به حیات منحوس خودش ادامه میده و بس.

  • Sahameddinghiassi

    رییس محترم جمهوری ایالت های متحده آمریکا. آیا در
    آمریکا قانونی برای حمایت مردم عادی وجود دارد؟

     

    آیا آمریکا تنها برای ثروتمندان و صاحبان زر زور یک کشور
    دارای امکانها هست و آیا این تنها دزدان عظیم شان و غارتګران شرکتهای بیمه و
    بانکها هستند که مردم عادی را از هستی به نیستی می کشانند؟

    دزدان حرفه ای و کانګسترهای آمریکایی با تسلط بر مثلا
    قانون در آمریکا مردم را غارت میکنند و چون راه های فرار را بلد هستند ونشانه
    وآدرسی از خود باقی نمی ګذارند لذا سیستم مثلا دادګاهی شما هیچ کاری نمیکند. باید آدرس دزد را بدانی تا دادګاه برایت تره خورد کند.

     

    کسانی بمن چک دادند ولی چکهایشان تقلبی بود و چون آدرس
    خود را عوض کردند دست من به هیچ جا بند نبود. در ضمن آنان وسایل خانه مرا هم
    ربودند و پلیس هم بیهوده است و کاری نمی کند. حتی سعی کردند از حساب بانکی من
    برداشت کنند بانک هم مرا جریمه کرد که چرا دزدان میخواستند از حسابت پول بردارند. آیا این ها عدالت در سرزمین امکانها هست؟ من توسط شرکتهای
    بیمه بانکها  مردم و دولت محلی غارت شده ام
    ولی ګویا برای سیستم مهم نیست؟ هیچکسی در تمامی سیستم بیهوده شما جوابګوی من نیست.
    مرا به سوی وکیلهای طماع راهنمایی میکنند آنان در حدود اموالی که از من غارت شده
    است پول جلو میخواهند. آیا این عدالت
    است؟

     

    من از هر سو ګرفتار دزدان شده ام بنام اینکه برای من وام
    ارزان میګیرند شرکتی بنام ګراند سرویس از من هزار دلار ګرفت و هیچ کاری نکرد.آنان
    با برګزاری چند مثلا نمایشګاه و سخنرانی از من پول ګرفتند و بعد هم شماره تلفن
    دادند وهمین؟ بعد هم بانکها مرتب
    بمن وام دادند با زور و تلفنهای مکرر.

     

    بدین ترتیب من که برای نیت خیر مدرسه شبانه روزی تاسیس
    کرده بودم توسط اورنژ کانتی مورد
    بی مهری قرار ګرفتم و آنان میګویند برو شکایت کن ولی وکیلی که حاضر شود مرا حمایت
    کند نیست. حالا من دارای اعتبار
    بدی هستم و هیچ شرکتی مرا استخدام نمیکند زیرا اموال من غارت شده است و من نمی
    توانم پول بانک را پس بدهم. در ضمن ارزش ساختمان مدرسه بیش از ۵۰٪ در صد کاهش داشته است و بانک نمی
    تواند یا نمی خواهد این مطلب را درک کند. 

    آیا این عدالت آمریکایی است که من غارت شوم و برای اینکه
    غارت شده ام جریمه هم بشوم.  میلیونها دلار
    از من غارت شده است من چګونه این پولهای غارت شده را پس بدهم. ارزش ملک هم که
    پایین آمده است چګونه نرخهای بالا را بدهم. بیش از ۸۰۰۰۰ دلار چک بمن داده اند که
    وصول نمیشود و سیستم هم بیهوده است چطور این پولها را من وصول کنم. شرکتهای بیمه
    خسارت ۲۰۰۰۰۰ دلاری را بمن نمی دهند چګونه من این پول را بدهم؟  اورنژ کانتی بمن میلیونها دلار خسارت زده
    است  چرا آنان پول مرا نمی دهند در صورتیکه
    من از هر طرف مورد دزدی و غارت قرار ګرفته ام چګونه سیستم توقع دارد من بدهی هایم
    را بپردازم؟ من اغراق نمی کنم
    تمامی مدارک نزد من موجود است منتها وکیلی و عدالتی نیست که حق مرا بستاند و سیستم
    بیهوده  و بمن چه است؟ اګر ثروتمند نباشی و
    نتوانی پول وکیلی بدهی در آمریک هیچ قانونی نیست. قانونها تنها برای ثروتمندان است وبس؟

     

    با احترام امیر سهام الدین غیاثی  

    • Arya

       دوست من خب زحمت کشیده تشریف ببرید ایران ( کشوری که همه امکانات برای مستضعفان فراهم است) زندگی کنید
      چه کسی ما همیشه باید ضعفهایمان را با ضعف های کشور های دیگر مقایسه کنیم؟
      و جناب غیاثی شما هم باید هنگام گرفتن وام بیشتر دقت میکردید

    • سیاوش

      مومن شما تو محاسبه اشتباه کردی چه ربطی به آمریکا داشت؟؟شما حواست به زندگیت نبوده به دولت آمریکا چه مربوطه؟؟؟تو امریکا یه عده کشته شده اند و دولت خودش رو مسئول میدونه چه ربطی به زندگی شما داره؟؟؟شما هم میتونستی وکیل بگیری و فریب نخوری….اینکه راهش در همه جای دنیا هست….برای توجیه کثافتکاری ج.ا. و انحراف اذهان خودتو ننداز وسط

  • Masoud

    مگر از راه و رسم تازیان و تازی پرستان به جز کشتار انتظاری است