قاضی مرتضوی، برادران لاریجانی و همه جنایتکاران حکومتی در پایان، واجبی خور نظام هستند! ۱۲

درگیری حزب های مختلف حکومت اسلامی یا به اصطلاح جنگ گرگ ها، پیش از هر انتخابات ریاست جمهوری اتفاق تازه ای نیست. با نزدیک شدن هر دوره انتخاباتی گرگ های گرسنه قدرت حکومتی به جان یکدیگر افتاده و سعی در به چالش کشیدن یکدیگر دارند. در تمام کشورهای جهان به چالش کشیدن های احزاب برای انتخابات و افشاگری یا به زیر سوال بردن، اعمال، رفتار، کردار، گذشته وابستگان و نمایندگان احزاب امری رایج است.

اما تفاوت این درگیری های در ایران به چالش کشیدن ها برای باج خواهی و یا زهر چشم گیری از حزب مقابل یا نزدیکان ولایت فقیه است، نه برای اصلاح احزاب و حکومت. زیرا که قاتلین و جنایت کاران و اختلاس گران و همکاران آنان همچنان، حتی پس از همه رسوایی های بیشمار در مسند قدرت باقی خواهند ماند.

استیضاح وزیر و افشای فساد مالی برادران لاریجانی

در جلسه استیضاح مجلس از وزیر کار، احمدی نژاد اقدام به پخش نوار ویدیویی افشاگری های فاضل لاریجانی، برادر رییس مجلس و رییس قوه قضاییه کرد. این نوار ویدیویی حاوی گفتگوی مخفیانه قاضی مرتضوی قاتل، متجاوز، و اصلی ترین متهم پرونده مخوف شکنجه گاه و قتلگاه کهریزک با فاضل لاریجانی بود. در این گفتگوی خصوصی فاضل لاریجانی به صراحت اعلام کرد که او و برادرانش درگیر فسادهای اقتصادی و سرپوش گذاشتن بر اعتراضات مردم محروم هستند. او همچنین به بستن قراردادهای از پیش واگذار شده و غیر قانونی و گرفتن رشوه حتی به نام افراد مرده اعتراف می کند و اینکه چگونه وضعیت مالی او در این چند ساله با همین رشوه گیری ها و بزن و ببند های حکومتی ارتقاء یافته!.

گزارشی از افشاگری احمدی نژاد و پاسخگویی لاریجانی به او

مارهایی سمی بر شانه های اژدهای ولایت فقیه

به گزارش پرویز قاضی سعید مفسر سیاسی رسانه پارس تی وی. محمود احمدی نژاد و قاضی مرتضوی بسیاری از مدارک خیانت ها و افشا گری های اطرافیان آیت الله خامنه ای و سران حکومتی ایران و نزدیکانشان را در دست داشته و این مدارک را از ایران خارج کرده و در اختیار افرادی امن قرار داده اند. این دو به عوامل حکومتی هشدار داده اند که با هرگونه تهدید از طرف حکومت به دستگیری یا قتل خود این اسناد در سطح وسیع منتشر خواهد شد.

به طور مثال نوار صوتی “روضه حسین پارتی” نوحه خوان معروف رهبری که چندی پیش منتشر شد از همین سری مدارک بود. از آن سو اطرافیان رهبری و دیگر مقامات حکومت اسلامی نیز ساکت ننشستند و اقدام به پخش نوار “آسانسور مالی وزیر عُلوم با رییس موزه ملی ایران” نمودند و این تازه آغاز ماجراست…، حقیقت این است که ضحاک ولایت فقیه مارهایی سمی بر شانه های خود پرورانده که اکنون توان کنترل آنان را ندارد و مدتهاست که کاسه واجبی ولایت، به کاسه چه کنم چه کنم تبدیل شده.

جنگ جنایتکاران و اختلاسگران و باج گیران حکومت

پس از بی آبرویی برادران لاریجانی در جلسه استیضاح وزیر کار. رییس مجلس حکومت اسلامی که خود نیز در این ویدیو محکوم شده و حتی توسط احمدی نژاد به منتشر شدن قسمت های بیشتری از این نوار تهدید شد. به مقابله به مثل پرداخت و از باج خواهی احمدی نژاد در مورد این نوار ویدیویی سخن گفت. چنان که لاریجانی نقل کرد؛ احمدی نژاد در مقابله با استیضاح وزیر کار، تهدید به پخش این نوار کرده بود.

لاریجانی خاطرنشان ساخت که او با این معامله موافقت نکرده. البته این عدم موافقت دلیل شرافت و قانونمندی او برای شناسایی مجرم و فرد خاطی نبوده است. بلکه به این دلیل می باشد که هر زمان نواری افشاگرانه وجود داشته باشد، بالاخره دیر یا زود، منتشر خواهد شد و همچنان که زمان اثبات کرده است. قول شرافت قاضی مرتضوی و احمدی نژاد هرگز هیچ ارزش و شرافتی در معنای واقعی ندارد.

مرتضوی و احمدی نژاد دو جنایتکار رژیم در کنار هم و در بغل هم

مرتضوی و احمدی نژاد دو جنایتکار رژیم در کنار هم و در بغل هم

چرا مرتضوی دستگیر و آزاد شد؟

پس از انتشار ویدیو افشاگرانه قاضی مرتضوی و فاضل لاریجانی، مرتضوی به سرعت دستگیر شد!. بر اساس گزارش خبرگزاری دولتی فارس، سعید مرتضوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی و دادستان عمومی و انقلاب سابق تهران، شامگاه روز دوشنبه ۱۶ بهمن، هنگام خروج از محل کار خود دستگیر شد. حتی معاون دادستان تهران هنگام بازداشت وی در محل حضور داشته‌ است. جرم او تصرف غیرقانونی در اموال دولتی در زمان تصدی ریاست سازمان تامین اجتماعی قید شده بود. بامداد سه شنبه ۱۷ بهمن، در کمال حیرت و کمتر از ۲۴ ساعت مرتضوی آزاد شد!.

به گفته سایت بازتاب و نظر بسیاری، آزادی مرتضوی به دلیل خط و نشان های احمدی نژاد قبل از سفر به مصر بوده است. هراس حکومتی از قاضی مرتضوی و احمدی نژاد کاملا اثبات شده است. وگرنه چه دلیلی برای رسیدگی نکردن به پرونده متهم اصلی کهریزک وجود دارد؟. متهمی که پس از اتهام جنایت در کهریزک حتی در کمال ناباوری ارتقاء درجه یافت، و هم اکنون اداره سازمان تامین اجتماعی یکی از بزرگترین سازمان های مالی و سرمایه ملی مردم ایران را نیز بر عهده دارد. حقیقت این است که برادران لاریجانی و ولایت فقیه و اطرافیانش، مدتهاست که به او به دلیل همین نوارهای مدارک فساد مالی و…، باج میدهند تا هفته گذشته که کفگیر باج دهی به ته دیگ ولایی اثبات کرد و آبروی برادران لاریجانی قربانی شد.

جنایتکاری، جنایتکار دیگری را متهم می کند!

احمدی نژاد خود دستش به خون بسیاری از جوانان ایران، شکنجه ها و احکام زندان و تبعید آزادی خواهان آلوده است. او ارزشی برای مردم ایران قائل نیست و همانطور که خود اعلام داشت مردم ایران را چون خس و خاشاک می داند. افشا گری او در جنگ بر سر قدرت با همپیالگان ولاییی هرگز نمیتواند لکه های ننگین جنایت او را از دامن پلید تاریخچه اعمالش بشوید. این حقیقت روشن حتی در ویدیو دیگری که در امتداد پرونده های فساد، قضایی و مالی بوسیله گروه احمدی نژاد منتشر شده، کاملا قابل اثبات است. جلسه ایست که بین بابک زنجانی، سعید مرتضوی ، سید حسن میرکاظمی و فرد دیگری برگزار شده.

همین سه نفر نامبرده از اختلاسگران و جنایتکاران مشهور حکومت اسلامی و حتی در عرصه بین المللی هستند. عکس اسلحه به دست سید حسن میرکاظمی در اعتراضات پس از تقلب انتخاباتی احمدی نژاد در کنار فرد به قتل رسیده و عکس های اسلحه به دست بابک زنجانی و همچنین سابقه ننگین اختلاس و جنایت این دو و سعید مرتضوی بر هیچکس یپوشیده نیست. حقیقت این است که اقدامات احمدی نژاد و اطرافیان رهبری بر ضد یکدیگر، تنها همه گیر شدن بوی لاشه فاسد شده نظامیست که یک یک اعضا بدنش پی در پی به زمین می افتد.

این ویدیو گفتگوی پشت پرده دزدان و جنایتکاران رژیم است.

حامیان جنایات دیروز، متهمین امروزی هستند

گرچه همواره گرفتن حق مظلومین به خرافات به انتظار نشستن برای سزای مکافات ظالمین برتری دارد. اما می توان گفت که سرانجام جنایات حکومت اسلامی در زمان انتخابات احمدی نژاد دامن همه گروه های سیاسی را گرفت و احمدی نژاد و همراهانش هم اکنون. خطری برای حامیان گذشته خود که بر جنایاتشان سرپوش گذاشتند محسوب می شوند….

قربانیان خودی نظام

حقیقت این است که جنایت کاران در هر رژیمی، همواره قربانیان در موقع لزوم هستند. زمانی که یک مهره حکومتی جنایتکار به یک مهره سوخته تبدیل شود و یا دردسر جنایت کاران و متخلفین از حد معمول فراتر رود، این افراد خائن و وطن فروش گوسفند قربانی حفظ نظام خواهند بود. شباهت اسمی، شغلی، سعید امامی و سعید مرتضوی بسیار قابل تامل برای همه سرسپردگان جانی یک حکومت مذهبی است. اینکه حتی برادران لاریجانی نیز در این درگیری رسوا شدند، و حتی به دلیل کاسه لیسی و سرپوش گذاشتن بر جنایت حکومت اسلامی، به آنان ترحمی نشد. تا شاید با احمدی نژاد و مرتضوی معامله ای برای سکوت بیشتر انجام شود.

نشانه ای روشن از این حقیقت است که هیچ جنایتکاری هرگز از رسوایی در امان نخواهد ماند. در واقع احمدی نژاد دلقکیست که در حال کشیده شدن در مرداب همه اطرافیان را به همراه خود خواهد کشید. و روش بگم بگم با ضبط نوار و صدای حکومتیان رسمیست که بدعت گذاشته شده و در حکومت اسلامی رواج بیشتری خواهد یافت. گرچه یک کشور جهان سومی، هرگز قدرتمند و پیشرفته نخواهد شد، به دلیل نمایش زنبارگی وزیر دولت در آسانسور و جوک های ناموسی حسین پارتی مداح رهبری و سیرک فساد مالی و قضایی و رشوه خواری سه برادر عراقی که مجلس و قوه قضاییه ایران را در دست دارند.

این ویدیو سرگذشت یک عضو فراری رژیم است که نتوانسته با گرگها کنارآید. آنچه که پیداست، ما با یک عرب نژاد سرو کار داریم تا با یک ایرانی اصیل!.

کلام آخر

آنچه مسلم است یک کشور تنها با آزادی، مردم سالاری، قوانین حقوق بشری، نظارت و اجرای عادلانه این قوانین و ذکاوت سیاسی در رابطه با کشورهای خارجی به قدرتی جهانی با مردمانی خوشبخت تبدیل خواهد شد. و نه با جنایات مامورین حکومتی و یا افشاگری هایی بدون رسیدگی به جرم متهمین بوسیله یک سیستم قضایی معتبر. همه جنایتکاران و حتی سران حکومت های دیکتاتوری در پایان قربانی قوانین و روش های غیرانسانی حکومت خود خواهند شد، و یا نامی به ننگ و نفرت از خود و خاندان خود به جای خواهند گذاشت.

در صورتی که میهن پرستان حتی پس از تبعید، قتل یا فوت شان همواره قهرمانانی جاوید در یاد و نام هم میهنانشان باقی خواهد ماند. چنان که حتی شرافت و حرمت قتل فریدون فرخزاد، احمد کسروی، زنده یاد شاپور بختیار و بانو فرخ‌رو پارسا، در نظر میهن دوستان و تاریخ ایران، افتخاری بس بزرگ و غیر قابل وصف است به زندگی انگل وار قاضی مرتضوی و برادران لاریجانی.

بن مایه ها:

متن کامل فایل صوتی گفتگوی فاضل لاریجانی و مرتضوی که توسط احمدی نژاد قرائت شد

ارتباط آقای ز با مافیای حامی احمدی نژاد +عکس

جوابیه بابک زنجانی و افشای عکسهای حیرت انگیز او توسط بازتاب

فیلم کامل جلسه فاضل لاریجانی با سعید مرتضوی

فیلم تقاضای رشوه ۳۰ میلیاردی لاریجانی از مرتضوی

  • (ا.و.گ.ا)

    به یارن ومبارزان درون میهن
    پیرو نکات هوشیار باش ، از هر طریق ممکن ، شناسایی کنید آنانی که امشب بر پشت بام ها ندای الله اکبر سر می دهند و در راهپیمایی فردا شور می آفرینند.
    ========================================================================================
      (ا.و.گ.ا) می گوید:
    ما هر یک ، قطره ای هستیم از باران ، این نم نم باران ، دیر یا زود چون رگبار خواهد بارید و چهرۀ کشورمان ایران را ، از آلودگی ها وناپاکی ها خواهد شست ، تا زندگی ، طراوت وشادابی را به آن باز گرداند.

  • Ooo

    به یاران ومبارزان درون میهن
    پیرو نکات هوشیار باش ، از هر طریق ممکن ، شناسایی کنید آنانی که امشب بر پشت بام ها ندای الله اکبر سر می دهند و در راهپیمایی فردا شور می آفرینند.
    ========================================================================================
      (ا.و.گ.ا) می گوید:
    ما هر یک ، قطره ای هستیم از باران ، این نم نم باران ، دیر یا زود چون رگبار خواهد بارید و چهرۀ کشورمان ایران را ، از آلودگی ها وناپاکی ها خواهد شست ، تا زندگی ، طراوت وشادابی را به آن باز گرداند.

  • OptionSam

    شعار مردم بر روی بامها و خیابانها و بر در و دیوار:
    “ننگ و نفرین بر جمهوری اسلامی و رهبران جنایت کار آن”
    “ننگ و نفرین بر اصلاح‌طلبان دروغ گوی اسلامی”
    “زنده باد ایرانی‌ آزاد  و سر افراز”
     

  • OptionSam

     “آخوند خوب، آخوند زیر خاکه”

  • Dinaamiri

    بوی گل سوسن و یاسمن آید، عطر بهاران کنون، از وطن آید
    دییییییییییییییییو چو بیرون رود، فرشته درآید
    رهبر محبوب خلق از سفر آید
    بگذرد این روزگار، تلخ تر از زهر
    بار دگر روزگار چون شکر آید
    ینی الان ما داریم شکر میخوریم، دولپی هم میخوریماااااا

  • Cadqoda

    خدایا تنها امید ما تویی دست دزدان و ظالمان را رو کن آنچنان که رو کردی ….

    مرگ و ننگ بر هرچی دزد و خائنی که تو این مملکت هستند حالا چه رئیس جمهور باشه و چه رئیس مجلس. بیچاره مردم و رهبر این کشور که هر سری این مسئولین نفهم و احمق صوتی و بهانه به دست دشمنای این مملکت میدن و اونا شروع به سوء استفاده میکنند.
    البته معلوم نیست که من و شما هم اگه جای این مسئولین بودیم چه وضع و اوضاعی داشتیم و الآن چقدر به جیب زده بودیم تا زمانی که مسئولین راه اسلامو و خط رهبری رو سرلوحه کار خودشون قرار ندن اوضاع بهتر نمیشه.
    خدایا عاقبت این مملکت و مردمو ختم به خیر کن

    • mihan dust

        کدخدا جان، بگمانم که آنچنان باین دین دروغین اسلام با جان و دل باور داری که هرچه بتو گفته و نشان داده شود، باز کاربردی روی مغز شسته شو داده شده ات نخواهد داشت، چرا که بدون اینکه خودت آگاه باشی، توانایی آزاد اندیشی، بیرون از چهار چوب اسلام را نداری. بنابراین تنها باین پسنده میکنم که بگویم که هرچه که میکشیم از این دین اهریمنی و شوم است، وتا هنگامی که  بیشترین مردم نگون بخت ایران همچنان در گرداب نادانی و مرده پرستی دست و پا میزنند و در تار و پود عنکبوتی این دین دروغین گرفتارند، هیچ چیزی بهتر از اینی که هست نخو اهد شد. راه اسلام راستین همین است که دزدان و آدم کشان کنونی چیره بر کشورمان پیرو آنند و تو خرد باخته نا آگاه هنوز آرزویش را میکنی.    

      • Hamid-koroush

        ببین توهم اونقدر از دین بدت اومده که همه گند کاریها رو به پای دین میذاری! اشکال اصلی دینداری نیست عزیز من بیخردی و بیعقلی و تعصب بیجاست

        • mihan dust

           خوبه پیش از اینکه برای این دین واپس گرا و ویران گر و دروغین بیگانه، بیخود سینه چاک کنی، کمی پژوهش و جستجو کنی و سرگذشت اسلام را از آغاز تا کنون بخوانی و بویژه بخوانی و یاد بگیری که اسلام چگونه بر میهن و مردم نگون پخت ما چیره شد. این پژوهش را در دروغ پردازی های آخوند ها  و نوشتار آنها جستجو نکن. هیچ بقالی نمیگوید که ماست من ترش است!!
           چون تو در یک کشوری که  اسلام بر آن چیره است زندگی میکنی و مسلمان زاده ای، نبایستی که دلیل باور و پایبندی تو به این پدیده شوم خونبار باشد. بدبختانه نیاز آدمی به باور داشتن و آویزان شدن بهرچیزی و ترس و وحشت  از خدای نادیده و آتش دوزخ، توانایی آدم را از بکار گیری خرد و آزاد اندیشی میگیرد. 
           در اینجا من نوشته کوتاهی از (بابک پرسا) برایت میآورم که در پاسخ یکی دیگر از خوانندگان چندی پیش نوشته بود و در آن به نوشته تاریخ نویسان بنام و ارزشمند در باره اسلام، روی آوری شده:   

          گواه تاریخ، اعراب مسلمان با تاخت و تاز پی در پی به ایران زمین، با دزدیدن دارایی ها و گنجینه ها و سوزاندن کتابها و خانه و کاشانه ایرانیان، با کشتار و گردن زدنی و به بردگی کشاندن و تجاوز نمودن زنان و دختران و پسران و فروختن آنان در بازار برده فرشی مکه و مدینه و حجاز، همزمان با نگهبان گذاشتن مرد عرب شمشیر بدست در هرخانه ای، بنام سید و آقا و “صاحب و مالک” آن خانه و خانواده، با گرفتن{ جزیه } باج و خوراک وپوشاک، آنان را با زور شمشیر و ترس برای خواندن قرآن و نماز، تسلیم اسلام خونین محمدی می کردند. – تازیان غنیمت گیر الله، آنچنان زور و ترس و هراس بر مردان ایرانی وارد میکردند که بی شرمانه، نوبت همخوابگی با زن و دختر آن خانه ، نخست بر آن مرد تازی و سید و آقای اسلامی بود. – راهزنان بیابانگرد تازی، با نام سید و آقای اسلامی، هرخانواده ایرانی را بنام اسیران و غنایم جهاد اسلامی، بکارهای سخت و سنگین وادار می کردند. با دشمنی تاریخی اعراب اسلامی با ایرانیان، در میان

           در قرآن سوره توبه -آیه ۲۹- آمده است: بر شما مومنان به الله واجب است که  کسانی را که به الله ایمان ندارند و دین حق اسلام را قبول ندارند آنها را اسیر کنید تا با حقارت جزیه بپردازند وگرنه آنان را گردن زنید و بکشید.نگاه کنید به کتاب” تولد دیگر” نوشته زنده یاد شجاع الدین شفا و کتاب” دو قرن سکوت “نوشته زرین کوب. ”  زرین کوب. ” نه اسلام- نه قرآن- جاوید نام ایران ” { بابک پرسا }ادامه مطلب: چپاول وغارتگری تازیان پس از پیروزی قادسیه و از انقلاب ۵۷ تاکنون | فضول محله http://www.fozoolemahaleh.com/2010/10/26/

    • شما خجالت نمی کشید که خط رهبری اتان، یعنی خط جنایتها، دزدی و چپاولگری ها را توصیه و تبلیغ می کنید؟ این تبلیغ زشت، ظد ایرانی، و ضد انسانی یعنی چه: “تا زمانی که مسئولین راه اسلامو و خط رهبری رو سرلوحه کار خودشون قرار ندن اوضاع بهتر نمیشه.”

      شما به دلیل حقوقی که از این رژیم جنایت کار دریافت می کنید، همچنان به کارهای خیانت بار خود ادامه می دهید. بهتر است خجالت بکشید و دست بردارید. سهراب ارژنگ 

  • مهمان

    “قاضی مرتضوی، برادران لاریجانی و همه جنایتکاران حکومتی در پایان، واجبی خور نظام هستند!”
    تصورتان را اشتباه میدانم.

  • درودبرشما.سرکارخانم.بختیاری.بنده.تصورنمیکنم.نه.امثال.مرتضوی.و.لاریجانیهای.عراقی.بالاخره.جام.واجبی.را.بخورند.اینها.۳۴٫سال.است.باخیالی.اسوده.جوانان.وغیرجوانان.ایران.را.دسته.دسته.میکشند.و.بازهم.سرجایشان.نشسته.اند.ومیکشند.امریکا.ازروز.اول.که.این.رژیم.جاافتاد.صد.هاسند.جنایت.از.اینها.نشان.داد.و.هیچ.کاری.با.صدام.و.قذافی.نداشت.و.هیچ.سند.جنایتی.هم.ازانها.نشان.کسی.نداد.اما.صدام.را.به.داراویخت.و.قذافی.راهم.درخیبانهای.لیبی.کشت.اما.هنوز.این.