کنکاشی پیرامونِ اَخلاقِ انسانی و زَمینی ۱۵

بشر در قرن ۲۱ هنوز هم گرفتار خرافات قدرت های آسمانی ادیان است که همگی از خدایان درون کهکشان ها به زمین می رسد. تنها چیزی که بدان توجه نمی شود، اخلاق، منش، خردمندی، انیشیدن و کرامت انسانی است.

بشر در قرن ۲۱ هنوز هم گرفتار خرافات قدرت های آسمانی ادیان است که همگی از خدایان درون کهکشان ها به زمین می رسد. تنها چیزی که بدان توجه نمی شود، اخلاق، منش، خردمندی، انیشیدن و کرامت انسانی است.

چه نیازی به خوب بودن است؟

دوستی پرسید: اگر اخلاقیات از دین نیامده و بهشت و جهنمی نیست چرا باید خوب بمانیم؟ چه دلیلی دارد افراد به بدترین جنایات دست نزنند؟ نگارنده می داند که این پرسش خیلی از دوستان دیندار حتی بی دین هم می باشد، برای همین تلاش کرده تا بطور خلاصه پاسخی دهد.

نخست اینکه سابقه ی اخلاق بیش از ادیان است، اگر پیش از آمدن ادیان ما اخلاق نداشتیم که باید نسل بشر منقرض می شد، حیوانات هم در حد خود اخلاقیات دارند؛ بیشتر کارهای بد و غیراخلاقی سود کوتاه مدت دارند و زیان بلند مدت و کارهای اخلاقی بیشتر در کوتاه مدت سودی ندارند و حتی ممکن است زیان داشته باشند اما در بلند مدت برای خود فرد و جامعه سودزا است.

یک نمونه عینی مثال می زنم: قوانین راهنمایی رانندگی را یک نمونه کار اخلاقی در نظر بگیریم که حتی دین درباره آنها سخنی نگفته است، در کوتاه مدت تخلف از آنها سودزا است، اینکه سبقت غیرمجاز بگیریم، از خیابان خارج از خط عابر پیاده رد شویم، چراغ قرمز را رعایت نکنیم و…! سود کوتاه مدت آن هم تنها تا زمانی است که ما تنها فرد یا از معدود افرادی باشیم که این تخلف را بکنیم ولی وقتی این کار غیراخلاقی تبدیل به عادت اجتماعی شد، اختلال در رفت و آمد معضل همه می شود و هر فردی حتی من نیز سود کوتاه مدت خود را از دست می دهم.

انسان خردباخته و بی اندیش اسیر خرافات و تحمیر ادیان آسمانی

انسان خردباخته و بی اندیش اسیر خرافات و تحمیر ادیان آسمانی

چون فرد دیگری هم از مسیر دیگر، چهارراه چراغ قرمز را عبور می کند یا دیگری جلوی من سبقت غیرمجاز می کند و ترافیک خیابان را دچار مختل می کند و زمان مسافرت من را افزایش می دهد. دروغ گفتن، دزدی، کشتار یا هر کار غیراخلاقی دیگر را می توانید در همین الگو ببینید. من اگر سر شما را یک ریال کلاه بگذارم و تنها فردی باشم که مرتکب این خلاف شوم سود برده ام، اما با تکرار آن و همه گیر شدن آن (نمونه ایران) من در دراز مدت بیش از آنکه کلاهبرداری کنم کلاهم برداشته می شود. پس در دراز مدت زیان بیشتری می کنم.

تجربه کشورهای پیشرفته از آشوب و بی قانونی تا جوامع مدرن کنونی

در جوامع مدرن مردم رفته رفته همین معضلاتی که ما در جامعه امروز ایران گریبان گیر آن هستیم را داشته اند و به اوج آشوب هم رسیده اند و آخر نشسته اند و با هم قوانین انسانی تری را گذاشه اند و مردم فهمیدند که باید بیشتر حقوق هم را رعایت کنند چرا که اگر نکنند دست بالای دست بسیار است. باز می گردم به سخن آغازین کشتن همنوع، تجاوز به مال و ناموس دیگری پیش از ده فرمان موسی هم کاری ناپسند بوده است. ادیان نقش قانون گذار سنتی و انسانی را بازی کرده اند.

بهشت آرزوها، وعده دکانداران دین به خردباختگان. بهشتی که  با حوریان لخت و عور و باکره در انتظار ملاها، حاجی بازاری ها، بسیجی و پاسداران آدم کش، و مزدوران ملای مشهدی است.

بهشت آرزوها، وعده دکانداران دین به خردباختگان. بهشتی که با حوریان لخت و عور و باکره در انتظار ملاها، حاجی بازاری ها، بسیجی و پاسداران آدم کش، و مزدوران ملای مشهدی است.

آفرینش خدا و روز قیامت نتیجه ناتوانی فکر انسان ها

قوانین نانوشته و انسانی از دیدگاه “آن زمان” را کنار هم چیده اند و نظم داده اند و ضمانت اجرایی آن را برای مردمان چند هزار سال پیش که مسلمن کم فرهنگ تر بوده اند “لولو خورخوره ای” بنام خدا و پاداش و جزا را بهشت و جهنم نام نهادند. یک مادر کودکش را از “لولو” می ترسند، چرا؟ می خواهد کودک برای نمونه در تاریکی شب به حیاط خانه نرود که زمین بخورد یا اینکه دروغ نگوید و … همین کار را ادیان کرده اند. اما تقدس ادیان خود رفته رفته بزرگترین عامل بازدارنده ی اخلاق شد.

بیداری غرب پیامد اجرای قوانین ضد انسانی

قوانین سنگسار، شلاق، اعدام، بد دانستن همجنس گرایان (که یک طبیعت زاده شده با آنهاست) حکم های تکفیر، آتش زدن زنان به نام ساحره ، مبارزه با دانش و هزاران خرافات دیگر در قرون وسطا به جایی و آشوبی رساند که اروپاییان از خواب غفلت بیدار شدند و فهمیند دین و اخلاقیات دیکته شده ی آن مقدس نیست و خیلی جای هایش حتی ضد اخلاق است.

قوانین انسانی و زمینی، و نه مقدس و آسمانی

برای همین جای آن را با قوانین و قانونگذار جایگزین کردند و رفته رفته هم آنرا بهبود بخشیده اند و چون مقدس نمی دانند و آنرا امری کاملا انسانی می شناسند، همیشه در پی یافتن نقاط ضعف آن و بهبود آن و همچنین آموزش آن به جامعه خود هستند و اخلاق را سکولاریزه کردند یا حتی بهتر بگویم جایگاه اخلاق را که زمینی بود و در هزاره ی پیامبران به آسمان و امر قدسی رفته بود بار دیگر به زمین باز گرداندند.

برای رد دینی بودن اخلاق نمونه های دیگری هم هست؛ با اینکه از آخرین دین ابراهیمی ۱۵۰۰ سال می گذرد و از نخستین آن حدود ۳۵۰۰ سال ادیان نتنها میزان کشتار، تجاوز، دروغ، دزدی را کم نکردند بلکه با دادن اجازه تفسیر به رای (فتوا در اسلام و آتوریته در مسیحیت) و قانونی کردن خیلی از ضد اخلاق ها در پوشش دین بر بی اخلاقی هم افزوده اند. (نمونه های آن در جامعه ما و دیگر کشورها کم نیست)

دین داران واقعی کجایند تا منشاء اخلاق و انسانیت باشند؟

توجیه مدافعین اخلاق دینی هم معمولا این است که اینها دیندار واقعی نیستند که مغلطه ی معروف “اسکاتلندی واقعی” است که جای آن مسیحی، زرتشتی، مسلمان، بودایی، یهودی یا هر نام دیگر می خواهید بگذارید، که ارزش منطقی ندارد. توجیه دومی هم هست که ذات بشر بد است که آنهم تنها توجیه است، چراکه با دانش و ارزش های اخلاقی امروز خود کتاب این فرستادگان خدای خیالی دچار نقص فراوان است.

این هم آتش جهنم برای کسانی که تسلیم گفتار آخوند نشده و روضه خوان مشهدی را نادیده گرفته اند.

این هم آتش جهنم برای کسانی که تسلیم گفتار آخوند نشده و روضه خوان مشهدی را نادیده گرفته اند.

برای نمونه خدا نمی دانسته که همجنس گرایان با این ویژگی زاده می شوند! پس این بندگان بی گناهش را یا اینگونه نیافریند یا اگر اینگونه آفریده آنها را محکوم به عذاب نکند! این گفتمان طولانی است، اما تلاش شد در یک متن خلاصه افشره ی آن در اختیار شما بزرگواران قرار گیرد.

  • مهمان

    اگر کوچیکترین حقیقتی در دین بود این همه جنایت و قتل و غارت و تجاوز به اسم دین نمی شد
    اسلام یعنی دین وحشت . خرافات . سر بریدن . دست و پا قطع کردن . سنگسار کردن و ………

  • hasan

    az   shoma  khahesh mikonam   eslame  KASSSSSSSIFE  moahamadi  ro  ba  masihiat  ghati  nakonid  eslam  ro  mishenasid ok  vali  az  Masihiat  etelai  nadardi!!!

    • Taboo shekan

       مسیحیت یهودیت اسلام ، بودا و سایر ادیان دیگه همه دکانه و باعث میشه که شما دید منطقی خودتون رو نسبت به زندگی از دست بدید و نتونید درست و منطقی فکر کنید مسیحیت هم توش مزخرفه شما میتونید کتاب انجیل رو تهیه کنید و بخونید فقط تفاوت مسیحیت با اسلام و یهودیت اینه که مسیح در فلسطین که یکی از شهر های امپراتوری روم بود متولد شد وکمی مدنیت شهر نشینی داشت و مثل اسلام بیابانی نبود ولی این دلیل نمیشه که من خرد خودم رو بازیچه دست دکانداران مسیحی کنم چرا چون از اسلام و یهودیت یک پله بهتره!
      زنده یاد کوپرنیک ، کپلر ، ولتر ، رازی ، خیام و دیگر خردمندانی که باعث شدن انسان منطقی فکر کنه و ریشه ی خرافات رو سست کردند.

  • میهمان

    با توجه به اینکه طبق ادعای شما فقط افراد عقب مانده به عالم ماورای طبیعت اعتقاد دارند جای یک سوال باقی می ماند که چرا در دنیای غرب اعتقاد به علام ماورای طبیعت اینقدر زیاد است که سالانه چند فیلم در این موضوع ساخته میشود البته من از فیلمهای اخیر خبری ندارم ولی فیلمهایی مانند: هری پاتر، ماتریکس، جن گیر، وکیل مدافع شیطان، پسر جهنمی و …
    آیا اعتقاد به بهشت و جهنم عقب ماندگی است یا اعتقاد به موجودات فضایی که سلانه تعداد بیشتری از فیلم های هالیوودی و سینماهای غربی در این رابطه ساخته میشود؟

    یک از چیزهایی که عالم ماورای طبیعت را تأیید میکند وجود مرتاض های هندی است که بعد از سالها ریاضت به قدرت هایی میرسند که به قول خودشان با عالم ماورای طبیعت ارتباط دارند؟ و همچنین اعتقاداتی که مردم جهان به جادو جنبل اعتقاد دارند از جمله این افراد یهودیان دنیا است که از بزرگترین جادوگران دینا هستند.
    در ضمن آیا اینکه ما نسبت به چیزی علم نداشته باشیم نشان از عدم وجود آن چیز است؟ برای مثال انسانها تا ۲۰۰ سال پیش از وجود بسیاری از سیاره ها بی خبر بودند، آیا این بی خبری آنها از این سیارات، نشان این است که این سیارات، وجود ندارند؟؟

    • Taboo shekan

       در اون کشور های غربی آزادی بیان وجود داره یعنی فرد معتقد فیلم خودش رو میسازه و فردی مثل استفن هاوکینگ میاد از علم میگه و بعضی از اون حرفا رو  نقض میکنه کسی نمیاد یقیه تو رو به جرم مجنگ با خدا و توهین به فلان بت بگیره این آزادی واقعیه
      و درمورد “آیا اینکه ما نسبت به چیزی علم نداشته باشیم نشان از عدم وجود آن چیز است؟”
      باید گفت ارتباطات متافیزیکی و جادوگری از ریشه مغاطه هست چون هیچ توضیح علمی و منطقی برای اون وجود نداره. به طور مثال معجزه راه رفتن مسیح روی آب: اگر قرار باشه همچین کاری انجام بشه باید چگالی انسان از آب کمتر بشه تا بتونه روی آب وایسه و این یعنی شکستن قوانین فیزیکی و شیمیای در اون لحظه و انجام کار غیر ممکن در زمان غیر ممکن و هم از نظر علمی و منطقی نادرسته.
      کار های مرتاض ها اکثرا علمی یا حقه زدن هست به طور مثال خوابیدن روی میخ به نظر غیر ممکن میاد اما از نظر فیزیکی وقتی سطح تماس بین جسم با نقطه ی تیز زیاد باشه فشار کم میشه در نتیجه میخ فرو نمیره .
      مثلا راه رفتن روی زغال هم علمیه چون مرتاض ها سریع روی زغال راه میرن و سطح تماس بین پا و زغال کمه و به خاطر اثر لیدن فراست این کار امکان پذیر هست و هر انسان دیگه ای قادر بهانجام اون هست .

      یا مثلا پیش گویی:
      تحقیقات روانشناسان نشان داده که هرگاه ما یک حرف رو به فردی تلقین میکنیم خواه ناخواه ذهن فرد به آن مسیر کشیده میشه یعنی اگر من بیام برای شما پیشگویی کنم و فال بگیرم چون من دارم حرف هام رو به شما تلقین میکنم باعث میشه که ذهن فرد رو نزدیک تر کنم .

      همه ی این چیز ها علمیه سعی کنید یکم سطح مطالعه ی خود رو افزایش بدید و دست متافیزیک رو از زندگیتون کوتاه کنید تا بتونید درست فکر کنید

  • مستراب الدنگ( زهراب گوه رنگ)

    این توله پارس سگ از اخلاق حرف میزنه فراموش کرده خود سگ صاحبشون با دختر خواهر مادر خود ازدواج میکنند

  • Behrooz-bruce

    اون تیکه بهشت آرزوهاتو خوب اومدی کلی خندیدم ( ملاهه تو رویای کون لخت حوریاست!)

  • محمد

    با سلام من خودم یک ادم تقریبا خدا ناباور هستم اما بعضی وقتها چیزهایی را از اسلام میبنم که شک میکنم مثلا نام خدا که در روی سنگ یا چیزهای دیگر نوشته میشه یا قران که تاحالا کسی چیز غلطی از اون به دست نیاورده وحتا قران چیزهای علمی گفته که در این چند سال تازه کشف شده

  • faghat kherad

    اون مثالی که در باره قوانین راهنمایی رانندگی زدید خیلی جالب و درست بود سعی میکنم منم در بحث با دیگران در مورد اخلاق اجتماعی حتما ازش استفاده بکنم.

  • see the forest not the trees

    برخی بررسی ها…- احسان طبری (۵۲ )
    نقش فلاسفه ایران در تحول و تکامل اسلام
    http://www.rahetudeh.com/
    ————————————————————————-
    http://www.pyknet.net/
    ستایش‌ماهرانه جهانگیری ازخدمات دولت میرحسین!
    ———————————————————————————-
    درخواست محاکمه ظریف/لغو سخنرانی کرباسچی
    http://www.iranpressnews.com/source/206170.htm
    ———————————————————————————
    نظرسنجی: اصولگرایان بیش از اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت می‌کنند
    http://www.dw.com/fa-ir
    ———————————————————————————–

    من می خواهم به قول غربی ها تصویر بزرگتر را نگاه کنم چرا ؟ برای اینکه برخی در جزئیات انقدر میخ میشوند که درخت های جنگل نمی گذارد جنگل را ببینند .

    هر باوری که مطلق شود و بخواهد آنرا به همه تحمیل کند خطر ناک و فاجعه آفرین است . تکثر گرایی در غرب پس از مانور همه ادیان و اندیشه ها در صحنه و کشتار و جنایت و شکنجه و دیکتاتوری و فریب پا به عرصه گذاشت و اکنون بهترین دستاورد بشر است که انهم باز در خطر هجومی دیگر از سوی پوپو لیست های چپ و راست و مذهبی و اولتر ناسیونالیست ها قرار گرفته .

    همین احسان طبری که راه توده در سایت امنیتی های نفوذی پوتین در ساواما آنرا به رخ من و شما میکشند چه میگوید ؟ چرا خسرو گلسرخی میگوید امام علی نخستین سوسیالیست جهان بود و به اسلام ارج نهاد در دم مرگ . چرا کیانوری وقتی وارد فرودگاه تهران شد گفت ما در خدمت امام خمینی هستیم و تا آخر عمر در خدمت امام ماند و با مخالفین ج ا و لیبرال های مذهبی جنگید و همه را ترغیب به جنگ با آنها کرد . از هر قاتلی مثل خلخالی دفاع کرد و خواهان انحلال ارتش و قدرت گرفتن و به سلاح سنگین مجهز شدن سپاه شد و بر مزار کشته های مجاهدین خلق و آمل رقص و پایکوبی کرد و همفکران او هنوز به همان کار با شعار های عوامفریبانه انتخاب بین بدتر و بدترین ( انهم از نظر آنها ، چون به نظر خیلی ها هیچ تفاوتی بین ریسی و روحانی و قالیباف و جهانگیری و ان دلقک آخری نیست ، چه بسا رییسی قتل های ۶۷ از روحانی بهتر باشد برای این اصلاح طلبان ابله – نگاه کنید به مقاله مزدک بامدادن در عصر امروز ) . مهم این است که دین یا هر باوری ( مارکسیسم ، کمو نیسم ، سوسیالیسم ، لیبرالیسم ، ناسیونالیسم ، …) در محدوده باورمندان به ان باقی بماند و نخواهد با در دست گرفتن قدرت آنرا به زور دولت آنرا به همه تحمیل کند و اجازه پرسشگری و تحقیق پیرامون ان را به کسی ندهد . هر سوالی را با حکم ارتداد یا بریدن ، یا برچسب های خائن و بورژوا و ضد بشر و … روبرو کرده و محکوم و حکم را اجرا کند . نه دادگاهی ، نه وکیل مدافع ، نه رسانه های آزاد . و سپس قدرت را یک پارچه و مدام العمر در دستان خود گرفته و کشتار کند به نام الله ، طبقه کارگر ، خلق کرد , امنیت ملی فلان ملت ، حفاظت از ملتی خاص که به زبانی خاص صحبت میکند .
    به همین دلیل لنین و استالین و چه گوارا و احزاب کرد و اولترا ناسیونالیست های روسی و فدایی و جدایی خواهان باسک و ارتش آزادی بخش ایرلند و … همان قدر جنایت میکنند که دینداران کلیسا در قرون وسطی و مسلمانان عثمانی و صدر اسلام و اسلامیست های اخیر و حتا دینی ملایم مثل بودیسم در برمه ان چنان خون ریزی میکند از مسلمانان که دست مسلمانان را از پشت بسته . احزاب تروریست کرد حتا به رهبران خودشان رحم نمیکنند و سه زن رهبر کرد در روز روشن در پاریس ترور می شوند تا معاملاتی پشت پرده توسط اوجالان شکل بگیرد .
    خیلی ساده لوحانه است که فکر کنیم اولا میتوانیم یک دین یا باور را نابود کنیم یا با حمله به ان میتوانیم آزادی و دموکراسی را در کشور تضمین کنیم .
    آنچه اکنون در اروپا و امریکا می گذرد باید به همه این حقیقت را یاد آور شده باشد که فقط و فقط با پلورالیسم میتوان امنیت اجتماعی سیاسی همه را تضمین کرد تا روزی که همه اندیشه های موجود در ذهن بشر با بحث آزاد و در اثر پیشرفت علم و همزیستی مسلامت آمیز به هم نزدیکتر شده و همدیگر را بیشتر تحمل کنند .
    دین و ایدیولوژی نباید در سیاست و دولت دخالت کند و گرنه نتیجه همین است که در کره شمالی و سوریه و ونزوئلا و ج ا و روسیه و اکنون در مهد دموکراسی های جهان ،در پشت کاخ های الیزه و باکینگهام هم رد پای آنرا میبینید .

    نگاه کنید که تنگ نظری به کجا رسیده که نه تنها رژیم نمی تواند تفاوت نظر ماموران خودش را تحمل کند بلکه سایت پیک نت و بقیه مارکسیست های روسی و اسلامی روسی حد مطالبه گری !!! را پایین آورده اند تا جایی که حتا کروبی و کرباسچی اگر بگویند دخالت نظامی در سوریه اشتباه محض بوده ، حتا این مارکسیست ها و ملی مذهبی ها که مشوق مطالبه گری حد اقلی هستند آنرا مجاز نمی دانند . این رژیمی است که جبهه ملی و بنی صدر و ایت الله منتظری رو در روی رهبر ان ایستادند و بازرگان گفت اصلاح پذیر نیست . حالا پیک نت نصیحت میکند باید یواشکی ، خیلی اشاره ای ، به دولت میرحسین اشاره کنید تا گربه نظام شاختان نزنند !

    و عملا زمین ساز قدرت مطلقه شدن سپاه و بیت رهبری هستند .
    اگر امروز پفک نمکی کره شمالی موشک پرانی میکند به پشتیبانی روسیه و چین است .
    من از شما میپرسم اگر روسیه و چین از او حمایت نکنند شما فکر میکنید او میتواند جفتک بیندازد ؟ هرگز .
    به همین دلیل سپاه پاسداران جفتک میزند چون به روسیه پشتش گرم است . و گرنه جعفری و رضایی و قالیباف در مسابقه دو سرعت برجام و فرجام با امریکا ظریف و کرباسچی را زیر پا میگذارند

    همین سپاهیان خامنه ای و بیتش را دود میکنند اگر با اینکار آنها مخالفت کند ، همان طوری که نبوی با بهشتی و باهنر کرد .

  • akhlagh marxisty rousi

    دیگر فضیلتی برای مارکسیست ها باقی نمانده . آنها در گذار از اندیشه به عمل سیاسی و در فرایند دولت شدن و حاکمیت گردیدن به کثیف ترین شنیعت ها که بشر در تاریخ برده داری ، فئودالی و بورژوازی به آنها نرسیده و دست نزده بود ، دست یازیدند . انقدر سقوط کردند که استالین ها را ستودند ، چاو شسکو ها ، مائو ها ، اسد ها ، قذافی ها ، صدام ها ، میلوشویچ ها و حتا اسطوره آنها چه گوارا و کاسترو به مادون انسان تنزل یافتند وقتی قتل عام ۵۰۰ نفری بدون دادگاه و محاکمه را رقم زدند ، لنین انها شاهزاده بیمار و زیر ۱۸ سال را ترور کرد با خواهرانش از راه دور محکوم و در دل شب کشته شدند . با پل پت به حیوانی درنده رسیدند که در تاریخ بشر بی سابقه است . کشتار ۴ و نیم میلیون ! برای چنگیز و نرون ابرو خریدند . با کشتن ژاندارم ها در ایران به بهانه مبارزه با امپریالیسم امریکا نهایت بلاهت را نشان دادند ، مصدق را زمین زدند برای حفظ منافع نفت و گاز روسیه در شمال . با ملاها هم کاسه شدند علیه مدرنیته شاه . حتا بازرگان و بنی صدر را هم نتوانستند تحمل کنند . از بهشتی هم پایین تر رفتند و حالا هم کاسه سه برادر دزد عراقی ، علی خامنه ای ، حسن روحانی گشته اند و سقوط آنها ادامه دارد . برای منافع یک کهنه جاسوس سرمایه دار مافیایی ک گ ب که هیچ شباهتی به هیک یک از آرمانهای مارکسیستی ندارد هم پیاله خو ن آشام سوری اسد جنایت کار شیمیایی شده اند . باز به همان کره راه کثیف روسی و نقشه های مافیایی پوتین و دوگن به گنداب های زیر زمینی قدرت و سیاست روسی خزیده اند و رسیده کارشان به جایی که در اخبار روز و زمانه و دوچه ولله و بی بی سی فارسی و … به زنی مبارز و آزادی خواه بتازند و از او به خیا ل خود یک شبه اسد ، شبه چه گوارا ، شبه پوتین ، شبه بقیه جنا یت کاران مارکسیست بسازند تا به بشر این دروغ را به سبک پوتین بخورانند که
    ما فرشته نیستیم اما انطرفی ها ( لیبرال دموکراسی ) هم مثل ما هستند ! غافل از اینکه اولا هیچ شباهتی بین شما و آنها نیست و ثانیا اگر هم باشد این فضیلتی برای شما نیست !
    این تز روسی که پوتین و دوگن و مزدوران تحت الحمایه آنها مثل اسد شیمیایی سخت به ان چسبیده و با پخش دروغ سعی در همانند سازی خود با دیگران در مرتبه جنایت پیشه گی و مافیایی بودن دارند اکنون سرمشق آخوند خامنه ای هم قرار گرفته
    دو سه روز پیش رادیو زمانه و نیرنگ باز جاسوس ملاهای روسی در هلند نیکفر یک نمایشنامه روسی را کلید زد که خبرنگاران رادیو زمانه و رادیو فردا از طرف ملاها تهدید میشوند و منظورش این بود که اگر آنها به نفع رژیم ملاها مطلب مینویسند از روی ترس است . دو مامور مزدور دیگر روسیه شیدان وثیق و فواد تابان به پایان دولت رفاه ( نوع لیبرال سوسیالیستی در سوئد ) و شکست لیبرال دموکراسی و سوسیالیسم فتوا دادند به این معنی که مارکسیسم با انسا نیت واخلاقی که در ظاهر به ان تظاهر میکرد خداحافظی کرده و باید عملا یک اندیشه مافیایی زیر زمینی فاسد ( ان گونه که پوتین و اسد میخواهند و اجرا میکنند ) شود . جاسوس رسمی پوتین و استعما ر روسیه به شکل عیان شدن که حالا جاسکی و قراگوز لو و زراعتی و بقیه سربازان سایبری پوتین وقیحانه آنرا تبلیغ میکنند با این بهانه دروغ که دموکراسی مرده پس ما لازم نیست که ادای آدم بودن در آوریم و رسما آدمخواری کنیم .
    پس از ان در یک حمله حساب شده به یکی از سمبل های دموکراسی خواهی در آسیا که اتفاقا سدی در برابر پیشروی چین و آدمخوار موشک باز ان ، ا ون ( پفک نمکی ) است و پس از گاندی و ماندلا پرچم مبارزه بدون خشونت و متکی بر آرمانهای بشری را بر دوش خسته خود میکشد مورد حمله سادیستی قرار دهند در یک اقدام هماهنگ با کرملین ، دمشق و بیت خامنه ای . خامنه ای در برابر میانمار که داعشی ها پس از رانده شدن و بلا مصرف بودن در خاور میانه دنبال شرق دور هستند و در آنجا رخنه کرده سکوت میکند و به این متحدان ارتجا ع سرخ خود زمینه میدهد که به بهانه عدم اسلام خواهی خامنه ای این مارکسیست ها که همه جا علیه مسلمانان و اسلام تبلیغات روسی میکنند ، سینه سپر کنند برای داعش در میانمار . اما حمله اینها که همزمان است با رای مخالف روسیه و چین به قطعنامه حقوق بشری امریکا برای مسلمانان میانمار به عنوان اقلیت و علیه عامل اصلی جنایت ارتش تحت فرمان و نفوذ چین در میانمار !
    حالا سوال از نیکفر و آرمان مستوفی :
    چه کسی شما را مجبور کرد که چنین موضع دو پهلو بگیرید؟
    خامنه ای که نمیخواست چون گوش به فرمان روسیه است در سازمان ملل و روابط بین الملل !
    روسیه از شما نباید بخواهد علیه مو ضع رسمی دولت ان مو ضع بگیرید !
    شما همیشه علیه امریکا و غرب و ناتو و اسرائیل مو ضع میگیرد !
    راز این بازی روسی اینجا است
    شما زیرکانه به جای ارتش میانمار به انگ سنگ سوکی تاختید تا طبق سنت مارکسیستی روسی از یک زن لیبرال انتقام دوجانبه بگیرید
    چهره خامنه ای را که همیشه در همه جا به جز در حوزه امنیتی روس و چین خودش را مدافع مسلمانان جا میزند ، پاک کنید و ارتقا دهید به رهبری که سیاست میفهمد و مصلحت می اندیشد و مداخله او در سوریه در حد شرکت مستقیم در جنایت علیه بشریت را پاک نشان دهید
    به روسیه و چین در کوبیدن یک نهضت آرام و لرزان لیبرال دموکراسی از طریق سیاست مهار دوگانه ( ایجاد اغتشاش و بی نظمی و تروریسم و مسول نشان دادن قربانی یعنی رهبر لیبرال هوادار غرب ) که خطر بزرگی برای هواداران دیکتاتوری های فاسد روسی و سوسیالیستی و کمونیستی است خدمت کرده باشید.

    دم خروس شما از رفتار دوگانه شما د رمورد کشتار و دیکتاتوری در ونزوئلا و بوسنی و قتل عام و شیمیایی کردن مردم خود کشور ( نه مهاجر بنگلادشی ) در سوریه در حد فراتر از تصور بشری و این اخراج دسته جمعی مسلمانان تروریست و غیر تروریست توسط ارتش کمونیست میانمار کاملا پیدا است .
    من هنوز هیچ مدرکی که نشان از کشتار فله ای ، شیمیایی کردن ، بمباران شهر ها ، باشد در هیچ کجا ندیده ام . این دروغ سازی ماشین تبلیغاتی شما ماموران روسیه هرگز نمی تواند این دو مسله در میانمار و سوریه را اخلاقا یکی نشان دهد .
    پوتین بسیار وحشیانه تر با مردم مسلمان چچن ، قر قیز ، تاتار ، قزاق ، ازبک ، تاجیک ، … برخورد میکند و شما با خامنه ای همیشه د رمورد ان سکوت کرده اید
    حتا در مورد اویغور ها در چین سکوت هر دو ی شما ثبت در تاریخ است
    بنابراین نه ادعای آسمانی بشر دوستانه و اخلاقی شما در میانمار صادقانه ا ست ، نه بازی زمینی و زیرزمینی روسی شما برای یک سان نشان دادن دیو روسی و دیو آمریکایی !
    دعوای مارکسیستی استالینیستی شما چون گذشته ابلهانه و بر پایه دروغ واضح قرار دارد .
    یادتان هست در مورد بانوی کره جنوبی و فساد در کره جنوبی چه قش قرقی راه انداختید و عقده حقارت روسی کمونیستی خودتان را نسبت به یکی ازپیشرفته ترین کشورهای جهان کره جنوبی فرو نشاندید ؟
    حالا در برزیل که تازه نوع ملایم و میکروب زدایی شده مارکسیستی است ، وزیر دیلما ی فاسد با گونی های دلار در آپارتمان خودش مثل احمدی نژاد و پوتین و برادران دزد لاریجانی دستگیر میشود که در برابر کره جنوبی مثل انبار در برابر سوزن است . اما همه شما باهم سکوت کردید !
    چرا ؟
    آیا خامنه ای از شما خواسته بود ؟
    یا روسیه ؟
    یا این تقیه ذاتی مارکسیستی روسی است ؟
    چه کسی همه شما را با هم هماهنگ میکند که مثل ارکستر سمفونی روسی با ساز توبای پوتین میزنید و میخوانید و میرقصید ؟

  • tubaye rousi

    ارسال نظر به عنوان مهمان

    آواتار
    akhlagh marxisty rousi • در چندین ثانیه

    دیگر فضیلتی برای مارکسیست ها باقی نمانده . آنها در گذار از اندیشه به عمل سیاسی و در فرایند دولت شدن و حاکمیت گردیدن به کثیف ترین شنیعت ها که بشر در تاریخ برده داری ، فئودالی و بورژوازی به آنها نرسیده و دست نزده بود ، دست یازیدند . انقدر سقوط کردند که استالین ها را ستودند ، چاو شسکو ها ، مائو ها ، اسد ها ، قذافی ها ، صدام ها ، میلوشویچ ها و حتا اسطوره آنها چه گوارا و کاسترو به مادون انسان تنزل یافتند وقتی قتل عام ۵۰۰ نفری بدون دادگاه و محاکمه را رقم زدند ، لنین انها شاهزاده بیمار و زیر ۱۸ سال را ترور کرد با خواهرانش از راه دور محکوم و در دل شب کشته شدند . با پل پت به حیوانی درنده رسیدند که در تاریخ بشر بی سابقه است . کشتار ۴ و نیم میلیون ! برای چنگیز و نرون ابرو خریدند . با کشتن ژاندارم ها در ایران به بهانه مبارزه با امپریالیسم امریکا نهایت بلاهت را نشان دادند ، مصدق را زمین زدند برای حفظ منافع نفت و گاز روسیه در شمال . با ملاها هم کاسه شدند علیه مدرنیته شاه . حتا بازرگان و بنی صدر را هم نتوانستند تحمل کنند . از بهشتی هم پایین تر رفتند و حالا هم کاسه سه برادر دزد عراقی ، علی خامنه ای ، حسن روحانی گشته اند و سقوط آنها ادامه دارد . برای منافع یک کهنه جاسوس سرمایه دار مافیایی ک گ ب که هیچ شباهتی به هیک یک از آرمانهای مارکسیستی ندارد هم پیاله خو ن آشام سوری اسد جنایت کار شیمیایی شده اند . باز به همان کره راه کثیف روسی و نقشه های مافیایی پوتین و دوگن به گنداب های زیر زمینی قدرت و سیاست روسی خزیده اند و رسیده کارشان به جایی که در اخبار روز و زمانه و دوچه ولله و بی بی سی فارسی و … به زنی مبارز و آزادی خواه بتازند و از او به خیا ل خود یک شبه اسد ، شبه چه گوارا ، شبه پوتین ، شبه بقیه جنا یت کاران مارکسیست بسازند تا به بشر این دروغ را به سبک پوتین بخورانند که
    ما فرشته نیستیم اما انطرفی ها ( لیبرال دموکراسی ) هم مثل ما هستند ! غافل از اینکه اولا هیچ شباهتی بین شما و آنها نیست و ثانیا اگر هم باشد این فضیلتی برای شما نیست !
    این تز روسی که پوتین و دوگن و مزدوران تحت الحمایه آنها مثل اسد شیمیایی سخت به ان چسبیده و با پخش دروغ سعی در همانند سازی خود با دیگران در مرتبه جنایت پیشه گی و مافیایی بودن دارند اکنون سرمشق آخوند خامنه ای هم قرار گرفته
    دو سه روز پیش رادیو زمانه و نیرنگ باز جاسوس ملاهای روسی در هلند نیکفر یک نمایشنامه روسی را کلید زد که خبرنگاران رادیو زمانه و رادیو فردا از طرف ملاها تهدید میشوند و منظورش این بود که اگر آنها به نفع رژیم ملاها مطلب مینویسند از روی ترس است . دو مامور مزدور دیگر روسیه شیدان وثیق و فواد تابان به پایان دولت رفاه ( نوع لیبرال سوسیالیستی در سوئد ) و شکست لیبرال دموکراسی و سوسیالیسم فتوا دادند به این معنی که مارکسیسم با انسا نیت واخلاقی که در ظاهر به ان تظاهر میکرد خداحافظی کرده و باید عملا یک اندیشه مافیایی زیر زمینی فاسد ( ان گونه که پوتین و اسد میخواهند و اجرا میکنند ) شود . جاسوس رسمی پوتین و استعما ر روسیه به شکل عیان شدن که حالا جاسکی و قراگوز لو و زراعتی و بقیه سربازان سایبری پوتین وقیحانه آنرا تبلیغ میکنند با این بهانه دروغ که دموکراسی مرده پس ما لازم نیست که ادای آدم بودن در آوریم و رسما آدمخواری کنیم .
    پس از ان در یک حمله حساب شده به یکی از سمبل های دموکراسی خواهی در آسیا که اتفاقا سدی در برابر پیشروی چین و آدمخوار موشک باز ان ، ا ون ( پفک نمکی ) است و پس از گاندی و ماندلا پرچم مبارزه بدون خشونت و متکی بر آرمانهای بشری را بر دوش خسته خود میکشد مورد حمله سادیستی قرار دهند در یک اقدام هماهنگ با کرملین ، دمشق و بیت خامنه ای . خامنه ای در برابر میانمار که داعشی ها پس از رانده شدن و بلا مصرف بودن در خاور میانه دنبال شرق دور هستند و در آنجا رخنه کرده سکوت میکند و به این متحدان ارتجا ع سرخ خود زمینه میدهد که به بهانه عدم اسلام خواهی خامنه ای این مارکسیست ها که همه جا علیه مسلمانان و اسلام تبلیغات روسی میکنند ، سینه سپر کنند برای داعش در میانمار . اما حمله اینها که همزمان است با رای مخالف روسیه و چین به قطعنامه حقوق بشری امریکا برای مسلمانان میانمار به عنوان اقلیت و علیه عامل اصلی جنایت ارتش تحت فرمان و نفوذ چین در میانمار !
    حالا سوال از نیکفر و آرمان مستوفی :
    چه کسی شما را مجبور کرد که چنین موضع دو پهلو بگیرید؟
    خامنه ای که نمیخواست چون گوش به فرمان روسیه است در سازمان ملل و روابط بین الملل !
    روسیه از شما نباید بخواهد علیه مو ضع رسمی دولت ان مو ضع بگیرید !
    شما همیشه علیه امریکا و غرب و ناتو و اسرائیل مو ضع میگیرد !
    راز این بازی روسی اینجا است
    شما زیرکانه به جای ارتش میانمار به انگ سنگ سوکی تاختید تا طبق سنت مارکسیستی روسی از یک زن لیبرال انتقام دوجانبه بگیرید
    چهره خامنه ای را که همیشه در همه جا به جز در حوزه امنیتی روس و چین خودش را مدافع مسلمانان جا میزند ، پاک کنید و ارتقا دهید به رهبری که سیاست میفهمد و مصلحت می اندیشد و مداخله او در سوریه در حد شرکت مستقیم در جنایت علیه بشریت را پاک نشان دهید
    به روسیه و چین در کوبیدن یک نهضت آرام و لرزان لیبرال دموکراسی از طریق سیاست مهار دوگانه ( ایجاد اغتشاش و بی نظمی و تروریسم و مسول نشان دادن قربانی یعنی رهبر لیبرال هوادار غرب ) که خطر بزرگی برای هواداران دیکتاتوری های فاسد روسی و سوسیالیستی و کمونیستی است خدمت کرده باشید.

    دم خروس شما از رفتار دوگانه شما د رمورد کشتار و دیکتاتوری در ونزوئلا و بوسنی و قتل عام و شیمیایی کردن مردم خود کشور ( نه مهاجر بنگلادشی ) در سوریه در حد فراتر از تصور بشری و این اخراج دسته جمعی مسلمانان تروریست و غیر تروریست توسط ارتش کمونیست میانمار کاملا پیدا است .
    من هنوز هیچ مدرکی که نشان از کشتار فله ای ، شیمیایی کردن ، بمباران شهر ها ، باشد در هیچ کجا ندیده ام . این دروغ سازی ماشین تبلیغاتی شما ماموران روسیه هرگز نمی تواند این دو مسله در میانمار و سوریه را اخلاقا یکی نشان دهد .
    پوتین بسیار وحشیانه تر با مردم مسلمان چچن ، قر قیز ، تاتار ، قزاق ، ازبک ، تاجیک ، … برخورد میکند و شما با خامنه ای همیشه د رمورد ان سکوت کرده اید
    حتا در مورد اویغور ها در چین سکوت هر دو ی شما ثبت در تاریخ است
    بنابراین نه ادعای آسمانی بشر دوستانه و اخلاقی شما در میانمار صادقانه ا ست ، نه بازی زمینی و زیرزمینی روسی شما برای یک سان نشان دادن دیو روسی و دیو آمریکایی !
    دعوای مارکسیستی استالینیستی شما چون گذشته ابلهانه و بر پایه دروغ واضح قرار دارد .
    یادتان هست در مورد بانوی کره جنوبی و فساد در کره جنوبی چه قش قرقی راه انداختید و عقده حقارت روسی کمونیستی خودتان را نسبت به یکی ازپیشرفته ترین کشورهای جهان کره جنوبی فرو نشاندید ؟
    حالا در برزیل که تازه نوع ملایم و میکروب زدایی شده مارکسیستی است ، وزیر دیلما ی فاسد با گونی های دلار در آپارتمان خودش مثل احمدی نژاد و پوتین و برادران دزد لاریجانی دستگیر میشود که در برابر کره جنوبی مثل انبار در برابر سوزن است . اما همه شما باهم سکوت کردید !
    چرا ؟
    آیا خامنه ای از شما خواسته بود ؟
    یا روسیه ؟
    یا این تقیه ذاتی مارکسیستی روسی است ؟
    چه کسی همه شما را با هم هماهنگ میکند که مثل ارکستر سمفونی روسی با ساز توبای پوتین میزنید و میخوانید و میرقصید ؟

  • yek bam va duhavaye marxisty r

    من نمی دانم این چه قانونی است که وقتی رویدادی منفی و یا گزارشی اسف بار و یا انتقادی جدی به مارکسیست ها ، روسیه ، رژیم ها و افراد تحت نفوذ روسیه مطرح میشود ، ما باید حقیقت را از مارکسیست ها ، روس ها و یا دلقک های روسی بپرسیم و گرنه از نظر مارکسیست ها و روسیه و عروسک های خیمه شب بازی روسیه اعتبار ندارد ؟
    مسخره نیست ؟ مثلا اگر شغالی مرغ و خروس ها را کشت و یا گرگی گوسفندانی را درید و یا قاتلی مرتکب قتل شد و یا دروغ گویی دروغ پردازی کرد ، ملاک سخنان متهمین است نه قربانی ها و نه منابع غیر ذینفع ؟
    به این خودشیفتگی مذهب گونه استبدادی مطلق میگویند جهل مرکب
    یعنی اسد شیمیایی میکند با سلاح شیمیای که از روسیه گرفته ، ملاهای روسی هم دفاع میکنند از او. تروریست های حزب الله هم به هم چنین . آنوقت ما باید از خود اسد و خود پوتین و خود ملاها بپرسیم که آیا چنین کرده اند یا نه . بدیهی است که آنها میگویند نه .
    از آنطرف هم وقتی از دموکراسی . لیبرالیسم ، آزادیهای فردی و اجتماعی ، توسعه پایدار ، انتخابات آزاد ، رفاه کارگری و غیر کارگری ، بهداشت عمومی ، تحصیلات ، اختراعا ت ، اکتشافات ، پیشرفت های تکنولوژیک ، توسعه علمی و هر مورد مثبت در رژیم های غربی بگوییم باید نظر همیشه منفی و متعصبانه مارکسیست ها ، روسیه ، نوکران روسیه را ملاک قرار دهیم . یعنی فورا میروند سراغ چامسکی ، ژیژک ، میشل خودفسکی ، کاسترو ، پوتین ، ……
    وقتی علیه اوکراین ، ترکیه ، اسرائیل ، کره جنوبی لجن پراکنی میشود همیشه مقاله نویسان و روزنامه نگاران و سیاست مداران مارکسیست روسی انتخاب میشوند . خوب از یک مارکسیست روسی چه انتظاری میرود ؟ پاچه خواری برای مارکسیسم ورشکسته ، و جاکشی برای روسیه . اما وقتی نوبت شاه و مصدق و بازرگان ، امیر انتظام ، فروهر ها و بنی صدر میرسد اظهار نظرهای مغرضانه توده ایها ، فدایی ها ، کمونیست کارگری ، کومله ، راه کارگر ، … ملاک است .
    فراماسونری مارکسیست های روسی با در انحصار درآوردن منابع دسترسی به فکر و اندیشه ( کانون نویسندگان ، شعرا ، روزنامه ها ، انتشارات ، رادیو تلویزیون ، اینترنت ، حتا رادیو ها و وبسایت های آمریکایی و آلمانی و فرانسوی و اروپایی ) و گروگان گیری سرچشمه های اطلاعات و خبر عملا نقش شورای نگهبان و تشخیص مصلحت و ولی فقیه را بازی میکند . بقیه جزئیات ( مثل دولت و قوه قضا و مجلس ) هم بازیچه ارگانهای اصلی هستند .
    قانونگزار ، مجری ، قاضی ، نیروی انتظامی ، رسانه ها همه در اختیار رهبری فاشیستی مارکسیستی روسی قرار دارند .
    هر کس هم تخلف کند اینها با هم مثل ارکستر فلارمونیک روسی به او حمله و او را شخصیتی ترور میکنند و گاهی فیزیکی ( مثل فروهر ها )

    برخی اوقات چنان مضحک میشود این قاعده گذاری و داوری که در شرایط کاملا مشابه اینها دو حکم صد در صد خلاف هم میدهند
    یعنی پوتین با همه میرقصد و بازی میکند و کلاه سر همه میگذارد و میلیتاریست هست و به همه سلاح میفروشد و همه جا دخالت میکند و آدم تعیین میکند و حمله نظامی و اشغال و دست نشانده و کشتار کودکان و زنان و غارت منابع کشورهای ضعیف و حمایت همه جانبه از مرتجعین و دیکتاتورها و جنایت کاران و تروریست ها میکند
    اما هیچ مارکسیستی نه در مورد ان اعترا ض میکند ، نه مطلب مینوسید . اگر هم بنویسد آنرا کاملا وارونه به حساب نازنین بودن و زرنگ بودن و طبیعی بودن او توجیه میکند
    اما درست همین مسائل در مقیاس بسیار کوچک تر در سمت امریکا و غرب و متحدان امریکا و اسرائیل انقدر بزرگ میشود و جنایت کارانه قلمداد میگردد که تو گویی این رویداد ها در دو ظرف زمانی و مکانی با فاصله یک میلیون سال نوری اتفاق افتاده .

    اسد میتواند مزدور و اشغالگر خارجی و مرسنری بیاورد و با هواپیما از بالا و از زمین با مزدور تروریست تمام خاک کشورش را به بهانه اینکه چند هزار تروریست با حد اقل سلاح های نظامی و مینیمم آموزش نظا می و پشتیبانی خارجی آنجا هستند با خاک یکسان کند ، کودکان و زنان را شیمیایی کند و به هر جنایتی دست بزند . و هنوز محبوب مارکسیست ها و روسیه و ملاهای روسی باشد . تازه برای او تبلیغ کنند که پیروز شده .
    اما رئیس جمهور کره جنوبی با بالاترین سرانه اقتصادی ، کمترین بیکاری ، بازاری به پهنای جهان بهترین محصولات را تولید کند و حتا در امریکا بفروشد ، تولید ناخالص اش را بیست برابر کند ، اما اگر یک دوست او در یک فساد کوچک دخالت داشته باشد ، با اینکه برکنار شود و زندان هم برود اما از نظر مارکسیست های روسی از جنایات پوتین و شوروی و اسد و قذافی و میلوشویچ و چه گوارا و مادرو و یاکونویچ و لنین و استالین هم بدتر نشان داده شود

  • jasusan mollaha dar amrica

    یک عده مارکسیست روسی و تعدادی مامور امنیتی فقاهت روسی با لباس مبدل و دکور سلطنت طلب ، سکولار، سوسیالیست مصدقی ، دیپلمات سابق ، سوسیال دموکرات ، سبز ، اصلاحات چی ، اتحاد چی چی و فلان خواهان ، ملی مضحکی ، پیروان ایت الله شریعتمداری ، حتا مجاهد رفته اند غرب و خزیده اند در این رسانه هایی که با کمک کشورهای لیبرال دموکراسی غرب و یا با بودجه رسمی آنها اداره میشود برای همه چیز تبلیغ میکنند الا لیبرال دموکراسی ، امریکا ، اسرائیل ، اوکراین ، کره جنوبی ، ناتو ، کشورهای اروپای غربی .
    خنده دار است که خودشان خودشان را اپوزیسیون این رژیم نامیده اند . اما اگر بپرسی علیه منافع رژیم و حامی ابر قدرت ان روسیه و متحدان فاسد و جنایت کار ان ( سوریه ، حماس ، کره شمالی ، ونزوئلا ، آرژانتین ، کوبا ، بولیوی ، …) چه گفته اید ؟ چه مقاله ای نوشته اید ؟ چه تفاوت ماهوی استراتژیکی و یا حتا تاکتیکی با موا ضع رسمی رژیم در مورد
    روسیه ، سوریه ، قذافی ، اسد ، صدام ، میلوشویچ ، ویکی لکس . سنودن ، اوکراین ، ترکیه ، کره شمالی ، امریکا ستیزی و اسرائیل ستیزی ، تروریست سازی ( حماس ، حزب الله ، حشد شعبی ، القاعده ، داعش ، پژاک ، طالبان ، تروریست های روسی شرق اوکراین ، ….) دارید ؟ حرفی برای زدن ندارند .
    عینا همسو و هم پالکی رژیم هستند هر جا رژیم با روسیه هم خوان است .
    میگویند رژیم آنها را شناسایی کرده ، هکر فرستاده ، آنها را تحت فشار میگذارد ، ……
    برای چی ؟
    این دیپلمات سابق که از ۵۷ تا ۶۷ در همه کشتار های تروریستی رژیم و از دیوار سفارت امریکا بالا رفتن ، به اهداف آمریکایی در لبنان و عربستان و … حمله بردن ، در کشتار یهودیان در آرژانتین همراه بوده ، با موسوی و رفسنجانی و خوئینی ها و بهزاد نبوی و محتشمی پور و عباس عبدی و خواهر مری و دیگر راهزنان و تروریست های السابقون سابقون رژیم روسی هم کار و هم گام بوده ، سران ارتش ، خانم فرخ رو پارسا ، سران رژیم سابق ، افسران نوژه ، فرماندهان ارتش در فقاهت اسلامی روسی ، بازرگان و بنیصدر و امیر انتظام و جبهه ملی و مجاهدین خلق و خلق مسلمان شریعتمداری را کشته ، خانه نشین و فراری کرده ، سرکوب نموده ، فساد اقتصادی کوپونیستی شبه مارکسیستی روسی را به بهانه جنگ با صدام و صدور انقلاب مخوف دگر دیسی شده روسی تروریستی ، بنیاد گذاشته و شبکه های مافیایی اقتصادی دولت سرمایه دار ( سوسیالیستی ، مشارکتی ، طبقه برتر نومن کلاتورا ) را تشکیل داده ، در حتا سرکوب ایت الله منتظری خودشان ، کشتن بهشتی و باهنر خودشان ، با این رژیم بوده ، صلاحیت او تایید شده !!!! وقتی حتا نزدیکترین رهبران همین رژیم پس از اندکی فاصله از رژیم برای همیشه طرد میشوند و محصور ! چه طوری و با چه خدمتی مانده گار بوده تا اینکه در ۲۸ سال بعد چون خواب بوده یا اشتباهی سمت دیگری ایستاده داخل همان رژیم ، مطرود شده . آیا به این فرد میگویند اپوزیسیون ؟ هنوز حاضر نیست علیه باند روسی دیگر ، اسارت روسی ، امپریالیسم روسی ، بنیان گذاری فقاهت روسی ، جنایاتی که خودش بخشی از آنها بوده حتا کلمه ای بگوید . چه طور حالا شده اپوزیسیون ؟ مثل اینکه احمدی نژاد را بگوییم اپو زیسیون ! آیا اپوزیسیون در این رژیم اینقدر کمیاب شده ؟
    شما شرکای دزد بودید حالا کنارتان گذاشتند . اگر صادق هم باشید تنها ارفاقی که به شما میشود کرد این است که به شما اجازه دهند در مورد جنایت های زمان خودتان و رهبران روسی تان روشنگری کنید ، نه اینکه طلبکار شوید و از خود راضی به مخالفین واقعی رژیم هم حمله کنید و باد در دماغتان بیندازید که ماموران امنیتی امریکا و غرب دو نفر هکر فقاهت اسلامی را به خاطر شما دستگیر کرده اند . پول شویی آنها و انتقال داعش به افغانستان را به رخ بکشید وقتی اسد و روسیه و همین ملاها داعش را ساختند و در ان نیروهای تربیت شده تروریستی در اف اس بی ( فرزند ک گ ب ) را کاشتند که اسد را نجات دهند . دشمنی شما با اردوغان هم ریشه مارکسیستی روسی دارد نه دشمنی با مذهب سیاسی و یا مشارکت د رپول شویی . چون موسوی رهبر شما از اردوغان مذهبی تر ، فاسد تر ، جنایت کارتر بود . هنوز هم حاضر نیست با اسرائیل و امریکا و غرب کنار بیاید و علیه روسیه و غارت دریای خزر و بازی با کارت فقاهت روسی در گسترش تروریسم دولتی و تشکیلاتی علیه منافع نئو لیبرالیسم غربی حتا سخنی بگوید
    دشمنی شما با اردوغان از نوع دشمنی شما با احمدی نژاد است . یعنی چون اینها به اندازه موسوی – نبوی – خویینی ها – محتشمی پور – فدائیان خلق ژاندارم کش آمریکایی کش – توده ایهای ضد امریکا – ضد اسرائیل – ضد دموکراسی – ضد آزادی بیان – ضد حقوق اجتماعی و توسعه پایدار ، ضد امریکا و ضد اسرائیل نیست و از طرف دیگر سابقه سر سپردگی به روسیه را در رزومه سیاسی خودش ندارد ( مثل صدام ، قذافی ، اسد ، کره شمالی ، مادرو ، کاسترو ، چه گوارا ، یاکونویچ ، میلوشویچ ، تره کی ، ….) اگر چه در اثر توطیه های تروریستی ، کودتایی ، جنایت کارانه روسیه ، اکنون به راه احمقانه داوود , پای نهاده و دل به روسیه , خوش کرده در اثر فشار های آلمان ( متحد استراتژیک پوتین در غرب ) و با اسرائیل درگیر لفظی شده و فکر میکند روسیه همان گونه که دیکتاتور مترسک خون آشام شیمیایی اسد را از سرنگونی موقتا نجات داد ، از او نیز حمایت خواهد کرد .

    اشتباهی که شاه مدرن ایران با باج دادن به شوروی ، توده ای ها , مذهبی ها ، مارکسیست های اسلامی کرد . اما همه اینها نهایتا با هم ساختند و او را سرنگون کردند .

    بخش دیگر اپوزیسیون , دست ساز رژیم و روسیه ، بخش مارکسیستی روسی پنهان و آشکار ان است
    فدایی که ژاندارم میکشت ، آمریکایی ترور میکرد ، شاه را نوکر امپریالیسم میدانست ، از سرکوب لیبرال ها ، ملیون ، مذهبی های غیر خط روسی امام حمایت میکرد ، هنوز هم تبلیغ کننده بد و بدتر ، فریب غرب با لبخند و دروغ ، پشتیبان استراتژیک مواضع “عرب روسی ” پرستانه ، روسیه پرستانه , فقاهت اسلا می روسی است . تعدادی از آنها خودشان را سلطنت طلب روسی ، بختیاریست فرصت طلب روسی ، سکولار بعثی ( هوادار اسد و صدام و قذافی ) ، اتحاد جمهوری خواهان روسی و چندین گرایش تفرقه افکن و بی اعتبار کننده اپوزیسیون واقعی دیگر جا زده و به کار ترور شخصیتی ، تخریب و دست کاری تاریخ و رهبران تاریخی مستقل و یا هودار غرب ایران مشغولند . نه مثل زمان شاه از بیشکک و باکو و … بلکه از بی بی سی فارسی در قلب قدیمی ترین دموکراسی جهان و صدای امریکا و رادیو فردا از امریکا , مهد تمدن و توسعه و اقتصاد پایدار و قلب و مغز اقتصاد جهانی ، رادیو فرانس , از پاریس مهد دانش و فلسفه و حقوق بشر ، دوچه ولله از برلین قلب اقتصاد پویای سرمایه داری ، رادیو زمانه از هلند و ایران امروز از سوئد و دیگر کشورهای مترقی غربی ، علیه دموکراسی لیبرال ، علیه توسعه اقتصادی پایدار بر مبنای بازار آزاد ، علیه تلاش های کشورهای غربی در پایین کشیدن دیکتاتورهای شیمیایی ، اتمی ، موشکی وحشی که اتفاقا همه آنها به پشتیبانی یاغی بزرگ روسیه مستظهر هستند و ساخت شوروی هستند , ۲۴ ساعته اخبار جعلی و دست کاری شده هدف دار به سمپاتی از این مردان کوچک موشکی ، کلاشینکفی ، اتم باز ، شیمیایی و بازیچه های تروریستی آنها حماس و حزب الله و تروریست شرق اوکراین و صرب و پژاک و …. آنها پخش میکنند . اگر علیه داعش و طالبان و القاعده هم مطلبی بنویسند آنرا لای زر ورق روسی
    – سرزنش امریکا و غرب و عربستان
    – ستایش کودتا و همحله نظمی و اشغال افغانستان و کریمه
    – ستایش و ماستمالی کردن و توجیه جنایات صدام ، اسد ، قذافی ، میلو ، مادرو ، راکت من ، شوئی ، استالین و لنین
    میپیچند طوری که اصل خبر فدای مصالح عالیه نظام انتر ناسیونال روسی اینها میشود و امریکا و اسرائیل و حامیان آنها همیشه محکوم میشوند
    آیا یک بار شما ها از پوتین ، چاوز ، مادرو ، کاسترو ، دنیل اورتگا ، لولا ، مورالس ، … خواستید ، وقتی به دیدار ملاها میروند و با آنها قرار دادهای کلان نظامی ، اتمی ، موشکی ، نفت و گاز دزدی ( زیر عنوان مبادله پایا پای نفت در برابر غذا !!!!) ، غارت خزر از ۵۰ درصد سهم ایران به ۱۱ و نیم درصد ، با این رژیم مفلوک ورشکسته پشت به ملت – فدایی عربهای روسی و روسیه – میبندند و ملت ما را غارت میکنند بدتر از چنگیز و تیمور و عرب ، اقلا به آنها د رمورد حقوق انسانی همین رضا شهابی و دو تا مارکسیست روسی دیگر که برای فریب مردم آنها را اپوزیسیون کرده اند ، به ملاها هشدار دهند ؟
    نه ! هرگز !
    شما میدانید اجازه دخالت در امور روسیه و امپریالیسم روسیه را ندارید و مثل ان اسد مفلوک که یک سرباز روسی خفتش را میگیرد و میکشد عقب در سرزمین خودش ! تا بدا ند که سگان روسیه باید چند متر با میز شوکت امپراطور اعظم فرامسنری فاصله بگیرند .

    شما مارکسیست های روسی و اسلامیست های مارکسیست روسی و آخوندهای بعثی اسلامی روسی میدانید که روسیه و پوتین ، امریکا و ترامپ نیستند که هر سگی به آنها حمله کند زیر عنوان آزادی بیان و بعد هم باد در غبغب بیندازد که نیروهای امنیتی آنها به نفع جاسوسان روسیه و ملاها کار میکنند . و با این حقه روسی بخواهید مخالفین خودتان ( یعنی هوداران امریکا و نو لیبرالیسم غربی و اسرائیل و دیگر متحدان امریکا ) را مرعوب کنید .
    قبلا ف م سخن جاسوس مارکسیست روسی دیگر این حقه را استفاده کرده بود دید فایده ندارد جا زد حالا این دیپلمات ضد امریکا و ضد اسرائیل و غرب و جاسوس ملاها در غرب دارد امتحان میکند
    بشین تا بیارن
    دست همه شما ها قبلا پیش جمهوری خواهان کارکشته مثل مک کین و دالتون و کروکر و گینگریچ و جولیانی رو شده ، به همین دلیل آنها به جای شما مجاهدین خلق را برگزیدند اگر دمکرات ها این قضیه دخالت روسیه را در شکست کلینتون بگذارند کنار ، ترامپ هم تو دهن پوتین میزند . امریکا به خط اصلی باز میگردد و روسیه به جای پیشبرد اقتصاد ورشکسته خودش از طریق سو استفاده از وضعیت جنگی و فروش سلاح های نظامی و گسترش نفوذ از طریق مداخله برای حفظ دیکتاتوری ها و جاسوسان ، سقوط خواهد کرد . در اثر سیستم مافیایی فاسد که از هر سه نفر روسی یکی فاسد است ( مثل ملاها )
    فعلا تو دهن تروریست های عرب زد و جلوی نفوذ تروریستی روسیه در خاور میانه را گرفت .