چاپلوسان و مزدوران مجلس، نوکری و بردگی خود را به ملای روضه خوان ابراز داشتند ۱۲

در کشور دزدان چه می گذرد؟

ایران  کنونی را باید کشور دزدان، غارتگران، و جنایت پیشگان نامید. هرچند آخوند مفتخور و دوره گرد و لات های چاله میدانی و دور از هرفرهنگ آدمیت پراکنده و ناشناس مانده بودند، به گرد هم آمدند، کشوری تاریخی و کهنسال را مانند لاشه شکاری به چنگال خود گرفته و از هر سوی به پاره پاره کردن آن پی پردازند. ملت همیشه تسلیم، سربه زیر، و آرام نیز از دور نظاره گر این به هم گسیختگی و ویرانی خانه و کاشانه خود در خوابی ژرف و سنگین فرو رفته و امید و انتظاری به بیداری و هرگونگ تلاش و کوششی از سوی او نمی توان داشت.

این ها چه کسانی هستند،  آیا اینها اراذل و اوباش و لاشخورهایی نیستند که آخوند را سرپا نگه داشته و هنری جز آدم کشی و بزن بهادری ندارند؟!.

این ها چه کسانی هستند، آیا اینها اراذل و اوباش و لاشخورهایی نیستند که آخوند را سرپا نگه داشته و هنری جز آدم کشی و بزن بهادری ندارند؟!.آیا در این ها کمترین فرهنگ ایرانی دیده می شود؟. چرا عده ای از جوانان ما این چنین خائن به مردم و سرزمین خود بار می آیند؟. در کدام کشوری درجهان دیده شده  که جوانان آن این چنن به خیانت علیه کشورخودشان بپردازند؟!.

گرگ ها به جان هم افتاده اند

در این گیرو دار، رقابت در غارتگری و چپاول سرمایه های ملی، میان دزدان درگاه ولایت، مزدوران مجلس نشین و فرومایگان رئیس جمهور تیر خلاص زن بر روی لاشه و باقیمانده پیکر بی جان کشورمان، آنان را به چنگ هم انداخته و هرگروه در کنار دزدی های بیکران خود، در برابر دزدان دیگر به شاخ شانه کشی و خط و نشان کشیدن می پردازند. تا آن جا که احمدی نژاد با نشان دادن فیلمی گاوبندی و دزدی های برادران لاریجانی را رسوا می کند، و لاریجانی مزدور ملا در مجلس جنایت ها و دزدی های احمدی نژاد را بر می شمرد.

مجلس دزد و دولت دزد و قانون گذار دزد و پلیس دزد و اخوند رئیس دزد. دیگر از مملکت چه باقی می ماند؟

مجلس دزد و دولت دزد و قانون گذار دزد و پلیس دزد و اخوند رئیس دزد. دیگر از مملکت چه باقی می ماند؟

برآشفتن ملای مشهدی

اینجاست که ملای روضه خوان، رهبر دزدان و خودکامگان، و نایب امام زمان بر روی زمین، عربده کشان به این لاشخورهای وابسته به خود می فهماند که دزدی و غارتگری با شور و شر منافات دارد. بدزدید، به چاپید، غارت کنید، آدم بکشید، ولی در سکوت و بی صدایی. آخر روضه خوان مشهدی حق دارد که هم پالکی ها و همکاران دزد خود را به آرامش و سکوت دعوت کند. تا آن جا که دوست و همکار او محمد خاوری پس از دزدی کلان چند میلیون دلاری و فرار به کانادا، هنگامی که سر و صدای آن همه جا را فراگرفت و می رفت زیر پای نایب امام زمان را شل کرده و تخته پوست زیر او را بر هوا بلند کند، فریاد برآورد و خطاب به رسانه ها گفت: “اینقدر از دزدی میلیون دلاری حرف نزنید، آن از مااست”.

این لاشخورها به اصطلاح نمایندگان مجلسند که به خدمتگذاری مردم در آمده اند

این لاشخورها به اصطلاح نمایندگان مجلسند که به خدمتگذاری مردم در آمده اند

پیامد رجز خوانی ملای مشهدی

به دنبال خط و نشان کشیدن و تهدیدهای روضه خوان مشهدی، همه مزدوران و جیره خواران، شمشیر ها را غلاف کردند، و به غلط کردن افتادند. در این جا به بیان نمونه هایی از آن  که در روزنامه خراسان در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ به چاپ رسیده، پرداخته می شود:
۱- احمدی نژاد، رئیس جمهور انتصابی ملای مشهدی، که قافیه را تنگ می بیند و سرنوشتی مشابه هاشمی رفسنجانی در روبرویی با اراذل و اوباش مرکز خلافت و اراذل ملای مشهدی در مجلس در برابر خود می بیند، طی نامه بلند بالایی، سرسپردگی و نوکری خود را کماکان به آخوند مشهدی ابراز می دارد.

الف- احمدی نژاد رفتارش را تنظیم نکند مجلس عکس العمل جدی خواهد داشت

این گفتار علی مطهری در مجلس است. این بابا که به عنوان کارچاق کن و مزدور آخوند مشهدی هرآن گاه هرزه گویی های او را بلغور و تکرار می کند، در این جا نیز به تهدید احمدی نژاد می پردازد. البته فراموش نکنیم که این آقا فرزند حلال زاده همان آیت الله مطهری است که نیاکان ما را در برگزاری مراسم چهارشنبه سوری، خر و الاغ می نامید. بنابراین، این مزدور ملای مشهدی نیز خیانت به مردم و کشور را از پدر خود به ارث برده است.

این عربده کش ها و لات ها که به صورت گنگ مجلس را اشغال کرده اند، مزدوران و مفتخورهای علی خامنه ای در مجلسند. همانهایی که بنا به امر آخوند به هر اقدام جنایکتارانه دست می زنند و هر قانون ضد میهنی تصویب می کنند.

این عربده کش ها و لات ها که به صورت گنگ مجلس را اشغال کرده اند، مزدوران و مفتخورهای علی خامنه ای در مجلسند. همانهایی که بنا به امر آخوند به هر اقدام جنایکتارانه دست می زنند و هر قانون ضد میهنی تصویب می کنند.

ب- نامه کوچک زاده به احمدی نژاد

این آقا هم که نان را به نرخ روز می خورد و تاکنون همراه و طرفدار احمدی نژاد بوده، وقتی احمدی نژاد را در حال فروکش و سقوط می بیند، یک شبه ۱۸۰ در جه تغییر جهت می دهد و به مزدوری آخوند مشهدی می پردازد. او در نامه ای خطاب به احمدی نژاد نوشت: «آقای ر ئیس جمهور ،چون نایب امام زمان عجل ا… تعالی فرجه الشریف علنا در انتقاد از رفتار شما فرمودند:

“این که رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است. ” اگر در پیشگاه خداوند متعال استغفار ننموده و علنا از رهبری و مردم طلب بخشش نکنید، من هیچ دلیلی برای ترجیح شما بر دیگر روسای قوا و استیضاح کنندگان خطاکار و لجوج نمی بینم». این مردک فرصت طلب ناگهان پس از سالها حمایت از احمدی نژاد دریافت که آخوند مشهدی نایب امام زمان است و باید به دنبال او رفت که خیر و برکت بیشتری در آنست.

بقای  آخوند و بر سر قدرت ماندن آن در ایجاد رعب و وحشت و کشتار بی امان شبانه روزی در سرتاسر ایران است.

بقای آخوند و بر سر قدرت ماندن آن در ایجاد رعب و وحشت و کشتار بی امان شبانه روزی در سرتاسر ایران است.

۲- تاکید ۲۶۵ نماینده بر اطاعت از ولایت وعذرخواهی ازوقایع جلسه استیضاح

۲۶۵نماینده مجلس با صدور بیانیه ای که در پایان جلسه علنی دیروز قرائت شد، از بداخلاقی ها و مسائل پیش آمده در جلسه استیضاح وزیر کار عذرخواهی و اعلام کردند:اطاعت از فرمایشات رهبر عالی قدر را بر خود واجب شرعی و قانونی می دانیم، علی لاریجانی دزد گرانقدر مجلس نیز در نطق پیش از دستور خود تصریح کرد: از جانب خود و همه نمایندگان مجلس نقد رهبری را عامل اصلاح کار خویش می دانیم و در این بخش آنچه از اشکالات به قوه مقننه مربوط می شود را می پذیریم و عذرخواهی می کنیم.

  • آزادی

    هر کسی که به مجلس راه پیدا می کند روزه خوان بزرگ را نمایندگی می کند ! من فرق بین مجلس با گاوداری را نمی فهمم  !

  • zia

    واقعا آدم از اینهمه دریوزگی، درماندگی، چاپلوسی، مزدوری، خایمالی، بی‌ مایگی، نوکر منشی، و، و،… حالش بهم می‌خورد. اینها نه تنها نماینده مردم نیستند، بلکه اینها اصلا بویی از انسانیت در وجودشان نیست. اینها اگر انسان بودند در مقابل یک ملای دزد و جنایتکار و فرومایه اینقدر ابراز عجز و ناتوانی نمی‌کردند. واقعا چه به روز ملت ایران آمده است که به این فسیلها و کثافتان و خائنین اجازه داده اند که ۳۴ سال بر ایران عزیزمان حکومت کنند.

  • Mitra

    چرا دوست گرامی، یک فرق بزرگ بین‌شان هست، و اون اینکه گاوها تنها
    سودشان به انسانها می‌‌رسد، اما این جماعت روسپی و دزد و آدم کش اسلام گرا
    تنها  موجب بدبختی، فلاکت و سیاه روزی انسانها هستند.
     

  • بهزاد

    اینهمه الاغ در مجلس جولان میدهند تا هر وقت ولی وقیح چیزی گفت آنان بدون لحظه ای تفکر اراجیف ولی را تائید کنند ، این از لازمه های نمایندگی مجلس اسلامی است که هر لحظه ولی امرشان اراده کرد آنان حتی ناموس  خود را تقدیم رهبرشان کنند ، حال که رهبرتان بجای شما تصمیم گیرنده است ، شما گوساله ها در مجلس چه میکنید ؟ ، بروید تا رهبرتان هر گوهی خواست بخورد و شما الاغها نام نماینده مجلس را بیش از این لجن مال نکنید ./. 

  • Behrooz-bruce

    این گاوها این الاغها این خایه مالها این مزدورها این چاپلوسها … منتخبین ملت شریف ایران هستند!

  • بهزاد

    نمایندگان مجلس ومدافعین ولایت مطلقه همه خمار هستند و باید فورا دوساعت تنفس اعلام کنند تا همگی پس از خود سازی و نعشه کردن به صحن مجلس برگردند ولی اینبار توپ توپ تا بهتر بتوانند از رهبر الدنگشان عذر خواهی کنند ، وجدانا همه انها رویهم عقلشان به اندازه یک گوسفند میرسد ./.

  • بابک پرسا

    درهنگامه جنگ ایران و عراق، بدستور اهریمن خمینی بیشتر از ۵ میلیون شیعیان عراقی فراری از صدام حسین وارد ایران شدند. با گذشت نزدیک به ۳۵ سال ایرانی کشی، با افزایش یافتن بیشتر از ۱۲ میلیون از پس ماندگان آنان، برای پخش کردن باکتری اسلام شیعی وعربی نمودن ایران، با وارد شدن در همه ارگانهای سیاسی و دولتی و قانون گزاری و اداری و بانکی و اقتصادی و بازرگانی و نفتی و کارگزینی در سفارتهای ایران در همه کشورها، و بدتر و زهرآگین تر ازهمه چیز آنهم، برای نابود کردن ریشه های اندیشه و فرهنگ و آرمان ایرانی و میهن دوستی، با وارد شدن در سیستم و سیاست آموزش و پرورش در دبستان و دبیرستان و همه آموزشگاها ی دانشجویی و دانشگاهی، برای پایمال کردن همه بازمانده های ارزشمند تاریخی و فرهنگی ایرانیان، به ویژه در دشمنی تاریخی با زبان پارسی دری ودیگر گویش ها – لهجه ها- تیرگان و دودمان – اقوام – کوردی و آذری و لری و بختیاری و سیستانی و خراسانی و افغانی و خوزستانی و گیلانی و مازندرانی و دیگر و دیگر، آنهم با چیرگی و نشتن بر سرسفره ایرانیان با خوردن و دزدیدن و کشتن و تجاوز کردن، بمانند گرگهای درنده، آنهم با دریدن یکدیگر دست و پا میزند. رژیم ستمکار و آدمکش و شکنجه گر ولایت خمینی و خامنه ای و همه دست اندر کاران و همراهان آن، چه با عمامه بی عمامه، وابسته و دل بسته بی چون و چرای نیروهای سرکوبگر شیعیان مقتدر صدر عراقی و سوری علوی و حزب الله لبنانی و سوری است. بیشترین نیروهای پنهانی – جاسوسی و مخفی – مافیایی و سرکوبگر سپاه پاسداران و بسیجی و نیروی انتظامی وکارکنان و شکنجه گران زندانها و اعدام کنندگان خیابانی، عراقی هستند و همزمان، بیشترین ایرانیان، تماشاگر بی رگ و جانی هستند که فرهنگ ترس و ستم پذیری را با گفتن ای بابا ولش کن به ما چه؟! در زندگی روزمره خود جای داده اند. وگرنه آن نوادگان و بازماندگان محمد تازی و نمایندگان آیات شیطانی قرآن، در سرزمین به خون و خاکستر کشیده شده ایران، نمی توانستند تاکنون پا برجا بمانند. – نه اسلام. نه قرآن. جاوید نام ایران – – ایزد مهر نگهدار ایران زمین باد- { بابک پرسا }

  • میهمان

    بسم الله الرحمن الرحیم
    آفرین آفرین. خیلی عالی بود. ادبیاتی که در نوشتن به کار بردید بسیار عالی بود.مخصوصا ملای مشهدی.
    ۱٫بسیجی که شما او را اراذل و اوباش ولاشخور معرفی کردید فرهنگ ایرانی درشان بیشتر دیده می شود تا شما. شما اگر فرهنگ ایرانی داشتی این همه توهین وتحقیر نمی کردید. شما اگر فرهنگ ایرانی داشتید با مغلطه و نوشتن اراجیف همراه با اندکی حقیقت مردم را فریب نمی دادید. جوانی که خائن به سرزمین بار آمده شما هستسد که وقت و بی وقت بدون ملاحظه اوضاع کشور سعی در براندازی نظام اسلامی دارید و به قول خود می خواهید دموکراسی وآزادی برپا کنید. واقعا در هیچ کشوری دیده نمی شود این چنین به کشور خود خیانت کنند.
    ۲٫این به قول شما روضه خوان مشهدی قبل از این مسائل حرف های خود را زده بود ولی گوشی برای تحویلش نبود. شما هم که کاری بدتر از آنان می کنید و ذهن مردم مشوش می کنید ومسائل را از زمین وآسمان به هم می بافید و سرانجام بی هیچ دلیلی متحم می کنید وکمش را صادر می کنید. بله آقای کوچک زاده خود جاهل است وخدا باید اورا هدایت کند به احتمال زیاد بیانیه ایشان نیز بهانه ای برای شوریدن علیه رئیس جمهور است. ودر ضمن اگر وظیفه اش اعمال رفتار ملای مشهدی بود از همان اول مطیع امر بود. آن مرد با خدا را که شکی نیست بوی انسانیت را از شما بیشتر برده بود را به بهانه ی نهی از چهارشنبه سوری نه آن چهار شنبه سوری نیاکان بلکه آن چهارشنبه سوری ساختگی مدرن متهم می کنید که هدفی جز پریشان کردن افکار ندارید.
    ۳٫و قرار دادن روح آن بزرگوار را در کنار یک دیکتاتور که دست پرورده غرب است و هم اکنون حائز هیچ ارزشی نیست هدفی جز پست نشان دادن آن ها نیست. کسی که با جان و مال و ناموس مردم بازی می کند و هرکاری دلش بخواهد انجام می دهدرا باید ول گذاشت تا بچرخد؟
    بازهم می گویم آفرین خوب توانستید همه را زیر سوال ببرید.

    • Korush Parsa

      من نمیدونم  واقعا  امثال  تو  ادم  هستن  یا  حیوان     حیف  حیوان  که  به  شماها  گفته شه  لااقل حیوان برای  هم نوع خودش  دل  میسوزونه  ولی  تو چی  بی شرف   خجالت  بکش  دیگه  هم  به خودت  نگو  ایرانی   دیگه  کمکم  داره  از ایرانی  بودن  خودم  بدم  میاد

  • Korush Parsa

    افسوس  افسوس  که  حتی  یکی  هم  فکر  خودم  و دیگر دوستان  ازادی خواهم نمیبینم   همه  لاشخور  همه  دزد  همه  وطن فروش  همه  خائن  بعضی  وقتها  به  وجود  خدا هم  شک  میکنم

  • jebeheh.rousi.arabi.bakht

    «بازندگان جنبش اعتراضی دی ماه ۹۶»

    http://news.gooya.com/2018/01/post-10676.php

    زیباکلام: شعار عبور از اصلاح‌طلبان را می‌دهند
    http://www.iranpressnews.com/source/210572.htm
    —————————————————————————–

    دیگ به دیگ میگه روت سیاه

    “بازندگان بزرگ : همه هواداران روسیه در جبهه روسی – عربی ”

    اولی دفتر تحکیم وحدتی است که اگر چه برای فریب امریکا رفته آنجا و میگوید که در تیم ترامپ است اما هنوز برای ملاهای روسی و پوتین و مارکسیست های روسی ایران اش شله زرد میپزد .
    دومی مارکسیست بوده رفسنجانیست شده ، روحانی را آورده ، از روحانی پشیمانست ، حزب توده را عامل اصلی سقوط مصدق میداند ، ضد آمریکایی گری را که مارکسیست ها به دست ملاها دادند مسخره میکند ، میگوید که جوانان بیکار از اصلاح طلبان و اصول گرایان و روحانی عبور کده اند ( یعنی از کل نظام فقاهت روسی ) . در ایران است .
    اما هیچ کدام از شعار مردم علیه روسیه ، حیف و میل اموال مملکت برای عربهای روسی چیزی نمی گویند . اینکه همه شاه آمریکایی ( از نظر اینها ) را میخواهند حتا جوانانی که شاه ندیده اند و به رضا شاه دیکتاتور انگلیسی ( از نظر اینها ) افتخار میکنند حتا اشاره هم نمیکنند .
    تلاش این مگس های روسی که بازنده اصلی جنبش ناسیونالیستی ، آریایی ، هوادار امریکا و ضد روسیه و عربهای فاشیست روسی و مارکسیست های روسی و اسلامیست های مارکسیست و همه نحله های فکری چپ در ایران است نشان میدهد که انقلاب جدید مردم بیش از آنکه علیه ملاها باشد علیه روسی گری ، عرب پرواری ، ضدیت اینها با ایرانی گری است . یک جنبش ناسیونالیستی جدید که از اولترا ناسیونالیست های روسی ، انگلیسی ، آمریکایی ، فرانسوی ، اتریشی ، آلمانی ، …. الهام میگیرد و شعا رش . شعار پیروزمندانه ترامپ است
    اول ایران !
    مجید محمدی و تابان و پیک نت و نیکفر به جای سرزنش کردن مارکسیست های روسی در ایران که صد سال است آب در هاون کوبیده و همبواره ایران را فروخته اند به روسیه ، عربهای روسی ، آمریکای جنوبی روسی ، شرق آسیایی روسی ، علیه همه ناسیونالیست ها ( از مصدق و شاه تا امیر انتظام و بازرگان و بنی صدر و فروهر ها و جبهه ملی ) لجن پراکنی کرده اند . همواره با دشمنان مردم ایران ( صدام ، قذافی ، اسد ، ناصر ، استالین ، چاوز ، مادرو ، اورتگا ، کیم جنگ ها ، کاسترو , ویتنام ، افغانستان تره کی ،عرفات ، ولید جنبلاط ، حماس و حزب الله و پژاک و پ ک ک و فرقه دموکرات روسی ، کردهای تروریست روسی ، عطا هودشتیان و علامه زاده و….) همسو و هم خوابه بوده اند , به جای سرزنش خودشان ! همان بازی نخ نمای انگشت اتهام به سوی چند تا الدنگ همکارشان در جبهه کلان مارکسسیتی – اسلامیستی روسی ( مهاجرانی ، گاردین ، زیبا کلام ، اصلاح طلبان ، خاتمی ، احمدی نژاد ، بهنود ، یزدی ، …) را تکرار میکنند . اوباما و نو یورک تایمز را سرزنش میکنند .
    مجید روسی !
    پوتین را کی میخواهی سر زنش کنی
    زر افشان ، رئیس دانا ، عمویی ، اسپوتنیک ، پیک نت ، اکلهبار روز ، پورمندی ، فدائیان ، توده ایها ، کمو نیست کارگری ، کوبا ، بولیوی ، ونزوئلا ، ویتنام ، … همه متحدان رژیم فاسد فقاهت روسی را کی میخواهی سرنش کنی ؟
    شما که به اسهالی ها و سبز گندیده روسی و روحانیست ها و رفسنجانیست ها طعنه میزنید ، خودتان چرا درس نمی گیرید ؟
    بازی تمام است
    بازی مارکسیستی گل سرخی ها ، فرقه دموکرات ها ، توده ایها ، شریعتی ها ، مارکسیست اسلامیست روسی ها ، ژاندارم کشان کپی کت فدایی ، سبز روسی ، بازی بد و بدتر ، بازی کی بود کی بود ما نبودیم همه چپ ها ، بازی تقصیر مهاجرانی بود ، تقصیر بنی صدر و یزدی و قطب زاده بود ، بازی اگر بختیار نمی گوزید ، اگر زمین کج نبود ، اگر اسرائیل فلان نمی کرد ، اگر اوباما چنان میکر د، اگر ترامپ چنین کند ، ……
    بازی تمام است
    همه شما بازنده هستید
    این قمار بزرگ تاریخ در صفحه های برجسته ان برای همیشه خواهد ماند
    صد سال دروغ و خیانت مارکسیست های روسی و الهام گیرنده های مذهبی و غیر مذهبی ان در شهرهای کوچک و بزرگ ایران ( به جز خطه تحت کنترل مارکسیست ها – کردستان – آذربایجان ) به پایان رسید
    بازندگان بزرگ :
    همه هواداران روسیه در جبهه روسی – عربی
    جبهه شما در برا بر جبهه ملی ناسیونالیستی اریایی شاهنشاهی شکستی تاریخی خورد صرف نظر از هر آنچه پیش اید
    اگر ایران امروز یک ترامپ داشته باشد صد در صد پیروز میشود
    آیا رضا پهلوی این نقش تاریخی را بازی خواهد کرد ؟
    میبینیم .