گذرنامه بی اعتبار و کاغذ پاره ایرانی، معرف رژیم ضد ایرانی حاکم بر کشورمان ۸

گذرنامه رژیم ایران، کاغذ پاره ای که موجب ننگ،  شرمندگی و آبرو ریزی برای هر ایرانی میهن پرست است.

گذرنامه رژیم ایران، کاغذ پاره ای که موجب ننگ، شرمندگی و آبرو ریزی برای هر ایرانی میهن پرست است.

گذرنامه معرف چیست؟

گذرنامه ظاهراً نام و مشخصات یک فرد را در بر می گیرد، ولی در حقیقت شناسنامه و معرف حکومت کشوری است که در آن جا صادر شده است. به گفته دیگر؛ اعتبار و ارزش یک گذرنامه، نشان دهنده اعتبار یک کشور و حاکمان بر آنست. امروزه بر کسی پوشیده نیست که هرایرانی، با احساس حقارت و شرمندگی، گذرنامه بی محتوا و بی ارزش خود را در مرز ورود به کشورها به دست مأموران می دهد و بیشتر بارفتار موهن و زشت آنان روبرو شده، و با خفت و خواری و خودخوری از آنان جدا می گردد.

گذرنامه در رژیم گذشته

در دوران رژیم گذشته، با وجود کمبودهای آزادی سیاسی، گذرنامه ایرانی دارای ارزش والا و برجسته بین المللی بود. با آن گذرنامه یک ایرانی می توانست به بسیاری از کشورهای جهان بدون نیاز به ویزا رفت و آمد کند. شماری از کشورها مانند کشورهای کمونیستی و یا سوئیس در اروپا که درخواست به ویزا داشتند، به آسانی و بدون درد سر حتی در بسیاری از حالات در ورود به مرز آن کشورها، ویزای ورود بدان کشور صادر می گردید و نیازی به رفت و آمد و سرگردانی نداشت.

بی اعتبار کردن هر ایرانی، سیاست رژیم ضد مردمی است

رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه از آن جا که خود با آن افکار ارتجاعی و خمیده ضد بشری جایی در کشورهای دیگر، و میان مردمان آزاد اندیش جهان ندارد، تا کنون به روشهای گوناگونی امکان مسافرت و دیدار ایرانیان از کشورهای دیگر را محدود و مسدود ساخته است. آخر یک آخوند با آن مغز عقب مانده و آن پوشش مسخره و چندش آور، جایی را برای مسافرت خود در جهان نمی یابد تا بدانجا سفر کند. پس چه بهتر که مردم نیز همچنان در بند بمانند و راهی به جایی نداشته باشند.

این ها شماری از خانواده های ایرانی پناهنده به کشورهای دیگر است. کسانی که ازشر رژیم  جنایتبار آخوندی  به جان آمده با هزاران سختی و  خود را در معرض خطرهای گوناگون قرار دادن، میهن از دست رفته و ویران شده خود را پشت سر گذاشته و به کشورهای دیگر پناه بردند.

این ها شماری از خانواده های ایرانی پناهنده به کشورهای دیگر است. کسانی که ازشر رژیم جنایتبار آخوندی به جان آمده با هزاران سختی و خود را در معرض خطرهای گوناگون قرار دادن، میهن از دست رفته و ویران شده خود را پشت سر گذاشته و به کشورهای دیگر پناه بردند.

از سوی دیگر، با آنهمه کارهای تروریستی و آدم کشی که رژیم در کشورهای گوناگون انجام داده، ارزش و اعتباری برای خود به جای نگذاشته است. اینجاست که مهر جمهوری اسلامی، یعنی مهر نحوست، تروریستی، و آشوب طلبی است که بر هرگذرنامه می خورد و دارنده آن را نیز در نزد جهانیان لکه دار، و بی اعتبار می سازد.

پاسپورت ایرانی؛ از عرش تا فرش

این عنوان سایت روز نوشته محمد رضا یزدان پناه در تاریخ چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ است. این نوشته مستند و پر محتوا تحقیقات سعید پیوندی، استاد جامعه شناسی در دانشگاه پاریس را نیز در بر می گیرد.

بنا براین گزارش که از آمار و بررسی های “هنلی و شرکا” در گزارش سال ۲۰۱۲ آمده است، گذرنامه ایرانی در میان ۱۰۳ کشور جهان، در ردیف ۹۶ قرار می گیرد. این نهایت پس رفتگی و خفت و درماندگی برای ایرانیان در هنگام سفر به کشورهای دیگر است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یک قایق چوبی شش تا ۹ متری با کابین‌هایی که توسط پارچه و پلاستیک پوشیده شده و حامل ده‌ها پناهجوی ایرانی و عراقی بودند، چهارشنبه، ۲۴ آذر به دلیل نامساعد بودن هوا و متلاطم بودن اقیانوس، به صخره‌های ساحلی جزیره کریسمس، متعلق به استرالیا، برخورد کرده و غرق شده است که در اثر این حادثه دستکم ۲۷ نفر کشته شده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یک قایق چوبی شش تا ۹ متری با کابین‌هایی که توسط پارچه و پلاستیک پوشیده شده و حامل ده‌ها پناهجوی ایرانی و عراقی بودند، چهارشنبه، ۲۴ آذر به دلیل نامساعد بودن هوا و متلاطم بودن اقیانوس، به صخره‌های ساحلی جزیره کریسمس، متعلق به استرالیا، برخورد کرده و غرق شده است که در اثر این حادثه دستکم ۲۷ نفر کشته شده‌اند.

گذرنامه ایرانی سوای مسافرت به شماری از کشورهای وامانده و پس رفته جهان سوم آسیایی و آفریقایی، هیچگونه ارزش دیگر نداشته و نهایتاً موجب سرافکندگی و احساس پوچ بودن دارنده آنست.

محمد رضا یزدان پناه در گزارش خود می افزاید: ”
ایران تنها بر روی نقشه جغرافیا با افغانستان همسایه نیست؛ ایران و افغانستان در جدول اعتبار گذرنامه های کشورهای مختلف جهان نیز همسایه هستند؛ گذرنامه هر دو این کشورها تقریبا بی اعتبارترین گذرنامه های جهان است”.

به ایرانی مسلمان گرفتار بند آخوند باید مژده داد، گذرنامه ایرانی که در گذشته دارای ارزش ممتاز بین المللی بود، هم اکنون چنان خوار و برارزش شده که گذرنامه کشورهایی مانند آنگولا، اتیوپی، جیبوتی، لیبی، بنگلادش، بوسنی و هرزگووین، مصر، تایلند، امارات متحده عربی، ویتنام و مالزی، همگی از ایران وضعیت بهتری داشته و در صحنه بین المللی با مردمان این کشورها رفتار و برخورد بهتر و شایسته تری به عمل می آید.

اظهار نظر یک آخوند فرومایه ضد ایرانی

حجت الاسلام موسوی نژاد یکی از مزدوران حکومتی می گوید: “اولا که مردم مسلمان ایران موقعی که به پیروی از قاعد اعظم خود خمینی کبیر، بزرگترین انقلاب تاریخ را برپا کردند به فکر امروز بودند که تمام قدرت های شیطانی جهان به مقابله با آنها بپردازند. ثانیا آنچه اهمیت دارد نه گزارش چند موسسه صهیونیستی وابسته به دولت های امپریالیستی بلکه دل های ملت های مسلمان و انقلابی جهان است که همه با انقلاب اسلامی هستند.” او می گوید: ” شما همین الان پاشو برو لبنان، برو فلسطین، برو افغانستان، برو ونزوئلا ببین مردم تا بفهمند ایرانی هستی، چطور برایت سر و دست می شکنند”.
این جنایتکاران و مزدوران حقوق بگیر علی خامنه ای، با غارت و چپاول کشور و به باد دادن حیثیت و آبروی ملتی، با جسارت و بیشرمی خمینی جلاد بزرگ تاریخ کشورمان را قاعد اعظم خمینی کبیر نام می برند، و هردم تکیه بر ملت مسلمان ایران دارند.

این بابا که با هیکلی درشت و بی خاصیت در جلو صف حرکت می کند و روی شکمش شعار جانمی فدای رهبر داده است،  حجت الاسلام موسوی نژاد است. به راستی کراهت و زشتی در چهره این ناپاکان ضد ایرانی به آسانی دیده می شود.

این بابا که با هیکلی درشت و بی خاصیت در جلو صف حرکت می کند و روی شکمش شعار جانمی فدای رهبر داده است، حجت الاسلام موسوی نژاد است. به راستی کراهت و زشتی در چهره این ناپاکان ضد ایرانی به آسانی دیده می شود.

ارزیابی گذرنامه کشورهای اروپایی

شرکت “هنلی و شرکا” در گزارش سال ۲۰۱۲ خود آورده که دانمارک، کشور دموکراتیک و ثروتمند شمال اروپا، معتبر‌ترین گذرنامه را در میان تمام کشورهای جهان دارد. شهروندان دانمارک در سال گذشته می‌توانستند بدون دریافت روادید یا ویزا به ۱۶۹ کشور جهان سفر کنند.
رتبه دوم به طور مشترک به سه کشور سوئد، فنلاند و آلمان اختصاص دارد که باز هر سه از کشورهای دموکراتیک و توسعه یافته شمال و مرکز اروپا هستند. شهروندان این کشور‌ها در سال ۲۰۱۲ امکان مسافرت بدون ویزا به ۱۶۸ کشور جهان را داشته‌اند.

بریتانیا، فرانسه، هلند و بلژیک، چهار کشور دیگر اروپایی هستند که شهروندان آن‌ها امکان سفر بدون ویزا به ۱۶۷ کشور جهان در سال ۲۰۱۲ را داشتند و بدین ترتیب دارای سومین پاسپورت معتبر در تمام دنیا بوده‌اند. در حالی که بنا برگزارش سعید پیوندی : “وقتی یک ایرانی قصد مسافرت به خارج از کشور را دارد با حس کمتر بودن و تحقیر مواجه می شود. به همین خاطر است که می بینیم حتی در فرودگاه های کشورهایی مانند امارات، عربستان یا مالزی که هر سه کشور مسلمان هستند، بعضا با ایرانی ها با بی احترامی و خشونت رفتار می شود.”

  • مهمان

     این گذرنامه با آن آرم نماد عفب ماندگی برازنده کسی است که داغ مهر بر پیشانی دارد که بشه گوه در گوه !

  • مستراب الدنگ(سهراب ارژنگ)

    اینا همش حاصل حکومت ٨٠ ساله پارسهای کثیف توله سگی است

    • Msnmamed

       سیکتیر قرمساش

    • Majarj24

      توله چنگیز توی اشغال هستی. چهارضد سال است که این کشور در دست توله های چنگیز است.اذر ابادگان در اشغال شماست.برگردید به همان شمال چین و صحرای مغولستان.

  • Behrooz-bruce

    چطور فاتحه ایران و ایرانی در کل جهان خوانده شد از ماست که بر ماست

  • Taboo shekan

    این تازه اول کاره به زودی توی همه ی زمینه ها به رتبه آخر می رسیم و رتبه ی جهان چهارم را کسب میکینم این است نتیجه ی فریب آخوند رو خوردن و در برابر رژیم ساکت ماندن هرچی بکشیم حقمونه.

  • amir ahmady jasus putin

    بارها این سوال را از خود پرسیده ایم که چرا گذرنامه ایرانی ، نام ایرانی ، مردم ایران ، کشور ایران این گونه مرد خشم و نفرت و سوه ظن است و این فقط به رژیم تروریست ج ا نوکر روسیه و عوامل پنهان و آشکار ان در غرب محدود نمی شود . بلکه بطور مثال یک سلطنت طلب که ممکن است در امریکا سالها ساکن بوده و اصلا اگر پایش را به ایران بگذارد اعدام شود و ممکن است حتا به ترامپ رای داده باشد ، اما هنوز در جهان غرب همان تروریست مداخله گر دروغ گو و پنهان کار تلقی و ممکن است حتا اشتباها کشته هم بشود !

    چرا ؟

    امیر احمدی که قبلا چریک فدایی بوده و عامل شوروی و حالا رفته در امریکا نماینده احمدی نژاد است که مورد استقبال پوتین قرار گرفت در حالیکه تقلب کرده بود و با تقلب چپانده شده بود و آزادانه می اید به ایران و میرود ( برخلاف دو ملیتی ها ) گفته است

    که افتخار میکند دلواپس است مزخرفاتی آشکار در دفاع از روسی گری این رژیم و اعمال مداخله جویانه ان در کشورهای دیگر گفته و هیچ مارکسیست روسی نمی بینید که به او چیزی بگوید .

    جواب این مردک جاسوس رژیم روسی بعثی در امریکا این است :

    اگر مدافعین حرم نبودند ، اگر در سوریه دخالت نمیکردند ، اگر ما کاش داغتر از اش عربها نبودیم

    جنگی اتفاق نمی افتاد ، کسی به ایران حمله نمی کرد ، که ما سو سولهای تهرانی نیازمند بی سر و پاهایی مثل تو و مدافعان حرم عربی روسی ات باشیم که معلوم نیست اگر جنگی هم اتفاق بیفتد شما ها که قبلا پاسپورت آمریکایی دارید پیش از ما در نروید و ما را در برابر اعراب بی سر وپا تنها نگذارید.

    اگر سوسولهای تهرانی حکومت رااداره میکردند ما مثل زمان شاه از اعتبار بین المللی بر خوردار بودیم و حمایت امریکا . کسی نمی توانست به ما چپ نگاه کند ، مگر سویس ، سنگاپور ، تایوان ، ده ها کشور دیگر در جهان مدافع حرم دارند ؟ در کشورهای دیگر مداخله میکنند ؟

    حتا جاسوسان خط امام شوروی که از دیوار سفارت بالا رفتند و بسیاری از دست اندر کاران مدافع حرم الان تردید جدی دارند که این خاکی که به سر ملت ما کردند و دشمن ها تراشیدند اصلا فایده ای برای ما داشت ؟ فقط شما توده ایها ، فداییها که همه چیزتان را برای کشور اصلی تن روسیه میدهید هنوز دست بردار نیستید

    حالا کره شمالی از حقوق بشر ! در ایران روسی ! دفاع میکند

    خاک بر سر تو جاسوس پوتین در نیاک

    این مدافعین حرم به ان دختر دانشجو تجاوز میکنند برای اسد و پوتین . ان ژن محقق دانشمند را میکشند به افتخار پوتین و اسد . کدام کشور خارجی اگر ایران را اشغال کند بر سر ما بدتر از این حکومت وابسته روسی می اید ؟

    http://www.iranpressnews.com/source/205301.htm
    محقق زن ایرانی به اعدام محکوم شده است

    ——————————————————
    خبرگزاری میزان- در سی و چهارمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل، کره شمالی از سیاست‌های جانبدارانه حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی ایران انتقاد شدید کرد.
    ————————————————————————————————-
    آیا سپاه پاسداران در سوریه با آتش بازی می کند؟
    در سوریه و یمن، هزینه می‌دهیم اما بهره‌ای نمی‌بریم
    میردامادی – یکی از عوامل شوروی در توطیه اشغال سفارت امریکا این را میگوید در دیپلماسی ایرانی ( روسی
    ———————————————————————-
    افتخار می‌کنم‌که‌دلواپسم/ اگر جنگی رخ دهد بچه های مدافع حرم باید بجنگند نه”سوسولهای” تهران/ در برجام آمریکا به ما گفت “بتمرگ”، ما هم تمرگیدیم/ جای فرهادی بودم اسکار را قبول نمی کردم
    http://www.8deynews.com/189339/
    ———————————————————————————————
    تحمیل هزینه های قفقاز بر ایران
    http://www.tadbirkhabar.com/political/144593
    ———————————————————————————
    زمزمه ها درباره کنار گذاشتن ایران از عراق و سوریه است | فضول محله http://www.fozoolemahaleh.com/2017/03/11/
    ————————————————————————————–

    ادامه مطلب: آقای خامنه ای تجاوز به دختر خانم کرمانشاهی و جنایات بیشماردیگر به دستور شما جلاد بزرگ تاریخ است | فضول محله http://www.fozoolemahaleh.com/2017/03/06
    —————————————————————————————————————