باز هَم حجاب ننگین اسلامی، بانوان ایران زمین را عزادار کرد! ۲۷

– حَذف تیم کاراته بانوان ایران:

به گزارش دویچه وله؛ درحالی که تیم ملی کاراته بانوان ایران به فینال راه یافته بود، بااعتراض مصری‌ها به حجاب غیرقانونی، داور تیم ایران را بازنده اعلام کرد. به گفته مسئولان تیم یک تلفن از تهران سرنوشت بازی را تغییر داده است.

زنان کاتاروی ایران حضور در مسابقه نهایی سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در اندونزی را از دست دادند. علت این امر نه شکست ورزشی، بلکه “مشکل حجاب” ورزشکاران بوده است. به گزارش خبرگزاری‌های داخلی، رقیب ایران در مصاف نیمه‌نهایی – مصر – پس از شکست چهار بر صفر از ورزشکاران ایرانی به پوشش زنان ایرانی اعتراض کرده است. این اعتراض در نهایت به تغییر نتیجه منجر شده و تیم ایران به‌عنوان بازنده این دیدار معرفی شده است.

ماجرا از این قرار است که ورزشکاران ایرانی تا پیش از دیدار با مصر از “حجاب” مورد تأیید فدراسیون جهانی کاراته و اتحادیه کاراته آسیا استفاده می‌کردند. به گزارش منابع خبری داخلی، پس از انتشار عکسی از مسابقات روز نخست، مرضیه اکبرآبادی، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش، با مسئولان تیم در اندونزی تماس می‌گیرد و در مورد پوشش ورزشکاران “تذکر” می‌دهد.

اشک های این بانوی قهرمان هزاران بار از خدایِ خیالی تو با ارزش تر است! آدمکِ تهی مغز درد این دختر را بفهم و قوانین قرون وسطایی ات را به دور بریز!  سیروس پارسا

اشک های این بانوی قهرمان هزاران بار از خدایِ خیالی تو با ارزش تر است! آدمکِ تهی مغز درد این دختر را بفهم و قوانین قرون وسطایی ات را به دور بریز!
سیروس پارسا

در پی این امر ظاهرا پوشش ورزشکاران تغییر داده می‌شود. مصری‌ها هم اعتراض می‌کنند که چرا ایرانی‌های در مسابقه با آنها بین کلاه و یقه خود از پارچه استفاده کرده بودند. پوشش جدید بر خلاف پوشش مورد تأیید فدراسیون جهانی بوده است.

جدن مایه اندوه و ماتم است که چگونه یک زنِ “زن ستیز” با یک تلفن از تهران، مدال طلا را از چنگ ورزشکارانِ ایرانی که مدت ها برای کسب این عنوان تلاش کرده بودند، می رباید و شادی و خوشحالی آنان را به عزاداری و مراسم گریه و زاری تبدیل می نماید!

این نخستین بار نیست که حجابِ نکبت بار اسلامی، شادی بانوان ورزشکار ایران را که با این شرایط سخت و اسفناک، باز هم دست از تلاش و کوشش بر نداشته اند، به ماتم تبدیل کرده است، برای نمونه توجه شما را به آنچه که بر تیم فوتبال بانوان ایران آمد، جلب می کنم! (برای خواندن آن دردنامه، اینجا کلیک کنید)

– حجاب اسلامی؛ دُمل چرکین واپسگرایی:

زنان و کودکان در جامعه عقب افتاده ایرانی از پست ترین جایگاه برخوردارند. ایشان از کمترین امنیت اجتماعی برخوردار نبوده و همواره مورد هجمه اجتماع مردسالار قرار گرفته اند. مشکل زن ستیزی در ایران، تنها مربوط به دوره ننگین حکومت سی ساله آخوندی نمی شود. جامعه ایران در امر زن ستیزی قدمتی تاریخی دارد. زن ستیزی حتی در اشعار بزرگان و سخنوران نامی ایران زمین نیز به چشم می خورد. اما زن ستیزی اسلامی، این قوانین ضد انسانی که در جامعه حکمرانی می کنند و بانوان ایران امروز را درمانده و بی دفاع ساخته اند مروبط به این سه دهه ننگین و جنایت بار حکومت آخوندی است.

بانویِ ایرانی در سخت ترین و تحقیر آمیز ترین شرایط، قهرمانانه به پیش می رود و دست از مبارزه بر نمی دارد، مدال طلا به دست می آورد ولی یک آدمک مذهبی بی شعور، تمام تلاش وی را با یک تلفن بر باد می دهد! چه باید گفت؟!  سیروس پارسا

بانویِ ایرانی در سخت ترین و تحقیر آمیز ترین شرایط، قهرمانانه به پیش می رود و دست از مبارزه بر نمی دارد، مدال طلا به دست می آورد ولی یک آدمک مذهبی بی شعور، تمام تلاش وی را با یک تلفن بر باد می دهد! چه باید گفت؟!
سیروس پارسا

در گذشته، هر چند جامعه ایرانی مرد سالار بوده است اما زنان را همواره ستایش کرده و بانوان در جامعه عزت و احترام داشتند. مسئله ستایش بانوان به قدری مهم و حیاتی بوده است که مردمان آن زمان حتی روزی را به بانوان اختصاص داده و آن را اسفندگان نامیدند. جشن سپندارمذگان یا اسفندگان روز نکوداشت زن ایران کهن بوده است. سپندارمذ یکی از امشاسپندان جاودانی مؤنث است. او را مظهر پاکی و فروتنی، محبت، خلوص و عشق اهورامزدا می‌دانستند و بر این عقیده بودند که سپندارمذ در عالم مادی نگهبانی زمین و زنان نیک را برعهده دارد.

از آنچه گفته شد نتیجه میگیریم که هر چند جامعه ایران به جز در زمان های کوتاهی، همواره مرد سالار بوده است اما در ایران کهن بانوان جایگاه بسیار والایی در میان مردمان داشته اند و همواره مورد احترام و ستایش قرار می گرفتند. اما امروزه با توجه به قوانین شریعه اسلام که بر هستی و نیستی مردمان ایران زمین حکومت می کنند، زنان جایگاه و مقام ارزشمند خود در میان مردمان را از دست داده و از کمترین حقوق انسانی و شهروندی محروم گشته اند.

خواست حکومت اسلامی این است که جامعه، از وجود زنان تُهی شود و هیچ بانوی ایرانی در خیابان ها و دانشگاه ها و ادارات و…دیده نشود. آخوند ها بر این باورند که چنانچه بتوانند زن را از سطح جامعه حذف کنند، کنترل مردان جامعه با دروغ و خرافات و مهمل بافی که حوزه تخصصی ایشان است، بسیار آسان بوده و دیگر هیچ خطری حکومت ضد انسانی شان را تهدید نمی کند. به نظر شما چنانچه زنان از جامعه ناپدید شوند، چه بلایی بر سر آن اجتماع زن ستیز، خواهد آمد؟

به گمان نگارنده چنانچه بانوان را از سطح جامعه حذف کنند و حضور زنان در اجتماع کم و در نهایت قطع شود، جنبش آزادی خواهی ایرانیان دست کم برای چند دهه، متوقف خواهد شد. زنان و بانوان دلاور ایرانی در طی قرن ها، همواره پرچم دار جنبش های آزادی خواهانه بوده اند. اگر یک پرنده قادر است که با یک بال پرواز کند و در آسمان ها اوج بگیرد، یک جامعه نیز خواهد توانست که بدون زنانش، پیشرفت کرده و مردمانش را به رفاه و آرامش برساند.

فرتور نمایانگر حجاب کامل اسلامی است. یک زن باید در سرما و گرما، در عروسی و عزا، در شادی و غم خود را در این گونی سیاه بپیچاند تا الله روان پریش مدینه از وی راضی باشد. مسلمانان هنوز به این سطح از درک نرسیده اند که نوع پوشش هر انسان، تنها و تنها به خود آن شخص ارتباط دارد و جامعه حق بازخواست کسی را به خاطر نوع پوشش ندارد.  سیروس پارسا

یک اجتماع تُهی از زنان، یک ملت مریض و روان پریش را تولید خواهد کرد؛ جامعه خالی از زن، مردانی خشمگین و ناراحت و بی فکر را به وجود خواهد آورد و جامعه ای بی فکر که زنان در آن دیده نمی شوند از مردانش، بردگانی در راستای به بار نشاندن خواسته های پلید رهبران جامعه خواهد ساخت.

حس مادرانه از خود گذشتگی و فداکاری، از زنان رهبران ایده آلی می سازد؛ رهبرانی که منافع شخصی را به منافع مردم خود ترجیح نداده و حاضرند برای داشتن جامعه ای آزاد و امن، هر آنچه که در توان دارند را فدا کنند. رهبران حکومت اسلامی نیز به این امر واقفند و می دانند که در صورتی که جامعه اسلامی شان به بانوان ایرانی فرصت خودنمایی را بدهد، بدون شک ژاندارکی از میان دختران آزاده ایران زمین پیدا خواهد شد که دودمان آخوندها را به آتش خواهد کشید.

– اسلام، مکتبی تُهی از عشق:

در تاریخ صدر اسلام و بعد از آن، هیچگاه یکی از سران و بزرگان مسلمان نسبت به زنی، جز شهوت و هوس و احساسات جنسی، حس دیگری نداشته است. در اسلام ناب محمدی، زنان به قدری پست و ناچیز شمرده شده اند که مردان مسلمان، بانوان را لایق عشق ورزیدن و دل بستن نمی دانند؛ چرا که نگاه مردان مسلمان به هر زنی، نگاهی ابزاری و شهوانی است.

یک مرد مسلمان، همسر خود را چون کالایی می بیند که وظیفه ارضای جنسی وی را دارد و همینکه آن کالا، سنی ازش گذشت و فرسوده گشت، مرد مسلمان به دنبال کالایی تازه تر و زیبا تر می رود؛ بیشتر مردان مسلمان در یک زمان، با چندین بانوی مختلف همبستر شده و تا جایی که توانایی مالی شان به ایشان اجازه می دهد، همواره بانوان تازه ای را وارد حرمسرای خویش می کنند.

به هر روی، زمانی که در یک مسلک، واژه ای چون عشق و فعلی چون عاشقی کردن، پوچ و بی مفهوم باشد، نمی توان از دنباله روان آن مذهب، چیزی بیش از قتل های ناموسی، کتک زدن زنان و دختران، شکنجه دادن همسران و همچنین زنبازی و شهوت رانی و صیغه گری، انتظار داشت.

– سخن پایانی:

به راستی مردمان شریف ایران زمین تا به کی خواستارِ تحقیر شدن و خُرد شدن شخصیت های شان به دست چند روحانی بی سواد و کاسه لیسان اطراف شان هستند؟ آیا نباید خط پایانی برایِ این همه بی احترامی به زنان و کودکان ایرانی تعیین کرد و آیا نباید در راهِ از میان بردن تمامی این قوانین انسان ستیزانه که جملگی اعلامیه جهانی حقوق بشر را نقض می کنند، مبارزه و جانفشانی کرد؟

چون نیک بنگیریم حکومت اسلامی با تکیه بر قوانین شریعه قرآن، هر روز عرصه را برای حضور زنان در جامعه تنگ تر می کند؛ بی تَردید جامعه ای بدون حضور درخشان زنان، محیطی پُر از نکبت و اندوه و ماتم و خشونت و زمختی است! امروز دختران مان را به جُرم و گناه مرتکب نشده ممنوع الخروج کرده اند و اگر اعتراضی نکنیم، فردای روزگار، بانوان ایرانی را وادار خواهند ساخت که ابتدا محله زندگی، بعد خیابان خانه شان، سپس خانه شخصی شان و در آخر رختخواب های شان را تَرک نکنند تا همانجا به انجام سنت های شرم آور پیامبر اسلام بپردازند!

  • majid

    gohe ezafi nakhorid rajebe eslam . eslamo in dolato in rahbar be gand keshidan vagarna eslam intori nist . man mahabi nisam ama shoma darid eslam setizi mikonid va eslamo kharab mikonid . dinetoun chiye k enghad gostakhane raftar mikonid va har harfi k az dahanetoun dar miyado minevisid ????

    • خاک بر سر خود بی شعور و تازی نژادد ببرد که از این اسلام خون آشام و آدمکش و زن ستیز طرفداری می کنی. به چسب به اسلامت که رژیم اسلامی بودجه ات را قطع نکند و چک هایت را سر ماه دریافت کنی. بیچاره نمی بینی که کشور ما از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون زیر چنگال این اسلام ویرانگر و آدم کش کمر راست نکرده، و به صورت یک کشور عقب مانده مانند بقیه کشورهای اسلام زده درآمده؟!. قدری شعور کسب کن، و یا از مزدوری دست بکش- سهراب ارژنگ

  • masod

    اون تغیرات ناگهانی حجاب بازی کنا به سوء مدیریته! مشکل حجاب نیست! مثلا یه پارچه دوره گردن چه تاثیری رو توان بدنی شخص میتونه بذاره؟!
    شما اسلام شیعی رو بینید ،تفسیر شیعه از خدا، دنیا، زندگی ،زن ،اخلاق ،کار،پیشرفت !! همش همه تعاریف تعاریفیس که آرزوی هر انسان هست که به واقعیت برسد! این قدر که به داشتن اخلاق نیکو در اسلام سفارش شده هیج جا نشده!احترام به اقوام به دوستان در اداب معاشرت در اداب غذا خوردن لباس پوشیدن دست شویی رفتن!!
    حجاب عقیده این دختران است! شاید بعضن آن چنان معتقد نباشند ولی ناراحتی آنان از نامردی ،از تفسیر غلط، چشم حقارت دیده شدن آنهاست! شماهاست!
    عشق در اسلام به بدن زیبای زن نیست حریص سکس با زن نیست عشق در اسلام یعنی (حدیث پیامبر) نگاه محبت آمیز به مادر معادل حج مقبول !! عشق در اسلام یعنی صلح ایجاد کردن بین برادران اولاتر از نماز و روزه!!
    عشق در اسلام معادل همه خوبی هاست!۱ همه خوبی ها !! بدی در اسلام در تفسیر غلط و مدیریت اجرایی غلط ماست!
    در سودجویی هایی که مرسوم بوده و هست!!!
    اسلام دین مورده تزویر واقع شده است 🙁 !
    به جرأت میگم ایران از نظر آزادی زن از امریکا و انگلیسی که زنانش تا چند سال پیش حقه مدرک گرفتن و رای دادن نداشتن همیشه بهتر بوده!! زنان ما فاحشه نیستند! جامعه اسلامی جامعه آرامش است ولی در صورت انجام باطن دستورات نه ظاهر!!

    • Guest

      چی‌ گفتی‌؟ آزادی زنان ایرانی‌ بیشتر از زنان آمریکایی‌ است؟ اسلام دین آزادی است؟ عجب، این ها را نمی‌د‌انستم. خوب شد گفتی‌ واگر نه‌ فکر می‌کردم اسلام دین نکبت، بردگی، بد بختی، فلاکت، عقب ماندگی، فقر، کثافت، و مایه ننگ بشریت است.

      • محمد

        واقعا برا فکر کوچیکتون متاسفام!! که واسه یه پوشش دارین میگن زن در اسلام آزادی ندارد!!
        یعنی آزادی فقط در پوشش هست؟؟ شما عربستان رو با اسلام قاطی نکن..

        • بهرام

          آقای محمد شما اشتباه می‌کنید. یکی‌ از نشانه‌های آزادی و آزاد بودن این است که دولت در نوع پوشش مردم فضولی نکند. . کسی‌ که در مجامع بین المللی هم اختیار پوشش ورزشی تائید شده را هم ندارد یعنی‌ آزادی هم ندارد. این محدودیت‌ها هم مستقیماً از اسلام می‌آیند.

          • زینب

            اونوقت چرا فرانسه دخالت می کنه؟ کشور مهد آزادی؟

  • faghat kherad

    کشوری که به حجاب تیم ایران اعتراض کرده یک کشور اسلامیه پس در این مورد پای اسلام رو وسط کشیدن بنظر من درست نیست.دولت ایران ومذهب تشیع کاسه داغتر از اش شدن و خودشون رو اسلام ناب میدونن با همچین رفتارهای دور از عقلی خودشون و کشور ایران رو در دنیا منفور کردن.
    من مسلمان نیستم و به دین اسلام عقیده ندارم.اما در این یک مورد انداختن سوء مدیریت حکومت شیعه ایران بر گردن اسلام رو هم نوعی بی انصافی میدونم.باز هم تاکید میکنم کشور مقابل هم جزو کشورهای اسلامی و پیرو همین دین هستش

  • Zia

    جمهوری اسلامی و رهبرانشان از یک طرف فساد و فحشا و اعتیاد را ترویج میدهند و از طرف دیگر حرف از حجاب میزنند. کسانی‌ که به دختران و خواهران ما بر سر مسٔله حجاب گیر میدهند و بوق و کرنا در مساجدشان راه میاندازند که حجاب چنین است و چنان، ۳۴ سال است که بر مسند قدرت هستند و هیچ کار مهمی‌ برای مردم انجام ندادند مگر پر کردن جیبهای خود. این بیشرفهای دزد خود ناموس و ابرو و انسانیت ندارند که این‌چنین خانمهای ما را اذیت و آزار میدهند.

  • منیژه

    کسانی‌ که در مورد آزادی در اسلام داد سخنرانی‌ میکنند یا شوخی‌ میکنند یا اسلام عزیزشان را درست نمی‌شناسند. اسلام در لغات به معنی‌ تسلیم است. نماز در اسلام هم عبادت خوانده میشود که به معنی‌ عبدویت و بندگی و بردگی است.

  • جواد

    خاک بر سرتون با این طرز تفکر اسلام برترین و کاملترین و جامعترین دینه

    • عابر پیاده

      درسته اسلام کامل‌ترین دین است در وحشی گری، تبعیض جنسی‌ و نکبت. از یک پیغمبر بچه باز و جنایت کار انتظاری بیش از این نباید داشت

      • هه کرکه رو تا ….

        خفه شو احمق. حرف دهنت رو بفهم …. شمایکه اینقدر دم از آزدی میزنید شعورتون نمی رسه که به ادیان و اعتقادت مردم توهین نکنید. اسلام بهترین و کاملترین دین دنیاست و شیعه نگین درخشان آن است. دفعه ای دیگه این چرندیات رو به پیامبر نسبت بدی ……. . فعلا که هیچی نیستید ۲۸۰ هزار چیزی نیست و ان شاالله در آینده هم به درک واصل خواهید شد اون موقع قیافتون خنده داره. لعنت بر دشمنان اسلام. لعنت بر دشمنان شیعه و اهل بیت هزاران هزار لعنت بر دشمنان اسلام. درود بر اسلام..ار دسم وت رسس خو دونم چیت بکم

        • mohammad

          ahsanttttttttttt

      • mohammad

        koskesh avazi

    • بهرام

      حق با شما است دین اسلام آنقدر کامل است که همه ساله هزاران جوان از کشور‌های آلمان، فرانسه، انگلستان و آمریکا برای تحصیل به کشور‌های اسلامی میروند. آلمانی‌ها آنقدر بدبخت هستند که بدون محصولات صنعتی عربستان یک روز نمیتوانند دوام بیاورند. مردم سوئیس برای معالجه بیماری‌های خود به یمن و عراق میروند. یکی‌ از صادرات مهم لیبی‌ به آمریکا تجهیزات دندان پزشکی‌ است. همه ساله استادان دانشگاه‌های انگستان برای دیدن دوره‌های فوق تخصص در رشته‌های علمی‌ به الجزایر، مصر، ایران و افغانستان میروند. تمام اطلاعاتی که ما از کرات فضایی داریم مدیون تلاش و تحقیقات دانشمندان سودان است.

    • karim

      اونقدر جامعه که میگه زمین به دور ماه و خورشید میچرخه

  • عابر پیاده

    خاک بر سر اسلام. هر روز که می‌گذرد از این دین کثافت بیشتر متنفر میشوم

  • guest

    اسلام یعنی‌ آفتابه

  • Bahara Mosawi

    eslam kheili ba arzesh tar az ine ke admayi mese shoma dar moredesh nazar bedan ahmaghayi ke be payambare eslam tohin mikonan bayad nabud shan
    khak ba saret Aber piyade ke hamchin fekri dar morede payambare eslam dari ahmaghe kodan 😐

  • محمد

    شما از ریشه خربی
    مشکل از جای دیگس
    به بابات بگو چیکار کرده که تو پس افتادی با این تفکر
    هیچ خوب نیست ادم البته دور از جون شما فاحشه مغزی باشه…..

  • محمد

    شما از ریشه خرابی

    مشکل از جای دیگس

    به بابات بگو چیکار کرده که تو پس افتادی با این تفکر

    هیچ خوب نیست ادم البته دور از جون شما فاحشه مغزی باشه…..

  • محمد

    شما از ریشه خربی

    مشکل از جای دیگس

    به بابات بگو چیکار کرده که تو پس افتادی با این تفکر

    هیچ خوب نیست ادم البته دور از جون شما فاحشه مغزی باشه…..

    به نشانه ی خراب بون شما بیچاره
    خدا زدتت
    نه دنیا داری نه اخرت
    اخی

  • dr

    dine eslaam baese naboodie mellatha va farhangha shode. in kasani ke nazare mosbateshoono raje be eslaam in paiin neveshtan ( mesle Bahara Mosawi, زینب, va…) bedoonan ke peighamber in din to 60 salegish ba ye dokhtare 6 sale ( bazi migan 9 saale) raabeteye jensi bargharaar karde va hatta az zane pesar khondeye khodesh ham nagzashte.
    mikham bedoonam pedaraye in khanoomhayi ke nazare + daran gozashtan too hamoon 6 ya 9 salegi yeki biad dastmalishoon kone? bad bege bash ezdevaaj mikonam?
    Aadam shin dige. in gando kesafatha az vaghti ro shod ke dasto paye eslaamo too ejtemae oovordin. hala ham becheshin az in ashe gohi ke khodetoon pokhtin.

  • mostafa

    شما که اینهمه ضد اسلام می نویسید حالا کاسه داغتر از آش شدید و از یک زن مسلمون بخاطر حجابش دفاع می کنی. وافعا سایتتون مضخرف هست و چیزی جز توهین به اسلام نداره و فقط میخواهید ذهن بچه مسلمونها رو به سمت بهاییت بکشه خدا انشالا از ریشه درتون بیاره و نابودتون کنه انشالا امام زمان میاد و شما ادمهای نجس العین رو به درک واصل می کنه به امید امدنش

  • Mr oopS

    من نمیدونم شما آزادی رو تو چی میبینید ؟؟
    تو که دوست داری زنا لخت بیان بیرون , دوس داری ناموس خودتم همون جوری بیاد بیرون تا همه نگاشون کنن ؟؟
    ن حال میکنی از ناموست لذت ببرن ؟؟

  • کاوه

    اسلام یک دین خاک برسری برمردم خاک برسر است .اسلام یعنی توقف تعقل و خردگرایی و پیروی از روایات واحادیث و قران که در نهایت به ضررعموم ملت ونفع یک مشت آخوند وبیسواد وطمع کار ختم میشود