حجاب اسلامی دُمَل چرکین عقب ماندگی و سبب آزار بانوان ایران زمین است ۴۷

زنان و کودکان در جامعه عقب افتاده ایرانی از پست ترین جایگاه برخوردارند. ایشان از کمترین امنیت اجتماعی برخوردار نبوده و همواره مورد هجمه اجتماع مردسالار قرار گرفته اند. مشکل زن ستیزی در ایران، تنها مربوط به دوره ننگین حکومت سی ساله آخوندی نمی شود. جامعه ایران در امر زن ستیزی قدمتی تاریخی دارد. زن ستیزی حتی در اشعار بزرگان و سخنوران نامی ایران زمین نیز به چشم می خورد. اما زن ستیزی اسلامی، این قوانین ضد انسانی که در جامعه حکمرانی می کنند و بانوان ایران امروز را درمانده و بی دفاع ساخته اند مروبط به این سه دهه ننگین و جنایت بار حکومت آخوندی است.

در گذشته، هر چند جامعه ایرانی مرد سالار بوده است اما زنان را همواره ستایش کرده و بانوان در جامعه عزت و احترام داشتند. مسئله ستایش بانوان به قدری مهم و حیاتی بوده است که مردمان آن زمان حتی روزی را به بانوان اختصاص داده و آن را اسفندگان نامیدند. جشن سپندارمذگان یا اسفندگان روز نکوداشت زن ایران کهن بوده است. سپندارمذ یکی از امشاسپندان جاودانی مؤنث است. او را مظهر پاکی و فروتنی، محبت، خلوص و عشق اهورامزدا می‌دانستند و بر این عقیده بودند که سپندارمذ در عالم مادی نگهبانی زمین و زنان نیک را برعهده دارد.

فرتور نمایانگر حجاب کامل اسلامی است. یک زن باید در سرما و گرما، در عروسی و عزا، در شادی و غم خود را در این گونی سیاه بپیچاند تا الله روان پریش مدینه از وی راضی باشد. مسلمانان هنوز به این سطح از درک نرسیده اند که نوع پوشش هر انسان، تنها و تنها به خود آن شخص ارتباط دارد و جامعه حق بازخواست کسی را به خاطر نوع پوشش ندارد.

فرتور نمایانگر حجاب کامل اسلامی است. یک زن باید در سرما و گرما، در عروسی و عزا، در شادی و غم خود را در این گونی سیاه بپیچاند تا الله روان پریش مدینه از وی راضی باشد. مسلمانان هنوز به این سطح از درک نرسیده اند که نوع پوشش هر انسان، تنها و تنها به خود آن شخص ارتباط دارد و جامعه حق بازخواست کسی را به خاطر نوع پوشش ندارد.

از آنچه گفته شد نتیجه میگیریم که هر چند جامعه ایران به جز در زمان های کوتاهی، همواره مرد سالار بوده است اما در ایران کهن بانوان جایگاه بسیار والایی در میان مردمان داشته اند و همواره مورد احترام و ستایش قرار می گرفتند. اما امروزه با توجه به قوانین شریعه اسلام که بر هستی و نیستی مردمان ایران زمین حکومت می کنند، زنان جایگاه و مقام ارزشمند خود در میان مردمان را از دست داده و از کمترین حقوق انسانی و شهروندی محروم گشته اند.

خواست حکومت اسلامی این است که جامعه، از وجود زنان تُهی شود و هیچ بانوی ایرانی در خیابان ها و دانشگاه ها و ادارات و…دیده نشود. آخوند ها بر این باورند که چنانچه بتوانند زن را از سطح جامعه حذف کنند، کنترل مردان جامعه با دروغ و خرافات و مهمل بافی که حوزه تخصصی ایشان است، بسیار آسان بوده و دیگر هیچ خطری حکومت ضد انسانی شان را تهدید نمی کند. به نظر شما چنانچه زنان از جامعه ناپدید شوند، چه بلایی بر سر آن اجتماع زن ستیز، خواهد آمد؟

به گمان نگارنده چنانچه بانوان را از سطح جامعه حذف کنند و حضور زنان در اجتماع کم و در نهایت قطع شود، جنبش آزادی خواهی ایرانیان دست کم برای چند دهه، متوقف خواهد شد. زنان و بانوان دلاور ایرانی در طی قرن ها، همواره پرچم دار جنبش های آزادی خواهانه بوده اند. اگر به ویدیوها و فرتورهای موجود از تظاهرات سال هشتاد و هشت نیک بنگریم، زنان و دختران ایرانی را در خط مقدم صفوف اعتراضی خواهیم یافت. نگارنده خوب به خاطر دارد که در خیابان های تهران و در زمان شلوغی ها، شیر زنان ایرانی خود را چون سپر بلا، بر روی جوانانی می انداختند که نیروهای بسیجی و حزب اللهی مشغول کتک زدن ایشان بودند. اگر یک پرنده قادر است که با یک بال پرواز کند و در آسمان ها اوج بگیرد، یک جامعه نیز خواهد توانست که بدون زنانش، پیشرفت کرده و مردمانش را به رفاه و آرامش برساند.

یک اجتماع تُهی از زنان، یک ملت مریض و روان پریش را تولید خواهد کرد؛ جامعه خالی از زن، مردانی خشمگین و ناراحت و بی فکر را به وجود خواهد آورد و جامعه ای بی فکر که زنان در آن دیده نمی شوند از مردانش، بردگانی در راستای به بار نشاندن خواسته های پلید رهبران جامعه خواهد ساخت. حس مادرانه از خود گذشتگی و فداکاری، از زنان رهبران ایده آلی می سازد؛ رهبرانی که منافع شخصی را به منافع مردم خود ترجیح نداده و حاضرند برای داشتن جامعه ای آزاد و امن، هر آنچه که در توان دارند را فدا کنند. رهبران حکومت آخوندی نیز به این امر واقفند و می دانند که در صورتی که جامعه اسلامی شان به بانوان ایرانی فرصت خودنمایی را بدهد، بدون شک ژاندارکی از میان دختران آزاده ایران زمین پیدا خواهد شد که دودمان آخوندها را به آتش خواهد کشید.

فرتور سند محکمی است که آزاده خواهی و از خود گذشتگی و شجاعت بانوان ایرانی را نشان می دهد. آخوندها از حضور شیر زنان ایرانی در اجتماع و اثرات حضور پر رنگ ایشان در جامعه وحشت دارند بنابراین می خواهند از راهی که می توانند بانوان را راهی خانه های شان کنند.

فرتور سند محکمی است که آزاده خواهی و از خود گذشتگی و شجاعت بانوان ایرانی را نشان می دهد. آخوندها از حضور شیر زنان ایرانی در اجتماع و اثرات حضور پر رنگ ایشان در جامعه وحشت دارند بنابراین می خواهند از راهی که می توانند بانوان را راهی خانه های شان کنند.

حال رهبران نظام ضد انسانی راه کارهای زیادی را برای مبارزه با زنان و از میدان به در کردن ایشان مهندسی کرده و به مرحله اجرا در آورده اند. یکی از این راه حل های ضد انسانی آخوندی، اجبار زنان به پوشیدن چادر-چاقچور های سیاه و زشت است. نگارنده هر زمان که چادر می بیند و یا به چادر سیاه فکر می کند، به صورت ناخودآگاه به یاد مراسم عزاداری و ختم می افتد. بدون شک بسیاری از شما نیز اینگونه می اندیشید و دیدن چادرهای سیاه شما را افسرده و پریشان می سازد. حال برای ثانیه ای، خودتان را جای دختر نوجوانی بگذارید که باید زیبایی و جوانی اش را در میان پارچه ای زشت و ماتم زده از دید جامعه اش پنهان کند. آیا دیوانه وار غمگین نمی شوید؟

هدف پلید آخوند های زن ستیز نیز ناپدید شدن زنان از سطح جامعه می باشد. آخوند فریبکار دو راه پیش پای زنان ایرانی گذاشته است که هر دوی آن ها، به سود آخوند و حکومت جنایتکار اسلامی و به زیان بانوان تمام خواهند شد. یک راه اینکه بانوان ایرانی را مجبور می کنند تا چادر به سر کرده و حجاب اسلامی را رعایت نمایند. چادر و حجاب ننگین اسلامی، زنان را به مرور زمان افسرده و پریشان خواهد ساخت و غمگینی و مشکلات ناشی از حجاب داشتن، موجبات نا کار آمدی و غیر مفید واقع شدن بانوان در جامعه را رقم خواهد زد و سر انجام به دلیل سودمند و با ارزش نبودن، جامعه عذر زنان بینوا را خواهد خواست و بانوان را روانه خانه های شان خواهد نمود.

این دختران ایران زمین، به خاطر اذیت و آزارهای مأمورین نیروی انتظامی در حال گریه هستند، باید پرسید مگر نه اینکه وظیفه پلیس برقراری امنیت و آسایش برای شهروندان است، حال آیا پلیس ایران با وجود این همه دزد و قاچاقچی و آخوندی که در جامعه پرسه می زنند، کاری مهم تر از ایجاد مزاحمت کردن برای بانوان بابت لباس پوشیدن شان ندارد؟

این دختران ایران زمین، به خاطر اذیت و آزارهای مأمورین نیروی انتظامی در حال گریه هستند، باید پرسید مگر نه اینکه وظیفه پلیس برقراری امنیت و آسایش برای شهروندان است، حال آیا پلیس ایران با وجود این همه دزد و قاچاقچی و آخوندی که در جامعه پرسه می زنند، کاری مهم تر از ایجاد مزاحمت کردن برای بانوان بابت لباس پوشیدن شان ندارد؟

راه دوم ، استفاده از قوانین زن ستیزانه اسلام و دستورات شریعه قرآن است که با شدت و خشونت تمام، با بانوانی که بدان قوانین عمل نمی کنند برخورد خواهد کرد. آخوند ها که استاد عوام فریبی و دروغگویی و شستشوی مغزی دادن مردمان هستند، سعی دارند تا با گفتگو زنان را از راه نخست، از میدان به در کرده و جامعه را وجود ایشان خالی سازند، اما زمانی که نقشه شماره یک ملایان کار نمی کند و همچون حال، در میان جوانان خریداری ندارد، ایشان از شیوه دوم استفاده کرده و در صورتی که زنان ایرانی حجاب اسلامی را رعایت نکنند با تکیه بر قانون اسلامی، بانوان را از کمترین حقوق شهروندی و انسانی نیز محروم می نمایند.

برای مثال چندی است که کارخانه ها و شرکت ها و ادارجات، زنانی را که حجاب اسلامی نداشته باشند استخدام نمی کنند و یا دانشجویان دختر را، به دلیل رعایت نکردن پوشش اسلامی از دانشگاه اخراج و آینده ایشان را نابود می سازند. و همچنین حکومت با ایجاد گشت های ارشاد و امنیت اخلاقی، ضمن آزار و اذیت بانوانی که حجاب اسلامی ندارند به ایشان تجاوز کرده و زنان را برای همیشه از سطح جامعه حذف می نمایند. نکته دیگر این است که حکومت با ایجاد نا امنی و رها کردن سگانی هار در اجتماع و ایجاد آزار و اذیت روحی و جسمی برای زنان، قصد دارد تا بانوان را از اجتماع ترسانده و خانه نشین نماید.

حال وظیفه هر مرد ایرانی است که در این شرایط بغرنج و حساس، به پشتیبانی از حقوق انسانی و شهروندی زنان هم میهنش برخاسته و به پاس قرن ها فداکاری و از خودگذشتگی زنان این مرز و بوم برای آزادی ایران و آزادگی ایران، جنبش عدالت خواهانه ای را شکل داده و به جنگ آخوند و قوانین زن ستیزانه حکومت اسلامی اش رود. زنان در طول تاریخ خود را قربانی جوامع انسانی کرده اند تا بلکه گشایشی در گره های در هم تنیده مشکلات سرزمین شان صورت گیرد؛ امروز نوبت مردان راستین است که کمر به نابودی حکومت اسلامی و قوانین زن ستیزانه جامعه، ببندند.

  • Mjerjise

    با سلام فکر کنم شما (نویسنده) خانم  وخارج ازکشور هستیدمحترمانه به شما می گویم که شما  ایران باستان  و اسلام را خوب نشناختید اولا حجاب یک امر پسندیده در زمان ایران قبل از اسلام بوده وحتی زنان شریف ایرانی خود چادر را برای خود برگزیدند وحجاب در اسلام هم یک مسیله اختلافی است وهیچ مانعی برای فعالیت اجتماعی نیست جسارتا هیچ کس هم قصد حذف کردن زنان را ندارد !!! سال گذشته شصت ویک درصد قبول شدگان کنکور دختران با شور وشعور ایرانی بودند  وتعداد کارکنان زن در بخش دواتی وخصوصی بسیار است لطفا طوری بنویسید که کسانی که در ایران هستند به شما نخندند

    • Paranehd

      mjerjise lotfan shoma in dahan goshadetan ra bebanidi, agar bekhandan be afkar va nadani shoam va amsal shoma kotah fekran mekhandan na be nazarat in site, shoma ba tosari zadan ba zanha mekhahid mesale on mohammmd  zanbaz ka  khili peyrovesh hastid amal konid va as zan bazi va tohin ba zan lezat mebarid, shoma mardom agab oftaeh va nadani hastid ka mesl khar chaharpa har mola makari dar mord deen ba shoma tahmil konad mepazerid, shon be nafeh shoma hast , deen eslam zan bazi, gerftan zanhi zead  va tosari zadan ba zanh ro joze deen va ravesh zorgi khodetan ba zan medanid, in afkar shoma baes tohin be zan meshavad chizi ka molah makar mekhahad, ta shoma hastid mamlekat ma na tanha abad nemishavad , hamintor dar nadani va aghab oftadeig memamnad, degar che be inka arab hi marmolak khor mara ghabol nadaran,

    • Sexytollboy

       to ham mesle akhnda cherto pert ziad nago ,ghablaz eslam nanat chador sar mikarde ya abjit.

    • Musiclove538

       in koso shera ro mamanet behet yad dade mjerjise

    • ایرانی

       شما خوشگل بانو برو چادرت سرت کن ندزدنت :d
      حواستم باشه حاجی اقای محلتون صیغت نکنه

    •  زن و اسلام

      نگارنده (گان):ناشناختهاز سلسله گفتارهای رادیویی “صدای سربداران” (۱۳۷۰-۱۳۶۸)
       
      زمانی
      مارکس گفت اولین شکل برده داری با برده شدن پنهان زنان و فرزندان بدست
      مردان و درون خانواده پدیدار گشت. از این جمله کوتاه بر سه مسئله بزرگ
      میتوان تاکید نمود. اول جایگاه خانواده بمثابه عرصه و محملی که پذیرا و شکل
      دهنده مناسبات استثمارگرانه بر مبنای تقسیم کاری است که توجیه کننده
      ابتدایی آن تفاوت در جنس هاست. دوم وجود نطفه تکامل طبقات در جامعه بشری،
      ابتدا بصورت برده و برده دار و سپس فئودال و رعیت، و بالاخره بورژوازی و
      پرولتاریا در همین تسلط ابتدایی مرد بر زن. و سوم اینکه با پیدایش طبقات در
      طول تاریخ همیشه نیمی از جمعیت جهان یعنی زنان، تحت ستم نیمی دیگر یعنی
      مردان قرار داشته اند. حتی آنجای هم که در مقطعی، تاریخ با نام زن سالاری
      مشخص می گردد، این زن سالاری به معنی استثمار مردان نبوده و هرگز تا اعماق
      مناسبات اقتصادی ـ اجتماعی نفوذ ننموده است. انگلس نیز می گوید: اولین
      جوانه های شکل گیری طبقات با تقسیم کار بین زن و مرد آغاز شد. تقسیم کاری
      که در ادامه تکامل خویش به مشروعیت مالکیت خصوصی بمثابه رکن اصلی مناسبات
      ستمگرانه انکشاف یافت. بنابراین سرمنشاء محترم شمردن و تثبیت مالکیت خصوصی
      نیز در همین تقسیم کار و بردگی زن نسبت به مرد نهفته است.
      شک
      نیست برای توجیه و عین عدالت جلوه دادن آنچه در ساختار اقتصادی هر جامعه
      عمل می کند، یک روبنای ایدئولوژیک ـ سیاسی لازم است، و مذهب بطور عام و
      اسلام با شعبات مختلفش بطور خاص از بدو پیدایشش، چنین نقشی را ایفاء نموده
      است. بی جهت نیست که تاریخ طبقات با تاریخ مذهب دارای پیوندی تنگاتنگ می
      باشد. در مقابل هر مذهب با تمامی انواعش میتوان سوالات اساسی واحدی طرح کرد
      و دست بر قضا پاسخ های واحدی نیز گرفت.
      مثلا
      در رابطه با مسئله مالکیت، مسئله خانواده و مسئله زن پاسخ همه یکی است.
      این مسئله مبین این موضوع است که مذهب بمثابه روبنای ایدئولوژیک همواره در
      خدمت زیربنای اقتصادی هر جامعه قرار داشته است. همه آنها در رابطه با سه
      مسئله اساسی فوق دارای موضع و مضمونی واحدند. همه آنها مالکیت را مقدس و
      محترم شمرده، خانواده را بمثابه یک نهاد اقتصادی و اجتماعی در جامعه بشری
      تقدیس نموده، و بالاخره زن را بمثابه برده مرد، و جامعه زنان را بعنوان
      زائده ای بر جامعه مردان مفروض میدارد. در رابطه با مسئله زن نقش اسلام
      گویاتر از آنست که نیازی به تعمیق و حلاجی گسترده داشته باشد. زن آن موجودی
      است که به اعتقاد مبد ع اولی اسلام یعنی محمد، می بایست فقط به او سوره
      نور و نخ ریسی را آموخت، زن آن موجودی است که به اعتقاد ششمین پیشوای شیعه
      اش، در صورت عقیم و نازا بودن ارزشش از گلیم مندرس و پاره جلو آستان کمتر
      است، زن آن موجودی است که مطلقاً نمی تواند دارای استقلال اقتصادی باشد.
      رهبران مذهب اسلام از همان زمان پیدایش این مذهب این زیرکی را داشته اند که
      با استقلال اقتصادی زنان، سهمگین ترین ضربات بر مبانی بردگی زن وارد خواهد
      شد و این امر آغازی است بر اضمحلال کلیه وجوه ناظر بر برده بودن زن! چنین
      جنایتی در تاریخ همواره بوسیله مذهب توجیه گشته و تحکیم شده است.
      و
      بالاخره زن بلحاظ اجتماعی، از دید بسیاری از مذاهب از جمله اسلام نقشی جز
      نقش شیطان نداشته است. با “شیطان خطاب کردن” او، و با عدم تحقق و رسمیت
      یافتن حقوق اولیه اوست که میتوان وی را از جامعه برکنار و در خلوتگاه مرد
      محبوسش نمود. زن در اسلام می بایست همیشه تحت قیمومیت یک مرد بعنوان پدر،
      برادر یا شوهر و حداکثر حاکم شرع که وی نیز مرد است، قرار داشته باشد.
      زن
      در اسلام همیشه باید از اجتماع و فعالیت اجتماعی برکنار مانده و به نیابت
      مرد، انجام روزمرگیهای وی را بعهده بگیرد، بچه هایش را بزرگ کند، خانه او
      را مرتب نماید، غذایش را آماده کند، نقش ماشین جوجه کشی سربزیری را برای وی
      بازی کند که در ازاء همه اینها حداکثر طبق قانون جمهوری اسلامی می تواند
      از شوهرش طلب اجرت کند. بهرحال اینهم بخشی از هزینه تولید است که حاکمان
      کمپرادور مسلمان در ایران، لیستش را امضاء کرده اند.
      پیش
      از این، پیوند دین و دولت را در سرکوب علوم مختلف و ایجاد سد در برابر
      توسعه آن خصوصاً در قرون وسطی دیده ایم. امروز نیز این پیوند جنایتبار را
      در سرکوب زنان در اشکالی رقیق یا غلیظ در سرتاسر جهان شاهدیم. در ایران
      امروز نیز که معنای حاکمیت اسلامیش چیزی جز تداوم و استمرار مناسبات تحت
      سلطگی امپریالیسمنیست، مسئله ستم بر زن به بارزترین شکل هویداست. بنابر
      ضروریات تداوم این مناسبات ستمگرانه از دید آخوند های کمپرادور، زن حداکثر
      می تواند به مقام پرستاری که در کنه خود در پیوند با وظایف و رسالت مادری
      است، نائل آید. آری، نقش زن از نخ ریسی تا پرستاری، تمام سیر تکاملی است که
      از محمد تا روح اللّه در جامعه اسلامی طی کرده است. از صدر تا ذیل ریزه
      خواران مسلمان استثمار، زن ناقص الخلقه مستحق انجام فعالیت های مستقل
      سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیست. هرچند که این عدم استحقاق در مورد کل
      جامعه، چه مردان و چه زنان بدیهی است، اما در مورد زنان این مسئله با شدتی
      مضاعف و با شکلی وحشیانه تر اعمال می گردد. زن حتی در برخی ملاحظات آماری
      جمهوری اسلامی خصوصاً در عرصه روستا جایی ندارد، یعنی حتی وجود وی نیز
      بدینوسیله انکار می شود، تا چه رسد به برسمیت شناختن همان حقوقی که مرد تحت
      ستم همین مناسبات و قوانین ارتجاعی بگونه ای نسبی از آن برخوردار
      است!آخرین شاهکار ارتجاع اسلامی را در خصوص تشدید ستم بر زن و توجیه نقش
      فعلی اش می توان در ضوابط و معیارهای انتخاب کارگر نمونه، پیشنهاد شده از
      جانب وزارت کار اسلامی بوضوح دید. نتیجه این ضوابط تحکیم بردگی در دو عرصه
      خانواده و کارخانه، یعنی در هر دو عرصه جامعه و خانواده است. با جرات
      میتوان تیتر “مسئله زن در اسلام” را با “مسئله چگونگی استمرار بردگی زن”
      تعویض نمود. ستمی که بر جامعه تحت سلطه ایران بدلیل کاراکتر مذهبی و اسلامی
      حکومت، بر زنان دوچندان است. زنان ستمدیده برای کسب رهائی می باید خود پا
      به صحنه نبرد انقلابی گذارند؛ آنها به تجربه نشان داده اند که ظرفیت
      انقلابی عظیمی برای قبول مسئولیت های بیشتر در مبارزه با جمهوری اسلامی و
      مناسبات مردسالارانه حاکم دارند؛ می باید با گرد آمدن تحت پرچم ایدئولوژی و
      علم رهائی پرولتاریا، یعنی مارکسیسم ـ لنینیسم ـ اندیشه مائوتسه دون و
      یگانه نماینده راستین آن اتحادیه کمونیستهای ایران (سربداران) با سلاح خشم
      خود، دو هدف عمده را جد ی تر نشانه روند: اول جمهوری اسلامی بمثابه عامل
      اصلی استمرار مناسبات ستمگرانه و امپریالیستی، و دوم جامعه طبقاتی و
      مناسبات مردسالارانه حاکم در آن.

  • lili

    کاربر محترمMjerjise منظور شما از ایران باستان کدام زمان میباشد ؟ من فکر میکنم شما هم جوان هستید و هم در فضای بسته ایران اسلامی مطالعه دارید!!!!!!حجابی که در عکس با از آن انتقاد شده است مربوط به ایرانی نمیباشد بلکه مربوط به اعراب وحشی میباشد که برای ۱زن از قبیله ای به قبیله دیگر لشکر کشی میکردند…….. بهتر است بعد از مطالعه  در دنیای آزاد (فکری) ابراز نظر فرمایید 

  • محمد شفیع الرحمن

    ھمہ یاوہ گویی ، نشان جہالت و کم سوادی است۔
    آن کس کہ نداند و بداند کہ بداند        در جہل مرکب ابد الدھر نماند
    از مریدان ابلیس ملعون ھستند کہ از افکار شیطانی سادہ لوحان را گمراہ کنند۔

    • Musiclove538

       hich midouni mostanade razre bagha ro az rouye ghoran neveshtan !!!arabe heyvan az savad baraye ma dam mizane

      • ARTMISS

        اقای MUSICLOVE 538 شما در تمام حرفهاتون با بی ادبی وجسارت شخصیتی از خودتون نشون دادید که نشان دهنده نهایت بی انصافی در یک فرد هست شما با این ادبیات ضعیف جایی برای قبول جملاتتون به دیگران ندارید اگر به توهین باشد من هم در دنیای مجازی خییییییلی بیشتر از شما قادر به توهین هستم من تمام اقوامم .. شاید حدود ۵۰ درصد انها بهایی هستند ودر خارج از ایران اما به انها احترام میگذارم و همیشه با اونها به گرمی وحرارت صحبت میکنم شما اونها هم به من و دینم احترام میگذارن.. قبول دارم که در درون ایران فعلی حقوق مردم درست رعایت نمیشود اما توهین به خالق افرینش و به فرستاده اون بسیار بسیار دور از انصاف هست برای نشون دادن این بی انصافی ها وزورگویی ها من هم موافقم در بخشهایی به مردم بسیار ظلم شده ولی شما دوست عزیز کمی به وجود خودتون دقت وفکر کنید که ایا این سیاسی بازیها ارزش این رو دارد که خدا رو در هر اسم یا قالبی از خودمون ناراحت کنیم گرچه میدانم جواب شما توهین هست اما از درگاه خداوند براتون خوشبختی و تفکر عمیق همراه با نوع دوستی وسعادت در زندگانی رو هم در دنیا هم در اخرت ارزومندم.

  • خلیج همیشه عربی

    آخه این ماده حیوونا هم ارزش وقت تلف کردن دارن؟
    حیوون ماده باید در اختیار حیوون مرد باشه واگرهم صداش دراومد با سیم خاردار بزنی خواهرمادرشو جلو چشش بیاری (از نصایح ایران باستان !!!! )
    درضمن علیرغم همه ی ارادتم به دین مبین اسلام که شما حیوونهارو بامدنیت آشنا کرد
    ازیک جریان انحرافی بوجود آمده اول به خودم بعد به مسوولان هشدار میدهم که چه وضعشه
    نوع ماده درس به چه کارش میاد؟ باید بشینه توله هاشو بپاد وهر موقع نوع نر خواست حتی آماده برای سلاخی شدن باشه (البته منظورم ازنروماده به اصطلاح ملت ایران هست که برای جلوگیری ازبدآموزی نگفتم)
    اصلا چراباید درسایرامور دخالت کنه؟ اصلا چرا پیاده روها تفکیک شده نیست؟ اصلاچرا چنین پرروشدن که دم از حق و حقوق میزنن؟چراماده جماعت باید رانندگی کنه؟جنایتی مثل ولنتاین نجس باید به جای اعیاد مبارک اسلامی جاری بشه؟ چرا هر پسری که با نامحرم داره میچرخه رونمیگیرن همونجا شلاق بزنن تااز عذاب آخرت رهایی یابد؟ خدایا پناه برتو

    • Pariw

      khali arab ka as esmatam malome ka arab nadan marmolak khor hasti, on dahan ghoshadat ra beband va yaveh goi nakon, to bari hamin akhondak ha khobi, aya ba khar va madarat ham hamin yaveh goi haro mekoni, to aslan bego bebinam as kodam dear kharab shodehi amadi ka dar mord zanan irani yaveh goi mekoni ayi ablah nadan, boro kami ketab bekhan va on maghzat ro ka molaha shosetsho dadan ro as in mahmolat najest pak kon, barat doa mekonam ka sar agle beyi va tohin ba zan irani nakoni, har chand ka as jens aran hasti

    • Farid

       این بدبخت گویا اونجاش خیلی از دست ماده گان سوخته که اینجوری دودش به هوا برخاسته،لازم هست که مولایش با انگشت مبارک این آتش را فرو نشاند.

      • Musiclove538

         farisd jan eslam dine hamjen bazi ham hast in arabha ham ke gay be doya oumadan be del nagir

        • Ahadi_yasamin

          اعراب گی به دنیا اومدن یا نه چه ربطی به اسلام داره؟

    • Musiclove538

       arabi dige faghad az made va nar va zadan harf mizani chon dinet va nabovatet ino mige baba makhraj va in ghavanine madeha ro vase mamane arabet bezar chon zanane irani shir zan hastan mesle neda va nedaha!!!va dar hasrate arabi shiodan khakije hamishe fars bemir

      • Ahadi_yasamin

        کی گفته دینش اینو میگه؟تو قول میدم یه بار هم قران نخوندی که این حرفو میزنی…مگه هر احمقی مث این پا شد گفت من مثلمونم باید قبول کنی؟امثال این بودن که امام ها و پیامبر برای آدم کردنشون جنگیدند و پیامبر اسلام بود که این ها رو از زنده به گور کردن دختران منع کرد تو داری اسلام رو با حرفای این معنی میکنی تو اسلام رو با خوندن دقیق قران معنی کن بعد ببینم چی دازی بگی……….

  • خلیج همیشه عربی

    مثلا از ۵۰۰ سال به این ور که دنیا این همه تغییر کرده و این همه پیشرفت در علم و فضا و الترونیک و زیست شناسی و زمین شناسی و جانور شناسی اتم و تکنیک و راه و پزشکی و اختراعات و ابداعات و اکتشافات کامپیوتر ووو هزارن علم دیگه که هر لحظه در حال تحوله و هر کدومش با بدبختی و مرارت و مشقت و شب نخوابی وتلفات بدست اومده کشورهای مفتخور مثل ایران چه نقشی داشتن؟مثلا کسانی که میگن ما به ایرانی بودن افتخار میکنیم به چی افتخار میکنن؟تمام عشق ما شده کوروش و هخامنش بابا اون با این ایران ما فرق داره ایران اون موقع شامل ایران ترکیه شوروری پاکستان افغانستان بخشی از هند و قسمتی از چین بوده افتخارات اونا ربط مستقیم به ایران کنونی نداره. به پهلوی افتخار کنیم به قاجار ها به صفوی ها به زندی ها به خوارزمی ها به دیلمی ها؟که هر کدومش گندی زده که نوع انسان شرمساره جمهوری اسلامی هم که ته مانده ابروی ایرانی رو در کل دنیا بردن. حالا با همه اینا گردن افراشته میکنیم و افتخار میکنیم.یه جو انصاف باشه از شنیدنش باید عرق کرد چه برسه به گفتنش.وقتی که امپراطوری بود از اونور یه مشت بربر از کله ها مناره ساختن از این ور چهار تا عرب پاپتی به ناموس ها تجاورز کردن تازه اون وقت امپراطوری بود بعدش که شد ایران کنونی دیگه داستانش گفته شد. خداییش خیلی پررویی میخواد که بازم افتخار کنیم.راست میگن هنر نزد ایرانیان است و بس و ایضا میمون هر چی زشت تر بازیش بیشتر.
    اخه این همه ژاپنی امریکایی اروپایی کسی ادعایی به اندازه یک هزارم کشورهای مفتخور و انگل نداره.اگر کسی از اخلاق به دلتنگی میرسه اون افتخار نداره خب طبیعیه ادم برای خانوواده ش دلتنگ میشه و توی خانوادش راحتره مثلا من برم خارج دلم برای خانواده ام تنگ بشه حالا با سربلندی به کل دنیا منت بزارم که من افتخار میکنم که فرزند حسن علی بقالم…..
    بجای اینهمه هارت و پورت بیایید سهمی در بهبود جامعه داشته باشیم وقتی قدمی برداشتیم بعد افتخارش پز بدیم

    • Mazdak63

      درود به همه خردگرایان
      نه تو انتر بگو عربها چه کردند جز کس کشی و ادم کشی و تجاوز به ناموس هم چه کردند جز بد بخت کردن ملت ایران با این فرهنگ کهن چه کردند ما استاد سخن و ادبیات غنی فارسی فردوسی را داریم ما خیام ریاضی دان ستاره شناس و سراینده ی بی نظیر ترین رباعیهای دنیا و سازنده تقویم جلالی را داریم ما کوروش کبیر را داریم ما زرتشت عزیزمان را داریم  و …. تو کثافت اسم یک انتر عرب را بیاور که تا الان چه گهی خورده اون بزرگتون محمد کس کش جز کس کشی و ادم کشی چه کرده یا اون علی بی ناموس بی پدر و مادر که بغل خواب پیامبر بچه بازتون بوده ها…..جواب بده کس کش حرامزاده
      از تمامی دوستان به خاطر این نوشته های نادرست عذر خواهی فراوان دارم بنده را عفو بفرمایید اما این حیوان را زبان حیوانی است و نه بیش همسنگر  عزیزم اقا ارژنگ امید وارم که بنده را عفو بفرمایید
      با سپاس

      • Musiclove538

         bozorge araba ro gaeidam ke alah bashe

      • Ahadi_yasamin

        درست حرف بزن اینایی که اسمشونو آوردی یکی مثل استاد شهریار رو شعر هش رو بخون ببین واسه امام حسین چیا گفته ببین واسه علی و محمد چیا گفته یا یکی مثل مولانا یا هزاران شاعر ایران برو سر خواهر مادرتو شیره بمال قول میدم به جز اسم اینایی که آئردی هیچی ازشون نمیدونی همه ی این شاعرا  حرفاشون و شعراشون کامل ضد حرفای توئه…

    • Mazdak63

      نه تو بگو عربهای کس کش چه کردند عرب کس کش فقط فکر شکم و زیر شکم و البته کس کشی فراوان

    • Musiclove538

      akhe arabe malakh khor  internet ke dri boro raje be irani ha tahghigh kon nesfe  nase va moavene nasa irani hastesh in ye nemoone koochikesh aghaye arabe gavmish ba arze mazerat az heyvanat ke moratab esmeshoon ro rooye arabha mizarim!!!! alaki nist migan arabha kharan

    • Musiclove538

       voroude char payan va arab be site iraniha akidan mamno !!!! doostane aziz lotfan be arab ha fosh nadin …..anjoman hemayat az heyvanate vahshi

    • Ahadi_yasamin

      من مسلمونم و شیعه و به دینم افتخار میکنم ولی با تو مخالفم چون سیاست و دین رو با هم قاطی کردی و داری اسلام رو بد نام میکنی

  • ghorboonet arabe.pas age khar madareto lazem nadari ye adres ham inja bezar melat ye sari beheshoon bezanan.salame man ro ham az rahe door khedmate abjiha va maman joon va ameo khale beresoonin.
    adam enghad bisharafe binamoos nobare.
    khar madar kooni kiram  dahane un pyghambaret va un alie koonio toolehash.shoma bayad too lajane khodetoon ghoote bokhorin.kire irania ro ziad nakhor mooshkhor khaloot gir mikone.cheshmetam koor mooshkhor

  • 12345

    آقای “خلیج ! همیشه پارس “!  جون داداش چی زدی ! انصافن خودت حرفاتو فهمیدی ! تو مث اونای میمونی که  به ننشون متلک میندازن بعدش  که میفهمن باخودشون گلاویز میشن . از همه ی جفتک چارکوشایی که فکر کنم توی چمن ندیده ! به یاد دامنه  های آلپ نثار در دیوار اسطبلت کردی  این برام از همشون  جالب تر بود: ” که ما ایرانیا رو اسلام با مدنیت آشنا کرده” این میدونی  مثل چی میمونه مثل این میمونه که برادرای طالبانت برن آمریکا رو بگیرن بعد بهشون مدنیت یاد بدن !!!!  اون کسی هم که اسمش یه آبه قرآنه (محمد ……) آقا اول برو این شعر و یاد بگیر تا درست بنویسیش بعد بیا اینجا با اون خط مفتولیت در فشانی بنما !!! شما ها انصافن همتون کپی برابر اصلین!

  • Abazarghafary

    من تا این چادریها  را میبینم به یاد شعر معروف ایرج میرزا میوفتم و زنی را مجسم میکنم  که شورت قرمز (نخ در بهشت ) تنش هستو له له زنان دنبال ویتامین ک میگردد تا هم چنان که چادر را سفت چسبیده از پایین نیز سفت میل نماید، و شعر ایرج کبیر را زنده کند کهدو دست وی به روی پیچه اش بود // دو دست من بر ماهیچه اش بود . ای چادری ها زودتر کشف حجاب کنید تا من شما ها را اینجور سکسی نبینم . شعر چادری ها را فردا اینجا میاورم. 

    • ناشناس

       به نظر من کار شما اشتباه است. شما دم از آزادی بیان می زنید ولی تنها کاری که می کنید توهین به عقاید دیگران است. من خودم به خدا اعتقادی ندارم ولی هیچوقت به عقاید شخص دیگری توهین نمی کنم. مطالب شما سرشار از یقین است ولی واقعیت این است که شما نمی توانید از حقیقت داشتن هیچ کدام آنها مطمئن باشید. مثلا ممکن است علی خوب بوده باشد یا بد. این اتفاق برای ۱۴۰۰ سال پیش است. شما چگونه از صحت آن یقین دارید؟
      شما دارید می گویید همه ی مسلمانان دنیا احمقند و من بهترم. با این که خودتان از اینکه قرآن به کافران توهین می کند بیزارید.
      اگر شخصی نمی خواهد زندگی ای پوچ و بدون معنی داشته باشد و این معنی را از طریق اسلام به دست می آورد، آیا شما حق دارید که این معنی را از زندگی او بگیرید؟
      برای من محمد مانند عیسی و موسی و بودا شخص محترم و هوشمندی است که واقعا هم به پیشرفت علم و دانش توصیه کرده است ولی به عقاید او اعتقادی ندارم. آیا این به من این حق را می دهد که به خاطر “اختلاف نظر” به او توهین کنم، تهمت بزنم و از چیز هایی که مطمئن نیستم سخن بگویم؟ آیا به من این حق را می دهد که عقل همه ی مسلمانان دنیا را زیر سوال ببرم؟
      شما هنوز هم گیر افتخار ۱۴۰۰ ساله ی ایران باستان هستید، به جای این که به آینده نگاه کنید در گذشته گیر افتاده اید.
      فکر می کنم شما هم مانند همه ی انسان های دیگر، به دنبال معنی در زندگی هستید. پس اسلام ستیزی را درپیش گرفته اید، از ایران باستان برای خودت یک بت و خدا درست کرده اید و به امید آن روزی مانده اید که همه ی خواسته هایتان به واقعیت بپیوندد. همین امید به زندگی شما معنی می دهد.
      پس بین شما و یک مسلمان چه فرقی وجود دارد؟ یک شیعه به امید موعود است و شما به امید یک روز بدون اسلام.

      • Amir_x1366

        واقعا گل گفتی  توهین به مقدسات یکی از نشانه های بی فرهنگی ودوری از تمدن است این جماعت خود شیفته بد جوری دارن خودشان را با همه دشمن میکنن  به نظر من هرکسی حق دارد به تاریخ خود افتخار کند اگر هم تاریخش را به قول ناصر پور پیرار کسان دیگر در ۱۰۰ سال پیش نوشتند باید اعتراض بکند و شروع به جستجوی پیشینه واقعی خودش بپردازد  نه اینکه به اعتقادات دیگران فحش و ناسزا بگوید این با ازادی و مدنیت تطابق ندارد

        • نسل سوخته

          توهین واقعی قرآن هست و سنت محمد ابن عبدالله
          دینی که شامل سنگسار برده داری کشتن بی دینان دزدین زنان و صدها کثافت کاری دیگس وقتی شما کتابتونو آتیش زدین کتابی که سراسر توهین به انسانیته بعدش بیا اینجا راجع به احترام به دیگران حرف بزن
          یک مثال میزنم در هندوستان یک عده گاو میپرستن یک عده موش حالا وقتی تو گوشت گاو میخوری به عقاید اونها توهین کردی و وقتی موش میکشی به عقاید موش پرستان بی احترامی کردی.
          احترام گذاشتن ما ایرانیان به شما خائنین عرب پرست مثل اینه که ما سنگسار. ۴ زن داشتن.برده داری و …….. رو قبول داشته باشیم.
          شما سعی کن انسان باشی و با اسلام به انسانیت نمیرسی.

      • Mazdak63

        درود به همه خردگرایان
        کی توهین به عقاید دیگران میکنه این دین کثیف یا ما این کتاب سر تا سر فساد در تمام سطورش به انسانیت و بشریت دارد توهین می کند حالا شما می گی به عقاید دیگران توهین می کنی نه عزیز من برو کتاب قران را به صورت فارسی و دقیق بخون

      • Musiclove538

         bebin bache akhond in kalaka ghadimi shode !!!!ali khoob bode ya bad kose zanesh be ma rabti nadare!!!! arab bood va koone laghe har chi arabe !!!!hala to omadi fekre ma ro monharef koni migi shayad ali khoob boude !!!!arabe khoob vojod nadare kose khaharo madareshoon ke dine eslam ro be zoor varede iran kardan

      • Ahadi_yasamin

        لایک ممنون

      • ARTMISS

        سلام و جواب زیبایی بود با اینکه من خودم واقف به ساسی بودن مطالب هستم اما نمیدانم چرا دوستان که میگویند احترام به عقاید شخصی دیگران باید گذاشت اما احترام به یکی از این عقاید که دین واعتقاد قلبی ان شخص هست زیر پاد گذاشته میشود .. مثلا همین حجاب خییلی از بانوان به داشتن ان افتخار میکنند وخیلی ها هم دوست ندارند اما از نظر شما کسانی که با حجابند به زور به این پوشش تن داده اند در حالی که بدون حاشیه سیاسی از نظر شخص بنده هر دو گروه کاملا قابل احترامند این سخنان شما نوعی میباشد که بیشتر در غالب یک دفاعیه از حقوق زن به دنبال مقاصد سیاسی هستید هم شما و هم کسانی که حجاب را میپسندندو فقط بدنبال منافع خود در جامعه اسلامیند .. پس افسار مکر وحیله در جامعه رشد میکنه وخوب .. بد جلوه و بد ..خوب جلوه میکنند.. اما انسانها چه غافلند و چه تفکراتی که خداوند در کلامش میفرماید : مکرو مکر الله.. مکر خدا بالاترین مکر هست.. با احترام به همه دوستان این جملات خطاب به تمام کسانی هست اعم از داخلی یا خارجی طرفدار این حزب یا طرفدار خزب خارج نشین که اسلام را برای مقاصد خود مورد تاخت وتاز قرار داده اند.. من یک مسلمانم و به محمد صل الله علیه واله وصلم که در علم و انسانیت وشرف تا انتهای عالم مانندی ندارد وبه کورش کبیر که در پاکی وعدالت چنان بود که خداوند عزیزش کرد به هر دو احترام میگذارم ..

    • ARTMISS

      سلام نوع صحبتتون زیبا نیست حداقل برای یه ایرانی.. نباید ادب رو تو بخثهای سیاسی کنار گذاشت دوست من

  • Zaris

    zoro ham agar ghiafeh in lolo ra bebinad ram mekonad ta CHE BERSAD be inka ma be in shekel darabiyaim, vagti tasavoresho mekonam ka mesl in zanak chador besar ka mesla lolo  chador beposham hame ram mekoand,,  deen esalam yani tosai, aghab oftadegi  va tohin be zan hast, in chizi hast ka mardan motasef va molahi zan baz mekhahand, khod in nadan haro as sar ma kam koneh ,khoda lanat kond on salman farsi khane va vatan forsho ka in deen ghand salam ro be ma tahmil kard tavasot mhammad zan baz,

  • nima

    تعجب نکنید پیامبر اسلام با یک کودک ۹ ساله ازدواج کرده بود و با وی تماس جنسی بر قرار می کرد! این جا تعدادی از روایات در این مورد جمع آوری شده اند برای اطلاع بیشتر می توانید روی مقاله ها کلیک کنید و در مورد سن عایشه و زنان دیگر پیامبر اطلاعاتی به دست آورید
    ﺷﺒﯽ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺑﺮ ﻣﻦ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﮔﻔﺖﺭﺍﻧﻬﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﮐﻦ،ﻭ ﻣﻦ ﻫﺮﺩﻭﺭﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﮐﺪﻡ،ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﭼﺎﻧﻪ ﻭﺳﯿﻨﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺭﺍﻧﻬﺎﯼ ﻣﻦ ﮔﺬﺍﺷﺖ.ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻮ ﺩﺍﻭﻭﺩ ﮐﺘﺎﺏ۱ﺷﻤﺎﺭﻩ۰۲۷۰
    ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﮔﺎﻫﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻣﻦﺩﺧﻮﻝ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ،ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺍﯾﻨﮑﺎﺭ ﺭﺍ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ.ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﭘﻮﺷﯿﻨﻪ۷ﮐﺘﺎﺏ۷۱ﺷﻤﺎﺭﻩ۶۶۰
    ﻫﺮﮔﺎﻩ ﻣﻦ ﺁﺏ ﻣﻨﯽ ﺧﺸﮏ ﺷﺪﻩ ﺭﻭﯼﺟﺎﻣﻪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ،ﺁﻧﺮﺍ ﺑﺎﻧﺎﺧﻨﻬﺎﯾﻢ ﻣﯿﺘﺮﺍﺷﯿﺪﻡ)ﺗﺎ ﭘﺎﮎ ﺷﻮﺩ.(ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﺘﺎﺏ۲ﺷﻤﺎﺭﻩ۵۷۲
    ﻫﺮﮔﺎﻩ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺧﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﻣﺮﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵﮐﻨﺪ،ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﮐﻪ ﺍﺯﺍﺭ ﺑﻪ ﺗﻦ ﮐﻨﻢ،ﺳﭙﺲ ﺍﻭ ﻣﺮﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻣﯿﮑﺮﺩﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﭘﻮﺷﯿﻨﻪ۱ﮐﺘﺎﺏ۶ﺷﻤﺎﺭﻩ۲۹۹
    عجب پیامبری واقعا عجب الگوی خوبی بوده!

    • Ahadi_yasamin

      الله اکبر بس کن یابه و دروغ گویی هاتو یه روزی میرسه که باید به پیامبر جواب بدی و بگی چرا پشتش دروغ بافی کردیا از من گفتن بود

  • Ariaramens83

     kiram avval tou dahane toye arab ke neveshti khalije arab mahihaye hamun khalije hamishe fars tou kosse nanat koskesh kiram tou un dinike peyghabare kounit ovord koskesh biyaboungarde malakh khor to chimighi

  • Ariaramens83

    درود برخردگرایان                                                                                                                   توجه توجه                                                                                                                             قابل توجه اون دسثه ادمهای که عرب هستن ولی نقاب ایرانی زدن از ترس شون من یک اذری هسثم از نسل    با بک خرم دین از نسل ارییایی از نسل مادها به کشورم ایران قسم  قسم به کورش اگر کسی را ببینم چه در      فیسبوک چه در خیا بان چه در شهره دیگر کسی هرف از خلیج عرب بزند مثل خوارج که به گفته شما عربهای بیابان گرد که زن حامله را در شکم خرمرده ای کردن ایل و طا یفه تان را مثل ان کنم                                این دولت اخوندی که قیرث نداره که جواب شما رو بده چون انها هم از خوده شما هسثند                               دورود بر خلیج همشه پارس       

  • Ariaramens83

    درود برخردگرایان                                                                                                                   توجه توجه                                                                                                                             قابل توجه اون دسثه ادمهای که عرب هستن ولی نقاب ایرانی زدن از ترس شون من یک اذری هسثم از نسل    با بک خرم دین از نسل ارییایی از نسل مادها به کشورم ایران قسم  قسم به کورش اگر کسی را ببینم چه در      فیسبوک چه در خیا بان چه در شهره دیگر کسی هرف از خلیج عرب بزند مثل خوارج که به گفته شما عربهای بیابان گرد که زن حامله را در شکم خرمرده ای کردن ایل و طا یفه تان را مثل ان کنم                                این دولت اخوندی که قیرث نداره که جواب شما رو بده چون انها هم از خوده شما هسثند                               دورود بر خلیج همشه پارس       

  • Bikar

    این زن چادریا معمول بد قیافه و نافرم هستن حداقل اونائی که من بشون برخورد کردم اینطوری بوده برای همین از نظر من بهتر همون چادر بکنن سرشون تا بقیه ایرانی عذاب ندن 
    نمونشم دخترای سپاهی ها و روحانیون نا ارجمند که همگی مجهز منقاری به اندازه مرغ ماهی خوار دارن
    و همیشه نوک منقارشون از چادراشون بیرون می باشد

  • Haghighatgo

     چه ژستی هم گرفته این “خ انم” در کیسه سیاه …این “خ انم” که همون خانم اسلامی باشه باورش شده که یه چیز و یا چیزهای مهمی داره که مانند ابزار جنگی مهم از دید همگان استتار بشه و باید دور اون دوتا سوراخ های کج و کولش و دوتا پستون شل افتادش حصار پارچه ای بکشه ….هر چی زشت و بوزینه تره برای پنهون کردن زشتیشون  بعنوان خوشگلیش به جامعه عوضی تر و چرندتر از خودشون این ادا بازی هارو در بیارن ….آخر کوسوی متظاهر … خدا بلد نبود که اون تن و شکل قناس و زشت و گوهت روش پشم گوسفند بچسبونه و بندازه از لای کوسه مادرت که کیر عربه رو خورده بیرون که نباید دورش حصار بپیچی ؟ دخترهای امریکائی و اروپائی مثل هلو و بلور  لذت چشم میارن و هر مردی از خدا تشکر می کنه که خدا چشم بهش داده برای دیدن این هوریان ولی مرد های الدنگ بیسواد و مالیخولیائی ” پارازیت قرن کنونی و قرن آینده” که خودشان را خدا فرض کرده و دستور به لنگ پیچی برای زنان میدهند …و زنیکه های شاشوشون هم باورشون میشه که حتما” یه گوهه تاریخی هم هستند که باید دورش و برشون رو دیوار و سقف بکشند که بوشون نره بیرون و مردها رو جلب نکنه !!…همون اون خل و چل فراری و کیسه کش خمینی فیلسوف و رئیس جمهور قلابی بنی صدر ” از اسمش معموله که عریه…با مادرش” در فرانسه  گفته بود که موی زن اشعه نامرئی میزنه که مرد رو جذب می کنه …آخه این خل و چل نگفت که این امر در امریکا و یا اروپا میتونه باشه ونه در ایران و کشور پدریش عربستان در این کشورهای عقب مانده از عقل و فهم و فرهنگ و علم ….خانمه با بوی گند عرق زیر برق و موی هفته ها نشسته و بوی گتد عطر تقلبی لیتری حاج آقاس که میتونه مردهای ساندیس خور رو جلب کنه …در تاریخ ایران چه در زمان های گذشتش و چه در زمان  کنونی مردان احمق و کس پرست بخاطر سکس با زنیکه چه خیانت های اقتصادی و علمی و حتی حکومتی و حتی جنائی مرتکب شدند ….!!! خانم کوسوه لنگ پیچی شده میگه  امام گفته  زن باید حجاب داشته باشه که زیر حجابش با نیش مارصفتانش تو کون مرده کنه !! 

  • Ario Dadmehr

    در مورد “ضرر و زبان
    چادر” لطفا به سایت http://www.affune.blogspot.com مراجعه کنید و نظرات خود را منعکس فرمائید

  • Mjerjise
    چرا از طرف ملت ایران صحبت میکنید ؟ چه کسی به شما وکالت داده که از طرف ما نطق کنید؟ اولا که فلسفه حجاب ضد انسانی و ضد اخلاقی و متناقض حقوق بشر است . اگر خیلی حجاب دوست دارید میتوانید فقط خودتان را گونی پیچ کرده و به بیرون بروید شما حتی حق اجبار پوشش برای زن یا فرزند خود را ندارید. البته میدانم اینطور صحبتها برای مسلمانان نا آشناست چون مسلمانان زن و دختر را برده خود میدانند و در قرآن نیز آیات برده داری و زن ستیزی فراوانی ذکر شده ولی به هر حال اگر دوست دارید به عنوان یک انسان مورد احترام باشید (نه یک مسلمان) ملزم به رعایت حقوق انسانها و ادب سخن گفتن با آنها و حقوق بشر و احترام به انسانها هستید

  •  زن و اسلام

    نگارنده (گان):ناشناختهاز سلسله گفتارهای رادیویی “صدای سربداران” (۱۳۷۰-۱۳۶۸)
     
    زمانی
    مارکس گفت اولین شکل برده داری با برده شدن پنهان زنان و فرزندان بدست
    مردان و درون خانواده پدیدار گشت. از این جمله کوتاه بر سه مسئله بزرگ
    میتوان تاکید نمود. اول جایگاه خانواده بمثابه عرصه و محملی که پذیرا و شکل
    دهنده مناسبات استثمارگرانه بر مبنای تقسیم کاری است که توجیه کننده
    ابتدایی آن تفاوت در جنس هاست. دوم وجود نطفه تکامل طبقات در جامعه بشری،
    ابتدا بصورت برده و برده دار و سپس فئودال و رعیت، و بالاخره بورژوازی و
    پرولتاریا در همین تسلط ابتدایی مرد بر زن. و سوم اینکه با پیدایش طبقات در
    طول تاریخ همیشه نیمی از جمعیت جهان یعنی زنان، تحت ستم نیمی دیگر یعنی
    مردان قرار داشته اند. حتی آنجای هم که در مقطعی، تاریخ با نام زن سالاری
    مشخص می گردد، این زن سالاری به معنی استثمار مردان نبوده و هرگز تا اعماق
    مناسبات اقتصادی ـ اجتماعی نفوذ ننموده است. انگلس نیز می گوید: اولین
    جوانه های شکل گیری طبقات با تقسیم کار بین زن و مرد آغاز شد. تقسیم کاری
    که در ادامه تکامل خویش به مشروعیت مالکیت خصوصی بمثابه رکن اصلی مناسبات
    ستمگرانه انکشاف یافت. بنابراین سرمنشاء محترم شمردن و تثبیت مالکیت خصوصی
    نیز در همین تقسیم کار و بردگی زن نسبت به مرد نهفته است.
    شک
    نیست برای توجیه و عین عدالت جلوه دادن آنچه در ساختار اقتصادی هر جامعه
    عمل می کند، یک روبنای ایدئولوژیک ـ سیاسی لازم است، و مذهب بطور عام و
    اسلام با شعبات مختلفش بطور خاص از بدو پیدایشش، چنین نقشی را ایفاء نموده
    است. بی جهت نیست که تاریخ طبقات با تاریخ مذهب دارای پیوندی تنگاتنگ می
    باشد. در مقابل هر مذهب با تمامی انواعش میتوان سوالات اساسی واحدی طرح کرد
    و دست بر قضا پاسخ های واحدی نیز گرفت.
    مثلا
    در رابطه با مسئله مالکیت، مسئله خانواده و مسئله زن پاسخ همه یکی است.
    این مسئله مبین این موضوع است که مذهب بمثابه روبنای ایدئولوژیک همواره در
    خدمت زیربنای اقتصادی هر جامعه قرار داشته است. همه آنها در رابطه با سه
    مسئله اساسی فوق دارای موضع و مضمونی واحدند. همه آنها مالکیت را مقدس و
    محترم شمرده، خانواده را بمثابه یک نهاد اقتصادی و اجتماعی در جامعه بشری
    تقدیس نموده، و بالاخره زن را بمثابه برده مرد، و جامعه زنان را بعنوان
    زائده ای بر جامعه مردان مفروض میدارد. در رابطه با مسئله زن نقش اسلام
    گویاتر از آنست که نیازی به تعمیق و حلاجی گسترده داشته باشد. زن آن موجودی
    است که به اعتقاد مبد ع اولی اسلام یعنی محمد، می بایست فقط به او سوره
    نور و نخ ریسی را آموخت، زن آن موجودی است که به اعتقاد ششمین پیشوای شیعه
    اش، در صورت عقیم و نازا بودن ارزشش از گلیم مندرس و پاره جلو آستان کمتر
    است، زن آن موجودی است که مطلقاً نمی تواند دارای استقلال اقتصادی باشد.
    رهبران مذهب اسلام از همان زمان پیدایش این مذهب این زیرکی را داشته اند که
    با استقلال اقتصادی زنان، سهمگین ترین ضربات بر مبانی بردگی زن وارد خواهد
    شد و این امر آغازی است بر اضمحلال کلیه وجوه ناظر بر برده بودن زن! چنین
    جنایتی در تاریخ همواره بوسیله مذهب توجیه گشته و تحکیم شده است.
    و
    بالاخره زن بلحاظ اجتماعی، از دید بسیاری از مذاهب از جمله اسلام نقشی جز
    نقش شیطان نداشته است. با “شیطان خطاب کردن” او، و با عدم تحقق و رسمیت
    یافتن حقوق اولیه اوست که میتوان وی را از جامعه برکنار و در خلوتگاه مرد
    محبوسش نمود. زن در اسلام می بایست همیشه تحت قیمومیت یک مرد بعنوان پدر،
    برادر یا شوهر و حداکثر حاکم شرع که وی نیز مرد است، قرار داشته باشد.
    زن
    در اسلام همیشه باید از اجتماع و فعالیت اجتماعی برکنار مانده و به نیابت
    مرد، انجام روزمرگیهای وی را بعهده بگیرد، بچه هایش را بزرگ کند، خانه او
    را مرتب نماید، غذایش را آماده کند، نقش ماشین جوجه کشی سربزیری را برای وی
    بازی کند که در ازاء همه اینها حداکثر طبق قانون جمهوری اسلامی می تواند
    از شوهرش طلب اجرت کند. بهرحال اینهم بخشی از هزینه تولید است که حاکمان
    کمپرادور مسلمان در ایران، لیستش را امضاء کرده اند.
    پیش
    از این، پیوند دین و دولت را در سرکوب علوم مختلف و ایجاد سد در برابر
    توسعه آن خصوصاً در قرون وسطی دیده ایم. امروز نیز این پیوند جنایتبار را
    در سرکوب زنان در اشکالی رقیق یا غلیظ در سرتاسر جهان شاهدیم. در ایران
    امروز نیز که معنای حاکمیت اسلامیش چیزی جز تداوم و استمرار مناسبات تحت
    سلطگی امپریالیسمنیست، مسئله ستم بر زن به بارزترین شکل هویداست. بنابر
    ضروریات تداوم این مناسبات ستمگرانه از دید آخوند های کمپرادور، زن حداکثر
    می تواند به مقام پرستاری که در کنه خود در پیوند با وظایف و رسالت مادری
    است، نائل آید. آری، نقش زن از نخ ریسی تا پرستاری، تمام سیر تکاملی است که
    از محمد تا روح اللّه در جامعه اسلامی طی کرده است. از صدر تا ذیل ریزه
    خواران مسلمان استثمار، زن ناقص الخلقه مستحق انجام فعالیت های مستقل
    سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیست. هرچند که این عدم استحقاق در مورد کل
    جامعه، چه مردان و چه زنان بدیهی است، اما در مورد زنان این مسئله با شدتی
    مضاعف و با شکلی وحشیانه تر اعمال می گردد. زن حتی در برخی ملاحظات آماری
    جمهوری اسلامی خصوصاً در عرصه روستا جایی ندارد، یعنی حتی وجود وی نیز
    بدینوسیله انکار می شود، تا چه رسد به برسمیت شناختن همان حقوقی که مرد تحت
    ستم همین مناسبات و قوانین ارتجاعی بگونه ای نسبی از آن برخوردار
    است!آخرین شاهکار ارتجاع اسلامی را در خصوص تشدید ستم بر زن و توجیه نقش
    فعلی اش می توان در ضوابط و معیارهای انتخاب کارگر نمونه، پیشنهاد شده از
    جانب وزارت کار اسلامی بوضوح دید. نتیجه این ضوابط تحکیم بردگی در دو عرصه
    خانواده و کارخانه، یعنی در هر دو عرصه جامعه و خانواده است. با جرات
    میتوان تیتر “مسئله زن در اسلام” را با “مسئله چگونگی استمرار بردگی زن”
    تعویض نمود. ستمی که بر جامعه تحت سلطه ایران بدلیل کاراکتر مذهبی و اسلامی
    حکومت، بر زنان دوچندان است. زنان ستمدیده برای کسب رهائی می باید خود پا
    به صحنه نبرد انقلابی گذارند؛ آنها به تجربه نشان داده اند که ظرفیت
    انقلابی عظیمی برای قبول مسئولیت های بیشتر در مبارزه با جمهوری اسلامی و
    مناسبات مردسالارانه حاکم دارند؛ می باید با گرد آمدن تحت پرچم ایدئولوژی و
    علم رهائی پرولتاریا، یعنی مارکسیسم ـ لنینیسم ـ اندیشه مائوتسه دون و
    یگانه نماینده راستین آن اتحادیه کمونیستهای ایران (سربداران) با سلاح خشم
    خود، دو هدف عمده را جد ی تر نشانه روند: اول جمهوری اسلامی بمثابه عامل
    اصلی استمرار مناسبات ستمگرانه و امپریالیستی، و دوم جامعه طبقاتی و
    مناسبات مردسالارانه حاکم در آن.