بایگانی ماهیانه: آوریل 2014

درخت مهر و دوستی خانواده حسین زاده به همین زودی بارور شد۰

پیامد دوستی یا دشمنی! در هر انسانی دو صفت متمایز ولی متضاد یکدیگر نهفته که یکی حس کینه توزی و انتقام، و دیگری حس گذشت، و بخشندگی است. میزان و اندازه هریک از این دو از یک فرد تا دیگری متفاوت است. چنانکه حس کینه توزی می تواند آنچنان بر شخص چیره شود به طوری که همه چیز، و همه جا را تیره و تار ببیند.

یک مادر، مراسم اعدام را به کلاسِ دَرس “آزادگی” تَبدیل کرد!۴

اعدام به معنایِ ستاندن جان یک انسان است؛ آدمی هر چند خطاکار و گمراه و جنایتکار، شایسته کشته شدن به دست انسان های دیگر نیست. اگر فَردی قَتلی مرتکب شده و جان یک یا چند نفر را گرفته، شاید در نظر مردمان شایسته زنده ماندن نباشد ولی انسانیت حکم می کند این است که وی خطاکار است و بایستی عادلانه مجازات شود.

آیا مردم اصفهان در برابر خدمات گرانبهای ریچارد فرای نمک شناسند، و یا ناسپاس؟!۱۰

ریچارد فرای ایران آمریکایی متخصص برجستهٔ ایران‌شناسی و استاد دانشگاه هاروارد بود. او به زبان‌های زبان فارسی، عربی، روسی، آلمانی، فرانسوی، پشتو، ازبک و ترکی مسلط بود و با زبان‌های اوستایی،پهلوی و سغدی آشنایی کامل داشت. فرای بیش از ۷۰ سال از زندگی‌اش را صرف پژوهش درباره تاریخ و فرهنگ فلات ایران کرد

هشت ماده خوراکی بَرای پیشگیری از اَنواع سرطان را بشناسیم۰

در طی این مقاله دَه ماده خوراکی را که به پیشگیری از سرطان کمک می کنند معرفی نموده تا خوانندگان محترم این موارد را به برنامه غذایی شان بیافزایند. این نگاشته را با کسانی که دوست شان دارید و سلامت شان برای تان اهمیت دارد، به اشتراک بگذارید.

ولی فقیه به اروپا می گوید کار ما شکنجه و کشتار مردم ایران است، به شما چه؟۵

گردهم آمدن اوباش ها جلو سفارت یونان روزنامه جوان اونلاین در شماره آدینه ۲۲ فروردین ۹۳ خود گزارشی دارد که اوباشان و مزدوران ولی فقیه به نام به اصطلاح دانشجو جلو سفارت یونان گرد هم آمده و مطابق معمول ۳۵ سال گذشته به عربده کشی و فریادهای ننگین مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرايیل پرداختند.

ایران، سرزمینی باشکوه با شگفتی های توریستی بی پایان در جهان۰

هرکشوری دارای جاذبه های توریستی گوناگونی است که مردم آن و یا کشورهای دیگر را به سوی خود کشانده و در آنان شادی و خرسندی با خاطره های خوب جاودانی به وجود می آورد. بی گمان ایران کشوری است که با پراکندگی و تنوع در شگفتی های گوناگون خود می تواند سرزمینی زیبا و فراموش نشدنی برای دیدار مردم جهان باشد.

رژیم فعلی دشمن اقتصادی و فرهنگی مردم ایران است۲

بزرگترین دشمن اقتصاد و فرهنگ در ایران،خود رژیم خامنه ای است.رژیم که اقتصاد ایران را به باد داد و فرهنگ چند هزار ساله با آداب، رسوم، آیین، و تاریخ کشورمان را در زیر نعلین خود لت و پار کرد. نسل جوان کنونی اگر دیر جنبند و ریشه فساد را نکنند، داستان کشوری بنام ایران و تمدن کهن آن را باید افسانه ای فراموش شده دانست