رأی من آزادی ایران است شما چطور؟ ۱

ایران و مردم گروگان ولی فقیه

جان ، مال و ناموس مردم در دست آخوند وطن فروش است. ایران گروگان اینهاست در ۳۸ سال هر کار که خواستند کردند. جنگ براه انداختند و میلیونها ایرانی را بخاک سیاه انداختند. کل اقتصاد را در انحصار خود در آوردند و مردم را از چرخه کار و اقتصاد خارج نمودند. با بیرون کردن میلیاردها دلار ارزی که متعلق به مردم ایران بود و می بایست در راه آبادانی وطن صرف می شد ، ایران و مردمش را به فقر و فلاکتی باورنکردنی انداختند. متولیدن دهه شصت به سن میانسالی رسیده اند ولی بیکار و بی آینده در انزوا و اعتیاد و نا امیدی منتظر مرگ هستند! این است حاصل انقلابی که خمینی و مجاهدین خلق با کمک حزب توده و گروهی فریب خورده از ملی ها پایه گذار آن بودند.

امروز ولی فقیه در اوج قدرت بدنبال حذف کامل جمهوریت و ایجاد نظامی سلطانی و خلیفه ای است. هیچ کس را یارای مقابله با ولی فقیه و نظام تودرتوی امنیتی او نیست.

جان ، مال و ناموس مردم در دست آخوند وطن فروش است. ایران گروگان اینهاست در 38 سال هر کار که خواستند کردند. جنگ براه انداختند و میلیونها ایرانی را بخاک سیاه انداختند.

جان ، مال و ناموس مردم در دست آخوند وطن فروش است. ایران گروگان اینهاست در ۳۸ سال هر کار که خواستند کردند. جنگ براه انداختند و میلیونها ایرانی را بخاک سیاه انداختند.

انتخاباتی در کار نیست!

وقتی به شما بگویند از میان ۶ غذای تلخ و سمی یکی را انتخاب کنید ، این به معنی حق انتخاب نیست. این به معنای سلطه حاکم جبار و تحمیل انتخاب او بر شماست. اگر قرار باشد در این چارچوب انتخاباتی اجرا شود یک شوی مسخره و خیمه شب بازی بیش نخواهد یود. « آنجایی که آزادی نیست رأی شما اثری ندارد وگرنه بشما اجازه رأی دادن نمی دادند»

تنها شانس باقیمانده برای ایران و ملت ایران سقوط نظام فاسد ولایت فقیه و سپاه پاسدارانش است. تا زمانی که سپاه پاسداران و آخوندهای حاکم بر جان و مال و ناموس ایران حاکمند و هر چه بخواهند انجام می دهند، هیچ تغییری روی نخواهد داد. تغییر زمانی رخ می دهد که بینش ، عمل و انتخاب ما مفهومی متفاوت از امروز داشته باشد ، بدون تغییر بینش و بدن تغییر در عمل و انتخاب ما، آش همان آش است و کاسه همان کاسه!

نامزدها برنامه ای ندارند

هیچ یک از نامزدها برنامه مشخصی ندارند. این انتخابات یکی از مسخره ترین انتخابات جمهوری اسلامی است که نامزدها حتی در شعار و اعلام برنامه بسیار سطحی و احمقانه عمل کرده اند. از این روی بجای اعلام برنامه به تخریب یکدیگر و رو کردن دست این و آن پرداخته اند. ۶ نامزدی که از چاپلوسان درگاه خامنه ای هستند و با رانت و رابطه توانسته اند در ۳۸ سال گذشته درون سیستم فاسد رژیم فعالیت نمایند، عملاً هیچ برنامه ای ندارند و تنها به فرافکنی و نقد عملکرد نظام فاسد پرداخته اند. گویی که اینها اپوزسیون هستند و کشور را در این ۳۸ سال کسانی دیگر اداره کرده بوده است!

حتی شخص رئیس جمهور فعلی چنان سخن می گوید که گویی او در خارج از حاکمیت است و قصد دارد نظام فعلی را سرنگون نماید!

هیچ یک از نامزدها برنامه مشخصی ندارند. این انتخابات یکی از مسخره ترین انتخابات جمهوری اسلامی است که نامزدها حتی در شعار و اعلام برنامه بسیار سطحی و احمقانه عمل کرده اند. از این روی بجای اعلام برنامه به تخریب یکدیگر و رو کردن دست این و آن پرداخته اند.

هیچ یک از نامزدها برنامه مشخصی ندارند. این انتخابات یکی از مسخره ترین انتخابات جمهوری اسلامی است که نامزدها حتی در شعار و اعلام برنامه بسیار سطحی و احمقانه عمل کرده اند. از این روی بجای اعلام برنامه به تخریب یکدیگر و رو کردن دست این و آن پرداخته اند.

سرنگونی تنها راه است

حتی از شعارها و حملات این عروسکهای خامنه ای می توان دریافت که نظام فعلی کارامد نیست و کفگیر به ته دیگ خورده است. اوضاع کشور بشدت بحرانی است و میلیونها نفر در بیکاری و فلاکت بسر می برند ، این شش نامزد چنان از وضع موجود ناراضیند که انسان گمان می برد که کشور ایران اشغال شده است و این آقایان قرار است ایران را نجات دهند! از همین گفتگوهای نامزدها نیز می توان پی برد که ادامه این نظام و ادامه ولایت فقیه و حکومت دزدان اسلامی بیراهه است. رأی ما سرنگونی است و تا دوام این سیستم حکومتی نادرست و ناکارآمد هیچ انتخاباتی معنا نخواهد داشت.

تحمیل همه چیز به مردم

همه چیز امروز مردم ایران تحمیلی است. کمتر از نیم میلیون نفر از خواص و آقازادگان بر سرنوشت و مال و ناموس ۸۰ میلیون ایرانی مسلطند! هیچ کس را هم پاسخگو نیستند. مردم ایران نه تنها زندگی خصوصیشان تحمیلی است. بلکه سرنوشت و آینده خانواده های ایرانی بدست این خائنین به مام میهن تباه و سیاه شد. سالها پیش بیاد دارم که مادرهای خانواده و بسیاری از سالخوردگان ما را از سیاست برحذر می داشتند. اینکه ما را چه به سیاست ؛ اینکه خود را با سیاست بیچاره خواهیم کرد.

جالب است ک امروز همان مردمی که می گفتند « ما را چه به سیاست» بیچاره شدند! همان مردمی که رفتند پای صندوق رأی و به جمهوری اسلامی رأی دادند بیچاره شدند. همان مردمی که خود را سیاسی نمی دانستند ولی به خاتمی رأی دادند بیچاره شدند.

جالب است که امروز همان مردمی که می گفتند « ما را چه به سیاست» بیچاره شدند! همان مردمی که رفتند پای صندوق رأی و به جمهوری اسلامی رأی دادند بیچاره شدند. همان مردمی که خود را سیاسی نمی دانستند ولی به خاتمی رأی دادند بیچاره شدند.

جالب است که امروز همان مردمی که می گفتند « ما را چه به سیاست» بیچاره شدند! همان مردمی که رفتند پای صندوق رأی و به جمهوری اسلامی رأی دادند بیچاره شدند. همان مردمی که خود را سیاسی نمی دانستند ولی به خاتمی  و دوام ولایت فقیه رأی دادند بیچاره شدند.

علت ساده است! هیچ خانواده ای با پدر دزد و معتاد خوشبخت نخواهد شد! مگر ممکن است با حکومتی فاسد ، خودکامه و پاسخ ندهنده مردم بسوی خوشبختی بروند؟ عاقبت مردمی که زیر سلطه آخوند بی سواد و فاسد باشند جز فقر و فلاکت روز افزون نیست!

هر رأیی که داده می شود کمکی در راه پایمال شدن کشتگان  راه آزادی است. کسانی که از اول انقلاب تا امروز برای اصلاح و تغییر رژیم تلاش کردند و با اعدام و ترور و شکنجه مواجه شدند.هر رأیی که داده می شود، عمر  این رژیم خونخوار که دشمن ملت و ملیّت ایران است تداوم خواهد یافت و آب است  به آسیاب دشمن ملت .دشمن واقعی ملّت و منافع ملّی ایران که همانا آخوند دزد و جنایتکار است . رأی من سرنگونی است . شما چطور؟

  • radiu boroun marzi sepah zaman

    مسأله سوریه: ایران، حزب‌الله، فلسطین
    بحش سوم گفتوگوی امیر کیان‌پور با جوزف ضاهر

    https://www.radiozamaneh.com/338342
    ———————————————————————————————
    مناظره؛ خیلی ناراحت شدیم/حمله به روحانی
    http://www.iranpressnews.com/source/206459.htm
    ————————————————————————————–
    نامه به دادستانی استان ها
    عکس محمد خاتمی
    برای انتخابات ۹۶ آزاد شد!
    http://www.pyknet.net/
    ——————————————————————
    با این سرعتِ تاختن، همه چیز به سمت دو مرحله ای شدن انتخابات پیش می رود.
    http://news.gooya.com/2017/05/post-3644.php
    —————————————————————————
    رادیو زمانه که ظاهرا نقش برون مرزی سپاه قدس در خبر رسانی و همزمان نقش اصلی رسانه امنیتی پوتین را در خبر رسانی دنبال میکند با پخش اخبار و مقالات جهت دار و سراپا دروغ به دستور و سبک پوتین قصد اخلال اینترنتی در روند لاک پشتی دموکراتیزاسیون خاور میانه و مخصوصا ایران را دارد . هدف عضو سابق فداییان خلق ( چریک تروریست علیه شاه مدرن ایران ) در این رسانه نگه داشتن تنها رژیم باقیمانده ساخت شوروی سر پا است و نابود کردن اسرائیل و امنیت ترکیه . حمایت آنها از تروریست های حماس ( باند تروریستی مافیایی هنیه) دگرگون جلوه دادن چهره جنایت کارترین ، فاشیست ترین و شیمیایی ترین رژیم های ساخت شوروی ( خاندان اسد ) و او را دوست اسرائیل خواندن از زبان یک مزدور رسمی پوتین در میان عربها با تلویحا تکرار ادعای خامنه ای – ناطق – ولایتی ( که ما در فتنه دمشق دنبال منافع فقاهتی روسی هستیم !!!) در حالیکه اسد بدون عملیات زمینی حزب الله و حمایت سیاسی – مالی – نظامی حکومت فقاهتی روسی ج ا نمی توانست تا به اینجا بیاید ( حتا با بمباران هوایی زن و بچه سوری ها توسط روسیه ( چون اگر میشد خوب عربستان و متحدین امریکا و غرب این کار را میکردند , یا خود نیروی هوایی اسد برای خودش ) .

    سر دبیر مارکسیست روسی زمانه و مدیر ک گ ب تربیت شده قفقازی الاصل او فکر میکنند ما دچار آلزایمر سیاسی هستیم و باور میکنیم اسد با اسرائیل است و فقاهت اسلامی روسی دارد به اسرائیل خیانت میکند چون دنبال منافع “خودش ” !!! هست نه اسد و پوتین , انهم با حفظ اسد.

    عرب استالینیست با اشاره به سرکوب فلسطینیان توسط اسد پدر مدعی میشود که اسد روسی دنبال آرمان فلسطین نیست و روسیه دنبال معامله با اسرائیل است از طریق حفظ اسد .

    مدعی عرب اسد باز و جاسوس پوتین پا را فراتر مینهد و مدعی میشود اصلا پوتین اسرائیل را دوست دارد و دنبال تحریک اسرائیل نیست ! ولی فقاهت روسی نمی گذارد !!! جل الخالق !

    پیچیده سازی مسائل ساده و جا افتاده در قوانین بین المللی که دهه ها همه آنرا فهمیده و به ان احترام گذاشته اند و دسته بندی های سیاسی سنتی که دهه ها در جنگ سرد و پس از ان جا افتاده و همگان آنرا رعایت کرده ( حتا همین مارکسیست های روسی وقتی پای متحدین آنها مثل اسد و صدام و قذافی و فلسطین و احزاب تروریست کرد وسط باشد , همه را قربانی میکنند , حتا همین ملاهای روسی که متحد سنتی آنها نیستند و دستمال توالت آنها برای پیشبرد منافع روسیه هستند) و وزارت خارجه همه کشورها آنرا تایید و بر اساس ان جهت گیریهای تاکتیکی و استراتژیکی خودشان را تنظیم میکنند ، از خدعه های جنگ سایبری پوتین – دوگین است تا همه را گیج کنند ولی به مغز شسته های خودشان سیگنالهایی ان وسط بدهند که

    – روسیه خوب و ناز است حتا با پوتین !

    – اسد – صدام – قذافی – کاسترو – تره کی – مادرو بهتر از شاه – اردوغان و اسرائیل و کره جنوبی هستند !

    – روسیه دنبال زمین گستردن و اشغال و دست نشانده ساختن و امپریالیسم و غارت و سلاح فروختن و تحریک و کشتار نیست اما امریکا حتا اگر کمک مالی بکند به جنبش های منطقه ای و یا حمله کند به فاشیست های جنایت کار مادام العمر وحشی نشان از میل غارتگری و امپریالیستی آنها دارد !
    – هر نوع معامله و زد و بند و توطیه که روسیه در ان باشد حلال مارکسیستی است اما اگر امریکا سعی کند با مذاکره و یا رفتارهای عرفی سیاسی دیگر در جایی که ابزار دخالت ندارد ، جلوی تحریکات نظامی ، موشک پرانی ، شیمیایی گری ، اتم بازی مزدورانی که اتفاقا همیشه مورد حمایت روسیه هستند را بگیرد اسمش توطیه امپریالیستی جهان سرمایه داری برای غارت نفت ! ان کشور هاست . حتا اگر دولت های تحت حمایت روسیه بخواهند ان نفت را با سر و دست به ثمن بخس بفروشند !!!! و گلایه کنند چرا امریکا نمیگذارد .

    و اما ادعای ملاها در ایران که اگر نمیرفتند سوریه و برای منافع آشکار روسیه و اسد و به ضرر آشکار مردم ایران و حتا این رژیم فریب خورده روسی فقاهتی نمی جنگیدند ، سنی ها از آنجا می آمدند ایران میجنگیدند :

    اولا که شما همه مسلمانان جهان از جمله اینهایی که همسایه شما در غرب ، شرق و جنوب هستند و بسیار نزدیک را متحد کردید علیه خودتان . حالا پاکستان هم حقه بازانه تروریست میفرستد بعد هم نیروی نظا می خواهد فرستاد . سنی های سوریه نمیتوانستند از هزاران مایل آنطرفتر به مرزهای شما تجاوز کنند اما از پاکستان میتوانند. ثانیا اگر شما از اسد و حزب الله حمایت نمیکردید و جنگ فرقه ای راه نمی انداختید آنها در چارچوب مقررات بین المللی حامیان خودشان را داشتند و کسی نام ایران را در کنار آنها قرار نمیداد تا دشمن سازی شود برای مردم ایران . این همه پول که آنجا ریختید اگر خرج ابادانی کشور میکردید ( مثل شاه ) و به جای روسیه با امریکا رابطه برقرار میکردید ( مثل شاه ) کسی جرات نمیکرد به خاک ایران چپ نگاه کند ( مثل شاه ) .

    این اگر و مگر ها که شما ها پشت هم می اندازید هیچ مدرک و سندی ندارد . یعنی اینکه مملکت ایران الان امن تر است از زمانی که اگر شما دماغتان را در آنجا ها فرو نمیکردید هیچ سند و مدرکی ندارد و صرفا یک فرضیه است که هر روز که میگذرد عکس ان ثابت میشود و حالا هم سنی های داعشی و هم سنی هایی که با آنها در جنگ هستند و هم سنی های بیطرف با شما دشمن هستند . اسد هم در دست معامله پوتین و ترامپ است نه حزب الله و قاسم سلیمانی .

    و اما خیمه شب بازی امتخابات که حتا به قیمت عریان سازی روی سیاه نظام و کارگزاران ان نتوانست مردم را فریب دهد و روحانی دور دومی شده ، خاتمی را آورد وسط بازی ، منتظر باشید تا موسوی را هم بیاورند . بازیهای زیادی در راه است تا منتخب پوتین را از صندوق بکشند بیرون