دزدها به سوی مکه نماز می گزارند ۴

 

اسلام دین تسلیم و اجبار

پیشگفتاری از فضول محله :

«آیه معروف لا اکراه فی الدین که به اشتباه و از روی غرض از سوی مفسران و مترجمان بعنوان “اجبار” نبودن در پذیرش اسلام گفته می شود ، کاملا تفسیری دیگر دارد. اکراه و اجبار در عربی دو معنای مختلف دارند. پذیرش با اکراه اسلام اشاره به “اکراه پذبرنده ” دارد و سخنی از اجباری نبودن نیست. همانطور که محمد در فتح مکه همه اهالی را بزور مسلمان کرد. اما خواهش قرآن از مسلمانان “اجباری” این بوده است که به دوربین لبخند بزنند و با کراهت و زشتی صورت این اجبار را به دیگران نشان ندهند »  (پایان پیشگفتار فضول محله)

اسلام “عزیز”، به عنوان دین تسامح و تساهل و صلح، به مومنین الله پرست قالب شده است. این در حالیست که فرازهای “گفتار نیک، پندار نیک و کردار نیک” به دین و آیینی دیگری به جز اسلام رحمانی متعلق است. اسلام عزیز با جبر مؤمن می پرورد، از همان آغاز. به کودکی که حتی چشمانش درست نمی بیند و گوش هایش به خوبی نمی شنود و تفکیک دیداری و شنیداری ندارد، می خوراند که الله پرست است و این تجاوز به حق آزادی انسان در نوزادی را با افتخار و شور و غیرت خرکی معتصبانه ی عربی اسلامی، فریاد می کند: الله اکبر. کودکان را عضو حزبی سیاسی می کنند بی آنکه اختیار خود را داشته باشند.

«آیه معروف لا اکراه فی الدین که به اشتباه و از روی غرض از سوی مفسران و مترجمان بعنوان "اجبار" نبودن در پذیرش اسلام گفته می شود ، کاملا تفسیری دیگر دارد. اکراه و اجبار در عربی دو معنای مختلف دارند. پذیرش با اکراه اسلام اشاره به "اکراه پذبرنده " دارد و سخنی از اجباری نبودن نیست. همانطور که محمد در فتح مکه همه اهالی را بزور مسلمان کرد. اما خواهش قرآن از مسلمانان "اجباری" این بوده است که به دوربین لبخند بزنند و با کراهت و زشتی صورت این اجبار را به دیگران نشان نداهند »

«آیه معروف لا اکراه فی الدین که به اشتباه و از روی غرض از سوی مفسران و مترجمان بعنوان “اجبار” نبودن در پذیرش اسلام گفته می شود ، کاملا تفسیری دیگر دارد. اکراه و اجبار در عربی دو معنای مختلف دارند. پذیرش با اکراه اسلام اشاره به “اکراه پذبرنده ” دارد و سخنی از اجباری نبودن نیست. همانطور که محمد در فتح مکه همه اهالی را بزور مسلمان کرد. اما خواهش قرآن از مسلمانان “اجباری” این بوده است که به دوربین لبخند بزنند و با کراهت و زشتی صورت این اجبار را به دیگران نشان ندهند »

این کودک که در یک خانواده ی مسلمان زاده می شود، “به ناچار” و “ناگزیر”، برچسب الله پرستی بر پیشانیش زده می شود و “باید” که تا آخر عمر خود نیز این داغ ناخواسته را بر خود هموار دارد، سر به طاعتش فرود آورد و دستورات دینش که مربوط به بیش از یک هزاره پیش هستند را رعایت کند و “نباید” چیزی بگوید یا کاری را انجام دهد که بر خلاف موضع رسمی دستگاه دین فروشی حاکم بر سیاست و اقتصاد و امور انسانی و اجتماعی و روابط دیگر است.

آنگاه همین موجود الله پرست، هنگامی که سنگ تیپا خورده می شود و سرکوب می گردد، شارلاتان های مافیایی حقش را می خورند و حیثیتش را می برند، فریاد “آزادی” سر می دهد و می خواهد تا در چارچوب همان بنیان زهرآگین و چارچوبی که از نوزادی - بدون اختیار، آزادی و آگاهی و میل باطنی خودش - برایش تعریف کرده اند،

آنگاه همین موجود الله پرست، هنگامی که سنگ تیپا خورده می شود و سرکوب می گردد، شارلاتان های مافیایی حقش را می خورند و حیثیتش را می برند، فریاد “آزادی” سر می دهد و می خواهد تا در چارچوب همان بنیان زهرآگین و چارچوبی که از نوزادی – بدون اختیار، آزادی و آگاهی و میل باطنی خودش – برایش تعریف کرده اند،

آنگاه همین موجود الله پرست، هنگامی که سنگ تیپا خورده می شود و سرکوب می گردد، شارلاتان های مافیایی حقش را می خورند و حیثیتش را می برند، فریاد “آزادی” سر می دهد و می خواهد تا در چارچوب همان بنیان زهرآگین و چارچوبی که از نوزادی – بدون اختیار، آزادی و آگاهی و میل باطنی خودش – برایش تعریف کرده اند، علیه همان سامانه و علیه همان ستمگری قد علم کند، مخالفت کند، مبارزه کند و هتا در اوج سفاهت، اصلاحاتی را نیز انجام دهد !! زهی خیال باطل. زیرا که او نمی داند چاقو دسته ی خودش را نمی برد و اسلام و دین، نه حلال مشکلات برآمده از خود همان دین و دستگاه زهد و تقوا فروشی است، بلکه خود بخشی عمده، بزرگ و اصلی از مشکل می باشد. فهم این مورد برای توده های مردم بسیار سخت است و باید روشی را جست که فهمش را برای مردم آسان و قابل هضم گرداند.

ایجاد کفتار با بهره از سیره نبوی

رژیم جمهوری اسلامی چگونه بر اساس مصحف شریف و سیره ی نبوی، کفتار می پرورد ؟

رژیم خونریز ولایت فقیه که دیکتاتوری آن از آستین مافیای دستگاه دین فروش شیعه درمی آید – که به نوبه ی خود  دست پرورده و نوکر و روسیه و استعمار انگلستان می باشد -، به اوباشان و مداحان و ساقه لیسانی نیاز دارد که به عنوان “بسیجی” شناخته می شوند. رژیم که در بستر نا آگاهی همگانی و تاریخی توده های مردم دین پناه و الله زده، بساط حکمرانی و حکومت مطلقه ی الهی خود را پهن کرده است، به خوبی از ترس و ضعف و زبونی همین توده ها نسبت به آخرت و موهومات فراطبیعی و آتش کزایی جهنم و نکیر و منکر و هزار و یک ویروس ذهنی دیگر، آگاهی دارد و خوب می داند که این زهرهای کشنده ی فکری و احساسی را چگونه در میان توده ها رواج دهد. در واقع آنچه که باید مورد یورش جریان روشنفکری باشد، یکی ذهن مومنان و دیگری دستگاه دین فروشی است که این چرخه ی سرکوبگرانه ی روان و تن را ایجاد کرده است.

کسانی که در ایران اعدام می شوند علاوه بر جنایتکاران ، شامل بزهکاران مواد مخدر و زندانیان سیاسی هم می شوند که نشان دهنده ی بی توجهی شدید به کرامت انسانی در ایران است. اما آیا این اعدامها با قرآن و اسلام رابطه ای دارند؟ با دیدن اعدامهای کشور عربستان و داعشی ها و بسیاری از کشورهای عقب مانده مانند پاکستان می توان حدس زد که چیزی در اسلام "عزیز" وجود دارد که باعث این اعدامهاست!

کسانی که در ایران اعدام می شوند علاوه بر جنایتکاران ، شامل بزهکاران مواد مخدر و زندانیان سیاسی هم می شوند که نشان دهنده ی بی توجهی شدید به کرامت انسانی در ایران است. اما آیا این اعدامها با قرآن و اسلام رابطه ای دارند؟ با دیدن اعدامهای کشور عربستان و داعشی ها و بسیاری از کشورهای عقب مانده مانند پاکستان می توان حدس زد که چیزی در اسلام “عزیز” وجود دارد که باعث این اعدامهاست!

فردی که بدین ویروس های ذهنی دچار باشد، آن هم از نوزادی !! و فردی که در این قالب رشد کرده و تامین شده باشد، نسبت به هر گونه چرخش انتقاد آمیزی، جبهه ی مخالفت می گیرد و برای باورهای چرند اندر چرند خود، خواهان “احترام” می شود، گویا که هرگز سوره ی محمد، آیه ی شماره ی ۴ را نخوانده است:

آیه ۴ سوره محمد از آخرین آیات نازل شده :

فَإِذَا لَقِیتُمُ الَّذِینَ کَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّىٰ إِذَا أَثْخَنْتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاءً حَتَّىٰ تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ۚ ذَٰلِکَ وَلَوْ یَشَاءُ اللَّهُ لَانْتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَٰکِنْ لِیَبْلُوَ بَعْضَکُمْ بِبَعْضٍ ۗ وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ.

 

شما مؤمنان چون با کافران رو به رو شوید، باید شجاعانه آنها را گردن زنید تا آنگاه که از خونریزی بسیار، دشمن را از پا در آوردید. پس از آن، اسیران جنگ را محکم به بند کشید که سپس یا بر آنها منّت نهید (و آنها را آزاد گردانید) یا فدیه گیرید تا در نتیجه، جنگ سختی های خود را فروگذارد. این حکم فعلی است و اگر الله بخواهد خود از کافران انتقام می ‌کشد و لیکن با این جنگ کفر و ایمان می ‌خواهد شما را به یکدیگر امتحان کند و آنان که در راه الله کشته شدند، الله هرگز کارهایشان را ضایع نگرداند.

 

با نگاهی به این آیه ی جنایی قرآن کریم، می توان به ذهنیت مومنی پی برد که ضمن سرکوب شدن آزادی هایش و تبدیل شدن خودش به یک مومن (بخوانید زامبی)، اکنون به ابزاری برای سرکوب دیگرانی چون خودش بدل گشته است و اینجاست که دستگاه کفتار سازی آخوندها به خوبی و به کمال، کار خود را انجام داده است.

ایشالا که گربه است !!

 

داریوش افشار

  • feshare rous ha beh khbrnegara

    تلاش‌های ایران برای ورود به مسئله مسلمانان روهینگیا

    https://www.radiozamaneh.com/357837

    پاسخ اپوزوسیون سوریه به سخنان نماینده سازمان ملل: انقلاب ادامه دارد

    پس از آیت‌الله سیستانی، مقتدی صدر نیز نماینده خامنه‌ای را نپذیرفت

    سردار آزمون: می‌گویند سوریه از ماست اما بازیکنان سوریه به ما فحش خواهر و مادر می‌دهند

    فوتبال؛ چرا با سوریه تبانی کردید؟ دردسر شد

    روسیه: وزیر جنگ و چند فرمانده ارشد داعش کشته شدند

    http://www.bbc.com/persian/world-41198203

    ———————————————————————-

    اینها تیترهای رسانه های فارسی زبان در خارج کشور هستند طبق معمول رادیو زمانه که نیکفر یکی از مدعیان این دروغ مارکسیستی روسی بود که رژیم خبرنگاران را در خارج تحت فشار قرار میدهد و بی بی سی فارسی بیش از همه خط روسیه ، حفاظت از اسد جنایت کار و تلاش برای کشاندن فقاهت روسی به مساله اسلام عربستانی – پاکستانی داعشی در میانمار و حمله به یک زن نمونه در مبارزه برای دموکراسی در آسیا پیشتاز هستند .
    یک رویداد دو رویکرد
    این استراتژی مارکسیست های روسی و روسیه در سده اخیر در ایران بوده است
    چطور کسی علیه مسلمان کشی و بچه شیمیایی کردن که حالا ثابت شده کار اسد بوده و آمار ان به صدها هزار نفر و آواره به میلیونها نفر میرسد و دخالت بی ثمر و احمقانه فقاهت اسلامی در امور اعراب به خصوص سوریه چیزی نمی گوید ؟
    چون سوریه روسی و تخم ناب شوروی است
    چرا علیه میانمارو مخصوصا علیه رهبر آزاده و مبارز ان ( نه ارتش تحت اختیار کمونیست های چینی ) این همه تبلیغ میشود ؟ چرا نیکفر سعی دارد پی فقاهت اسلمی روسی را به میانمار باز کند ؟ وقتی همین مارکسیست ها مبارزات مردم کشور های مسلمان علیه دولت فاشیستی اسد را کار عربستان و داعش میدانند و داعش را ساخت امریکا و غرب ؟
    آیا این فقاهت اسلا می روسی است که به نیکفر فشار می آورد
    یا نیکفر و آرمان مستوفی و بقیه ما رکسیست های روسی هستند که از طرف روسیه به فقاهت اسلامی روسی فشار می آورند تا رژیم را در بحران دائمی و دشمن سازی دائمی و ضعیف بودن و وابسته بودن به پوتین و نهایتا هضم و جذب در روده بزرگ روسیه نگاه دارند

  • va man tou ra fara mikhanam

    دزد های روسی حالا به سوی مکه نماز میت آخوند شیعه روسی را میخوانند

    پادشاه عربستان وارد مسکو شد
    https://www.radiofarda.com/a/king-saudi-arrived-russia/28774694.html
    پادشاه عربستان در روسیه – استقلال کردستان – پایان برجام – کشتار و سرکوب مخالفین اسد زیر نام سرکوب داعش توسط ملاهای روسی
    – این آیینه تمام نمای رژیمی است که به روس ها اعتماد کند و با طناب مارکسیست های روسی برود ته چاه روسیه
    – این کارنامه کشوری است که با امریکا و غرب و اسرائیل بجنگد به امید پشتیبانی روسیه
    – این آخرین میخ هایی است که به تابوت کسی کوبیده می شود که دل خوش کند به گفته دلال مافیایی پوتین اکبر که در چهره تو مسیح میبینم
    حالا او در ملک سلمان مسیح میبیند و نگاه به جنگ جدید قومی به جای مذهبی در کردستان دوخته است
    قیمت نفت را بالا میبرد ، مشکل قانونی برای معامله با عربستان و غارت آنها ندارد . فقیه ابله روسی به زودی از فروش نفت در اثر مقررات جدید تحریمی ترامپ دستش کوتاه میشود .
    حماس و فتح اسرائیل را به رسمیت میشناسند و با فقاهت روسی عربی خداحافظی میکنند مثل مصر و سودان .
    جهان برای مقابله با نظام فقاهت روسی متحد و یک پارچه میشود .
    خود کرده را تدبیر نیست
    برای مردم ایران متاسفانه مثل مردم سوریه و کره شمالی جز جنگ و نفرت و درگیری های تجزیه طلبانه قومی و فروپاشی و بدنامی در جهان آینده ای متصور نیست
    فراماسونری ما رکسیست های روسی در ایران و اتحاد ارتجا ع سرخ و سیاه همانی را برای ایرانی رقم زدند که پادشاه خردمند و تیز بین آنها پیش بینی کرد
    ایران را ایرانستان کردند
    Putin divorced Mullahs and married Salman
    New mistress has more money and has less trouble when it comes to international laws and regulations controlled by Americans and allies. Putin does not need Iran anymore because Assad has killed his opponents under the name of ISIS using stupid Iranian resources and military. It is time for Russia to gain from Saudi Arabia and Kurdistan
    Mullahs are under full control of pro-Russian Marxists and can not do anything against Russia.Mullahs can not even recognize Israel before Hamas and Palestinians do so and disconnect from Mullahs. This is what you may call being at the bottom of the Russian well. Mullahs are totally fucked up and Iran will fall in the hands of Pro-Russian Marxist backed separatist. This is what the late king called turning Iran to Iranistan

  • amir entezam gahremane melli

    عباس امیرانتظام؛ از گفتگوی دهباشی تا بازجویی عباس عبدی

    http://news.gooya.com/2017/11/post-9025.php

    عباس عبدی ، خواهر مری ، اصغر زاده ، بهزاد نبوی ، حسن روحانی ، موسوی ، رفسنجانی ، احمدی نژاد ، موسوی خوئینی ها ، پیمان ، محتشمی پور ، محسن رضایی ، نقدی ، تاجزاده ، شکوری ، مطهری ، علی لاریجانی ، ……. همه همپالکی هم و عضو شرکت سهامی دزدان اسلامی – روسی – عربی هستند که پادوی حزب خائن توده و تروریست های ژاندارم کش روسی فدایی ( به سرکردگی کیانوری و طبری و عمویی و زرافشان و فرخ و کشتگر و ) هستند ، که آنها هم خودشان مزدوران کثیف و دلقک های روسیه تزاری – سوسیالیستی لنینیستی – الیگارشیک پوتینیستی هستند.
    مرد میهن پرستی که دنباله رو مصدق است و در مدرسه سیاسی بازرگان درس مصدقی بودن خوانده (نه در حزب توده یا سوسیالیست های مصدقی یا ماکیاولیست های بختیاریست روسی) ، بدیهی است که دشمن اصلی توده ایها ، فداییها ، ملی مضحکی ها ، بختیاریست ها ، آخوندهای روسی ، و هر کس دیگری که قبله اش مسکو و یا پشتیبانش پوتین باشد ، بوده و ترس از او و نامش و کلامش هر قدر آرام و منطقی و بدون حس نفرت ( که از احساسات مقدس لنینیستی است ) از دشمنان زبونش باشد ، چنین رسوا نزدیک به چهل سال دوام یابد .
    امیر انتظام آیینه جنایات روسی ، مارکسیستی ، اسلامی روسی ، اسلامی مارکسیستی ، خط امام روسی ، عرب پرستی یکطرفه ، ارتجاعی سرخ و سیاه ، داعشی ، اسلام سیاسی (شیعه و سنی سیاسی ) ، فقاهت روسی ، اسهالی های روسی ، سبز لجنی روسی ، بنفش سیاه فام روسی ، …. است
    امیر انتظام حقانیت مبارزه دو نسل ایرانیان اسیر در دام این عفریت فراموسنری مارکسیست های روسی است .
    امیر انتظام سند رسوایی اتحاد ارجاع سرخ و سیاه است در دامن امپراتوری اشغالگر زالو صفت روسیه .
    همانگونه که مصدق چهره رسوا کننده شوروی و جاسوسان ان مارکسیست های روسی و اسلامیست و ملاهای روسی و انگلیسی است .
    همان گونه که بازرگان تنها چهره استوار تاریخ در برابر توطیه روسی اشغال سفارت امریکا ( به قصد دزدیدن انقلاب مردم و حاتم بخشی مملکت به روس ها ) است .
    اگر آخوند روسی و اربابان توده ای ، فدایی ، پوتینیستی او این همه از این سه نفر هراس دارند دلش فقط همین است که اینها با مردم ایران هستند ولی آنها با پوتین و روسیه .
    به زودی همه اعراب از سعود تا حسن نصرالله ، از دیکتاتور سودان تا کودتاچی مصری ، از عراق صدر و حشد شعبی تا حماس و پادشاه اردن و مراکش و دیکتاتورهای روسی سوریه و الجزایر علیه همین ملاهای روسی صف خواهند کشید .
    موشک پرانان روسی سپاه قزاق که وابسته روسیه هستند و از دفتر پوتین دستور میگیرند ، به همراه امنیتی های توده ساواما ، به آتش پراکنی و سنگ اندازی ادامه میدهند تا کشور را با ر دیگر به ۵۹ برگردانند .

    امریکا ستیزی ، اشغال سفارت ها ، جنگ افروزی
    چرا ؟
    چون پوتین از آنها خواست چنین بازی کنند و فریبشان داد که تنها راه نجاتشان تروریسم است و موشک و اتم بازی و دخالت در امور اعراب و همسایه ها .
    پوتین همان نسخه ای را برای آنها پیچید که شوروی و ک گ ب از طریق کیانوری و رفسنجانی و خویینی ها و نبوی پیچیدند .
    تنها کسی از آخوندها که خر نشد بهشتی بود که او را نبوی پودر کرد .
    پوتین همان نسخه ای را برای اینها پیچید که شوروی برای مصدق از طریق اسکندریان و کیانوری و مکی و طبری و کیانوری :
    نفت و گاز شمال برای شوروی ، تا شوروی از مصدق در برابر انگلیس محافظت کند .
    تنها کسی که در دولت مصدق خر نشد خود مصدق بود
    امروز خامنه ای مثل خمینی و شاید هم کمتر از جها ن و ساز و کار حکم بر مقررات بین المللی و قوانین و الزامات قدرت در جهان آگاه ا ست .
    به همین دلیل به مراتب زو دتر از خمینی فریب خواهد خورد . سپاه قزاق او فقط کره شمالی را دیده و روسیه و سوریه را . آنها قادر نیستند به کشورهای غربی مسافرت کنند ( چون نظا می هستند و تروریست ) دنیای آنها از همان روستایی که از ان آمده اند شروع و به مزخرفاتی که این جاسوسان روسیه به آنها می خورانند در مورد دشمن اسرائیلی و دشمن آمریکایی ختم و خلاصه میشود .
    اگر هم چند تا درس خوانده و بزرگ شده در غرب در میان امنیتی ها و مقامات رده دو آنها باشد انقدر فاسد و بزدل و وطن فروش شده اند در این سیستم فراماسونری مارکسیستی روسی ( که توصیف آنرا محسن حیدریان در ایران امروز آورده ) که جز به لفت و لیس و بهره برداری از مقام کثیف موقتی خودشان به چیزی نمی اندیشند . اکثر آنها گرین کارت دارند و به وقت تنگنا فرار خواهند کرد .
    مردم ایران قدر قهرمانان اصیل خودتان را بدانید
    بگذارید این جاسوسان روس از کانا لهای روسی شان ( رسانه های اشغالی فارسی ، کانون نویسندگان ، اتحاد جمهوری خواهان ، انواع سازمانهای حقوق بشری که به نام شما و به کم توده ای ، فدایی تشکیل داد ه اند ) برای مزدوران خودی شان تبلیغ کنند .
    شما فریب نخورید
    اینها نوکران روسیه هستند و ذلیل . از سرهنگ الکلی روسی دستور میگیرند ( گفته محسن حیدریان )
    شناخت انها آسان ا ست
    جاسوسان روس خط قرمزشان روسیه و پوتین است
    خط زردشان اسد و قذافی و صدام و میلوشویچ و کاسترو و
    هرگز اشغال کریمه را محکوم نمی کنند
    هرگز از پوتین نمی پرسند چرا از ملاهای ضد بشر حمایت میکند ، به دیدار آنها میرود ، قرارداد های کلان مخفی با آنها میبندد ، موشک و اتم به جای نان ، کار آزادی به آنها میدهد .
    هرگز از پوتین نمی خواهند وقتی به ایران میرود این مثلا قهرمانشان شهابی یا فلان کرد متعلق به اینها را آزاد کند
    هرگز پوتین را به خاطر غارت نفت و گاز شمال که از زمان مصدق تا شاه و خمینی و خامنه ای ادامه داشته بدون وقفه ، سرزنش نمیکنند
    هرگز از پوتین نمی پرسند چه گونه سهم ایران ازخزر را بین مزدورانش در آسیای میانه تقسیم کرد و به ایران یازده درصد رسید ؟
    هرگز به پوتین نمیگویند چرا مردم و کشور ما را گوشت دم توپ کرده ، از آنها به عنوان سپر دفاعی و آلت تهاجمی استفاده میکند اما خودش و نوکرانش در آسیای مرکزی از کیر و خایه ترامپ آویزان هستند برای لقمه ای نان ؟ ویتنام و کوبا و چین هم به هم چنین .

    http://www.iran-emrooz.net/index.php/politic/more/71649/
    برچسب «ضد شوروی»

  • شهروندی

    مرگ بر خامنه ای دزد