موج سوار ۲: مسعود رجوی؛ خائن و قاتل سربازان دلیر ایرانی دیروز، و رهبر مقاومت امروز ۴۲

از بیست و پنجم بهمن ماه، که تظاهرات اعتراضی جنبش سبز، جان تازه ای گرفت و مردم دلیر ایران زمین، گام به خیابان ها نهادند و شعار “مرگ بر اصل ولایت فقیه” سر دادند، مسعود رجوی و یارانش نیز به تکاپو و تلاش افتادند تا بتوانند جنبش و پیروزی مردم قهرمان را به  همانند انقلاب ۵۷، به نام خود مصادره کنند و احتمالا در فردای ایران آزاد، بر صندلی قدرت تکیه زنند و مریم رجوی نیز، برای ما از اسلام فاشیستی نطق بفرمایند و به عنوان رییس جمهور ایران، به کشور های دیگر جهان سفر کرده و همین اندک آبرو و خرده اعتبار باقی مانده از آن همه افتخار و بزرگی را نیز، به باد دهند.

آقای رجوی بزرگترین فرصت طلب خودکامه ایران، همین که جنبش مردم ایران در تظاهرات ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ می بیند، مانند سال ۵۷، با حیله گری به سخنرانی می پردازد، و به خیال خود انقلاب نوپای سال پیش جوانان را به خود اختصاص می دهد. شما هم میهن گرامی خواهید شندی که چگونه گنده گوزی می کند. یعنی علاوه بر نیروهای پیشین، ایشان در عالم خیال، ۶۰ هزار نفر دیگر را نیز به انقلاب مردمی افزوده است. زهی بیشرمی، زهی وطن فروشی، و بی عاطفگی!.

آقای رجوی بزرگترین فرصت طلب خودکامه ایران، همین که جنبش مردم ایران در تظاهرات ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ می بیند، مانند سال ۵۷، با حیله گری به سخنرانی می پردازد، و به خیال خود انقلاب نوپای سال پیش جوانان را به خود اختصاص می دهد. شما هم میهن گرامی به خوبی می دانید که چگونه این ایرانی نما گنده گوزی می کند. یعنی علاوه بر نیروهای پیشین، ایشان در عالم خیال، ۶۰ هزار نفر دیگر را نیز به انقلاب مردمی افزوده است. زهی بیشرمی، زهی وطن فروشی، و بی عاطفگی!.

ایشان (مسعود رجوی) در روز بیست و نهم بهمن ماه، بیانیه ای صادر فرمودند و تیتر این پیام بدین صورت بود:
قیام تا پیروزی، جنگ صد برابر در سرنگونی
حال، روی سخنم با شماست، جناب آقای مسعود رجوی، شما چگونه به خود اجازه می دهید، پس از تمامی جنایاتی که در حق سربازان و دلاور مردان ایران زمین، در هشت سال جنگی که خمینی شیطان صفّت به ایران تحمیل کرد، برای ایران و ایرانی تعیین تکلیف کنید و به مغز خود فشار آورده و پیام و بیانیه صادر فرمایید؟.

شما، با چه جسارت و بهتر بگویم، با چه رویی، پس از تجاوز به خاک کشور خودتان، که متاسفانه جسم و جان بی ارزش و خالی از معرفت شما را در خود پرورش داد، ولی شما پاسخ همه ی محبت هایی که این خاک، بی منّت، به شما کرده بود را با آتش گشودن به روی سربازان این سرزمین و حمله به مرزهای همین آب و خاک، دادید، خود را رهبر مقاومت این مملکت می خوانید؟.
مگر نه اینکه، وظیفه ی هر ایرانی است، که در هنگام جنگ و حمله ی خارجیان، به مرزها و شهر های کشور، برای دفاع از خاک و ناموسش، تفنگ در دست گرفته و به مبارزه با دشمن بپردازد؟. مگر ارتش ایران، با همه دلسردی از رفتار زشت و کریه خمینی داشت، و عده ای از دلاوران آن به وسیله این آخوندک بی مقدار سر به نیست شدند، دفاع از مملکت را فراموش کردند؟. اگر ارتشی های دلاور نبودند، اربا و ولینعمت شما صدام، ایران را به دو پاره بخش نموده بود. آیا عملکرد شما خیانت نبود،؟. اگر نبود، پس چه بود؟.

در این ویدیو، رجوی تلاش دارد که باردیگر انقلاب مردمی را مانند سال ۵۷ به بی راهه کشاند، وخود در این بازار آشفته بهره ای ببرد.

شما با جنایت و خیانت نا بخشودنی که انجام دادید، روی همه ی بی ناموسان جهان را سپید کرده اید، زهی بی شرمی، زهی جسارت.
در عملیات های مختلفی از قبیل چهل چراغ و آفتاب، منجر به کشته شدن و به اسارت در آمدن هزارن سرباز شجاع ایرانی شدید، این ننگ ابدی که بر پیشانی شما و سازمان تروریستی آواره شده تان، داغ شده است، با هیچ رنگی پاک نمی شود.
شما ذهن بسیاری از جوانان پر شور و دلیر این مرز و بوم را تحمیر کردید و مغزهایشان را شستشو دادید و آن ها را پر کردید از خزعبلات اسلامی تان.
آنان  راکه جوانانی ساده، بی آلایش، و میهن پرست بودند، شستشوی مغزی دادید که رهبر یعنی مسعود رجوی و رییس جمهور یعنی فردی  تروریست که از چنگ رفیقتان “مهدی ابریشم چی” در  آورده اید،

مریم را می گویید، رییس جمهور منتخب مقاومت!. نه خیر کورخواندید. مردیم یعنی سوگلی حرمتان، بازیچه دستتان، و رئیس جمهور انتصابی شما ولی وقیح شماره ۲. به راستی، شنیدن، و یا دیدن این جمله ی مزحک، از هر جوکی، نه تنها خنده دار تر نیست، بلکه مشمئز کننده و تهوع آور است.
آقای رجوی سودجوی و خودکامه، این خانوم در کدامین انتخابات مردمی، به عنوان رییس جمهور برگزیده شده اند؟.

این خانم محترم که معرف حضورتان هست؟. ایشان رئیس جمهور انتصابی ولی وقیح شماره ۲، مسعود خان رجوی اند. آقای ملا رجوی، که با خامنه ای تفاوتشان یک عمامه و عبا است، از هرنظر دیگر با ولی وقیح شماره یک یکسانند. ایشان لشکر خود را در بیابان های عراق با یک لباس ارتشی، ولی بدون داشتن اسلحه ، حتی یک تیرکمان، در معرض خطر تازیان قرار دادند. ولی خودشان با سوگلی رئیس جمهور انتصاابی اشان در پاریس به خوش گذرانی ( در حقیقت علافی مشغولند) تا الله مدینه و امامانی که قبرشان را بوسیده اند، چه کمکی به این زوج  دلاور تیر انداز کنند.

این خانم محترم که معرف حضورتان هست؟. ایشان رئیس جمهور انتصابی ولی وقیح شماره ۲، مسعود خان رجوی اند. آقای ملا رجوی، که با خامنه ای تفاوتشان یک عمامه و عبا است، از هرنظر دیگر با ولی وقیح شماره یک یکسانند. ایشان لشکر خود را در بیابان های عراق با یک لباس ارتشی، ولی بدون داشتن اسلحه ، حتی یک تیرکمان، در معرض خطر تازیان قرار دادند. ولی خودشان با سوگلی رئیس جمهور انتصاابی اشان در پاریس به خوش گذرانی ( در حقیقت علافی مشغولند) تا الله مدینه و امامانی که قبرشان را بوسیده اند، چه کمکی به این زوج دلاور تیر انداز کنند.

ایشان که ننگ ابدی عملیات ضد میهنی” فروغ جاویدان” را بر پیشانی دارند و شما به خوبی میدانید که دستور آتش و حمله به نیروهای ایرانی از جانب ایشان صادر شد. آن هم در آن زمان که ایران، یکپارچه زیر آتش بود و سربازان از کوچک و بزرگ شجاعانه به مبارزه با عراقی های بی شرف، می پرداختند، و آن زمان، درست همان لحظاتی بود، که تو نوک دماغ صدام حسین دشمن مردم و خاک میهنمان را بوسیدی و به نوکری اش درآمدی.
شما بارها به کشورت خیانت کرده اید، شما به روی مردان و زنان شرافتمند این مملکت آتش گشودید، حال برای ما دم از جنگ صد برابر تا پیروزی می زنید؟.

اصلا ما می جنگیم و پیروز نیز خواهیم شد، به قول آذریان عزیزمان، تو را سنن؟. گمان کرده اید که ایران آزاد می شود و شما نیز، از زیر ننگ و بدنامی بیرون خواهید آمد، و رها خواهی گشت؟.
خیال می کنی که  اگر پا در فرودگاه گذارید، ما برایت فرش قرمز پهن خواهیم کرد تا  دوباره بیایید  و  فرزندانمان را  به گمراهی کشانید، و شروع به ترور و کشت و کشتار کنید،  و اسلام فاشیستی اتان را بر ما و  عزیزمان تحمیل کنید؟. بسی وقاحت، و بسی بی شرمی.
شما اگر بالا بروی و پایین بیایی، مسعود رجوی خائنی و بس، نوکر صدام و متجاوز به خاک پاک ایران و غلام حلقه به گوش اجنبی بودنتان، حتّی پس از همواره  به دنبال نامتان خواهد آمد.

ما به دنبال دموکراسی و سکولاریسم هستیم، ما به دنبال ساختن ایرانی آزاد و قدرتمند و سرافراز هستیم، ما به دنبال زنده کردن فرهنگ غنی فراموش شده ی مان هستیم، به برای ایرانی شاد و پیروز می جنگیم و مبارزه می کنیم و از تو و افکار تو و هر کسی همانند تو، به شدّت بیزار و متنفریم.
شما و مریم خانومتان، مایه ی ننگ و شرم هر ایرانی هستید و نبودتان، آرزوی قلبی ما و هم رزم آوران ما است.

جوانان دلیر ایران زمین، جان بر کف دست گرفته و در خیابان ها مشغول مبارزه اند، و تو روزها را میشماری تا زمانی که همین جوانان، بر لشگر ظلم پیروز شدند، سوار هواپیمایت شوی و راهی ایران گردی؟ زهی خیال باطل.
تو یکی از بزرگترین موج سواران و فرصت طلبان تاریخ این مرز و بوم هستی و هیچ کس، نامی به ننگینی نام تو را یدک نمی کشد. و چقدر خوشحالم که تو اجازه نداری که حتّی تا دم در آن اردوگاه مزخرف اشرفت بروی، چرا که آمریکا جیره و مواجبت را که قطع می کند هیچ، نفس آلوده ات را نیز می برد.

بر ماست که به پاس داشت خون همه ی جوانان ایران زمین که در راه دفاع از مام میهن ریخته شده، به حرمت همه ی دلاورانی که در جنگ هشت ساله با عراق، شجاعانه با دشمن مقابله کردند، برای ادای احترام به شهید میهن پرست عباس دوران، که خود را فدا کرد و با هواپیمای خود، به محلّ جلسه ی سران بعثی زد، هیچگاه به این نوکران بی صفت و خائنان بی شرف، اجازه ی عرض اندام ندهیم و افکار پلیدشان را در نطفه خفه کنیم.

به پاس فداکاری‌ها و حماسه‌ها و از خود گذشتگی‌های خدمه میهن پرست هوانیروز ارتش ایران در جنگ ایران و عراق. تصاویر‌ی‌ که مشاهده می‌کنید توسط خبرنگاری از شبکه تلوزیونی فرانسوی اینا در نخستین روزهای جنگ در جنوب غرب ایران تهیه شده. خواننده این ترانه حماسی آقای محمد گلریز می‌باشد.

در این ویدیو – به پاس فداکاری‌ها و حماسه‌ها و از خود گذشتگی‌های خدمه میهن پرست هوانیروز ارتش ایران در جنگ ایران و عراق. تصاویر‌ی‌ که مشاهده می‌کنید توسط خبرنگاری از شبکه تلوزیونی فرانسوی اینا در نخستین روزهای جنگ در جنوب غرب ایران تهیه شده. خواننده این ترانه حماسی آقای محمد گلریز می‌باشد.

با درود به روان پاک همه ی جان باختگان جنگ تحمیلی، ایثارگران و آزادگان.

  • ایرانی عاشق ایران

    اقای پارسا در ابتدا خواهشمندم برای ما روشن کنید که ایا مجاهدین باعث و بانی روی کار امدن رژیم جمهوری اسلامی بوده اند یا نه ؟ایا انها انقلاب ۵۷ را خلاصه مصادره کردند یا نه و به اریکه قدرت تکیه زدند یا نه؟اخر دروغ و تحریف تا به کجا؟بگذارید لااقل نسل ما سرش را به خاک بگذارد تا جنابعالی با خیال راحت به افاضات خود ادامه دهید
    اقای پارسا فهم و درک شما از سربازان دلیر ایرانی صد درصد پاسداران جنایتکار رژیم که امیدوارم مد نظر شما نبوده باشد چرا که در انصورت بحثی نیست و دریایی خون حدفاصل ما و شما ولی اگر صحبت از سربازان وظیفه خدمت و پرسنل شریف ارتش ایران که در عملیاتهای مختلف اسیر شده بودند باشد فقط یک نکته میگویم و وجدانهای هزاران هزار سرباز و پرسنل اسیر شریف ارتش را گواه میگیریم که چه خونهایی و شهدایی داده شد تا گزندی به این پرسنل وارد نیاید در تمامی عملیاتهای مجاهدین تا انجا که توانستند سلاح خود را بجزبطرف مزدوران و خیانتکاران و پاسداران رژیم جنایت نشانه نرفتند و حتی اندسته از پاسداران جنایتکار اسیر را نیز مورد بخشش قرا دادند چرا که هدف رهایی و ازادی است و این از صداقت و پاکی مجاهدین سرچشمه میگیرد
    عجبا شما از طرفی ازجنگی تحمیلی توسط خمینی صحبت میکنید و بعد مجاهدین که تنور جنگ تحمیلی و خانمانسوز را برای همیشه گل کرفته و زهر اتش بس را به درون حلقوم خمینی ریحتند صحبت از دلاوران ایران زمین میکنید دلم میخواهد بدانم در ان موقع جنابعالی در کدام جبهه و تحت امر کدام فرماندهی سپاه مشغول بوده اید شما
    با این افکار و اعمالتان تیغ زنگیان مست را هزار بار تیز کرده و بر گرده مردم فرود میاورید عجبا
    به گفته شما خاک ایران جسم و جان بی ارزش ما را پرورش داد و……اینکه از حکم جلادانه خمینی دجال نیز وحشیانه تر است که در عرض چند هفته هزاران مجاهد خلق را حلق اویز کرد و شما نادانسته حکم قتل میدهید تف بر روزگار و مایه شرم بر انانی که از اینگونه افراد مقاله در سایت خود درج میکنند
    اقای عزیز این خاک وطن ارث پدری تان نیست و تعلق به همه دارد خصوصا به انهایی که خونهای پاکشان برای سرافرازی میهن ریخته شده است
    طوری از جنگ صحبت میکنید که انگار همانند بچه دبستانیهای ان دوره که به زور راهی جبهه ها میشدند تا به عنوان سربار یکبار مصرف در میدانهای مین برای امیال کثیف احوندها و نیز متحجران به اصطلاح ناسیونالیزم از دفاع مقدس گوش فلک را کر کرده بودند به شوق امده و عرق میهن پرستی دروغین را به خورد این و ان دهید؟کمی از تاریخ بیاموزید و دروغ به این و ان ندهید تمامی اسناد و مدرک در سازمان ملل و دولهای خارجی موجود است که خمینی تنها و تنها باعث و بانی ادامه این جنگ خانمانسوز بعد از پس گرفته شدن خرمشهر بوده است لذا زیاد از ناموس و خاک و دفاع از میهن صحبت نکنید خیانت و بی ناموسی کسی مرتکب میشود که در جنایتهای رژیم سهیم است و نیز انهایی که چه بطور مستقیم و چه غیر مستقیم جنایت کردند و یا زمینه جنایت را اماده کردند همانند انهایی که در حال حاضر زمینه ساز جنایتی دیگر در اشرف هستند
    اگراعمال جنایتکاران و خائنین و پاسداران و عمله های ارتجاع و بسیجی های انموقع در روز عملیات بزگ فروغ جاویدان را دفاع از خاک ایران میدانید واقعا جای شرمندگی و بی حیایی است اما در پایان بعنوان یک ایرانی باعث افتخار است که شما دنبال دموکراسی و سکولاریسم وایران اباد و ازاد هستید و در این راه جانانه در جنگ ۲۴ ساعته بسر میبرید و لحظه ای از اطلاح رسانی پشت جبهه ای غافل نیستید و همانند یک سرباز اماده جانفشانی برای از ما بهتران خواب و ارام ندارید و قابل درک است که از همون تعاریف و عباراتی استفاده میکنید که به مدت ۳۲ سال برای گوشهای همه اشنا ست
    شاد و موفق باشید و معنی و درک دموکراسی را با الفظ لمپنی و چاله میدانی عوضی نگیرید و سعی کنید لااقل به فرهنگ غنی هزاران ساله ملت ما صدمه وارد نشود و نگویند که بابا اینها که گ………تر هستند

  • ایرانی عاشق ایران

    اقای پارسا در ابتدا خواهشمندم برای ما روشن کنید که ایا مجاهدین باعث و بانی روی کار امدن رژیم جمهوری اسلامی بوده اند یا نه ؟ایا انها انقلاب ۵۷ را خلاصه مصادره کردند یا نه و به اریکه قدرت تکیه زدند یا نه؟اخر دروغ و تحریف تا به کجا؟بگذارید لااقل نسل ما سرش را به خاک بگذارد تا جنابعالی با خیال راحت به افاضات خود ادامه دهید
    اقای پارسا فهم و درک شما از سربازان دلیر ایرانی صد درصد پاسداران جنایتکار رژیم که امیدوارم مد نظر شما نبوده باشد چرا که در انصورت بحثی نیست و دریایی خون حدفاصل ما و شما ولی اگر صحبت از سربازان وظیفه خدمت و پرسنل شریف ارتش ایران که در عملیاتهای مختلف اسیر شده بودند باشد فقط یک نکته میگویم و وجدانهای هزاران هزار سرباز و پرسنل اسیر شریف ارتش را گواه میگیریم که چه خونهایی و شهدایی داده شد تا گزندی به این پرسنل وارد نیاید در تمامی عملیاتهای مجاهدین تا انجا که توانستند سلاح خود را بجزبطرف مزدوران و خیانتکاران و پاسداران رژیم جنایت نشانه نرفتند و حتی اندسته از پاسداران جنایتکار اسیر را نیز مورد بخشش قرا دادند چرا که هدف رهایی و ازادی است و این از صداقت و پاکی مجاهدین سرچشمه میگیرد
    عجبا شما از طرفی ازجنگی تحمیلی توسط خمینی صحبت میکنید و بعد مجاهدین که تنور جنگ تحمیلی و خانمانسوز را برای همیشه گل کرفته و زهر اتش بس را به درون حلقوم خمینی ریحتند صحبت از دلاوران ایران زمین میکنید دلم میخواهد بدانم در ان موقع جنابعالی در کدام جبهه و تحت امر کدام فرماندهی سپاه مشغول بوده اید شما
    با این افکار و اعمالتان تیغ زنگیان مست را هزار بار تیز کرده و بر گرده مردم فرود میاورید عجبا
    به گفته شما خاک ایران جسم و جان بی ارزش ما را پرورش داد و……اینکه از حکم جلادانه خمینی دجال نیز وحشیانه تر است که در عرض چند هفته هزاران مجاهد خلق را حلق اویز کرد و شما نادانسته حکم قتل میدهید تف بر روزگار و مایه شرم بر انانی که از اینگونه افراد مقاله در سایت خود درج میکنند
    اقای عزیز این خاک وطن ارث پدری تان نیست و تعلق به همه دارد خصوصا به انهایی که خونهای پاکشان برای سرافرازی میهن ریخته شده است
    طوری از جنگ صحبت میکنید که انگار همانند بچه دبستانیهای ان دوره که به زور راهی جبهه ها میشدند تا به عنوان سربار یکبار مصرف در میدانهای مین برای امیال کثیف احوندها و نیز متحجران به اصطلاح ناسیونالیزم از دفاع مقدس گوش فلک را کر کرده بودند به شوق امده و عرق میهن پرستی دروغین را به خورد این و ان دهید؟کمی از تاریخ بیاموزید و دروغ به این و ان ندهید تمامی اسناد و مدرک در سازمان ملل و دولهای خارجی موجود است که خمینی تنها و تنها باعث و بانی ادامه این جنگ خانمانسوز بعد از پس گرفته شدن خرمشهر بوده است لذا زیاد از ناموس و خاک و دفاع از میهن صحبت نکنید خیانت و بی ناموسی کسی مرتکب میشود که در جنایتهای رژیم سهیم است و نیز انهایی که چه بطور مستقیم و چه غیر مستقیم جنایت کردند و یا زمینه جنایت را اماده کردند همانند انهایی که در حال حاضر زمینه ساز جنایتی دیگر در اشرف هستند
    اگراعمال جنایتکاران و خائنین و پاسداران و عمله های ارتجاع و بسیجی های انموقع در روز عملیات بزگ فروغ جاویدان را دفاع از خاک ایران میدانید واقعا جای شرمندگی و بی حیایی است اما در پایان بعنوان یک ایرانی باعث افتخار است که شما دنبال دموکراسی و سکولاریسم وایران اباد و ازاد هستید و در این راه جانانه در جنگ ۲۴ ساعته بسر میبرید و لحظه ای از اطلاح رسانی پشت جبهه ای غافل نیستید و همانند یک سرباز اماده جانفشانی برای از ما بهتران خواب و ارام ندارید و قابل درک است که از همون تعاریف و عباراتی استفاده میکنید که به مدت ۳۲ سال برای گوشهای همه اشنا ست
    شاد و موفق باشید و معنی و درک دموکراسی را با الفظ لمپنی و چاله میدانی عوضی نگیرید و سعی کنید لااقل به فرهنگ غنی هزاران ساله ملت ما صدمه وارد نشود و نگویند که بابا اینها که گ………تر هستند

  • ایرانی عاشق ایران

    اما جناب اقای پارسا زیاد جوش نیاورید و کمی به فکر رهنمود دادن به مردم ایران در قبال راهکارهای برون رفت از این منجلاب حکومت اخوندی باشید و زیاد خودتان را دچار هیستریک نکنید در خصوص مجاهدین . اما به عنوان یک ایرانی تمایل دارم بدانم علت این همه توهین و بی مسئولیتی و حملات هیستریک به فرزندان پاک خلق که تا بحال تاریخ میهن چنین ندیده است چیست؟ چگونه است تمامی دستگاهای اطلاعاتی و عوامل دور و نزدیک رژیم خمینی و نیز بریده مزدور های اجاره ای بطور هماهنگ درگیر مسئله مجاهدین شده اند؟ایا مگر این مجاهدین هستند که به مدت۳۲ سال بر مسند قدرت هستند؟ایا مگر این مجاهدین هستند که دختران و بانوان جوان ما را البته با هزار معذرت از انها برای فروش و ارضای هوا و هوس عربها و نیز خائنینی بی وجدان و ایران نما که از کشورهای اروپایی و یا امریکایی به کشورهای حوزه خلیج فارس دائما در تردد هستند روانه میکنند؟ ایامگر این مجاهدین هستندکه بیش از ۱۲۰ هزار از بهترین جوانهای این مرز و بوم را صرفا بخاطر عقایدشان به جوخه اعدام سپردند؟ویا در این مدت ۳۲ سال قریب صدها هزار انسان را به اتهامهای واهی و اخوند دراوردی که اکثرا نیز از قربانیان همین حکومت فاسد و رذل بود ه اند کشتند؟و یا اینکه برای سرپا نگه داشتن حکومت ننگینشان و برپاکردن امپراتوری اسلامی در جهان قریب یک میلیون ایرانی را در تنور جنگ به کشتن دادند و میلیاردها دلار از ثروت این مملکت را به باد داده اند؟اقتصاد ایران را نابود کرده اند؟میلیونها ایرانی را در جهان اواره کرده اند؟و یا اینکه برای سفرای کشورهای حوزه خلیج فارس در هنگام سفرشان به ایران زن سربلند ایران را متاسفانه تقدیم این مفت خوران وحشی میکنند؟ایااین مجاهدین باعث اینهمه فقر مادی و فرهنگی در جامعه ایران شده اند؟ و یا اینکه باعث برنده شدن ایران در مقام اول در شکنجه و اعدام و بی قانونی و هرج و مرج و بیخانمانی و عدم امکانات در همه زمینه های رفاهی و روانی و پزشکی و …… نسبت به جوامع متمدن گشته اند؟ایا مجاهدین باعث این همه عقب افتادگی در سیستم اموزش و پرورش وتکنولوژی و ساختارهای بنیادین بوده اند؟ایا فکر میکنید که تقصیر مجاهدین است که رژیم خمینی با بی لیاقتی و بی تدبیری سرمایه های این مملکت را اینچنان برباد داده است؟ و اگر میخواهید باز برای گوش ناشنوایتان به ابعاد فاجعه در ایران اشاره کنم و مسئول مستقیم و بلاشک انرا که کسی جز این رژیم منحط و فاشیست قرون وسطایی نبوده و نیست هزاران مثال دیگر ذکر کنم؟اری اقای پارسا یا باید ادم جیره خوار دستگاهای سیستم امنیتی رژیم باشد و مامور و معذور و یا اینکه در جهل و نادانی اینچنین به مردم تشنه ازادی و دموکراسی ادرس اشتباهی بدهد در خصوص مسئول و بانی اینهمه جنایت
    به خیالتان برای انکه روز روشن را منکر شوید در و دیوار شهر را با رنگ ًسیاهً میپوشانید غافل از انکه عده ای در گوشه و کنار جهان با رنگ ًسفیدً منتظر شما هستند
    شاد و سرافراز ملت ایران

  • Iranmelli1

    واقعا برای ایرانیها ی در بند رجوی متاسفم کاش مسعود جرات داشت ماندن یا رفتن انان را در اختیار خودشان می گذاشتند تا ببیند ایا کسی انجا می مانند تمام این برادران ما مانند زندانیان در انجا بسر می برند به امید ازادی تمامی این دوستان

  • Iranmelli1

    واقعا برای ایرانیها ی در بند رجوی متاسفم کاش مسعود جرات داشت ماندن یا رفتن انان را در اختیار خودشان می گذاشتند تا ببیند ایا کسی انجا می مانند تمام این برادران ما مانند زندانیان در انجا بسر می برند به امید ازادی تمامی این دوستان

  • ایرانی عاشق ایران

    ااقای عزیز ما را به خیر شما رضا نیست شرمرسانید
    کاش لااقل در مورد ۷۵میلیون ایرانی در بند حکومت ملایان قدم رنجه کرده و خواهان ازادی انها نیز باشید چرا که تا روزی این سفسطه گر ان و دورویان و حاشیه نشینان بیدرد چوب لای حرکت چرخ انقلاب و دگرگونی بنیادین گذاشته و شیطنت میکنند و تیغ زنگیان مست و هرزه را تیز میکنند و توجیح گر جنایات ملایان حاکم هستند و ادرس اشتباهی میدهند کار را برای مردم دشوار میکنند اما چه باک
    اگر سر به سر تن به کشتن دهیم از ان به که کشور به دشمن دهیم
    این گفته زیبا در اخرین نامه شهید راه خلق ارش رحمانی پور ۲۰ساله به پدرش میباشد و جه زیبا که خلق ایران دشمن واقعی مردم را هرگز از یاد نمیبرند و به جز نشانه گرفتن به راس و بانی این تباهیها به افاضات ابلهان ارجی نمیگذارند

  • ایرانی عاشق ایران

    ااقای عزیز ما را به خیر شما رضا نیست شرمرسانید
    کاش لااقل در مورد ۷۵میلیون ایرانی در بند حکومت ملایان قدم رنجه کرده و خواهان ازادی انها نیز باشید چرا که تا روزی این سفسطه گر ان و دورویان و حاشیه نشینان بیدرد چوب لای حرکت چرخ انقلاب و دگرگونی بنیادین گذاشته و شیطنت میکنند و تیغ زنگیان مست و هرزه را تیز میکنند و توجیح گر جنایات ملایان حاکم هستند و ادرس اشتباهی میدهند کار را برای مردم دشوار میکنند اما چه باک
    اگر سر به سر تن به کشتن دهیم از ان به که کشور به دشمن دهیم
    این گفته زیبا در اخرین نامه شهید راه خلق ارش رحمانی پور ۲۰ساله به پدرش میباشد و جه زیبا که خلق ایران دشمن واقعی مردم را هرگز از یاد نمیبرند و به جز نشانه گرفتن به راس و بانی این تباهیها به افاضات ابلهان ارجی نمیگذارند

  • Iranmelli1

    دوست عزیز این ارزوی تمامی ایرانیان ازاده است که کشور عزیزمان ایران را از چنگال این اهریمنان روباه صفت وچپاولگران ازاد نمایم ومطمن هستم این ارزو به زودی زود تحقق پیدا خواهد کرد من نیز با عقیده شما موافقم
    اگر سر به سر تن به کشتن دهیم به از ان که کشور به دشمن دهیم

  • Iranmelli1

    دوست عزیز این ارزوی تمامی ایرانیان ازاده است که کشور عزیزمان ایران را از چنگال این اهریمنان روباه صفت وچپاولگران ازاد نمایم ومطمن هستم این ارزو به زودی زود تحقق پیدا خواهد کرد من نیز با عقیده شما موافقم
    اگر سر به سر تن به کشتن دهیم به از ان که کشور به دشمن دهیم

  • Farhad

    قطار سیاست و مبارزه با خود سرنشینان گوناگونی را همراه دارد ، برخی در نیمه راه به بهانه نماز از ان به بیرون میجهند، برخی میمانند تا ایستگاهی مطمئن بیابند و خود را از سفر پر مخاطره رها سازند،تا با نانشان اشیانه امن خود را اما در سراشیبی شرم بنا نهند.قطار پیش میرود یکی دو ایستگاه دیگر شاید مانده تا ماندگاران مقصد نهایی از دوزیستیان تمیز داده شوند.

  • Farhad

    قطار سیاست و مبارزه با خود سرنشینان گوناگونی را همراه دارد ، برخی در نیمه راه به بهانه نماز از ان به بیرون میجهند، برخی میمانند تا ایستگاهی مطمئن بیابند و خود را از سفر پر مخاطره رها سازند،تا با نانشان اشیانه امن خود را اما در سراشیبی شرم بنا نهند.قطار پیش میرود یکی دو ایستگاه دیگر شاید مانده تا ماندگاران مقصد نهایی از دوزیستیان تمیز داده شوند.

  • Farhad

    مهرداد جان شما اگر نیم نگاهی به درخواستهای مجاهدین بیندازی میبینی که در جلوی سازمان ملل تحصن کرده اند تا یونامی به عنوان عنصر بیطرف به اشرف برود و هم درباره موضوع درگیری تحقیق کند وهم حفاظت را به عهده بگیرد .در این صورت اگر به قول شما کسی هم در چنگال آنها اسیر باشد میتواند آزادانه به یونامی مراجعه کرده وخود را از دست این سازمان آزاد کند .پس بهتر است بجای نوشتن مطلب در این باره شما ودوستان هم به جمع آنها بروید وبا تشدید این خواسته ملل متحد را بیشتر زیز فشار بگذارید تا زودتر تن به این کار بدهد .وشما هم به خواسته خود که رهایی مجاهدین از اشرف وچنگال رهبرانش است برسید .در حال حاضر که برخلاف گفته های شما وبر اساس اطلاعیه های خود سازمان ملل وآرتش آمریکا کسی که الان مانع این کار(حضور افراد بیطرف) میشود عراق است .

  • Farhad

    مهرداد جان شما اگر نیم نگاهی به درخواستهای مجاهدین بیندازی میبینی که در جلوی سازمان ملل تحصن کرده اند تا یونامی به عنوان عنصر بیطرف به اشرف برود و هم درباره موضوع درگیری تحقیق کند وهم حفاظت را به عهده بگیرد .در این صورت اگر به قول شما کسی هم در چنگال آنها اسیر باشد میتواند آزادانه به یونامی مراجعه کرده وخود را از دست این سازمان آزاد کند .پس بهتر است بجای نوشتن مطلب در این باره شما ودوستان هم به جمع آنها بروید وبا تشدید این خواسته ملل متحد را بیشتر زیز فشار بگذارید تا زودتر تن به این کار بدهد .وشما هم به خواسته خود که رهایی مجاهدین از اشرف وچنگال رهبرانش است برسید .در حال حاضر که برخلاف گفته های شما وبر اساس اطلاعیه های خود سازمان ملل وآرتش آمریکا کسی که الان مانع این کار(حضور افراد بیطرف) میشود عراق است .

  • ZANBOOR

    (( HOJATOLESLAM )) RAJAVI, HAM MESLEH BAGHEEYEH AKHOONDHA, AZ YEK GHOMASHAND, HAR REGIME KE BAR PAYEHYE EDEOLOJY, OSTOVAR SHAVAD. NAHAYATAN HAR GOROUHY RA KE BA AN EDEOLOGY MOKHALEFAT KONAD , SARKOOB KHAHAD KARD,
    (( HOJATOLESLAM )) RAJAVI HAM BEHTAR AST KE AGAR DAR FEKR IN MEEBASHAD KE ROOZY DAR IRAN AZAD EBRAZ VOJOOD KONAD, DAST AZ IN(((((( AKHOOND BAZEEHA )))))) BARDARAD , CHON HAMEH MA MEEDANEEM KE MARDOME IRAN DAR IN 32 SAAL TANGHEEYEH ESLAMI SHODEHAND , VA DEEGAR HALESHAN AZ HAR CHE TAZREEGHATE ESLAMI DAR ZENDEGY ROOZMARE KHODESHAN BE HAM MEEKHORAD.
    MAZHAB YEK RABETEH SHAKHSY MABEYNEH FARD VA KHODAYEH AN FARD MEEBASHAD , VA HEECHKAS DAR IN KOREH KHAKI EJAZEH NADARAD AZ AN BE ONVANEH NEEROOYEH MOHAREKEH , BARAYEH RESEEDAN BE AHDAFASH ESTEFADEH KONAD.

    LOTFAN AZ ESLAM VA HAR MAZHABEH DEEGARY BEKESHEED BEEROON. MAZHAB BE MASJED VA GHALBEH MARDOM TA,ALOGH DARAD, KEY((( HOJATOLESLAM))) RAJAVI , IN MASALEH DARK KHAHAND KARD, KHODESHAN MEEDANAD VA KHODA, VALI MA DEEGAR AZ IN ESLAM BE ANDAZEH KAFI BAHREHMAND SHODEHAND, 1400 SAAL AZ ANVAEH MOKHTALEFEH AN DEEDEHAND,

    (((( DEEGAR JAYEE BARAYEH ESLAM AZ NOEH MOJAHEDEEN KHALGH RA NEMEEKHAHEEM EMTEHAN KONEEM)))))

  • ZANBOOR

    (( HOJATOLESLAM )) RAJAVI, HAM MESLEH BAGHEEYEH AKHOONDHA, AZ YEK GHOMASHAND, HAR REGIME KE BAR PAYEHYE EDEOLOJY, OSTOVAR SHAVAD. NAHAYATAN HAR GOROUHY RA KE BA AN EDEOLOGY MOKHALEFAT KONAD , SARKOOB KHAHAD KARD,
    (( HOJATOLESLAM )) RAJAVI HAM BEHTAR AST KE AGAR DAR FEKR IN MEEBASHAD KE ROOZY DAR IRAN AZAD EBRAZ VOJOOD KONAD, DAST AZ IN(((((( AKHOOND BAZEEHA )))))) BARDARAD , CHON HAMEH MA MEEDANEEM KE MARDOME IRAN DAR IN 32 SAAL TANGHEEYEH ESLAMI SHODEHAND , VA DEEGAR HALESHAN AZ HAR CHE TAZREEGHATE ESLAMI DAR ZENDEGY ROOZMARE KHODESHAN BE HAM MEEKHORAD.
    MAZHAB YEK RABETEH SHAKHSY MABEYNEH FARD VA KHODAYEH AN FARD MEEBASHAD , VA HEECHKAS DAR IN KOREH KHAKI EJAZEH NADARAD AZ AN BE ONVANEH NEEROOYEH MOHAREKEH , BARAYEH RESEEDAN BE AHDAFASH ESTEFADEH KONAD.

    LOTFAN AZ ESLAM VA HAR MAZHABEH DEEGARY BEKESHEED BEEROON. MAZHAB BE MASJED VA GHALBEH MARDOM TA,ALOGH DARAD, KEY((( HOJATOLESLAM))) RAJAVI , IN MASALEH DARK KHAHAND KARD, KHODESHAN MEEDANAD VA KHODA, VALI MA DEEGAR AZ IN ESLAM BE ANDAZEH KAFI BAHREHMAND SHODEHAND, 1400 SAAL AZ ANVAEH MOKHTALEFEH AN DEEDEHAND,

    (((( DEEGAR JAYEE BARAYEH ESLAM AZ NOEH MOJAHEDEEN KHALGH RA NEMEEKHAHEEM EMTEHAN KONEEM)))))

  • Arash Asadi18

    رجوی ها یکی از تحمیل گرایان انقلاب کثیف اسلامی بودند که دوشادوش خمینی شیطان صفت به کشتار میپرداختند به امید ذره ای قدرت اما وقتی طرد شدند و دیدند حتا تفی هم از خمینی به پیکره ی منفورشان نرسید نفرتشان از میهن و هم میهنانشان بیشتر شد و به بهانه ی انتقام و با تیتر آزادی دست به خیانتی بزرگ و کثیف زدند که تاریخ بشریت به خود ندیده است . شما مجاهدین خلق اگر آزادی میخواستید خمینی کثیف را به میهن تحمیل نمیکردید . و حال این عقده ی قدرت که چندین سال است خرخره ی پر خونتان را گرفته دوباره بیدار شده و شما باز در صدد کشتار و خیانت به هم میهنان خویش برداشته اید . اگر قرار باشد با حذف رژیم بی مقدار آخوندی راه برای ورود بی شرمانه ی تو و آن خواهر تهی مغزتر از خودت باز شود من به نوبه ی خودم این حکومت را ترجیح میدهم . شرم و ننگ برای هر ایرانی همین بس که بگویند مجاهدین خلق این مزدوران کثیف و بی مقدار ایرانیند .
    تف بر ذات و وجود کثیفتان و به امید روزی که بعد از حذف این رژیم کثیف و فاشیست آخوندی نوبت به پیچاندن طومار پر خون و ننگین شما کثافت ها برسد . هر چه در آن اشرف که حال وطن شماست کشته شوید و به خاک و خون کشیده شوید باز هم کمتان است .
    تمام ایرانیهای آزاد اندیش متنفرند از وجود ننگین شما خائنان بر روی کره ی خاکی .
    زمین اگر میدانست آشغالهای شیطان صفتی همانند شما بر خاکش وول میخورید از شرم منفجر میشد

  • Arash Asadi18

    رجوی ها یکی از تحمیل گرایان انقلاب کثیف اسلامی بودند که دوشادوش خمینی شیطان صفت به کشتار میپرداختند به امید ذره ای قدرت اما وقتی طرد شدند و دیدند حتا تفی هم از خمینی به پیکره ی منفورشان نرسید نفرتشان از میهن و هم میهنانشان بیشتر شد و به بهانه ی انتقام و با تیتر آزادی دست به خیانتی بزرگ و کثیف زدند که تاریخ بشریت به خود ندیده است . شما مجاهدین خلق اگر آزادی میخواستید خمینی کثیف را به میهن تحمیل نمیکردید . و حال این عقده ی قدرت که چندین سال است خرخره ی پر خونتان را گرفته دوباره بیدار شده و شما باز در صدد کشتار و خیانت به هم میهنان خویش برداشته اید . اگر قرار باشد با حذف رژیم بی مقدار آخوندی راه برای ورود بی شرمانه ی تو و آن خواهر تهی مغزتر از خودت باز شود من به نوبه ی خودم این حکومت را ترجیح میدهم . شرم و ننگ برای هر ایرانی همین بس که بگویند مجاهدین خلق این مزدوران کثیف و بی مقدار ایرانیند .
    تف بر ذات و وجود کثیفتان و به امید روزی که بعد از حذف این رژیم کثیف و فاشیست آخوندی نوبت به پیچاندن طومار پر خون و ننگین شما کثافت ها برسد . هر چه در آن اشرف که حال وطن شماست کشته شوید و به خاک و خون کشیده شوید باز هم کمتان است .
    تمام ایرانیهای آزاد اندیش متنفرند از وجود ننگین شما خائنان بر روی کره ی خاکی .
    زمین اگر میدانست آشغالهای شیطان صفتی همانند شما بر خاکش وول میخورید از شرم منفجر میشد

  • Nikokari

    تند نروید فاشیسب های مزدور دیری نخواهد گذشت که مردم فرزندان پاک و فداکارشان را از مردوران بی میهن تشخیص خواهند داد تا آن روز بهتر است اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید . آنانیکه زندگیشان را در راه مبارزه برای آزادی وقف نمودند اینگونه مزورانه مورد حملات بی اساس فرار ندهید این چرندیات دیگر خریداری ندارد

  • Nikokari

    تند نروید فاشیسب های مزدور دیری نخواهد گذشت که مردم فرزندان پاک و فداکارشان را از مردوران بی میهن تشخیص خواهند داد تا آن روز بهتر است اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید . آنانیکه زندگیشان را در راه مبارزه برای آزادی وقف نمودند اینگونه مزورانه مورد حملات بی اساس فرار ندهید این چرندیات دیگر خریداری ندارد

  • ایرانی عاشق ایران

    در دهه ۷۰ رژیم ضد بشری برای گمراه کردن مردم به دسیسه نوینی دست زد تا شاید از این طریق محور و کانون ازادیخواهی را از کل جنبش مردم ایران دور نگه دارد و تا میتواند چهره ازادیخواهی انها را مخدوش کند و دست به شیطان سازی و توهم در بین هواداران و سمپاتیزانان انها را شروع کرد و این امر بوسیله بریده مزدورها و نیز ان دسته از خائنین و مواجب گیر با دستور مستقیم وزارت اطلاعات و باند سعید امامی و بعضی از لابی های مقیم اروپا و امریکا شروع شد و قرار شد سیاست این عمل ننگین به این ترتیب باشد که مزدورها برای اینکه اعمال و گفته های سراپا کزبشان را مشروع جلوه دهند از سیستم ۸۰ به ۲۰ استفاده کرده یعنی برای مستقل نشاندن خود پز ضد رژیمی گرفته و ۸۰ درصد به رژیم میزدند و ان ۲۰درصد را با تمام امکانات و تسهیلات اخوندی که در اختیارشان قرار میگرفت به مبارزان و مجاهدان راه ازادی و خصوصا به رهبریت ان ضربه وارد کنند اما بیچاره شب پرستان غافل از انند که با چه نیرویی طرف هستند هر چند مجاهدین بهایی سنگینی و انرژی زیادی برای افشای انها متحمل شدند و باز نیز بهایش را میپردازند اما برای ثبت در تاریخ برای وجدانهای بیدار و اگاه بگذارید هر چه که از مخیله منحط و عقب افتاده شان بر می اید بر مجاهدان بتازند سنگ و چماق و تبر و تیر و گلوله ومسلسل بر پیکرهای پاک فرزندان شریف و ازاده مجاهد خلق نشانه روند اما و اما تا دنیا دنیا ست دست از مبارزه با این رژیم اخوندی بر نمیداریم و تا این رژیم قرون وسطایی را از بیخ و بن ریشه کن نکنیم لحظه ای ارام نمیگیرم و نفرین و لعنت ابدی را به انهایی که میخواهند مانع این امر مهم شوند و راه مجاهدان را سد کنند و یا بر چشمان پاک مردم خاک بپاشند و یا عمر این رژیم را طولانیتر کنند بفرستیم
    اینده ایران روشن است و خلق ایران پیروز است ایران ملک همه است با تمامی تنوع افکار و مذاهب و نژاد و هیچ حزبی و سازمانی و ایدئولوژی و نژادی و گروهی بر دیگری برتری ندارد همه و همه برابر و یکسان هستیم و این ترسیم پرشکوه اینده ملت ایران بعد از سرنگونی این اهریمنان و جانیان حکومتی میسر و حتمی است و شک نباید کرد تنها و تنها انسانیت و حقوق بشر ملاک است و لا غیر

  • ایرانی عاشق ایران

    در دهه ۷۰ رژیم ضد بشری برای گمراه کردن مردم به دسیسه نوینی دست زد تا شاید از این طریق محور و کانون ازادیخواهی را از کل جنبش مردم ایران دور نگه دارد و تا میتواند چهره ازادیخواهی انها را مخدوش کند و دست به شیطان سازی و توهم در بین هواداران و سمپاتیزانان انها را شروع کرد و این امر بوسیله بریده مزدورها و نیز ان دسته از خائنین و مواجب گیر با دستور مستقیم وزارت اطلاعات و باند سعید امامی و بعضی از لابی های مقیم اروپا و امریکا شروع شد و قرار شد سیاست این عمل ننگین به این ترتیب باشد که مزدورها برای اینکه اعمال و گفته های سراپا کزبشان را مشروع جلوه دهند از سیستم ۸۰ به ۲۰ استفاده کرده یعنی برای مستقل نشاندن خود پز ضد رژیمی گرفته و ۸۰ درصد به رژیم میزدند و ان ۲۰درصد را با تمام امکانات و تسهیلات اخوندی که در اختیارشان قرار میگرفت به مبارزان و مجاهدان راه ازادی و خصوصا به رهبریت ان ضربه وارد کنند اما بیچاره شب پرستان غافل از انند که با چه نیرویی طرف هستند هر چند مجاهدین بهایی سنگینی و انرژی زیادی برای افشای انها متحمل شدند و باز نیز بهایش را میپردازند اما برای ثبت در تاریخ برای وجدانهای بیدار و اگاه بگذارید هر چه که از مخیله منحط و عقب افتاده شان بر می اید بر مجاهدان بتازند سنگ و چماق و تبر و تیر و گلوله ومسلسل بر پیکرهای پاک فرزندان شریف و ازاده مجاهد خلق نشانه روند اما و اما تا دنیا دنیا ست دست از مبارزه با این رژیم اخوندی بر نمیداریم و تا این رژیم قرون وسطایی را از بیخ و بن ریشه کن نکنیم لحظه ای ارام نمیگیرم و نفرین و لعنت ابدی را به انهایی که میخواهند مانع این امر مهم شوند و راه مجاهدان را سد کنند و یا بر چشمان پاک مردم خاک بپاشند و یا عمر این رژیم را طولانیتر کنند بفرستیم
    اینده ایران روشن است و خلق ایران پیروز است ایران ملک همه است با تمامی تنوع افکار و مذاهب و نژاد و هیچ حزبی و سازمانی و ایدئولوژی و نژادی و گروهی بر دیگری برتری ندارد همه و همه برابر و یکسان هستیم و این ترسیم پرشکوه اینده ملت ایران بعد از سرنگونی این اهریمنان و جانیان حکومتی میسر و حتمی است و شک نباید کرد تنها و تنها انسانیت و حقوق بشر ملاک است و لا غیر

  • Baambul

    بهتر است وافعیات اردوگاه اشرف را از زبان یکی از فراریاناین این مکان بشوید

    http://rohi13.blogfa.com/

    بعد پی به ماهیت این فرقه خواهید برد

  • Baambul

    بهتر است وافعیات اردوگاه اشرف را از زبان یکی از فراریاناین این مکان بشوید

    http://rohi13.blogfa.com/

    بعد پی به ماهیت این فرقه خواهید برد

  • Reza Raminfar

    اگر فرض کنیم که خمینی هیتلر بود که این طور نبود و فرض کنیم که ایران آغاز گر جنگ و قصد داشتیم که همه مردم عراق را کشتار کنیم که این هم درست نیست باز هم در آن صورت رفتن مجاهدین به داخل خاک عراق و کمک و نیرو گرفتن از آنها و اطلاعات دادن به عراقیها جز خیانت به میهن چیزی دیگری نبوده و نیست به طور مثال در زمان جنگ جهانی دوم هیچ سازمان سیاسی آلمانی مخالف رژیم هیتلر حاضر به همکاری و کمک و گرفتن نیروی نظامی از برای سرنگونی هیتلر نبود یا همه در زمان جنگ ایران همه سازمانهای سیاسی مخالف جمهوری اسلامی اعم از ملی گراها سلطنت طلبها کمونیستها پان ایرانیستها همه از این رفتار مجاهدین ابراز انزجار و نفرت کردند برای اعضای سازمان متاسفم که سالهاست توسط توسط رهبری این سازمان استحمار شده اند

  • Reza Raminfar

    اگر فرض کنیم که خمینی هیتلر بود که این طور نبود و فرض کنیم که ایران آغاز گر جنگ و قصد داشتیم که همه مردم عراق را کشتار کنیم که این هم درست نیست باز هم در آن صورت رفتن مجاهدین به داخل خاک عراق و کمک و نیرو گرفتن از آنها و اطلاعات دادن به عراقیها جز خیانت به میهن چیزی دیگری نبوده و نیست به طور مثال در زمان جنگ جهانی دوم هیچ سازمان سیاسی آلمانی مخالف رژیم هیتلر حاضر به همکاری و کمک و گرفتن نیروی نظامی از برای سرنگونی هیتلر نبود یا همه در زمان جنگ ایران همه سازمانهای سیاسی مخالف جمهوری اسلامی اعم از ملی گراها سلطنت طلبها کمونیستها پان ایرانیستها همه از این رفتار مجاهدین ابراز انزجار و نفرت کردند برای اعضای سازمان متاسفم که سالهاست توسط توسط رهبری این سازمان استحمار شده اند

  • ایرانی عاشق ایران

    اگر حرفها را میخواهید از زبان دروغگویان و بریده مزدورهای سفر کرده به ایران و از صافی گذشته وزارت اطلاعات و سوغاتی حکومت جهل و دروغ دنبال کنید ما را به خیر شما رضا نیست و حقا که لایقید به همان اراجیف و اوباشان رژیم
    اما اقای رضا که فکر میکنید که خمینی هیتلر نیست و رژیم اغازگر جنگ نبوده و طمع به گشور گشایی نداشته باید بگویم که نه تنها این دژخیم به مراتب وحشیتر و خونخوار تر از هیتلر و و نیز اسلافش بدتر و طمعکارتر از خودش در خواب جهان گشایی بوده و هستند و به گواه تاریخ نیز مقاومت مردان شریف المان و نیز جنبش مقاومت کشورهای المان و فرانسه و نروژ و یوگسلاوی و نیز ایتالیا برای مبارزه با فاشیست موسولینی و هیتلری با کمک گرفتن از همه امکانات بین المللی موجود در ان برهه از تاریخ اروپا چنان درس مقاومت و فداکاری از خود نشان داده اند و توانستند در اروپای بعد از جنگ بین الملل حقوق بشر و معاهده های بین المللی را محترم بشمارند و به چنان پیشرفتی نائل ایند
    و اگر باز هم مثال میخواهید باید بگویم که حتی لنین رهبر کبیر انقلاب اکتبر برای پیشبرد انقلاب دست به یک معامله پنهانی با رهبران انروزی المان زد و ……بنابراین در تاریخ گاهی اوقات منافع ملی و میهنی اقتضا میکند که جنبشهای مقاومت به ناچار از شکاف های موجود بهره ببرد تا منافع یک خلق را تضمین کند و اما و اما و تاکید کنم که مجاهدین خلق هرگز منافع ملت ایران را و نیز انطور که جانیان حاکم برای مخدوش کردن چهره پاک انها سعی در لوث کردن واقعیتها دارند هیچ خیانتی مرتکب نشدند و نخواهند شد و اگر در زمانی به ناچار به کشور عراق پناه بردند هیچ راه دیگری متصور نبود و انهم در کمال استقلال و ازادی عمل در ان کشور تا گزندی به استقلال جنبش و انقلاب نوین مردم ایران وارد نشود و گواهش هم این بوده که صدام با تمام دیکتاتوری منشانه اش هرگز به مجاهدین خیانت نکرد در صورتی که بعد از اتش بس و نیز جنگ اول و یا دوم خلیج فارس مجاهدین را با توجه به نیازش از حمایت کشورهای منطقه برای کم کردن فشارهای بین المللی هرگز مورد معامله قرار نداد و مجاهدین با توجه به استقلال عمل در انجا به گواهی همه نیروهای عراقی و کردی مبارز و دست اندرکار در اندوره البته به غیر از فاشیستها و مزدوران عراقی حامی رژیم منحوس خمینی از احترام خاصی برخوردار بوده اند و ……کافی است در یک مجمع بین المللی با وجود همه این مدارک موجود در استقلال مجاهدین گواه داده شود
    اما اقای عزیز رضا اگر از تاریخ بی اطلاع هستید خواهشمندم که دروغ نبافید تمام جریانهای سیاسی از جمله سلطنت طلبها در ابتدا در عراق و بعد تمامی جریانهای مبارز و کردی و میهنی در مقاطع مختلف در عراق و نیز به نحوی در ارتباط با حکومت عراق بوده اند و اگر میبینید که زیاد از ان یاد نمیشود دلیلش تنها و تنها اشل و توان سازمان سیاسی موجود بوده است از کیفیت و کمیت سازمانی در بستر های روابط بین المللی باید اگاه بود
    مجاهدین یک جریان سیاسی بالقوه و سراسری بوده اند لذا اشل ها نیز بالطبع فرق میکند و خصوصا اینکه مجاهدین نه برای لاس زدن با الاجبار به پشت مرزهای میهن بعد از پایان نبردهای مناطق کوهستانی در کردستان ایران برای خوشگذرانی و ولد و مثل رفته باشند انها برای یک هدف مقدس یعنی سرنگونی رژیم توسط یک ارتش منظم و مردمی و خلقی یعنی ارتش ازادیبخش ملی ایران از هفت کوه و برزن واز چهار گوشه دنیا کوچ کردند تا بتوانند این امر مهم را به سر انجام برسانند اما متاسفانه با توجه به شرایط بین المللی و نیز جنگهای اول و دوم خلیج و قضیه کویت انطور که میبایستی ارتش ازادیبخش به وظایفش عمل کند نشد و لی به گواهی تاریخ وخونهای پاک ریخته شده مجاهدان اشرف شهر اشرف به کانون و الهام بخش جنبش ازادیبخش ملت ایران تبدیل شده و گواهش نیز همین دسیسه های رژیم پلید خمینی و مزدورهای عراقی اش در سرکوب مستمر اشرفیان با توپ و تانک و مسلسل و تبر و چوب میباشد و یا اینکه برخوردهای هیستریک اقایان پارسا و ارش ازادی ۱۸ و یا زنبور نامی که شایسته اش است و یا بامبول که اوج وابستگی و فلاکت اندیشه و استحمار در انها موج میزند چرا که اگر غیر از این بود و شهر اشرف نماد شرف و ازادگی نبود لزوما نیازی نیز به این همه لشکرکشی به شهر اشرف نبود پس واقعیتها را انطو.ر که است عنوان کنید و تابع اوامر رژیم و مزدورهای رنگارنگ ان که شبانه روز در جستجوی ضربه زدن به مجاهدین هستند نباشید و …..اما هواداران و سمپاتیزنهای مجاهدین در منتها الیه اگاهی و با عشق به وطن از ارزشهای انسانی و مبارزاتی مجاهدین دفاع میکنند و بر عهد وپیمان خود برای رهایی مردم ایران روز و شب در تکاپو هستند و باید گفت انهایی مورد استحمار قرار میگیرند که بدون اگاهی و بدون هرگونه احساس مسئولیت و وجدان به شریفترین انسانهای این دوران تهمت میزنند تا به بی عملگی و نیز ارضای تمایلات وزارت اطلاعات رژیم پاسخگو باشند و تف بر این روزگاز که اینچنین انسانها را مورد استحمار قرار میدهند و این مایه تاسف بسیار است چرا که سرنوشت یک خلق برای رهایی از دست این اهریمنان حکومتی مطرح است
    به امید و ارزوی انروز که ایرانی ازاد و عاری ار هرگونه بهره کشی و استبداد و استعمار و استحمار داشته باشیم
    شاد و موفق باشید

  • Farhad

    تایمز لندن

    روزنامه تایمز لندن در مقاله‌ای به قلم ناتالی اونیل۷ اردیبهشت نوشت: به‌دنبال حمله‌ ای خشونت‌بار در عراق، مادر پیری از غم و اندوه خود، در حالی که برای جان دخترش نگران است، صحبت می‌کند. فاطمه محمد ۷۵ساله می‌گوید، درخانه‌اش در هندن وقتی که در مورد دخترش مریم محمد، ۴۹ساله که در کمپ اشرف مورد حمله ارتش عراق قرار گرفته فکر می‌کند ”یکسره گریه می‌کند“.
    در ۸آوریل گزارش شد که ارتش عراق به غیرنظامیان غیرمسلح در کمپ اشرف شلیک کرد، ۳۴تن را کشت و صدها تن را مجروح کرد.
    مدیر انجمن زنان ایرانی -انگلیسی در انگلستان لیلا جزایری می‌گوید: ”آنها با سلاحهای سنگین خودکار، خودروهای زرهی و تفنگهای خودکار و نارنجک ها، به این کمپ حمله کردند، سرها و سینه‌های عزیرانمان را به قصد کشتن هدف قرار دادند“.
    فاطمه می‌گوید وی تقریباً باشنیدن اخبار غش کرد با وجود این‌که دختر وی در این حادثه زنده مانده بود، وی به‌خاطر فقدان ”آنها که صدمه دیده بودند“ سوگوار بود.
    کمپ اشرف به‌عنوان سمبلی از امید برای یک ایران دموکراتیک، تبدیل شده است که در آن ۳۴۰۰تن از اعضای مقاومت ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران (پی.ام.او.آی) از جمله دختر فاطمه، مریم سکونت دارند.
    این جنبش از دهه ۱۹۸۰در عراق مسقر بوده و آگاهی از نقض حقوق‌بشر در ایران را ارتقا داده و خواستار پایان‌دادن به آن‌چه که آن را ”محاصره غیرانسانی دوساله اشرف“، سرکوب ساکنان و محدود نمودن مایحتاج از جمله دارو می‌نامد، می‌باشد.
    فاطمه در ایرن متولذ شد، اما بعد از آن‌که اعضایی از رژیم ایران فهیمدند که آنها هواداران پی.ام.او.آی می‌باشند، ۲۵سال پیش با همسر خود پدر محمد به واتفورد وی در هندون، رفت.
    این زوج با دو پسر خود و مریم را که در انگلستان زندگی می‌کردند دیدار داشتند، تا زمانی که آنها تماسی تلفنی از یکی از دوستان خانوادگی خود دریافت کردند که به آنها هشدار داد به ایران بازنگردند.
    فاطمه گفت: ”ما خانواده ثروتمندی بودیم با یک آپارتمان ۴ طبقه، ۸ مغازه، من یک خودرو آخرین مدل داشتم و ما زندگی خوبی داشتیم“. اما پاسداران ایران هرآنچه داشتیم را مصادره کردند. دوست من گفت اگر برگردیم دستگیر خواهیم شد و این پایان کار خواهد بود ”.
    مریم درحالی که با مادر و پدر خود در هندون زندگی می‌کرد تصمیم گرفت که به جنبش آزادیبخش پی.ام.او.آی در کمپ اشرف بپیوندد.
    فاطمه گفت:“ مریم ۲۰سال پیش اینجا را ترک کردـ وی همیشه شخصیتی داشت که می‌خواست به مردم کمک کند ”. وی به من گفت که او می‌خواهد درکشورش تغییر ایجاد کند و گفت باید برود“.
    (((فاطمه آخرین بار ۷سال پیش زمانی که از کمپ بازدید داشت با مریم دیدار کرد، و از آن پس وی تنها دو بار با دخترش صحبت کرده است، زیرا که در کمپ اشرف محدودیت وسایل ارتباطی وجود دارد.
    فاطمه گفت: ”وی یک بار در سال ۲۰۰۸ تماس گرفت و بار دیگر در سال ۲۰۰۹ که به من گفت در آن‌جا بسیار خوشحال است و بهترین زندگی را دارد“. ))))
    ”وی در آخرین تماس به من گفت که نگران نباشم ولی به‌عنوان یک مادر حتی درحالی که وی بزرگ شده ولی هنوز بچه‌ام می‌باشم و من در مورد او نگرانم“.
    ایرانیان -انگلیسی که در این شهر زندگی می‌کنند در مورد این‌که کمپ اشرف ممکن است مجدداً مورد حمله قرار گیرد نگرانند.
    خا نم جزایری گفت: ”ارتش عراق بخشی از این کمپ را اشغال کرده است، باید کاری برای متوقف کردن این امر انجام شود“.
    با وجود این‌که راه رفتن برای وی سخت است، فاطمه تقریباً هر روز بهمراه صدهاتن از دوستان ایرانی ـ انگلیسی خود در خارج از دفتر وزارت‌خارجه انگلستان و سفارت آمریکا در وست مینستر تظاهرات نموده خواستار حفاظت از تبعیدیان کمپ اشرف می‌باشد.

  • Farhad

    تایمز لندن

    روزنامه تایمز لندن در مقاله‌ای به قلم ناتالی اونیل۷ اردیبهشت نوشت: به‌دنبال حمله‌ ای خشونت‌بار در عراق، مادر پیری از غم و اندوه خود، در حالی که برای جان دخترش نگران است، صحبت می‌کند. فاطمه محمد ۷۵ساله می‌گوید، درخانه‌اش در هندن وقتی که در مورد دخترش مریم محمد، ۴۹ساله که در کمپ اشرف مورد حمله ارتش عراق قرار گرفته فکر می‌کند ”یکسره گریه می‌کند“.
    در ۸آوریل گزارش شد که ارتش عراق به غیرنظامیان غیرمسلح در کمپ اشرف شلیک کرد، ۳۴تن را کشت و صدها تن را مجروح کرد.
    مدیر انجمن زنان ایرانی -انگلیسی در انگلستان لیلا جزایری می‌گوید: ”آنها با سلاحهای سنگین خودکار، خودروهای زرهی و تفنگهای خودکار و نارنجک ها، به این کمپ حمله کردند، سرها و سینه‌های عزیرانمان را به قصد کشتن هدف قرار دادند“.
    فاطمه می‌گوید وی تقریباً باشنیدن اخبار غش کرد با وجود این‌که دختر وی در این حادثه زنده مانده بود، وی به‌خاطر فقدان ”آنها که صدمه دیده بودند“ سوگوار بود.
    کمپ اشرف به‌عنوان سمبلی از امید برای یک ایران دموکراتیک، تبدیل شده است که در آن ۳۴۰۰تن از اعضای مقاومت ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران (پی.ام.او.آی) از جمله دختر فاطمه، مریم سکونت دارند.
    این جنبش از دهه ۱۹۸۰در عراق مسقر بوده و آگاهی از نقض حقوق‌بشر در ایران را ارتقا داده و خواستار پایان‌دادن به آن‌چه که آن را ”محاصره غیرانسانی دوساله اشرف“، سرکوب ساکنان و محدود نمودن مایحتاج از جمله دارو می‌نامد، می‌باشد.
    فاطمه در ایرن متولذ شد، اما بعد از آن‌که اعضایی از رژیم ایران فهیمدند که آنها هواداران پی.ام.او.آی می‌باشند، ۲۵سال پیش با همسر خود پدر محمد به واتفورد وی در هندون، رفت.
    این زوج با دو پسر خود و مریم را که در انگلستان زندگی می‌کردند دیدار داشتند، تا زمانی که آنها تماسی تلفنی از یکی از دوستان خانوادگی خود دریافت کردند که به آنها هشدار داد به ایران بازنگردند.
    فاطمه گفت: ”ما خانواده ثروتمندی بودیم با یک آپارتمان ۴ طبقه، ۸ مغازه، من یک خودرو آخرین مدل داشتم و ما زندگی خوبی داشتیم“. اما پاسداران ایران هرآنچه داشتیم را مصادره کردند. دوست من گفت اگر برگردیم دستگیر خواهیم شد و این پایان کار خواهد بود ”.
    مریم درحالی که با مادر و پدر خود در هندون زندگی می‌کرد تصمیم گرفت که به جنبش آزادیبخش پی.ام.او.آی در کمپ اشرف بپیوندد.
    فاطمه گفت:“ مریم ۲۰سال پیش اینجا را ترک کردـ وی همیشه شخصیتی داشت که می‌خواست به مردم کمک کند ”. وی به من گفت که او می‌خواهد درکشورش تغییر ایجاد کند و گفت باید برود“.
    (((فاطمه آخرین بار ۷سال پیش زمانی که از کمپ بازدید داشت با مریم دیدار کرد، و از آن پس وی تنها دو بار با دخترش صحبت کرده است، زیرا که در کمپ اشرف محدودیت وسایل ارتباطی وجود دارد.
    فاطمه گفت: ”وی یک بار در سال ۲۰۰۸ تماس گرفت و بار دیگر در سال ۲۰۰۹ که به من گفت در آن‌جا بسیار خوشحال است و بهترین زندگی را دارد“. ))))
    ”وی در آخرین تماس به من گفت که نگران نباشم ولی به‌عنوان یک مادر حتی درحالی که وی بزرگ شده ولی هنوز بچه‌ام می‌باشم و من در مورد او نگرانم“.
    ایرانیان -انگلیسی که در این شهر زندگی می‌کنند در مورد این‌که کمپ اشرف ممکن است مجدداً مورد حمله قرار گیرد نگرانند.
    خا نم جزایری گفت: ”ارتش عراق بخشی از این کمپ را اشغال کرده است، باید کاری برای متوقف کردن این امر انجام شود“.
    با وجود این‌که راه رفتن برای وی سخت است، فاطمه تقریباً هر روز بهمراه صدهاتن از دوستان ایرانی ـ انگلیسی خود در خارج از دفتر وزارت‌خارجه انگلستان و سفارت آمریکا در وست مینستر تظاهرات نموده خواستار حفاظت از تبعیدیان کمپ اشرف می‌باشد.

  • Farhad

    آقای رضا رامین فر اگر در گوگل سرچ کنید به سادگی لیست آلمانی هایی را میبینید که بر علیه هیتلر دست به سلاح بردند و به انگلیس رفتند ….ویک نمونه بارز آن سعی خود ارتشیان آلمانی برای ترور هیتلر بود که تعداد آن به ۷ بار میرسد…..در ضمن با نگاهی به روزنامه های قبل از شروع جنگ تحریکات آخوندها از جمله شخص خمینی را میبینید …..از دادن پیام به شورش تا پخش اعلامیه برای سرنگون کردن صدام …والبته به درستی گفتید که خمینی با هیتلر قابل مقایسه نیست چون هیتلر همه چیز را برای مردمش میخواست و یک دیکتاتور پیشرو بود نه مثل خمینی که تیری است از اعماق ماقبل تاریخ به سوی تمدن جدید که بعد از ۱۵ سال دوری از کشور احساسش هیچ بود ….هیتلر زمانی که در جنگ شکست خورد خودکشی کرد ولی خمینی تنها روی کاغذ جام زهر را نوشید ….

  • Farhad

    آقای رضا رامین فر اگر در گوگل سرچ کنید به سادگی لیست آلمانی هایی را میبینید که بر علیه هیتلر دست به سلاح بردند و به انگلیس رفتند ….ویک نمونه بارز آن سعی خود ارتشیان آلمانی برای ترور هیتلر بود که تعداد آن به ۷ بار میرسد…..در ضمن با نگاهی به روزنامه های قبل از شروع جنگ تحریکات آخوندها از جمله شخص خمینی را میبینید …..از دادن پیام به شورش تا پخش اعلامیه برای سرنگون کردن صدام …والبته به درستی گفتید که خمینی با هیتلر قابل مقایسه نیست چون هیتلر همه چیز را برای مردمش میخواست و یک دیکتاتور پیشرو بود نه مثل خمینی که تیری است از اعماق ماقبل تاریخ به سوی تمدن جدید که بعد از ۱۵ سال دوری از کشور احساسش هیچ بود ….هیتلر زمانی که در جنگ شکست خورد خودکشی کرد ولی خمینی تنها روی کاغذ جام زهر را نوشید ….

  • Farhad

    اطلاعیه مطبوعاتی استراون استیونسون رئیس هیأت رابطه با عراق در پارلمان اروپا

    استراون استیونسون، رئیس هیأت رابطه با عراق در پارلمان اروپا

    ۹اردیبهشت۹۰
    پارلمان اروپا
    هیأت روابط با عراق
    رئیس
    اطلاعیه مطبوعاتی
    ما در هفته جاری اولین سفر و مأموریت تاریخی به بغداد و اربیل برای گفتگو درباره همکاری عراق و اتحادیه اورپا را داشتیم. نکات کلیدی مورد نظر حقوق‌بشر و حقوق زنان، اساساً اشرف، بهار کشورهای عربی و تاثیرات آن برای عراق، توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری داخلی، امنیت و وضعیت عمومی سیاسی بودند. ما با بالاترین سطوح از سیاستمداران بجز نوری المالکی که در کره جنوبی به‌سر می‌برد ملاقات کردیم. ما با النجیفی و شورای نمایندگان و وزیر خارجه زیباری، رئیس‌جمهور طالبانی و در کردستان با پرزیدنت بارزانی، سخنگوی پارلمان کردستان و نخست‌وزیر کردستان ملاقات کردیم. ما جداگانه با دکتر صالح المطلک و دکتر ایاد علاوی ملاقات کردیم. روز جمعه ما با برخی از اعضای اپوزیسیون تغییر ملاقات داریم.

    در رابطه با اشرف، ما عمیقاً نسبت به قتل عامی که در ۸آوریل رخ داد انتقاد کردیم. این یک نقض پایه‌ای حقوق‌بشر و یک بی‌احترامی مستقیم به پارلمان اروپا بود که در دو قطعنامه مختص به اشرف با برخورداری از حمایت اکثریت نمایندگان پارلمان اروپا، از دولت عراق احترام به حقوق انسان دوستانه ۳۴۰۰تن ساکنان اشرف و عدم توسل به خشونت را خواستار شده بود.

    من گفتم که هیأت ما آماده است که به بروکسل برگردد و راه‌حلی طولانی‌مدت برای حل بحران اشرف از طریق به‌دست آوردن موافقت شورای وزیران و اتحادیه اروپا برای انتقال ساکنان اشرف به اروپا، آمریکا و احتمالاً کانادا تدارک ببیند. ولی ما درحالی‌که که لوله‌های سلاح به سمت شان نشانه رفته است آماده مذاکره نیستیم. تا زمانی که دولت عراق نیروهای نظامی‌اش را از اشرف خارج نکند، رسیدگیهای فوری پزشکی برای مجروحان وخیم تأمین نکند و به محاصره کمپ اشرف خاتمه ندهد و صلح و آرامش بازنگردد، مذاکرات خودمان را شروع نخواهیم کرد. ما پس از این است که می‌توانیم با اتحادیه اروپا، آمریکا، یونامی، یو. ان اچ سی آر و غیره کار کنیم، اما این تماماً به تحقق این خواسته‌ها، همراه با یک تحقیق مستقل در رابطه با قتل عامی که در ۸آوریل رخ داد و مورد حسابرسی قرار گرفتن مسئولان قتل ۳۵ شهروند غیرمسلح، مشروط می‌باشد.

    ما از وزیر خارجه زیباری درخواست کردیم که اجازه دیدار از اشرف را بدهد اما او صراحتاً گفت که غیرقابل بحث است.

    استراون استیونسون
    اربیل
    ۲۹آوریل ۲۰۱۱

  • Farhad

    اطلاعیه مطبوعاتی استراون استیونسون رئیس هیأت رابطه با عراق در پارلمان اروپا

    استراون استیونسون، رئیس هیأت رابطه با عراق در پارلمان اروپا

    ۹اردیبهشت۹۰
    پارلمان اروپا
    هیأت روابط با عراق
    رئیس
    اطلاعیه مطبوعاتی
    ما در هفته جاری اولین سفر و مأموریت تاریخی به بغداد و اربیل برای گفتگو درباره همکاری عراق و اتحادیه اورپا را داشتیم. نکات کلیدی مورد نظر حقوق‌بشر و حقوق زنان، اساساً اشرف، بهار کشورهای عربی و تاثیرات آن برای عراق، توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری داخلی، امنیت و وضعیت عمومی سیاسی بودند. ما با بالاترین سطوح از سیاستمداران بجز نوری المالکی که در کره جنوبی به‌سر می‌برد ملاقات کردیم. ما با النجیفی و شورای نمایندگان و وزیر خارجه زیباری، رئیس‌جمهور طالبانی و در کردستان با پرزیدنت بارزانی، سخنگوی پارلمان کردستان و نخست‌وزیر کردستان ملاقات کردیم. ما جداگانه با دکتر صالح المطلک و دکتر ایاد علاوی ملاقات کردیم. روز جمعه ما با برخی از اعضای اپوزیسیون تغییر ملاقات داریم.

    در رابطه با اشرف، ما عمیقاً نسبت به قتل عامی که در ۸آوریل رخ داد انتقاد کردیم. این یک نقض پایه‌ای حقوق‌بشر و یک بی‌احترامی مستقیم به پارلمان اروپا بود که در دو قطعنامه مختص به اشرف با برخورداری از حمایت اکثریت نمایندگان پارلمان اروپا، از دولت عراق احترام به حقوق انسان دوستانه ۳۴۰۰تن ساکنان اشرف و عدم توسل به خشونت را خواستار شده بود.

    من گفتم که هیأت ما آماده است که به بروکسل برگردد و راه‌حلی طولانی‌مدت برای حل بحران اشرف از طریق به‌دست آوردن موافقت شورای وزیران و اتحادیه اروپا برای انتقال ساکنان اشرف به اروپا، آمریکا و احتمالاً کانادا تدارک ببیند. ولی ما درحالی‌که که لوله‌های سلاح به سمت شان نشانه رفته است آماده مذاکره نیستیم. تا زمانی که دولت عراق نیروهای نظامی‌اش را از اشرف خارج نکند، رسیدگیهای فوری پزشکی برای مجروحان وخیم تأمین نکند و به محاصره کمپ اشرف خاتمه ندهد و صلح و آرامش بازنگردد، مذاکرات خودمان را شروع نخواهیم کرد. ما پس از این است که می‌توانیم با اتحادیه اروپا، آمریکا، یونامی، یو. ان اچ سی آر و غیره کار کنیم، اما این تماماً به تحقق این خواسته‌ها، همراه با یک تحقیق مستقل در رابطه با قتل عامی که در ۸آوریل رخ داد و مورد حسابرسی قرار گرفتن مسئولان قتل ۳۵ شهروند غیرمسلح، مشروط می‌باشد.

    ما از وزیر خارجه زیباری درخواست کردیم که اجازه دیدار از اشرف را بدهد اما او صراحتاً گفت که غیرقابل بحث است.

    استراون استیونسون
    اربیل
    ۲۹آوریل ۲۰۱۱

  • S_dehmand

    Digeh khooni to rage irani namoondeh keh hala inha biyan va bemekan, khoda rahm koneh beh Iran va Irani agar inha bekhan biyan

  • S_dehmand

    Digeh khooni to rage irani namoondeh keh hala inha biyan va bemekan, khoda rahm koneh beh Iran va Irani agar inha bekhan biyan

  • Sahameddin Ghiassi

    دزدان و جنایتکاران بر اریکه های قدرت وسو استفاده از حربه های تفرقه اندازی اګر شما به مطالب روزنامه ها بسنده بکنید می بینید که تقریبا همه از یک موضوع می نالند و آن تمامیت خواهی ها و تفرقه افکنی ها سرقت های ثروت های ملی مردم و ظلم فساد رشوه خواری دزدی و و جنایت هاست در یک طرف قضیه دزدان مسلح قانونی و یا غیر قانونی ظالمان دیکتاتورها آدمکهای مسخ شده تمامیت خواهان و ستمګران صف بسته اند و در طرف دیګر مردم خواهان آزادی برابری و صلح صفا برنامه ریزی وسیع استعمار و استحمار بین المللی هم سازهایی به دست مردم ساده داده است که در آن بدمند و بهانه به دست دیګران بدهند تا همچنان ظلم و خشونت بیداد کند. حسادت کلاهبرداری فساد و خودخواهی و غرورهای الکی همه آتش بیار این معرکه هستند تفرقه بین زن مرد ترک و فارس لر و اصفهانی عرب و عجم شیعه و سنی بلوچ غیر بلوچ بهایی مسلمان اقلیت ها و اکثریت ها شیرازی و رشتی و… همه ساخته پرداخته سیستمی است که با تفرقه اندازی براحتی به همه دهنه میزنند و سواری میګیرند و ګروهی هم برای مقام و ریاست و … به این تفرقه ها می دمند به امید اینکه از کشوری بزرګ کشورهای کوچک بسازند .

    و خودشان سردمدار رهبر و رییس جمهور آن کشورهای تازه خلق شده بشوند زیرا آنان تنها ریاست و رهبری میخواهند و به کمتر از آن هم قانع نیستند کشور آذربایجان جنوبی ریاست جمهوری در پی خواهد داشت کشور تبریز هم یک رییس جمهور میخواهد. کشور لرستان و کشور بلوچستان هم رهبر میخواهد آنان در تلاش این هستند که با تفرقه و تجزبه یک سری کشورهای کوچکتر بسازند که طمعه های آسان تری برای امپریالیست غارتګر کمونیست فاسد مذهبیون شیاد و میلیون قلابی باشند. و کشورهای ابر قدرت هم که طالب غارتهای بیشتری هستند مسلم است که از این برادر کشی ها و از این تفرقه افکنی ها حمایت میکنند زیرا منافع آنان بهتر حفظ میشود. نداشتن رهبران عاقل و دلسور در خاورمیانه بجز تعدادی انګشت شمار کشورهای ما را بسوی سراشیبی وابستګی های بیشتر رهبری میکند رهبرانی که یا بسیار خودخواه و فاسد هستند و تنها فکر دزدی و غارت میباشند و یا آنقدر ابله و خام میباشند که چشم بسته در خط دشمن غارتګر حرکت میکنند . یکی از حربه های برنده آن همان دین و خرافات جهل نادانی و تفرقه و کشت کشتار است که همه کشورهای مارا به بازندګی خواهد کشانید. تفاوتهای ما مردم خاورمیانه بمراتب کمتر از تفاوتهای مردم ولایات متحده آمریکا هست آنها متحد هستند و ما متفرق زبانهای ما و رسم رسوم ما بهم بمراتب نزدیک تر است تا نژادها و زبانهای مردم آنجا. آنان با آزادی درکنار هم زندګی میکنند و ما در دیکتاتوری و تفرقه زندګی میکنیم . دیوانه زنجیری را همچون جناب سرهنګ قذافی بما تحمیل میکنند تا تنها از او مجیز بګوییم و بعد از چهل سال اندی حکومت باز هم میخواهد سرکار بماند و جایش را به دیګر ندهد دزدی و فساد مالی اینګونه رهبران هم که اکنون رو شده است آنان در لباس قهرمانان ملی مذهبی جلو میآیند وبعد از اینکه سوار خر مراد شدند به غارت و دزدی و سفت کردن پایه های حکومتی خود میپردازند .

    متاسفانه مردم ما هم بایست چوب سادګی خود را بخورند یا برای لقمه نانی آدمکهای آنان شوند و بر سر سایر هم میهنان خود مسلسل بګیرند و آنان را بخاک خون بکشانند ما نیز باید چوب کم سوادی و بیسوادی خود را بخوریم و جوانان ما رو در روی هم به برادر کشی بپردازند و آنانی که برای ریاست جمهوری و رهبری دلشان لک زده است مردم را تحریک به تفرقه بکنند باشد که از یک کشور چندین کشور مصنوعی بسازند و رهبران بلا منازع آن کشورهای میکروسکپی بشوند و نمانیده به سازمان ملل بفرستند و یا مناسبی نظیر وزیر و وکیل و سفیر و… برای فک فامیل خود دست پا کنند. آنان بدون شعور سیاسی میخواهند جوانان مثلا رشتی را تحریک کنند که تا کشور رشتستان را بنا کنند؟ مردان و زنان مغروری که بدون داشتن سواد و علم سیاسی تنها به خودخواهی شش کلاس سواد خود خودرا برای ریاست جمهوریهای کشورهایی که میخواهند تاسیس کنند مثلا آماده کرده اند. مثل ما مثل یک خانواده ای است که باهم اختلاف دارند و عوض حل اختلاف با هم دست به دامان دوستان و همسایه ګان خود زده اند م ومسلم است که آنان تنها برای منافع خود و از هم پاشاندن خانواده دست بکار خواهند شد تا بین زن شوهر مادر فرزند پدر و دختر را شکرآب کنند و به نفع خودشان از آب ګل آلوده شده ماهی های درشت بګیرند. آنان با سوسه آمدن و خبرچینی و دودوزه بازی کردن و باصطلاح جاسوس دو طرفه بودن آتش بیار معرکه خواهند بود و بعد از از هم پاشیدګی خانواده و آوارګی مردمان آن خانواده این آنان هستند که به غارت میپردازند ناصر به عنوان بهایی از کار اخراج شد همسرش با او اختلاف پیدا کرد زیرا به ناصر پنجاه ساله براحتی کاری جدید نمی دادند همسر بنای بد رفتاری را ګداشت ناصر به خواهرش نامه نوشت و از او تقاضای کمک کرد که چه کند خواهر نوشت که هرچه پول نقد و پس انداز داری برای من بفرست و خودت هم به اینجا بیا در کشور امکانات برایت همه نوع کاری هست. ناصر سرمایه اش را که غارت نشده بود برای خواهر فرستاد. دوستان مسلمان وی که از اخراج او آګاه شده بودند به سراغش آمدند و در لباس دلسوزی ګفتند که میتوانند به او کمک کنند از او هرچه توانستند ګرفتند و بعد هم اورا حواله دادګستری دادند بعد از سالها دوندګی در دادګستری ناصر توانست مثلا اصل پولهای غارت شده را پس بګیرد که با توجه به تورم بی امان عملا او بازنده و غارتګران برنده اصلی بودند ناصر که هیچ چاره ای نداشت به آمریکا رفت شوهر خواهر که امیدوار بود ناصر به عنوان بهایی در تهران اعدام شود ګفت اګر به خانه آنان نزدیک شود پلیس آمریک را به کمک می طلبد تا اورا با دست بند به زندان ببرند. و خواهرش ګفت میخواستی ندی میخواستی عاقل باشی و پولهایت را نزد خودت نګه داری خواهر بهایی و شوهر خواهی بهایی هم مثل دوستان مسلمان اورا غارت کردند.

    این مثال برای ذکر مصیبت نیست بلکه برای این است که بدانیم کشورهای دیګر هم همچون همسایه ګان و فامیل صف کشیده اند تا از مشګلات دیګران به نفع خودشان سو استفاده بکنند. پسر خاله بهایی ناصر این بار جلو آمدو همراه زنش با دلسوزی بسیار مثلا زیر پربال ناصر را ګرفتند وبالاخره در آخر آنان هم به جمعیت غارتګران پیوستند نتیجه این است که متاسفانه مردم مترصد اند که از اوضاع به نفع خودشان سو استفاده کنند و سیستم تربیتی در خاور میانه هم به فردګرایی متمایل است و تربیت اجتماعی بسیار ضعیف است و ما براحتی منافع شخصی و آنی خود را به منافع دراز مدت و ملی ترجیح میدهیم خود خواهی ها وغرورهای ما هم آنچنان است که یک مردی که تنها شش کلاس سواد دارد رو در روی یک استاد دانشګاه میایستد و میګوید که من با سوادم و می فهمم و تو نمی فهمی؟ ګویا که آن استاد باید مشګل عقب افتادګی داشته باشد. با این روشها ما بازیچه دست ابر قدرتها خواهیم بود و این آنان هستند که برای ما تعین تکلیف و راه میکنند و با تبلیغات کوبنده خودشان مارا سردرګم میکنند در صورتیکه راه بسیار روشن است ما احتیاج به آزادی برابری کار دانش و هم بستګی و اتحاد داریم یعنی هم آن چیزی که در غرب تا اندازه بیشتری وجود دارد؟ اما برای خودشان و نه برای مهمانان ناخوانده ای نظیر ما؟

    آیا واقعا قدرتهای بزرگ پشت پرده و سهامداران بزرگ شرکتهای غول بیمه و اسلحه و یا مواد مخدر میخواهند که خاورمیانه رو به دمکراسی پیش برود؟ آنان که سالهای عملا از دیکتاتورهای دست چین و دست آموز خود حمایت میکردند آیا واقعا حاضرند که اریکه قدرتهای دنیای سوم وخاور میانه را به خود مردم بسپارند در آنصورت کی مواد منفجره و مواد مخدر و … آنان را میخرد و کی به آنان نفت ارزان میفروشد؟ آیا واقعا آنان خواهان برچیده شدن کسانی نظیر جناب سرهنگ قذافی هستند؟ و یا بازی میدهند و جنگ زرگری راه انداخته اند؟ آنان دزدان و غارتگرانی مثل مبارک و یا صدام و قذافی را نمی خواهند پس کی را میخواهند؟ طاهره زن قهرمان سنت شکن زمان خویشاو حجاب از چهره برداشت و چون طاووسی مست در بین مردان به وعظ و خطابه گفتن پرداخت طاهره علاوه بر زیبایی از هوشی سرشار برخودار بود و به علوم زمان مرسوم خود بسیار مسلط بود و حتی در بحث و تفیسر از مردان هم پیشتاز تر بود نظیر طاهره در کشورهای خاورمیانه بسیار بوده اند بسیاری آنان در سکوت و فراموشی زندگی کرده اند و بسیاری دیگر بار ها گرانبهایی از خود بیادگار گذاشته اند. طاهره که شهرت عشق دلداگی او به مردم و یا خدا بالا گرفته بود برای نبرد به شمال ایران میرفت که توسط مزدوران شاه سرکش و عقب مانده زن باره دستگیر شد و چون نخواست که با شاه منحوس ازدواج کند و دست رد به سینه شاه شهوتران زد به فرمان او خفه شد و بدنش را هنگامیکه هنوز جان داشت در چاهی فرو افکندند باری دیوار ظلم و فساد بلندای زیادی دارد ولی شیرزنان و شیرمردان آن دیوار را همچون دیوار برلین خراب خواهند کرد. زنان ایران که در زنجیر استعمار واستحمار بین المللی پای به پای مردان هم زجر و ستم کشیده اند میروند تا دوران باشکوهی از زندگی خود را که آزادی و برابری است با مردان و همه دنیا است شروع کنند. با امیدواری که رستاخیز خاورمیانه سلاخی نشود و به دست ابرقدرتان از راه اصلی منحرف نگردد و باز آنان مهره های دست چیده خود را که حاصل اتحاد سرخ سیاه و فتنه فساد است دوباره رو نکنند. امپریالیست غارتگر و دیوانه گان دست آموزش و کمونیست منحرف شده غارتگران دولتی و دیوانه گان کوردلشان همراه با مذهبیون دزد فاسد و متظاهر و دروغگو همه یک اتحاد نامیمون و نامقدس در دست های نگین خود دارند که همه دینها و مکتبها را تنها بهانه کرده اند تا غارتگری کنند وگرنه نه به مکتب های خود عقیده دارند و نه به دینهایی که آنها را مثلا ترویج میکنند آنان شیادان و حقه بازانی هستند که لباسهای جورواجور برتن میکنند تا غارت و جنایت انجام دهند و تفرقه فساد و ظلم برپا بدارند؟

  • Sahameddin Ghiassi

    دزدان و جنایتکاران بر اریکه های قدرت وسو استفاده از حربه های تفرقه اندازی اګر شما به مطالب روزنامه ها بسنده بکنید می بینید که تقریبا همه از یک موضوع می نالند و آن تمامیت خواهی ها و تفرقه افکنی ها سرقت های ثروت های ملی مردم و ظلم فساد رشوه خواری دزدی و و جنایت هاست در یک طرف قضیه دزدان مسلح قانونی و یا غیر قانونی ظالمان دیکتاتورها آدمکهای مسخ شده تمامیت خواهان و ستمګران صف بسته اند و در طرف دیګر مردم خواهان آزادی برابری و صلح صفا برنامه ریزی وسیع استعمار و استحمار بین المللی هم سازهایی به دست مردم ساده داده است که در آن بدمند و بهانه به دست دیګران بدهند تا همچنان ظلم و خشونت بیداد کند. حسادت کلاهبرداری فساد و خودخواهی و غرورهای الکی همه آتش بیار این معرکه هستند تفرقه بین زن مرد ترک و فارس لر و اصفهانی عرب و عجم شیعه و سنی بلوچ غیر بلوچ بهایی مسلمان اقلیت ها و اکثریت ها شیرازی و رشتی و… همه ساخته پرداخته سیستمی است که با تفرقه اندازی براحتی به همه دهنه میزنند و سواری میګیرند و ګروهی هم برای مقام و ریاست و … به این تفرقه ها می دمند به امید اینکه از کشوری بزرګ کشورهای کوچک بسازند .

    و خودشان سردمدار رهبر و رییس جمهور آن کشورهای تازه خلق شده بشوند زیرا آنان تنها ریاست و رهبری میخواهند و به کمتر از آن هم قانع نیستند کشور آذربایجان جنوبی ریاست جمهوری در پی خواهد داشت کشور تبریز هم یک رییس جمهور میخواهد. کشور لرستان و کشور بلوچستان هم رهبر میخواهد آنان در تلاش این هستند که با تفرقه و تجزبه یک سری کشورهای کوچکتر بسازند که طمعه های آسان تری برای امپریالیست غارتګر کمونیست فاسد مذهبیون شیاد و میلیون قلابی باشند. و کشورهای ابر قدرت هم که طالب غارتهای بیشتری هستند مسلم است که از این برادر کشی ها و از این تفرقه افکنی ها حمایت میکنند زیرا منافع آنان بهتر حفظ میشود. نداشتن رهبران عاقل و دلسور در خاورمیانه بجز تعدادی انګشت شمار کشورهای ما را بسوی سراشیبی وابستګی های بیشتر رهبری میکند رهبرانی که یا بسیار خودخواه و فاسد هستند و تنها فکر دزدی و غارت میباشند و یا آنقدر ابله و خام میباشند که چشم بسته در خط دشمن غارتګر حرکت میکنند . یکی از حربه های برنده آن همان دین و خرافات جهل نادانی و تفرقه و کشت کشتار است که همه کشورهای مارا به بازندګی خواهد کشانید. تفاوتهای ما مردم خاورمیانه بمراتب کمتر از تفاوتهای مردم ولایات متحده آمریکا هست آنها متحد هستند و ما متفرق زبانهای ما و رسم رسوم ما بهم بمراتب نزدیک تر است تا نژادها و زبانهای مردم آنجا. آنان با آزادی درکنار هم زندګی میکنند و ما در دیکتاتوری و تفرقه زندګی میکنیم . دیوانه زنجیری را همچون جناب سرهنګ قذافی بما تحمیل میکنند تا تنها از او مجیز بګوییم و بعد از چهل سال اندی حکومت باز هم میخواهد سرکار بماند و جایش را به دیګر ندهد دزدی و فساد مالی اینګونه رهبران هم که اکنون رو شده است آنان در لباس قهرمانان ملی مذهبی جلو میآیند وبعد از اینکه سوار خر مراد شدند به غارت و دزدی و سفت کردن پایه های حکومتی خود میپردازند .

    متاسفانه مردم ما هم بایست چوب سادګی خود را بخورند یا برای لقمه نانی آدمکهای آنان شوند و بر سر سایر هم میهنان خود مسلسل بګیرند و آنان را بخاک خون بکشانند ما نیز باید چوب کم سوادی و بیسوادی خود را بخوریم و جوانان ما رو در روی هم به برادر کشی بپردازند و آنانی که برای ریاست جمهوری و رهبری دلشان لک زده است مردم را تحریک به تفرقه بکنند باشد که از یک کشور چندین کشور مصنوعی بسازند و رهبران بلا منازع آن کشورهای میکروسکپی بشوند و نمانیده به سازمان ملل بفرستند و یا مناسبی نظیر وزیر و وکیل و سفیر و… برای فک فامیل خود دست پا کنند. آنان بدون شعور سیاسی میخواهند جوانان مثلا رشتی را تحریک کنند که تا کشور رشتستان را بنا کنند؟ مردان و زنان مغروری که بدون داشتن سواد و علم سیاسی تنها به خودخواهی شش کلاس سواد خود خودرا برای ریاست جمهوریهای کشورهایی که میخواهند تاسیس کنند مثلا آماده کرده اند. مثل ما مثل یک خانواده ای است که باهم اختلاف دارند و عوض حل اختلاف با هم دست به دامان دوستان و همسایه ګان خود زده اند م ومسلم است که آنان تنها برای منافع خود و از هم پاشاندن خانواده دست بکار خواهند شد تا بین زن شوهر مادر فرزند پدر و دختر را شکرآب کنند و به نفع خودشان از آب ګل آلوده شده ماهی های درشت بګیرند. آنان با سوسه آمدن و خبرچینی و دودوزه بازی کردن و باصطلاح جاسوس دو طرفه بودن آتش بیار معرکه خواهند بود و بعد از از هم پاشیدګی خانواده و آوارګی مردمان آن خانواده این آنان هستند که به غارت میپردازند ناصر به عنوان بهایی از کار اخراج شد همسرش با او اختلاف پیدا کرد زیرا به ناصر پنجاه ساله براحتی کاری جدید نمی دادند همسر بنای بد رفتاری را ګداشت ناصر به خواهرش نامه نوشت و از او تقاضای کمک کرد که چه کند خواهر نوشت که هرچه پول نقد و پس انداز داری برای من بفرست و خودت هم به اینجا بیا در کشور امکانات برایت همه نوع کاری هست. ناصر سرمایه اش را که غارت نشده بود برای خواهر فرستاد. دوستان مسلمان وی که از اخراج او آګاه شده بودند به سراغش آمدند و در لباس دلسوزی ګفتند که میتوانند به او کمک کنند از او هرچه توانستند ګرفتند و بعد هم اورا حواله دادګستری دادند بعد از سالها دوندګی در دادګستری ناصر توانست مثلا اصل پولهای غارت شده را پس بګیرد که با توجه به تورم بی امان عملا او بازنده و غارتګران برنده اصلی بودند ناصر که هیچ چاره ای نداشت به آمریکا رفت شوهر خواهر که امیدوار بود ناصر به عنوان بهایی در تهران اعدام شود ګفت اګر به خانه آنان نزدیک شود پلیس آمریک را به کمک می طلبد تا اورا با دست بند به زندان ببرند. و خواهرش ګفت میخواستی ندی میخواستی عاقل باشی و پولهایت را نزد خودت نګه داری خواهر بهایی و شوهر خواهی بهایی هم مثل دوستان مسلمان اورا غارت کردند.

    این مثال برای ذکر مصیبت نیست بلکه برای این است که بدانیم کشورهای دیګر هم همچون همسایه ګان و فامیل صف کشیده اند تا از مشګلات دیګران به نفع خودشان سو استفاده بکنند. پسر خاله بهایی ناصر این بار جلو آمدو همراه زنش با دلسوزی بسیار مثلا زیر پربال ناصر را ګرفتند وبالاخره در آخر آنان هم به جمعیت غارتګران پیوستند نتیجه این است که متاسفانه مردم مترصد اند که از اوضاع به نفع خودشان سو استفاده کنند و سیستم تربیتی در خاور میانه هم به فردګرایی متمایل است و تربیت اجتماعی بسیار ضعیف است و ما براحتی منافع شخصی و آنی خود را به منافع دراز مدت و ملی ترجیح میدهیم خود خواهی ها وغرورهای ما هم آنچنان است که یک مردی که تنها شش کلاس سواد دارد رو در روی یک استاد دانشګاه میایستد و میګوید که من با سوادم و می فهمم و تو نمی فهمی؟ ګویا که آن استاد باید مشګل عقب افتادګی داشته باشد. با این روشها ما بازیچه دست ابر قدرتها خواهیم بود و این آنان هستند که برای ما تعین تکلیف و راه میکنند و با تبلیغات کوبنده خودشان مارا سردرګم میکنند در صورتیکه راه بسیار روشن است ما احتیاج به آزادی برابری کار دانش و هم بستګی و اتحاد داریم یعنی هم آن چیزی که در غرب تا اندازه بیشتری وجود دارد؟ اما برای خودشان و نه برای مهمانان ناخوانده ای نظیر ما؟

    آیا واقعا قدرتهای بزرگ پشت پرده و سهامداران بزرگ شرکتهای غول بیمه و اسلحه و یا مواد مخدر میخواهند که خاورمیانه رو به دمکراسی پیش برود؟ آنان که سالهای عملا از دیکتاتورهای دست چین و دست آموز خود حمایت میکردند آیا واقعا حاضرند که اریکه قدرتهای دنیای سوم وخاور میانه را به خود مردم بسپارند در آنصورت کی مواد منفجره و مواد مخدر و … آنان را میخرد و کی به آنان نفت ارزان میفروشد؟ آیا واقعا آنان خواهان برچیده شدن کسانی نظیر جناب سرهنگ قذافی هستند؟ و یا بازی میدهند و جنگ زرگری راه انداخته اند؟ آنان دزدان و غارتگرانی مثل مبارک و یا صدام و قذافی را نمی خواهند پس کی را میخواهند؟ طاهره زن قهرمان سنت شکن زمان خویشاو حجاب از چهره برداشت و چون طاووسی مست در بین مردان به وعظ و خطابه گفتن پرداخت طاهره علاوه بر زیبایی از هوشی سرشار برخودار بود و به علوم زمان مرسوم خود بسیار مسلط بود و حتی در بحث و تفیسر از مردان هم پیشتاز تر بود نظیر طاهره در کشورهای خاورمیانه بسیار بوده اند بسیاری آنان در سکوت و فراموشی زندگی کرده اند و بسیاری دیگر بار ها گرانبهایی از خود بیادگار گذاشته اند. طاهره که شهرت عشق دلداگی او به مردم و یا خدا بالا گرفته بود برای نبرد به شمال ایران میرفت که توسط مزدوران شاه سرکش و عقب مانده زن باره دستگیر شد و چون نخواست که با شاه منحوس ازدواج کند و دست رد به سینه شاه شهوتران زد به فرمان او خفه شد و بدنش را هنگامیکه هنوز جان داشت در چاهی فرو افکندند باری دیوار ظلم و فساد بلندای زیادی دارد ولی شیرزنان و شیرمردان آن دیوار را همچون دیوار برلین خراب خواهند کرد. زنان ایران که در زنجیر استعمار واستحمار بین المللی پای به پای مردان هم زجر و ستم کشیده اند میروند تا دوران باشکوهی از زندگی خود را که آزادی و برابری است با مردان و همه دنیا است شروع کنند. با امیدواری که رستاخیز خاورمیانه سلاخی نشود و به دست ابرقدرتان از راه اصلی منحرف نگردد و باز آنان مهره های دست چیده خود را که حاصل اتحاد سرخ سیاه و فتنه فساد است دوباره رو نکنند. امپریالیست غارتگر و دیوانه گان دست آموزش و کمونیست منحرف شده غارتگران دولتی و دیوانه گان کوردلشان همراه با مذهبیون دزد فاسد و متظاهر و دروغگو همه یک اتحاد نامیمون و نامقدس در دست های نگین خود دارند که همه دینها و مکتبها را تنها بهانه کرده اند تا غارتگری کنند وگرنه نه به مکتب های خود عقیده دارند و نه به دینهایی که آنها را مثلا ترویج میکنند آنان شیادان و حقه بازانی هستند که لباسهای جورواجور برتن میکنند تا غارت و جنایت انجام دهند و تفرقه فساد و ظلم برپا بدارند؟

  • Sahameddin Ghiassi

    دزدان و جنایتکاران بر اریکه های قدرت وسو استفاده از حربه های تفرقه اندازی اګر شما به مطالب روزنامه ها بسنده بکنید می بینید که تقریبا همه از یک موضوع می نالند و آن تمامیت خواهی ها و تفرقه افکنی ها سرقت های ثروت های ملی مردم و ظلم فساد رشوه خواری دزدی و و جنایت هاست در یک طرف قضیه دزدان مسلح قانونی و یا غیر قانونی ظالمان دیکتاتورها آدمکهای مسخ شده تمامیت خواهان و ستمګران صف بسته اند و در طرف دیګر مردم خواهان آزادی برابری و صلح صفا برنامه ریزی وسیع استعمار و استحمار بین المللی هم سازهایی به دست مردم ساده داده است که در آن بدمند و بهانه به دست دیګران بدهند تا همچنان ظلم و خشونت بیداد کند. حسادت کلاهبرداری فساد و خودخواهی و غرورهای الکی همه آتش بیار این معرکه هستند تفرقه بین زن مرد ترک و فارس لر و اصفهانی عرب و عجم شیعه و سنی بلوچ غیر بلوچ بهایی مسلمان اقلیت ها و اکثریت ها شیرازی و رشتی و… همه ساخته پرداخته سیستمی است که با تفرقه اندازی براحتی به همه دهنه میزنند و سواری میګیرند و ګروهی هم برای مقام و ریاست و … به این تفرقه ها می دمند به امید اینکه از کشوری بزرګ کشورهای کوچک بسازند .

    و خودشان سردمدار رهبر و رییس جمهور آن کشورهای تازه خلق شده بشوند زیرا آنان تنها ریاست و رهبری میخواهند و به کمتر از آن هم قانع نیستند کشور آذربایجان جنوبی ریاست جمهوری در پی خواهد داشت کشور تبریز هم یک رییس جمهور میخواهد. کشور لرستان و کشور بلوچستان هم رهبر میخواهد آنان در تلاش این هستند که با تفرقه و تجزبه یک سری کشورهای کوچکتر بسازند که طمعه های آسان تری برای امپریالیست غارتګر کمونیست فاسد مذهبیون شیاد و میلیون قلابی باشند. و کشورهای ابر قدرت هم که طالب غارتهای بیشتری هستند مسلم است که از این برادر کشی ها و از این تفرقه افکنی ها حمایت میکنند زیرا منافع آنان بهتر حفظ میشود. نداشتن رهبران عاقل و دلسور در خاورمیانه بجز تعدادی انګشت شمار کشورهای ما را بسوی سراشیبی وابستګی های بیشتر رهبری میکند رهبرانی که یا بسیار خودخواه و فاسد هستند و تنها فکر دزدی و غارت میباشند و یا آنقدر ابله و خام میباشند که چشم بسته در خط دشمن غارتګر حرکت میکنند . یکی از حربه های برنده آن همان دین و خرافات جهل نادانی و تفرقه و کشت کشتار است که همه کشورهای مارا به بازندګی خواهد کشانید. تفاوتهای ما مردم خاورمیانه بمراتب کمتر از تفاوتهای مردم ولایات متحده آمریکا هست آنها متحد هستند و ما متفرق زبانهای ما و رسم رسوم ما بهم بمراتب نزدیک تر است تا نژادها و زبانهای مردم آنجا. آنان با آزادی درکنار هم زندګی میکنند و ما در دیکتاتوری و تفرقه زندګی میکنیم . دیوانه زنجیری را همچون جناب سرهنګ قذافی بما تحمیل میکنند تا تنها از او مجیز بګوییم و بعد از چهل سال اندی حکومت باز هم میخواهد سرکار بماند و جایش را به دیګر ندهد دزدی و فساد مالی اینګونه رهبران هم که اکنون رو شده است آنان در لباس قهرمانان ملی مذهبی جلو میآیند وبعد از اینکه سوار خر مراد شدند به غارت و دزدی و سفت کردن پایه های حکومتی خود میپردازند .

    متاسفانه مردم ما هم بایست چوب سادګی خود را بخورند یا برای لقمه نانی آدمکهای آنان شوند و بر سر سایر هم میهنان خود مسلسل بګیرند و آنان را بخاک خون بکشانند ما نیز باید چوب کم سوادی و بیسوادی خود را بخوریم و جوانان ما رو در روی هم به برادر کشی بپردازند و آنانی که برای ریاست جمهوری و رهبری دلشان لک زده است مردم را تحریک به تفرقه بکنند باشد که از یک کشور چندین کشور مصنوعی بسازند و رهبران بلا منازع آن کشورهای میکروسکپی بشوند و نمانیده به سازمان ملل بفرستند و یا مناسبی نظیر وزیر و وکیل و سفیر و… برای فک فامیل خود دست پا کنند. آنان بدون شعور سیاسی میخواهند جوانان مثلا رشتی را تحریک کنند که تا کشور رشتستان را بنا کنند؟ مردان و زنان مغروری که بدون داشتن سواد و علم سیاسی تنها به خودخواهی شش کلاس سواد خود خودرا برای ریاست جمهوریهای کشورهایی که میخواهند تاسیس کنند مثلا آماده کرده اند. مثل ما مثل یک خانواده ای است که باهم اختلاف دارند و عوض حل اختلاف با هم دست به دامان دوستان و همسایه ګان خود زده اند م ومسلم است که آنان تنها برای منافع خود و از هم پاشاندن خانواده دست بکار خواهند شد تا بین زن شوهر مادر فرزند پدر و دختر را شکرآب کنند و به نفع خودشان از آب ګل آلوده شده ماهی های درشت بګیرند. آنان با سوسه آمدن و خبرچینی و دودوزه بازی کردن و باصطلاح جاسوس دو طرفه بودن آتش بیار معرکه خواهند بود و بعد از از هم پاشیدګی خانواده و آوارګی مردمان آن خانواده این آنان هستند که به غارت میپردازند ناصر به عنوان بهایی از کار اخراج شد همسرش با او اختلاف پیدا کرد زیرا به ناصر پنجاه ساله براحتی کاری جدید نمی دادند همسر بنای بد رفتاری را ګداشت ناصر به خواهرش نامه نوشت و از او تقاضای کمک کرد که چه کند خواهر نوشت که هرچه پول نقد و پس انداز داری برای من بفرست و خودت هم به اینجا بیا در کشور امکانات برایت همه نوع کاری هست. ناصر سرمایه اش را که غارت نشده بود برای خواهر فرستاد. دوستان مسلمان وی که از اخراج او آګاه شده بودند به سراغش آمدند و در لباس دلسوزی ګفتند که میتوانند به او کمک کنند از او هرچه توانستند ګرفتند و بعد هم اورا حواله دادګستری دادند بعد از سالها دوندګی در دادګستری ناصر توانست مثلا اصل پولهای غارت شده را پس بګیرد که با توجه به تورم بی امان عملا او بازنده و غارتګران برنده اصلی بودند ناصر که هیچ چاره ای نداشت به آمریکا رفت شوهر خواهر که امیدوار بود ناصر به عنوان بهایی در تهران اعدام شود ګفت اګر به خانه آنان نزدیک شود پلیس آمریک را به کمک می طلبد تا اورا با دست بند به زندان ببرند. و خواهرش ګفت میخواستی ندی میخواستی عاقل باشی و پولهایت را نزد خودت نګه داری خواهر بهایی و شوهر خواهی بهایی هم مثل دوستان مسلمان اورا غارت کردند.

    این مثال برای ذکر مصیبت نیست بلکه برای این است که بدانیم کشورهای دیګر هم همچون همسایه ګان و فامیل صف کشیده اند تا از مشګلات دیګران به نفع خودشان سو استفاده بکنند. پسر خاله بهایی ناصر این بار جلو آمدو همراه زنش با دلسوزی بسیار مثلا زیر پربال ناصر را ګرفتند وبالاخره در آخر آنان هم به جمعیت غارتګران پیوستند نتیجه این است که متاسفانه مردم مترصد اند که از اوضاع به نفع خودشان سو استفاده کنند و سیستم تربیتی در خاور میانه هم به فردګرایی متمایل است و تربیت اجتماعی بسیار ضعیف است و ما براحتی منافع شخصی و آنی خود را به منافع دراز مدت و ملی ترجیح میدهیم خود خواهی ها وغرورهای ما هم آنچنان است که یک مردی که تنها شش کلاس سواد دارد رو در روی یک استاد دانشګاه میایستد و میګوید که من با سوادم و می فهمم و تو نمی فهمی؟ ګویا که آن استاد باید مشګل عقب افتادګی داشته باشد. با این روشها ما بازیچه دست ابر قدرتها خواهیم بود و این آنان هستند که برای ما تعین تکلیف و راه میکنند و با تبلیغات کوبنده خودشان مارا سردرګم میکنند در صورتیکه راه بسیار روشن است ما احتیاج به آزادی برابری کار دانش و هم بستګی و اتحاد داریم یعنی هم آن چیزی که در غرب تا اندازه بیشتری وجود دارد؟ اما برای خودشان و نه برای مهمانان ناخوانده ای نظیر ما؟

    آیا واقعا قدرتهای بزرگ پشت پرده و سهامداران بزرگ شرکتهای غول بیمه و اسلحه و یا مواد مخدر میخواهند که خاورمیانه رو به دمکراسی پیش برود؟ آنان که سالهای عملا از دیکتاتورهای دست چین و دست آموز خود حمایت میکردند آیا واقعا حاضرند که اریکه قدرتهای دنیای سوم وخاور میانه را به خود مردم بسپارند در آنصورت کی مواد منفجره و مواد مخدر و … آنان را میخرد و کی به آنان نفت ارزان میفروشد؟ آیا واقعا آنان خواهان برچیده شدن کسانی نظیر جناب سرهنگ قذافی هستند؟ و یا بازی میدهند و جنگ زرگری راه انداخته اند؟ آنان دزدان و غارتگرانی مثل مبارک و یا صدام و قذافی را نمی خواهند پس کی را میخواهند؟ طاهره زن قهرمان سنت شکن زمان خویشاو حجاب از چهره برداشت و چون طاووسی مست در بین مردان به وعظ و خطابه گفتن پرداخت طاهره علاوه بر زیبایی از هوشی سرشار برخودار بود و به علوم زمان مرسوم خود بسیار مسلط بود و حتی در بحث و تفیسر از مردان هم پیشتاز تر بود نظیر طاهره در کشورهای خاورمیانه بسیار بوده اند بسیاری آنان در سکوت و فراموشی زندگی کرده اند و بسیاری دیگر بار ها گرانبهایی از خود بیادگار گذاشته اند. طاهره که شهرت عشق دلداگی او به مردم و یا خدا بالا گرفته بود برای نبرد به شمال ایران میرفت که توسط مزدوران شاه سرکش و عقب مانده زن باره دستگیر شد و چون نخواست که با شاه منحوس ازدواج کند و دست رد به سینه شاه شهوتران زد به فرمان او خفه شد و بدنش را هنگامیکه هنوز جان داشت در چاهی فرو افکندند باری دیوار ظلم و فساد بلندای زیادی دارد ولی شیرزنان و شیرمردان آن دیوار را همچون دیوار برلین خراب خواهند کرد. زنان ایران که در زنجیر استعمار واستحمار بین المللی پای به پای مردان هم زجر و ستم کشیده اند میروند تا دوران باشکوهی از زندگی خود را که آزادی و برابری است با مردان و همه دنیا است شروع کنند. با امیدواری که رستاخیز خاورمیانه سلاخی نشود و به دست ابرقدرتان از راه اصلی منحرف نگردد و باز آنان مهره های دست چیده خود را که حاصل اتحاد سرخ سیاه و فتنه فساد است دوباره رو نکنند. امپریالیست غارتگر و دیوانه گان دست آموزش و کمونیست منحرف شده غارتگران دولتی و دیوانه گان کوردلشان همراه با مذهبیون دزد فاسد و متظاهر و دروغگو همه یک اتحاد نامیمون و نامقدس در دست های نگین خود دارند که همه دینها و مکتبها را تنها بهانه کرده اند تا غارتگری کنند وگرنه نه به مکتب های خود عقیده دارند و نه به دینهایی که آنها را مثلا ترویج میکنند آنان شیادان و حقه بازانی هستند که لباسهای جورواجور برتن میکنند تا غارت و جنایت انجام دهند و تفرقه فساد و ظلم برپا بدارند؟

  • Ali

    همان حرفهای رژیم ضد بشری را تکرار میکنید اما ماسک ضدیت با آخوندها را موقتا بر چهره دارید.مرگ بر خامنه ای لعنت بر خمینی و

  • Ali

    مسلما منظورتان از سربازان ایرانی همان مزدوران پاسدار هستند که حالا به طرفداری آنها میپردازید. همانهاییکه عاملین شکنجه واعدام وسنگسار در رژیم ولایت هستند.

    • ناشناس

      احمق این سربازان ایرانی نبودند الان باید چیز صدام رو لیس می زدی بسیجی واقعی همت بود و باکری حساب اون بزرگمردا از این مفت خورا جداست تو و این مزاحمین خلق مایه ی ننگ ایرانیان هستید.

  • یکی از گروه های شیعه اسلامی که ۲۳ سال دوران پیامبری محمد و چهار سال حکومت علی را، تنها دوران اسلام ناب و راستین قرآنی و محمدی دانسته و جانشینی خلفای سنی” ابوبکر، عمر، عثمان” را پذیرا نیست و” باطل “می داند، سازمان تروسیستی مجاهدین خلق رجوی است.

  • سوره بقره یکی از آیات قرآنی محمد تازی است که در آن به روشنی و آسانی شیوه و چگونگی رفتار و کردار و فرهنگ زندگی جاهلیت اعراب، ولی بنام آداب اسلامی و حکم الهی دیده میشود. الله در سوره بقره بر مردان مسلمان همخوابگی با زنان خود را در ماه رمضان حرام و گناه میداند. ولی چون عربان دستور محمد را نمی پذیرند، الله محمد از گفته خود پشیمان می گردد و دستور داده شده را پس میگیرد و میگوید : ما قبلا نزدیکی و همخوابگی شما را با زنان خودتان در شبهای ماه رمضان حرام کرده بودیم ولی چون در این راه نافرمانی کرده اید و گناهکار شدید ما از گناهان شما در میگذریم و حکم خود را پس میگیریم و از این پس همخوابگی با زنانتان را در شبهای ماه روزه حلال میکنیم، ولی حدود خود را نگه دارید و در مسجد هنگام دعا کردن با زن خود مجامعت ( نزدیکی ) نکنید. * سوره بقره آیه ۱۸۷ * !!!! ،،،،، باری، امید است بدرستی اندیشه کنیم که با گذشت ۱۴۰۰ سال دروغ و فریب و نیرنگ محمدی و الهی و قرآنی و اسلامی، من و تو و ما و شما در اندر خم کدامین کوچه نادانی پس مانده ایم ؟؟؟ ( بابک پرسا )