خانم بختیاری، آیا بازی درفیلم تبلیغاتی رژیم و به سخره گرفتن جوانان خیانت به کشور نیست؟ ۳۶

پس از اینکه چند تن از عوامل و بازیگران فیلم اخراجی ها (سه) بابت حضورشان در این فیلم از مردم عذرخواهی کردند، بهنوش بختیاری در طی یک مصاحبه اعلام کرد که به هیچ وجه از حضورش در فیلم اخراجی ها ناراحت نیست و از مردم عذرخواهی نخواهد کرد چرا که در هنگام پذیرش نقشش در فیلم از عقل سلیم برخوردار بوده و با منطق و اندیشه فیلمنامه را قبول کرده است.

بهنوش بختیاری در حال به سخره کشیدن جنبش سبز و بانوی محترم خانم زهرا رهنورد همسر آقای موسوی که هم اکنون نیز در حصر خانگی به سر می برند. باید از خانوم پر مدعا و به اصلاح بازیگر پرسید که آیا این مردم دوستی شما را نشان می دهد که یکی از اشخاص مورد احترام جنبش سبز را مسخره می کنید؟.

بهنوش بختیاری در حال به سخره کشیدن جنبش سبز و خانم زهرا رهنورد همسر آقای موسوی که هم اکنون نیز در حصر خانگی به سر می برند. باید از خانوم پر مدعا و به اصلاح بازیگر پرسید که آیا این مردم دوستی شما را نشان می دهد که یکی از اشخاص مورد احترام جنبش سبز را مسخره می کنید؟.

باید به ایشان گفت که سرکار خانم بهنوش بختیاری، بازیگر و هنرمند و شاعر و نویسنده و آوازه خوان، بدون پشتیبانی و حمایت مردم هیچ و نابود است. برای یک هنرمند واقعی تنها مردم و اندیشه های آنان مهم است و او برای مردم کار می کند و می خواند و می نویسد و تکیه گاهش مردم هستند و بس.
اگر یک هنرمند بتواند مردم را تا پایان عمر هنری اش، در کنار خود داشته باشد، او در یاد و خاطره مردم ایران جاودانه خواهد شد و همواره نامش به نیکی خواهد رفت.

اگر بازیگری چون شما که هنرتان بازی در فیلم های سخیف سینمای ایران است که ضربه ای مهلک به صنعت سینما و هنر بازیگری و نقش آفرینی می زنند، مردم را نیز در کنارش نداشته باشد تنها شغلی که برایش باقی می ماند پوشیدن لباس عربی است و رقصیدن در دربار آغا.
همواره راه بازگشت به آغوش مردم باز است ولی شما خودتان پل های پشت سرتان را خراب کردید و دیگر انتظار بخشش از مردم نداشته باشید. اگر شما نیز همچون دیگر دوستان و هم بازیانتان از مردم عذرخواهی می کردید علاوه بر نشان دادن شعور و بزرگ منشی تان جای در قلب مردم باز می کردید ولی اکنون با این سخن های گزاف به جز اینکه نشان دادید نه بزرگ منشی را دارید و نه خصلت دیگر را، با دست خودتان گور هنری تان را نیز کندید.

نگارنده در حیرت است که چرا بازیگران و هنرمندان ایران زمین، از تجربه علی رضا افتخاری که با یک گام اشتباه، گذشته و حال و آینده هنری و اجتماعی خودش را در میان همه ایرانیان تیره و تار کرد درس نمی گیرند؟.  اکنون علی رضا افتخاری کجاست؟،  مگر یادتان رفته که ایشان با برنامه بیست و سی تماس گرفته بود و گریه می کرد که دیگر حتی بقال سر کوچه نیز به او چیزی نمی فروشد؟. خانم بختیاری شما نیز آینده ای بهتر از ایشان نخواهید داشت.

علی رضا افتخاری با در آغوش کشیدن احمدی نژاد خونخوار، احترام و جایگاه خود را در نزد همه ایرانیان راستین نابود کرد و تا دنیا دنیاست نامش همواره با خفت و خاری یاد خواهد شد. خانم بختیاری نیز به سرنوشتی مشابه دچار می شوند.

علی رضا افتخاری با در آغوش کشیدن احمدی نژاد خونخوار، احترام و جایگاه خود را در نزد همه ایرانیان راستین نابود کرد و تا دنیا دنیاست نامش همواره با خفت و خاری یاد خواهد شد. خانم بختیاری نیز به سرنوشتی مشابه دچار می شوند.

متاسفانه فرهنگ الگو سازی و مردم داری را از یاد مردم برده اند چرا که اگر هنرمند درک و فهم داشته باشد، شخصی همانند استاد محمدرضا شجریان را الگوی هنری خود قرار داده و در می یابد که باید در هر شرایطی کنار مردم و نه در مقابل ایشان و شانه به شانه ستمکار و جنایتکار ایستاد.

خانم بختیاری، نگارنده یقین دارد که شما حتی قبل از بازی در آن فیلم موهوم نیز از ماهیت و شخصیت کارگردان فیلم آگاه بودید و می دانستید که ایشان همان مسعود چماقداری است که سینما آتش می زد و دانشجویان را از پنجره خوابگاه پایین می انداخت و کتک شان می زد، شما کار کردن کنار چنین جنایتکاری را، مردم داری و احترام به مردم می پندارید؟.

در قسمتی از مصاحبه، خانم بختیاری گفته است که همیشه علاقه داشته که در یک نقش سیاسی بازی کند و اخراجی ها این موقعیت را برای او خلق کرده است. باید از ایشان پرسید که سرکار خانوم بازیگر، شما به سخره کشیدن جنبش آزادی خواهی جوانان ایران زمین و لجن مال کردن کسانی که برای آن جنبش از جان و زندگی های شان مایه گذاشتند را کاری سیاسی می دانید و به آن افتخار هم می کنید؟.

متاسفانه شما نه سواد و درک درستی از هنرمند سیاسی داشته و دارید، شما حتّی نمی دانید که اخراجی ها کاری سیاسی نبود و بلکه کاری ضد فرهنگ و اجتماع و فقط وفقط برای لجن مال کردن آزادی خواهان و پایمال کردن خون کشته شدگان راه آزادی بود و بس.
خانم بهنوش بختیاری، در پایان نگارنده برای جامعه ای که شما و امثال شما را هنرمند بنامد و به گفته خودتان فقط به خاطر اسم شما که روی پوستر تبلیغاتی فیلم نوشته شده است راهی سینما شود، تاسف خورده و آرزو دارد که روزی برسد که مردم ایران به سطحی از درک و شعور برسند که بتوانند فرق بین هنرمند و چماقدار و خائن و مردم دوست را تشخیص داده و با تکیه بر شعور دنباله رو کسی باشند و نه با حس و شور!.

با مشاهده این عکس در می یابیم که یک هنرمند مردمی فروتن راستین چگونه است، استاد شجریان که محبوب دل های همه ایرانیان در سر تا سر جهان است در حال بوسه زدن بر دستان استاد جلیل شهناز، باید به پاس شرافت، وطن پرستی و انسان دوستی و مناعت طبع چنین انسان وارسته ای کلاه از سر برداشت.

با مشاهده این عکس در می یابیم که یک هنرمند مردمی فروتن راستین چگونه است، استاد شجریان که محبوب دل های همه ایرانیان در سر تا سر جهان است در حال بوسه زدن بر دستان استاد جلیل شهناز، باید به پاس شرافت، وطن پرستی و انسان دوستی و مناعت طبع چنین انسان وارسته ای کلاه از سر برداشت.

  • Pooryalahijan

    ما که نمیدونیم تو چه شرایطی بود بیچاره
    اگه تحت فشار نبود خیلی پسته

    • آقای شجریان تحت فشار نبود؟. دیگر هنرمندانی که چاخان نگفتند و چاپلوسی نکردند تحت فشار نبودند؟. هزاران زندانیان سیاسی که علناہً با رژیم جنایت کار درافتادند، تحت فسار نیستند؟. ین خانم که اقامت و احیاناً گذرنامه آمریکا را به یدک می کشد و شیرین بانو هم که برای ایران کاری نکرده، دست کم با این خانم دوستی دارد. این ها کافی نیست که نشان دهد این خانم هم مانند صدها ایرانی نمای خود فروش دیگر هم از توبره می خورند و هم از آخور؟….تا نوکری و سرسپردگی راهی نیست، ولی رسیدن به شرافت انسانی و مزدور نبودن راه ببسی دراز است. این خانم راه نزدیک و کوتاه را انتخاب کرده است.

      • Mohsen Lgvm

        باز دو.باره ۴ روز نبودیم زبون باز کردی.کیا خودفروشن.اونایی که موندن پای خوب و بد ایران یا اونا که رفتن اونور زیر پرچم دزدان معروف دنیا هی وطنم وطنم می کنند.

      • Mohsen Lgvm

        بازیگران جوگیر جلبک هم دیدیم. یکی یکی علاقشون رو به ایران با ترک خاکش نشون دادند.تا رفتند اونور سری خودشون رو لخت کردند و آبرو و حیا مردم ایران روبردند.این آخری خیلی اعصاب خورد کن بود. همزمان با بی حجاب شدن بازیگر ایرانی یک خبرنگار با حجاب امریکایی به استخدام رسانه امریکا درامد.واقعا خجالت آور نیست.

        • نسل سوخته

          آبروی ایرانی رو بی حجابان نمیبرند
          آبروی ایرانیرو بسیجیهایی میبرند که هموطنانشون رو به باد کتک میگیرند
          آخوندهایی آبرو میبرند که فرهنگ ایرانیرو نابود میکنند
          تروریستهایی آبرو میبرند که بنام ایران و ایرانی فتوای کشتن میدهند
          کسانی آبرو میبرند که اختلاس میکنند و سرمایه مملکت رو در جیب مبارکشون میزارند
          کسانی آبرو میبرند که بیمارانی رو که پول ندارند در خیابان رها میکنند
          کسانی آبرو میبرند که جوانان رو به اعتیاد میکشند
          کسانی آبرو میبرند که در زندانها به زندانیان تجاوز میکنند
          کسانی آبرو میبرند که فرهنگ خود را رها کرده دست به دامن فرهنگ تازیان شده اند
          کسانی ابرو میبرند که بنام دین و حکومتشون مردم ایران رو دار میزنند
          اگر ایرانی بودی ازین ها شرم میکردی
          نه کسی که روبنده و مقنعه تحمیلی از طرف حکومت رو از سر برمیداره.

  • Piyambakhtyar

    man ham be oun van yk bakhtyari  arz mikonam kwe dar har jamie ya ghomi ashghal kale ziyad hast in  khanom   ??? bakhtari in ham az in ashg ghal kalyeie past fetrat hast ke nan ra be nerkh roz mikhorda va k,,,r eslami dost dard pass nanag ba to bad az patiyarye kasif!

  • Bavid Nn4

    iهر جامعه ای لایق حکومتی است که دارد، ابتدا لیاقت خود را بالا ببریم

    • Rizbeen

      به یاد داشته باشیم که ما هفتاد میلیون دزد و دروغگو هستیم و این خانم نیز در دامان ما پرورده شده. هنرمندانی مانند شجریان چگونه ایرانی اصیلی هستند که نه تزویر میکنند نه خودفروشی؟ شجریان فرزند ناخلف ما است و این خانم فرزند حقیقی ۷۰ میلیون ریا کار.

      • ریزبین گرامی، این یک کلی گویی است. همه را نمی توان با یک چوب راند. میان همین هفتاد میلیون انسان های با شرف، بزرگوار و قابل ستایش بسیارند. ما همه روزه با آنان برخورد می کنیم. امثال این خانم تفاله های اجتماعند. فرصت طلبانی هستند که از هرموقعیتی استفاده می کنند. با سپاس از توجه شما، سهراب ارژنگ

        • Mohsen Lgvm

          پس اکثرا بد هستند و فقط چند نفر خوب هستند.یه بنده خدایی می گفت این ما هستیم که دیوانگان را احمق فرض می کنیم. آنها چیزهایی می فهمند که ما نمی فهمیم. آنها هم مارا دیوانه می پندارند.غصه نخور تو امین آباد خردنباخته زیاد داریم.البته جلبک نیستند. یه نخ سبز هم خودتون ببندید براشون.

      • Mohsen Lgvm

        عزیزم خودتو با مردم ایران غاطی نکن. شجریان را جو گرفت یه غلطی کرد مجبور شد تا آخرش بره. قهرمانانتون را درست انتخاب کنید. چمران.در امریکا نابغه بود.به ایران برگشت و برای ایران و اسلام جنگید و پشت به همه دنیا طلبی کرد.روحش شاد.
        آوینی.چقدر زیبا می نوشت.
        رستم شاهنامه.

    • Mohsen Lgvm

      خدا همه ماهارو دوست داره.چه بد چه خوب.گرچه لیاقتشو نداریم.
      مردم ایران ارزش هاشون رو فراموش کردند.ما به دنبال ماشین و آب جو و شراب و کاواره نبودیم.ما به دنبال ماهواره و سی دی … نبودیم. هدف ما چیز دیگری بود.
      نه.بعضی از مردم ایران لیاقت این حکومت رو ندارند.

  • akeh eynam makeh honarpeysast tore koda eyn jendaro kondeh nakoneyd
     

  • کبوتر

    این فاحشه به مردم فاحشه پرستی که فیلم های او را نگاه می کنند بازیگری می کند . اگر راست می گویید فیلم های این فاحشه هزاره را تحریم کنید

    • Mohsen Lgvm

      من از بازیگان صدا و سیما اکثرا بدم میاد. چون دارن مد گرایی و هرزگی رو با این فیلم بازی هاشون ترویج می کنند.بی احترامی به بزرگترها، تنبیه کودکان ( فقط برای خنده ) ،ظاهربینی و … . ولی تهمت زدن اون هم همچین تهمتی که شماها می زنید اصلا درست نیست. حتی اگر منظورتون چیز دیگریست.

  • mohajer

     به نظر من خیلی خوبه که تو شرایط سخت بشه آدمها شناخت ایشون هم نشون داد که نون رو به نرخ روز میخوره ولی باید بدونه که فردایی هم هست و انوموقع خیلی سخته برگشت به عقب و ندامت چون ملتی که سختی کشیدن دیگه بسادگی نمی بخشن

    • کاملاً حق با شماست. خوشحالم که مردم شرافتمند ایران، او را می شناسند

      • Mohsen Lgvm

        از اول تو جوبها بودی.دیگه خودتو پست تر نکن. راستی نماز خوندن رو تست کرد.جان من یه بار بخون.:‌)

    • Mohsen Lgvm

      دعا کن که فردا نباشی.دعا کن که خدایی نباشه.دعا کن که ظهور نباشه چون اونوقت .این جملتو یه بار به خودت بگو.

  • Nasepas

    حیف شد آقای سلحشور هم باید در این فیلم نقش آقا رو بازی می کردند یا اصلا شوهر بختیاری می شدند و اولین فیلم صحنه دار پس از انقلاب رو در اخراجی ها می دیدیم فکرش رو بکنید بهنوش تو بغل سلحشور !!!!!!!!!

    • Mohsen Lgvm

      فیلمامون صحنه زیاد دارن. یه بار عینک بزن ببین.عمرتو گذاشتی پای چرتو پرت گویی.

      • فیلمها درسته مقاله هم عالی است و رد خور ندارد. بهتر است شما عجله کنی تا بودجه ماهانه ات از بسیج وتا سفارت قطع نشود. پا بی سوادی و نا اگاهی پای برهنه پریدن داخل یک مقاله اجتماعی و سیاسی کار شما خردباختگان و مزدگیران است. ولی نوک قلم ما خیلی تیز است و ممکنه پاچه شما را پاره کنه. برو بگذار باد بیاد، خدا روزی ات را جای دیگر حواله کنه!

  • haaaaaa

    اخه زهرا رهنورد کی هست که اصلا بخوان مسخرش کنند:d

    • حق با شماست. ما فقط به عنوان یک انسان ایشان را مطرح کردیم. کهنباید به یک هم میهن توهین شود.

  • پانته آ

    این جنبش پینوکیو باز زد به توهم؟همش میخوان با دروغ کارشونو پیش ببرن واسه همینه که مردم اینجوری زدن توی دهنشون این جنبش لجنی رو.رضا رویگری اصلا حرفی از اخراجی ها نزده ومعذرت خواهیش به خاطربازی در فیلمهائیه که مردم نمیپسندن .حتما خبر دارید که اخراجی ها فروشش چقدر بوده برید فکر کنید مردم پسندیدن اخراجی ها رو یا نه؟

    • Mohsen Lgvm

      به سایت dualfa یه سری بزن

      • سایت شما برای ایرانیان وطن پرست و درست و حسابی به درد نمی خوره. بهتره آن را دریل لیون آب جوش حل کرده بخوری شاید کمی انسانیت پیداکنی و به خادمین مردم و کشور این طور بی ادبانه رفتار نکنی

    • Ggggg

      badbakht jodayie nader az simin beinolmellali shod,ekhrajia be koja resid?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Afasa1982

    khanoome Bakhtiari yek khodfroosh ast va rahy nadarad  joz inke ba in janevarani ke be madar va dokhtare khodeshan ham  zena mikonand edame bedahad. hala khanome bakhtiari behtan khoob pool midan ? Anighadr ke  khoone javanane in keshvar ra nadydideh begirid? az hala be fekre soorakh moosh bashid..fekr mi konam aghaye salahshoor shoma ra dideh bood va fekr kardeh bood hame khanoom hay honarpishe mesle shoma hastand.va an harf ra ke shayesteye shoma, khanome hedye tehrani va madare khodeshoon ast be khanom hay honarmand irany nesbat dadand.

  • Shakespear_malek

    سلام ..وقتتون بخیر..مطلب خوبی‌ بود و جوابتان هم دل خنک کننده..اما خدا وکیلی بهنوشِ بنده خدا چیکارس که قاطی بقیه سیبلش کردین؟..ایشون سال‌هاست که حکم یه خواهر بزرگتر رو برای من دارن..می شناسم..خودش و خانواده اهل ادبیاتش رو…اصلا دنیاش با امثال این فرج الله فرق می کنه..جریاناتی هست که از عقده گشائی برخی‌ به ظاهر اساتید سرچشمه می گیره..کاش امثال شما نویسنده که درایت در قلمتان پیداست آب به آسیابشان نریزید..اجازه بدین قولی‌ به شما بدم :اگر متر و معیار شما برای بد بودن بهنوش بازی در فیلم اون مردک ده ‌نمکی هست..مطمئن باشید ۸۰ در ۱۰۰ کستینگ کارهای اینچنینی اون بالا بالا‌ها بسته می‌شه و چاره‌ای جز حضور نیست مگر آدمهایی مثل شریفی نیا با اون پیشینه افتضاح که رسما یه عمامه کم دارن..نه اون بحثش جدا..با یک دنیا احترام:)..

  • lili

    پول چیز کثیفیه …………

    • R_mirsar

      بابا این فاحشه خانوم همونه که با شیث رضایی تو استخر لخت دستگیر شد  تو بهش پول بده  هر فاحشه گای واست میکنه

  • M_reza2332

    اعتقاد شخصی من اینه که ذات هنر انسان دنباله رو هنر رو جلا میده و از پلشتی ها دور میکنه. اگه شخصی که مردم اونو هنرمند میپندارن چنین خبط بزگی کنه باید به هنرش شک کرد. هنری که نتونه من رو به عنوان صاحب و خالق اثر متاثر کنه و راه خطاهای بزرگ رو براش مسدود نکنه و بی تاثیر تو زندگیش باشه فقط تکنیکه ، نه هنر.

  • M_reza2332

    محسن ال جی ، سعی کردم با سکوت و آرامش فقط نظراتتو بخونم اما مواجه شدم با بی ادبی که به استاد کردی.
    نمیتونم سکوت کنم که عین گناهه.
    بی شرمی هم حد و حساب داره. خجالت بکش که غلط رو تو کردی که بی ادب و درشت گویی.
    (یاد جمله ای از مهیار پارسی افتادم که میگفت:(( بزرگترین مشکل مردم ایران نفهمیدن و درک نکردن بزرگان و دانشمندانشونه)).
    لطفا هر وقت خواستی اسمی از استاد بیاری قبلش حتمن دهان مجیز خوانتو آب بکش که عین ثوابه.
    یادت یاشه که تو ادوار گذشته تاریخ هم بزرگان ادبیات و هنر و فرهنگ ایران مثل سعدی شیرازی و …به خاطر ظلم و جور بی اندازه حاکامان وقت ترک وطن کردن و دوره ای از عمرشونو خلاف میل باطنی تو غربت گذروندن.
    تاریخ ایران تو دل خودش مواجب بگیران و جیره خوران زیادی داره که نامداران بد نام هستن.
    این تو جواب اینی که گفتی:

    *
    اونایی که موندن پای خوب و بد ایران یا اونا که رفتن اونور زیر پرچم دزدان معروف دنیا هی وطنم وطنم می کنند.ادامه مطلب: خانم بختیاری، آیا بازی درفیلم تبلیغاتی رژیم و به سخره گرفتن جوانان خیانت به کشور نیست؟ | فضول محله http://www.fozoolemahaleh.com/2011/10/13/%d8%a8%d9%87%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%ae%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1-%d8%b9%d9%84%db%8c%d9%87-%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85#ixzz1pvzDmUjY
     
    با تمام این حرفهایی که عنوان کردم دلم نمیاد که نگم یکی از بزرگترین ایرادهامون اینه که نیروهامونو صرف تخریب و خنثی کردن انرژی های وطنی می کنیم و دریغ از درس عبرت.

  • M_reza

    این محسن ال جی نابغه ست:
    عبارتهای مثل  “بازیگرهای صدا و سیما ”  و ” ما دنبال ماهواره و “سی دی” نبودیم”
    خیلی خوووووووووووبه.

  • محمد

    واقعا” بحث بیخود میکنید
    شم هم اگر کمی بصیرت داشتین الان میفهمیدید کاندید منتخب خودتون که آبروی خودتونو خرجش کردین
    چی از کار دراومده
    بقول کرمانیها :
    عروس تعریفی گوزو از کار درمیاد