بایگانی ماهیانه: نوامبر 2011

حمله به سفارت انگلیس، لکه ننگ دیگری بر دامن هر ایرانی، و ثبت در تاریخ کشورهای دیگر جهان۱۱

مزدوران و چاقو کشان رژیم افسار گسیخته مانند دزدان و قاتلان روز روشن از دیوار سفارت انگلیس بالارفته به غارتگری پرداختند. رژیمی که باید حافظ جان مردم باشد، بلای جان و دزد ناموس مردم شده. رژیمی که باید نگهبان و محافظ سفارت خانه کشورها بوده، خود دزد و غارتگر سفارتخانه ها شده.

از تک تک ایرانیان پاک سرشت برای زدودن هیولای اسلام از تارک کشورمان درخواست اتحاد و همکاری دارد۸

هم میهنان عزیزمان از زن، مرد، پیر و جوان، از هر گروه، هرزبان، هر قومیت، و هرباور دینی مسئولیت و وظیفه دارند تا در این مرحله تاریخی حساس که میهنمان بر لب پرتگاه و ورطه سقوط کامل قرار گرفته است، از خود فداکاری نشان داده و کشور عزیزمان را از دست این لاشخوران آدم خوار و هرجایی های بی فرهنگ نجات دهیم.

خمینی و هیتلر بر روی دو کفه ترازو – کدام یک سنگدل تر، ضد مردمی، و جنایت کار تر بود؟۱۲

مفهوم حکومتهای توتالیتر، تمامیت خواه یا اقتدارگر، همزمان با پیدایش نازیسم در آلمان ، فاشیسم در ایتالیا و استالینیسم در شوروی زاده شد، و بعدها حکومتهای توتالیتر دیگری از این نوع بر سر کار آمدند که جمهوری اسلامی در ایران یکی از آنها بود. در این نوشتار برخی از ویژگیهای حکومتهای توتالیتر ذکر خواهد شد.

فاطمه رجبی؛ روان پریشی که نام والای زن را لکه دار کرده است۷

فاطمه رجبی، در طی مصاحبه ای با «شیعه آنلاین»، از حضور گسترده بانوان ایرانی در سطح اجتماع انتقاد کرد و ضمن تأکید بر تلاش برای خانه نشین کردن زنان، اعلام کرد که حضور زنان در جامعه مورد قبول امام زمان نیست و در زمان حکومت امام زمان هیچ قهرمان ورزشی زنی نخواهد بود و تمامی زنان در خانه خواهند ماند.

خیانتی به کشورمان از این بالاتر است که بگوییم ایرانیان اسلام را با آغوش باز پذیرفتند؟۵۴

جنایت تازیان در یورش به ایران، صدها بار از جنایات هیتلر و استالین و هیاطله بیشتر و وحشتناک تر بوده است. وجدان پاک و شرافت انسانی می خواهد که این حقیقت تلخ را بپذیرد و گفتار آخوند لعنتی و جنایتکار ضد ایرانی را نادیده گیرد. آن هایی که دانسته از آخوند تازی نژاد طرفداری می کنند، از شرافت انسانی بدورند.

چگونه حکومت اسلامی و ولایت فقیه به وسیله علی شریعتی پایه گذاری شد؟۴۵

برای نخستین بار شیخ فضل الله به دنبال حکومت اسلامی بر آمد. آن گاه فدائیان اسلام زیر چتر آیت الله کاشانی تشکیل شد و برای رسیدن به حکومت اسلامی دست به کشتار مقامات دولتی زدند. سپس. شریعتی با سخنرانی های خود جوانان را شستشوی مغزی داد و زمینه حکومت اسلامی را آماده نمود سر انجام خمینی آنرا پیاده کرد.

بررسی رفتارهای جنسی محمد بن عبدالله – بخش نخست۱۱۰

علی در نهج البلاغه می گوید: «...آنگاه که کودک بودم، پیامبر مرا در کنار خود نهاد و بر سینۀ خویشم جا داد، و مرا در بستر خود می خوابانید چنانکه تنم را به تن خویش می سود [می مالید] و بوی خوش خود را به من می بویانید...» (نهج البلاغه ، ترجمه دکتر جعفر شهیدی ، خطبه ۱۹۲، ص ۲۲۲)

حمله نظامی نه تنها فاجعه ای برای ایران، بلکه تهدیدی برای منطقه و عالم بشریت است۰

این روزها مجددا شیپور جنگ به صدا درامده و به نظر میرسد جمهوری اسلامی و اسرائیل از این قضیه هر دو طرف سودها میبرند. با چنین کنش و واکنشی مسئله جنگ بر بزرگترین اختلاس تاریخ که میتوان ان را غارتگری سرمایه های یک ملت انگاشت سایه افکند و جمهوری اسلامی فرصتی دیگر یافت تا از یک بحران به سلامت عبور کند.